[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 32.813 views

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 22:42

Madrox

Oh, Pharaoh!

psychoclown schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:31:
[...]

Zoals al vaker is aangehaald, het is een arcade spel die historische aspecten leent.
Kun je lang over zeuren maar deal with it, spel zit gewoon goed in elkaar en de gameplay is simpel maar doeltreffend. Daarnaast wordt skill en met name (logisch) nadenken beloond.
Hey spel zit juist niet goed in elkaar. Viewrange/Spotrange is er 1 van, Camo is een ander. Maar als je daar aan voorbij kijkt, is het een leuke fps shooter. Hoewel, ik speel dan liever een echte shooter .

Neem bijv een 1 op 1 gevecht. E-75 vs e-75. Sta ik daar, netjes angled op hem te schieten, de noob die gewoon zijn tank frontaal laat staan, neus naar voren. Zelf raak ik niks, hij penetreerd me me shot na shot.
Wat blijkt, meneer heeft een grotere stick. Niemand kan dat zien bij de start, je team kraakt je af terwijl je alles goed deed.

Heeft niks met skills te maken in zo'n geval. Dat zie je gelukkig bij shooters minder, iedereen heeft min of meer gelijke kansen.
Ashrah schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:40:
[...]

Ja en nee, Zorin, Groundtrooper, ik en nog een paar anderen hebben er over gesproken met Overlord, Tuccy en nog wat anderen, en hun ideen over HB zijn heel anders, hun view is gewoon dat je alleen tanks mag gebruiken uit de gestelde periode, maar met mod, 100% crew etc etc.
aja. jij wil wellicht ook gewoon default guns ofzo ?
Welk idee ook, lijkt me wel leuker. Maarja, zolang het nog steeds cap the flag is, in welke vorm dan ook...blijft het vrij repetatief.

[ Voor 49% gewijzigd door Madrox op 27-09-2012 17:01 ]

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:50

wontcachme

You catch me? No you wont

en? Ik snap niet wat je met deze url wilt zeggen zonder dat je er iets bij tikt. Ik ontken niet dat de M48 misschien wat te sterk was, maar nu is het compleet de grond in generfd. Voorheen was het redelijk on par met de T62a, maar de M48 zou het vaker wel winnen dan niet. Nu is de kans op winnen <1%. Je mist gewoon een lading dps en precisie die de T62 gewoon heeft behouden. Er zat voorheen maar een verschil van 7hp in dpm in. Nu heeft de T62 alles wat weggenerfd/weggelaten is uit P3/E50M en waar die trees om draaiden.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:54:
[...]

en? Ik snap niet wat je met deze url wilt zeggen zonder dat je er iets bij tikt. Ik ontken niet dat de M48 misschien wat te sterk was, maar nu is het compleet de grond in generfd. Voorheen was het redelijk on par met de T62a, maar de M48 zou het vaker wel winnen dan niet. Nu is de kans op winnen <1%. Je mist gewoon een lading dps en precisie die de T62 gewoon heeft behouden. Er zat voorheen maar een verschil van 7hp in dpm in. Nu heeft de T62 alles wat weggenerfd/weggelaten is uit P3/E50M en waar die trees om draaiden.
Heb 2 potjes gedaan met mijn M48, het heeft een bagger aiming time, and je kan echt niks meer aan.. je verliest het gewoon van een tier 8. M48 is gewoon een grotere en snellere T110E5. :/

• wontcachme

wontcachme

Nemean schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:57:
[...]

Heb 2 potjes gedaan met mijn M48, het heeft een bagger aiming time, and je kan echt niks meer aan.. je verliest het gewoon van een tier 8. M48 is gewoon een grotere en snellere T110E5. :/
Maar de E5 heeft armor :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Mja, en is iets accurater.

• SEA Ninja
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ben de update aan het binnentrekken, ff kijken of dat werkt. Anders kan ik altijd nog de full torrent ophalen vanavond (langzame verbinding). Benieuwd naar de physics! :) Heb de Beta niet gespeeld de afgelopen tijd.

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

redwing schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:18:
[...]

Dat schiet dan niet op. Ik krijg op de website te horen dat ik beter naar de NA server kon gaan terwijl die naar mijn idee toch verder weg zou moeten zitten. En ik heb eigenlijk weinig zin om zowel NA als SEA server te gaan proberen om te kijken welke nu beter is. Is er een manier om de ping te testen zonder het spel compleet te downloaden ?
Zal niet helemaal kloppen, maar als het goed is wel een indicatie geven.

Pingtest op worldoftanks-sea.com en worldoftanks.com doen.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
idd verkeerde topic ><

[ Voor 93% gewijzigd door Zertaxka op 27-09-2012 20:20 ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Zertaxka schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:45:
Mektheb aan het slacken :P

[afbeelding]
Klik voor groot

Zelf gisteren lvl 90 aangetikt. Druk bezig met daily's zoals hierboven met de Tillers. In ieder gevall zat te doen !
Verkeerde topic ;)

Stichting Hobbyserver

Verwijderd

Zertaxka schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:45:
Mektheb aan het slacken :P

[afbeelding]
Klik voor groot

Zelf gisteren lvl 90 aangetikt. Druk bezig met daily's zoals hierboven met de Tillers. In ieder gevall zat te doen !
Mmmm, ik het toch een andere update binnengehaald.......

Even aan het rondcrossen geweest met m'n T50 en helaas bij een onverwachte jump (wel cool) tracks eraf en daardoor makkelijke prooi. Driften is ook wel geinig.....

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Hmm weer begonnen met WoT meteen retail code van online gamekey store gekocht voor 10euro.

