Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Iemand hardloop/sport ervaringen met de Note 2? Was net bij Runnersworld, maar daar was het grootste bovenarm hoesje dat ze hebben voor een S3. De Note is ook wel vrij fors op je arm natuurlijk, maar je kunt wel weer heel goed zien :)

[ Voor 4% gewijzigd door Okasha op 18-05-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Misschien hier?
http://www.mytrendyphone....t-gym-armband-92554p.html

Ik heb zelf geen ervaring met het gebruiken van zo een armband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind deze rom van samsung best top , wel even een klein tweakje in ontwikelaarsopties gedaan maar voor de rest loopt het als een trein .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 17:18:
Vind deze rom van samsung best top , wel even een klein tweakje in ontwikelaarsopties gedaan maar voor de rest loopt het als een trein .
En welke is 'deze rom'?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Deze telefoon staat op de webshop van Media Markt voor 699 euro.

Nogal een absurde prijs als ik de pricewatch bekijk. Iemand enig idee of deze prijs afwijkt als ik de winkel ga kijken?

Heeft iemand bijvoorbeeld deze telefoon bij een Media Markt gekocht? Ik heb reeds een aantal belpogingen gedaan naar de vestiging bij mij in de buurt, helaas constant in gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Als je het de moeite waard vind om ff naar Leiden te rijden, dan kun je de Note II voor € 465,- kopen bij Ben Telecom. Of je laat hem opsturen.

Het is een prima winkel, ik heb daar zelf de mijne gekocht een paar maanden geleden (toen nog voor € 495,-).

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb inderdaad ook gemerkt dat de prijs bij mediamarkt gestegen is , namelijk met 160 euro
maar nu zie ik vandaag dat bij 4launch de prijs ook met 100 euro is gestegen.
weet iemand wat hiervan de reden kan zijn , een kleine prijsstijging kan ik nog begrijpen maar zoveel vind ik toch wel heel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Liteiten schreef op maandag 20 mei 2013 @ 10:16:
Deze telefoon staat op de webshop van Media Markt voor 699 euro.
Dat had ik ook gezien. Eerst stond ie voor 532 te koop en er was er ook een met extra accu en accessoires voor die prijs. Vond ik al vreemd.
Bij alternate staat ie nog voor 500 euro te koop.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:55

MrN

Iemand hier ervaring met het vervangen van het scherm?
Mijn scherm is spontaan gebarsten tijdens het navigeren met de telefoon.
Telefoon zat ten tijde van het ongeval gemonteerd in de telefoonhouder op het dashboard van mijn auto.
Ik heb het gevoel dat het te maken heeft met de verwarming van de auto die op dit moment aanstond.

KPN wil mij niet helpen ondanks toestellease en de toezegging het toestel binnen 24 uur om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:46:
ik heb inderdaad ook gemerkt dat de prijs bij mediamarkt gestegen is , namelijk met 160 euro
maar nu zie ik vandaag dat bij 4launch de prijs ook met 100 euro is gestegen.
weet iemand wat hiervan de reden kan zijn , een kleine prijsstijging kan ik nog begrijpen maar zoveel vind ik toch wel heel vreemd
Schaarste misschien? Wordt de Note 2 nog wel in grote getale geproduceerd?

Ik heb mijn Note nu ruim een half jaar en ben er nog steeds erg over te spreken. De plastic behuizing voelt inderdaad wel iets minder high-end aan, maar ik ben er aan gewend geraakt. De S-Pen gebruik ik weinig, en de optie om meerder apps naast elkaar te draaien heb ik uitgeschakeld, maar verder maak ik optimaal gebruik van alle functies. Ik hoop dat er eind zomer een update verschijnt naar Android 4.2 en dat we daarna ook nog eens een update mogen krijgen. Dan houdt ik het wel vol tot de Note 4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Hoop niet dat er schaarste is, wil er morgen eentje halen :-)

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Heuh! Cm 10.1 is nu uit (offical that is) op de Note II

http://get.cm/?device=n7100&type=nightly

Yum Yum :9

en er al mee kunnen spelen. Aaahhh, wat een genot :D. Die S pen gebruik ik toch niet. Hij wordt wel netjes ondersteunt maar de standaard apps van Samung niet. Achja, dat kan ik missen als kiespijn :)

[ Voor 47% gewijzigd door Notna op 22-05-2013 11:59 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Notna schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:50:

en er al mee kunnen spelen. Aaahhh, wat een genot :D. Die S pen gebruik ik toch niet. Hij wordt wel netjes ondersteunt maar de standaard apps van Samung niet. Achja, dat kan ik missen als kiespijn :)
Hmmmkay... enne, ik heb me er nog niet in verdiept, maar als hij wél ondersteunt wordt...? Met welke app kun je dan notities neer-pennen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

spaceboy schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:23:
[...]

