Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 24 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 31.588 views

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:21

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Vet, dat maakt mijn pokemon pun nog toepasselijker :)
Maar euhm, hoe valt dat mee? Woon je der permanent nu? of tijdelijk voor het werk? Altijd al een tijd naar het verre oosten willen gaan. Al is het maar om mezelf ervan duidelijk te maken dat niet alle dames daar zo mooi zijn of ik denk O+

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:32

ZenTex

Doet maar wat.

Permanent? zo'n beetje. Aziatische dames mooi? ik val wel op oosterse schonen maar vertel het m'n vriending niet. :p

Als je naar het verre oosten wilt gaan: DOEN! maar dan zou ik wel Vietnam anraden en niet hong kong, wat het is hier totaal verwesterd. :( (net in vietnam geweest voor vakantie, AANRADER!)

Als je dan even tijd en internet hebt moet je vooral een lokaal WoT account aanmaken, lachen hier!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-05 21:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Lol! Kun je de tegenstander mooi foppen want die denkt dat je al getracked bent :D

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

psychoclown schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:40:
Lol! Kun je de tegenstander mooi foppen want die denkt dat je al getracked bent :D
Totdat je beweegt. :p
En denken ze "WTF? HAX!!"

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 21:04
ZenTex schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:05:
Permanent? zo'n beetje. Aziatische dames mooi? ik val wel op oosterse schonen maar vertel het m'n vriending niet. :p

Als je naar het verre oosten wilt gaan: DOEN! maar dan zou ik wel Vietnam anraden en niet hong kong, wat het is hier totaal verwesterd. :( (net in vietnam geweest voor vakantie, AANRADER!)

Als je dan even tijd en internet hebt moet je vooral een lokaal WoT account aanmaken, lachen hier!
Wat is er dan anders aan WOT daar dan hier?

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Weliswaar zijn de meeste spelers hier veteranen, switchers uit Kiwiland en Down under, maar er zijn zat beginners ook. betekent dus een hoop minder gecamp en dynamische battles.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Scuh is life, zo win je elk potje, en zo word je, zelfs als top tier permatracked, dat laatse de laatse 20 ofzo potjes. :(

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 19:13
Ik kan nog steeds niet wachten tot alle server aan elkaar worden geknoopt :) Kan niet wachten om wat vaker tegen RUS en US gasten te vechten :)

Lijkt me vooral op Clan Wars leuk, wie weet krijgen we ooit nog server vs server :P
ZenTex schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:23:
Weliswaar zijn de meeste spelers hier veteranen, switchers uit Kiwiland en Down under, maar er zijn zat beginners ook. betekent dus een hoop minder gecamp en dynamische battles.
Lagere tiers zijn wel vaak beginners met af en toe een full-ops veteraan er tussen. Bij hogere tiers merk je echter wel dat er veel veteranen rondrijden en ik moet zeggen dat de server me niet tegen valt (nu is 600 vs 100 ping ook wel een aardig verschil ;) )

Ik speel trouwens nog wel op beide servers maar dan vooral de dubbels bij EU en daarna snel naar de SEA server.

[removed]

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-04 00:13
Nog iets van 10K xp en dan heb AMX AC Mle. 1948, hopelijk kome ik er vanavond aan toe om deze te unlocken.

Gisteren trouwens een IS-7 geone-shot (2150) met mijn JPE-100 :P Denk dat het een ammo rack was, alleen in de client was hier niks van terug te vinden.

Shuttle st20g5

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:45
Appel schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:31:
Ik kan nog steeds niet wachten tot alle server aan elkaar worden geknoopt :) Kan niet wachten om wat vaker tegen RUS en US gasten te vechten :)

Lijkt me vooral op Clan Wars leuk, wie weet krijgen we ooit nog server vs server :P
dat soort dingen zijn idd dikke fun spelen met een ping 200-300 8)7

• Appel
blueice85 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:33:
[...]

dat soort dingen zijn idd dikke fun spelen met een ping 200-300 8)7
Test server staat normaal ook in Rusland. Echter maar een ping van 60/70. :)F

• blueice85
En de US server dan? Jij dacht toch niet dat je dan maar een ping van 60/70 hebt? ;)

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:18
blueice85 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:11:
En de US server dan? Jij dacht toch niet dat je dan maar een ping van 60/70 hebt? ;)
Ligt er aan wat voor server. Ik kan bij sommige fps games rustig op een US server gaan zitten, no problem.
Voor als iemand het nog interessant vind kun je hier, Go4WoT #74 - with sne and Dorjan bekijken. Zitten wel een aantal leuke matches tussen, met name de match van PANDA vs Red Rush vond ik erg interessant.

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 10:40

ride277

Cooled by Noctua

blueice85 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:11:
Ik speel op de US server en heb een ping van 100, dus dat scheelt niet zoveel :)

| system specs |

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-03 22:49

crizyz

ne.t.weaker

Victory!
Battle: Karelia dinsdag 9 oktober 2012 15:38:19
Vehicle: Hummel
Experience received: 3.104 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 59.986
Battle Achievements: Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Epic. Ik dacht, laat ik de Hummel nog eens uitlaten, kom ik op Karelia assault terecht. Beter kan gewoon niet voor die arty. Vooral met physics nu, leuk plekje aan de noordkant ingenomen. Vanaf daar flink pijn kunnen doen hehe.
http://mwreplays.com/replayimg/891c30a14cc2c1e4fc7bff2845ca1e51.png

Crizyz op Steam

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-05 14:29
Leuke grap. Ik heb gisteren ook Ace Tanker gehaald met de Hummel op Karelia assault. Ik kon ongegeneerd mijn gang gaan, omdat de enige vijandelijke arty meteen werd uitgeschakeld door onze lights.

