De beruchte en befaamde iBood box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op youtube wat mensen in het verleden ontvangen hebben.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Doe jij is niet zo bijdehand !
- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -
bron????????corporalnl schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:54:
er komt geen box
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
corporalnl schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:54:
er komt geen box[citation needed]
/dev/null
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Betalen voor iets waarvan je niet eens weet wat het is lijkt mij zeer onlogisch
Nu is het ( ook bij de 1ste vorige keren ) niet aangegeven en ook niet geweest.
Dus vandaar dat hij dus niet komt.
Let maar op
[ Voor 4% gewijzigd door corporalnl op 18-09-2012 11:57 ]
lunchen achter je PC!Sempy schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:56:
Kunnen hierna de Dora-mp3playertjes? Dan kan iedereen ff rustig lunchen.
dan neem ik er 10Sempy schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:56:
Kunnen hierna de Dora-mp3playertjes? Dan kan iedereen ff rustig lunchen.
I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.
gokverslaafdavec_style schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:56:
waarom willen jullie zo graag een box?
Betalen voor iets waarvan je niet eens weet wat het is lijkt mij zeer onlogisch
ik zweet daar nooit!

Idd, linkerdoppie + rechterdoppie.Mepiform schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:58:
nog een 1+1=2

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
[ Voor 3% gewijzigd door donny007 op 18-09-2012 12:00 ]
/dev/null
's ochtends broodje smeren!Sempy schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:57:
[...]
M'n collega's willen geen lunch voor me halen beneden.
Speciaal voor getrouwde stelletjes.donny007 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:59:
Niet iedereen heeft 4 zweetoren.... kan even duren voordat ze weg zijn.
Valt me mee, gaat nog redelijk vlot.donny007 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:59:
Niet iedereen heeft 4 zweetoren.... kan even duren voordat ze weg zijn.
bestel er twee setjes bijpassende oordopjes bij!mauro101 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:01:
Altec lansing, daar heb ik nog computer boxen van die ik 12 jaar geleden bij m'n Dell p3 computer kreeg. Gebruik ze nog steeds, wat een grandioze dingen zijn dat!
En door.....
Je kan niet wachten op de volgende aanbieding?mauro101 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:01:
Altec lansing, daar heb ik nog computer boxen van die ik 12 jaar geleden bij m'n Dell p3 computer kreeg. Gebruik ze nog steeds, wat een grandioze dingen zijn dat!
Dellmauro101 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:01:
Pentium 3

Tell me more!
Kan mijn e-dentifier niet vinden, just in case
Je vergeet natuurlijk de fantastische draagbaarheid van deze oordoppies, en de kluwen snoer die erbij zit!cctl01 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:04:
[...]
Je vraagt er om:
Duopack Altec Lansing Muzx XY in-ears met superieur geluid en verbeterde bas![]()
![]()
En doorrrrrr!
hmmmmmmmmmmmmmmm
* Rexcore twijfelt...
Hij IS veel mooier!!1SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:07:
Waarom is de limited edition lelijker dan de normale?
ik maak hem wel zwart voor jeSnoeiKoei schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:07:
omdat ze geen van allen een schoonheidsprijs verdienenSnoeiKoei schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:07:
Groetjes, FaceDown.
gezien de marges op consoles met een een aardige aanbieding(kje)
Verwijderd
Groetjes, FaceDown.
Garantie (Was altijd) perfect geregels bij iBOOD.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:09:
Bij Amazon dus voor €270, dan heb je in ieder geval nog garantie (want via iBood kun je dat wel vergeten...).
Daarnaast kan je met zon console vaak gewoon terecht bij Sony....
34 euro, op redcoon :-)FaceDown schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:10:
Voor 216 heb je een veel mooiere zwarte. En voor 50 euro kun je heus wel ergens die controller krijgen.
/dev/null
Dat bedoel ik. De hunt-aanbiedingen moeten eigenlijk extreem goede koopjes zijn. NOG beter dan de normale ibood-aanbiedingen. En dat zijn het dus gewoon niet.
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Garantie perfect via iBood, heb je er wel eens gebruik van gemaakt dan? Ik heb uiteindelijk 4(!) maanden moeten wachten op een vervangend product. Kijk voor de gein eens op de shopreview hier op tweakers.Mopperman schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:10:
[...]
Garantie (Was altijd) perfect geregels bij iBOOD.
Daarnaast kan je met zon console vaak gewoon terecht bij Sony....
Zijn wel maar 5 negatieve reacties natuurlijk. En mensen bij wie het goed gaat zijn minder geneigd een reactie achter te laten dan de mensen bij wie het minder goed gaat.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:14:
[...]
Garantie perfect via iBood, heb je er wel eens gebruik van gemaakt dan? Ik heb uiteindelijk 4(!) maanden moeten wachten op een vervangend product. Kijk voor de gein eens op de shopreview hier op tweakers.
Bovendien is ibood in de meeste gevallen natuurlijk ook afhankelijk van leveranciers.
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Lezen is een schone kunst lolVerwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:14:
[...]
Garantie perfect via iBood, heb je er wel eens gebruik van gemaakt dan? Ik heb uiteindelijk 4(!) maanden moeten wachten op een vervangend product. Kijk voor de gein eens op de shopreview hier op tweakers.
muppet. hij praat in verleden tijd!Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:14:
[...]
http://producthistory.eu/...on+3+Slim+-+zilver/items/