Alleen heb ik een probleem met deze versie elke keer worden sommige instellingen "vergeten". Ik heb assault mode uitgevinkt maar toch kom ik deze modes nog tegen. Hetzelfde met gras in sniper mode.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

I had fps problems with new patch 0.8 , so i did some research on Russian forum and found out something awesome that helped me...
Open your wot preferences.xml---> (Windows 7 C:\Users\%username%\AppData\Roaming\wargaming.net\WorldOfTanks) file and edit line
SHADER_VERSION_CAP
From 0 to 1, this will lower shaders version and it made fps go pleasently high back to 30-40 from terrible 10-20.
P.S.
Also if u didn't know before there is compressed textures for wot here@animech site (russian) and wot tweaker software.
Hope that helped you, have a nice tank day and don't be too noobish on battlefield !
http://forum.worldoftanks...sual-tweaks/#entry2855424

Verwijderd

Verassing... Het draait bij mij echt ontzettend veel sneller. Van 10/15 FPS naar 25/30 FPS.

De geluiden zijn ietwat blikkerig, vallen ook wel mee.
Tis wat te helder, valt ook wel mee.

tValt mij allemaal wel mee na die spokenverhalen.

• rimpeldinky
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

jpze100 :Y) toffe TD geworden 7 kills in 2 matches

van 40 naar 60fps gemiddeld :Y)

*burp*

Verwijderd

Battle details zijn ook okay.
Techtree is bagger, maar who cares, misschien wennen :P
Sand River doet pijn aan je ogen, en spots zijn soms veranderd, zien ik.

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Het niveau is vanavond echt om te treuren :P Ik stop er maar gewoon mee, ik kan NIET winnen.

Verwijderd

En bv Lakeville is platgeslagen als een wafel.
Doei vroeger snipespots. tLijkt wel een pannekoek.

Verwijderd

Dat is nog het meeste wennen eigenlijk, veel voormalige veilige plekken zijn foetsie nu sommige maps platgeslagen zijn.

Verwijderd

Vastloper nr 4 inmiddels op 1 avond.....

En een keer verdronken :-)

Verwijderd

En net van een heuvel waar je normaal je gun naar beneden steekt, sta je nu onderaan de heuvel. En je kan niet meer terug, oops. Ik vind het wel grippig.

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:51:
En bv Lakeville is platgeslagen als een wafel.
Doei vroeger snipespots. tLijkt wel een pannekoek.
Ach, overdrijven is ook een vak.

Stuk of wat mappen zijn wel wat lager, maar niet super veel lager.

Net nog een achterlijke enemy IS-3. Hij drukt mij het water in, rijd ie er zelf achteraan. :')

Verwijderd

Ontzettend veel lager idd user. Ipv achter een bepaald rotsje te staan, sta je met je koepel er plots overheen.

Oops :P Effe wennen.

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Madrox schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:48:
[...]

Hey spel zit juist niet goed in elkaar. Viewrange/Spotrange is er 1 van, Camo is een ander. Maar als je daar aan voorbij kijkt, is het een leuke fps shooter. Hoewel, ik speel dan liever een echte shooter .

Neem bijv een 1 op 1 gevecht. E-75 vs e-75. Sta ik daar, netjes angled op hem te schieten, de noob die gewoon zijn tank frontaal laat staan, neus naar voren. Zelf raak ik niks, hij penetreerd me me shot na shot.
Wat blijkt, meneer heeft een grotere stick. Niemand kan dat zien bij de start, je team kraakt je af terwijl je alles goed deed.

Heeft niks met skills te maken in zo'n geval. Dat zie je gelukkig bij shooters minder, iedereen heeft min of meer gelijke kansen.
Zijn we gauw klaar lijkt me, jij vindt WoT niks en zal het ook niks meer vinden.
Helemaal prima, maar bashen wanneer het zeer goed speelbaar is en je er gewoon op uitgekeken bent vind ik een beetje makkelijk. Een onderdeel van het RPG element is dus verschil tussen tanks enja een stock tank is moeilijker dan een elite tank maar als jij de betere speler bent moet je nog steeds kunnen winnen, dat heeft voor een groot deel met skill te maken en voor de rest heeft je team een grote invloed.
TweakJerommeke schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:29:
Hmm weer begonnen met WoT meteen retail code van online gamekey store gekocht voor 10euro.

Alleen heb ik een probleem met deze versie elke keer worden sommige instellingen "vergeten". Ik heb assault mode uitgevinkt maar toch kom ik deze modes nog tegen. Hetzelfde met gras in sniper mode.
Toevallig in een platoon aan het spelen?
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:30:
Ontzettend veel lager idd user. Ipv achter een bepaald rotsje te staan, sta je met je koepel er plots overheen.

Jij kan goed beamen, je eigen idee doordrukken nee dat heeft de rest niet door 8)7
offtopic:
Overigens heb ik je al vaker gevraagd om te letten op het niet dubbelposten..

Vanmiddag eerst 2x Assault Westfield, na de eerste keer had ik wel door hoe je de map moet spelen maar dan moet er wel teamplay wezen.. Daarna nog 4 potjes en was de MM wat beter en dan ook 4x glorieus gewonnen. Daarvan had ik één potje ook 8 kills en dus zo'n nieuwe Boelters medal :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• User
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:30:

Gast, ik zeg juist dat ze NIET veel platter zijn geworden.

Verwijderd

Dat is net zoiets als ''bijna raak".

• User
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:43:
Dat is net zoiets als ''bijna raak".
Jij zegt dat ze 'veel platter' zijn geworden.
Ik zeg dat ze niet 'veel platter' zijn geworden.

Wat snap je niet aan die 2 zinnen en het verband ertussen?

Verwijderd

User.tmp schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:50:
[...]

Jij zegt dat ze 'veel platter' zijn geworden.
Ik zeg dat ze niet 'veel platter' zijn geworden.

