Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
Hmm, ik denk dat de telefoon gewoon direct afhalen bij de dixons of mycom bij mij in de buurt toch de beste keuze is...

Winkel in de buurt voor als er iets misgaat, direct support (soort van), geen gedoe met een webshop op een industrieterrein in the middle of nowhere met een telefoon die hier te lande niet direct ondersteund wordt. 100 euro meer is wel veel maar misschien is het die zekerheid toch wel waard.

Ook gedacht aan die n7105 versie, maar 4g heeft niet echt een groot voordeel over 3g op een telefoon vindt ik... 4-7mbit is toch al ruim voldoende om netjes te kunnen internetten wanneer je het nodig hebt, anders heb je toch wel wifi etc.

Zo houdt je het dataverbruik ook een beetje binnen de grenzen en ontzie je de batterij ;p

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:30
Je moet ook uberhaupt die snelheid kunnen halen met 4G, en dat schort er bij 3G ook wel vaak aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
Nog een vraagje waar ik even niets over kan vinden - Is het mogelijk om je Note 2 aan de PC aan te sluiten om diens internet te gebruiken?

Ik kan wel veel vinden voor andersom (internet via Note), maar niet op deze manier... Ik heb namelijk geen wifi beschikbaar bij mij thuis op dit moment en moet dus een andere manier vinden om apps etc te downloaden zonder dat ik al mijn data opbruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
http://m.androidauthority...with-android-phone-44230/
Reverse tethering. Alleen via xda met een hack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09-2024

Cryothic

why?

Ik zit hier met een probleem... ik heb een micro-usb -> hdmi kabel hier liggen.
Op de verpakking staat "For Galaxy S3/Note 2"

Als ik de S3 er op aan sluit, schiet ie meteen in docking-mode, en heb ik beeld en geluid.
Als ik m'n Note2 er op aan sluit, gebeurt er niks.

Er zit een normale usb aansluiting bij om te laden.
En ik krijg een mooi bliksempje in m'n accu-icoontje. Maar daar blijft t bij. Na 10 minuten is het batterij % nog niet gestegen. Maar ook nog geen beeld.

Heeft iemand enig idee wat hier mis kan zijn?
Heeft die Note2 debiel veel meer vermogen nodig om op te laden ofzo? Want het is me al eens vaker opgevallen dat ie erg traag laad als ik een andere usb kabel gebruik dan de originele

edit:
met een currency-widget zie ik dat m'n originele kabel 1600mAh levert, terwijl die usb die aan de hdmi zit 460mAh levert. Ik gok dat dat het is?

[ Voor 9% gewijzigd door Cryothic op 22-06-2013 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick56
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 19:15
Hello.. sedert de laatste update zie ik het batterij verbruik niet meer enkel 100 % android..
Maar verder niets..geen onderverdeling meer van de verschillende verbruikers.. zijn er nog mensen met dit probleem. .
Grtjs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Na de update is het bij mij alleen nog maar duidelijker geworden welke dingen de batterij het meest gebruiken. Voorheen stonden er maar 4 dingen ( vaak scherm, android, en nog 2 dingetjes ), maar nu staan er altijd 10. En de batterij lijkt (nog) langer mee te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
Er staat nu "N7100XXDLK7" als firmware op mijn telefoon - Net gekocht bij Dixons (in de winkel). Klopt dit? De enige hit die ik hierop krijg is "Country: Poland" 0-o

Edit: Net geupdate, nu is het N7100XXDME4. Staat naast 'Baseband version' 0-o

En build nummer is N7100XXDME6... Hmm 0-o

[ Voor 27% gewijzigd door Khrome op 22-06-2013 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
ChromeBallz schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:11:

Ook gedacht aan die n7105 versie, maar 4g heeft niet echt een groot voordeel over 3g op een telefoon vindt ik... 4-7mbit is toch al ruim voldoende om netjes te kunnen internetten wanneer je het nodig hebt, anders heb je toch wel wifi etc.

Zo houdt je het dataverbruik ook een beetje binnen de grenzen en ontzie je de batterij ;p
Heb je 4G al gebruikt? Ik heb 4G op de S4, en er zit een wereld van verschil tussen 3G en 4G. 4G is gewoon vergelijkbaar met Wifi.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/android/489116973.png

Dit is in de auto, 1 streepje ontvangst en ca. 100 km/u. Ik heb een 25/10 Mb/s abbo.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 19:03
ChromeBallz schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 20:46:
Nog een vraagje waar ik even niets over kan vinden - Is het mogelijk om je Note 2 aan de PC aan te sluiten om diens internet te gebruiken?

Ik kan wel veel vinden voor andersom (internet via Note), maar niet op deze manier... Ik heb namelijk geen wifi beschikbaar bij mij thuis op dit moment en moet dus een andere manier vinden om apps etc te downloaden zonder dat ik al mijn data opbruik :)
Is een simpel wifi routertje niet een oplossing? Zo'n ding koop je voor 2 tientjes en het werkt perfect.
Deze bijvoorbeeld: http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=6FE&ArtikelNummer=745854&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=TL-WR702N&Nao=0&Ns=&N=186&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Home%20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid

Ethernet kabeltje er in, voeding aansluiten en klaar. Voeding gaat via USB en kan je dus ook gewoon via PC of laptop voeden. Ik heb er zelf al een tijd één en overal waar ik hem wil gebruiken werkt het super. Vorig jaar op de boot van Duitsland naar Finland hadden we een hut met een internet aansluiting via een ethernet kabel. Dit routertje aangesloten en direct wifi voor de telefoons en tablet.

[ Voor 16% gewijzigd door golfdiesel op 22-06-2013 20:07 ]

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
Ik heb gelukkig nog toegang tot de huis wifi :)

Wel een ander vraagje: Die live wallpapers, vreten die ook niet meer accuduur? Of valt dat wel mee? Die wallpaper die het weer toont is best leuk :)

Nu ben ik al een tijdje bezig uit te zoeken hoe alles werkt... Ik wil een paar apps uitschakelen zodat deze niet starten (s voice en samsung go, die ga ik toch niet gebruiken), maar er lopen echt veel dingen op de telefoon. Ik ben nu tegen het probleem aangelopen dat ik geen site kan vinden waarop ik alle details van Android apps en services kan nalezen, bestaat ie uberhaupt? Als ik bijvoorbeeld wil opzoeken wat "Exchange Services" precies doet vind ik alleen maar posts over 'dat het veel accu slurpt', maar geen details...

Ik wil graag door mijn lijstje heen lopen en alles disablen wat ik niet gebruik, maar er is geen equivalent voor Android zoals je bijvoorbeeld BlackViper.com hebt voor Windows :/

[ Voor 64% gewijzigd door Khrome op 23-06-2013 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazerK
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09 16:17
Hier ook een VodaFone update via WiFi...
Voor en na de update:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/119855332/2013-06-18%2008.49.55_Foon-update00.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/119855332/2013-06-18%2009.01.40_Foon-update01.png

Verder geen duidelijke verschillen geconstateerd, had de Note2 te kort voordat de update geinstalleerd werd.

Slechts de onwetende wordt kwaad, de wetende verstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
BazerK schreef op zondag 23 juni 2013 @ 00:31:
Voor en na de update:
[afbeelding]

[afbeelding]

Verder geen duidelijke verschillen geconstateerd, had de Note2 te kort voordat de update geinstalleerd werd.
Is dat niet omdat je de Note pas net had, dus er stonden nog geen updates op? Die update is van 31 mei of zo lijkt het... Niet nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Precies deze update kreeg ik gisteren ook :) Toestel heb ik al sinds januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 13-09 23:53
Weten jullie toevallig hoe je de hele donkergroene notificatiebalk uit kan zetten? Dat het dan helemaal zwart is.

Want wil niet dat als ik het toestel over een jaar nog heb en ik dan een 'burn-in' zie van de notificatiebalk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

ChromeBallz schreef op zondag 23 juni 2013 @ 01:34:
[...]

Is dat niet omdat je de Note pas net had, dus er stonden nog geen updates op? Die update is van 31 mei of zo lijkt het... Niet nieuw.
Dat is dus wel degelijk de nieuwe update.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazerK
ChromeBallz schreef op zondag 23 juni 2013 @ 01:34:
[...]

Screendumps zijn van 18/6 , lijkt erop dat het zeer gefaseerd uitgebracht wordt.
Anyways, ik kom van een Galaxy 1, (i9000) en vindt android nu toch echt volwassen worden.
Zeer tevreden over dit toestel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic

Cryothic

why?

Cryothic schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 21:37:
Ik zit hier met een probleem... ik heb een micro-usb -> hdmi kabel hier liggen.
Op de verpakking staat "For Galaxy S3/Note 2"

Als ik de S3 er op aan sluit, schiet ie meteen in docking-mode, en heb ik beeld en geluid.
Als ik m'n Note2 er op aan sluit, gebeurt er niks.

Er zit een normale usb aansluiting bij om te laden.
En ik krijg een mooi bliksempje in m'n accu-icoontje. Maar daar blijft t bij. Na 10 minuten is het batterij % nog niet gestegen. Maar ook nog geen beeld.

Heeft iemand enig idee wat hier mis kan zijn?
Heeft die Note2 debiel veel meer vermogen nodig om op te laden ofzo? Want het is me al eens vaker opgevallen dat ie erg traag laad als ik een andere usb kabel gebruik dan de originele

edit:
met een currency-widget zie ik dat m'n originele kabel 1600mAh levert, terwijl die usb die aan de hdmi zit 460mAh levert. Ik gok dat dat het is?
Niemand?
De verkoper zegt dat het niet werkt met CVT toestellen (zoals T-mobile, AT&T, verizon zegt ie)
Waar wat houdt dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 13-09 23:53
Cryothic schreef op zondag 23 juni 2013 @ 18:50:
[...]

Niemand?
De verkoper zegt dat het niet werkt met CVT toestellen (zoals T-mobile, AT&T, verizon zegt ie)
Waar wat houdt dat in?
Misschien bedoelt hij dat de Amerikaanse versie van de Note 2 er niet op werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-08 14:23
Zo mijn noteII is wee rgerepareewrd onde rgarantie. Geen reboots en traagheid mee. Fijn toestel is het toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58
BazerK schreef op zondag 23 juni 2013 @ 00:31:
Voor en na de update:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ah je hebt de DME6 release gekregen. Dit is een 4.1.2 fix release. Zou OA langere accu duur moeten hebben.
Ik was er gister naar aan het zoeken op XDA. Ik heb mijn toestel zelf geupdate ipv wachten op de provider. Maar daarom krijg ik ze niet meer automatisch en moet ik dat via Odin doen.

Ik ben benieuwd of het voor mij ook nog verschil gaat maken aangezien ik al een aangepaste kernel gebruikte die een verbeterd powermanagment heeft. Daardoor ging de accu al veel langer mee.

De tweaks die samsung gemaakt heeft zullen ook wel in de kernel zitten. Dus dan zal de winst bij mij niet of maar heel beperkt aanwezig zijn.

Er was ook een 4.2.2 voor de S3 gelekt. Dus ook een grote kans dat de Note 2 later dit jaar ook zal gaan volgen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moonstar
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Spanky79 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 20:50:
Zo mijn noteII is wee rgerepareewrd onde rgarantie. Geen reboots en traagheid mee. Fijn toestel is het toch!
Waar is hij gerepareerd? De mijne heb ik op aanraden van Samsung naar Solid Vision (gsmrepareren.nl) gestuurd omdat hij steeds vastliep en spontaan rebootte maar ik lees er horrorverhalen over op internet... ik heb hem vorige week dinsdag aangetekend verstuurd, woensdagochtend is ervoor getekend bij Solid Vision maar hij zit nog steeds niet in hun track en trace systeem. :X
Dus mocht jij toevallig goeie ervaringen hebben met hun dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic

Cryothic

why?

Knamix schreef op zondag 23 juni 2013 @ 19:03:
[...]

