dvdBOX !!!
Zijn echte vinyl DVD's
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
wat heeft een discussie over subs met de hunt te maken?BtM909 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:33:
[...]
En wat heeft dit met de iBood hunt te maken
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Yes alle afleveringen van that 70's show, hier heb ik jaren op gewacht. Oh shit het zijn DVD's..die technologie heb ik nog niet thuis.
[ Voor 16% gewijzigd door NotSoSteady op 18-09-2012 16:35 ]
Doe dan die nieuwe James Bond - 50th Anniversary Blu-ray Collection...
32 onderzetters voor de weggeefprijs van 29,95
Nu de TV om het op te kijken.
/dev/null
en op te nemen!donny007 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:37:
Nu de TV om het op te kijken.
Ik lust daar dan graag een kopje koffie bij.
3 tientjes goedkoper, poe zeg...met de aftersales van iBood meegerekend is dat een duidelijke no-go.
Leuke TV met geen ambilight, en gratis geen 3D voor wel 35 euro minder dan de PW. Kopuh!
Juustem, en een verzendtijd van plus minus twee weken.NotSoSteady schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:38:
3 tientjes goedkoper, poe zeg...met de aftersales van iBood meegerekend is dat een duidelijke no-go.
Wie koop er nou een TV van meer dan 500 euro zonder er goed over na te denken... en dan nog om 30 euro uit te sparen
Groetjes, FaceDown.
jippieee, weer batterijen

Plasma is trouwens veel beter..
Groetjes, FaceDown.
Joepie die zijn gelukkig nergens anders te verkrijgen, kan niet wachten tot ik ze thuis krijg.
Inderdaad, en dat ook zonder de tv zelfs maar in het echt gezien te hebben!FaceDown schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:39:
Wie koop er nou een TV van meer dan 500 euro zonder er goed over na te denken... en dan nog om 30 euro uit te sparen
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Remyoman schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:40:
MET keychain LED, koopuh
Inderdaad. Is alleen leuk als je dat model toch al in gedachten had.FaceDown schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:39:
(Bij een Panasonic plasma bijv P42GT30 voor +- E400 hoef ik ook niet lang na te denken
Dat snap ik dan weer wel, want tv's beoordelen in een winkel is onmogelijk.Rick-Jan schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:40:
[...]
Inderdaad, en dat ook zonder de tv zelfs maar in het echt gezien te hebben!
Groetjes, FaceDown.
Hij is van Philips dus altijd lelijk.Rick-Jan schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:40:
[...]
Inderdaad, en dat ook zonder de tv zelfs maar in het echt gezien te hebben!
Ik mis de bergen Maglite's in deze hunt, of ik moet iets gemist hebben....
/dev/null
Lelijke hoofdtelefoon erbij dan?NotSoSteady schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:41:
[...]
Hij is van Philips dus altijd lelijk.

Nee bedankt. Heb al een HDJ1000
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
idd elk beeldscherm of TV en veelal apparatuur is allemaal van philipsNotSoSteady schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:42:
iBood Hunt sponsored by Philips
Sony Experia P, 3...2...1... GONE
Edit: Snelheid valt tegen, hij is ook maar €25 goedkoper.
Edit: Snelheid valt tegen, hij is ook maar €25 goedkoper.
[ Voor 50% gewijzigd door donny007 op 18-09-2012 16:45 ]
/dev/null
Wat een prijs ook weer, iedereen weet dat die aftersales echt drama zijn, dan moeten ze echt wel een klap goedkoper zijn wil ik zoiets gaan bestellen. Levertijd ook over 2 weken.
wow een telefoon met 2 tientjes verschil 
Waarom kijken we eigenlijk nog. Pak gewoon de pricewatch, type random wat letters in en kijk of je wat er uit komt wil kopen, komt op hetzelfde neer als de hunt

Waarom kijken we eigenlijk nog. Pak gewoon de pricewatch, type random wat letters in en kijk of je wat er uit komt wil kopen, komt op hetzelfde neer als de hunt
Google Android™ versie 2.3.7 (Gingerbread), upgradeable
Toch nog € 30 onder goedkoopste pricewatch...NotSoSteady schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:45:
Wat een prijs ook weer, iedereen weet dat die aftersales echt drama zijn, dan moeten ze echt wel een klap goedkoper zijn wil ik zoiets gaan bestellen. Levertijd ook over 2 weken.
Ze snappen het echt niet bij ibood. Wordt geen website van het jaar dit jaar...
Groetjes, FaceDown.
€ 23 en daar krijg je gratis een hoop ibood ellende bij als je garantie moet gaan claimenedeboeck schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:45:
[...]
Toch nog € 30 onder goedkoopste pricewatch...