Wat snap je niet aan die 2 zinnen en het verband ertussen?
het verband is: niet :+ .

Zo ook nog maar even de update aanzwengelen. Overigens vrees ik voor mijn T20 en AMX'jes, schieten in beweging ging niet echt lekker op de testserver (veel gestuiter e.d.). Is dit al (in negatieve danwel positieve zin) bij jullie opgevallen?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2012 22:53 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigbeertje is niet zo goed in symantiek.

Je kunt dus in veel mappen niet meer bepaalde punten gebruiken als schuil/snipe plekken.
Dat maakt het ook wel leuk hoor. Nieuwe leercurve. Sommige maps zijn net een pannekoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Heb vandaag weer heel wat kunnen winnen, lijkt er op dat er meer goede spelers bij zijn gekomen, ziet soms aardig groen en paars in beide teams.

@Jadiela, intresse in een enkele reis richting de Mars? NASA heeft een bericht ontvangen dat de Curiosity zich nog al eenzaam voelde.. Wil je heel graag opgeven hoor, helemaal geen probleem mee.

Met andere woorden; troll is wat minder... wordt niet met dank afgenomen.

[ Voor 11% gewijzigd door Nemean op 28-09-2012 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het daar niet erg warm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
De JPE-100 voelt beter en lijkt nauwkeuriger. Had zelfs een T-54 ge-oneshot, 1650 damage oO
Vindt 8.0 tot nu toe goed, checkbox for assault is bugged, maar slechts 1 keer een assault gehad.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:23

ZenTex

Doet maar wat.

redwing schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:18:
[...]

Dat schiet dan niet op. Ik krijg op de website te horen dat ik beter naar de NA server kon gaan terwijl die naar mijn idee toch verder weg zou moeten zitten. En ik heb eigenlijk weinig zin om zowel NA als SEA server te gaan proberen om te kijken welke nu beter is. Is er een manier om de ping te testen zonder het spel compleet te downloaden ?

[...]

Toevallig een arty erbij gekilled ? Boelter is voor 7 tanks als ik het goed heb, alhoewel ze volgens mij ook wat verandert hebben aan die medaille (ergens iets over gelezen als ik het goed heb)
Ik heb anders een mooie 90 ping, maar ja, singapore is wat dichterbij voor mij.

Zaten geen arties of TD's bij die 7 kills. Normaliter een echt boelter potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ben ik nu de enige die de nieuwe kleuren maar niks vind? Ik vind het er allemaal een stuk vrolijker uitzien, beetje cartoon zelfs. Mijn tank-spelletje moet er niet vrolijk uitzien, i'm a mean mdf, i don't need flowers and butterflies.

Wel leuk om achteraf te kunnen zien hoe al de rest gespeeld heeft. Kanje er eindelijk de echte noobs vantussn halen, en mezelf corrigeren wanneer ik soms denk dat sommige niks gedaan hebben maar eigenlijk goed gespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Joindry, ik heb daarom dit geinstalleerd:
http://forum.worldoftanks...80ct-disable-bloom-tweak/
Dan ziet alles er niet meer zo uitgesmeerd uit. Gamma ook nog iets naar beneden en dan begint het weer wat "depressiever" te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

ik probeer 0.8 nu werkend te krijgen op mijn centrino laptop, 2GB ram en een intel integrated graka. ben benieuwd of dat nu gaat werken met 20+ fps :P eerst haalde ik de 10

edit:
6 fps in combat 8 bij rondcruisen, en een erg boos team... denk dat dat dit heel erg haalbaar gaat worden :X

[ Voor 32% gewijzigd door rimpeldinky op 28-09-2012 10:52 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
ZenTex schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 03:08:
[...]
Ik heb anders een mooie 90 ping, maar ja, singapore is wat dichterbij voor mij.

Zaten geen arties of TD's bij die 7 kills. Normaliter een echt boelter potje.
Net ff gechecked en ik kom rond de 110 uit (NA trouwens rond de 250-300 dus die melding klopt gewoon niet). Oftewel ik ga daar voor de komende maanden een accountje aanmaken waar ik mee kan spelen als de verbinding hier echt brak is (400 ping valt op zich nog te doen en kost je hoogt wat winrate, als er echter packetloss bij komt is het gewoon niet meer leuk om te spelen omdat je tank niet meer doet wat je wilt)

En die boelters telt momenteel dus schijnbaar niet zoals in mijn post stond. Beetje vaag weer...

[ Voor 4% gewijzigd door redwing op 28-09-2012 10:23 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEA Ninja
  • Niet online
themaxter schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:42:
Dan ziet alles er niet meer zo uitgesmeerd uit. Gamma ook nog iets naar beneden en dan begint het weer wat "depressiever" te worden ;)
Toffe tweak, ik vond het inderdaad ook te cartoony.

Vanochtend 3 potjes gedaan, allemaal kansloos verloren terwijl teamgenoten amper damage hebben gedaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Hmmz, packetloss, dat zou ook nog wel eens kunnen verklaren waarom ik af en toe van die irritante potjes heb ja...

Erg 'hangende' gameplay af en toe, maar niet bijzonder rare pingtijden ofzo. Schiet wel ff omhoog na zo'n lagmomentje. Zou heel goed packetloss kunnen zijn ja bedenk ik me nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:23

ZenTex

Doet maar wat.

redwing schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:22:
[...]

Net ff gechecked en ik kom rond de 110 uit (NA trouwens rond de 250-300 dus die melding klopt gewoon niet). Oftewel ik ga daar voor de komende maanden een accountje aanmaken waar ik mee kan spelen als de verbinding hier echt brak is (400 ping valt op zich nog te doen en kost je hoogt wat winrate, als er echter packetloss bij komt is het gewoon niet meer leuk om te spelen omdat je tank niet meer doet wat je wilt)

En die boelters telt momenteel dus schijnbaar niet zoals in mijn post stond. Beetje vaag weer...
Ken het, mar af en toe is die hoge ping gewoon erg irritant en kost je zeker wat wins.

Ben overnieuw begonnenmet een nieuw account op SEA, maar ach ach, wat een idioterie in die lage tiers. Er zitten zeer zeker prima potjes tussen, maar dat hangt helemaal af van wie er in je team zit. Een hoop Ozzies en Kiwi's hebben hun account getransferred en lopen helemaal los te gaan in hun loltraktortjes en TII tanks volledig met equipment uitgerust en 100% crew. Sta je dan met je 50% crew, niet genoeg creds om zelfs maar een rep kit te kopen. Rij je ergens heen; ben je al dood voordat je ook maar iets gespot hebt.

Net een groot nadeel ontdekt van 8.0
Rij ik op de weg, langs een klif, komt er een vriendelijke tank voorbijscheuren, haalt de bocht niet en vliegt er net niet uit om vervolgens naar beneden te donderen... Want hij knalde tegen mij op en floep, daar ging ik over de rand. :(
Hij reed vervolgens door zonder zelfs maar snelheid te verliezen.

[ Voor 12% gewijzigd door ZenTex op 28-09-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

psychoclown schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:35:

[...]

Toevallig in een platoon aan het spelen?
Nope, heb geen vinkje in de checkbox maar kom toch in assault maps terecht. Ik denk gewoon dat sommige checkboxes bugged zijn. Elke keer moet ik het gras uitzetten in Sniper mode als ik opnieuw het spel opstart. :9 Gewoon een kwestie dus om elke dag ff opnieuw opties in te stellen.

Wel grappig dat je nu kan zien hoe slecht sommige mensen wel niet zijn. Dieptepunt was iemand met 50xp terwijl die niet eens afk was. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door TweakJerommeke op 28-09-2012 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Nu m'n mooie PanzerIV generfed is, iemand anders een leuk alternatief voor tier 5 (of 6?) waar lekker geld mee te verdienen is? Of is de PanzerIV ondanks z'n nerf nog steeds een mooie optie?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:32:
Nu m'n mooie PanzerIV generfed is, iemand anders een leuk alternatief voor tier 5 (of 6?) waar lekker geld mee te verdienen is? Of is de PanzerIV ondanks z'n nerf nog steeds een mooie optie?
Overigens lijkt de PzIV wel een stuk sneller en meer een medium geworden, je kan nu ook daadwerkelijk iemand flanken met je PzIV. De turret/gun is nu inderdaad generfed, hij speelt nu heel anders i.p.v. de oude sniper. Misschien is het nu wel een zwakke PzIII/IV geworden ...:P.
Voor mij hebben de volgende wel redelijk wat geld in het laatje gebracht toen ik ze nog actief speelde. Met een Type59, een T34 en premium acc stromen de credits toch vaak binnen. Zonder premium kan ik vaak nog een klein beetje winst maken.
  • S-35CA, de franse tier 5 TD met lompe gun (300 dam en 160ish pen).
  • VK3601H, tier 6 medium(/heavy) blijft leuk om te spelen :)
  • M18, tier 6 TD USA
  • KV-1, tier 5 HT USSR
  • M4 met Derp (105 mm gun); daarmee knal je de meeste tier4 in 1 keer af >:)
maar vooral iets uitkiezen wat je leuk vindt om te spelen, dat werkt vaak het best :P. Overigens kan een tier 4 of 5 arty ook flink wat opleveren; als je een beetje goed arty kan en wil spelen. Met de USSR artys heb ik t/m tier 5 altijd wel goede winst kunnen maken :P.
In de regel iets met goedkope ammo, betrouwbare damage en niet te dure repairs. Kijk ook even wat voor spelstijl(en) je hebt: artillery, snelle tanks, sneaky tanks of tanks met goede armour.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:12:
Bigbeertje is niet zo goed in symantiek.

Je kunt dus in veel mappen niet meer bepaalde punten gebruiken als schuil/snipe plekken.
Dat maakt het ook wel leuk hoor. Nieuwe leercurve. Sommige maps zijn net een pannekoek.
Ik snap wel wat je bedoelt, dat de maps flink aangepast zijn dus dat je weer 'opnieuw' de map moet leren. Echter, vond het wel leuk om die discussie van jullie even samen te vatten ;).

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
VK3601 (full options en 100% crew) en T-34-85 zijn nog steeds erg fijn om te spelen.
M18 heb ik zelf nog niet geprobeerd maar hoor ik goede verhalen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadeel van de eerder genoemde KV-1 is (imho) dat ie zo retetraag is in vergelijking met anderen.
Gebeurt me te vaak dat ik achter de feiten (en credits) aanhobbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Nieuwe weekend special.
De 90% crew renaming heb nog niet eerder gezien geloof ik. Voor 5 gold wil ik daar misschien nog wel mee spelen, verder is de 2x crew xp natuurlijk altijd welkom.
from 28th September at 07:30 CEST (05:30 GMT) until 2nd October at 07:00 CEST (05:00GMT) you will be able to enjoy following in-game bonuses:

2x crew experience

Gain double experience with each battle! Make your crew members into professionals!
50% discount on crew re-training

Do you intend to retrain your favorite crew for another vehicle? Well, what we can say, this is good time for you! Whether you want to spend gold to train their major qualifications to 100%, or credits just to retrain them, it doesn't matter because both have got the same advantage – 50 percent off!
50% discount on barracks enlargement

Seeing as you’ll be retraining your tank crews, you’d better stock up on new beds for them! Fortunately, doing so will only cost half the normal price.
90% discount on crew re-naming

Do you want to rename your crew? Are your barracks stuffed full of tankers with silly names, but it would be too expensive to give them all the names you want? Well, now’s the time to personalize all of your tankers, almost for nothing! Give them the names they deserve!
50% discount on credit consumables

Do you need some basic or fancy consumables? Are they costing you a fortune and leave you waiting for “better” days to save some credits? Here you go then! Enjoy this special and stuff your garage full of consumables such as the always handy Manual Fire Extinguisher, or perhaps you’d prefer some fancy 100-octane Gasoline! Install them on your vehicles for half price!

