Hi,
Dit forum heeft me goed op weg geholpen met het bouwen van mijn eigen kratradio... Nou ja kratradio, het is uiteindelijk een foto-koffer radio geworden :-)
Ik had namelijk een Yamaha MS30 liggen, een 2.1 set, waarvan de versterker kapot was maar waarvan de speakers nog prima waren. Toen ik een oud fotokoffertje van mijn opa tegenkwam en zag dat die precies groot genoeg was het idee een draagbare stereo met subwoofer te maken direct geboren.
Had echter geen ervaring met het zelf bouwen van oudiosystemen, maar een korte google opdracht en ik kwam op dit forum uit.
Wil jullie hartelijk bedanken want zonder jullie info was het me nooit gelukt!
Ongeveer een maand geleden is Ladybug geboren. Ondertussen is ze al 2 keer in Berlijn geweest, heeft ze een 5 daags festival overleeft (met behulp van een los zonnepaneel

en heeft ze al in meerdere Amsterdamse parken pickniks, BBQ's e.d. van muzikale begeleiding voorzien.
Ladybug specs:
7Ah accu met accusaver van Conrad,
2x 6 watt sateliet speakers, 1x 18 watt subwoofer (alle 3 Yamaha)
4x11 watt autoversterker (Conrad). Heb hiervoor gekozen omdat ik appart subwoofer kanaal nodig had, en deze versterker een low/high filter per stereo kanaal heeft.
2x USB oplader
Stippen zijn gemaakt door mijn 8 jaar oude dochter Jasmijn