Ik heb gisteren een dagje doorgebracht op de SeA server en moet nu een beetje gniffelen om die commentaren op slechte spelers. Het gros van de spelers daar zijn veteranen die getransferred zijn, maar ik heb een nieuw account aangemaakt en ben vanaf 0 begonnen. Kwam dus bij hoofdzakelijk beginners terecht (tier 1 en 2 Beatles uitgezonderd). Op een gegeven moment had ik 76% winrate na 100 potjes of zo.
Keerzijde van de medaille is echter dat je eigen team maten het winnen je onmogelijk maken. Door lekker voor je te gaan staan terwijl je aan het prijsschieten bent ofzo, of op jou schieten ipv op de vijand.
Tekenend is m'n 1e battle in de m3lee. Stock, maar wel top gun medaille gehaald Door de vijand te flanken in de stad nota bene.
Ook nog een x5 bonus, dus 6000+ xp en van volledig stock naar full ops in 1 battle.
Ondertussen wel afgezakt naar 66% win rate helaas door een aantal potjes waarin ik werkelijk niets kon doen door stupiditeit van m'n teamgenoten, maar ik klaag niet want meestal profiteer ik van de stupiditeit van het andere team.
1 ding valt me wel erg op, het aantal 0 dag schoten. Zo stond ik in een battle alleen tegenover 3 van hun laatste spelers, schoot ze naar 5% en deed de volgende 20 schoten ofzo enkel 0 damage. ( geen overdrijving) dit soort situaties komt wel heel erg vaak voor.
Het zal me benieuwen hoe het me vergaat in de hogere tiers, zoals gezegd, het merendeel van de spelers zijn veteranen. Maar gelukkig heb ik hier wel een goede ping, dat zou iets moeten schelen.
Wat nu ook weer erg opvalt is de OPness van de KV. Op een gegeven moment stond ons hele team op hun laatste tank te schieten, een KV, stuk of 7 man. 75 schoten heeft dat ding mogen incasseren voordat ie neerging. Heb zelf in m'n m3lee maar 50 dmg kunnen doen, de rest waren enkel 0dmg schoten op z'n achterste.
EDIT: Het hadden er meer kunnen zijn als hij met z'n
voorkant naar ons toe stond ipv met z'n achterkant.

[Voor 3% gewijzigd door ZenTex op 06-10-2012 06:28]