Test server staat normaal ook in Rusland. Echter maar een ping van 60/70.blueice85 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:33:
[...]
dat soort dingen zijn idd dikke fun spelen met een ping 200-300

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Test server staat normaal ook in Rusland. Echter maar een ping van 60/70.blueice85 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:33:
[...]
dat soort dingen zijn idd dikke fun spelen met een ping 200-300
Ligt er aan wat voor server. Ik kan bij sommige fps games rustig op een US server gaan zitten, no problem.blueice85 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:11:
En de US server dan? Jij dacht toch niet dat je dan maar een ping van 60/70 hebt?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik speel op de US server en heb een ping van 100, dus dat scheelt niet zoveelblueice85 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:11:
En de US server dan? Jij dacht toch niet dat je dan maar een ping van 60/70 hebt?
| system specs |
Epic. Ik dacht, laat ik de Hummel nog eens uitlaten, kom ik op Karelia assault terecht. Beter kan gewoon niet voor die arty. Vooral met physics nu, leuk plekje aan de noordkant ingenomen. Vanaf daar flink pijn kunnen doen hehe.Victory!
Battle: Karelia dinsdag 9 oktober 2012 15:38:19
Vehicle: Hummel
Experience received: 3.104 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 59.986
Battle Achievements: Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Ik zeg ook niet dat het niet kan, het is alleen verre van prettig spelen, maar als je het prettig vind om je kogels met een vertraging te zien vertrekken moet je het vooral niet latenUser.tmp schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:31:
[...]
Ligt er aan wat voor server. Ik kan bij sommige fps games rustig op een US server gaan zitten, no problem.
Dat valt niet onder de noemer 'rustig spelen'.blueice85 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:31:
[...]
Ik zeg ook niet dat het niet kan, het is alleen verre van prettig spelen, maar als je het prettig vind om je kogels met een vertraging te zien vertrekken moet je het vooral niet laten
[ Voor 5% gewijzigd door rgras op 09-10-2012 19:27 ]
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 09-10-2012 19:51 ]
KV-1S is bruut. Die is langzaamaan steeds beter en beter geworden. Je oude VK3601 crew zou je natuurlijk apart kunnen houden voor de tweede german med tree volgend jaar.psychoclown schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:51:
/me Kijkt naar zijn tankwallet.. 17+mil credits, wat zal ik eens kopen
Zit eraan te denken om mijn 3601 maar weer in de verkoop te gooien. De games zijn meestal wel leuk maar als ik zie hoe de stats zijn van de KV-1S en dat 'mindere' spelers mij geangled nog makkelijk kunnen penetreren ben ik altijd weer verbaasd. Daarnaast heb ik wel genoeg leuke potjes gehad in de 3601, 250 games | victory 68% | 830 avg exp
Een goede bestemming voor de crew vinden we nog wel
Tja met 7.5 was het spel nog niet beta genoeg, dus hebben ze een hele rits nieuwe bugs geintroduceerd by 8.0.Joindry schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:52:
wtf?! wat klopt hier niet.
Heb het nagevraagd in de chat en de JT was dus inderdaad gewoon dood, niet de crew die dood was. Als er nog op geschoten werd veranderde er niks...
erutangiS
Achja... eerst had je de arties die met een schot je hele crew uitschakelde. Nu heb je dit.Joindry schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:52:
[afbeelding]
Heb het nagevraagd in de chat en de JT was dus inderdaad gewoon dood, niet de crew die dood was. Als er nog op geschoten werd veranderde er niks...
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ow kijk is. Ik woon in Shanghai en zit ook op de SeA server. Vorige week in Noord-Vietnam geweest (Hanoi - Sapa en Ha Long Bay), en afgelopen weekend nog in Hong Kong.ZenTex schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:05:
Permanent? zo'n beetje. Aziatische dames mooi? ik val wel op oosterse schonen maar vertel het m'n vriending niet.
Als je naar het verre oosten wilt gaan: DOEN! maar dan zou ik wel Vietnam anraden en niet hong kong, wat het is hier totaal verwesterd.(net in vietnam geweest voor vakantie, AANRADER!)
Als je dan even tijd en internet hebt moet je vooral een lokaal WoT account aanmaken, lachen hier!
[ Voor 32% gewijzigd door ZenTex op 10-10-2012 04:08 ]
Zag er op het forum ook al een aantal topics over voorbij komen. Dacht in eerste instantie ook zal wel crew zijn, maar is blijkbaar toch iets anders aan de hand.Joindry schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:52:
[afbeelding]
Anoniem: 110209
Ping is je verbinding met de server. Hoe hoger je ping hoe langer pakketjes er over doen voordat er iets gebeurt. Bijvoorbeeld, met een ping van 200 duurt het 200 milliseconden voordat een actie die jij doet echt uitgevoerd wordt.Anoniem: 110209 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 07:35:
Sorry dat ik het niet weet, maar velen hebben t over de ping.......
Wat is daar zo interessant aan?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Geloof me:Sapstengel schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 08:47:
[tin_foil_hat_mode]
Sinds ik weer op premium zit, heb ik 61 battles gespeeld.
Allemaal Public, zonder platoon.
Win ratio = 60,66%.
Ik begin te vermoeden dat je een betere MM krijgt bij premium. Het contrast is wel erg schril.
[/tin_foil_hat_mode]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Zo heb ik trouwens een schijthekel aan de T-34, de grind met de A-20 afgerond, de eerste 20 potjes met de T-34 won ik allemaal, maar ik kom nu echt enkel in schijtteams terecht. Zelfs als lagste tier meerdere kills maken, de vijand gespot houden, cap resetten etc, maar zodra m'n team een rood stipje aan de andere kant van de map zie zijn ze weg. Met een heavy kan ik in zo'n geval nog wat uitrichten, maar als med ben ik nergens zonder support.kowlier schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 08:55:
iemand wat tips om de grind naar de t-34 (russian med) te verzachten op de A-20?
echt een baggertank. slechte scout, slechte gun, geen defense...
[ Voor 7% gewijzigd door ZenTex op 10-10-2012 09:42 ]
Ik heb hetzelfde probleem maar dan met de EU server. Toen ik hier in feb begon zat ik op 400, nu meestal rond 600. Het 1e is goed te doen,het laatste begint irritant te worden. Vandaar ook dat ik nu vaker op de SEA server zit.ZenTex schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 03:05:
Ik begrijp niet hoe je ping ineens zo omhoog gegaan kan zijn. Ligt het niet aan je provider? Ik lees op de Forums dat veel Ozzies ping problemen hebben maar enkel de klanten van specifieke providers, de rest heeft nergens last van.
[removed]
Gisteren de MX AC Mle. 1948 gekocht en 1 potje gespeeld, ging nog niet echt super. Hoef gelukkig alleen nog de tracks en tier X gun te researchen (17k en 63k xp), waarna deze td waarschijnlijk pas een beetje leuk wordt.Sapstengel schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 08:47:
[tin_foil_hat_mode]
Win ratio = 60,66%.
Ik begin te vermoeden dat je een betere MM krijgt bij premium. Het contrast is wel erg schril.
[/tin_foil_hat_mode]
Shuttle st20g5
[ Voor 43% gewijzigd door Sapstengel op 10-10-2012 10:13 ]
The fuck did i just read???Joindry schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:28:
En zitten teveel mogelijkheden voor WG om te "regulieren". Het is een beetje zoals de kat bij (+/- 100) borden melk te zetten...
Doe dan maar de kat op het spek binden....Joindry schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:59:
[...]
Zeggen jullie dat niet in Nederland?
link
De MM is meestal gewoon prima maar het aantal spelers die hersendood zijn ligt tig keer hoger dan na de launch.wontcachme schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:22:
[...]
Geloof me:
Nee. Gewoon Nee.
Ik speel nu al bijna 1.5 jaar met premium en de mm/teams zijn nog nooit zo slecht geweest als nu. Lijkt wel of het met elke patch iets erger wordt......
Zat gister in een potje tegen zimmer (assault campinovka) en toen klopte de matchamking gewoonweg niet.psychoclown schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:01:
[...]
De MM is meestal gewoon prima maar het aantal spelers die hersendood zijn ligt tig keer hoger dan na de launch.
[ Voor 19% gewijzigd door eL_Jay op 10-10-2012 11:24 ]
Helaas, maak eigenlijk nooit screens (tenzij ik rare dingen zie, of gruwelijk hard kont schop >top gun/confederate+10)psychoclown schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:26:
Heb je toevallig een screenshot van die pot?
En zoals ik zei 'De MM is meestal gewoon prima'
Superbabs, zet je DM eens aan MyReact > Voorkeuren'
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Psssst....als je de replay automagisch opslaat, kun je een screenshot van de replay makeneL_Jay schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:30:
[...]