Ik heb iets van 5k damage gedaan en had 1550xp ofzo. Beetje wat jij dus ook hebt gehaald.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• blueice85
User.tmp schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:31:
[...]

Ligt er aan wat voor server. Ik kan bij sommige fps games rustig op een US server gaan zitten, no problem.
Ik zeg ook niet dat het niet kan, het is alleen verre van prettig spelen, maar als je het prettig vind om je kogels met een vertraging te zien vertrekken moet je het vooral niet laten :)

• User
  • Laatst online: 09:18
blueice85 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:31:
[...]

Ik zeg ook niet dat het niet kan, het is alleen verre van prettig spelen, maar als je het prettig vind om je kogels met een vertraging te zien vertrekken moet je het vooral niet laten :)
Dat valt niet onder de noemer 'rustig spelen'.

• rgras
  • Niet online
Ik heb eindelijk genoeg XP voor mijn eerste tier X (de E50-M)...

..nu alleen nog maar 6.000.000 credits. :')

[Voor 5% gewijzigd door rgras op 09-10-2012 19:27]

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11-2022

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

lol...kan al sinds maart de T110E5 halen, maarja....die credits he...

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

/me Kijkt naar zijn tankwallet.. 17+mil credits, wat zal ik eens kopen :+

Zit eraan te denken om mijn 3601 maar weer in de verkoop te gooien. De games zijn meestal wel leuk maar als ik zie hoe de stats zijn van de KV-1S en dat 'mindere' spelers mij geangled nog makkelijk kunnen penetreren ben ik altijd weer verbaasd. Daarnaast heb ik wel genoeg leuke potjes gehad in de 3601, 250 games | victory 68% | 830 avg exp :)

Een goede bestemming voor de crew vinden we nog wel ;)

[Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 09-10-2012 19:51]

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:19
psychoclown schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:51:
/me Kijkt naar zijn tankwallet.. 17+mil credits, wat zal ik eens kopen :+

Zit eraan te denken om mijn 3601 maar weer in de verkoop te gooien. De games zijn meestal wel leuk maar als ik zie hoe de stats zijn van de KV-1S en dat 'mindere' spelers mij geangled nog makkelijk kunnen penetreren ben ik altijd weer verbaasd. Daarnaast heb ik wel genoeg leuke potjes gehad in de 3601, 250 games | victory 68% | 830 avg exp :)

Een goede bestemming voor de crew vinden we nog wel ;)
KV-1S is bruut. Die is langzaamaan steeds beter en beter geworden. Je oude VK3601 crew zou je natuurlijk apart kunnen houden voor de tweede german med tree volgend jaar.

Babs out!
Ja inderdaad dat dacht ik dus ook wel!
Die crew wilde ik misschien steken in een Panter voor de funcups 3v3 T7 meds :)

• Joindry

Joindry

wtf?! wat klopt hier niet.

Heb het nagevraagd in de chat en de JT was dus inderdaad gewoon dood, niet de crew die dood was. Als er nog op geschoten werd veranderde er niks...
Had ik laatst ook, zat ik constant een KT te beschieten en te ragen dat ik niks deed bleek dat die knapper al 'dood' was.

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:23
Joindry schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:52:

Heb het nagevraagd in de chat en de JT was dus inderdaad gewoon dood, niet de crew die dood was. Als er nog op geschoten werd veranderde er niks...
Tja met 7.5 was het spel nog niet beta genoeg, dus hebben ze een hele rits nieuwe bugs geintroduceerd by 8.0.

erutangiS

[afbeelding]

Achja... eerst had je de arties die met een schot je hele crew uitschakelde. Nu heb je dit.

Stichting Hobbyserver

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:56

wontcachme

You catch me? No you wont

Vanavond een paar potjes gedaan weer, maar het is nog steeds niks.

Sta schuin op ene heuvel te vechten met mijn M48A1 en krijg een schot van een grille in mijn zijkant. Bye bye 900HP, 3 crewmembers en 2 modules 8)7 8)7

En zo ging ongeveer de hele avond. Oneshots, rare bounce schoten, 0 damage schoten en arty die alleen op mij lijkt te mikken en niet op de tanks naast/voor/achter mij.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 01:40
ZenTex schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:05:

Ow kijk is. Ik woon in Shanghai en zit ook op de SeA server. Vorige week in Noord-Vietnam geweest (Hanoi - Sapa en Ha Long Bay), en afgelopen weekend nog in Hong Kong.

Ingame naam is Sh3riff, nooit echt gekeken hoe je samen kan spelen, maar als je nog een buddy zoekt, kom ik wel met m'n VK3601 versterken :)

Sinds de patch is alleen m'n ping omhoog gegaan, meer mensen daar last van? Zat ~100, nu ~200 :/

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Grappig, vorige week ook in Hanoi en Halong Bay geweest!
Als je nog eens in HK bent, geef een brul en we gan samen een biertje pakken.

Ik begrijp niet hoe je ping ineens zo omhoog gegaan kan zijn. Ligt het niet aan je provider? Ik lees op de Forums dat veel Ozzies ping problemen hebben maar enkel de klanten van specifieke providers, de rest heeft nergens last van.

Heb zelf een ping van 80-90, had wel beter verwacht aangezien de SeA servers in Singapore staan, niet echt ver hier vandaan.

