Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

JeroenF schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 18:05:
Iemand van jullie nog een idee op dit te fixen? Het liefst zonder de data kwijt te raken?
Of om de data er af te krijgen?
Staat die data niet toevallig al op de SD kaart? Zoja, dan de telefoon factory reset uitvoeren (zonder sd kaart) en daarna de kaart er opnieuw in stoppen.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:27
weer een kleine update gehad van +/-40mb.. 'verbeterende stabiliteit'
Nog steeds 4.1.2, build nr xxdmb86

bring on 4.2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 19:03
Zit nog steeds op xxdma6 als build number. Nederlands toestel, maar krijg geen updates. Ook via Kies niet.

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Is het trouwens verstandig om nu een note 2 aan te schaffen (los)? of is het beter om te wachten tot de note 3 wordt aangekondigd en dan de note 2 te kopen? Wellicht is hij dan iets goedkoper.. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Noctonix op 22-03-2013 11:33 ]

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
En daarna kan je beter wachten op de introductie van de Note IV en dan de goedkopere Note III kopen :)

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
golfdiesel schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:49:
En daarna kan je beter wachten op de introductie van de Note IV en dan de goedkopere Note III kopen :)
Zo groot is mijn geduld ook weer niet |:(

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maquis
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-05 11:08

maquis

Maak je niet te sappel........

Wachten op de N3 en dan de N2 goedkoop aanschaffen. (of gewoon nu kopen. Is het geld meer dan waard)

Als je de trent overslaat naar de Note op basis van hoe samsung de sIII evolueerd naar de SIV, dan voorzie ik niet veel nieuws in de N3 tov de N2 die bij normaal gebruikt echt een verbetering gaat worden.

Denk dat dit tekenen zijn van verzadiging.

Tenzij je leuke nieuwe foefjes en speledingetjes wilt. Dan zou ik wachten :P
Noctonix schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:51:
[...]

Zo groot is mijn geduld ook weer niet |:(

[ Voor 4% gewijzigd door maquis op 22-03-2013 13:05 ]

GruB God

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
maquis schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:04:
Wachten op de N3 en dan de N2 goedkoop aanschaffen. (of gewoon nu kopen. Is het geld meer dan waard)

Als je de trent overslaat naar de Note op basis van hoe samsung de sIII evolueerd naar de SIV, dan voorzie ik niet veel nieuws in de N3 tov de N2 die bij normaal gebruikt echt een verbetering gaat worden.

Denk dat dit tekenen zijn van verzadiging.

Tenzij je leuke nieuwe foefjes en speledingetjes wilt. Dan zou ik wachten :P

[...]
Haha nee ik denk dat ik binnenkort zodra ik mijn camera en dergelijke heb verkocht een Note 2 aanschaf, ik had hiervoor een SIII maar die is gestolen op het werk en dat was een prima telefoon, maar de accu ging te snel leeg...

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Noctonix schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:47:
[...]

ik had hiervoor een SIII maar die is gestolen op het werk en dat was een prima telefoon, maar de accu ging te snel leeg...
Dat kAn met de note II ook hoor.
Zelf zit ik op 1,02% gemiddeld verbruik, per uur. En dat is dus met gewoon gebruik zoals sms, whatsapp, wordon, bellen.
Echter ik ben een energy safe freak, dus wifi uit als ik die niet gebruik.
Auto vliegtuig stand om 23:30 uur, voor als ik toch wat vergat uit te zetten.
Updates zoals email, social media e.d. doe ik als ik er zin heb, dus handmatig, kortom er is weinig tot niets zelf actief, op de antivirus na die best even elke 3 uur mag checken of er nieuwe definities zijn.

Daar het scherm het meest verbruikt gebruik ik daar een screen dimmer app voor die de boel nog lager zet dan standaard laagste nivo dat nog best helder is. En natuurlijk een zwarte achtergrond op de homescreens ! :-)

Kortom, op deze manier is 3 a 4 dagen zonder laden gewoon te doen.
Ik heb wel de accu goed 'ingewerkt', deze is dan ook van 10% naar 100% vol in 1 uur 50 minuten.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

2 uur laden is normaal volgens mij. Hier ook het geval. Voor de rest ben ik juist een energie slurper op mijn Note II. Alles staat lekker aan, trek de telefoon makkelijk naar 20% als ik naar bed ga.

Daarom ben ik zo blij met de grote accu. Hoef ik daar niet meer op te letten.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Dat zuinig doen hoeft voor mij ook niet. Mijn Note 2 gaat lekker elke nacht aan de lader. Ik begin dus elke dag met een volle accu en redt het daar ook gemakkelijk mee. De lader heeft de accu ook in ongeveer 2 uur vol. Heeft dus niks met inwerken of wat dan ook te maken.

Eén tip: gebruik je telefoon lekker en ga niet zo moeilijk lopen doen om geforceerd zuinig te zijn. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:13
notsonewbie schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 19:26:
[...]

Dat kAn met de note II ook hoor.
Zelf zit ik op 1,02% gemiddeld verbruik, per uur. En dat is dus met gewoon gebruik zoals sms, whatsapp, wordon, bellen.
Echter ik ben een energy safe freak, dus wifi uit als ik die niet gebruik.
Auto vliegtuig stand om 23:30 uur, voor als ik toch wat vergat uit te zetten.
Updates zoals email, social media e.d. doe ik als ik er zin heb, dus handmatig, kortom er is weinig tot niets zelf actief, op de antivirus na die best even elke 3 uur mag checken of er nieuwe definities zijn.

