Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 24 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 31.424 views

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:41
Ben echt blijf met mn D.Max, erg leuk om te spele. En na elke match is het katsjing! :D
Alleen af en toe een Arty die denkt een shell in m'n open bovenkant te moeten mikken, voor de rest alleen maar lof!

Tis wel een beetje een mini Ferdi met die gun, stuk mobieler dat wel ;)

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 00:31
En het is weer gebeurd, ik raak met mijn JPE-100 een IS-4 for 2351 damage met 1 kogel, zonder ammo rack. Heb maar een ticket aangemaakt, want ergens gaat er iets mis.

Shuttle st20g5

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-03 18:23

ZenTex

Doet maar wat.

Leuk potje, encounter op malinovka.
Alles gaat zoals het hoort, ik maak 5 kills, echter stoot de vijand via het open veld door naar " onze" kant. Om te voorkomen in de rug aangevallen te worden. Sloop daar een medium en kom daarmee op 5 kills uit, schiet een TD naar 20% maar hij ontsnapt. Komt een KV-1s aan. Ik ding 4 keer, 2 keer op 100m maar mijn gun is te inaccuraat, daarna 2 keer op korte afstand, 2 keer 0dmg hit. ik ga dood en hij's op 100%. Jammer. (overigens dingde die kv-1s ook op mij, ik ving vuur van andere tanks)
Enfin, die KV-1s sloopt nog een tank en gaat richting cap waar een pzIII staat te cappen. Hun zijn als enige over, een jagdpanzer en een sherman met howitzer aan onze kant.
De KV-1S gaat richting cap maar mist de sherman, de sherman blaast de KV-1s op, rijd vervolgens met 30% naar de cap, mist de PzII 4 keer en de PZIII wint! (saillant detail: de PzIII had 6% over)
Vervolgens roept de jagdpanzer "noob" en blijft gezellig 300 meter van de cap staan, beweegt 1 keer, en het potje is over. (Jagdpanzer was op 100%)

Daar ga je dan met 3900 dmg, evenveel als 5 van HUN top tanks, en 1100 XP voor een loss. :(:(:(

Volgende potjes werden allemaal gekenmert door falende lemmingtrains. :(
Slechte dag voor WoT. :/

Edit: Loss, loss, loss, loss, loss. En elke keer als laagste tier. wat kan ik in godesnaam doen om dit te veranderen? Ik doe meer damage dan onze top tiers nota bene!

Nog leuker, kom in teams met een zooi teamkillers terecht! 4e keer in 2 uur!

[Voor 9% gewijzigd door ZenTex op 11-10-2012 06:57]

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:21

crizyz

ne.t.weaker

wontcachme schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:50:
En als je iedereens dag wilt verzieken een titel van een catchy tune:

Hey_Macarena
Oppa_Gangnam_style
Its_the_final_countdown
Justin_Bieber :+ :+

Gelijk iedereen dat deuntje in zijn kop :+
Als je dat doet, ga je het nog erger krijgen dan ZenTex hierboven:
ZenTex schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 03:27:
Nog leuker, kom in teams met een zooi teamkillers terecht! 4e keer in 2 uur!
:+

@ Appie Heijn: Dicker Max is inderdaad een erg leuke. Heb er ook al veel plezier mee gehad (voor zover ik er potjes mee gespeeld heb), als je raakt, is het ook meteen flink raak.

@ Jadiela: die USSR tank destroyers staan ook nog allemaal op mijn lijstje zo ongeveer. Kom ze ook nog niet zo vaak tegen. En als je ze tegenkomt moet je ze ook nog eens zien te killen natuurlijk...

offtopic:
Is het trouwens niet tijd voor een deeltje 25 alweer? *hint* *hint* :7

Crizyz op Steam

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-03 18:23

ZenTex

Doet maar wat.

Ja, lach maar.