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Holy shit zeg wat zijn die camo's duur. Moet je maar liefst 3x gold uitgeven voor 1 tank en die emblemen ... wow (~1000 gold yehaa). Geldwolven zijn het geworden. Aangezien erbij staat dat je 5% meer camo rating krijgt zullen het veel mensen nog kopen ook.

[ Voor 5% gewijzigd door TweakJerommeke op 28-09-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
Is goedkoper geworden dan de oude camo, en je krijgt je gold terug van de oude versies (maar niet alles kwam ik achter ....)

Daartegenover moet je nu wel 3x camo kopen per tank ipv 1 ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

themaxter schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:42:
themaxter ik zie je graag O+

Zonder die bloom is het al een stuk beter,
geluiden zijn wel wennen, zeker wanneer er een E100 naast je staat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Laatst online: 24-01 19:28
Joindry schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:59:
[...]

Nieuwe geluiden zijn vaag, stond op 50 meter van een arty... die gaf een harde knal... een 2de arty op 100meter hoorde je niets van. Helemaal niets.... dussss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Wat is het toch dat mensen zo graag het water in willen duiken? Top tiers, lage tiers het maakt niet uit.. elke malloot doet het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEA Ninja
  • Niet online
Joindry schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:59:
[...]

Inderdaad is fijn zo zonder bloom! Lijkt wel alsof mijn FPS zonder bloom omlaag is gegaan, is dat logisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TweakJerommeke schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:39:
[...]

Wel grappig dat je nu kan zien hoe slecht sommige mensen wel niet zijn. Dieptepunt was iemand met 50xp terwijl die niet eens afk was. 8)7
Ja wel grappig om te zien eigenlijk want WG wilt de efficiency niet opnemen doordat het named en shamed maar dat kan nu met de gedetailleerde battlereports des te beter :P
De paar potjes die ik tot nu toe heb gedaan vond ik het wel opvallend hoe weinig exp veel mensrn eigenlijk binnen slepen.
Zertaxka schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:59:
[...]

VK3601 (full options en 100% crew) en T-34-85 zijn nog steeds erg fijn om te spelen.
M18 heb ik zelf nog niet geprobeerd maar hoor ik goede verhalen over.
De KV-1S zou elite ook erg leuk moeten zijn, het is namelijk dé tank voor medium company. Een goede KV-1S speler maakt mij redelijk makkelijk af in mijn 3601 doordat hij gewoon veel meer punch heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
psychoclown schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:58:
De paar potjes die ik tot nu toe heb gedaan vond ik het wel opvallend hoe weinig exp veel mensrn eigenlijk binnen slepen.
De XP die daar staat is zonder bonussen. En ja, elk team moet wel een paar prutsers hebben. :P

[ Voor 8% gewijzigd door User op 28-09-2012 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauriceamd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-03-2021
Hey,mede wot players.Ik heb net een jagdpanther gekocht en heb mijn bemanning van mijn jadpz4 retraind naar de nieuwe tank en er 1 nieuw bemanningslid (ging van 4 naar 5leden) bijgekocht.Nu blijf ik steken op de melding onvolledige bemanning.Heeft iemand misschien een idee wat ik niet goed gedaan heb bij het retrainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Weet je zeker dat de crewleden wel goed zijn omgetrained? Dus je dan meestal credits/gold voor uitgeven...

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

Nog meer mensen last van lag in sniper mode?
Las op wot.eu/com dat er nog meer mensen er last van hadden.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauriceamd
ja ik heb alle 4 oude bemanningsleden.die zaten op 100% en 90% vaardigheden omgetraind voor credits naar 80%.En het nieuwe bemanningslid naar 75% met credits gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Maak even een screenshot van je tank + crew :) Zien we gelijk wat er mis kan zijn.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Jagdpanther heeft toch 6 crewleden?
Edit onee ferdi heeft er 6.

[ Voor 29% gewijzigd door Mickroz op 28-09-2012 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauriceamd
Hey, bedankt FikkieHo voor de suggestie om een screenshot te maken.Had ik meteen moeten doen :) ik heb een screenshot van de garage en 1 shot uit de brarakken gemaakt en op youtube gezet.

Hey,Mickroz.Ik heb nog ff nagekeken maar de jagdpanther heeft maar 5 bemanningsleden.

Bedankt alvast voor jullie hulp en het meedenken _/-\o_

Dit zijn de shots

YouTube: world of tanks

[ Voor 15% gewijzigd door mauriceamd op 28-09-2012 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
mauriceamd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 19:22:
Hey, bedankt FikkieHo voor de suggestie om een screenshot te maken.Had ik meteen moeten doen :) ik heb een screenshot van de garage en 1 shot uit de brarakken gemaakt en op youtube gezet.

Hey,Mickroz.Ik heb nog ff nagekeken maar de jagdpanther heeft maar 5 bemanningsleden.

