Hey spel zit juist niet goed in elkaar. Viewrange/Spotrange is er 1 van, Camo is een ander. Maar als je daar aan voorbij kijkt, is het een leuke fps shooter. Hoewel, ik speel dan liever een echte shooter .psychoclown schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:31:
[...]
Zoals al vaker is aangehaald, het is een arcade spel die historische aspecten leent.
Kun je lang over zeuren maar deal with it, spel zit gewoon goed in elkaar en de gameplay is simpel maar doeltreffend. Daarnaast wordt skill en met name (logisch) nadenken beloond.
Neem bijv een 1 op 1 gevecht. E-75 vs e-75. Sta ik daar, netjes angled op hem te schieten, de noob die gewoon zijn tank frontaal laat staan, neus naar voren. Zelf raak ik niks, hij penetreerd me me shot na shot.
Wat blijkt, meneer heeft een grotere stick. Niemand kan dat zien bij de start, je team kraakt je af terwijl je alles goed deed.
Heeft niks met skills te maken in zo'n geval. Dat zie je gelukkig bij shooters minder, iedereen heeft min of meer gelijke kansen.
aja. jij wil wellicht ook gewoon default guns ofzo ?Ashrah schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:40:
[...]
Ja en nee, Zorin, Groundtrooper, ik en nog een paar anderen hebben er over gesproken met Overlord, Tuccy en nog wat anderen, en hun ideen over HB zijn heel anders, hun view is gewoon dat je alleen tanks mag gebruiken uit de gestelde periode, maar met mod, 100% crew etc etc.
Welk idee ook, lijkt me wel leuker. Maarja, zolang het nog steeds cap the flag is, in welke vorm dan ook...blijft het vrij repetatief.
[ Voor 49% gewijzigd door Madrox op 27-09-2012 17:01 ]
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!