Gisteren ook maar weer eens WoT aangeslingerd en paar potjes gespeeld.
Begonnen met de IS. Omdat ik gelezen heb dat je mensen kon duwen, en wij in die Vallei map waren, heb ik een KV maar een stukje geduwd, welke duidelijk verbaasd was maar het wel grappig vond. Erna door kunnen stomen met de IS richting het dorp en daar rustig afgewacht. Uiteraard kwam er na een tijd een tegenstander langsrijden, die meteen de kogel kreeg en erin bleef… Erna nog leuk kunnen jagen samen met een andere heavy op een 2e tank, waarna ik 2 TD’s van de tegenpartij ben gaan opzoeken welke mij niet aan zagen komen. Leuk potje, flink wat XP aan verdient.
Erna in de loltraktor gesprongen, welke voorzien is van een 100% crew, camo-net, ventilator, goud camouflage en uiteraard 100 octaan benzine. Waarom? Omdat het gewoon grappig is om die tank helemaal OP te maken…
Zodra het gevecht ook begin richting het midden van de map gesprint, waarbij een andere loltraktor mij erg verrast nakeek, omdat ik hem a) eruit trok qua acceleratie en topsnelheid, en b)de heuvel op vloog alsof het niks. Had dus ook de heuvel daar helemaal voor mij zelf, dus toen maar eens gaan scouten waar de tegenpartij zit. Heel wat kunnen vinden en na flink vervellend te zijn geweest voor een MS-1 die mij daar nog niet had gezien/verwacht en een Renault FT-17 die ook snel eruit lag even terug getrokken en beak a boo gespeeld met de rest. Resultaat was uiteindelijk 5 kills, flink wat damage en 645XP unbuffed, zonder premium en de 3X first win, dus aan het eind van de rit 2K XP gecasht met de loltraktor.
Toen nog assault gespeeld op de Hetzer in een Tier 7~8 potje en nadat ik een t-28 had geoneshot die even bij ons kwam kijken leuk samen kunnen werken met de andere TD om de tegenpartij in hun hoek te houden, alsmede erg vervellend te zijn voor iedereen die zichtbaar was.
Erna nog met de Tier 5 German Light gespeeld, welke eerst een KV-3 ging duwen die het eerst niet snapte, waarna ik nog vervelend kon zijn voor de tegenstanders arty en wat heavies.
Afgesloten met de KV-3 op een voor mij nieuwe map, waardoor ik niet veel kon en beetje achteraan kachelde. Deze battle helaas niet overleefd, rest allemaal levend uitgekomen, maar ook deze uiteindelijk wel gewonnen.
Dus leuk avondje gehad en erna nog gelachen in WoP toen ik wat mensen kon verrassen door achterlangs hun HQ te bomben terwijl zij ervoor de boel aan het bewaken waren en die dus even niet aan zagen komen

. Om erna niet bij mij te kunnen omdat ik juist heel hoog aan het vliegen was…