Bedankt alvast voor jullie hulp en het meedenken _/-\o_

Dit zijn de shots

YouTube: world of tanks
Je moet je crew natuurlijk wel IN je tank zetten. Vanuit de barracks kunnen ze moeilijk een tank besturen. ;)

Klik op 1 van die lege vakken en selecteer de crewmember die op die plek hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauriceamd
Hey,bedankt zeg.Probleem opgelost.Haha dat lag zo voor de hand.Maar ik had het echt niet gezien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Dikke lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonSie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
Ashrah schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:47:
Historical Battle mod werkt niet met 8.0 en de spelers die die mod hebben gemaakt zijn gestopt met spelen.
Nu weer wel, heb even de gehele mod gecheckt en de gebugte files eruit gehaalt, alleen nog even de audio fixen en hij draait weer prima, tevens ben ik bezig om HB's te organiseren met de clan, maar mensen buiten de clan mogen ook mee doen. Ik ben bezig om een open sectie op het GoT forum te zetten zodat iedereen er in kan kijken, maar helaas niet commenten. Dat ga ik op een andere manier doen.
Tevens ga ik kijken of ik in de TS een stukje over de HB kan plaatsen.

Meer info zal later komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Pff tegen 2 tanks in mn superpershing aan het vechten, staan er 4 teamgenoten te kijken hoe ik afgeknald wordt, en dan premium noob roepen ipv te helpen, is dit de nieuwe trend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Noem ze gewoon freeloaders...jij betaalt zodat zij gratis kunnen spelen..dan is het gelijk over.
Geen premium is geen game meer namelijk...

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 16:55
Weet iemand hoe je je eigen tracers weer aan kan zetten? Sinds de update zie ik ze gewoon niet meer, al diverse post processing effects niveaus en andere settings geprobeerd zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

shockwae schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 21:41:
Noem ze gewoon freeloaders...jij betaalt zodat zij gratis kunnen spelen..dan is het gelijk over.
Geen premium is geen game meer namelijk...
Idd, ben er wel achter dat er sochtends vroeg of savonds laat meer teamplay is dan overdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
blueice85 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 22:01:
Weet iemand hoe je je eigen tracers weer aan kan zetten? Sinds de update zie ik ze gewoon niet meer, al diverse post processing effects niveaus en andere settings geprobeerd zonder resultaat.
Schijnt een bug te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Zag dat in de Q&A video voorbijkomen, weet het niet precies wat, maar volgens mij moet je een of andere setting lager zetten.
blueice85 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 22:01:

Shuttle st20g5

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 16:55
Knowuse schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 23:29:
Zag dat in de Q&A video voorbijkomen, weet het niet precies wat, maar volgens mij moet je een of andere setting lager zetten.

[...]
Thnx, gevonden, je moet terug naar standard graphics switchen om ze te zien, pas in 8.1 werken tracers in improved graphics.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Heeft even mogen duren, maar heb een T95 in mijn garage mogen zetten.. op naar de T110E3. :Y

• psychoclown
Mickroz schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 21:11:
Pff tegen 2 tanks in mn superpershing aan het vechten, staan er 4 teamgenoten te kijken hoe ik afgeknald wordt, en dan premium noob roepen ipv te helpen, is dit de nieuwe trend?
Dat soort idioten zijn er altijd al geweest maar de laatste tijd in grotere getalen.
Erg jammer dat wanneer je een redelijk obvious opening creëert veel mensen het niet door zullen hebben, niet zullen zien of niet willen doen (want ze weten zelf wel beter hoe ze het spelletje moeten spelen).

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Gisteren paar keer gespeeld met de T34 (zonder premium account) en zowaar had ik een paar keer verlies in credits! Ik ging erg snel dood zonder veel te doen, maar voorheen kreeg ik alsnog winst voor dat soort dingen :(

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Je kan nu in je afterbattlereport zien wat je zonder en met premium krijgt na een battle...zit soms wel een heel groot verschil in..

• wsLy
shockwae schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 09:45:
Je kan nu in je afterbattlereport zien wat je zonder en met premium krijgt na een battle...zit soms wel een heel groot verschil in..
Leuke aan die afterbattlereport is dat je ook kunt zien hoeveel XP je teammates hebben behaald. Zie je misschien dat de persoon die voor noob uitgemaakt werd toch de meeste XP heeft binnengehaald :p

Stichting Hobbyserver

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:16
psychoclown schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 08:53:
[...]

Dat soort idioten zijn er altijd al geweest maar de laatste tijd in grotere getalen.
Erg jammer dat wanneer je een redelijk obvious opening creëert veel mensen het niet door zullen hebben, niet zullen zien of niet willen doen (want ze weten zelf wel beter hoe ze het spelletje moeten spelen).
Idd gisteren ook weer wat van tegengekomen met de f155, heb je praktisch in je uppie een flank opgerolt, maar staat er nog 1 tank, zodat je nog niet kan doorbreken. Staan er 3 tier 9 en 10 heavies met full HP achter je rustig te wachten tot jij met 50 %HP ook maar die laatste tank voor ze opknapt.

In plaats van even een shot te nemen om zo te kunnen doorbreken en backstabben, nee veuls te gevarluk jonguh. En moet zeggen, dit zie je ook veel bij gasten met best wel gerespecteerde clan tags.

Gisteren trouwens een battle 9.7k damage gedaan en toch verloren en dan commentaar krijgen van fuckers die 0 dmg hebben gedaan. En toen realiseerde ik me ook dat je eigenlijk dit soort damage alleen kan doen wanneer je een team van idioten hebt, dus je beste potjes hebben gewoon net een goede balans van debielen in je team, niet te veel niet te weinig :)

• User
wsLy schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 11:17:
[...]

Leuke aan die afterbattlereport is dat je ook kunt zien hoeveel XP je teammates hebben behaald. Zie je misschien dat de persoon die voor noob uitgemaakt werd toch de meeste XP heeft binnengehaald :p
Je kan alles van de spelers in een potje zien eh. ;) Klik in het schermpje van de team scores maar eens op een naam, kan je al zijn prestaties zien. :)

• Joindry

Joindry

Uhuh heb ik ook net ontdekt :)

Net gezien dat we zo een team hebben uitgeschakeld waarvan 7 man 0 damage gedaan had :P
Ik vind het wel jammer dat je niet kan zien welke modules je had uitgeschakeld. Ik denk dat 85% van keren het gewoon over detracks gaat.

