Zo, dat apple hulpmiddelen spul kost ook klauwen vol geld. 't is maar net wat je waar aan uit geven wil, ik doe niet aan de i-rage mee..
Dat IS de Hunt hèmistervis007 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:16:
In plaats dat ze een container bestellen en het laten afvoeren, proberen ze de zooi te verkopen.
[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 18-09-2012 11:17 ]
Nickname does not reflect reality
ieuw wat LELIJK aaaaa
www.casarodriguillo.com
AC-voeding kosten iOS-apparaten wanneer ze gecoupeerd
Lichtgewicht en compact genoeg om praktisch overal past
jaja
Lichtgewicht en compact genoeg om praktisch overal past
jaja
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Ook nog draadloze bluetooth-technologie. Da's echt rotzooi. De bedrade bluetooth-technologie is veel beter.
Groetjes, FaceDown.
heb zo een vermoeden dat deze wel even gaat duren........
tijd voor een bakje koffie dan maar
^ lolMepiform schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:17:
heb zo een vermoeden dat deze wel even gaat duren........
Aaand, it's gone
AIAIAIAIIII
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Oordoppen met snoer!
/dev/null
Kun je hier doktertje mee spelen?
Groetjes, FaceDown.
Werkt met je Pico simkaart.Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:19:
een oortelefoon? say what?
Merk: AIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIA
[ Voor 12% gewijzigd door donny007 op 18-09-2012 11:21 ]
/dev/null
Een mooi stel oordopjes met ouderwetsche ramplankensnoer in het midden..
AIAIAI maakt opzich leuke dingen (TMA-1 bijv.) maar dit is wat mij betreft een misser, niet voor niks dat ie op iBood staat
AIAIAI! Jammer.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Verschil van 180 euro kan een hoop verklarenNilsepils schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:21:
AIAIAI maakt opzich leuke dingen (TMA-1 bijv.) maar dit is wat mij betreft een misser, niet voor niks dat ie op iBood staat
Ik mis het knopje... Ik neem er GEEN!
http://tinyurl.com/5sdar8p
AI kunstmatige intelligentie
ora et labora
AIAIAI de Y-model in-ear oordopjes maken indruk door hun eenvoudige en tijdloze look
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
wat een lelijk ding
I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.
Ik vraag me af of er nog bijvoorbeeld turtle beach headsets langs komen
misschien dat model Z er beter uitziet
Of nog erger, die Monster Beats by Dr. Dre dingen.hostler schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:25:
Ik vraag me af of er nog bijvoorbeeld turtle beach headsets langs komen
/dev/null
Zijn te hip voor ibood , houden ze zelfdonny007 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:25:
[...]
Of nog erger, die Monster Beats by Dr. Dre dingen.
ora et labora
Ja dora lunchboxje omg die had je willen hebben ik weet het
Nope, zie http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/ voor alle voorbije 'geweldige' aanbiedingen.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:26:
Nog een box of andere geweldige aanbieding gemist?
Nederlands is makkelijker als je denkt.
De enige box die ze nog doen is de box om het door jouw gekochte product heenVerwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:26:
Nog een box of andere geweldige aanbieding gemist?
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
verkoelend anti-vermoeidheids-oogserum
wait wut?
wait wut?
"Biotherm Homme High Recharge Yeux kun je op elk moment van de dag gebruiken, bijvoorbeeld wanneer je je vermoeid voelt. Dit werkt heel gemakkelijk: masseer de huid rond je ogen in roterende bewegingen met de stick. De vitaliteit van je huid wordt hierdoor gereactiveerd, waardoor je huid gaat stralen"
jaa hoor!!!
jaa hoor!!!
Handig in het donkerRick-Jan schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:29:
"Biotherm Homme High Recharge Yeux kun je op elk moment van de dag gebruiken, bijvoorbeeld wanneer je je vermoeid voelt. Dit werkt heel gemakkelijk: masseer de huid rond je ogen in roterende bewegingen met de stick. De vitaliteit van je huid wordt hierdoor gereactiveerd, waardoor je huid gaat stralen"
jaa hoor!!!
doen toch nog een aantal metroseksuelen mee met de hunt....
Handig na 72uur non-stop gamen oid.Rick-Jan schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:29:
jaa hoor!!!
/dev/null
@ rick-jan... It Sparkles!
Stralende huid?Rick-Jan schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:29:
jaa hoor!!!
ora et labora
*Juff Dunham mode aan.*Rick-Jan schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:29:
jaa hoor!!!
*SPARKLIIING*
*Juff Dunham mode uit.*
http://tinyurl.com/5sdar8p
is zo'n box echt zo hot? Kan zomaar weggegooid geld zijn, toch, of is het het altijd wel waard?
er komt geen boxgreen-tea schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:33:
Waar blijft die box!
Komen er überhaupt wel boxen?green-tea schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:33:
Waar blijft die box!
Vorige x stuurde ik 1 product terug, kreeg ik alles terug. Dus gratis producten 
// Zat refurbished smartphone in, met gegevens van vorige eigenaar en een dikke kras.!
Maar wel gratis tablet, wannabe philips lamp en telefoon.
// Zat refurbished smartphone in, met gegevens van vorige eigenaar en een dikke kras.!
Maar wel gratis tablet, wannabe philips lamp en telefoon.
[ Voor 47% gewijzigd door green-tea op 18-09-2012 11:35 ]
Als hij niet bevalt stuur je hem toch gewoon terug, onder de wet koop op afstandSnoeiKoei schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:34:
is zo'n box echt zo hot? Kan zomaar weggegooid geld zijn, toch, of is het het altijd wel waard?
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
die komt niet, laatste3 hunts al niet meer geloof ikgreen-tea schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:33:
Waar blijft die box!
De vorige niet, maar de hunt daarvoor wel.Mepiform schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:34:
[...]
die komt niet, laatste3 hunts al niet meer geloof ik
Maar hij komt echt niet meer hoor
Eerst maar eens afwachten of die box komt , ik zie get iig niet gebeuren
ora et labora
Moet je op ibood zeggen, dan halen ze je comment weg.mistervis007 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:34:
[...]
Als hij niet bevalt stuur je hem toch gewoon terug, onder de wet koop op afstand
Groetjes, FaceDown.
Meen je niet! Dat was de enige reden waarom ik de hunt volg. Geen beroemde boxen meer!Mepiform schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:34:
[...]
die komt niet, laatste3 hunts al niet meer geloof ik
de box is nogal wisselend, volgens mij eens in de zoveel tijd.
laatste keer miste ik hem
Die "verkoelend anti-vermoeidheids-oogserum" is vermoeiend, dan toch nog maar 1tje bestellen?
laatste keer miste ik hem
Die "verkoelend anti-vermoeidheids-oogserum" is vermoeiend, dan toch nog maar 1tje bestellen?
[ Voor 34% gewijzigd door Mopperman op 18-09-2012 11:36 ]
*beroerdegreen-tea schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:35:
[...]
Meen je niet! Dat was de enige reden waarom ik de hunt volg. Geen beroemde boxen meer!
Maar wel ooggel waar je van gaat stralen!green-tea schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:35:
[...]
Meen je niet! Dat was de enige reden waarom ik de hunt volg. Geen beroemde boxen meer!
Ik weet het, op de tweede pagina van dit topic schrijft een tweaker dat hij daarvoor zelfs een ban op iBood heeft gekregenFaceDown schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:35:
[...]
Moet je op ibood zeggen, dan halen ze je comment weg.
LOL! crappy usb sticks!
Zat geen Twilight breaking dawn dvd bij, dus heb je niks aan!SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:36:
[...]
Maar wel ooggel waar je van gaat stralen!![]()
![]()
Is dit wat ? Of vallen ze uit elkaar bij het kopiëren van de eerste mb?
Nee , de data gaat in rook opElectromonkey schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:38:
ora et labora
9.95€ heb je een 32GB Sandisk.....Electromonkey schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:38:
Ah. Dan laten we deze prul liggen
Ja waar, laagste die ik heb gevonden was iets van 13,99
Read speed: up to 20MB/s (133x), Write speed: up to 6MB/s (40x)
Niet erg snel dus, meer een USB stick voor de huis tuin en keuken gebruiker :-)
Niet erg snel dus, meer een USB stick voor de huis tuin en keuken gebruiker :-)
[ Voor 39% gewijzigd door arniejj op 18-09-2012 11:41 ]
afgezien van het feit dat dit niet waar is, is dit wel pauperzooi
pricewatch: Verbatim PinStripe 16GB Zwart
[ Voor 28% gewijzigd door walletje-w op 18-09-2012 11:44 ]
Duurt lang
koop er dan een paar dan gaat het sneller
Ze zijn de laatste tijd hier bij de lokala computer boer in de aanbieding...looyenss schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:41:
[...]
afgezien van het feit dat dit niet waar is, is dit wel pauperzooi
Link/naam/nummer?Mopperman schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:46:
Ze zijn de laatste tijd hier bij de lokala computer boer in de aanbieding...
Nickname does not reflect reality
Geef.
Mij.
Een.
BOX!
Mij.
Een.
BOX!
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
inderdaad,, geloof er geen reet van :-)
Doe mij er ook 1 !
- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -
Ben ik net 15 minuten aan het werk, 100 berichten gemist!!
Die JBL boxjes voor je iDevices?
/dev/null
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
IRC: http://irc.tweakers.net/ibood
iBOOD lastig te bereiken? Probeer http://ibood.vxv.nl/
Laatste waarschuwing! Slowchat mag maar wie vanaf nu meent te moeten doorgaan met onzinposten krijgt een ban van 2 weken. Ja, gezeur over de box valt ook onder onzin!
IRC: http://irc.tweakers.net/ibood
iBOOD lastig te bereiken? Probeer http://ibood.vxv.nl/
Laatste waarschuwing! Slowchat mag maar wie vanaf nu meent te moeten doorgaan met onzinposten krijgt een ban van 2 weken. Ja, gezeur over de box valt ook onder onzin!