EDIT: Wow! Net zowaar een geslaagde rush in een public op de SeA server. 6 tanks die, ondanks dat we onder vuur een heuvel over moesten gewoon met z'n allen doorreden en focusden op de tanks die op ons stonden te wachten. Prachtig gezicht, 6 tanks flank aan flank, en we vuurden allemaal stomtoevallig vlak achter elkaar. Machtig mooi, 6 schoten in 1 seconde en 1 vijand die ontplofde, en dat 8 keer op rij. :D
Geen verliezen geleden tot op het laatst. Gewonnen met 13 tanks over. :)

[Voor 32% gewijzigd door ZenTex op 10-10-2012 04:08]

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

[afbeelding]

Zag er op het forum ook al een aantal topics over voorbij komen. Dacht in eerste instantie ook zal wel crew zijn, maar is blijkbaar toch iets anders aan de hand.

Crizyz op Steam

• ed31
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2018
Sorry dat ik het niet weet, maar velen hebben t over de ping.......
Wat is daar zo interessant aan?

https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/

• Appel
ed31 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 07:35:
Sorry dat ik het niet weet, maar velen hebben t over de ping.......
Wat is daar zo interessant aan?
Ping is je verbinding met de server. Hoe hoger je ping hoe langer pakketjes er over doen voordat er iets gebeurt. Bijvoorbeeld, met een ping van 200 duurt het 200 milliseconden voordat een actie die jij doet echt uitgevoerd wordt.

Utopische ping is 0. Speelbare ping ligt tussen de 0 en 60/70 milliseconden (voor mij).

Gister wel een uberplatoon met 3 Batchats gehad :P 100% E75? Geen probleem. 100% T110E5, Geen probleem. Als een zwerm sprinkhanen die map over en alle vijandige tanks gewoon kaalplukken. Begin dat ding toch steeds meer te waarderen! :)

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

En reken maar dat je een ping van 200ms merkt. Stel je voor dat je een snelle tank trackt, dan moet je zomaar 10-20 meter voor die tank richten bij enige afstand, grote kans dat hij achter beschutting is gekropen voordat je kunt vuren en raken. Overkwam me erg vaak toen ik een ping van 250ms had.
Of stel je voor dat een snelle medium piekeboe met je speelt. Kruipt ongedetecteerd achter een heuveltje weg, schiet, en is weer terug voordat jij kunt schieten. Door vertraging in de detactie heeft hij al een voordeel, voordat hij gedetecteerd is en dit aan jouw client doorgegeven zit er nog eens 250ms verschil tussen, als je dan schiet; nog eens 250ms. Dat is een halve seconde warin hij vrij spel heeft.

De importantie van ping is duidelijk te zien als je server side reticule aanzet, en dan je koepel draat, bij een hoge ping zit er een enorm verschul tussen waar je loop heenwijst en waar je reticule heenwijst.

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:34
ping van 200ms? Dan speel je het speel toch niet meer?

Heb zelf een lage ms. fps was wat kijken want ik speel het op medium ipv high. Heb nu 80-85 fps op medium en dat werkt prima. Is wel flink lager dan de 120-130 fps die ik had op 7.5

Maar ms en fps kunnen dit spel maken of breken.

@wontcachme. Nette overwinning in de platoon gisteren van je. Voor ons was er geen houden aan met al die rare lemmings. Met 2 anderen verdedigen tegen jouw platoon en nog 3 andere tanks was een kansloze zaak.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

[tin_foil_hat_mode]
Sinds ik weer op premium zit, heb ik 61 battles gespeeld.
Allemaal Public, zonder platoon.
Win ratio = 60,66%.

Ik begin te vermoeden dat je een betere MM krijgt bij premium. Het contrast is wel erg schril.
[/tin_foil_hat_mode]

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-05 15:20
iemand wat tips om de grind naar de t-34 (russian med) te verzachten op de A-20?
echt een baggertank. slechte scout, slechte gun, geen defense...

PSN - ps4 : sir_kowlier

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

De A20 kan best wat bouncen van zelfde tier tanks. Maar verder is alles war wat je zegt. Goede snelheid, maar acelleratie en draaicirkel zuigen.

Ik zou zeggen, zover mogelijk naar voren schieten en in een bosje kruipen om te spotten.

• wontcachme

wontcachme

Sapstengel schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 08:47:
[tin_foil_hat_mode]
Win ratio = 60,66%.

Ik begin te vermoeden dat je een betere MM krijgt bij premium. Het contrast is wel erg schril.
[/tin_foil_hat_mode]
Geloof me:

Nee. Gewoon Nee.

Ik speel nu al bijna 1.5 jaar met premium en de mm/teams zijn nog nooit zo slecht geweest als nu. Lijkt wel of het met elke patch iets erger wordt......

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Bean77
Over het algemeen valt met die MM nog wel enigszins te leven. op uitzondering van al die games met 12 ofzo arty. Daar moeten ze een limiet aan stellen. Desnoods moet je gewoon langer wachten als arty.

