Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 24 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 31.561 views

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02 22:42
hopiconjo schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:58:
zit te dubben tussen deze 2:

T-50-2 – Soviet Tier V
AMX 12t – French Tier VI
De amx 12t vonden velen verschrikkelijk, ik vond het persoonlijk een leuk tankje dat voor mij het begin was van de leukste tree uit WoT.
De t50-2 is lastig bestuurbaar (lees te snel/scherp sturen) sinds 8.0 en zou ik daarom niet aanraden.

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-03 20:20

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

En ik vond de 12t k*t met peren. en die tree eindigt in de nog steeds meest OP tank van het spel. Eentje die totaal niet past in de geest van spel vind ik :)

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:41

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

12t vond ik ook maar mwah (moet wel toegeven ik was zo noobish om vergeten de top engine te mounten). Dit kwam met name doordat ik hem wat sluggish vond (maar dat kan dus komen door de vergeten engine). Het is geen scouttank vanwege de trage acceleratie en de snelle afname van snelheid bij het nemen van bochten. Daarentegen kun je hem wel gebruiken om te trollen van tanks maar ook daarvoor vond ik de ELC stukken beter (die kan gewoon scouten EN trollen).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11-2022

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Mooi hoe die discussie over MM, faalteams, noobs, TK-ers, suicide tankers, etc., etc. met enige regelmaat onderwerp van "discussie" is.

Toch lijkt het erop dat een tweetal onomstotelijke feiten vaak vergeten wordt:
1. Als je Public speelt, speelt ieder voor zich.
2. Op elke map kun je meerdere succesvolle tactieken toepassen.

Dit betekent mijns inziens:
1. Verwacht in Public niet dat iemand jouw belangen behartigt. Verwacht in public niet dat andere spelers naar jou luisteren. Verwacht in Public niet dat iedereen voor de overwinning gaat.
Verwachting is de ideale voedingsbodem voor teleurstelling. Als je niet teleurgesteld wil worden kun je je verwachtingen bijstellen of geen public meer spelen. Doe je beide niet: jouw probleem.
2. Niet iedereen ligt op één lijn wat betreft de beste tactiek voor de betreffende map. Het is een illusie dat je iedereen kunt overtuigen dat jouw tactiek het beste is. Wil je tactisch spelen, dan moet je TCs of CWs spelen.

Waarom meld ik dit?
In twee pagina's hebben twee spelers aangekondigd te stoppen met WoT (al dan niet tijdelijk), wat in mijn ogen erg zonde is van diens tijd en effort. Als je met de tekortkomingen van Public battles kunt leven/omzeilen, blijft het gewoon een erg vermakelijk spelletje dat verrassend goed in elkaar steekt!

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:15
Gisteren lekker wezen racen met tier5's op himmelsdorf en province :) stuk of 20 t50-2, vk2801 en elc amx die elkaar het leven zuur proberen te maken, elkaar tegen muren aan duwen voor een bocht, of van geitepad op province afduwen enzo :P Dikke pret

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02 22:42
Sapstengel schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:10:
Als je met de tekortkomingen van Public battles kunt leven/omzeilen, blijft het gewoon een erg vermakelijk spelletje dat verrassend goed in elkaar steekt!
Mwah ik vind het niet verrassend goed in elkaar steken, duitsers zijn in mijn ogen te zwak (zeker gezien de geschiedenis)
De enige is WAARDELOOS. Dit is toch 1 van de slechtere, zo niet de slechts game-engines die ik in mijn collectie heb (0% hits anyone/door muren schieten/Ghost shells)
Het F2P concept is wel geweldig uitgewerkt.
De Buff'n'Nerf strategie vindt ik persoonlijk niet leuk.
De community is van hetzelfde niveau als bij FOK(maar daar kunnen de makers niet veel aan doen)

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-02 00:41
Hangt er vanaf wat je er mee wilt doen en of het credit mag kosten :) Aangezien de T-50-2 het einde van de light tree is, verdiend deze niet veel en leidt negens naar toe.
hopiconjo schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:58:
zit te dubben tussen deze 2:

T-50-2 – Soviet Tier V
AMX 12t – French Tier VI

Shuttle st20g5

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik zit voor het eerst in tijden weer eens te platoonen, twee E-75's waarvan ééntje stock is. Tot nu toe 90+% gewonnen, dus ik denk dat ik het vanaf nu maar bij platoons ga houden.