Daar het scherm het meest verbruikt gebruik ik daar een screen dimmer app voor die de boel nog lager zet dan standaard laagste nivo dat nog best helder is. En natuurlijk een zwarte achtergrond op de homescreens ! :-)

Kortom, op deze manier is 3 a 4 dagen zonder laden gewoon te doen.
Ik heb wel de accu goed 'ingewerkt', deze is dan ook van 10% naar 100% vol in 1 uur 50 minuten.
Dan ben je dus idd een freak. Hier draaien 3 prive e-mail accounts, die om het kwartier checken op nieuwe mail, zakelijke mail middels push. Twitter, androidworld, buienradar, en weet ik wat allemaal nog meer wat de hele dag loopt te synchroniseren.
Verder staat mijn scherm behoorlijk fel, speel ik met regelmaat een game in de avonduren. Veel whatsapp en sms.
Dus op het einde van de dag is mijn accu behoorlijk leeg geslurpt naar een procentje of 15.
En dan spreek ik over een dag van 06.00 tot 23.00.

Gebruik gewoon je telefoon waarvoor hij gemaakt is. 's nachts op de lader leggen, en je kan er de volgende dag weer met frisse moed tegenaan. Wil je dit niet overweeg dan een 3310( _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
Na de update van van gisterenavond van ongeveer 44 mb heb ik het vermoeden dat mijn note 2 toch een deel sneller is geworden. Vb surfen gaat vlotter ik haal bij antutu nu16000 punten en quadrant 7000

Ik was van plan om een xperia z te kopen ma ik denk toch dat ik deze effe ga bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

yasin76 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 23:22:
Ik was van plan om een xperia z te kopen ma ik denk toch dat ik deze effe ga bijhouden.
Een vreemde gedachte misschien, maar waarom wilde je een Experia Z kopen? Alleen om de snelheid lijkt mij geen argument.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Ik wilde eens iets anders eb ook kwa design spreekt de z mij meer aan.
Maar zoals ik zei ik ga deze toch even bijhouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ik moet toegoeven dat de Xperia Z een mooie telefoon is, en misschien had ik die wel gekocht als ik kon kiezen tussen de twee. Maar ik vroeg het me gewoon af omdat de Note II nog niet eens zo oud is, vandaar :)

Hier weer een verse volle Note II en ga die weer bijna helemaal leeg sucken voor de dag! :P Het blijft een heerlijk toestel...

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:26
Ik zat er ook aan te twijfelen om mijn note II te verkopen en de Xperia Z aan te schaffen.

Ben toen eerst het forum maar eens door gaan lezen en kwam zo veel negatieve reacties tegen over de accu duur dat ik toch mooi bij me Note II blijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

mathy_ schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 14:55:
Ben toen eerst het forum maar eens door gaan lezen en kwam zo veel negatieve reacties tegen over de accu duur dat ik toch mooi bij me Note II blijf.
Tja, ik heb nog geen toestel gezien die het net zo lang uithoud als de Note II. Inmiddels nog 27% over sind vanochtend. En ja, weer veel gebruikt. :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Ik op 17 procent steekt nu in de lader.

Dan maar de note 3 denk ik als volgend toedtel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Vanmorgen weer een firmware/software update ontvangen van 44,6mb.

Versie is nog steeds 4.1.2 trouwens ;)

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
JeroenF schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 18:05:
Beste tweakers

Ik heb een vraag voor jullie.
Een vriendin van mij heeft en Samsung galant note maar deze start nu niet meer op. Hij blijft op het Samsung logo staan. Ik heb al de recovery mode geprobeerd en de cache partition leeg gemaakt maar nog steeds wil hij niet opstarten. Ik wil wel proberen een factors reset te proberen maar ze heeft geen back up van haar foto's en dergelijke (vrouwen...) en deze kan ze niet missen.

Iemand van jullie nog een idee op dit te fixen? Het liefst zonder de data kwijt te raken?
Of om de data er af te krijgen?

Groetjes Jeroen
Beetje laat, maar omdat er nog geen antwoord was...

Ik vond mijn Note II (N7100) na een nacht slapen (en dus opladen) ook vast op het samsung logo. Maakte niet uit wat ik deed, het ding bleef er op vastlopen. Batterypull etc verder, hielp allemaal niets. Met een jig en de toestencombo kwam ik in de samsung-stock recovery (ik had geen custom recovery, gelukkig), maar ook in Odin kreeg ik communication errors, iets met partition data not found oid.

Na wat zoeken kwam ik er achter dat op dat moment je moederbord gewoon aan gort is. Na 2 x bij het reparatiecentrum geweest te zijn (eerste reparatie was de kabel naar mijn frontcam/proximity sensor niet lekker aangesloten, tweede keer zat er eigenlijk een rubber niet lekker maar dat heb ik zelf gefixt, maar check dus vooral je telefoon na reparaties...), heb ik hem gerepareerd teruggekregen, maar behalve de fix van chainfire een tijdje geleden, heb ik er geen modificaties aan gedaan op het systeem. Ik weet dus niet hoe samsung er mee om gaat als je wel hebt geroot etc.

ergo; stuck op samsung logo en met geen mogelijkheid meer iets kunnen flashen = rot mobo. Succes :/

[ Voor 6% gewijzigd door Henk op 24-03-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Rooten maakt niks uit, en als echt het mobo kapot is (bij het Sudden Death probleem krijg je het toestel ook niet eens aan) dan kunnen ze niet eens achterhalen als het geroot is.

Gewoon weer wegbrengen helaas...

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
SteveV schreef op zondag 24 maart 2013 @ 01:19:
Vanmorgen weer een firmware/software update ontvangen van 44,6mb.

