Maar daar heb je nu toch juist last van? Doordat je de versterker overbelast beginnen de subs te klapperen er treedt er ruis op. Dat is precies iets wat kan komen doordat de versterker het te zwaar krijgt, dorodat je meerdere speakers parallel hebt staan. Ik zou daar eens eens mee beginnen, zorgen dat je belasting per kanaal 4 ohm of hoger is.Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:41:
hey jongens,
ik heb nu mijn box in elkaar, en er komt supermooi geluid uit. Echter treed er ruis op en beginnen de subs te klapperen wanneer ik over de helft van mijn volume op mijn iphone zit. Ik las hier over een elco. Zou dit probleem verholpen worden als ik er een elco inbouw? Verder heb ik 2 subs en 1 tweeter met een scheidingsfilter op 1 kanaal van mijn marquant mca200. Ik ben van plan een ta2024 te kopen omdat dit veel zuiniger is en zoals ik hoor de geluidskwaliteit er niet van achteruit gaat. Volgens jullie zou mijn versterker oververhit moeten raken, omdat er meerdere 4 ohm speakers parralel op een kanaal zitten, maar er gebeurt niks mee. Zou de ta 2024 wel oververhit raken als ik dit zou doen? Daarnaast las ik ook dat een elco overbodig is bij een ta2024, dus ik begrijp er niet zo veel meer van. hopelijk kunnen jullie me advies geven hoe ik dit het best kan oplossen.
Hoe heb je het nu precies aangesloten?
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!