Misschien bedoelt hij dat de Amerikaanse versie van de Note 2 er niet op werken
Ik heb gewoon een nederlandse N2 bij mijn weten.
M'n vriendin heeft een nederlandse S3, en die doet t wel. En die komt nog wel bij T-Mobile vandaan :/

Is er hier uberhaubt iemand die de HDMI al eens geprobeerd heeft met z'n N2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannyyy
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-06 13:59
Nog even over het Wi-Fi probleem.

Ik had eerst een Sitecom router. Wi-Fi altijd perfect met 7MB/s en 16 ms ping. Alleen de router liep soms vast. Elke computer die erop aangesloten was, had geen internet, en ook Wi-Fi deed het niet meer. Stroom eraf, en weer erop, en hij doet het weer voor een paar dagen. Dus duidelijk probleem met de router.

Nu de Asus AC66U N900 gekocht met 2.4 GHz en 5 GHz Wi-Fi verbinding. Een goede router en loopt niet meer vast. Maar mijn Wi-Fi is echt slecht. 200KB/s en een ping van maar liefst 120 ms. Zet ik Wi-Fi uit en aan op mijn Note 2, dan heb ik mijn volle snelheid en lage ping weer terug. Is de Note 2 voor een 5 minuten of meer idle, en ga ik weer internetten of speedtest doen, zeer lage snelheid en hoge ping. Verschil in 2.4GHz of 5GHz is er bijna niet alleen de 5Ghz is nog erger kwa langzame snelheid en hoge ping.

Hoe kan de Note 2 het perfect doen met een router van 35 euro, en een router van 150 euro, een en al problemen.
Alle andere apparaten op Wi-Fi doen het uitstekend! Het is echt de Note 2 waar het probleem zich eigen voordoet.

Zeer teleurstellend dit.
Ook op Google vindt je meer over dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-08 09:55
Is er iemand bekend met een rom die TW based is maar wel een aosp look heeft? Ik kan die groene details in de bijvoorbeeld de statusbalk niet meer zien...

Ik zoek iets als dit:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2032447

[ Voor 20% gewijzigd door Je Moeder op 24-06-2013 19:01 ]

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Raveon schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:58:
Is er iemand bekend met een rom die TW based is maar wel een aosp look heeft? Ik kan die groene details in de bijvoorbeeld de statusbalk niet meer zien...

Ik zoek iets als dit:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2032447
Kijk eens naar UltimaROM, goede ondersteuning.
Dannyyy schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:42:

Ik had eerst een Sitecom router. Wi-Fi altijd perfect met 7MB/s en 16 ms ping. Alleen de router liep soms vast. Elke computer die erop aangesloten was, had geen internet, en ook de wifi deed het niet meer. Stroom eraf, en weer erop, en hij doet het weer voor een paar dagen. Dus duidelijk probleem met de router.

Nu de Asus AC66U N900 gekocht met 2.4 GHz en 5 GHz Wi-Fi verbinding. Een goede router en loopt niet meer vast. Maar mijn Wi-Fi is echt slecht. 200KB/s en een ping van maar liefst 120 ms. Zet ik Wi-Fi uit en aan op mijn Note 2, dan heb ik mijn volle snelheid en lage ping weer terug. Is de Note 2 voor een 5 minuten of meer idle, en ga ik weer internetten of speedtest doen, zeer lage snelheid en hoge ping. Verschil in 2.4GHz of 5GHz is er bijna niet alleen de 5Ghz is nog erger kwa langzame snelheid en hoge ping.

Hoe kan de Note 2 het perfect doen met een router van 35 euro, en een router van 150 euro, een en al problemen.
Alle andere apparaten op Wi-Fi doen het uitstekend! Het is echt de Note 2 waar het probleem zich eigen voordoet.

Zeer teleurstellend dit.
Ik heb een N66U, in wezen hetzelfde apparaat behalve de AC ondersteuning, maar ik heb nooit problemen met de WiFi verbinding gehad, op beide frequenties.

Kijk eens naar de alternatieve firmware Merlin, werkt super, misschien lost dat het probleem op. http://forums.smallnetbuilder.com/forumdisplay.php?f=42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Dannyyy schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:42:
...
Misschien is het een instelling op de router. Op mijn werk heb ik altijd wel een constante verbinding als ik speedtest.net mag geloven, maar thuis hetzelfde als jij.
Maar ik zit te weinig in die materie om nu aleen oplossing te vinden.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannyyy
The Wizard schreef op maandag 24 juni 2013 @ 20:37:
[...]

Ik heb een N66U, in wezen hetzelfde apparaat behalve de AC ondersteuning, maar ik heb nooit problemen met de WiFi verbinding gehad, op beide frequenties.

Kijk eens naar de alternatieve firmware Merlin, werkt super, misschien lost dat het probleem op. http://forums.smallnetbuilder.com/forumdisplay.php?f=42
Dat is inderdaad vrijwel hetzelfde apparaat. Maar draai jij de originele software op jou Note 2?
Misschien omdat jij de alternatieve firmware draait heb jij er geen last van.
Ik wacht nog even op de update van de Note 2.
Ursamajor schreef op maandag 24 juni 2013 @ 21:12:
[...]

Misschien is het een instelling op de router. Op mijn werk heb ik altijd wel een constante verbinding als ik speedtest.net mag geloven, maar thuis hetzelfde als jij.
Maar ik zit te weinig in die materie om nu aleen oplossing te vinden.
Ik heb echt werkelijk elke instelling gehad, maar steeds het zelfde probleem.
Bij mijn maten of familie, altijd een constante snelheid en lage ping met mijn Note 2
Alle andere Wi-Fi apparaten hier thuis ook een perfecte snelheid en lage ping icm mijn Asus router.

En met mijn Asus router is de signaal sterkte uitstekend op mijn Note 2, getest met Wi-Fi analyzer.