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Zijn er nog meer mensen die T30 gespeeld hebben op 0.8.0?
Gemiddeld per battle schiet ik 8-12 shells. Zonder uitzondering slechts één penetration per battle de afgelopen 6 battles...bad luck of hebben jullie dezelfde ervaring?

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Sapstengel schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:14:
Zijn er nog meer mensen die T30 gespeeld hebben op 0.8.0?
Gemiddeld per battle schiet ik 8-12 shells. Zonder uitzondering slechts één penetration per battle de afgelopen 6 battles...bad luck of hebben jullie dezelfde ervaring?
Ik heb er een paar potjes mee gespeeld, maar ik penetreer net zo veel/weinig als eerst. Kan niet zeggen dat het afwijkt tot nu toe.

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Weird...ik ding zelfs op een non-angled hull van een AMX 50 100...zal wel bad luck zijn dan...

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• wsLy
Tijd om er maar weer mee te stoppen. Zoals ik al had verwacht zijn de teams gewoon weer te slecht voor woorden. Binnen no-time sta je te vechten tegen een overmacht.. aangezien je team snel afgeslacht wordt zonder dat ze echt damage doen aan de vijandelijke tanks.

Stichting Hobbyserver

• Kojoottii
Sapstengel schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:24:
Weird...ik ding zelfs op een non-angled hull van een AMX 50 100...zal wel bad luck zijn dan...
Ze hebben de normalisatie van de normale shells aangepast, je zal nu sneller bouncen op schuin armor. De fransen profiteren hier best wat van :) 50B kan nu op afstand ook behoorlijk wat bouncen. Fransen hoef / moet je ook niet angelen, hooguit misschien tank iets naar achteren kantelen zodat turret armor nog schuiner komt te staan ten opzichte van de gene waar je op richt.

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:42
Ik mis nog de duck hunt geluidjes erbij. En die hond die dan in beeld verschijnt als je misschiet.

Babs out!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Kojoottii schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 11:17:

Gisteren trouwens een battle 9.7k damage gedaan en toch verloren en dan commentaar krijgen van fuckers die 0 dmg hebben gedaan. En toen realiseerde ik me ook dat je eigenlijk dit soort damage alleen kan doen wanneer je een team van idioten hebt, dus je beste potjes hebben gewoon net een goede balans van debielen in je team, niet te veel niet te weinig :)
Ken dat soort battles ja, zie soms op het scherm van wotlogger dat ik dikke damage heb gedaan met een arty of tank in een verloren pot.
Het volgende potje is een win en dan heb je nog niet eens de helft aan damage gedaan.. 8)7

Ingame sounds zijn best wel :9~ ...sta je naast een jp E 100..... :9 of nu de topgun op mijn GW Tiger....krijg bijna de neiging om eerst te richten, uitzoomen en dan pas de trekker overhalen...

[ Voor 12% gewijzigd door ShockWave op 29-09-2012 15:24 ]

• Zertaxka
  • Niet online
shockwae schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 15:21:
Ingame sounds zijn best wel :9~ ...sta je naast een jp E 100..... :9 of nu de topgun op mijn GW Tiger....krijg bijna de neiging om eerst te richten, uitzoomen en dan pas de trekker overhalen...
Ik vind de ingame sounds ook een erg leuke verbetering. Arty en andere dikke guns klinken indrukwekkend. Mooiste geluid zijn toch wel de bounces _/-\o_

Moest gisteren ook wel lachen om een T-50 die de berg af komt driften. Leek wel alsof ie op ijs reedt :+

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Bounces jaaaaa pling ploing ping.
Vanochtend op Westfield een assault gehad, rijdt er een pz38 die grote stenen brug over...wij erop knallen vanuit cover..
Duikelt hij ineens zo de diepte in, best wel lachen eigenlijk.
Je maakt nu gewoon vreemde situaties mee gister in airfield enemy arty bovenop een heuveltje bij hun base, ben je eindelijk boven is de arty nergens meer te bekennen.
Die bleek dus via een onverwachte route gevlucht te zijn.
Maps moet je nu ook weer helemaal opnieuw leren kennen, waar je voorheen artysafe stond word je nu genadeloos afgestraft.
Ze mogen alleen het aantal wel weer ff omlaag schroeven, geregeld 5 tot 6 arty per kant.

• psychoclown
Kojoottii schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 11:17:
[...]

In plaats van even een shot te nemen om zo te kunnen doorbreken en backstabben, nee veuls te gevarluk jonguh. En moet zeggen, dit zie je ook veel bij gasten met best wel gerespecteerde clan tags.
Ja dat valt mij de laatste tijd ook op, niet een momentje van verstandsverbijstering maar echt gewoon dom spel.
Ja dat had ik ook al eens bedacht maar dat is soms nog best lastig en ik had echt epic potjes vroeger veel vaker. Nu zijn het geen 'noobs' maar veelal idoten of retards :)
Zertaxka schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 16:38:
[...]