Versie is nog steeds 4.1.2 trouwens ;)
Waarom krijgt iedereen steeds updates en komt er bij mijn Note 2 geen enkele ota binnen en ook Kies zegt dat er geen updates zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
golfdiesel schreef op maandag 25 maart 2013 @ 21:56:
[...]

Waarom krijgt iedereen steeds updates en komt er bij mijn Note 2 geen enkele ota binnen en ook Kies zegt dat er geen updates zijn...
Omdat hij waarschijnlijk een Frans toestel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:58
BabyXL schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 09:12:
Ik moet toegoeven dat de Xperia Z een mooie telefoon is, en misschien had ik die wel gekocht als ik kon kiezen tussen de twee. Maar ik vroeg het me gewoon af omdat de Note II nog niet eens zo oud is, vandaar :)

Hier weer een verse volle Note II en ga die weer bijna helemaal leeg sucken voor de dag! :P Het blijft een heerlijk toestel...
De enige twee reden waarom ik de Note 2 heb genomen ipv een Z is het scherm formaat en de stylus. Als de Sony dit ook had was het toch de Sony geworden. Ik vind de Sony ook veel mooier :9~

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
patrickt35 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 22:02:
[...]

Omdat hij waarschijnlijk een Frans toestel heeft.
Nederland loopt achteraan met de updates?
Deze versie(s) heb ik momenteel:
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-T3gnDCS5arI/UVC7ThZNL1I/AAAAAAAACyw/d9jmJq25cc8/s400/Screenshot_2013-03-25-22-00-37.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
De Franse laatste versie is XDMB6, nog steeds 4.1.2. Zijn kleine bugfixes zoals waarschijnlijk de omzeiling van de toegangscode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Kan iemand mij de link geven van de stock firmware: 4.1.1?

Merk dat mijn batterij aanzienlijk sneller leeggaat met 4.1.2 maar ik kan nergens de oude software vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Knamix schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 22:18:

Merk dat mijn batterij aanzienlijk sneller leeggaat met 4.1.2 maar ik kan nergens de oude software vinden?
Ik heb hetzelfde helaas. Waar ik normaal 20 uur met gemak haalde, mag ik blij zijn als ik nu 14 uur haal. Ook mis ik de sync-knop in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Knamix schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 22:18:

Eventjes een account aanmaken op www.sammobile.com.
Onder firmwares, en je telefoon type kan je alle vrijgekomen firmwares downloaden.

Enig eigen initiatief is hier wel gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Heb hem toch maar aangeschaft! Was denk ik uit Polen geïmporteerd aangezien de taal op het toestel op Pools stond.

Nu nog even een hoesje vinden :')

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Froop1992 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 00:08:
[...]

Ik heb hetzelfde helaas. Waar ik normaal 20 uur met gemak haalde, mag ik blij zijn als ik nu 14 uur haal. Ook mis ik de sync-knop in het menu.
Al een factory-reset geprobeerd? De Sync knop kun je zelf toevoegen: Display --> Meldingenvenster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

Pierre

Van nature lui!

Vandaag een Note2 gekocht inc abbo, komt morgen binnen. In het weekend maar eens rondsnuffelen voor een leuke custom rom :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Laatst online: 12-09 11:51
heb net de smart dock binnengekregen. Leuk ding, alleen is het even kloten met de rotatie. Beeld staat standaard rechtop: natuurlijk te fixen met een app.

Via HDMI is het beeld goed, toetsenbord en muis werken meteen. Alleen even zoeken naar de sneltoetsen (muiswiel inhouden is home). Enige nadeel is dat alles wel heel groot is op 21" . Misschien eens kijken naar een dynamische DPI scaler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScoTtix
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 20:12
Solictice schreef op maandag 18 maart 2013 @ 17:52:
Ik ben op zoek naar een vervangend hoesje/cover voor mijn Note 2. Ik gebruikte tot nu toe de Samsung Flipcover, maar ik vind deze niet genoeg beschermend. Het gebeurt mij nog wel eens dat ik mijn telefoon laat vallen, en dan helpt die flipcover dus vrij weinig.

Iemand nog tips of ervaringen met bepaalde merken of hoesjes/covers?
http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1497.l2649

Deze heb ik nu 2 weken in gebruik en ben er zeeeeer tevreden over, dekt alle kanten volledig af, en toch de flip cover wat ik erg fijn vind, en je kan hem dus handig neer zetten om een filmpje te kijken. Ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Hebben jullie ook soms dat het notificatiebalk soms heel donkerrood is (niet zwart zoals normaal)?

Ik merk dat hij soms verspringt van kleur af en toe en dat is goed te zien in het donker..
(Vraag me af wat het is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nop .. nooit gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

ScoTtix schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:56:
[...]

http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1497.l2649

Deze heb ik nu 2 weken in gebruik en ben er zeeeeer tevreden over, dekt alle kanten volledig af, en toch de flip cover wat ik erg fijn vind, en je kan hem dus handig neer zetten om een filmpje te kijken. Ideaal!
Die zag ik ook ja, maar uiteindelijk ben ik zelf voor deze gegaan.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Knamix schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 22:57:
Hebben jullie ook soms dat het notificatiebalk soms heel donkerrood is (niet zwart zoals normaal)?

Ik merk dat hij soms verspringt van kleur af en toe en dat is goed te zien in het donker..
(Vraag me af wat het is)
Nee, het enige wat ik wel zie is dat die groen kan worden (ivm bellen).