Ik doe verdorie als laagste toer meer damage als onze hoogste tier tezamen, en als hoogste tier meer damage dan het hele team tezamen, en nog verliezen, elk potje weer.
En spotten dat ik doe!, maar nee, niemand die ze weet te raken. Wanneer ik doodga staat het steevast 7 vs 3, en nog verliest het team keer op keer. :(

Slechte dag. :(

[Voor 0% gewijzigd door ZenTex op 11-10-2012 08:30. Reden: Typos, veel typo's]

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09-2021

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

themaxter schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 11:15:
Ik las het net ook inderdaad. Was in de tussentijd deze maar gaan gebruiken:
http://tanks.ofscience.net/?server=eu
Moet je wel je naam intikken, maar je krijgt ook de stats van de laatste 24 uur :)
Sinds zaterdag mezelf aan het tracken, maar vind het geen betrouwbare site. Gisterenavond had ik volgens hun 82 battles gespeeld over de afgelopen 30 dagen, sinds vanochtend 68 battles de afgelopen 30 dagen...??!?

Planetwot ligt er nog steeds uit (enkel de stats van 02-10-2012 is nog zichtbaar!??!?)....kennen jullie nog andere alternatieven?

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03 13:51
Maar dat kan toch? Is het niet mogelijk dat je 31 dagen geleden 14 potjes hebt gespeeld?

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-04 09:18
ZenTex schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 07:34:
Ja, lach maar.

Ik doe verdorie als laagste toer meer damage als onze hoogste tier tezamen, en als hoogste tier meer damage dan het hele team tezamen, en nog verliezen, elk potje weer.
En spotten dat ik doe!, maar nee, niemand die ze weet te raken. Wanneer ik doodga staat het steevast 7 vs 3, en nog verliest het team keer op keer. :(

Slechte dag. :(
Gewoon even doorheen bijten, ga wat anders spelen. Speel wat daily's in wracraft ofzo en de volgende dag in WOT heb je weer een aantal super potjes.

Het laat wel een vieze smaak achter in je mond, dat weet ik. Als je maar van jezelf het idee hebt dat je niet dom gespeeld hebt.

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

BramSd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:36:
Maar dat kan toch? Is het niet mogelijk dat je 31 dagen geleden 14 potjes hebt gespeeld?
Nope, niet als ik sinds zaterdag mezelf track...bovendien heb ik over 30 dagen wel meer dan 82/68 potjes gespeeld ;)

[Voor 47% gewijzigd door Sapstengel op 11-10-2012 08:40. Reden: quote toegevoegd ivm ninja-post ;)]

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:47

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ja die D.max tankjes zijn wel gevaarlijk om op te jagen ook. Lijkt mij inderdaad nog een van de leukste premiumtankjes op dit moment. Met wat skills erop kan je in mid tier levels serieus wat terreur zaaien.

Mijn dag was gisteren bijzonder vanilla. Wat ok goede potjes, wat ok slechte potjes en een oneshot op mijn slugger door tier 4 arty. Begint zowat een gewoonte te worden. Wat ik niet begrijp op die slugger, dat ding zou 100mm sloped armor moeten hebben, maar waarom bounced hij dan geen enkele shell, zelfs niet na de update... ok je bounced geen IS-3 maar een t-50 zo nu en dan zou wel eens mogen...
McBrag schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:38:
Vandaag ook weer is plaats genomen in men trouwe kv-1.
Blijft nog steeds een lekkere tank om credits mee te farmen :)

[afbeelding]
Mag ik trouwens vragen waarom je op op je commander, en alleen op je commander BiA aan het trainen bent, lijkt mij bijzonder nutteloos eigenlijk...

@sapstengel hieronder, agree, met mijn Slugger en Hellcat amuseer ik me ook wel vaak. Zelden verlies draaien en sinds de MM remake zelden potjes met tier 9 in.

[Voor 34% gewijzigd door Joindry op 11-10-2012 08:57]

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

De Dicker Max heb ik zelf niet gespeeld, maar ik speel de laatste tijd veel tier 5-6-7 TD (S-35 CA, ARL V39, SU-100, SU-100M1). Over het algemeen is dat wel een beetje de sweet spot voor leuke battles, m.i.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee