hallo volk,
ik ben sinds kort bezig met een kistradio, dit lag al wel 3 jaar in de planning maar kwam er nooit van. mede doordat ik echt een noob ben op elektronica gebied

. nu dus maar is mee begonnen. ik heb gekozen om te werken met een autoradio en hoedenplank speakers omdat ik deze nog had liggen.
er zijn een aantal punten die ik belangrijk vind dus daar houd ik rekening mee tijdens de opbouw, dit zijn :
* zo compact mogelijk
* niet te zwaar
* moet redelijk hard kunnen en een beetje bass zou mooi zijn
* een accu erin zodat deze mee kan naar het strand bijvoorbeeld
* moet tegen een stootje kunnen ( neem hem straks ook mee op de bouw )
* spatwaterdicht
* moet er beetje gelikt uitzien
specs. :
- pioneer autoradio 4 x 50 watt MOSFET met equlaizer en cd-speler
- 2 stuks 2 weg pioneer hoedenplank speakers 240 watt max en 40 wat nom. ( zelfde als rms ??? )
- loodgel accu 12 v 7,2 ah ( van accusafe )
- loodgel accu druppellader, word ingebouwd ( van accusafe )
- omvormer 220 / 230 v naar 12 v 3 ah
- komt een stekkerblok in zodat de stekker van de radio er niet uitgetrokken word i.v.m. te weinig stopcontacten
- bieropener
- 2 basstubes van 70 mm doorsnee en 110 mm lang
- omschakelaar netstroom of accu
- verder wat pioneer stikkers gekocht en rubberen pootjes gehaald zodat de kist niet gaat trillen, en wat bescherm hoeken. en ik wil eerst horen hoe de radio straks klinkt en als de hoge tonen nog te veel de overhand hebben dan isoleer ik hem dan nog wel van binnen. het kistje is nu l x b x h, 31 cm x 32 cm x 25 cm. lekker compact dus

. het gaat straks zo'n 10 kilo wegen schat ik met alles erin erop en eraan. het kistje is gemaakt van betonplex. 18 mm. rondom en 10 mm. bovenkant en onderkant. de radio en boxen en schakelaar worden 18 mm. naar binnen ingebouwd tegen beschadigen enzovoort.
ik heb het kistje al zo goed als af, hier een paar foto's :
alles moet nog wel aangesloten worden, en toen kwam ik bij het probleem. ik heb dus een schakelaar nodig waarmee ik kan switchen tussen netstroom of de accu, ik heb wat geïnformeerd bij een allround installateur welke ik moest hebben, toen heb ik deze :

omschakelaar besteld. hier nog en link voor de specs. :
http://www.elektrototaalmarkt.nl/p142071/omschakelaar-u1-6e-omschakelaar-inbouw-10a-1-polig-1-0-2.aspx
deze heb ik inmiddels thuis maar nu zou ik echt niet weten hoe ik deze aan moet sluiten???
( de schakelaar wijkt wel iets af van de foto )
het is een 1 polige schakelaar met 1 - 0 - 2 schakelstand 10 ah.
er zitten 4 gaten in waar draadjes in kunnen. bij de gaten staan nummers, bovenop nummer 3 en 1, en aan de onderkant 4 en 2.
links dus 3 en 4 en rechts dus 1 en 2.
onderaan dus tussen 4 en 2 zit een plaatje zodat deze 2 gebrugd kunnen worden, maar deze kan eruit.
er staat nergens + of - bij en er zat geen papiertje met een aansluit schema bij. iemand enig idee?
hier een paint tekening hoe het worden moet :

hier ben ik dus vast gelopen...
wie o wie kan me verder helpen

???
ik zal jullie wel op de hoogte houden zodra ik verder kan
M.v.g.