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Heb de oorzaak gevonden (probeer maar in de wc te staan met auto-brightness en een zwart plaatje)

oorzaal bij mij: auto-brightness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
BabyXL schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 22:44:
[...]

Tja, ik heb nog geen toestel gezien die het net zo lang uithoud als de Note II. Inmiddels nog 27% over sind vanochtend. En ja, weer veel gebruikt. :)
Ik heb de stap gezet en z xperia aangeschaft... Tis de moeite nie waard :( ook al is het scherm mooier de batterij sucks! Wel moet ik zeggen dat de software heerlijk is van de z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
yasin76 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 10:11:
[...]

Ik heb de stap gezet en z xperia aangeschaft... Tis de moeite nie waard :( ook al is het scherm mooier de batterij sucks! Wel moet ik zeggen dat de software heerlijk is van de z
Is de batterij zoveel slechter?
En kan je een vergelijking doen met de camera?

Ga namelijk in de Zomer naar Hongarije (Sziget-festival) en om een waterdichte telefoon mee te nemen wat ook nog mooie plaatjes kan schieten is meegenomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinky-H9 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 08:18:
[...]

Geen enkele is "direct" geschikt voor de QI lader. Het hangt af van de antenne patch die je achter je klepje monteert. We is het zo QI werkt alleen met QI maar heeft dan als voordeel 500 - 1000 Mah te kunnen laden ipv de meeste die 400-700 Mah doen.

Op zich een mooi goedkoop alternatief ik wou eerst zelf aan de slag maar kwam kosten net zo hoog uit (Touchstone van HP / Palm) maar hier komt een hoop geklooi bij kijken en blijkt niet echt effectief te werken. Nu in 1 klap klaar voor 41 Euri's daar ga ik niet voor lopen kloten :)

Anyway als hij binnen is zal ik hier wat foto's plaatsen en mijn bevindingen delen.
Heb je hem al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Kwa camera verschillen ze niet zoveel... Alee ik merk t mischien niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik heb sinds gisteren de note 2 maar bij m,n mail dimt de helderheid is er een manier om dit te voorkomen en om hem feller te zetten?bvb thnxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 20:13:
hallo ik heb sinds gisteren de note 2 maar bij m,n mail dimt de helderheid is er een manier om dit te voorkomen en om hem feller te zetten?bvb thnxs
Spaarstand uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Laatst online: 20:14
Ik heb zelf nog steeds het belprobleem, en lees op internet veel meer problemen.
Het komt ook soms wel en soms niet voor. Geen pijl op te trekken. <moet soms 2 of 3 x bellen, voordat ik diegene kan horen.
Strontvervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
lifeguard schreef op zondag 31 maart 2013 @ 11:03:
Ik heb zelf nog steeds het belprobleem, en lees op internet veel meer problemen.
Het komt ook soms wel en soms niet voor. Geen pijl op te trekken. <moet soms 2 of 3 x bellen, voordat ik diegene kan horen.
Strontvervelend.
Probeer is een factory reset?

misschien dat dat zou kunnen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Omdat ik op mijn Note 2 behoorlijk wat foto's heb staan en er ook regelmatig nieuwe bij maak, wil ik een makkelijke manier hebben om wat vaker een back-up te maken.

Ik zat te denken aan een externe harde schijf. Nu vroeg ik me af of dat zou werken. Het liefst een 2,5" harde schijf, maar ik vermoed dat de harde schijf gevoed moet worden, omdat de telefoon dat niet doet.

Het liefste zou ik bijvoorbeeld ook een app willen gebruiken als dat het kopiëren makkelijker maakt. Daar wil ik gerust ook voor betalen.

Heeft iemand een tip voor mij om dit soepeltjes te kunnen doen? Gewoon plug en play, zonder al teveel poespas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
darkdesign schreef op zondag 31 maart 2013 @ 20:44:
Omdat ik op mijn Note 2 behoorlijk wat foto's heb staan en er ook regelmatig nieuwe bij maak, wil ik een makkelijke manier hebben om wat vaker een back-up te maken.

Ik zat te denken aan een externe harde schijf. Nu vroeg ik me af of dat zou werken. Het liefst een 2,5" harde schijf, maar ik vermoed dat de harde schijf gevoed moet worden, omdat de telefoon dat niet doet.

Het liefste zou ik bijvoorbeeld ook een app willen gebruiken als dat het kopiëren makkelijker maakt. Daar wil ik gerust ook voor betalen.

Heeft iemand een tip voor mij om dit soepeltjes te kunnen doen? Gewoon plug en play, zonder al teveel poespas.
Bij Samsung krijg je via dropbox de beschikking over 50gb aan opslagruimte. Voordeel is als je een foto neemt hij je foto direct upload naar dropbox. Op je pc download je ook dropbox en kan je hop zo je foto naar je bureaublad halen.

Verder is het gratis en zeer handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Is er een optie om hovering aan/uit te zetten? (bijvoorbeeld met je S-Pen op de Tweakers site naar Forum en dat er dan een dropdown menu komt net als de computer)

Als ik daaroverheen ga dan gebeurt er namelijk niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Knamix schreef op maandag 01 april 2013 @ 00:20:
Is er een optie om hovering aan/uit te zetten? (bijvoorbeeld met je S-Pen op de Tweakers site naar Forum en dat er dan een dropdown menu komt net als de computer)

Als ik daaroverheen ga dan gebeurt er namelijk niks...
Knopje van de pen indrukken?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
BabyXL schreef op maandag 01 april 2013 @ 00:23:
[...]

Knopje van de pen indrukken?
Werkt ook niet.. Is toch denk ik ergens een optie want de "dropdown menu" is toch handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Net ff getest... Druk eens met je pen op 'meer', daarna kan je over het menu heen hoveren. vereist een beetje oefening. :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
BabyXL schreef op maandag 01 april 2013 @ 00:46:
Net ff getest... Druk eens met je pen op 'meer', daarna kan je over het menu heen hoveren. vereist een beetje oefening. :)
Bedoelde het net iets anders.. haha

Zonder op "meer" te klikken en dan de drowp down menu zien.. Dat als je met je pennetje over "meer" gaat dat er een dropdown venster kom (net als wat je net zei alleen dan zonder te klikken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
marcel23456 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 23:44:
[...]

Bij Samsung krijg je via dropbox de beschikking over 50gb aan opslagruimte. Voordeel is als je een foto neemt hij je foto direct upload naar dropbox. Op je pc download je ook dropbox en kan je hop zo je foto naar je bureaublad halen.

Verder is het gratis en zeer handig.
Dat heb ik inderdaad al aan staan. Toch zoek ik een manier om een harde schijf aan m'n note 2 te hangen en het op die manier te kopiëren. Dropbox werkt niet altijd even lekker, hij upload bestanden soms wel 3 keer. Ook heb ik al 35% verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Jazeker,

had dan ook al een bericht geplaatst dat hij binnen was.

Afijn mijn bevindingen zijn zeer goed.
Het is even pielen om de spoel goed op zijn plek te krijgen je merkt iets verdikking in de cover maar dit is echt te verwaarlozen. Je kan dus gewoon je oude orginele cover of zoals ik de orginele met flap blijven gebruiken.

Het laden gaat met ongeveer 15% per uur wat meer dan voldoende is om in een nacht te laden. Ik heb op de QI plate een NFC sticker geplakt zodat zodra ik hem ga laden (lees slapen) mijn telefoon netjes op stille stand gaat en de sync functies uitzet. Zodra je de telefoon op de plate legt komt er een piepje van de plate en gaat er een blauwe led branden. Tevens geeft je telefoon "Wireless charging" aan.

Als je de telefoon op de plate legt is het het beste om deze met de usb connecto richting de voedingsplug te leggen omdat de spoel in je telefoon net iets uit het midden zit. Leg je hem er andersom op moet je je telefoon 1 1/2 cm uit laten steken op de plate.

Afijn lang verhaal erg kort te maken: Perfecte oplossing en geen geklooi met zelf een spoel ombouwen en een touchstone zien te scoren. Totaal was ik zelfs goedkoper uit (gebruik TENOFF bij Fasttech en je krijgt 5% korting)

Jerome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScoTtix
lifeguard schreef op zondag 31 maart 2013 @ 11:03:
Strontvervelend.
Dit herken ik!

Ik heb het echter maar heeeel soms. Op begin had ik het wat vaker. Snap er niks van. Druk je op bellen, krijg je het bel scherm maar dan gaat iet niet over.. Hang je em op en probeer je het opnieuw doet ie het wel...

Iemand enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Heb sinds een paar dagen problemen met m'n headphone jack. Hij stoort namelijk nog al, als er iets tegen aankomt ofzo hoor ik veel ruis/gekraak. Aangezien ik dagelijks muziek luister op de fiets, hoor ik dat dus constant. Het lijkt alsof het een beginnende kabelbreuk is, maar dat is niet zo want op andere apparaten heb ik nergens last van.
Vanmiddag stopte Spotify zelfs met afspelen omdat m'n Note vond dat er niets was aangesloten. Terwijl de plug er helemaal inzat. Het is dus niet dat deze er per ongeluk uit werd getrokken.

Ben ik de enige met dit probleem? En zou het onder garantie vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinky-H9 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 08:25:
[...]

Jazeker,

had dan ook al een bericht geplaatst dat hij binnen was.

Afijn mijn bevindingen zijn zeer goed.
Het is even pielen om de spoel goed op zijn plek te krijgen je merkt iets verdikking in de cover maar dit is echt te verwaarlozen. Je kan dus gewoon je oude orginele cover of zoals ik de orginele met flap blijven gebruiken.

Het laden gaat met ongeveer 15% per uur wat meer dan voldoende is om in een nacht te laden. Ik heb op de QI plate een NFC sticker geplakt zodat zodra ik hem ga laden (lees slapen) mijn telefoon netjes op stille stand gaat en de sync functies uitzet. Zodra je de telefoon op de plate legt komt er een piepje van de plate en gaat er een blauwe led branden. Tevens geeft je telefoon "Wireless charging" aan.

Als je de telefoon op de plate legt is het het beste om deze met de usb connecto richting de voedingsplug te leggen omdat de spoel in je telefoon net iets uit het midden zit. Leg je hem er andersom op moet je je telefoon 1 1/2 cm uit laten steken op de plate.

Afijn lang verhaal erg kort te maken: Perfecte oplossing en geen geklooi met zelf een spoel ombouwen en een touchstone zien te scoren. Totaal was ik zelfs goedkoper uit (gebruik TENOFF bij Fasttech en je krijgt 5% korting)

Jerome
Top bedankt voor je review... Ik zag namelijk ook al een draadloze lader bij Mytrendyphone voorbij komen. Zal eens kijken of dat dezelfde is en welke ik zal bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Laatst online: 20:14
Knamix schreef op zondag 31 maart 2013 @ 11:18:
[...]

Probeer is een factory reset?

misschien dat dat zou kunnen helpen
Gedaan, en heb het toestel 2 dagen zo kaal mogelijk gehouden. Leek goed te gaan, tot ik vandaag weer probeerde te bellen.
Nog steeds dit probleem. KPN stuurt nu een nieuwe SIM op, al heb ik er mijn twijfels bij dat dit het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
lifeguard schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:31:
[...]