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

eL_Jay schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:17:
[...]

Mwah ik vind het niet verrassend goed in elkaar steken, duitsers zijn in mijn ogen te zwak (zeker gezien de geschiedenis)
De enige is WAARDELOOS. Dit is toch 1 van de slechtere, zo niet de slechts game-engines die ik in mijn collectie heb (0% hits anyone/door muren schieten/Ghost shells)
De community is van hetzelfde niveau als bij FOK(maar daar kunnen de makers niet veel aan doen)
Tsja, je zegt het goed: "in mijn ogen". Datzelfde zullen hele volksstammen zeggen over de Amerikanen en Fransen. Andersom overigens ook. Persoonlijk heb ik de laagste scores op de Russische tanks. Kan gewoon geen lekkere speelstijl aanmeten voor die tanks. Maar van alle kanten hoor ik dat de Russen toch echt wel OP zijn. Go figure.

Wat betreft game engine: WG onderkent dit ook. Het is ook niet voor niets versie 0.8.0, welke we nu spelen. Ik zie het nog steeds als een heeeeeeele uitgebreide Beta. Voordeel is wel dat iedereen hetzelfde nadeel heeft (see what I did there?)

Wat is F2P? (Fun 2 Play?)

Buff'n'Nerf lijkt mij nog steeds noodzakelijk om de balans te houden in het spel, zolang trees wijzigen/toegevoegd worden. Dat dit soms nadelige gevolgen heeft voor bijvoorbeeld mijzelf (eindelijk de T110E4 in beeld....nuf said) vind ik ook ruk, maar gezien de stats van deze tank pré nerf, vind ik het wel rechtvaardig. Van dergelijke nerfs krijgt WG heel wat commentaar te verduren, maar gelukkig trekken ze zich daar weinig van aan.

Community: de wereld is kapot. <- Dat zou een goede conclusie kunnen zijn als je de gemiddelde ragende tanker als referentiekader hanteert. Let wel, de schil om de oerdriften van de mens die wij beschaafdheid noemen is flinterdun. Geef je mensen de kans om volledig anoniem alle frustraties van het dagelijkse leven - die ze uit name van de beschaafdheid opkroppen - uit te leven in een schietspel......tsja, kan het ze niet kwalijk nemen. Ik ben allang blij dat het aantal ragende tankers in een spel van 30 man vaak beperkt blijft tot 3. Dat geeft de burger moed ;)

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

eL_Jay schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:17:
[...]

Hoe het histotisch gezien zou moeten is vaker besproken en het is geen sim maar een arcade game met rpg elementen. Ik ben het overigens niet eens met de "zwakke duitsers", de E75 en KT zijn beesten van tanks. De 3601 is nog steeds een hele goede tier 6 en de E50 en E50M zijn in goede handen een toevoeging aan het team. In dat zelfde licht kun je ook kijken naar het buffen en nerfen.
Hoewel de manier enigszins apart te noemen is moet je toegeven dat als je een goede speler bent je met elke tank goed kunt spelen. In diezelfde lijn kunnen/zullen nieuwe en slechte spelers op alle tanks slecht spelen. Dus de tanks balancen aan de hand van hoe de community ermee presteert is niet eens heel gek (let wel: ik zeg niet dat ik het de juiste manier vind).

-edit-
Crit hits zonder damage zijn vervelend en frusterend maar ze zijn wel degelijk te verklaren aangezien je een module of crew hebt beschadigd die alle damage heeft geabsorbeerd.
rgras schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:33:
Ik zit voor het eerst in tijden weer eens te platoonen, twee E-75's waarvan ééntje stock is. Tot nu toe 90+% gewonnen, dus ik denk dat ik het nu maar bij platoons ga houden.
Sowieso is dat veel leuker/gezelliger + je kans met winnen gaat omhoog (wat ook leuk is). Voordelen genoeg!

[Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 05-10-2012 16:45]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Je kan mij veel vertellen, maar dit is dus een moment waarop ik graag een hoge cliff of water zie zodat ik zelf moord kan plegen. Als dit je speelstijl is mag je van mij echt dit spel uninstallen, want je hebt het verstand van een oetlul.

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Ze zijn daar vast met z'n 3en aan het pokeren.

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Voor encounter geen slechte plek voor een TD ivm resetten....drie is een beetje overkill, agreed.
Maar vergeet niet dat je in een Public zit ;)

edit: dat het magic forrest compleet met rust gelaten wordt vind ik overigens nog slechter.

[Voor 24% gewijzigd door Sapstengel op 05-10-2012 18:17]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Sapstengel schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 18:17:
Voor encounter geen slechte plek voor een TD ivm resetten....drie is een beetje overkill, agreed.
Maar vergeet niet dat je in een Public zit ;)

edit: dat het magic forrest compleet met rust gelaten wordt vind ik overigens nog slechter.
Onze JagdTigers vonden zich te goed voor defenden, en scholden iedereen uit voor f#gs, idiots, noobs, m#ng#ls, cowards, sh1tters en noem het maar op omdat hun gelijk hadden en uber pro stats players waren *hun eigen woorden*. Ze voelden zich te goed om normaal te defenden/helpen.

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Klopt dus weer aardig met de 3 uit 30 verhouding (a.k.a. retard-ratio).

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-03 21:37

Mickroz

Mickroz#2491

Ik kan me enigszins in jouw reactie vinden Sapstengel, als je public speelt is het ieder voor zich, maarrrr ik heb sinds de update naar 0.8.0 nog nooit zo slechte teamplay gezien sinds 0.7.4 denk ik, 0.7.5 ging opzich ook nog wel, tenminste dat lag aan de game mode die ik speelde, standard was gewoon goed te doen, encounter en assault waren al meer ieder voor zich.
Dus wat is er veranderd waardoor het nu zo'n zooitje is?

En daarbij is de MM gewoon bagger, als je 12-15 potjes in een bagger team zit en daarna 12-15 potjes in een goed team, dan klopt er gewoon iets niet, de balans is er gewoon uit.

Als dit gebalanceerd zou zijn, dan zou het ten eerst een stuk leuker spelen, maar slechtere spelers zouden ook nog wat kunnen leren van de betere spelers, ipv dat de chat 1 grote kanonade van verwijten wordt en dan maakt de tactiek in principe niet uit (tenzij het een lemmingstrein wordt)

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Mickroz schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 18:59:
...
Dus wat is er veranderd waardoor het nu zo'n zooitje is?

En daarbij is de MM gewoon bagger, als je 12-15 potjes in een bagger team zit en daarna 12-15 potjes in een goed team, dan klopt er gewoon iets niet, de balans is er gewoon uit.

Als dit gebalanceerd zou zijn, dan zou het ten eerst een stuk leuker spelen, maar slechtere spelers zouden ook nog wat kunnen leren van de betere spelers, ipv dat de chat 1 grote kanonade van verwijten wordt en dan maakt de tactiek in principe niet uit (tenzij het een lemmingstrein wordt)
Mijn subjectieve mening is dat na elke update het niveau in eerste instantie weer lager is, waarna het langzaam weer stijgt. Hetzelfde geldt m.i. ook voor elke leuke special (niet die van morgen dus!). Maar dat is enkel een subjectieve mening zonder enige vorm van statistische onderbouwing en dus niets meer dan een hypothese.

MM houdt 0,0 rekening met experience, stats of skills. 12-15 potjes in een bagger team is niks meer of minder dan het resultaat van een pseudo random nummer. C'est la Vie, Shit happens.