Waar het verschil meer door komt ligt volgens mij aan het verder opvoeren van de commercie van WOT. Ik speel sinds de Beta fase vanaf juli 2010 en inderdaad het laatste (half) jaar lijken de "noobs'" de overhand te krijgen.
In het begin trok het veel liefhebbers en geintresseerden aan. nu trekt het gewoon veel massa publiek aan met alle gevolgen en die worden steeds meer zichtbaar en merkbaar. Dit zal nog wel erger worden vrees ik.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

kowlier schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 08:55:
iemand wat tips om de grind naar de t-34 (russian med) te verzachten op de A-20?
echt een baggertank. slechte scout, slechte gun, geen defense...
Zo heb ik trouwens een schijthekel aan de T-34, de grind met de A-20 afgerond, de eerste 20 potjes met de T-34 won ik allemaal, maar ik kom nu echt enkel in schijtteams terecht. Zelfs als lagste tier meerdere kills maken, de vijand gespot houden, cap resetten etc, maar zodra m'n team een rood stipje aan de andere kant van de map zie zijn ze weg. Met een heavy kan ik in zo'n geval nog wat uitrichten, maar als med ben ik nergens zonder support. :(

Sowieso een rot lijn, de russische med lijn. De T43 is ook al zon waardeloos gebakkie, pas met de T44 word het beter.

[Voor 7% gewijzigd door ZenTex op 10-10-2012 09:42]

ZenTex schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 03:05:
Ik begrijp niet hoe je ping ineens zo omhoog gegaan kan zijn. Ligt het niet aan je provider? Ik lees op de Forums dat veel Ozzies ping problemen hebben maar enkel de klanten van specifieke providers, de rest heeft nergens last van.
Ik heb hetzelfde probleem maar dan met de EU server. Toen ik hier in feb begon zat ik op 400, nu meestal rond 600. Het 1e is goed te doen,het laatste begint irritant te worden. Vandaar ook dat ik nu vaker op de SEA server zit.

[removed]

• Knowuse
Ha ha, dat heb ik ook wel eens gedacht, maar denk het toch uiteindelijk niet. Zal wel een vorm van cognitive dissonance zijn, waarbij je weet dat xp verliest omdat je geen premium hebt. Vanavond speel ik weer even zonder premium, aangezien mijn doosje dat binnen 24uur geleverd zou worden een paar dagen opzich laat wachten :(
[tin_foil_hat_mode]
Win ratio = 60,66%.

[/tin_foil_hat_mode]
Gisteren de MX AC Mle. 1948 gekocht en 1 potje gespeeld, ging nog niet echt super. Hoef gelukkig alleen nog de tracks en tier X gun te researchen (17k en 63k xp), waarna deze td waarschijnlijk pas een beetje leuk wordt.

Shuttle st20g5

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

/me Bergt aluminium hoedje weer op, maar niet te ver weg...

Skills die onbewust beter worden is zelfs voor deze aluminium-hoedje-eigenaar een brug te ver.

[Voor 43% gewijzigd door Sapstengel op 10-10-2012 10:13]

• Joindry

Joindry

Eerlijk, ik denk dat je je alu hoedje er terug mag uitnemen hoor. Volgens mij zijn bijna alle alu hoedjes theoriën waar. Hoger aantal 0 crits wanneer je een goede speler bent, variabele pen waarden, mysterieuze spots en gespot worden op 450+ meter. Magical forests, Alles is in percentagen, vuur vatten, ammoracks, detracks, alle moduleschade, pen waarden, .... Je kan dat nooit controleren op lange termijn, volgens mij perfect mogelijk dat overal een algoritme tussenzit die rekening houdt met je winrate (of eigen WG efficiency) en ik staaf mijn eigen paranoide gedachtegoed met het argument dat WG nog steeds geen eigen efficiency toegevoegd heeft. En ja zelfs MM voor premium accounts, slechte spelers, premium voertuigen.

Ik moet wel toegeven ik heb thuis een kleerkast apart voor alu hoedjes :)
En zitten teveel mogelijkheden voor WG om te "reguleren". Het is een beetje zoals de kat bij (+/- 100) borden melk te zetten...

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02 22:42
Joindry schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:28:
En zitten teveel mogelijkheden voor WG om te "regulieren". Het is een beetje zoals de kat bij (+/- 100) borden melk te zetten...
The fuck did i just read???

• Joindry

Joindry

eL_Jay schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:55:
[...]

The fuck did i just read???
Zeggen jullie dat niet in Nederland?

link

• Jeebeekje
  • Laatst online: 15:21
Joindry schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:59:
[...]

Zeggen jullie dat niet in Nederland?

link
Doe dan maar de kat op het spek binden....
wontcachme schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:22:
[...]

Geloof me:

Nee. Gewoon Nee.

Ik speel nu al bijna 1.5 jaar met premium en de mm/teams zijn nog nooit zo slecht geweest als nu. Lijkt wel of het met elke patch iets erger wordt......
De MM is meestal gewoon prima maar het aantal spelers die hersendood zijn ligt tig keer hoger dan na de launch.

• eL_Jay
psychoclown schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:01:
[...]