kan ik tenminste lekker lunchen!SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:17:
Fuck me sideways, dit gaat de hele middag duren...
Ja, 2 jaar terug, netjes alles toendertijd geregeld en binnen 4 weken afgehandeld, wat al eerder word aangehaald hier: Mensen die tevreden zijn, posten niet zo snel iets....Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:14:
[...]
Belachelijk dit.. Het concept is juist dat ze 1 goede aanbieding per dag hebben voor een echt lage prijs. Ze zijn nu gewoon hun prijzen aan het maximaliseren, zoals elke andere webshop. Er is dus geen enkele reden meer om op ibood te kopen.Mopperman schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:16:
trouwens, die PS3 is nu duurder dan op 23 augustus...
http://producthistory.eu/...on+3+Slim+-+zilver/items/
Groetjes, FaceDown.
Het is 'toentertijd'.Mopperman schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:18:
[...]
Ja, 2 jaar terug, netjes alles toendertijd geregeld en binnen 4 weken afgehandeld, wat al eerder word aangehaald hier: Mensen die tevreden zijn, posten niet zo snel iets....
Groetjes, FaceDown.
Lees eens wat vaker de reacties op het forum voordat de moderator ze snel verwijderd. Garantie is ronduit slecht geregeld bij IBoodVerwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:14:
[...]
spreektaal, doesnt matter ;-)
your right...

Het is "You're right"
/dev/null
( Nee ik ga ze niet nog een keer bestellen
Verwijderd
hahahahah droogkloot xDdonny007 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:21:
Die kan ik wel gebruiken bij mijn luchtbed om de hunt door te slapen.

heb ze al een een paar jaar, ook van ibood, zijn perfectnexhil schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:22:
Kussens zijn erg fijn! Bij vorige Hunt besteld. Vriendin was er nog blijer mee
( Nee ik ga ze niet nog een keer bestellen)
Als je snel was, vandaag niet hoefde te werken en tot 3:19 op had willen blijven, was dit een leuke laptop voor je geweest.Mopperman schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:22:
hopelijk komt ibood nog met een nieuwe laptop, deze begint t toestenbord vaag van te doen![]()
![]()
Helaas val ik niet in bovenstaande categorie
Ik zit met me luie reet op kantoor te wachten tot me vliegtuig vertrekt... dus ik val er ook niet onderPromWarMachine schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:24:
[...]
Als je snel was, vandaag niet hoefde te werken en tot 3:19 op had willen blijven, was dit een leuke laptop voor je geweest.
Helaas val ik niet in bovenstaande categorie
Verwijderd
zie; http://www.cinderella-bed...la_basic_hoofdkussen.aspx
maar dit is een duo-pack he.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:26:
Die kussens kosten normaal: Verkoopadviesprijs € 24,95
zie; http://www.cinderella-bed...la_basic_hoofdkussen.aspx

4r3 u 1337 3n0ugh 2 r34d 7h15?
Verwijderd

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 12:35 ]
Doe mij es dat kut kussenVerwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:33:
ik heb ze besteldik heb namelijk een kut kussen waar ik op lig, en mijn vriendin een hele lekkere ( omdat ik het haar gun )..
dan slaap je nooit weer... stinken dat die dingen doen!

Mooi gevalletje verkeerd spatiegebruik
(Overigens is het ook "dat kussen" en niet "die kussen")
[ Voor 24% gewijzigd door SnoeiKoei op 18-09-2012 12:37 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
IRC: http://irc.tweakers.net/ibood
iBOOD lastig te bereiken? Probeer http://ibood.vxv.nl/
Laatste waarschuwing! Slowchat mag maar wie vanaf nu meent te moeten doorgaan met onzinposten krijgt een ban van 2 weken. Ja, gezeur over de box valt ook onder onzin!