Hallo, mijn Note 2 is vorig jaar ook gevallen en nu zit er over ongeveer de helft van het scherm een barst in beginnend in de linker boven hoek daar is het ergst! Hij heeft het tot nou zeker eind Januari begin Februari nog goed gedaan, maar daarna niet meer. Totdat ik vermoedde dat het toestel in een bootloop terecht is gekomen. Toen heb ik met Odin maar een firmware erop nieuw opgezet, omdat het toestel nog wel in de herstel modus wilde. Ook fabrieksinstellingen gereset, dus beide opties gedaan met volume knop omhoog en omlaag. Ook blijk ik die SDS bug chip te hebben dit heb ik getest met die eMMC app, al is hier nog niet precies alles over bekend en ook nog niets officieels van Samsung bericht. Ik heb mijn toestel niet geroot dus kan ik die geheugen test ook niet laten draaien, ben dit voorlopig ook nog niet van plan ook ivm garantie. Kan hier wel een heel verhaal gaan zitten typen maar deze post word zowieso al weer zo lang

en het is misschien wel weer zo dat Samsung helemaal af gaat zien van een of andere vorm van garantie omdat het scherm dus gebroken is (er zit een barst in, misschien zeg ik het weer verkeerd!).
Ik heb nog 2 vragen.
In de handleiding staat dat als het aanraakscherm (touch screen) traag reageert of onjuist en is bekrast of beschadidgd, moet het apparaat naar een Samsung Servicecenter worden gebracht. Weet iemand of het aanraakscherm inderdaad minder goed zal worden, want er brokkeld wel steeds meer kleine stukjes glas af ? Ik vraag dit omdat Samsung wel erg snel verwijst naar ga maar naar een service center, ja lekker makkelijk ik weet dat het wel rond de 200 euro gaat kosten omdat ze en het glas en de hele digitizer gaan vervangen. Ja ik weet dat je het glas ook kan vevangen en dat er youtube videos over zijn hoe dit te doen. Maar dan kun je er zowieso van uit gaan dat de garantie helemaal vervalt. Ik heb wel een screenprotector en daar staat ook wat over in in de handleiding. Er zit trouwens ook onder de batterij en in de behuizing zelf 2 stickers die waterschade aangeven, daar kunnen ze zich ook nog op beroepen. Zoiets heb ik al eerder mee gemaakt met garantie claims, maar dit terzijde.
Kent iemand misschien die app die je scherm opneemt als video ?
Toen me telefoon nog geen keuren had, had ik iets van 300 apps erop. Als je niet meer weet hoe die app heette of iig de beginletter weet is het vrij lastig zoeken. Nouja misschien vind ik het wel weer, zoek wel even op .....
Kent iemand deze easter egg:

Als je goed kijkt zie je wel dat het een screensaver is.
[
Voor 4% gewijzigd door
Pentiummania op 15-03-2013 05:21
]