Overigens zou ik ook wel een experiment willen zien, waarbij de MM rekening houdt met skills. Ik zeg bewust experiment, omdat ik uiteindelijk verwacht dat bij een dergelijk systeem het zelflerend vermogen van de spelers tot ~0 daalt. Waarom denk ik dat? Ik leer nu bij doordat ik afkijk (bijv. meerijden nadat je kapot bent) bij betere spelers. Bij een dergelijke aanpassing van de MM word ik natuurlijk niet meer ingedeeld bij de betere spelers....

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Naar mijn mening mag er wel een ranking/stats based matchmaking komen, ik ben het aardig zat dat ik in een team terrecht kom met een stuk of 2/3 Afk leechers in een tier 10. Die ook volgens XVM een efficiency hebben van 500-750. Geef mij maar de CW style, hard tegen hard er op en der over. Niet dit soort gedoe..

Het niveau is heel laag op dit moment in het spel, toen het nog in de BETA zat had je een veel hoger niveau.. en aan het begin van de release.. maar dat is nu wel aan het zinken.

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Dat zou ik ook wel willen zien idd, dan denk ik dat er wat meer balans in het spel komt kwa spelers, want of je nu 10 slechte spelers van de 15 tegenover 2 slechte spelers van de 15 hebt, of je heb er 5 tegenover 5 in elk team, dan komt het weer op skill aan.

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-01 19:03
wellicht een splitsing zoals men bijvoorbeeld bij League of Legends heeft gedaan (en een hoop andere spellen) dat er een "fun" random is en een "ranked" deel komt. als je efficiency boven de 1100 is mag je bijv. deelnemen aan ranked ofzo? (ik zat op 1110 dus ik mag mee doen O-) )

*burp*

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Tsja, je kunt een MM ontwerpen die helemaal rekening houdt met diverse klassen, efficiency, win ratio, etc etc. Daarmee ondervang je helaas nog steeds niet dat ieder voor zich speelt in Public en bijv. een arty de kill-shot maakt op de T29 met 1% health i.p.v. de Jagdtiger aan te pakken, zoals hierboven beschreven. Je ondervangt nog steeds niet het verschil in mening wat de beste tactic voor de betreffende map is. Je krijgt zelfs een shitload aan lights/meds die de hele battle zich verstoppen, om op het laatste moment in de cap circle te gaan staan, want daar krijg je een enorme efficiency rating mee -> hogere klasse.

Je behoudt dus veel van de negatieve aspecten met een aantal nieuwe erbij. Daarbij weet je ook dat de "instromers" minder opportunity krijgen om door te groeien tot kwalitatief goede spelers.

Begrijp me niet verkeerd, ik zou graag het experiment zien, maar ik geloof er niet in dat het de heilige graal is.
rimpeldinky schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 19:37:
wellicht een splitsing zoals men bijvoorbeeld bij League of Legends heeft gedaan (en een hoop andere spellen) dat er een "fun" random is en een "ranked" deel komt. als je efficiency boven de 1100 is mag je bijv. deelnemen aan ranked ofzo? (ik zat op 1110 dus ik mag mee doen O-) )
Dat spel ken ik niet uit eerste hand, maar zoals je het omschrijft denk ik: "Dat is er al in WoT" Public = fun, WC/TC = ranked.

[Voor 21% gewijzigd door Sapstengel op 05-10-2012 19:43]

Het punt is volgens mij dat er weinig (echt) goede/average spelers zijn (ten opzichte van de totale community) en dat verkleind de kans voor nieuwe of lerende spelers om deze spelers live bezig te zien.
Ik heb al ervaring van closed en open beta en zelfs na de launch heb ik ook nog mensen als nbarloya bezig gezien (en pissed off gekregen :P) maar die zul je nog maar zelden tegenkomen (al is het maar door de hoeveelheden spelers die het spel spelen).

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Dat zou een goede verklaring kunnen zijn. Ten onder gaan aan je eigen succes. Zie je overigens ook bij veel bedrijven buiten de gaming industry.

Maar dan ben je het ook met mij eens dat een class based MM voor een grotere splitsing van kwalitatief goede spelers zal zorgen en minder goede spelers/instromers geen kans meer krijgen de fun in het spel te ontdekken en de tijd en effort willen investeren om door te groeien.