Gedaan, en heb het toestel 2 dagen zo kaal mogelijk gehouden. Leek goed te gaan, tot ik vandaag weer probeerde te bellen.
Nog steeds dit probleem. KPN stuurt nu een nieuwe SIM op, al heb ik er mijn twijfels bij dat dit het probleem is.
Mijn vriendin had dit ook op het KPN netwerk.
Toen ze naar tele 2 ging heeft ze het probleem niet meer gehad.
Kan wezen dat het dus aan een verouderde (?) simkaart ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScoTtix
mathy_ schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:39:
[...]

Mijn vriendin had dit ook op het KPN netwerk.
Toen ze naar tele 2 ging heeft ze het probleem niet meer gehad.
Kan wezen dat het dus aan een verouderde (?) simkaart ligt.
Ik zit bij Hi, op het KPN netwerk, ik ga dan ook maar een nieuwe simkaar aanvragen. Kijken of dat helpt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:35
ScoTtix schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:14:
[...]

Dit herken ik!

Ik heb het echter maar heeeel soms. Op begin had ik het wat vaker. Snap er niks van. Druk je op bellen, krijg je het bel scherm maar dan gaat iet niet over.. Hang je em op en probeer je het opnieuw doet ie het wel...

Iemand enig idee hoe dit komt?
Ik heb dit probleem ook al eerder aangekaart. Bij mij was het de bluetooth functie. Als ik de telefoon eerst in de auto gebruikt had en vergat om bluetooth daarna uit te zetten, bleef hij hier toch inhangen. Nu als ik de bluetooth functie handmatig uitschakel heb ik het bel probleem nooit meer.

Probeer eens wanneer dit probleem zich voordoet om om de speakerfunctie te drukken, gaat hij dan wel over op de speaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Zit er ook aan te twijfelen om de Note te kopen.
Ben alleen bang dat ik hem te groot ga vinden.

Arghh wat moeilijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
Heeft iemand de Note 2 al fatsoenlijk via Bluetooth kunnen verbinden met de carkit van een Renault Megane? Hij maakt netjes verbinding, maar elke 10 seconden valt de bluetooth verbinding weg en komt hij weer terug. Dit gaat continu zo door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
  • Laatst online: 20:54
Sinds een week ben ik ook in het bezit van een Note II. Tot op heden bevalt het toestel, alleen krijg ik het idee dat ik last een redelijke batterij drain heb. (van 100% naar 84% in +/- 1 uur en 8 a 9 uur later leeg) factory resets hebben tot nu geen succes gehad.

En misschien het minst erge puntje :P.....ik krijg geen headset icoon terwijl het headset wel is geplugd en geluid/spraak produceert.

iemand nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
icefire171 schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 12:28:
Sinds een week ben ik ook in het bezit van een Note II. Tot op heden bevalt het toestel, alleen krijg ik het idee dat ik last een redelijke batterij drain heb. (van 100% naar 84% in +/- 1 uur en 8 a 9 uur later leeg) factory resets hebben tot nu geen succes gehad.

En misschien het minst erge puntje :P.....ik krijg geen headset icoon terwijl het headset wel is geplugd en geluid/spraak produceert.

iemand nog ideeën?
Dat is altijd bij nieuwe toestellen. Dat wordt wel beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

icefire171 schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 12:28:

iemand nog ideeën?
De accu is nog nieuw, die moet nog leren efficiënt te zijn.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

mregeling2005 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:06:
Zit er ook aan te twijfelen om de Note te kopen.
Ben alleen bang dat ik hem te groot ga vinden.

Arghh wat moeilijk ;)
Don't worry. Na een weekje ben je de grootte gewent. :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Heb een 32gb kaartje in mijn Note 2 zitten waarop bijna 3000 foto's staan/stonden. Het kaartje is een half jaar oud en doet nu helemaal niks meer. Ik heb meerdere toestellen geprobeerd. Is er een manier om de bestanden nog van dat kaartje te halen? Het is een SanDisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Als het kaartje nog wel wordt herkend in een PC/Laptop dan zou je het met Recuva kunnen proberen je bestanden terug te halen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 21:56:
Als het kaartje nog wel wordt herkend in een PC/Laptop dan zou je met Recuva kunnen proberen je bestanden terug te halen.
Thanks! Morgen even een adapter regelen en proberen met dat programma de bestanden te recoveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk nu op dat mijn note 2, ondanks dat hij een al wifiverbinding heeft , hij nog steeds wifi blijft scannen.
Hierdoor krijg een soort stop in de verbinding bij internet.
Kan ik hem instellen op het niet scannen als er al een wifiverbinding is?
Zoja hoe kan ik dat dan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb de note nu ongeveer 4 maanden en bevalt me uitstekend. Enige minpunten zijn: De reclames van sommige apps. Dan heb ik hem op tril functie staan en denk je dat je berichtje hebt, kijk je en dan heb je weer reclames heel irritant.
Andere minpunt is is dat me 3G functie soms erg slecht is. Thuis hele dag wifi en volgende dag in de trein op 3G mega bagger verbinding. Soms laad hij de meest simpele sites zoals nu.nl gewoon weg niet.

Dan moet ik of de telefoon herstarten of de verbinding van 3G 10sec uitzetten en dan weer aanzetten en dan soms alsnog reageert hij slecht terwijl dit in het begin het goed gedaan heeft.

Iemand hier die daar ook last van heeft? Heb vodafone met 4GB abo.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ik wil graag een hardeschijf kopen om aan mijn Note 2 te hangen. Kan ik elke schrijf daarvoor gebruiken of heb ik een bepaald type hardeschijf nodig?
Xtr3me4me schreef op maandag 08 april 2013 @ 07:15:
Ik heb de note nu ongeveer 4 maanden en bevalt me uitstekend. Enige minpunten zijn: De reclames van sommige apps. Dan heb ik hem op tril functie staan en denk je dat je berichtje hebt, kijk je en dan heb je weer reclames heel irritant.
Dat is geen minpunt van de Note. Je moet die apps gewoon verwijderen of als het kan instellen dat je geen notificaties wil ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

Zijn er meer mensen die problemen hebben om met een wifi netwerk te verbinden? Ik heb regelmatig dat hij op "obtaining IP address" blijft hangen..

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maquis
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-05 11:08

maquis

Maak je niet te sappel........

Animal_X schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:03:
Zijn er meer mensen die problemen hebben om met een wifi netwerk te verbinden? Ik heb regelmatig dat hij op "obtaining IP address" blijft hangen..
Check je router eens op het aantal uit te delen ip nummertjes en verhoog deze eens. Routers willen de dhcp pool nog wel eens beperken, en als die nummertjes al weg gegeven zijn, dan krijg jij die melding vaak.

GruB God

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Solictice schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:58:
Heb sinds een paar dagen problemen met m'n headphone jack. Hij stoort namelijk nog al, als er iets tegen aankomt ofzo hoor ik veel ruis/gekraak. Aangezien ik dagelijks muziek luister op de fiets, hoor ik dat dus constant. Het lijkt alsof het een beginnende kabelbreuk is, maar dat is niet zo want op andere apparaten heb ik nergens last van.
Vanmiddag stopte Spotify zelfs met afspelen omdat m'n Note vond dat er niets was aangesloten. Terwijl de plug er helemaal inzat. Het is dus niet dat deze er per ongeluk uit werd getrokken.

Ben ik de enige met dit probleem? En zou het onder garantie vallen?
Bump.
Het wordt steeds erger. Heb sinds vandaag een portable amplifier (Fiio E6) maar ook als die is aangesloten blijft het geluid wegvallen als ik aan de plug zit.

Morgen maar eens langs de lokale Vodafone winkel. Is het aan te raden om m'n telefoon terug naar Stock te zetten? Heb em nu geroot/custom rom er op etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen met een foto als achtergrond in te stellen. Ik wil de foto die ik heb helemaal als achtergrond, maar ik krijg steeds een raster die ik niet groter kan krijgen dan een deel van de foto. Ik wil niet een deel maar de hele foto. Hoe kan ik toch de hele foto als achtergrond krijgen?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 22:43:
Kan iemand mij helpen met een foto als achtergrond in te stellen. Ik wil de foto die ik heb helemaal als achtergrond, maar ik krijg steeds een raster die ik niet groter kan krijgen dan een deel van de foto. Ik wil niet een deel maar de hele foto. Hoe kan ik toch de hele foto als achtergrond krijgen?

alvast bedankt
Dat kan waarschijnlijk via een app of even de foto op het formaat 1280 × 720 px maken met bijvoorbeeld photoshop, pixlr of... paint :r

Maar zo ver ik weet, kan Android de afbeelding alleen op maat uitsnijden en niet croppen om het netjes te zeggen..

Normaal gesproken schuift de afbeelding mee als je op je homescreen naar links of rechts swiped. Maar bij de skin van Samsung gebeurt dat weer niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Noctonix op 14-04-2013 00:27 ]

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

Pierre

Van nature lui!

Noctonix schreef op zondag 14 april 2013 @ 00:23:
[...]
Normaal gesproken schuift de afbeelding mee als je op je homescreen naar links of rechts swiped. Maar bij de skin van Samsung gebeurt dat weer niet.
En daar kan je dan dit weer voor gebruiken klik

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Laatst online: 28-08 09:57
Solictice schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 15:47:
Bump.
Het wordt steeds erger. Heb sinds vandaag een portable amplifier (Fiio E6) maar ook als die is aangesloten blijft het geluid wegvallen als ik aan de plug zit.

Morgen maar eens langs de lokale Vodafone winkel. Is het aan te raden om m'n telefoon terug naar Stock te zetten? Heb em nu geroot/custom rom er op etc.
Aan mij zul je ook niet veel hebben, maar dit klinkt als precies hetzelfde probleem als wat ik destijds met mijn Motorola Milestone heb gehad. Veel ruis inderdaad, met name als je aan de kabel zat en af en toe zomaar de muziek pauzeren, of naar het volgende nummer. Nooit opgelost.

Maar ik zou sowieso aanraden om hem even te resetten en eventueel terug te zetten naar een stock rom. Maar vraag me af of dit het probleem verhelpt. Anders zou ik hem laten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Hoi allen,

Ik heb mijn note 2 alweer een 4 maanden zie henkyyyyyyy in "Samsung Galaxy Note II (N7100)"

Had eerst eentje waarbij het scherm hoger dan de bezel lag en daarna omgeruild en een goede gekregen.
Maar nu ga ik voor de eerste keer weer eens een app via de play store installeren en zie dit staan:

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/10cs27t.jpg

Betekent dat ik nu een Vodafone branded toestel heb?
En die dus een simlock heeft?

Want ik heb hem gewoon los gekocht, dus dat hoop ik niet.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:26

Chocoball

瞧好吧!

Is je nickname deze kun je aanpassen. In Play naar Options (tandwiel icoon), My Orders & Settings, tab Settings en daar kun je de nickname aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Chocoball schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:36:
Is je nickname deze kun je aanpassen. In Play naar Options (tandwiel icoon), My Orders & Settings, tab Settings en daar kun je de nickname aanpassen.
Ah :)

Dank je wel! Dat was het!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
henkyyyyyyy schreef op maandag 15 april 2013 @ 09:22:
Hoi allen,

Ik heb mijn note 2 alweer een 4 maanden zie henkyyyyyyy in "Samsung Galaxy Note II (N7100)"

Had eerst eentje waarbij het scherm hoger dan de bezel lag en daarna omgeruild en een goede gekregen.
Maar nu ga ik voor de eerste keer weer eens een app via de play store installeren en zie dit staan:

[afbeelding]

Ben ik wel benieuwd welke firmware jij er op hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hesbas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 19:23
golfdiesel schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:56:
Heeft iemand de Note 2 al fatsoenlijk via Bluetooth kunnen verbinden met de carkit van een Renault Megane? Hij maakt netjes verbinding, maar elke 10 seconden valt de bluetooth verbinding weg en komt hij weer terug. Dit gaat continu zo door.
Had dit probleem ook! Alles geupdated, zowel de Tom Tom als de Note 2 naar de laatste NL firmware en het probleem is weg.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
25 tips voor de note in het engels:

http://reviews.cnet.co.uk...axy-note-2-tips-50009422/

[ Voor 17% gewijzigd door ronaldinho op 15-04-2013 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent227
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 12:14
Ik zit met een klein probleempje, na de laatste android update van de note 2 (volgens mij 4.1.2) kan ik geen icloud mail meer instellen. Krijg steeds de melding dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord fout is, ik kan dus wel gewoon inloggen op icloud.com en op mijn galaxy note 10.1 kan ik ook gewoon inloggen.

Weet iemand een oplossing voor mij?

Mijn PC configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
henkyyyyyyy schreef op maandag 15 april 2013 @ 09:22:
Hoi allen,

[afbeelding]

Nee hoor, als je er een KPN sim kaartje in doet krijg je gewoon KPN Samsung GT-N7100 te zien :)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/25854502/play.png

Oude toestellen blijven er trouwens nog wel lang in staan, die onderste 2 heb ik allang niet meer...

[ Voor 5% gewijzigd door The Wizard op 17-04-2013 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

The Wizard schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:16:
[...]

Nee hoor, als je er een KPN sim kaartje in doet krijg je gewoon KPN Samsung GT-N7100 te zien :)
[afbeelding]

Oude toestellen blijven er trouwens nog wel lang in staan, die onderste 2 heb ik allang niet meer...
Die kun je wel verbergen maar niet verwijderen in Play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Toch gaan ze er wel een keer uit, oudere toestellen zijn al wel verwijderd. Zal wel een bepaalde vervaltijd in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Voor de diehards die niet zonder hun Note II kunnen. Een 9300mAh inclusief TPU case voor de Note II.

http://www.zerolemon.com/...-9300mAh-Extended-Battery

Ze leveren via Amazon. Vooralsnog alleen in de VS maar straks ook bij Amazon UK.

[ Voor 22% gewijzigd door Chocoball op 27-04-2013 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Voor de iets minder veeleisende gebruikers, zijn er ook 6500mah batterijen (incl. Back over).
Op ebay kan je makkelijk zoeken:
http://www.ebay.nl/sch/i....500mah&_sacat=0&_from=R40

Als je al een hoesje hebt KAN het zo zijn dat ie daar niet in past, maar heb daar geen ervaring mee.

Zo, heb mijn note 2 vanmiddag mogen ontvangen.
Melding van update gekregen en geïnstallerd.
Had hem via Ebay besteld.
Prijs was goed voor een gebruikte phone (niks geen gebruikerssporen kunnen ontdekken na een gestapo verhoor). Verzendkosten waren wat de hoge kant, maar een totaalbedrag van 401 euro vond ik acceptabel.
Goedkoopste die ik tegen kwam bij 'vraag en aanbod' was 350,-, maar wou geen witte (heb een titanium grey).
Zal even een foto plaatsen dat het ook een UK versie is (bedankt voor de *#1234# uit dit forum ;) ).

https://www.dropbox.com/sc/v7f4o4oxrzf8q3y/RjCYgbTOTq

Kon op de phone niet zo gauw vinden hoe ik een printscreen moest maken.
Na wat speurwerk hier kwam ik er achter dat dat kon door en veegbeweging te maken met de zijkant van je hand van de linker- tot aan de rechterkant van het scherm. werkt makkelijk en goed :)

[ Voor 74% gewijzigd door ronaldinho op 18-04-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Krijg net een update van 28MB
Ben hem nu aan het installeren.

Meer mensen die deze binnen krijgen?

[ Voor 24% gewijzigd door mathy_ op 19-04-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
  • Laatst online: 20:54
mathy_ schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:51:

Meer mensen die deze binnen krijgen?
Nope ik heb iig nog geen updates beschikbaar. Op welke versie zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
icefire171 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:13:
[...]

Nope ik heb iig nog geen updates beschikbaar. Op welke versie zit je?
Volgens mij is dat de update die ik gisteren kreeg. Zit op versie 4.1.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick56
  • Laatst online: 20-05 19:15
Hello, ivm die nieuwe update..ik heb per ongeluk op annuleren gedrukt ipv installeren... op welke manier krijg ik deze nu terug

Grtjs
Pagina: 1 ... 24 ... 37 Laatste