Hmmmkay... enne, ik heb me er nog niet in verdiept, maar als hij wél ondersteunt wordt...? Met welke app kun je dan notities neer-pennen?
Leef je uit:

https://play.google.com/s...arch?q=note+stylus&c=apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Weet iemand of er binnenkort een update gaat komen? Ik wil wel weer wat nieuwe functies erbij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

darkdesign schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:17:
Weet iemand of er binnenkort een update gaat komen? Ik wil wel weer wat nieuwe functies erbij hebben.
Wat voor functies verwacht je dan zoal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 13:44
nieuwe camera app etc zoals op de sgs4 bijvoorbeeld. Verwacht wel een dergelijke update eigenlijk, maar wanneer :+ hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
nou zijn er 2 testversies gelekt, volgens sammobile zou de 4.2.2 update mei-juni ongeveer gepland zijn, maar dat gerucht is dus echt een gerucht....

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online

Ik zou graag switchen naar CM10.1, heb van mijn vorige telefoon goede ervaringen met de CM versies. Het nadeel is de ZIGGO televisie kijk app. Deze app detecteert of je gebruik maakt van custom rom of geroot bent en wanneer dit het geval is blokkeert hij de app. Super irritant! Gebruik hem niet héél vaak, maar wanneer ik hem gebruik heb ik er veel plezier van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:26
reyals schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:59:
nou zijn er 2 testversies gelekt, volgens sammobile zou de 4.2.2 update mei-juni ongeveer gepland zijn, maar dat gerucht is dus echt een gerucht....
Zou wel beter zijn als er snel een update komt naar 4.2.2.
Ben ook wel weer toe aan wat veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57

Je bedoeld dat er nightlies zijn? Is nog geen stable release, dus echt 'officieel' zou ik het nog niet willen noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:12
reyals schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:59:
En waar zijn de testversie's te vinden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okasha schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 08:46:
[...]

Ik zou graag switchen naar CM10.1, heb van mijn vorige telefoon goede ervaringen met de CM versies. Het nadeel is de ZIGGO televisie kijk app. Deze app detecteert of je gebruik maakt van custom rom of geroot bent en wanneer dit het geval is blokkeert hij de app. Super irritant! Gebruik hem niet héél vaak, maar wanneer ik hem gebruik heb ik er veel plezier van :)
Is wel mogelijk hoor om met cynogenmod ziggo tv te kijken , was iets in super user wat je uit moest zetten ..
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Zijn hier mensen die hardlopen met de Note 2? Ben opzoek naar een goede band waar ik de Note in kan doen. Heeft hier iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmer_g
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:36
Versteegrob schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:44:
Zijn hier mensen die hardlopen met de Note 2? Ben opzoek naar een goede band waar ik de Note in kan doen. Heeft hier iemand ervaring mee?
Ik heb voor een paar euro een band via dealextreme besteld. Kwaliteit is uiteraard niet hoogstaand maar hij voldoet prima, gebruik hem regelmatig met hardlopen en wielrennen en heb er nog geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Versteegrob schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:44:
Ik gebruik deze al een aantal maanden en voldoet gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Morgoth schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:43:
[...]

Je bedoeld dat er nightlies zijn? Is nog geen stable release, dus echt 'officieel' zou ik het nog niet willen noemen.
Officieel in de zin dat het door het CM team zelf uitgebracht wordt ipv een louche second rate devver :)

En wat is er mis met nightlies? Het is dan wel geen M release maar het werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 23:09:
[...]

Is wel mogelijk hoor om met cynogenmod ziggo tv te kijken , was iets in super user wat je uit moest zetten ..
:)
Weet je het zeker? Ik heb even gegoogled, maar dit werkt alleen als je je telefoon geroot hebt. Volgens mij niet als je een customrom hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okasha schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 20:15:
[...]