Helaas, maak eigenlijk nooit screens (tenzij ik rare dingen zie, of gruwelijk hard kont schop >top gun/confederate+10)
Ik zal deze theory even ontkrachten, speel al een half jaar met premium en van die voorkeur voor premium gasten is de laatste tijd echt niks meer te merken. Lijkt wel of de hersens van teamgenoten worden weggebeamt zodra een match begint. Wat een stelletje droevige lui soms zeg. Top tiers dood na 2 min.Sapstengel schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 08:47:
[tin_foil_hat_mode]
Win ratio = 60,66%.
[/tin_foil_hat_mode]
flickr - WOT Profile - Game PC
Om heel eerlijk te zijn, dat interesseert me geen zakSapstengel schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:34:
[...]
Psssst....als je de replay automagisch opslaat, kun je een screenshot van de replay maken
[ Voor 5% gewijzigd door eL_Jay op 10-10-2012 11:43 ]
Ben nu niet thuis, maar het lijkt me lastig om een game van gister nog terug te halen (kan me niet herinneren dat ik autosave heb aangezet)psychoclown schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:56:
Een screenshot van begin van de replay is al genoeg om te zien hoe hard de MM gefaald heeft of niet
eL_Jay schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:21:
[...]
Zat gister in een potje tegen zimmer (assault campinovka) en toen klopte de matchamking gewoonweg niet.
Zimmer's team had 1 tier X meer en wij hadden nog een aantal low tier scouts. Ik geloof dat het totale tierpunten verschil tussen de teams minimaal 5 was, wat ik toch wel een hele matchfailing vind.
(dan heb ik liever 6 arty's aan beide kanten maar wel gelijkwaardige teams op het gebied van hardware)
Persoonlijk blijf ik de publics leuk vinden ondanks de grote wisselvalligheid in hersenactiviteit van de spelers. Je moet gewoon je eigen spel blijven spelen met de tanks die je leuk vind en zo heel af en toe kom je gewoon spelers tegen waarmee het klikt en je met zijn tweeen een heel vijandelijk team kunt oprollen
Shuttle st20g5
Bedoel je met gewicht gewicht als in tonnage of gewicht als in de tier/wegingsfactor?Knowuse schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:13:
De match making kijk alleen gehele gewicht voor de hele team en verder gelden er volgens de wiki dan nog de volgende speciale regels:
Special Restrictions[...]
- The number of the same vehicle on each team cannot differ by more than 1, except when the vehicles are in a platoon.
- Previously, the number of SPGs in each team could never differ by more than 1. While this is still the goal for the match-maker, since update 0.7.4 it is not a strict restriction anymore. Now, rarely, SPG numbers can differ by more, including one team having none while the other team does.
- The total weight of the SPGs on each team cannot differ by more than 25%.
- The total weight of the top tier vehicles on each team cannot differ by more than 25%.
- It seems in general the weight of the teams does not differ by more than 10%, but whether there is a fixed limit is unclear.
Sorry, maar...eL_Jay schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:34:
[...]
Bedoel je met gewicht gewicht als in tonnage of gewicht als in de tier/wegingsfactor?
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
blub
Mm wat mij betreft realiseert men zo wel het doel wat voor ogen is. Het kaf van het koren scheiden.Foamy schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:07:
negatieve XP? Liever niet. Dat werkt niet goed samen met mijn tacticsVeelal light tanks of snelle meds, plank gas en we zien wel hoe snel we dood gaan
Ja graag!MSalters schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:04:
Tier 1 is te vergeven, daar zitten nu eenmaal veel nieuwe spelers. Ik denk zelf dat de problemen op hogere tiers beperkt zouden kunnen worden door vanaf tier 2 te beginnen met negatieve XP. Potje compleet gefaald in je tier V? -50 XP. Daar moet dan wel iets tegenover staan; bijvoorbeeld XP als je ten minste 1 bounce / 0% crit hebt. Op die manier krijg je een groter XP verschil tussen prutsers en spelers die gewoon pech hebben.
Arty mag van mij gerust blijven hoor!Appel schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:28:
[...]
Ja graag!Gaarne dan ook speelbare arty uit het spel verwijderen! Wellicht voor companies/clan wars de leaders 1 off-map artillery barrage geven waar ook van gescholen kan worden en ik ben happy.
Die barrage gooi ik liever op de hele aanvalspush van een clan. Gelijk gatenkaas en walkover. Die ene of paar arty knallen we daarna wel af.Appel schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:28:
[...]
Ja graag!Gaarne dan ook speelbare arty uit het spel verwijderen! Wellicht voor companies/clan wars de leaders 1 off-map artillery barrage geven waar ook van gescholen kan worden en ik ben happy.