Ik vind de ingame sounds ook een erg leuke verbetering. Arty en andere dikke guns klinken indrukwekkend. Mooiste geluid zijn toch wel de bounces _/-\o_

Moest gisteren ook wel lachen om een T-50 die de berg af komt driften. Leek wel alsof ie op ijs reedt :+
Gisteren was het eventjes schrikken op Mountain Pass in een TC. Niet heel veel gevaar maar je schrikt je wel kapot wanneer er een Ferdi bij de brug naar beneden dondert om ons zodoende in de flank te pakken. Helaas heeft het team er niet veel aan gehad :P

Verwijderd

Houdt het aub ontopic en nuttig :)

[ Voor 70% gewijzigd door psychoclown op 30-09-2012 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Zojuist in een TC met m'n 50B een is4 vol in zijn flank geramd, kreeg hem met 1 track van de grond. Mooie was dat zolang zijn track in de lucht was hij damage kreeg, vervolgens raakte een teammaat van hem mij ook (zachtjes) en die begon ook damage te krijgen van mij en dat hield pas op toen de is4 eindelijk van mijn neus af reed :) Ik kon overigens gedurende dit alles helemaal niet meer met mijn tank. Maar ik lag sowieso al onder de tafel van het lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Zo vandaag voor het eerst in 1 maand weer WoT gespeeld ivm de Mangled Cup. Eerst vanmiddag weer ff wennen en vanavond ging het los (en verkeerd :P)

Ronde 1: Vrijstelling dus we dachten zo rond 19:15 (zet zoals de vorige keer) de 2e ronde begon
Ronde 2 (Airfield): Begon dus om 18:55!. Ipv van 14 hadden we er 12 tegen EFE (hun 13). Tijdens het laden kreeg er één een DC en toen was het 11 tegen 13. Hun hadden 2x een Arty en de rest allemaal mediums (medium rush FTW). Eerst probeerden ze te spotten en we kregen wat klappen van hun BC arty. Toen deden ze de rush en ze faalden erg hard ondanks dat hun nog 1 van de 2 arty's hadden en onze dood waren door de rush. Uiteindelijk gewonnen met 6-0 ondanks de 2 spelers minder (waren eten) en 2 spelers die niet hadden getrained omdat de echte spelers nog aan het eten waren (account sharing FTW) :P

2e potje moest EFE komen (weer medium rush) en toen zij kwamen zaten ze klem in een kruisvuur van 2 arty's, 50B's, E100's en T110's. Hun stopten halverwege tussen onze flanken met de rush en zochten cover die er niet was.

Dat moet EFE wel pijn hebben gedaan aan hun ego :P. 2 ronde's en alle drie hun teams eruit :P

Ronde 3 (Himmelsdorf): Een clan die met 5x Tier X kwam en verder wat tier 9's en 8. Daar was geen eer aan te behalen omdat ze aan beide kanten een rush cap deden.

Volgende week: Odem Mortis Redbeard :). Die zal een stuk sterker zijn denk ik.

EDIT: OM Redbeard heeft ene lzpAppel erin zitten :P. Volgende week eens een lekkere glas appelsap maken om 18:00 :P

[ Voor 4% gewijzigd door wontcachme op 30-09-2012 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
wontcachme schreef op zondag 30 september 2012 @ 00:16:
Zo vandaag voor het eerst in 1 maand weer WoT gespeeld ivm de Mangled Cup. Eerst vanmiddag weer ff wennen en vanavond ging het los (en verkeerd :P)

Ronde 1: Vrijstelling dus we dachten zo rond 19:15 (zet zoals de vorige keer) de 2e ronde begon
Ronde 2 (Airfield): Begon dus om 18:55!. Ipv van 14 hadden we er 12 tegen EFE (hun 13). Tijdens het laden kreeg er één een DC en toen was het 11 tegen 13. Hun hadden 2x een Arty en de rest allemaal mediums (medium rush FTW). Eerst probeerden ze te spotten en we kregen wat klappen van hun BC arty. Toen deden ze de rush en ze faalden erg hard ondanks dat hun nog 1 van de 2 arty's hadden en onze dood waren door de rush. Uiteindelijk gewonnen met 6-0 ondanks de 2 spelers minder (waren eten) en 2 spelers die niet hadden getrained omdat de echte spelers nog aan het eten waren (account sharing FTW) :P

2e potje moest EFE komen (weer medium rush) en toen zij kwamen zaten ze klem in een kruisvuur van 2 arty's, 50B's, E100's en T110's. Hun stopten halverwege tussen onze flanken met de rush en zochten cover die er niet was.

Dat moet EFE wel pijn hebben gedaan aan hun ego :P. 2 ronde's en alle drie hun teams eruit :P

Ronde 3 (Himmelsdorf): Een clan die met 5x Tier X kwam en verder wat tier 9's en 8. Daar was geen eer aan te behalen omdat ze aan beide kanten een rush cap deden.

Volgende week: Odem Mortis Redbeard :). Die zal een stuk sterker zijn denk ik.

EDIT: OM Redbeard heeft ene lzpAppel erin zitten :P. Volgende week eens een lekkere glas appelsap maken om 18:00 :P
})

Ik kijk er al naar uit, tot nu toe niet gek veel tegenstand gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Laatst online: 09:17
Sinds vandaag komt WoT bij mij niet verder dan het laadscherm voordat je de garage te zien krijgt.
Ik heb net daarvoor de PoGS v.0.8.0. mog geïnstalleerd. Iemand anders dezelfde problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gouwden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:41
Heb ik nu ook, en heb niks extras geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here. Gisteren werkte het goed. Vandaag is inloggen een issue. Gewoon volhouden; je komt er uiteindelijk wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Iemand uit mijn ESL team had ook wat problemen met inloggen, zelf heb ik enkel heel af en toe een lagspike vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik ook, blijft steken bij 'synchronising', gewoon paar keer opnieuw opstarten en inloggen.

Victory!
Battle: Erlenberg zondag 30 september 2012 15:00:39
Vehicle: M5 Stuart
Experience received: 1.422 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 17.661
Battle Achievements: Pascucci's medal

Heuj, een nieuwe. Alledrie de arties eruit geknalt/gekamikazed op mijn suicide run :P
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.