Ik heb goede hoop dat de update hier verandering in gaat brengen zodat ik de volle snelheid en lage ping weer terug heb op mijn Note 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook even een speedtest gedaan met SpeedTest.net,op mijn Note2 en mijn Note 10.1
Note 2 : ping: 41 ms download:19,79 Mbps upload: 6,93 Mbps
Note 10.1 : ping: 46 ms download: 19.46 Mbps upload: 7,04 Mbps
Belgacom Bbox 2 modem/router

Zijn dit een beetje normale waarden?
Beide toestellen zijn geroot en de Note 2 draait op Omega rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Dannyyy schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:07:
[...]
Ik heb echt werkelijk elke instelling gehad, maar steeds het zelfde probleem.
Laatst ook een en ander geprobeerd aan instellingen, kanalen wijzigen, alleen "n"-netwerk ondersteunen enz, maar niets dat hielp.
Heb alleen geen andere beveiliging geprobeerd. Ik gebruik WPA2 PSK (aanbevolen instellingen, maar heb me verder ook niet in de verschillen verdiept).

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Dannyyy schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:07:
[...]

Dat is inderdaad vrijwel hetzelfde apparaat. Maar draai jij de originele software op jou Note 2?
Misschien omdat jij de alternatieve firmware draait heb jij er geen last van.
Ik wacht nog even op de update van de Note 2.
Ik draai gewoon de originele software op de Note 2, maar met andere ROM's/kernels heb ik ook geen problemen gehad. Vreemd... Het moet toch ergens in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Toch heb ik het idee dat het aan de router ligt. Ik had een Sitecom WL-309 Gaming Router en bij sommige Samsungs en een iPod Touch altijd gedoe met wifi. Ook van alles geprobeerd. Nu heb ik een klassieker Linksys Wireless-G Broadband Router (WRT54GL) aangeschaft en het loopt als een tierelier op alle apparaten. Zelfs de pc met LAN-bekabeling lijkt sneller te reageren bij het browsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na de laatste update geprobeerd mijn note te rooten via deze XDA tutorial. Niet aan te raden, werkt maar voor een paar seconden tot een halve minuut todat er een reboot komt en alleen maar in het logo blijft hangen. Ik zou hier dus maar mee wachten tot een volgende update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Het spel Cross Me en Cross Me Color zijn beide S-Pen geschikt. Deze komen ook in het menu terecht wanneer je je pen uit je telefoon haalt.
Best wel nice.

het valt me trouwens een tijdje op dat ik constant als ik het scherm aan zet, zie dat hij een GPS lock probeert te vinden.
Dit had ik een tijd terug helemaal niet.
Was voor zover ik me herinner al voordat ik de laatste update er op heb gezet.
iemand anders ditzelfde?

[ Voor 47% gewijzigd door Arunia op 28-06-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Arunia schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:42:
Het spel Cross Me en Cross Me Color zijn beide S-Pen geschikt. Deze komen ook in het menu terecht wanneer je je pen uit je telefoon haalt.
Best wel nice.

het valt me trouwens een tijdje op dat ik constant als ik het scherm aan zet, zie dat hij een GPS lock probeert te vinden.
Dit had ik een tijd terug helemaal niet.
Was voor zover ik me herinner al voordat ik de laatste update er op heb gezet.
iemand anders ditzelfde?
Wat een gave games! Erg leuk! Ik ga denk ik Cross Me maar Premium halen (wel weer 4 euro, maar ok).

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:56
Ik ervaar ook de wifi snelheids problemen.
Maar, heb via een ander forum een oplossing gevonden welke bij mij tot op heden goed werkt:
-de telefoon app openen
-dan intikken *#0011#
-links onderin op de menu knop drukken
-in het menu op Wifi drukken
-Wifi power safe mode uitzetten

Als je de telefoon opnieuw opstart, moet je dit helaas wel opnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Ja en zo gaat je accu snel leeg... Google / samsung mag wel eens snel met een fix komen :(

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannyyy
Laudor schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 12:49:
Toch heb ik het idee dat het aan de router ligt. Ik had een Sitecom WL-309 Gaming Router en bij sommige Samsungs en een iPod Touch altijd gedoe met wifi. Ook van alles geprobeerd. Nu heb ik een klassieker Linksys Wireless-G Broadband Router (WRT54GL) aangeschaft en het loopt als een tierelier op alle apparaten. Zelfs de pc met LAN-bekabeling lijkt sneller te reageren bij het browsen.
En ik had een Sitecom, (de goedkoopste router/model van dat merk. Iets van 25 of 30 euro voor betaald.) en daar liep het als een tierelier op :)
Het is meer de combinatie router en Samsung.
Op internet is er ook genoeg over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:41
weer nieuwe update (ditmaal via kies binnen getrokken): PDA:ME6 / ¨PHONE:MF1 / CSC:ME2 (XEF)
Niks nieuws te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan na de laatste update ineens de notification balk niet meer naar beneden halen of openen, is dit een bekend probleem of misschien een toevallige samenloop van omstandigheden op mijn note?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Hakki schreef op maandag 01 juli 2013 @ 17:12:
weer nieuwe update (ditmaal via kies binnen getrokken): PDA:ME6 / ¨PHONE:MF1 / CSC:ME2 (XEF)
Niks nieuws te zien..
Frans toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:41
Klopt.. & nog geen seconde spijt van. Was snel na launch beschikbaar begin oktober en nog eens scherp geprijsd met extra cashback:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve79
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 14:15

Steve79

wie weet!?

Ik heb de laatste tijd veel problemen met whatsapp ism Wifi verbinding. Ik ontvang soms gewoon berichten helemaal niet of letterlijk met uren vertraging.
Van Whatsapp zelf krijg ik dan ook een (verbindings) foutmelding.
Met 3G werkt het prima.

De problemen lijken te zijn ontstaan na de laatste update van 53Mb.
Hebben meer mensen hier last van?
Of ligt het toch aan whatsapp zelf? Ik heb versie 2.10.750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

Zojuist een update van 0,53 mb van Samsung binnen gekregen en het lijkt leek erop dat de wifi performance bug is opgelost! :-\
Buildnummer is nu XXDME6 en basebandversie XXDMF1.

[ Voor 6% gewijzigd door Ursamajor op 03-07-2013 19:49 ]

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Laatst online: 28-08 09:57
Steve79 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:01:
Ik heb de laatste tijd veel problemen met whatsapp ism Wifi verbinding. Ik ontvang soms gewoon berichten helemaal niet of letterlijk met uren vertraging.
Van Whatsapp zelf krijg ik dan ook een (verbindings) foutmelding.
Met 3G werkt het prima.

De problemen lijken te zijn ontstaan na de laatste update van 53Mb.
Hebben meer mensen hier last van?
Of ligt het toch aan whatsapp zelf? Ik heb versie 2.10.750
http://hadget.blogspot.nl...lay-notifications-on.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Ik zou er ook even bij vermelden dat je wel root moet hebben. Heb er trouwens zelf ook last van wordt er schijtmoe van |:(

[ Voor 33% gewijzigd door Pierre op 03-07-2013 20:10 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

update:
Android 4.1.2 (was meen ik al zo)
baseband : n7100XXDME4
Kernel: 3.0.31-1071214
build.nr.: JZO54K.N7100XXDME6

Ik krijg nu een update van 80,83 MB binnen via wifi.
Geen idee van wat, os, telefoon, hardware drivers...?

[ Voor 36% gewijzigd door notsonewbie op 03-07-2013 21:35 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel heel erg naar die 4.2.2 update uitkijk. Ik luister veel muziek op mijn Note en heb hierdoor al een bibliotheek van ruim 6GB opgebouwd op het geheugen. Omdat het alleen nog niet mogelijk is in 4.2.1 om zonder root apps op de SD-kaart te zetten, zit mijn interne geheugen nu dus bijna vol.

Ik vind het toch wel behoorlijk belachelijk dat zo'n functie nog niet geïmplementeerd is. Mijn SD-kaart is zo goed als leeg, ik zou met liefde al mijn apps overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazerK
Hier ook een 0,53mb update... alleen verandering van baseband, XXDME4 naar XXDMF1
Buildnummer hetzelfde gebleven , XXDME6
Merk nog geen verschil in WiFi performance met mijn D-Link DIR-855
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/119855332/2013-07-03%2018.43.16_Foon-update02.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minimum92 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 21:21:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel heel erg naar die 4.2.2 update uitkijk. Ik luister veel muziek op mijn Note en heb hierdoor al een bibliotheek van ruim 6GB opgebouwd op het geheugen. Omdat het alleen nog niet mogelijk is in 4.2.1 om zonder root apps op de SD-kaart te zetten, zit mijn interne geheugen nu dus bijna vol.

Ik vind het toch wel behoorlijk belachelijk dat zo'n functie nog niet geïmplementeerd is. Mijn SD-kaart is zo goed als leeg, ik zou met liefde al mijn apps overzetten.
Je kan toch die muziek bestanden op de SD zetten? Heeft toch niks met een app te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Iemand die CM 10.1 nightly draait ook problemen met wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:46:
[...]

Je kan toch die muziek bestanden op de SD zetten? Heeft toch niks met een app te maken.
Ik gebruik Spotify, dus dat is momenteel helaas nog niet mogelijk. Spotify kan deze functie zelf invoeren, maar met de 4.2.2 update moet het ook te verhelpen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

En na notsonewbie in "Samsung Galaxy Note II (N7100)" komt er nu 1 update binnen van 24,77 MB

Update: baseband : n7100XXDME4 = geworden
n7100XXDMF1

[ Voor 21% gewijzigd door notsonewbie op 04-07-2013 23:02 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Minimum92 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 22:36:
[...]

Ik gebruik Spotify, dus dat is momenteel helaas nog niet mogelijk. Spotify kan deze functie zelf invoeren, maar met de 4.2.2 update moet het ook te verhelpen zijn!
Spotify zet de data (muziek) op mijn ext. SD kaart hoor.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-08 14:23
%&$*#&$ Ja, dus vandaag de note II voor de tweede keer in 2 maanden teruggebracht. Blokjes in beeld tijdens een spelletje en daarna wilde hij helemaal niet meer opstarten... volgens mij is de grafische chip doorgebrand. Ik heb een maandagochtendmodel geloof ik.....Want een paar weken geleden is er al een hoop aan onderdelen vervangen... Hopelijk krijg ik een nieuw toestel, met een beetje mazzel kan ik met wat euros bijpassen een S4 krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick56
  • Laatst online: 20-05 19:15
Hello, weet er nu iemand wanneer die update naar 4.2.2 komt ? Ik hoorde eerst juli, en nu dat het voor november zal zijn... klopt dit?
Grtjs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
Weet iemand waarom Maps altijd zoveel batterij slurpt? Ik heb alle location services uitgezet maar toch zet het onding zichzelf aan en blijft aan... 10% per uur is geen uitzondering als ik even niet oplet. Ik heb Maps nu disabled maar dat lijkt me niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maps, streetview en facebook blijven de grootste batterij verbruikers. ik heb ook maps en streetview uitstaan en als ik het echt nodig heb schakel ik het gewoon in. Dat scheelt een heel pak in batterijduur. Trouwens voor gps gebruik ik sygic en dat werkt bij mij perfect, het voordeel hiervan is dat dit ook offline werkt dus geen internet aansluiting nodig heeft om te navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Morgoth schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:47:
Iemand die CM 10.1 nightly draait ook problemen met wifi?
Hier en nope; werkt prima :) Enige probleem wat ik had was met de nightly van de 11de dat call audio gesloopt was. Met de update van de 14de was dat al weer verholpen :)

Welke problemen ondervind je met WiFi dan?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbuurman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10-2023
Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 08:42:
Maps, streetview en facebook blijven de grootste batterij verbruikers. ik heb ook maps en streetview uitstaan en als ik het echt nodig heb schakel ik het gewoon in. Dat scheelt een heel pak in batterijduur. Trouwens voor gps gebruik ik sygic en dat werkt bij mij perfect, het voordeel hiervan is dat dit ook offline werkt dus geen internet aansluiting nodig heeft om te navigeren.
je zegt disablen maar dit gaat toch niet zonder dat je de note hebt geroot? althans dat ervaar ik zo, als ik bij actieve apps kijk en daar de apps wil disablen bestaat deze optie niet voor bv maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Notna schreef op maandag 15 juli 2013 @ 08:46:
[...]