Weet je het zeker? Ik heb even gegoogled, maar dit werkt alleen als je je telefoon geroot hebt. Volgens mij niet als je een customrom hebt
Je kan je foon toch rooten en dan je customrom er op zetten ?
Had een galaxytab 10.1 met cynogen er op en kon ook ziggo kijken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Mijn note 2 liep net vast en na 10 keer opnieuw opstarten deed hij het pas weer. Elke keer bleef hij hangen nadat ik op een app klikte. Heel vreemd! Nu is mijn SwiftKey ineens de helft van zijn voorspellingen kwijt en heeft hij bijvoorbeeld de berichten teller van WhatsApp gereset. Wat kan dat zijn? Ik denkt dat het misschien beter is om hem. Naar fabrieksinstellingen te zetten alleen is dat backuppen altijd zo vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
darkdesign schreef op zondag 26 mei 2013 @ 15:28:
Mijn note 2 liep net vast en na 10 keer opnieuw opstarten deed hij het pas weer. Elke keer bleef hij hangen nadat ik op een app klikte. Heel vreemd! Nu is mijn SwiftKey ineens de helft van zijn voorspellingen kwijt en heeft hij bijvoorbeeld de berichten teller van WhatsApp gereset. Wat kan dat zijn? Ik denkt dat het misschien beter is om hem. Naar fabrieksinstellingen te zetten alleen is dat backuppen altijd zo vervelend!
Inmiddels een paar dagen verder. Het toestel liep op een gegeven moment zo vaak vast dat ik er helemaal niks meer mee kon. Een hard-reset die het toestel naar fabrieks instellingen heeft gezet heeft het probleem ook niet kunnen verhelpen helaas.

Omdat er bij het KPN business center een Samsung Service zit, heb ik hem daar gebracht. Nu zit er een mini scheurtje onderin het scherm, echt maar een hoekje van 3 millimeter. Dit heeft totaal niks met mijn klacht te maken. Nu zegt KPN dat ik daardoor geen garantie meer op mijn toestel heb. Dit vind ik echt belachelijk. Ze hebben bij Samsung wel een verzoek tot garantie gedaan, maar dat wordt dus maar afwachten of dat zo is. Ik ben benieuwd hoe Samsung hiermee omgaat.

Het scheurtje was trouwens ontstaan doordat ik mijn toestel omdraaide op de tafel, heel zachtjes. Misschien dat er teveel spanning op het scherm stond. Dat barstje is niet eens hinderlijk en beïnvloed het gebruik van de telefoon totaal niet. Ik ben best geïrriteerd door deze mededeling van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dat is neit alleen bij KPN, maar bij alle tokos die de telefoons aanbieden. Ookal is het totaal non related; men gaat er dan vanuit dat het toch je eigen schuld is. Het is een hele laffe tactiek maar je hoort het steeds vaker.

Dat, of waterschade :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Notna schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 07:52:
Dat is neit alleen bij KPN, maar bij alle tokos die de telefoons aanbieden. Ookal is het totaal non related; men gaat er dan vanuit dat het toch je eigen schuld is. Het is een hele laffe tactiek maar je hoort het steeds vaker.

Voordat je any GSM ter reparatie aanbied altijd even een foto maken van de waterstickers.

In onderstaande Samsung Galaxy Note 2 N7100 repair, disassembly manual, guide kan je zien dat er meerdere water stickers in de Note 2 zitten.

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Notna schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 07:52:

Ja dat is echt belachelijk. Ik dacht dat dat bij een servicepunt van Samsung anders zou zijn.

Ik heb geen foto's van mijn vocht stickers gemaakt. Hopelijk zijn ze eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Gisteren kreeg ik de MB2 (4.1.2) update op mijn T-mobile Note 2.

Zo op het eerste gezicht weinig veranderingen.

Alles lijkt wel veel sneller te laden. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Speedster op 01-06-2013 13:49 ]

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds vandaag ook eindelijk een note 2. Laatste android device was een G1 en daarna een iphone gehad. Maar waar is nou de bete plek om apps van daan te halen om te sideloaden? Ik wil graag Universal Androot en NESoid sideloaden maar nu de gemiddelde .apk zo vol staat met virussen en spyware crap vraag ik me af of er geen website/alternative appstore is om wat apps te kunnen downloaden die in de play store worden geweigerd, maar zonder spyware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
darkdesign schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:58:
[...]

Ja dat is echt belachelijk. Ik dacht dat dat bij een servicepunt van Samsung anders zou zijn.

Ik heb geen foto's van mijn vocht stickers gemaakt. Hopelijk zijn ze eerlijk.
Ik kan mooi zien wat ze met mijn toestel aan het doen zijn. Ze geven garantie dus dat is echt fijn!

Ze hebben een aantal onderdelen erin gezet:

1. ASSY MODULE-SPK+RUBBER ASSY WHT
2. CBF COAXIAL CABLE-MHF III GT-N7100
3. SCREW-MACHINE

Met als diagnose:

Diagnose: Verbinding valt weg / blijft staan

Dit heb ik zelf niet ondervonden, maar misschien is de speaker de oorzaak van het vastlopen.

Erg fijn dat ze me toch garantie geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:51
Mijn vriendin heeft deze telefoon en die heeft regelmatig last van camera fout...
De enigste oplossing is opnieuw opstarten... Zijn er meer mensen die dit hebben?
Of een oplossing weten?

Wat is de laatste officieele stock versie/update voor deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Chris89 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 17:20:
Mijn vriendin heeft deze telefoon en die heeft regelmatig last van camera fout...
De enigste oplossing is opnieuw opstarten... Zijn er meer mensen die dit hebben?
Of een oplossing weten?

Wat is de laatste officieele stock versie/update voor deze telefoon?
Klinkt eerder als een probleem met je SD kaart. Stel op de camera eens in dat ze gebruik moet maken van het interne geheugen.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Mijn toestel is weer terug en bleef tijdens het instellen weer 5 keer hangen. Gelukkig doet ie het nu al weer een dag zonder problemen. Ben wel benieuwd waarom ze de antenne hebben vervangen terwijl ik daar geen problemen mee heb gehad.

Edit: deze ochtend is mijn toestel al weer 5 keer vastgelopen. Echt vervelend. Ik twijfel of ik hem nog een keer laat opsturen, want ik heb er niet veel vertrouwen in. Mijn toestel kreeg ik terug en ik moest zelf nog de rand dichtklikken en het scherm goed duwen want hij was niet goed terug in elkaar gezet. Waarschijnlijk gaan ze het probleem wederom niet verhelpen.

[ Voor 44% gewijzigd door darkdesign op 09-06-2013 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:30
Als je hem een aantal keer op stuurt, en je blijft problemen houden, dan kun je ze in gebreken stellen en een aantal dingen doen.
Of een nieuwe eisen of een goede tegenhanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:51
BabyXL schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 18:07:
[...]

Klinkt eerder als een probleem met je SD kaart. Stel op de camera eens in dat ze gebruik moet maken van het interne geheugen.
Gaat het waarschijnlijk niet oplossen want zo nu en dan met skypen heeft ze het ook...
Dus denk niet dat het aan het kaartje ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
darkdesign schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:51:
[...]

Ik kan mooi zien wat ze met mijn toestel aan het doen zijn. Ze geven garantie dus dat is echt fijn!

Ze hebben een aantal onderdelen erin gezet:

1. ASSY MODULE-SPK+RUBBER ASSY WHT
2. CBF COAXIAL CABLE-MHF III GT-N7100
3. SCREW-MACHINE

Met als diagnose:

Diagnose: Verbinding valt weg / blijft staan

Dit heb ik zelf niet ondervonden, maar misschien is de speaker de oorzaak van het vastlopen.

Erg fijn dat ze me toch garantie geven!
De speaker zit samen met de GSM/UMTS antenne in dezelfde behuizing, vandaar... Daarom is dat coax kabeltje ook vervangen (loopt van de speaker/antenne module naar het moederbord).

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 19:03
sjaool schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 19:33:
Dat is alleen mogelijk met App2SD Script, dit script verwisselt het interne opslaggeheugen met de Micro-SD of Directory Binder. Je telefoon moet dan wel geroot zijn. De diverse mogelijk heden zijn te vinden op XDA. Het normale App2SD werkt niet op de Note II.
Samsung gaat het weer terug brengen op de Galaxy S IV, ik hoop dat ze het ook op de Note II beschikbaar maken zodat je zonder een alternatieve ROM de apps naar de SD kaart kunt verplaatsen.

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Arunia schreef op zondag 09 juni 2013 @ 12:58:
Als je hem een aantal keer op stuurt, en je blijft problemen houden, dan kun je ze in gebreken stellen en een aantal dingen doen.
Of een nieuwe eisen of een goede tegenhanger.
Ja dat klopt, maar dan ben ik hem steeds 3 weken kwijt en dan ben ik er nog niet gerust op dat alles goed wordt gemaakt.

Is er een manier om je toestel alles te laten liggen, of logt het toestel alles automatisch al? Zo kan ik misschien aantonen dat het echt heel vaak gebeurt. Vandaag is het toestel zonder overdrijven 15x gecrasht.

Gisteren wilde we een route opnemen met my track. Dit ging een half uur goed, daarna heeft het toestel niks meer geregistreerd terwijl ik het toestel niet heb aangeraakt, het toestel haalde ik uit mijn tas en hij deed niks meer. Dus weer aan en uit gezet.

Ik vind het gewoon jammer want ik vind het een geweldig toestel.

Ben ook huiverig dat ze geen garantie geven als ik erop doorga omdat er een scheurtje van 3mm zit in het hoekje van het scherm.

Zal een nadenken wat ik ga doen, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-08 14:23
Hmm, mijn noteII is vandaag ook terug onder garantie. Het ding bleef crashen, met bevroren schermen, spontane reboots of gewoon blackout... Apparaat heeft nergens schade, ook geen waterschade oid (stickers zijn ok).

Zelf na een complete reinstall/factory reset crasht het ding, had nog geen app geinstalleerd... oftwel het zit in android, oftewel een hardwareprobleem. Ik ben benieuwd... Ik was erg tevreden over het toestel, echt super.. maar met 10x per dag rebooten en crashen gebruik ikmwel weer even mijn galaxy SII....(wat een klein toestel!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

golfdiesel schreef op zondag 09 juni 2013 @ 23:34:
[...]

Samsung gaat het weer terug brengen op de Galaxy S IV, ik hoop dat ze het ook op de Note II beschikbaar maken zodat je zonder een alternatieve ROM de apps naar de SD kaart kunt verplaatsen.
Laten we het hopen. Scheelt een hoop gedoe als je interne geheugen weer eens vol zit.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Ik heb deze vandaag in de winkel getest, en was onder de indruk. Misschien ga ik hem aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

De laatste tijd merk ik dat de wifi snelheid soms te wensen over laat. Na een reboot van mijn router is het weer de maximale downloadsnelheid van 25 mb. Na een paar uur is het gehalveerd en 2 dagen later is het 1mb.
De router staat op een vrij kanaal.
Nu had ik nfc standaard aan staan, maar nu ik m uit heb gezet is de meting van speedtest.net ineens weer normaal. Hiervoor was het 9mb terwijl het op mijn pc wel de volle snelheid was.
Iemand ook de ervaring dat als nfc aan staat dat na een tijd de wifi performance inzakt?

Edit:
Vanmorgen was de snelheid weer ingezakt naar 9MB.

Heb een TP-link TL-WR1043ND. Toch een populaire router. Maar volgens mij is er altijd wel gezeik met wifi...

[ Voor 14% gewijzigd door Ursamajor op 12-06-2013 07:58 ]

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:12
Ik heb idd ook problemen met WI-FI snelheid. Dit probleem heb ik op de router van mijn vriendin. Eenmaal de router een reset gegeven, is de snelheid weer normaal.
Op mijn eigen router(Linksys E4200) heb ik geen snelheidsprobleem.
Bij mij staat ook altijd NFC aan, dus ik ga dat voor je testen.

....wordt vervolgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Ik merk net dat als ik wifi uitschakel middels het notificationcenter en weer aan zet, dat de performance ook weer goed is.
Kennelijk werkt iets niet lekker als je buiten bereik van je netwerk komt en weer in het bereik bent.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben mijn wifi snelheid ook eens gaan testen op mijn NOTE II
had inderdaad maar een snelheid van 7 Mbps
Na het uit en weer aanzetten van mijn wifi op de smartphone is mijn snelheid ploseling de normale 23 Mbps
NFC staat bij mij gewoon uit.
gebruik versie 4.1.2 ( telefoon is pas 2 weken oud oud )
zal de komende dagen eens blijven checken of de snelheid terug valt.

EDIT: update : bij het wisselen tussen mijn wifi verbinding en data 3G zakt de snelheid toch in.
Als ik met een ander wifi netwerk verbinding heb gehad en daarna weer thuis op eigen netwerk, dan valt mijn snelheid ook drastisch terug .

conclusie: het wifi probleem hier ontstaat als ik buiten het bereik van mijn wifi netwerk ben geweest.
maar dit is niet een constante factor , soms heb ik een dag dat alles gewoon werkt op volle snelheid , het lijkt bij mij een willekeurig probleem.
ik heb op mijn router al een reset heb uitgevoerd en ben van kanaal veranderd.
Helaas geen verbetering met de snelheid.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2013 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er ook last van , van af 4.1.2 , met 4.1.1 was dit niet maar daar liep touchwiz telkens op vast ..staat ook trouwens in het begin van dit forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Ik zie het probleem ook al hier staan.
Lijkt een bug.
Dat uitzetten van NFC was denk ik dan toeval.

Als ik even mijn wifi uit en aan zet, zijn de snelheden weer normaal.
Misschien eens met de geavanceerde wifi settings klooien (wifi ingeschakeld laten in slaapstand).

Edit: intussen wifi uit laten schakelen als het beeld uit is, maar vanmorgen had in maar 1mb down...

[ Voor 12% gewijzigd door Ursamajor op 13-06-2013 07:38 ]

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Vanmorgen grote update van 50mb geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hier ook. Geen idee wat er verandert of verbeterd is. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Hier ook. Ook nog geen idee, alleen de wifi performancebug zit er nog steeds in :(

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Hier op CM 10.1 (4.2.2 ) geen last van de WiFi bug; zit constant op 30 Mbps (ongeveer) en nergens last van eigenlijk.

Ik werk nu een paar weken met CM 10.1 en ik ben er eigenlijk dik tevreden mee. De nightlies zijn goed stabiel (geen rare crashes of bugs gezien eerlijk gezegd) en hij is en blijft lekker rap. Batterij leven is ook best te doen: 2 dagen en 1 uur met normaal gebruik, WiFi altijd aan en Brightness op full. Normaal gebruk wil zeggen; internetten, fotos maken, facebook, wat games hier en daar enz. Het doet het zeker niet slechter dan de stock firmware zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Misschien heeft het ook met de router te maken. Op xda lees ik er ook een topic over met verschillende "oplossingen".
Maar goed, nog geen changelog bekend van deze update...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

Pierre

Van nature lui!

Ik wil eerst wel eens weten wat er in die changelog staat voordat ik die update installeer.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Bij mij stond er "systeem stabilisatie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Succes met zoeken. Ik heb nog niets gevonden :\
Wel enkele ervaringen, want deze update is van eind mei. Mensen melden dat de wifi connectie bug is opgelost en een langere accuduur.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Tot nu toe dit kunnen vinden over XXDME6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het *lijkt* erop dat met de update de mailsynchronisatie-bug is opgelost. Ik krijg nu keurig mailnotificaties bij de stock mail-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-08 15:00
En hij installeert een nieuwe modem/baseband, even kijken of ik het merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 12:24

Mikayu

.srt

Na de update heb ik een veel feller scherm in auto-brightness. Zelfs in het volledige donker staat hij feller dan de handmatig laagste stand.
Verder weinig nieuws volgens mij. Doet het net zo goed, net zo snel en is net zo warm/heet als altijd. Nooit last gehad van wifi bugs ofzo en als ik vanavond thuis ben staat de accu nog ruim 50% dus van mij hoeft daar niet per se winst in te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Laatst online: 13:39
Ik hoop dat deze update het gedoe met de zwakke chip oplost. Tot dusver nog geen hangers/reboots gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Net maar even van sammobile gehaald en via mobileodin geinstalleerd.
Kies geeft helemaal aan dat ik niet met deze firmware kan updaten of iets.
Dus via deze weg alsnog. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Jokuh schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:00:
Ik hoop dat deze update het gedoe met de zwakke chip oplost. Tot dusver nog geen hangers/reboots gehad.
Dat was bij de vorige update al opgelost. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:41
ze mogen eens stoppen met 4.1.2 updates.. overgang naar 4.2 aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boldarak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 13:28
Hier ook dezelfde problemen met de wifi verbinding en de accuduur. Hoop dat de update dit ook verholpen heeft. Heb er zelfs 2 nieuwe modems voor aangeschaft, beetje impulsief maar was die slechte verbinding zat...

PSN ID = OTL002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:21

BLACKfm

o_O

Mijn note heeft sinds een week een probleem met de Play store... hij crashte een keer (als ik 2 seconden moet wachten dan is het gewoon een Force-Close bij mij) en nu doet die hele store het niet meer...
Bijna alle apps maken denk ik wel verbinding want zodra ik die store verwijder staat er een paar uur later weer 10 mb aan data van de playstore in het installatie overzicht.

Nu dus maar een harde reset want een nieuwe Store downloaden standaard vanuit android werkt niet en een APK bied ook geen soelaas.

Mijn eerste tegenslag sinds een half jaar Note II gebruik. Maargoed, een keer met een schone lei beginnen is wel zo prettig. Zeker als er al 10 updates overheen zijn gegaan (en vandaag weer) wil het systeem nog wel eens helemaal de weg kwijt raken.