Ik haal met T34 ook veel minder credits binnen dan voorheenrgras schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:11:
Bijzonder: ik doe meer damage/haal meer XP per potje met mijn Löwe vergeleken met 'vroeger', maar ik hou netto nog niet eens 50% over van wat ik toen binnen kreeg.
Aan dat soort gasten heb ik dus een hekel, arty is niet snel genoeg gereload en ze zijn al dood, rest van team kan nog niks want vijand is nog buiten je viewrange.... Ga dan wat anders doen.Foamy schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:07:
negatieve XP? Liever niet. Dat werkt niet goed samen met mijn tacticsVeelal light tanks of snelle meds, plank gas en we zien wel hoe snel we dood gaan
Ja, wie niet? Gewoon lekker 1k gold kosten voor een barrage en max 1 per match. En de schoten zijn ook niet allemaal gegarandeerd raak.Bean77 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:00:
[...]
Die barrage gooi ik liever op de hele aanvalspush van een clan. Gelijk gatenkaas en walkover. Die ene of paar arty knallen we daarna wel af.
Ach als hij dat leuk vind om te doen, moet ie dat toch lekker doen, ieder zijn meugx-cessive schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:24:
[...]
Aan dat soort gasten heb ik dus een hekel, arty is niet snel genoeg gereload en ze zijn al dood, rest van team kan nog niks want vijand is nog buiten je viewrange.... Ga dan wat anders doen.
En jij kunt niet gewoon alsnog lol hebben door in je e50 je eigen spel te spelen, 3 kills te maken en vervolgens glorieus te sterven?psychoclown schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:53:
Ik was altijd positief over de publics en haalde ook daar goede scores en veel plezier uit maar tegenwoordig zijn er gewoon echt teveel brainless spelers. Nieuwe of onervaren spelers vind ik totaal niet erg maar hoe stom sommige gasten (en voornamelijk hoge tiers) spelen kan ik echt niet begrijpen.
Geef idioten genoeg tijd en ook zij kunnen top tiers halen. Wat bij mij heel erg heeft geholpen is om XVM gewoon niet meer te gebruiken. Ignorance is bliss.psychoclown schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:53:
Ik was altijd positief over de publics en haalde ook daar goede scores en veel plezier uit maar tegenwoordig zijn er gewoon echt teveel brainless spelers. Nieuwe of onervaren spelers vind ik totaal niet erg maar hoe stom sommige gasten (en voornamelijk hoge tiers) spelen kan ik echt niet begrijpen.
Nee want soms zijn de teams zo idioot dat je met een goed platoon (ik speel nooit zonder) uiteindelijk tegenover 12 man staat en het dan nog maar moet oplossen. Een pot verliezen vind ik totaal niet erg als ik tenminste mijn best heb kunnen doen maarja dat kan soms gewoon niet.eL_Jay schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:58:
[...]
En jij kunt niet gewoon alsnog lol hebben door in je e50 je eigen spel te spelen, 3 kills te maken en vervolgens glorieus te sterven?
[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 10-10-2012 16:15 ]
Zou geweldig zijn een cumulatieve bonusaftrek tot 1000XP vanaf tier 5 ofzo.Jeebeekje schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:08:
ja en dan een directe aftrek van 1000 XP als je helemaal niet beweegt in een battle:) Einde van al die irritante bots en AFK-ers...
Zijn wij dezelfde ooit tegen gekomen?shockwae schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:33:
[...]
Zou geweldig zijn een cumulatieve bonusaftrek tot 1000XP vanaf tier 5 ofzo.
Hadden laatst een Bot in ons team (IS-7) deze deed op onze spawnplek 48 damage (waarschijnlijk enemy light tegenaangereden) en hij verdiende op de loss 500+ xp.
Dus na aftrek zou dat gewoon 0xp worden, krijg je niet van die bots in de hogere tiers omdat ze geen xp kunnen farmen met niks doen.
Helaas zijn er ook bots die wel bewegen, heb eens een T95 gezien die ging vooruit, linksom-, rechtsom draaien en weer achteruit en bleef dit herhalen met enemy's in de buurt....
Dit zal wel te moeilijk worden voor WG omdat iemand die wel zijn best doen maar gewoon een slechte pot speelt geen aftrek zou moeten krijgen..
Zo doe ik het ook. Natuurlijk loop ik ook wel eens te ragen, maar leg je erbij neer en besef je dat het andere team van dezelfde ongemakken is voorzien.eL_Jay schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:36:
[...]