[ Voor 20% gewijzigd door floriske.nl op 18-09-2012 16:46 ]
neuh minder. vergeet verzendkosten nietedeboeck schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:45:
[...]
Dat is behoorlijk mager voor een hunt, waar alle prijzen NOG lager dan de reguliere iboods zouden moeten zijn.edeboeck schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:45:
[...]
Groetjes, FaceDown.
Ja en twee weken levertijd plus beroerde aftersales.edeboeck schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:45:
[...]
Edeboeck werkt trouwens bij iBood.
Daarom is tie ook zo snel weg
floriske.nl schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:47:
Zal ik mijn eigen hunt starten voor jullie, ik begin met deze:
pricewatch: Onkyo HT-S4505 zwart
Ik neem er een!floriske.nl schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:47:
Heb je ook een goede, simpele laptop voor 200 - 300floriske.nl schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:47:
laptop niet, maar wat dacht je van deze:
pricewatch: Dune HD Smart D1
oh w8 toch 'n laptop:
pricewatch: Acer Aspire One D270-26Dkk (NU.SGAEH.006)
pricewatch: Dune HD Smart D1
oh w8 toch 'n laptop:
pricewatch: Acer Aspire One D270-26Dkk (NU.SGAEH.006)
[ Voor 39% gewijzigd door floriske.nl op 18-09-2012 16:50 ]
ik dezefloriske.nl schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:47:
Asus Nexus 7
O.R.C. Black Bulls Rugby
De telefoon is in de wacht gezet, op naar de dekbedovertrek.
/dev/null
WHAT???? kan best zijn dat er iemand werkt met mijn naam, maar check aub even mijn profiel...NotSoSteady schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:47:
[...]
Ja en twee weken levertijd plus beroerde aftersales.
Edeboeck werkt trouwens bij iBood.
Ik maakte alleen maar de opmerking dat de ibood-prijs ongeveer € 30 (ok, ja, eigenlijk 27 of zoiets als je bij de goedkoopste pricewatch ook verzendkosten rekent) onder de PW zit.
Ik heb toch helemaal niet gezegd dat dat een ongelofelijke buitenkans is... en heb me al helemaal niet uitgesproken over hun aftersales (in al die jaren 1x iets besteld - WD MyBook Live - en die werd correct geleverd).
Die experia is momenteel ook bij de MM in Roermond voor 264 (check de flyer)
Jamo's aangeschaft. ben benieuwd, mijn eerste Ibood ervaring.
hostler is over 10 minuten vrij, dan 30 minuten in de bus zitten en hopen dat er geen box komt
Mooi voor in de Dora box, moeten ze er wel een Dora theme overheen gooiendonny007 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:49:
De telefoon is in de wacht gezet, op naar de dekbedovertrek.
komt er toch niethostler schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:50:
hostler is over 10 minuten vrij, dan 30 minuten in de bus zitten en hopen dat er geen box komt
Er komt sowieso geen box heb ik begrepen, maar mijn info kan achterhaald zijn.
John Edeboeck - Promotional Director iBoodedeboeck schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:50:
[...]
WHAT???? kan best zijn dat er iemand werkt met mijn naam, maar check aub even mijn profiel...
Ik maakte alleen maar de opmerking dat de ibood-prijs ongeveer € 30 (ok, ja, eigenlijk 27 of zoiets als je bij de goedkoopste pricewatch ook verzendkosten rekent) onder de PW zit.
Ik heb toch helemaal niet gezegd dat dat een ongelofelijke buitenkans is... en heb me al helemaal niet uitgesproken over hun aftersales (in al die jaren 1x iets besteld - WD MyBook Live - en die werd correct geleverd).
Die Box is er de vorige twee keren ook niet geweest, de kans is heel klein dat je hem mist.hostler schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:50:
gok dat ze maar 3 overtrekken hebben is al bijna weg!
[ Voor 6% gewijzigd door floriske.nl op 18-09-2012 16:51 ]
mooi, een goud gele dekbed overtrek.
Past goed bij mijn zilvergroene gordijnen
Past goed bij mijn zilvergroene gordijnen
www.casarodriguillo.com
Wat wil je? Zo stijlvol zie je nergens!floriske.nl schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:51:
gok dat ze maar 3 overtrekken hebben is al bijna weg!
trollNotSoSteady schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:51:
De Box is er!!!
checkNotSoSteady schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:51:
[...]
John Edeboeck - Promotional Director iBood

[ Voor 3% gewijzigd door edeboeck op 18-09-2012 16:54 . Reden: facepalmheadrockhammerwall ]
naar persoon!NotSoSteady schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:51:
De Box is er!!!
ja een speakerboxNotSoSteady schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:51:
De Box is er!!!
En op naar het volgende iDock.....
/dev/null
boefjeNotSoSteady schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:51:
De Box is er!!!
Meer informatie over: iBood Box »
Bespreek deze hunt »
€ 999,95
Nu! € 139,95
Bespreek deze hunt »
€ 999,95
Nu! € 139,95
Er zijn vast 100 Edeboecks in NederlandNotSoSteady schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:51:
[...]
John Edeboeck - Promotional Director iBood
Groetjes, FaceDown.
Haha ik verzin ook maar wat.FaceDown schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:52:
[...]
Er zijn vast 100 Edeboecks in Nederland
glazen
Groetjes, FaceDown.
* floriske.nl pakt er een wijntje bij
20-30%beat schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:53:
Vraag me af met hoeveel korting jullie wel tevreden zouden zijn?
Groetjes, FaceDown.
Met meer dan anderen gevenbeat schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:53:
Vraag me af met hoeveel korting jullie wel tevreden zouden zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door floriske.nl op 18-09-2012 16:54 ]
Zeuren over iBood Hunt is veel leuker, echt jaren geleden dat ik daar wat heb gekocht. Volgens mij was het toen die Popcorn Hour die zo populair was, leuke winst was dat.beat schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:53:
Vraag me af met hoeveel korting jullie wel tevreden zouden zijn?
Eindelijk! Ik heb een site gevonden waar je kan zien wanneer een box komt: http://tinyurl.com/y8ufsnp
Never Gonna Give You Upmsnguy schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:55:
Eindelijk! Ik heb een site gevonden waar je kan zien wanneer een box komt: http://tinyurl.com/y8ufsnp
De muziek is wel toepasselijk op deze hunt.
[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 18-09-2012 16:56 ]
Eensch! Bij mij was het een logitech harmony.NotSoSteady schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:54:
[...]
Zeuren over iBood Hunt is veel leuker, echt jaren geleden dat ik daar wat heb gekocht. Volgens mij was het toen die Popcorn Hour die zo populair was, leuke winst was dat.
Heb daar meer gewonnen met Photoshop wedstrijden dan gekocht!
Kerel geen NSFW links!!!msnguy schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:55:
je weet gewoon dat als er tinyurl staat, je niet moet drukken
Never Gonna Box You In
/dev/null
Gelukkig blokkeert mijn werk youtubemsnguy schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:55:
Hmm, zie net dat ze al een tijd geen photoshop wedstrijden meer doen, jammer had wel weer eens wat willen winnen
hallo
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
iBood i'm gonna give you up and tell a lie.
Dan drink je niet genoeg.maxpusch schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:57:
Glazen duren een beetje lang
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Dit topic is gesloten.
Let op:
IRC: http://irc.tweakers.net/ibood
iBOOD lastig te bereiken? Probeer http://ibood.vxv.nl/
Laatste waarschuwing! Slowchat mag maar wie vanaf nu meent te moeten doorgaan met onzinposten krijgt een ban van 2 weken. Ja, gezeur over de box valt ook onder onzin!
IRC: http://irc.tweakers.net/ibood
iBOOD lastig te bereiken? Probeer http://ibood.vxv.nl/
Laatste waarschuwing! Slowchat mag maar wie vanaf nu meent te moeten doorgaan met onzinposten krijgt een ban van 2 weken. Ja, gezeur over de box valt ook onder onzin!