Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
BabyXL schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:50:
[...]

Klinkt als een gevalletje factory reset uitvoeren?

Een vriend van mij had ook zoiets vergelijkbaars met SMS ontvangen (dat werkte dus niet, alleen bij een nieuwe opstart kreeg hij ze binnen). Factory reset en klaar! Werkt weer naar behoren.
Dat heb ik alle keren gedaan bij het installen van een andere (stock) rom. Maar geen resultaat. Echt bizar probleem, omdat het bijna niet anders kan dan dat het een software probleem is, maar met elke software versie die ik geprobeerd heb, heb ik hetzelfde probleem.

Andere mogelijkheid is dat het ergens een instelling is, maar ik zou niet weten welke. Het lijkt me bijna onmogelijk dat het een hardware probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Morgoth schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:17:
[...]
Andere mogelijkheid is dat het ergens een instelling is, maar ik zou niet weten welke. Het lijkt me bijna onmogelijk dat het een hardware probleem is.
Klinkt idd niet als een hardware probleem, erg vaag ja...

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
BabyXL schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:32:
Klinkt idd niet als een hardware probleem, erg vaag ja...
Inderdaad. Oh de fysieke volume knopjes werken wel om het harder en zachter te zetten, maar widgets e.d. dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Astennu schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:41:
Staat op de eerste regel: Perseus Kernel.

Ik draai er nu 4 dagen op. En ben nog geen vage dingen tegen gekomen. Hij ondersteunt Fast charge, OC en UV Ook GPU OC TM 800 MHz.
Ik heb 1800 - 733 stabiel kunnen draaien. Ook heeft hij op optie om de USB en netsnoer charge snelheden te verhogen. Dus een erg prettige kernel qua features.

Ik draai nu lekker met 1200 MHz UV. Deed ik met de samsung kernel ook al.

GPS lock is snel en BT carkit werkt ook naar behoren.

Edit:
Ik zit nu op 20h en 29m en 40s met 2 uur en 19 min screen time accu zit op 71%. Dat is met vooral whatsappen en af en toe wat youtube filmpjes kijken. BT en Wifi staan altijd aan.
Kortom op deze manier kan ik gewoon 3 dagen halen. Dat was met de stock rom amper mogelijk dan moest je echt rustig doen en dan kon je de 48 uur wel halen maar dan had je niet veel over.
Kan je al je instellingen eens posten? Ik ben zelf niet zo thuis hierin, maar ik wil wel graag jouw setup eens uitproberen op mijn Note 2.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:13
BabyXL schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:17:
[...]

Kan je al je instellingen eens posten? Ik ben zelf niet zo thuis hierin, maar ik wil wel graag jouw setup eens uitproberen op mijn Note 2.
Al je instellingen posten?? Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Ik ben ook benieuwd naar je 1200 MHz UV settings (en de andere frequenties). Ik denk dat daar nog wel wat te halen is. Ik heb nu ook Perseus geinstalleerd, maar tot nu toe geen verbetering in de accuduur.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

patrickt35 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:36:
[...]

Al je instellingen posten?? Hoe doe je dat?
Eh, door te vertellen wat je precies gedaan hebt? Screenshot?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Morgoth schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:06:
[...]

Inderdaad. Oh de fysieke volume knopjes werken wel om het harder en zachter te zetten, maar widgets e.d. dus niet...
Nooit naar gekeken eigenlijk, ik gebruik de volume knoppen :)

Net ff vlug gekeken en dmv de notificatie bak ff vlug een cycle gedaan voor geluid. Doet het prima hier. Echte geluidwidgets gebruik ik niet. Mij te veel werk :P

[ Voor 6% gewijzigd door Cybergamer op 26-02-2013 20:56 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ik heb nu ook mijjn vaste telefonie van KPN op mijn Samsung Note 2 gekoppeld dmv. Internet Call Settings. De instellingen waren heel simpel:

User name: *103
Password: kpn
Server: 192.18.2.254
Auth. user name: *103
Out. proxy address: 192.168.2.254
Port number: 5060
Transport type: UDP
Send keep-alive: Automatic

Je kan Set as primary account aanvinken als je ook naar buiten wil bellen, maar omdat ik een sh*tload aan belminuten heb op mijn mobiel vind ik het voor mezelf niet nodig. :)

Anyway, ik wilde dit even delen met jullie.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
The Wizard schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:51:
Ik ben ook benieuwd naar je 1200 MHz UV settings (en de andere frequenties). Ik denk dat daar nog wel wat te halen is. Ik heb nu ook Perseus geinstalleerd, maar tot nu toe geen verbetering in de accuduur.
Ik merkte vooral als ik hem niet gebruikte hele grote winst.
Ik heb met de samsung kernel ook altijd 1200 MHz gebruikt. Telefoon heeft amper op 1600 gedraaid.

In gebruik maakt het niet super veel verschil met eerst. Dan zijn het vooral dingen zoals het scherm die het meeste batterij vreten. Al moet ik zeggen dat hij het met whatsappen en internet wel wat langer uit houd.

Ik draai 1200 MHz op 1.1v
Ik ben eigenlijk clockspeed stappen 3 voltage stapjes omlaag gegaan. Dus iets van 0,0375v (was gewoon even snel ipv uitgebreid testen. Ik denk dat 1200 ook wel met minder moet kunnen wellicht 1.0 a 1.05v.
Vanaf 500 Mhz is het verschil maar 0,025v Ook dat moet ik nog beter testen. Want ik weet dat mijn Note 1 te lage voltages niet leuk vond. Maar ik vermoed daar ook 0,80 a 0,85 te kunnen halen.

De GPU Gov heb ik min 108 en op max 440 MHz gezet. Dat leek me wel voldoende.
Met de volgende voltage steps
108 - 800mv
160 - 850mv
266 - 875mv
350 - 900mv
440 - 925mv
533 - 1075mv (moet lager kunnen maar ik gebruik deze nu toch niet meer)

Maar dit is maar snel optimalisatie werk. Ik heb laatst met gemak 2 dagen en 8 uur gehaald met 5 uur screen time. En ik had nog 20% over. Als ik de nacht er bij gepakt had had ik op 2 en halve dag gezeten met ik gok nog 15% over.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Drukkert
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 20:31
Nitai schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 17:21:
[...]

Dan kan je ook gewoon een passcode instellen op je telefoon ben je ook klaar 8)7
Heb je gekeken naar 1Password? Het biedt naast veiligheid (niet te vergelijken met een password protected Word bestand) ook veel meer gemak ipv zelf alles over te tikken in een Word document.
nee, dat is niet handiger, ik kijk wel 50 keer per dag even of ik b.v. mail heb, als ik dan elke keer mijn passcode moet invoeren... das niet zo handig...

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

Drukkert schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:41:
[...]

nee, dat is niet handiger, ik kijk wel 50 keer per dag even of ik b.v. mail heb, als ik dan elke keer mijn passcode moet invoeren... das niet zo handig...
Als het om handigheid gaat, dan is een passwordmanager nog steeds beter en handiger. Maar wat jij wilt, lekker bijhouden in een Word document :P

Overigens valt het best mee, een passcode invoeren. Ik lees m'n werkmail van +80 mails per dag ook op m'n Note gaat prima met een passcode (die 3 a 4 seconde dat meer veiligheid biedt lig ik niet wakker van).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Drukkert
  • Laatst online: 10-09 20:31
Nitai schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:27:
[...]

Als het om handigheid gaat, dan is een passwordmanager nog steeds beter en handiger. Maar wat jij wilt, lekker bijhouden in een Word document :P

Overigens valt het best mee, een passcode invoeren. Ik lees m'n werkmail van +80 mails per dag ook op m'n Note gaat prima met een passcode (die 3 a 4 seconde dat meer veiligheid biedt lig ik niet wakker van).
dat is idd persoonlijk...
ik vind dat irritant, maar goed dat is mijn mening.

ik heb overigens gewoon mijn notities van mijn s2 handmatig overgezet naar s-note van mijn note 2.
dat vind ik het allermakkelijkste...

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:16
Heeft hier iemand ervaring met het SDS op de Note 2? Mijn telefoon was plots uit en gaat niet meer aan. Accu vervangen door een andere, maar dat was helaas geen oplossing. Na het aanzetten zie je het rode lampje een paar keer knipperen als je goed kijkt, maar meer gebeurt er niet.

De Note 2 is nog als nieuw, nooit gevallen of in aanraking gekomen met vocht.

Iemand ervaring hoe dit opgelost kan worden? Toestel is overigens gekocht bij een Nederlandse webshop.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Was de telefoon voorzien van de laatste firmware? Zo ja, dan zou het geen SDS meer mogen zijn.
Dus ik vrees dat er niks anders op zit dan hem op te sturen voor garantie.

"When you grow up your heart dies"

• Mative
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08 20:50
Weet iemand misschien of deze/dit-soort RFID tags ook werken met de Note 2?
http://dx.com/p/125khz-pr...table-rfid-keychain-17277

Ik weet dat er Samsung ook RFID's maakt
http://www.mobilefun.nl/3...grammeerbare-nfc-tags.htm
, maar ben liever niet afhankelijk van een accessoire dat in de toekomst
mogelijk niet meer verkrijgbaar is en zoek iets meer universeels.
Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urbie47
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-08-2023
Mative schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 23:40:
Weet iemand misschien of deze/dit-soort RFID tags ook werken met de Note 2?
http://dx.com/p/125khz-pr...table-rfid-keychain-17277

Ik weet dat er Samsung ook RFID's maakt
http://www.mobilefun.nl/3...grammeerbare-nfc-tags.htm
, maar ben liever niet afhankelijk van een accessoire dat in de toekomst
mogelijk niet meer verkrijgbaar is en zoek iets meer universeels.
Bij voorbaat dank!
Denk het wel omdat er in algemene zin gesproken wordt over "cloning" RFID chips. Heb er mee geëxperimenteerd en kan met het programma NFC-Tag mijn paspoort uitlezen. Inclusief foto ! Best wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-07 18:51
Ik heb een klein krasje op mijn display. Kan ik dat wegpoetsen met de bekende pasta? Of moet ik rekening met risico's houden in verband met touchscreen?

Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
koos.d schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:32:
Heeft hier iemand ervaring met het SDS op de Note 2? Mijn telefoon was plots uit en gaat niet meer aan. Accu vervangen door een andere, maar dat was helaas geen oplossing. Na het aanzetten zie je het rode lampje een paar keer knipperen als je goed kijkt, maar meer gebeurt er niet.

De Note 2 is nog als nieuw, nooit gevallen of in aanraking gekomen met vocht.

Iemand ervaring hoe dit opgelost kan worden? Toestel is overigens gekocht bij een Nederlandse webshop.
Gewoon een RMA bij de webshop indienen. SDS komt helaas ook de Note 2 voor, heb het gehad met mijn S3. De laatste versie is ook nog steeds geen garantie dat het niet (meer) gebeurd, het is een hardware matige fout waarbij bepaalde zaken omzeilt worden om de SDS te voorkomen.

Ik heb geen idee of Samsung ook repaircentre's heeft zoals Nokia had. Volgens mij gaat in NL alles via Dynafix.
Grzzl schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:51:
Ik heb een klein krasje op mijn display. Kan ik dat wegpoetsen met de bekende pasta? Of moet ik rekening met risico's houden in verband met touchscreen?
Nee, alle techniek zit onder de glasplaat. Je kunt proberen met "de bekende pasta" die mij onbekend is :) om het krasje op te vullen.

[ Voor 17% gewijzigd door The Wizard op 01-03-2013 12:53 ]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

The Wizard schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:52:
Nee, alle techniek zit onder de glasplaat. Je kunt proberen met "de bekende pasta" die mij onbekend is :) om het krasje op te vullen.
Tja, die bekende pasta is voor mij ook niet bekend. Zou graag willen weten waar we het over hebben.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
urbie47 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:46:
[...]