Hier en nope; werkt prima :) Enige probleem wat ik had was met de nightly van de 11de dat call audio gesloopt was. Met de update van de 14de was dat al weer verholpen :)

Welke problemen ondervind je met WiFi dan?
Het was specifiek met whatsapp, en achter gekomen dat ik het heb sinds de nieuwe whatsapp update die wifi problemen zou moeten oplossen. Is alleen maar erger geworden sindsdien |:(. Maar ligt dus niet aan de rom.

Maar ben wel weer terug van CM 10.1 naar stock. Ik had het probleem dat mijn touchscreen veel te sensitief was en in m'n broek zat, met name op festivals of momenten dat ik veel beweeg/loop, en dan begon hij uit zichzelf allemaal apps te starten of random mensen te bellen. Erg irritant. Daarnaast weigerde de camera app ook wel eens. Wel jammer, want voor de rest was ik erg tevreden met CM 10.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn toestel is niet geroot. Je moet maps uitzetten bij "alles" en niet bij "actieve" apps. Bij actieve apps start de app zichzelf weer op. Dus: instellingen - applicatiebeheer - alles - maps - uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gisteren van Custom Rom terug gegaan naar Stock Rom. Heb de officiele rom voor Europa weer geinstalleerd, wel weer geroot voor Titanium Backup (moest dingen terug zetten, heb het toen maar laten staan).

Ik ben nu alleen aan het twijfelen of ik de officiele kernel ook weer heb.
Bij Kernelversie staat:
3.0.31-1071214
se.infra@QBAGENT177 #1
SMP PREEMPT fri May 31 11:14:19 KST 2013

Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om dit even te vergelijken met die van hem / haar?

Indien dit niet de officiele is, enig idee hoe ik hier weer aan kom?
:o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbuurman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10-2023
pffft, 1 tabblad verder.... dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 18:42:
Ik ben gisteren van Custom Rom terug gegaan naar Stock Rom. Heb de officiele rom voor Europa weer geinstalleerd, wel weer geroot voor Titanium Backup (moest dingen terug zetten, heb het toen maar laten staan).

Ik ben nu alleen aan het twijfelen of ik de officiele kernel ook weer heb.
Bij Kernelversie staat:
3.0.31-1071214
se.infra@QBAGENT177 #1
SMP PREEMPT fri May 31 11:14:19 KST 2013

Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om dit even te vergelijken met die van hem / haar?

Indien dit niet de officiele is, enig idee hoe ik hier weer aan kom?
:o)
Ik heb exact letterlijk hetzelfde als jij. En ik heb 'm ook gewoon origineel gelaten, dus het lijkt wel goed te zijn...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op maandag 15 juli 2013 @ 21:41:
[...]

Ik heb exact letterlijk hetzelfde als jij. En ik heb 'm ook gewoon origineel gelaten, dus het lijkt wel goed te zijn...
Ok thx voor het kijken! Super!!!
Ben ik weer helemaal gerust gesteld.

EDIT:
Toch niet helemaal...
Als ik mijn telefoon laat checken voor Software-update blijft ie hangen op Controleren op software-updates. Ik heb hem ruim een kwartier laten lopen, maar niets...
Is dat omdat er geen updates zijn, of klopt er dan toch iets niet?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2013 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 22:48:
[...]

Ok thx voor het kijken! Super!!!
Ben ik weer helemaal gerust gesteld.

EDIT:
Toch niet helemaal...
Als ik mijn telefoon laat checken voor Software-update blijft ie hangen op Controleren op software-updates. Ik heb hem ruim een kwartier laten lopen, maar niets...
Is dat omdat er geen updates zijn, of klopt er dan toch iets niet?
Komt omdat hij geroot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb hem geroot, uiteindelijk beviel het me niet en heb ik geprobeerd hem te herstellen, helaas weinig succes maar dacht, acht laat hem maar zo. Nu als ik updates uitvoer geeft hij aan dat het toestel aangepast is en ik dus niet via wifi kan updaten, begrijpelijk.

Ik heb zoneteen app gedownload vanuit het internet en deze geïnstalleerd en bij het openen word aangegeven dat dit toestel "niet" geroot is.

Snappen jullie het? Dan snap ik het ook 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Xtr3me4me op 16-07-2013 16:43 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Laatst online: 10:18
Xtr3me4me schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 16:42:
Ik heb hem geroot, uiteindelijk beviel het me niet en heb ik geprobeerd hem te herstellen, helaas weinig succes maar dacht, acht laat hem maar zo. Nu als ik updates uitvoer geeft hij aan dat het toestel aangepast is en ik dus niet via wifi kan updaten, begrijpelijk.

Ik heb zoneteen app gedownload vanuit het internet en deze geïnstalleerd en bij het openen word aangegeven dat dit toestel "niet" geroot is.

Snappen jullie het? Dan snap ik het ook 8)7
Een toestel zonder root, kan nog wel aangepast zijn :) als je bijvoorbeeld je toestel root met de bug zoals die een tijdje geleden bestond, vervolgens beschermt tegen die bug en daarna weer unroot, is je toestel nog steeds aangepast ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 23:03
Met de kans levenslang uitgejoeld te worden in het Samsung kamp ;) moet ik toch toegeven dat ik niet kan wennen aan TouchWiz van Samsung. Ik had al de nodige Sony's versleten en heb dus maar eens de Xperia UI er op gezet. Kan nu kiezen als ik op de knop druk. Ideaal!
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Of ben ik de enige die 'vreemd' gaat?
De telefoon en de features an sich zijn fantastisch alleen die UI. Ik mis nog een paar leuke dingetjes maar dat kan de pret niet drukken.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Lijkt er op dat mijn USB aansluiting kapot aan het gaan is, van de telefoon zelf.
Hij wilt niet meer opladen via het stopcontact, heb verschillende laders en verschillende kabels geprobeerd. Via de computer laadt hij nog wel op, maar wordt op geen enkele manier daadwerkelijk verbonden met m'n pc. Zelf zegt android dat hij niet verbonden is via USB.

Gok dat ik maar zo snel mogelijk terug ga naar de Vodafone winkel. Voor de tweede keer, want hij is al een keer op gestuurd voor reparatie (headphone jack was toen stuk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Henk schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 18:04:
[...]

Een toestel zonder root, kan nog wel aangepast zijn :) als je bijvoorbeeld je toestel root met de bug zoals die een tijdje geleden bestond, vervolgens beschermt tegen die bug en daarna weer unroot, is je toestel nog steeds aangepast ;-)
Hhmmm dan moet ik hem weer rooten neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:40:
[...]

Hhmmm dan moet ik hem weer rooten neem ik aan?
Als je updates wil binnenkrijgen moet je dat zeker niet doen,als je dat wil kan je beter originele samsung firmware flashen van sammobile met Odin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:12:
[...]

Als je updates wil binnenkrijgen moet je dat zeker niet doen,als je dat wil kan je beter originele samsung firmware flashen van sammobile met Odin.
Heb jij enige site waar ik de juiste firmware vandaan kan halen incl how to? Ik had een site maar me vriendin heeft al mijn favorieten weggehaald |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:12:
[...]

Dat zegt hij net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ja ik keek al op de site. Helaas registreren werkt niet daar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Vaag, je kunt niet op join klikken en dan invullen?
Werkt bij mij wel zonder problemen.
Aan te raden om dit wel op een computer te doen en niet op een mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Arunia schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:44:
Vaag, je kunt niet op join klikken en dan invullen?
Werkt bij mij wel zonder problemen.
Aan te raden om dit wel op een computer te doen en niet op een mobile.
Nee doe het dit ook op de pc. Alleen ik vul alles netjes in en vink ook de "i agree" aan en klik op complete registration maar hij blijft hangen op hetzelfde punt.
Geprobeerd met Mozilla, met I.E. en Google Chrome browsers. Hij geeft ook niks aan wat ik mis om in te vullen (En eerlijk gezegd kan je weinig vergeten want er is niet veel om in te vullen)

Hij geeft ook netjes aan dat me username nog niet gebruikt is met een groen vinkje. I don't get it :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:02
Mijn Note II draait nu al een half jaar zonder ook maar ooit uit te zijn gegaan of opnieuw te starten. Altijd optijd dat ding opgeladen en draait nog steeds lekker vlot. :D

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Als ik de stock rom terug zou willen zetten, welke ROM van Sammobile zou ik dan het beste kunnen pakken? Ik ga er van uit dat de recovery dan ook weer stock is?

Officieel is mijn Note II een N7100-BTU (UK) model, maar daar zie ik praktisch geen recente updates voor. Vandaar mijn vraag.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

BabyXL schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:28:
Als ik de stock rom terug zou willen zetten, welke ROM van Sammobile zou ik dan het beste kunnen pakken? Ik ga er van uit dat de recovery dan ook weer stock is?

Officieel is mijn Note II een N7100-BTU (UK) model, maar daar zie ik praktisch geen recente updates voor. Vandaar mijn vraag.
Kan je niet via Kies de laatste firmware erop gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Niet als je er een alternatieve rom opgezet hebt.

Het gemakkelijkst is om gewoon de NL versie van sammobile erop te zetten. Recovery blijft hetzelfde, is een apart bestand. Kijk even op XDA, misschien staat daar ergens de originele recovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Wizard schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:26:
Niet als je er een alternatieve rom opgezet hebt.

Het gemakkelijkst is om gewoon de NL versie van sammobile erop te zetten. Recovery blijft hetzelfde, is een apart bestand. Kijk even op XDA, misschien staat daar ergens de originele recovery.
De Duitse versie is de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-08 17:14
grunt. ik heb ergens in dit topic al iets gelezen over het feit dat de Note-2 SD kaarten sloopt. In eerste instantie staat er ineens "garbage" (!@#$%$&^&&&&***(*&%^R$@$) op de sd-kaart. zowel filenames als file inhoud worden rommel. En als je dat niet op tijd opmerkt is de hele SD-kaart naar zijn moer. Format werkt niet, verschillende .low-level formateerders zien de kaart wel, maar kunnen niet formateren. Bij ons was de eerste een 32Gb "huismerk" van Mycom, de tweede was een 8Gb TDK-kaartje, en de derde is, sinds vandaag, een 4Gb Kingston. Allemaal wat tragere kaartjes (speed 4 of 6).

Is dit chronisch? Gebeurd het meer mensen dat ze hun (dure!) micro-sd kaarten gewoon in de container kunnen mikken? Is er een manier om de 3 SD-kaarten weer bruikbaar te maken (voor het foto apparaat bijvoorbeeld)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

novw schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 18:28:
grunt. ik heb ergens in dit topic al iets gelezen over het feit dat de Note-2 SD kaarten sloopt. In eerste instantie staat er ineens "garbage" (!@#$%$&^&&&&***(*&%^R$@$) op de sd-kaart. zowel filenames als file inhoud worden rommel. En als je dat niet op tijd opmerkt is de hele SD-kaart naar zijn moer. Format werkt niet, verschillende .low-level formateerders zien de kaart wel, maar kunnen niet formateren. Bij ons was de eerste een 32Gb "huismerk" van Mycom, de tweede was een 8Gb TDK-kaartje, en de derde is, sinds vandaag, een 4Gb Kingston. Allemaal wat tragere kaartjes (speed 4 of 6).

Is dit chronisch? Gebeurd het meer mensen dat ze hun (dure!) micro-sd kaarten gewoon in de container kunnen mikken? Is er een manier om de 3 SD-kaarten weer bruikbaar te maken (voor het foto apparaat bijvoorbeeld)?
Ik zou eens een SD-kaartje kopen van een goed merk. Sandisk of iets dergelijks. Probeer eens de SD-kaarten manueel via het CMD te formateren. De automatische format-functie in Windows wil niet altijd werken als de MFT naar de maan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Ik gebruik in mijn Note1 en Note2 (allebei op JB 4.1.2) de originele 32GB Samsung microSDHC UHS-I kaartjes class 10 en heb nog nooit één probleem gehad tot nu toe :)
Video, foto's en muziek neem ik regelmatig op en delete ik ook weer maar dit zijn echt top-kaartjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Even iets algemeners over de Note 2. Ik heb hem nu een paar maanden. In a nutshell:

- ik vind hem fantastisch en gebruik de laatste tijd zelfs regelmatig de pen (voor CrossMe) :-)
- accuduur is top
- scherm is gaaf
- toestel is snel zat

Echter: hij is toch wel NET wat te groot voor besturing met 1 hand. Wat vinden jullie, wordt jullie volgende weer een 5.5" of groter? Ik vermoed toch dat ik (met pijn in mijn hart) terugga naar 5" of kleiner. Als je de fiets zit is dat net wat beter te handlen. Al doe ik eerst nog wel 1 a 2 jaar met deze Note 2. Topding verder namelijk. Heb alleen te kleine klauwen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
spaceboy schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 21:41:
Even iets algemeners over de Note 2. Ik heb hem nu een paar maanden. In a nutshell:

[...]
Ik gebruik 'm altijd met twee handen en zeker als ik video of foto's maak ;)
Zou trouwens niet weten hoe ik met één hand zou moeten werken met de S-pen als ik de telefoon niet neer kan leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

spaceboy schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 21:41:
Als je de fiets zit is dat net wat beter te handlen.
[opazeurmodus]Je moet op de fiets ook niet met je telefoon spelen, levensgevaarlijk. ;) [/opazeurmodus]
catt4u schreef op zondag 21 juli 2013 @ 22:21:
[...]
...nog nooit één probleem gehad tot nu toe :)
Wat voor probleem heb je nu dan? :+

Sorry, wat last van het warme weer. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door sjaool op 24-07-2013 01:59 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
sjaool schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 01:57:
[...]

[opazeurmodus]Je moet op de fiets ook niet met je telefoon spelen, levensgevaarlijk. ;) [/opazeurmodus]

[...]

[...]

Sorry, wat last van het warme weer. ;)
Noted ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Laatst online: 12-09 14:12
Dames en heren,

Ik zit met een heel pietluttig iets, maar ben toch benieuwd of iemand het weet:P

Als ik ergens tekst type op mn note 2, en ik type een puntkomma, dan doet ie er automatisch een spatie achteraan.. wat dus erg irritant is als je een smiley wilt typen xD

Iemand enig idee hoe dit uit te zetten valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazerK
Defnosh schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 17:07:

Als ik ergens tekst type op mn note 2, en ik type een puntkomma, dan doet ie er automatisch een spatie achteraan.. wat dus erg irritant is als je een smiley wilt typen xD

Iemand enig idee hoe dit uit te zetten valt?
Vreemd, heb bij zowel de standaard Samsung keyboard en bij de Swiftkey keyboard app dit probleem niet.
Kan zo snel ook geen optie vinden die er voor zorgt dat je een spatie krijgt achter je puntcomma.
Het enige wat ik kan bedenken is dat je keyboard zelf lerend is... d.w.z. als je ooit een keer die puntkomma+spatie gebruikt hebt kan het zijn dat je foon app dit als default is gaan zien.
Je zou dan ff naar een optie moeten zoeken die het mogelijk maakt je toets(woord)database te resetten. Ik kan dat niet zo snel vinden....

Update: onder instellingen/taal en invoer/instellingensymbool Samsung-toetsenbord/helelmaal onderaan... Instellingen resetten

[ Voor 6% gewijzigd door BazerK op 30-07-2013 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:40

Ryan1981

Je ne sais pas

Zag dat deze review nog niet in de startpost stond:

http://www.anandtech.com/...ote-2-review-t-mobile-/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Android Revolution 19 is er met de laatste officiele N7100XXDMG1 firmware.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58
BabyXL schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 00:15:
Android Revolution 19 is er met de laatste officiele N7100XXDMG1 firmware.
Ik weet dat het niet aan te raden is maar ik heb zelf deze AR19 over mijn oude DMA6 build heen gegooid. En tot nu toe lijkt het prima te werken.
Ik wilde toch een nieuwere android versie hebben maar niet opnieuw alles moeten instellen. Ik gebruik wel de Pereus kernel ipv de stock kernel.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Het wordt nu toch wel echt tijd voor een update naar Android 4.2 of hoger. Galaxy s2's lopen er al mee rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 08:42:
Maps, streetview en facebook blijven de grootste batterij verbruikers. ik heb ook maps en streetview uitstaan en als ik het echt nodig heb schakel ik het gewoon in.
Hoe / waarmee doe je dat?
Als ik het via taakbeheer of Watchdog lite doe, komen ze vroeger of later gewoon weer terug in geheugen.
Jammer dat android niet die eenvoudige keuze heeft: start dit en dat gewoon niet op, gebruik ik niet...

Er zijn app's die dat claimen, maar ook die hielden maar zeg 20% tegen qua opstarten, en natuurlijk net niet diegenen die veel geheugen en cpu pakken, ook in background...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Instellingen - applicatiebeheer - Alles - en daar aanklikken wat je wil uitschakelen en dan gewoon uitschakelen.

• golfdiesel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 19:03
darkdesign schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:40:
Het wordt nu toch wel echt tijd voor een update naar Android 4.2 of hoger. Galaxy s2's lopen er al mee rond.
Denk dat we geen 4.2 gaan krijgen...
http://androidworld.be/ni...2-direct-nieuwste-versie/

Maar eerlijk gezegd ben ik bang dat van het continu uitstellen toch afstel gaat komen en dat we blijven zitten met de huidige versie. Helaas zijn de meeste fabrikanten van Android toestellen niet echt welwillend in het uitbrengen van nieuwe software voor oudere toestellen. Ik zal er nooit één kopen, maar wat dat betreft doet Apple het beter met nieuwe releases van iOS.

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

Pagina: 1 ... 27 ... 37 Laatste