Hopelijk werkt de 'backup' functie van android een beetje en hoef ik achteraf niet alle 50 apps opnieuw te downloaden.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
2x een reboot gehad vandaag achter elkaar met de nieuwe update (10min tussenin)

Verder nog niks maar ben bang dat het een Door mijn insane chip komt?

Alleen ik heb weer h/w 1.2 in plaats van de gebruikelijke 1.3 bij de insane chip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Insane chip is bij nieuwe firmwares niet meer van toepassing vanwege de workaround die in deze firmwares zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
sjaool schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 23:22:
Insane chip is bij nieuwe firmwares niet meer van toepassing vanwege de workaround die in deze firmwares zit.
Good to know! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Heb mijn note 2 geroot alleen wifi updates lukt dus niet meer.
Moet ik dit nu doen middels kies? Merk zelf weinig met dat root status.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Als je root heb je gewoon extra toegang op je telefoon voor o.a apps or Custom Roms. Ik zou als je dan toch geroot hebt en wellicht niet heel veel waarde hecht aan de apps van Samsung voor de S Pen gewoon CM 10.1 erop gooien. Zit je meteen op 4.2.2 en kan je nightlies ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Xtr3me4me schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 08:11:
Heb mijn note 2 geroot alleen wifi updates lukt dus niet meer.
Moet ik dit nu doen middels kies? Merk zelf weinig met dat root status.
Ik heb het zelf met mobileodin en Sammobile.com gedaan.
Daar de laatste voor mijn GT-7100N wat er in je telefoon bij instellingen onderaan staat.
Ging prima en geen gezeik met Kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:21

BLACKfm

o_O

Hmz, ik lees hier over een wifi bug? Toen ik gisteren mijn telefoon een reset gaf (naar fabrieksinstellingen en alles verwijderd) heb ik daarna al me apps weer terug proberen te zetten, maar zelfs apps van een paar honderd kilobyte deden er over de wifi minuten over...

Vanochtend een relatief klein filmpje naar facebook willen uploaden en dat deed die over 3G/H+ ruim een kwartier over.

Zijn dat bekende problemen? Ik heb de laatste update van gisteren er al opzitten (geupdate voor de reset).

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 19:03
Er komt weer een update aan geloof ik. Ik krijg de melding dat de uitrol op volgorde van gebruikers gaat als ik hem naar updates laat zoeken.

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Daar gaat het de afgelopen pagina al over. De update is hier inmiddels geïnstalleerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Gisteren een update gehad van ergens in de 50mb. Tijdens het downloaden van de update was hij zo'n 4 keer vastgelopen. Het toestel had last van freezes, ongeveer 20 keer per dag. Nu na de update is hij geen een keer blijven hangen. Ik vermoed dus dat de update ook iets te maken heeft gehad met het SDS waar een aantal toestellen last van hadden. De vorige update voorkwam dat het toestel defect raakte, maar dit zorgde voor veel vastlopers. Nu heb ik daar tot nu toe geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
Ik wil deze eindelijk eens gaan bestellen.

Nu maak ik mij zorgen dat zoveel webshops alleen de buitenlandse versies verkopen. Ik had eerder goede ervaringen met afuture, dus misschien dat ik hem daar wil bestellen.

Nu staan op hun site echter meerdere versies. De goedkoopste heeft als model number GT-N7100TADDBT - Ik vraag mij af wat het precies betekent. Is er ergens een lijst met alle modelnummers? Ik heb gegoogled maar kan niets vinden... Ik krijg wel het gevoel dat het een Duits model is.

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Is een Duits toestel. DBT is een Duitse csc. Via http://www.sammobile.com/...-N7100&pcode=DBT#firmware is dat vrij snel terug te vinden

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
reyals schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 20:50:
Is een Duits toestel. DBT is een Duitse csc. Via http://www.sammobile.com/...-N7100&pcode=DBT#firmware is dat vrij snel terug te vinden
"no results" als ik op dat modelnummer zoek 0-o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
N7100TAD is het type, DBT is het land

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

ChromeBallz schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 20:30:
Nu maak ik mij zorgen dat zoveel webshops alleen de buitenlandse versies verkopen. Ik had eerder goede ervaringen met afuture, dus misschien dat ik hem daar wil bestellen.

Nu staan op hun site echter meerdere versies. De goedkoopste heeft als model number GT-N7100TADDBT - Ik vraag mij af wat het precies betekent. Is er ergens een lijst met alle modelnummers? Ik heb gegoogled maar kan niets vinden... Ik krijg wel het gevoel dat het een Duits model is.
Als je de Nederlandse versie wilt hebben moet je het type met PHN in de naam bestellen.

[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 21-06-2013 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 09:47

Reley

Zoom Zoom

Even mijn korte ervaring met de laatste update..
Spontane reboots heb ik niet meer en de accu duur is verdubbeld... voor de update kon ik net een dag halen, nu al ruim 2 dagen en nog 7% over.
Ik is happy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wat gebeurt er als je via kies je note 2 update. Raak je je root toch kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Via Kies doet ie het niet. Dan moet je een recovery doen. Ofwel, dan wordt ook je telefoon nasr fabrieksinstellingen gezet en is ook daarnaast je root weg.
Dat laatste is wel het minst interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Arunia schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:30:
Via Kies doet ie het niet. Dan moet je een recovery doen. Ofwel, dan wordt ook je telefoon nasr fabrieksinstellingen gezet en is ook daarnaast je root weg.
Dat laatste is wel het minst interessant.
Dan ben je al je apps kwijt enz toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Yup. Alles wat niet gebackupped wordt naar je google account of wat op je sd kaart staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
sjaool schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 00:00:
[...]

Als je de Nederlandse versie wilt hebben moet je het type met PHN in de naam bestellen.
Waar hebben mensen hem doorgaans gekocht? Is het maar mijn onzekerheid of krijg je toch net wat meer met een Nederlands toestel? Waarom zijn deze anders altijd duurder?

Om de 1 of andere reden kan ik (nog) niet beslissen of ik de kans neem bij één van de goedkopere winkels of dat ik 50-80 euro meer uitgeef voor een 'gecertificeerd' garantiebewijs en geen gedoe met de instellingen en updates. Ik ga de telefoon niet flashen (misschien wel rooten). Heeft iemand hier wat ervaring mee?

Ik weet ook niet of er toch wel hardware verschillen zijn tussen verschillende landen. Wat onderscheidt een Nederlands toestel van een Duits exemplaar?

Excuses voor de newbie vragen, maar ik kan hier weinig tot niets over terugvinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 14:29

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Nou lekker dan, wil ik m'n Note updaten krijg ik de melding "Your device has been modified. Software updates are not available".
Ik snap hier helemaal niks van, m'n toestel is helemaal stock, geen root, niks.
Eerdere updates werkten ook gewoon OTA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ben je toevallig in één van die recovery menu's geweest of iets?
Telefoon afsluiten en dan download mode opstarten.
Ofwel, volume down en homemenu knop ingedrukt houden. dan aanzetten.
Op een gegeven moment kun je de knoppen weer los laten.
In download mode kun je zien of er een nul of één staat.
Bij een één is er toch iets gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

In download mode staat het volgende:

Product name: GT-N7100
Custom binary download: no
Current Binary: Samsung official
System status: Custom

Nergens staat een cijfer trouwens...

Maar dit is onmogelijk, ik heb hier geen custom rom o.i.d. op gezet.
Ik heb vorige toestellen altijd geflashed maar deze niet omdat ik er geen behoefte voor had.

Eergisteren toen ik wilde updaten kreeg ik nog gewoon de melding dat ik moet wachten op mijn beurt om te updaten. En nu ineens zou er een custom rom op staan?...

[ Voor 4% gewijzigd door noobgrinder op 21-06-2013 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Vreemd,
Bij mij stond er toen ook custom.
Maar na het downloaden van sammobile.com (even registreren) en installeren met mobile odin kan hij automatisch worden geroot, maar bij mij staat bij Binary Samsung official en bij System Status Official.

Vind het ook erg vreemd dat je die melding krijgt wanneer je niets vreemds heb gedaan.

Heb je hem geroot of niet? Want dat zou het wel al kunnen verklaren.
Was bij mij ook namelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Arunia op 21-06-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Ik ben 'm nu aan het updaten.
Geen idee wat er is maar ik heb m'n sd kaart er uit gehaald en ineens is alles weer goed :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
Ik merk net dat je in Duitsland een N7105 kunt krijgen, nu begrijp ik dat dit de 4G versie van de Note 2 is en dat de 'normale' N7100 dit dus niet heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dat klopt helemaal.
Zag het ook laatst. Was wel interessant geweest, maar tegen de tijd dat we volledig 4G hebben, ondersteunen alle telefoons het haast wel.
Pagina: 1 ... 26 ... 37 Laatste