Denk het wel omdat er in algemene zin gesproken wordt over "cloning" RFID chips. Heb er mee geëxperimenteerd en kan met het programma NFC-Tag mijn paspoort uitlezen. Inclusief foto ! Best wel geinig.
En welke app mag dat dan wel zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:39
Spul heet Displex. Verwacht daar geen wonderen van. Als je nagel blijft hangen in het krasje krijg je dat er niet uitgepoetst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mative
@urbie47

Bedankt voor je reactie!

Bedoelde je deze app?
Google Play: NFC TagWriter by NXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urbie47
patrickt35 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:42:
[...]

En welke app mag dat dan wel zijn?
NFC Taginfo in combinatie met PassportImageDecoder. Beide AppMarket.
Om de gegevens te zien moet je onder ePassport het pasnr, geb datum en expiratiedatum aangeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 21:19
Wen je aan de grote van de Note 2? Heb nu een iPhone 4s.. en zit nu te denken aan de S3 en de Note 2, alleen de Note 2 lijkt mij mooier maar wel groot.. vandaar mijn vraag of je hier aan went ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nu na een maand niet eens meer merk dat ik een grote telefoon heb. Als ik kijk naar een iPhone 4 denk ik eerder; pah wat een klein rot ding. :P

Dus in mijn geval wend het wel maar of dat bij iedereen is? Geen idee:)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mative
@JordyPSC
Hij wordt meestal in perceptie 'kleiner' hoe langer je hem hebt.
Je kunt denk ik het beste even naar een winkel gaan en hem met
één hand proberen te bedienen om te kijken of het goed aanvoelt.

@urbie47
Ik heb de apps geprobeert maar voer blijkbaar de gegevens niet goed in :?
"Authentication error
Warning processing: State of non-volatile
memory has changed / No information given"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

JordyPSC schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:09:
Wen je aan de grote van de Note 2? Heb nu een iPhone 4s.. en zit nu te denken aan de S3 en de Note 2, alleen de Note 2 lijkt mij mooier maar wel groot.. vandaar mijn vraag of je hier aan went ^^
Ik gebruik de Note 2 (zakelijk) naast m'n iPhone 5 (prive). Hij is veel groter maar dat went prima! Vooral het lezen van documenten en pdfjes is de Note 2 fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Ik kwam van de Iphone 4 / 4S en als ik die nu in mijn handen heb denk ik echt wat een priegel schermpje.
Ik ben enorm gewend aan de Note II aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
urbie47 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:52:
[...]

NFC Taginfo in combinatie met PassportImageDecoder. Beide AppMarket.
Om de gegevens te zien moet je onder ePassport het pasnr, geb datum en expiratiedatum aangeven
Cool even erop gezet en werkt super.
Damn wat een info wordt er op je pas gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ik kom van een HTC Sensation af (4.3 inch). Die had ik vanmiddag nog even in mijn handen en ik dacht: Wat een klein *** ding zeg!". :)

Ja, size does matter! En het went heel, heel snel.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Ik heb een 4 gehad en toen naar de Note I gegaan;
Sinds de Note II leverbaar is heb ik die er bij, dus JA, het went heel erg snel zoals BabyXL hierboven ook schrijft.
En na een week wil je nooit meer een kleiner scherm (en niet te vergeten die onuitputtelijke batterij ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 18:07

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Mijn Note2 doet het de laatste tijd zeer slecht, hij blijft nu bijvoorbeeld hangen op het SAMSUNG gedeelte waarbij de letters van wit naar blauw gaan (misschien nog wel andere kleuren). De batterij was helemaal leeg, ik deed hem aan de oplader en zet hem aan. Maar hij start dus niet helemaal op. Ik had eerst 4 wiz apps erop, nu nog maar 3 inclusief touchwiz. En ik heb wel veel apps erop, meer als 200 ofzo, 12 pagina's bij google play. Oh god ik zou wel weer zulk soort reacties krijgen zoals, ja hoe moeten wij nu weten dan hoeveel apps jij erop hebt. Volgens mij zijn het ongeveer 40 per pagina zou dan bijna 500 ongeveer moeten zijn, wat wel veel is ik dacht zelf aan wat minder. Ik heb me telefoon niet geroot en heb de laatste firmware erop, de telefoon is in Nederland gekocht in Oktober.
http://www.philmug.ph/for...e-2-a-85475/index167.html

Deze URL: http://www.samsungupdate....-rebooting-copy-paste-bug

Afbeeldingslocatie: http://www.samsungupdate.com/wp-content/uploads/2013/02/s41.jpg--->[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jjRmbglgUWA&list=PL817307E281FF66D2&index=1]

[ Voor 18% gewijzigd door Pentiummania op 03-03-2013 14:39 ]

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Lig hier veel op bed deze dagen, rug gekneusd tijdens wintersport... Heb wel veel lol met de android had mn telefoon naast simpele games nog nooit als echt handheld console gezien, maar heb nu veel lol met dead trigger, gta 3 en max payne. Echt ongelofelijk wat een grafisch geweld die telefoon aan kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
BabyXL schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:34:
[...]

Tja, die bekende pasta is voor mij ook niet bekend. Zou graag willen weten waar we het over hebben.
Ik heb die van Halfords. Lukt niet erg... Scherm glimt nu wel erg ((-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urbie47
Grzzl schreef op zondag 03 maart 2013 @ 20:43:
[...]

Ik heb die van Halfords. Lukt niet erg... Scherm glimt nu wel erg ((-:
Wat betreft krassen……forget de pasta’s, displex enz. Ik ben ook vrij secuur en wordt chagreinig als ik een kras op een scherm ontdek. In het verleden heb ik ook wel eens uren met een doekje en een of ander polijstmiddel rondjes zitten draaien.
Vergeefs. De kras verdwijnt niet. Het oppervlak van het scherm heeft volgens mij ook nog eens een bepaalde structuur om reflectie te voorkomen die je dan weg polijst waardoor een mooie grote glanzende vlek rond de kras ontstaat. Valt tie nog beter op !!
Op Youtube zie je demo’s waar schermen enthousiast met messen, scharen en sleutels bewerkt worden om de krasvastheid te demonstreren. Onnozel want staal heeft een hardheid van 4 op de schaal van Mohs en glas 6-7 . (De hardheid van Gorillaglass ligt niet substantieel hoger)
Alle mineralen met een hardheid boven de 7 kunnen dus krassen veroorzaken en laat nou kwarts, een van de bestanddelen van zand, die hardheid hebben. Een microscopisch korreltje zand of een ander mineraal onder je vinger of stylus en het is gebeurd.
Voor mij dus altijd een screenprotector, wat de tegenstanders ook zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFJB
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-07 20:29
Wanneer ik het rijtje apps van 'meer vensters' oproep (lang inhouden van de terugknop, die apps).
Staan er ineens 'nieuwe' apps bij. Het betreft de apps van Marktplaats, Poweramp en de Jelly Bean rekenmachine.

Ik dacht altijd dat het niet mogelijk was zonder te rooten andere apps daar neer te zetten dan dat Samsung zou willen. Ik draai dus gewoon stock en ik heb, zo verre ik weet, niks met die apps gedaan.

Zie ik hier iets over het hoofd? Is mijn toestel stiekem toch aan het evolueren tot een meer zelfstandig apparaat wat zich probeert te scheiden van de regels van Samsung?

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Je kan er wel andere apps inzetten, alleen lang niet alle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Het klopt dat je meer icons in het popup menu (sidebar) kan krijgen.
Heeft niets met root te maken.
Dit kan automatisch gebeuren als de ontwikkelaar ervoor heeft gekozen dit te ondersteunen.
Als de mogelijkheid in de app aanwezig is zie je dit in het rechterdeel van het scherm zodra je de sidebar zichtbaar maakt en kan je die handmatig toevoegen aan de sidebar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFJB
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-07 20:29
catt4u schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:07:
Het klopt dat je meer icons in het popup menu (sidebar) kan krijgen.
Heeft niets met root te maken.
Dit kan automatisch gebeuren als de ontwikkelaar ervoor heeft gekozen dit te ondersteunen.
Als de mogelijkheid in de app aanwezig is zie je dit in het rechterdeel van het scherm zodra je de sidebar zichtbaar maakt en kan je die handmatig toevoegen aan de sidebar.
Sidebar was het woord wat ik zocht :9
Beetje balen dat dit nou net niet de apps zijn die ik graag via het multi-window zou gebruiken. Persoonlijk zou ik graag zien dat whatsapp multi-window zou ondersteunen.

Met root en de juiste app is het mogelijk om alle apps via mult-window te gebruiken. Vandaar de link naar het rooten.
In de toekomst misschien eens rooten overwegen.

Bedankt voor de respons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:26
urbie47 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:12:
[...]

Een microscopisch korreltje zand of een ander mineraal onder je vinger of stylus en het is gebeurd.
Dit had ik dus Gister morgen.
Ben vrolijk aan het tekenen in het zonnetje met me pennetje.
Zie ik op een lijn die ik had getekend in eens een kras zitten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
urbie47 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:12:
[...]

Wat betreft krassen……forget de pasta’s, displex enz. Ik ben ook vrij secuur en wordt chagreinig als ik een kras op een scherm ontdek. In het verleden heb ik ook wel eens uren met een doekje en een of ander polijstmiddel rondjes zitten draaien.
Vergeefs. De kras verdwijnt niet. Het oppervlak van het scherm heeft volgens mij ook nog eens een bepaalde structuur om reflectie te voorkomen die je dan weg polijst waardoor een mooie grote glanzende vlek rond de kras ontstaat. Valt tie nog beter op !!
Op Youtube zie je demo’s waar schermen enthousiast met messen, scharen en sleutels bewerkt worden om de krasvastheid te demonstreren. Onnozel want staal heeft een hardheid van 4 op de schaal van Mohs en glas 6-7 . (De hardheid van Gorillaglass ligt niet substantieel hoger)
Alle mineralen met een hardheid boven de 7 kunnen dus krassen veroorzaken en laat nou kwarts, een van de bestanddelen van zand, die hardheid hebben. Een microscopisch korreltje zand of een ander mineraal onder je vinger of stylus en het is gebeurd.
Voor mij dus altijd een screenprotector, wat de tegenstanders ook zeggen.
helemaal mee eens. De kras is nauwelijks zichtbaar, dus ik moet me er maar niet druk om maken. Gooi er van de week wel een protector op. Zag er een die spiegelde als de foon uit is, lijkt me wel geinig. Glas was volgens "maar" hardheid 5 op de schaal van Mohs, maar nog steeds harder dan een mes. Mineraalglas haalt meer, maar dat zat vroeger alleen in horloges. IMHO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 10:20
Chocoball schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:04:
Van HDC zijn er enkele kloon toestellen met een 5" of 5,4" scherm en Mediatek 6577 (dual core) processor. De Goophone N2 is een exacte kloon, alleen met een 5,5" scherm, een Mediatek 6577 en later de 6589 (quad core) processor. Er zijn wel 2 originele dual SIM Samsung Note 2 toestellen (GT-N7102 en GT-N7105).
Het lijkt me ook zo te zijn, dat de Goophone N2 een 5-pins MHL connector gebruikt, in tegenstelling tot de proprietary 11-pins variant van Samsung. Dat betekent voor mij dat het verder dus geen exacte kloon is; waar de Note 2 mogelijk tegelijkertijd USB Host en TVOUT ondersteunt, kan deze kloon dat niet tegelijk.

[ Voor 0% gewijzigd door letsa op 06-03-2013 12:24 . Reden: [i]emphasis[/i] ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:26

Chocoball

瞧好吧!

letsa schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:23:
[...]

Het lijkt me ook zo te zijn, dat de Goophone N2 een 5-pins MHL connector gebruikt, in tegenstelling tot de proprietary 11-pins variant van Samsung. Dat betekent voor mij dat het verder dus geen exacte kloon is; waar de Note 2 mogelijk tegelijkertijd USB Host en TVOUT ondersteunt, kan deze kloon dat niet tegelijk.
Exact is dan misschien niet het juiste woord maar had ook meer betrekking op de buitenkant omdat bij klonen de knoppen en USB aansluiting nog wel eens anders willen zitten. Onder de motorkap is het natuurlijk een ander verhaal.

Op de Goophone website staat inderdaad dat het een 5 pin USB aansluiting is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:52

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Vraagje:
Ik ben bezig mijn Note 2 te rooten. Via XDA-developpers is er een handleiding middels een filmpje:
XDA-thread: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1923956
Filmpje: YouTube: How To Root and Install Custom Recovery on the Samsung Galaxy Note 2 / II (ALL CARRIERS!)

Op zich gaat dit allemaal prima, echter aangezien ik dit nog nooit eerder gedaan heb, lichtelijk nerveus ben en geen zin heb ik een baksteen van dik 600 euro, wil ik vragen of alvorens ik het rooten zelf start eerst nog een backup dien te maken oid.
Dus: Moet ik eerst een backup maken (anders dan foto's etc.)?
Of kan dat pas nadat je root hebt?

Uiteindelijke doel van mij is dat ik em weer helemaal terug kan zetten naar fabrieksinstellingen, in het geval van aanspraak op garantie etc. Dus als ik een cruciale stap mis, zou ik dat graag willen weten.

Verder ben ik nog benieuwd naar het feit welke root ik dien te kiezen. Ik gok dat de All-in-one wel handig is, maar heb geen flauw idee naar de meerwaarde ten opzichte van de andere keuzes.

----------------------

Vanwege ongeduldig heb ik mijn device nu dus geroot (yay!), maar mijn vraag betreft terug naar fabrieksinstellingen (of moet ik stock zeggen?) blijft staan.

[ Voor 16% gewijzigd door Flimovic op 06-03-2013 17:46 ]

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Je kan pas een Nandroid backup maken, nadat je je toestel heb geroot.

Wel adviseer ik je voordat je een backup maak, even je toestel een factry reset te geven....

[ Voor 39% gewijzigd door Windkracht13 op 06-03-2013 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Dus met een Nandroid backup kun je je toestel weer terugzetten naar stock?

Sorry voor de n00bvragen hoor, maar ja, eens moet de eerste keer zijn. :+

[ Voor 34% gewijzigd door Flimovic op 06-03-2013 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Flimovic schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:48:
Dus met een Nandroid backup kun je je toestel weer terugzetten naar stock?

Sorry voor de n00bvragen hoor, maar ja, eens moet de eerste keer zijn. :+
Dit is niet de plaats voor vragen over custom roms en rooten!

Vragen over rooten en custom roms kun je hier stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Hey, wist niet dat die er was, thnx!
-
Edit: Topic is aardig dood. Dus mocht iemand andwoord hebben op mijn vraag, graag.

[ Voor 54% gewijzigd door Flimovic op 06-03-2013 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Heel kort door de bocht, hiermee wordt je toestel weer stock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag, ik heb sinds kort een Samsung Galaxy note 2 maar er blijven erg veel apps open staan die ik niet vaak gebruik? Weet iemand daar een app voor of wat ik kan doen om apps die niet/weinig gebruikt worden uit te zetten ?
Zelf gebruik ik: Advanced Task Killer. Maar constant komt er weer een hele lijst te voorschijn!!

Zeer irritant en volgens mij gebruikt het ook nog MB's en stroom?

Dus zou ik willen vragen of iemand hier iets van af weet ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung heeft toch al een task killer vanzichzelf (lees: standaard app)?

Wat bij mij werkt: Alleen de apps installeren die je echt nodig hebt, apps die je 1x per jaar nodig hebt 1x installeren en GELIJK daarna verwijderen! Als er geen app geinstalleerd staat kan die ook niet opstarten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:06:
Samsung heeft toch al een task killer vanzichzelf (lees: standaard app)?

Wat bij mij werkt: Alleen de apps installeren die je echt nodig hebt, apps die je 1x per jaar nodig hebt 1x installeren en GELIJK daarna verwijderen! Als er geen app geinstalleerd staat kan die ook niet opstarten ;)
Heb de Task killer van Samsung zelf niet kunnen vinden? onder welke naam zou die app moeten staan?

Ik heb zo min mogelijk apps erop staan alleen die echt van belang zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gewoon geen task killer gebruiken, nergens voor nodig. Als Android geheugen nodig heeft dan ruimt het vanzelf oude processen op, daar is het voor geoptimaliseerd. Dingen als task killers zorgen alleen maar voor extra belasting en verbruik omdat het continu moet draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
Chocoball schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:19:
[...]

Exact is dan misschien niet het juiste woord maar had ook meer betrekking op de buitenkant omdat bij klonen de knoppen en USB aansluiting nog wel eens anders willen zitten. Onder de motorkap is het natuurlijk een ander verhaal.

Op de Goophone website staat inderdaad dat het een 5 pin USB aansluiting is.
Da's niet best. Kun je hem niet wegpoetsen? Ik heb eerder al een paar keer gehad dat ik dacht dat ik een kras had, maar was het sparerib oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Cartman! schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:24:
Gewoon geen task killer gebruiken, nergens voor nodig. Als Android geheugen nodig heeft dan ruimt het vanzelf oude processen op, daar is het voor geoptimaliseerd. Dingen als task killers zorgen alleen maar voor extra belasting en verbruik omdat het continu moet draaien.
Helemaal mee eens! Maar als je toch wat RAM vrij wil maken hou je de middelste knop ingedrukt, daaronder zie je 3 icoontjes - de linkse moet je indrukken. Voila! Een taskmanager/killer!