Ach als hij dat leuk vind om te doen, moet ie dat toch lekker doen, ieder zijn meug
Ik krijg namelijk het gevoel dat de meesten hier enkel spelen om te winnen. Wanneer je van 29 andere spelers afhankelijk bent heb je daar gewoon verrekte weinig invloed op. Probeer je dus minder te laten frustreren door "noobs" of andergezinden en probeer gewoon lol te hebben terwijl je strijdend ten ondergaatIk haal op die manier bijna elk potje plezier uit de publics die ik speel.
Ik moet wel bekennen dat ik het ook leuker vind wanneer ik met 1/2 goede spelers kan optrekken en zodoende op ondersteuning kan rekenen en deze kan geven, maar gezien de vele rants en rages die ik o.a. hier lees lijkt het dat sommige mensen zich niet neer lijken te willen leggen bij het feit dat WoT een verkapte BETA is, WG=crap en de community is de meest waardeloze die ik tot nog toe in een game ben tegengekomen. Wanneer je je hier bij neer legt is het nog best een vermakelijk spelletje
YouTube: NO GOD! PLEASE NO!!! NOOOOOOOOOOJoindry schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:34:
"For a fee of 2500 gold you will be able to rename your World of Tanks account with an awesome and well thought-out new nickname."
Joindry schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:34:
"For a fee of 2500 gold you will be able to rename your World of Tanks account with an awesome and well thought-out new nickname."
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Fluffy_the_Destroyer here I come!Joindry schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:34:
wth? menen ze dat nu 10euro voor een nicknamechange? ik ga toch passen denk ik.
Illidanwontcachme schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:50:
En als je iedereens dag wilt verzieken een titel van een catchy tune:
Hey_Macarena
Oppa_Gangnam_style
Its_the_final_countdown
Justin_Bieber![]()
![]()
Gelijk iedereen dat deuntje in zijn kop
Holy shit zeg, hebben ze geld tekort bij WG?Joindry schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:34:
wth? menen ze dat nu 10euro voor een nicknamechange? ik ga toch passen denk ik.
Anoniem: 420503
Shuttle st20g5
[ Voor 9% gewijzigd door ZenTex op 11-10-2012 06:57 ]
Als je dat doet, ga je het nog erger krijgen dan ZenTex hierboven:wontcachme schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:50:
En als je iedereens dag wilt verzieken een titel van een catchy tune:
Hey_Macarena
Oppa_Gangnam_style
Its_the_final_countdown
Justin_Bieber![]()
![]()
Gelijk iedereen dat deuntje in zijn kop
ZenTex schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 03:27:
Nog leuker, kom in teams met een zooi teamkillers terecht! 4e keer in 2 uur!
[ Voor 0% gewijzigd door ZenTex op 11-10-2012 08:30 . Reden: Typos, veel typo's ]
Sinds zaterdag mezelf aan het tracken, maar vind het geen betrouwbare site. Gisterenavond had ik volgens hun 82 battles gespeeld over de afgelopen 30 dagen, sinds vanochtend 68 battles de afgelopen 30 dagen...??!?themaxter schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 11:15:
Ik las het net ook inderdaad. Was in de tussentijd deze maar gaan gebruiken:
http://tanks.ofscience.net/?server=eu
Moet je wel je naam intikken, maar je krijgt ook de stats van de laatste 24 uur
Gewoon even doorheen bijten, ga wat anders spelen. Speel wat daily's in wracraft ofzo en de volgende dag in WOT heb je weer een aantal super potjes.ZenTex schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 07:34:
Ja, lach maar.
Ik doe verdorie als laagste toer meer damage als onze hoogste tier tezamen, en als hoogste tier meer damage dan het hele team tezamen, en nog verliezen, elk potje weer.
En spotten dat ik doe!, maar nee, niemand die ze weet te raken. Wanneer ik doodga staat het steevast 7 vs 3, en nog verliest het team keer op keer.
Slechte dag.
Nope, niet als ik sinds zaterdag mezelf track...bovendien heb ik over 30 dagen wel meer dan 82/68 potjes gespeeldBramSd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:36:
Maar dat kan toch? Is het niet mogelijk dat je 31 dagen geleden 14 potjes hebt gespeeld?
[ Voor 47% gewijzigd door Sapstengel op 11-10-2012 08:40 . Reden: quote toegevoegd ivm ninja-post ;) ]
Mag ik trouwens vragen waarom je op op je commander, en alleen op je commander BiA aan het trainen bent, lijkt mij bijzonder nutteloos eigenlijk...McBrag schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:38:
Vandaag ook weer is plaats genomen in men trouwe kv-1.
Blijft nog steeds een lekkere tank om credits mee te farmen![]()
[afbeelding]
[ Voor 34% gewijzigd door Joindry op 11-10-2012 08:57 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq