Ik ben op zoek naar een laptop die geschikt is voor verschillende doeleinden: studeren, gaming en natuurlijk entertainment. Voor mijn studie moet ik best zware programma's zoals solidworks etc. kunnen draaien. Voor het gamen wil ik graag de nieuwste games op goede settings kunnen spelen zonder problemen. Voor het entertainment gedeelte wil ik het gebruiken voor films,series etc.
Van de laptop verwacht ik dan ook de volgende dingen:
-Degelijke videokaart
-I7 processor
-Degelijk geheugengrootte
-Grootte harde schijf is niet echt belangrijk, de meeste zijn groot genoeg
-Redelijk groot scherm, zodat films kijken etc. goed gaat
-Accu hoeft niet de beste te zijn, ik gebruik de laptop meestal thuis, maar toch moet de accu goed zijn.
Verder heb ik een budget van rond de 1000 euro.
Ook wou ik de volgende dingen graag van jullie weten:
-Het merk "Lenovo" kom ik hier en daar tegen maar kende het zelf niet. Best goede prijzen heeft dit merk. Maar hoe is de kwaliteit, iemand ervaring? Hetzelfde voor het merk "Medion".
-Hoe snel moet mijn processor zijn, als je mijn eisen ziet? Met de nieuwe i5, i7 etc. kom ik er niet meer uit.
Mijn vondsten (toch hoor ik graag nog anderen van jullie):
Asus N76
Bij deze twijfel is of de videokaart wel voldoet aan mijn eisen. Iemand een idee?
Asus n53sv
Bij deze twijfel ik of de processor en de videokaart goed genoeg zijn om aan mijn eisen te voldoen.
HP Elitebook 8570 (met 8GB ram)
Deze omdat ik deze kan krijgen binnen mijn budget van 1000 euro. Ziet er ook goed uit.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Van de laptop verwacht ik dan ook de volgende dingen:
-Degelijke videokaart
-I7 processor
-Degelijk geheugengrootte
-Grootte harde schijf is niet echt belangrijk, de meeste zijn groot genoeg
-Redelijk groot scherm, zodat films kijken etc. goed gaat
-Accu hoeft niet de beste te zijn, ik gebruik de laptop meestal thuis, maar toch moet de accu goed zijn.
Verder heb ik een budget van rond de 1000 euro.
Ook wou ik de volgende dingen graag van jullie weten:
-Het merk "Lenovo" kom ik hier en daar tegen maar kende het zelf niet. Best goede prijzen heeft dit merk. Maar hoe is de kwaliteit, iemand ervaring? Hetzelfde voor het merk "Medion".
-Hoe snel moet mijn processor zijn, als je mijn eisen ziet? Met de nieuwe i5, i7 etc. kom ik er niet meer uit.
Mijn vondsten (toch hoor ik graag nog anderen van jullie):
Asus N76
Bij deze twijfel is of de videokaart wel voldoet aan mijn eisen. Iemand een idee?
Asus n53sv
Bij deze twijfel ik of de processor en de videokaart goed genoeg zijn om aan mijn eisen te voldoen.
HP Elitebook 8570 (met 8GB ram)
Deze omdat ik deze kan krijgen binnen mijn budget van 1000 euro. Ziet er ook goed uit.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 17:38 ]