Maar het beste is om Android zelf die taken te doen ivm cache optimalisaties ed. Accu verbruikt echt niet minder hierdoor.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
Zo net even een wireless charger kitje besteld voor de Note 2 :) http://www.fasttech.com/products/1164401

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Pinky-H9 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:41:
Zo net even een wireless charger kitje besteld voor de Note 2 :) http://www.fasttech.com/products/1164401
Laat je even weten wat je er van vind als je hebt aangekregen. Ziet er iig wel ok uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toottoos
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-06 19:18
vraagje
ik ben er nog niet achter hoe ik nu een stuk tekst of link kan kopieren en plakken ?
lijkt mij dat het wel mogelijk is op de note

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 08:51
Hoe weet je eigenlijk welk model Note 2 geschikt is voor de QI oplader??
Ik dacht dat het namelijk alleen voor de Nexus was.
boer95 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:05:
[...]

Laat je even weten wat je er van vind als je hebt aangekregen. Ziet er iig wel ok uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

BabyXL schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:41:
[...]

Helemaal mee eens! Maar als je toch wat RAM vrij wil maken hou je de middelste knop ingedrukt, daaronder zie je 3 icoontjes - de linkse moet je indrukken. Voila! Een taskmanager/killer!

Maar het beste is om Android zelf die taken te doen ivm cache optimalisaties ed. Accu verbruikt echt niet minder hierdoor.
Kreeg twee dagen terug een melding van Android dat de batterij bijna op was en dat ik het beste programma's kon afsluiten met 'taakbeheer'. Ik heb gezocht, maar kon niet iets vinden wat hier op leek, behalve apparaatbeheer. Kon daar wel de actieve processen/programma's zien maar geen mogelijkheid om het te killen. Heb daarom maar een task killer uit de store gehaald.

Dus een task killer is nergens voor nodig? Maar waarom meldt Android dat dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Home-knop ingedrukt houden, dan krijg je rechtsonder een prullenbakje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Froop1992 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 00:06:
Je bedoelt zeker: Home-knop ingedrukt houden>links onder drukken>actieve applicaties, en RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toottoos schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:58:
vraagje
ik ben er nog niet achter hoe ik nu een stuk tekst of link kan kopieren en plakken ?
lijkt mij dat het wel mogelijk is op de note
Vinger op scherm houden, dan stuk tekst selecteren, dan rechtsbovenin middelste icoontje drukken (rechts naast icoontje met T erin, lijkt op 2 tabbladen), en voila, tekst staat op je klembord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Froop1992 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 00:06:
Hiermee verwijder je enkel de koppelingen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
diquan2001 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:16:
Hoe weet je eigenlijk welk model Note 2 geschikt is voor de QI oplader??
Ik dacht dat het namelijk alleen voor de Nexus was.

[...]
Geen enkele is "direct" geschikt voor de QI lader. Het hangt af van de antenne patch die je achter je klepje monteert. We is het zo QI werkt alleen met QI maar heeft dan als voordeel 500 - 1000 Mah te kunnen laden ipv de meeste die 400-700 Mah doen.

Op zich een mooi goedkoop alternatief ik wou eerst zelf aan de slag maar kwam kosten net zo hoog uit (Touchstone van HP / Palm) maar hier komt een hoop geklooi bij kijken en blijkt niet echt effectief te werken. Nu in 1 klap klaar voor 41 Euri's daar ga ik niet voor lopen kloten :)

Anyway als hij binnen is zal ik hier wat foto's plaatsen en mijn bevindingen delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
En wat is nou precies het voordeel van draadloos laden? Of je hem nou tegen zo'n lader aan moet zetten (of in de buurt), of dat je er een draadje aan moet hangen... what's the difference?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
Geen gepiel met stekkertje in het donker bijvoorbeeld? Of ergo geen USB poort die uitgewoond wordt.

Voor mij een prima reden dus om draadloos te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Ik heb niet zo'n moeite met het stoppen van een stekkertje in een gaatje in het donker eigenlijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
Ook niet na een fles vodka? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Juist niet! Maar dat komt misschien door m'n chronische alcohol deficiëntie ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
Of teveel Nitro gesnoven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Nitai schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:16:
[...]
Dus een task killer is nergens voor nodig? Maar waarom meldt Android dat dan? :?
Nee, een taskkiller werkt zelfs averechts. In het ergste geval gewoon ff een reboot ofzo. En ik ken die hele melding niet eigenlijk...

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de face unlock ingeschakeld en ingesteld, maar hij doet het niet. Hij start wel op, maar gaat gelijk door naar de volgende ontgrendeling. Iemand mee bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:58
Sinds afgelopen vrijdag ben ik in bezit van een witte Note 2. Momenteel ben ik een beetje aan het rond spelen met het apparaat om te kijken hoe alles werkt enzo. Hiervoor had ik een Sony Xperia Arc, een erg mooi toestel maar was me toch iets te klein en te traag. Deze vind ik echt bijna perfect!

Twee dingen die ik tot nu toe erg cool vind van de Note 2:
- WiDi support (wireless display).
- Speelt GTA Vice City (GTA op je telefoon, daar kon je vroeger alleen maar van dromen).

WiDi gebruikte ik tot nu toe nooit op mijn hdtv (LG 2792) en toen ik een beetje zat rond te zoeken tijdens het afspelen van een video activeerde ik widi en sprong het beeld zonder vragen lekker full screen op de tv. Op deze manier zal ik de hdmi port veel minder missen. Het is natuurlijk jammer dat niet iedere tv standaard widi heeft. Misschien moet ik maar eens een widi dongle kopen voor andere schermen in het huis / bij vrienden / familie.

Ook de accu lijkt het erg lang vol te houden. Mijn Arc ging altijd erg snel leeg bij intensief gebruik waar de Note 2 toch duidelijk bijna het dubbele kan op de accu :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
  • Laatst online: 27-08 19:22
Weet niet als meer gebruikers hier last van hebben maar mijn Note 2 herstart zich zelf soms automatisch? Dan moet ik dus ook de pincode weer invullen en hem ontgrendelen

Standaard rom draait er momenteel op met een apex launchertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech1 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 11:42:
Weet niet als meer gebruikers hier last van hebben maar mijn Note 2 herstart zich zelf soms automatisch? Dan moet ik dus ook de pincode weer invullen en hem ontgrendelen

Standaard rom draait er momenteel op met een apex launchertje
Probeer het eens zonder die apex launcher.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2013 14:59 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Laatst online: 14-09 13:39
Ik zoek nog steeds een TPU case wat mooi staat bij de Titanium Grey variant. Ik ha via een webshop een 'transparante' besteld, maar die is meer wit dan transparant. :S

Heeft iemand een Note 2 Titanium Grey met mooie bijpassende TPU case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Laatst online: 29-11-2021
Jokuh schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:43:
Ik zoek nog steeds een TPU case wat mooi staat bij de Titanium Grey variant. Ik ha via een webshop een 'transparante' besteld, maar die is meer wit dan transparant. :S

heb zelf ook een 'clear transparant' TPU hoesje, die neigt inderdaad naar wit. Hier heb je er 1 bij Amazon.co.uk en hier 1 bij Amazon.de. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Laatst online: 14-09 13:39
Thx, maar transparant laat ik nu lekker schieten, Ik denk dat ik voor de zwarte officiele ga.

Samsung komt overigens met een grijze en witte note 2. Vervolgens komen ze met een zwarte en witte officiele TPU. Beetje vreemd, maar goed.

[ Voor 25% gewijzigd door Jokuh op 13-03-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Laatst online: 13-05 18:07

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Hallo, mijn Note 2 is vorig jaar ook gevallen en nu zit er over ongeveer de helft van het scherm een barst in beginnend in de linker boven hoek daar is het ergst! Hij heeft het tot nou zeker eind Januari begin Februari nog goed gedaan, maar daarna niet meer. Totdat ik vermoedde dat het toestel in een bootloop terecht is gekomen. Toen heb ik met Odin maar een firmware erop nieuw opgezet, omdat het toestel nog wel in de herstel modus wilde. Ook fabrieksinstellingen gereset, dus beide opties gedaan met volume knop omhoog en omlaag. Ook blijk ik die SDS bug chip te hebben dit heb ik getest met die eMMC app, al is hier nog niet precies alles over bekend en ook nog niets officieels van Samsung bericht. Ik heb mijn toestel niet geroot dus kan ik die geheugen test ook niet laten draaien, ben dit voorlopig ook nog niet van plan ook ivm garantie. Kan hier wel een heel verhaal gaan zitten typen maar deze post word zowieso al weer zo lang :( en het is misschien wel weer zo dat Samsung helemaal af gaat zien van een of andere vorm van garantie omdat het scherm dus gebroken is (er zit een barst in, misschien zeg ik het weer verkeerd!).

Ik heb nog 2 vragen.

In de handleiding staat dat als het aanraakscherm (touch screen) traag reageert of onjuist en is bekrast of beschadidgd, moet het apparaat naar een Samsung Servicecenter worden gebracht. Weet iemand of het aanraakscherm inderdaad minder goed zal worden, want er brokkeld wel steeds meer kleine stukjes glas af ? Ik vraag dit omdat Samsung wel erg snel verwijst naar ga maar naar een service center, ja lekker makkelijk ik weet dat het wel rond de 200 euro gaat kosten omdat ze en het glas en de hele digitizer gaan vervangen. Ja ik weet dat je het glas ook kan vevangen en dat er youtube videos over zijn hoe dit te doen. Maar dan kun je er zowieso van uit gaan dat de garantie helemaal vervalt. Ik heb wel een screenprotector en daar staat ook wat over in in de handleiding. Er zit trouwens ook onder de batterij en in de behuizing zelf 2 stickers die waterschade aangeven, daar kunnen ze zich ook nog op beroepen. Zoiets heb ik al eerder mee gemaakt met garantie claims, maar dit terzijde.

Kent iemand misschien die app die je scherm opneemt als video ?

Toen me telefoon nog geen keuren had, had ik iets van 300 apps erop. Als je niet meer weet hoe die app heette of iig de beginletter weet is het vrij lastig zoeken. Nouja misschien vind ik het wel weer, zoek wel even op ..... :)

Kent iemand deze easter egg:
Afbeeldingslocatie: http://images.leggopoker.com/1363320921-8145.png
Afbeeldingslocatie: http://images.leggopoker.com/1363320954-8146.jpg
Als je goed kijkt zie je wel dat het een screensaver is.

[ Voor 4% gewijzigd door Pentiummania op 15-03-2013 05:21 ]

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Pentiummania schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:43:

Kent iemand deze easter egg:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je goed kijkt zie je wel dat het een screensaver is.
Bedoel je deze:
https://www.dropbox.com/s/zhx7tdcet1a04qc/Jelly%20Bean.jpg?m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een nieuwe note 2 gekocht maar nu heb ik
een vraagje. Is het normaal dat de powerbutton wat
meer verzonken is dan de volume toetsen?
Hij steekt maar net boven de bezel uit.

Cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Jokuh schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:43:

Yep... heb er zelfs nog 1 over nieuw in doosje, mat zwart, donkergrijs eigenlijk... past perfect met uitsnedes voor de toetsen, en een 'lip' over het scherm zodat de Note 2 ook face-down kan liggen zonder krassen te krijgen :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:15:
Ik heb net een nieuwe note 2 gekocht maar nu heb ik
een vraagje. Is het normaal dat de powerbutton wat
meer verzonken is dan de volume toetsen?
Hij steekt maar net boven de bezel uit.

Cor
Klopt, ik heb het ook. Het scheelt niet veel in vergelijking met de volume toetsen, ik denk minder dan 1 mm ofzo. Bij het demo model was dat ook, dus ik ga er van uit dat dat normaal is.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit bij anderen ook zo?
Graag reageren...
BabyXL schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 01:10:
[...]

Klopt, ik heb het ook. Het scheelt niet veel in vergelijking met de volume toetsen, ik denk minder dan 1 mm ofzo. Bij het demo model was dat ook, dus ik ga er van uit dat dat normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was bij mij in het begin niet zo. Na een paar maanden is de Power-knop min of meer dieper in de behuizing komen te zitten. Ik voel nu bijna niet meer of ik de knop indruk of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Geen last van. De knoppen steken bijna even ver uit. Maar als er geen speling op zit, tenzij het voelt alsof hij echt los zit, zou ik mij niet zoveel zorgen maken.

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 16-03-2013 12:54 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Laatst online: 20:14
Ik heb ook weer iets, wilde mijn sim kaart plaatsen, heb ik hem verkeerd erin zitten duwen.
Hij zit erin, en vast. Maar dan ook ECHT VAST! Krijg hem er met geen mogelijkheid meer uit, kan hem niet meer indrukken, dus echt VAST!
Hij werkt, telefoon heeft gewoon goed ontvangst e.d. Maar op de 1 of andere manier zit het me niet lekker.
Het alu klepje staat ook iets bol nu.
Wat zeggen jullie? Zolang het werkt laten zitten, of toch een samsung repair center op zoeken :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
  • Laatst online: 27-08 19:22
lifeguard schreef op zondag 17 maart 2013 @ 18:29:
Ik heb ook weer iets, wilde mijn sim kaart plaatsen, heb ik hem verkeerd erin zitten duwen.
Hij zit erin, en vast. Maar dan ook ECHT VAST! Krijg hem er met geen mogelijkheid meer uit, kan hem niet meer indrukken, dus echt VAST!
Hij werkt, telefoon heeft gewoon goed ontvangst e.d. Maar op de 1 of andere manier zit het me niet lekker.
Het alu klepje staat ook iets bol nu.
Wat zeggen jullie? Zolang het werkt laten zitten, of toch een samsung repair center op zoeken :) ?
En voorzichtig met een tandenstoker oid drukken wil ook niet zo is het mij toen gelukt met mn HTC nadat ik een te dikke sim adapter had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Ik ben op zoek naar een vervangend hoesje/cover voor mijn Note 2. Ik gebruikte tot nu toe de Samsung Flipcover, maar ik vind deze niet genoeg beschermend. Het gebeurt mij nog wel eens dat ik mijn telefoon laat vallen, en dan helpt die flipcover dus vrij weinig.

Iemand nog tips of ervaringen met bepaalde merken of hoesjes/covers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Ik gebruik vanaf dag 1 de orginele cover van Samsung zelf.
Deze heeft me nog niet teleur gesteld.
Alle kanten van de note 2 zijn goed beschermd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk zou je een soort bumper moeten hebben om de flipcover ... dit omdat de randen niet beschremd zijn .. nadeel van die flipcover vind ik weer met een foto maken ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:50:
Eigenlijk zou je een soort bumper moeten hebben om de flipcover ... dit omdat de randen niet beschremd zijn .. nadeel van die flipcover vind ik weer met een foto maken ..
Ja precies, dat zou wel nice zijn. Gaat echter niet echt werken omdat je dan amper meer bij de volume knoppen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:26

Chocoball

瞧好吧!

Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:50:
Zoiets als deze?

Afbeeldingslocatie: http://www.mytrendyphone.nl/images/Samsung-Galaxy-Note-2-N7100-Snap-on-Cover-White-22102012-1-t.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.mytrendyphone.nl/images/Samsung-Galaxy-Note-2-N7100-Snap-on-Cover-White-22102012-2-t.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.mytrendyphone.nl/images/Samsung-Galaxy-Note-2-N7100-Snap-on-Cover-White-22102012-3-t.jpg

Wel een bumper maar weer geen cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ik heb deze. De randen zijn goed genoeg beschermd, want de cover valt iets groter uit dan de Note II zelf.

http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1439.l2649

[ Voor 15% gewijzigd door Cybergamer op 20-03-2013 04:56 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
Afijn inmiddels de QI Wireless charger een paar dagen in huis en kan maar 1 ding zeggen: Great!!!!!!!!!!
(Betreft http://www.fasttech.com/p...rging-upgrade-kit-for-sam )

Had een zeer snelle levering zonder enige douane perikelen dus alleen dat al was goud waard ;)

Afijn, er zit een duidelijke (korte) handleiding bij hoe en waar je je spoel moet plakken. Deze monteer je gewoon bovenop je accu doormiddel van een smalle kleefstrip. Hierna kan gewoon je eigen cover erop en je merkt er nagenoeg niets van.

Op moment dat je de note op de lader legt geeft je lader een piep en een blauwe led dat hij de spoel detecteerd. Hierna volgt er een melding op de note dat wireless charging actief is. Een lading van 20% > 100% gaat prima in een nacht ik zal binnenkort even een log maken zodat duidelijk is hoe snel er geladen wordt. Op dit moment is het ongeveer 40% laden in 3.5 uur.

Inmiddels ook door NFC stickers diverse profielen gekoppeld zodat als het toestel op de lader gaat de nodige functies uitgezet worden en zodra toestel in de auto houder gaat netjes geluid enz aanzet en navigatie software opstart.

Foto's en grafiekjes zullen nog volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 22:30
Beste tweakers

Ik heb een vraag voor jullie.
Een vriendin van mij heeft en Samsung galant note maar deze start nu niet meer op. Hij blijft op het Samsung logo staan. Ik heb al de recovery mode geprobeerd en de cache partition leeg gemaakt maar nog steeds wil hij niet opstarten. Ik wil wel proberen een factors reset te proberen maar ze heeft geen back up van haar foto's en dergelijke (vrouwen...) en deze kan ze niet missen.

Iemand van jullie nog een idee op dit te fixen? Het liefst zonder de data kwijt te raken?
Of om de data er af te krijgen?

Groetjes Jeroen

don't mind me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWSAH
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-09 11:40
Iemand hier al problemen gehad met de trilfunctie? Is bij mij volledig dood, alles gecheckt. Ook de hardware via het dialmenu. Weet iemand wat dit kan zijn en hoe lang eventuele reparatie duurt binnen garantie?
Pagina: 1 ... 23 ... 37 Laatste