De MM is meestal gewoon prima maar het aantal spelers die hersendood zijn ligt tig keer hoger dan na de launch.
Zat gister in een potje tegen zimmer (assault campinovka) en toen klopte de matchamking gewoonweg niet.
Zimmer's team had 1 tier X meer en wij hadden nog een aantal low tier scouts. Ik geloof dat het totale tierpunten verschil tussen de teams minimaal 5 was, wat ik toch wel een hele matchfailing vind.
(dan heb ik liever 6 arty's aan beide kanten maar wel gelijkwaardige teams op het gebied van hardware ;))
Persoonlijk blijf ik de publics leuk vinden ondanks de grote wisselvalligheid in hersenactiviteit van de spelers. Je moet gewoon je eigen spel blijven spelen met de tanks die je leuk vind en zo heel af en toe kom je gewoon spelers tegen waarmee het klikt en je met zijn tweeen een heel vijandelijk team kunt oprollen })

[Voor 19% gewijzigd door eL_Jay op 10-10-2012 11:24]

Heb je toevallig een screenshot van die pot?
En zoals ik zei 'De MM is meestal gewoon prima' :)

Superbabs, zet je DM eens aan MyReact > Voorkeuren'

• eL_Jay
psychoclown schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:26:
Heb je toevallig een screenshot van die pot?
En zoals ik zei 'De MM is meestal gewoon prima' :)

Superbabs, zet je DM eens aan MyReact > Voorkeuren'
Helaas, maak eigenlijk nooit screens (tenzij ik rare dingen zie, of gruwelijk hard kont schop >top gun/confederate+10)

• BramSd
Ik kom de laatste tijd wel vaker tegen dat er een slechte verhouding is in de verdeling van artillery. Zo had ik gisteren nog een pot waarin het ene team een tier 4 en tier 5 arty had en het andere team twee tier 4 arties. Ik vind het verschil in kwaliteit tussen tier 4 en 5 (en ook tussen 3 en 4) zo groot dat dit niet mag gebeuren. Een Hummel tov een Grille bijvoorbeeld kan wél over de hele map schieten en doet zo significant meer schade per schot dat het team met de Grille een grote achterstand heeft.

Dan had ik ook nog een pot met aan de ene kant 5 tier 8 en een tier 7 arty en het andere team (mijn team) had 3 tier 8, 2 tier 7 en een tier 6. Ook daarvoor geldt dat het een te groot verschil is.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

eL_Jay schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:30:
[...]

Helaas, maak eigenlijk nooit screens (tenzij ik rare dingen zie, of gruwelijk hard kont schop >top gun/confederate+10)
Psssst....als je de replay automagisch opslaat, kun je een screenshot van de replay maken ;)

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-05 12:45
[tin_foil_hat_mode]
Win ratio = 60,66%.

[/tin_foil_hat_mode]
Ik zal deze theory even ontkrachten, speel al een half jaar met premium en van die voorkeur voor premium gasten is de laatste tijd echt niks meer te merken. Lijkt wel of de hersens van teamgenoten worden weggebeamt zodra een match begint. Wat een stelletje droevige lui soms zeg. Top tiers dood na 2 min.

flickr - WOT Profile - Game PC

• eL_Jay
Sapstengel schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:34:
[...]

Psssst....als je de replay automagisch opslaat, kun je een screenshot van de replay maken ;)
Om heel eerlijk te zijn, dat interesseert me geen zak ;)
het is nu idd deze situatie van ongelijk aantal tierpunten die ik graag zou willen laten zien maar verders ben ik nooit langer met een potje bezig dan kijken hoeveel silver/xp en welke medailles ik wel of niet heb behaald ;)
Zoals ik al zeg ik speel voor de fun en het trollen, niet voor de e-peen of de stats.

(p.s. Ik vrees dat ik de komende tijd weer weinig in wot te vinden ben aangezien de beta's van planetside2 en Mechwarrior Online mij harder aantrekken atm. Dus dat wordt waarschijnlijk enkel een dailytroll met de 1390, elcAMX en is4)

p.p.s Had gister mijn eerste ragequit ever, toen ik in de TC wel heel hard faalde _O-

[Voor 5% gewijzigd door eL_Jay op 10-10-2012 11:43]

Een screenshot van begin van de replay is al genoeg om te zien hoe hard de MM gefaald heeft of niet :)

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Er zijn vandaag wel heel veel prutsers online...

• eL_Jay
psychoclown schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:56:
Een screenshot van begin van de replay is al genoeg om te zien hoe hard de MM gefaald heeft of niet :)
Ben nu niet thuis, maar het lijkt me lastig om een game van gister nog terug te halen (kan me niet herinneren dat ik autosave heb aangezet)

• Knowuse
De match making kijk alleen gehele gewicht voor de hele team en verder gelden er volgens de wiki dan nog de volgende speciale regels:

Special Restrictions
  • The number of the same vehicle on each team cannot differ by more than 1, except when the vehicles are in a platoon.
  • Previously, the number of SPGs in each team could never differ by more than 1. While this is still the goal for the match-maker, since update 0.7.4 it is not a strict restriction anymore. Now, rarely, SPG numbers can differ by more, including one team having none while the other team does.
  • The total weight of the SPGs on each team cannot differ by more than 25%.
  • The total weight of the top tier vehicles on each team cannot differ by more than 25%.
  • It seems in general the weight of the teams does not differ by more than 10%, but whether there is a fixed limit is unclear.
eL_Jay schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:21:
[...]

Zat gister in een potje tegen zimmer (assault campinovka) en toen klopte de matchamking gewoonweg niet.
Zimmer's team had 1 tier X meer en wij hadden nog een aantal low tier scouts. Ik geloof dat het totale tierpunten verschil tussen de teams minimaal 5 was, wat ik toch wel een hele matchfailing vind.
(dan heb ik liever 6 arty's aan beide kanten maar wel gelijkwaardige teams op het gebied van hardware ;))
Persoonlijk blijf ik de publics leuk vinden ondanks de grote wisselvalligheid in hersenactiviteit van de spelers. Je moet gewoon je eigen spel blijven spelen met de tanks die je leuk vind en zo heel af en toe kom je gewoon spelers tegen waarmee het klikt en je met zijn tweeen een heel vijandelijk team kunt oprollen })

Shuttle st20g5

• eL_Jay
Knowuse schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:13:
De match making kijk alleen gehele gewicht voor de hele team en verder gelden er volgens de wiki dan nog de volgende speciale regels:

Special Restrictions
  • The number of the same vehicle on each team cannot differ by more than 1, except when the vehicles are in a platoon.
  • Previously, the number of SPGs in each team could never differ by more than 1. While this is still the goal for the match-maker, since update 0.7.4 it is not a strict restriction anymore. Now, rarely, SPG numbers can differ by more, including one team having none while the other team does.
  • The total weight of the SPGs on each team cannot differ by more than 25%.
  • The total weight of the top tier vehicles on each team cannot differ by more than 25%.
  • It seems in general the weight of the teams does not differ by more than 10%, but whether there is a fixed limit is unclear.
[...]
Bedoel je met gewicht gewicht als in tonnage of gewicht als in de tier/wegingsfactor?

@ zentex, please enlighten me ;)

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

eL_Jay schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:34:
[...]

Bedoel je met gewicht gewicht als in tonnage of gewicht als in de tier/wegingsfactor?
Sorry, maar...

:F

:p

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:11
Gisteravond heb ik me nog kapot zitten ergeren in de tier 1 klassen. Ik reed in een MS-1, 3 tanks neergehaald en eentje tot 20% neergehaald. Enige wat 2-3 anderen moesten doen was 'even' om een andere tier 1 tank heen te rijden en een goed schot mikken. Het heeft toch 40+ schoten nodig én een 4e persoon die van de andere kant aan komt rijden om alsnog deze tank neer te krijgen, terwijl deze stil stond.

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 12:44
Tier 1 is te vergeven, daar zitten nu eenmaal veel nieuwe spelers. Ik denk zelf dat de problemen op hogere tiers beperkt zouden kunnen worden door vanaf tier 2 te beginnen met negatieve XP. Potje compleet gefaald in je tier V? -50 XP. Daar moet dan wel iets tegenover staan; bijvoorbeeld XP als je ten minste 1 bounce / 0% crit hebt. Op die manier krijg je een groter XP verschil tussen prutsers en spelers die gewoon pech hebben.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:43

Foamy

Fulltime prutser

negatieve XP? Liever niet. Dat werkt niet goed samen met mijn tactics :P Veelal light tanks of snelle meds, plank gas en we zien wel hoe snel we dood gaan ;)

blub

• Jeebeekje
  • Laatst online: 15:21
ja en dan een directe aftrek van 1000 XP als je helemaal niet beweegt in een battle:) Einde van al die irritante bots en AFK-ers...

• Gizzy
Foamy schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:07:
negatieve XP? Liever niet. Dat werkt niet goed samen met mijn tactics :P Veelal light tanks of snelle meds, plank gas en we zien wel hoe snel we dood gaan ;)
Mm wat mij betreft realiseert men zo wel het doel wat voor ogen is. Het kaf van het koren scheiden.

• Appel
MSalters schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:04:
Tier 1 is te vergeven, daar zitten nu eenmaal veel nieuwe spelers. Ik denk zelf dat de problemen op hogere tiers beperkt zouden kunnen worden door vanaf tier 2 te beginnen met negatieve XP. Potje compleet gefaald in je tier V? -50 XP. Daar moet dan wel iets tegenover staan; bijvoorbeeld XP als je ten minste 1 bounce / 0% crit hebt. Op die manier krijg je een groter XP verschil tussen prutsers en spelers die gewoon pech hebben.
Ja graag! :) Gaarne dan ook speelbare arty uit het spel verwijderen! Wellicht voor companies/clan wars de leaders 1 off-map artillery barrage geven waar ook van gescholen kan worden en ik ben happy.

• Gizzy
Appel schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:28:
[...]

Ja graag! :) Gaarne dan ook speelbare arty uit het spel verwijderen! Wellicht voor companies/clan wars de leaders 1 off-map artillery barrage geven waar ook van gescholen kan worden en ik ben happy.
Arty mag van mij gerust blijven hoor!

• Bean77
Appel schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:28:
[...]

Die barrage gooi ik liever op de hele aanvalspush van een clan. Gelijk gatenkaas en walkover. Die ene of paar arty knallen we daarna wel af. :p

• rgras
  • Niet online
Bijzonder: ik doe meer damage/haal meer XP per potje met mijn Löwe vergeleken met 'vroeger', maar ik hou netto nog niet eens 50% over van wat ik toen binnen kreeg.

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-05 20:57
rgras schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:11:
Bijzonder: ik doe meer damage/haal meer XP per potje met mijn Löwe vergeleken met 'vroeger', maar ik hou netto nog niet eens 50% over van wat ik toen binnen kreeg.
Ik haal met T34 ook veel minder credits binnen dan voorheen

• x-cessive
  • Laatst online: 28-05 21:04
Foamy schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:07:
Aan dat soort gasten heb ik dus een hekel, arty is niet snel genoeg gereload en ze zijn al dood, rest van team kan nog niks want vijand is nog buiten je viewrange.... Ga dan wat anders doen.

• Appel
Bean77 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:00:
[...]

Die barrage gooi ik liever op de hele aanvalspush van een clan. Gelijk gatenkaas en walkover. Die ene of paar arty knallen we daarna wel af. :p
Ja, wie niet? Gewoon lekker 1k gold kosten voor een barrage en max 1 per match. En de schoten zijn ook niet allemaal gegarandeerd raak.

Of er bestaat de kans dat het een fake push is en dat er maar 2 tanks een fake push doen. En in dit scenario... welke arty? Je staat met 15 tanks vs 15 tanks :)

• eL_Jay
x-cessive schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:24:
[...]

Aan dat soort gasten heb ik dus een hekel, arty is niet snel genoeg gereload en ze zijn al dood, rest van team kan nog niks want vijand is nog buiten je viewrange.... Ga dan wat anders doen.
Ach als hij dat leuk vind om te doen, moet ie dat toch lekker doen, ieder zijn meug

Ik krijg namelijk het gevoel dat de meesten hier enkel spelen om te winnen. Wanneer je van 29 andere spelers afhankelijk bent heb je daar gewoon verrekte weinig invloed op. Probeer je dus minder te laten frustreren door "noobs" of andergezinden en probeer gewoon lol te hebben terwijl je strijdend ten ondergaat ;) Ik haal op die manier bijna elk potje plezier uit de publics die ik speel.
Ik moet wel bekennen dat ik het ook leuker vind wanneer ik met 1/2 goede spelers kan optrekken en zodoende op ondersteuning kan rekenen en deze kan geven, maar gezien de vele rants en rages die ik o.a. hier lees lijkt het dat sommige mensen zich niet neer lijken te willen leggen bij het feit dat WoT een verkapte BETA is, WG=crap en de community is de meest waardeloze die ik tot nog toe in een game ben tegengekomen. Wanneer je je hier bij neer legt is het nog best een vermakelijk spelletje :)
Ik was altijd positief over de publics en haalde ook daar goede scores en veel plezier uit maar tegenwoordig zijn er gewoon echt teveel brainless spelers. Nieuwe of onervaren spelers vind ik totaal niet erg maar hoe stom sommige gasten (en voornamelijk hoge tiers) spelen kan ik echt niet begrijpen.

• eL_Jay
psychoclown schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:53:
Ik was altijd positief over de publics en haalde ook daar goede scores en veel plezier uit maar tegenwoordig zijn er gewoon echt teveel brainless spelers. Nieuwe of onervaren spelers vind ik totaal niet erg maar hoe stom sommige gasten (en voornamelijk hoge tiers) spelen kan ik echt niet begrijpen.
En jij kunt niet gewoon alsnog lol hebben door in je e50 je eigen spel te spelen, 3 kills te maken en vervolgens glorieus te sterven?

• Appel
psychoclown schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:53:
Geef idioten genoeg tijd en ook zij kunnen top tiers halen. Wat bij mij heel erg heeft geholpen is om XVM gewoon niet meer te gebruiken. Ignorance is bliss.

En voor de rest laat ik mij alleen maar in randoms zien met 2 mensen waarvan ik weet dat ik er op kan bouwen. Ik heb stiekem nog steeds hoop op super-platoons (5 man). Al zou dat een beetje over powered worden voor randoms.
eL_Jay schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:58:
[...]

En jij kunt niet gewoon alsnog lol hebben door in je e50 je eigen spel te spelen, 3 kills te maken en vervolgens glorieus te sterven?
Nee want soms zijn de teams zo idioot dat je met een goed platoon (ik speel nooit zonder) uiteindelijk tegenover 12 man staat en het dan nog maar moet oplossen. Een pot verliezen vind ik totaal niet erg als ik tenminste mijn best heb kunnen doen maarja dat kan soms gewoon niet.

Nee, dan duik ik wel een TC in of (zoals ik vaak doe) maak ik mijn eigen. Ken sowieso genoeg mensen die graag in mijn TC's joinen dus het bemachtigen van genoeg spelers voor een TC is geen probleem :)
Tenminste goede teamplay, interessante potjes tegen andere teams en directe invloed op het verloop van de battle.

Overigens is het niet dat ik me aan XVM stoor of dat ik iets aantrek van de winstkansen, sowieso kun je de idioten ook wel ontdekken zonder te kijken naar hun efficiency scores etc ;)

[Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 10-10-2012 16:15]

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-05 18:45

ShockWave

Lost it somewhere

Jeebeekje schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:08:
ja en dan een directe aftrek van 1000 XP als je helemaal niet beweegt in een battle:) Einde van al die irritante bots en AFK-ers...
Zou geweldig zijn een cumulatieve bonusaftrek tot 1000XP vanaf tier 5 ofzo.
Hadden laatst een Bot in ons team (IS-7) deze deed op onze spawnplek 48 damage (waarschijnlijk enemy light tegenaangereden) en hij verdiende op de loss 500+ xp.
Dus na aftrek zou dat gewoon 0xp worden, krijg je niet van die bots in de hogere tiers omdat ze geen xp kunnen farmen met niks doen.

Helaas zijn er ook bots die wel bewegen, heb eens een T95 gezien die ging vooruit, linksom-, rechtsom draaien en weer achteruit en bleef dit herhalen met enemy's in de buurt....

Dit zal wel te moeilijk worden voor WG omdat iemand die wel zijn best doen maar gewoon een slechte pot speelt geen aftrek zou moeten krijgen..

Star Citizen referralcode

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-05 21:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

shockwae schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:33:
[...]

Zou geweldig zijn een cumulatieve bonusaftrek tot 1000XP vanaf tier 5 ofzo.
Hadden laatst een Bot in ons team (IS-7) deze deed op onze spawnplek 48 damage (waarschijnlijk enemy light tegenaangereden) en hij verdiende op de loss 500+ xp.
Dus na aftrek zou dat gewoon 0xp worden, krijg je niet van die bots in de hogere tiers omdat ze geen xp kunnen farmen met niks doen.

Helaas zijn er ook bots die wel bewegen, heb eens een T95 gezien die ging vooruit, linksom-, rechtsom draaien en weer achteruit en bleef dit herhalen met enemy's in de buurt....

Dit zal wel te moeilijk worden voor WG omdat iemand die wel zijn best doen maar gewoon een slechte pot speelt geen aftrek zou moeten krijgen..
Zijn wij dezelfde ooit tegen gekomen?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=O0aoJ-MK7nI]

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

eL_Jay schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:36:
[...]

Ach als hij dat leuk vind om te doen, moet ie dat toch lekker doen, ieder zijn meug

Ik krijg namelijk het gevoel dat de meesten hier enkel spelen om te winnen. Wanneer je van 29 andere spelers afhankelijk bent heb je daar gewoon verrekte weinig invloed op. Probeer je dus minder te laten frustreren door "noobs" of andergezinden en probeer gewoon lol te hebben terwijl je strijdend ten ondergaat ;) Ik haal op die manier bijna elk potje plezier uit de publics die ik speel.
Ik moet wel bekennen dat ik het ook leuker vind wanneer ik met 1/2 goede spelers kan optrekken en zodoende op ondersteuning kan rekenen en deze kan geven, maar gezien de vele rants en rages die ik o.a. hier lees lijkt het dat sommige mensen zich niet neer lijken te willen leggen bij het feit dat WoT een verkapte BETA is, WG=crap en de community is de meest waardeloze die ik tot nog toe in een game ben tegengekomen. Wanneer je je hier bij neer legt is het nog best een vermakelijk spelletje :)
Zo doe ik het ook. Natuurlijk loop ik ook wel eens te ragen, maar leg je erbij neer en besef je dat het andere team van dezelfde ongemakken is voorzien.
Om bovengenoemde reden begint het topic ook steeds minder interessant te worden vind ik. Het begint meer en meer een wine-topic te worden vind ik.

Crizyz op Steam

• Joindry

Joindry

"For a fee of 2500 gold you will be able to rename your World of Tanks account with an awesome and well thought-out new nickname."

wth? menen ze dat nu 10euro voor een nicknamechange? ik ga toch passen denk ik.

• McBrag
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01 15:07
Vandaag ook weer is plaats genomen in men trouwe kv-1.
Blijft nog steeds een lekkere tank om credits mee te farmen :)

• wontcachme

wontcachme

Joindry schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:34:
"For a fee of 2500 gold you will be able to rename your World of Tanks account with an awesome and well thought-out new nickname."
YouTube: NO GOD! PLEASE NO!!! NOOOOOOOOOO

• BramSd

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:19
Victory!
Battle: El Halluf woensdag 10 oktober 2012 19:17:24
Vehicle: Dicker Max
Experience received: 1.519
Credits received: 52.554
Battle Achievements: Top Gun, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Best een leuke tank, heb hem sinds vandaag, 3e match :) 6 kills, die gun dep is heerlijk :) zeker op deze map!

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Voor degenen die het nog niet weten, clan wars komt weer online.
Wel een beetje jammer, zoals ook al in het topic staat, dat er voor EU zo goed als geen info over gegeven is en iedereen moet 'zoeken' naar informatie.

• Appel

Fluffy_the_Destroyer here I come! :D

• wontcachme

wontcachme

En als je iedereens dag wilt verzieken een titel van een catchy tune:

Hey_Macarena
Oppa_Gangnam_style
Its_the_final_countdown
Justin_Bieber :+ :+

Gelijk iedereen dat deuntje in zijn kop :+

• Kovrim
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-09-2021
wontcachme schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:50:
En als je iedereens dag wilt verzieken een titel van een catchy tune:

Hey_Macarena
Oppa_Gangnam_style
Its_the_final_countdown
Justin_Bieber :+ :+

Gelijk iedereen dat deuntje in zijn kop :+
Illidan

En elk potje in chat trollen met "You are not repaired".

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:22

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Holy shit zeg, hebben ze geld tekort bij WG? :9

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:19
2e Ace vandaag :)
Victory!
Battle: Siegfried Line woensdag 10 oktober 2012 20:50:29
Vehicle: Panther II
Experience received: 3.788 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 49.900
Battle Achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"

Gaat lekker :)

Net even geplatooned, snel weer single play, 5-6 losses op rij. Nu de ene win na de andere.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• wontcachme

wontcachme

Defeat
Battle: Mountain Pass woensdag 10 oktober 2012 20:53:17
Vehicle: Type 59
Experience received: 1.134
Credits received: 99.768

Ik had 5 kills met 3600dmg. Rest van mijn team had 1 kill en allemaal bij elkaar 1000dmg.........

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-05 11:30

Mickroz

Mickroz#2491

eerste potje met de T82 :P
Victory on Province
Battle: woensdag 10 oktober 2012 21:48:03
Vehicle: T82
Experience received: 2.720 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 19.449
Battle Achievements: Top Gun, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

• Anoniem: 420503
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Eindelijk een Samokhodnaya Ustanovka-101 kill, nog 2 te gaan voor master tanker.

Je ziet ze sowieso amper die tanks van die nieuwe tree.

• Anoniem: 420503
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
En mooie posts, mcbrag en appie, mickroz en criziz !

Net 7 kills met M5, en verloor erna van Hetzer, duh. NAG ! oh twas een lost. lol.
Mooi man.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee