Beste tweakers,
ik ben al een tijdje opzoek naar een mooie nieuwe laptop sinds ik ga beginnen met mijn studie.
ik heb hier 1000-1500 euro voor aan de kant gelegd omdat ik ook wil dat het een high end pc is waar ik ook mee kan gamen sinds het ook mijn huidige Desktop moet gaan vervangen.
Ik heb al een hoop modellen doorgekeken maar vaak zitten er altijd wel minpunten aan.
Zijn alle specs goed, is het bijna een betonne tegel
Is hij mooi en licht, heeft hij weer slechte specs
en heeft hij beide dan kom je uit op ong 3000 euro -.-
Waar ik naar zat te kijken:
De laptop die me aantrok was de Medeon Erazer X7817
Geweldige specs voor de prijs maar kwa uiterlijk en gewicht iets minder.
Ook heb ik gehoord dat medeons kwa bouw niet erg stevig zijn en er al gauw iets mis mee is. en aangezien ik heb redelijk vaak mee moet slepen is dit niet erg handig (iemand ervaring hiermee?)
De volgende laptop die me interessant leek was de N76VM-V2G-T1077V (Asus)
Mooi ding etc maar de grafische kaart is best teleurstellend (GeForce GT630M)
De Acer Aspire V3 V3-771G-7361121.5TMakk leek me ook wel wat maar ook weer een redelijk oude videokaart.
Okee ik heb besloten voor 15 inch schermen te gaan kijken, omdat deze lichter en ook nog eens goedkoper zijn. De gesuggereerde Lenovo Ideapad is erg mooi maar de videokaart is kan beter.
Heeft iemand nog andere suggesties?
Mvg, Alex
ik ben al een tijdje opzoek naar een mooie nieuwe laptop sinds ik ga beginnen met mijn studie.
ik heb hier 1000-1500 euro voor aan de kant gelegd omdat ik ook wil dat het een high end pc is waar ik ook mee kan gamen sinds het ook mijn huidige Desktop moet gaan vervangen.
Ik heb al een hoop modellen doorgekeken maar vaak zitten er altijd wel minpunten aan.
Zijn alle specs goed, is het bijna een betonne tegel
Is hij mooi en licht, heeft hij weer slechte specs
en heeft hij beide dan kom je uit op ong 3000 euro -.-
Waar ik naar zat te kijken:
De laptop die me aantrok was de Medeon Erazer X7817
Geweldige specs voor de prijs maar kwa uiterlijk en gewicht iets minder.
Ook heb ik gehoord dat medeons kwa bouw niet erg stevig zijn en er al gauw iets mis mee is. en aangezien ik heb redelijk vaak mee moet slepen is dit niet erg handig (iemand ervaring hiermee?)
De volgende laptop die me interessant leek was de N76VM-V2G-T1077V (Asus)
Mooi ding etc maar de grafische kaart is best teleurstellend (GeForce GT630M)
De Acer Aspire V3 V3-771G-7361121.5TMakk leek me ook wel wat maar ook weer een redelijk oude videokaart.
Okee ik heb besloten voor 15 inch schermen te gaan kijken, omdat deze lichter en ook nog eens goedkoper zijn. De gesuggereerde Lenovo Ideapad is erg mooi maar de videokaart is kan beter.
Heeft iemand nog andere suggesties?
Mvg, Alex
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2012 14:45 ]