Edit: volgens mij zul je overigens nooit de kwaliteit van beta spelers krijgen in een community. Beta spelers zijn toch vaak de serieuzere spelers. Aard van het beestje.

[Voor 16% gewijzigd door Sapstengel op 05-10-2012 19:57]

Een ranked/efficiency based MM zou ik wel eens in een testomgeving zien. Wellicht gekoppeld aan de hoeveelheid battles om zodoende ook een soort van doorstroom te creëren en de nieuwe spelers toch ook de kans te geven zich te ontwikkelen. Daarnaast moet je altijd bedenken dat ze ook in TC's kunnen joinen en van clans/clanmembers kunnen leren :)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Sapstengel schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 19:53:
Dat zou een goede verklaring kunnen zijn. Ten onder gaan aan je eigen succes. Zie je overigens ook bij veel bedrijven buiten de gaming industry.

Maar dan ben je het ook met mij eens dat een class based MM voor een grotere splitsing van kwalitatief goede spelers zal zorgen en minder goede spelers/instromers geen kans meer krijgen de fun in het spel te ontdekken en de tijd en effort willen investeren om door te groeien.

Edit: volgens mij zul je overigens nooit de kwaliteit van beta spelers krijgen in een community. Beta spelers zijn toch vaak de serieuzere spelers. Aard van het beestje.
Je moet het als een soort Battlefield 2 en Call of Duty 4 zien.

Ik Battlefield 2 had je de zo genoemde Gather servers, waar alleen maar high skilled players zaten, deze servers waren unranked (de punten die je behaalde kwamen niet op je account terrecht). De spelers die meer tegen het pubben aan hingen hadden geen schijn van kans op deze server.. ja ze maakte af en toe een kill maar dat was het. Later waren die servers weinig meer aan, aangezien mensen die al redelijk waren ook nog eens Aimbots/Wallhacks en dergelijke gingen gebruiken..

In CoD 4 heb je dan weer de Pro Mod servers, hier worden ook de noobs van de pro's gescheiden.. je kunt heel snel zien wanneer een noob de server joined en instant keer op keer gedood wordt. Het is niet leuk voor die gene maar je kunt wel ziekelijk veel leren op die servers. Ik ben nooit echt goed geworden in Call of Duty 4, maar door veel mee te kijken met mensen op die servers heb ik veel geleerd.. zo heb ik ooit in een Gather (ESL) een leuke kill gemaakt in de laatste seconde.. iemand zat de bom te planten boven me in een huisje.. en schoot hem dwars door het plafond dood.. wist niet exact waar hij zat maar door goed mee te kijken en het geluid kun je veel klaar maken. :Y

Ik noem deze voorbeelden omdat het mij leuk lijkt, om een optie in World of Tanks te hebben die aangeeft dat je alleen maar tegen mensen kan spelen die Clan Wars speelt of alleen maar tegen mensen die tegen een bepaalde efficiency ratio willen spelen.. pak voor het gemak dit lijstje, en zeg dat je vanaf de 1200 grens wilt spelen.
Table of efficiency rating values
less than 600 | Bad players (~ 10%)
600 - 900 | Players below average (-48%)
900-1200 | Average players (~ 32%)
1200-1500 | Good players (~ 8%)
1500-1800 | Great players (~ 1.9%)
more 1800 | Unicums (~ 0,1%)
Dit zou een optie kunnen wezen, ook zou het volgende een optie kunnen wezen;

Matchmaking gebaseerd op efficiency, dit betekend dat mensen worden ingedeeld op hun efficiency, zo krijg je eerlijke matches en komen de uber platoons ook tegen elkaar ingedeeld.. met als resultaat dat je een eerlijkere matchmaking vormt. Ik denk dat dit al heel wat minder frustraties oplevert bij de mensen. Bij de eerste werk je met een klassen systeem en bij de 2e werk je met een zelflerende matchmaker.

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-03 14:22

TweakJerommeke

Stay a while and listen

rimpeldinky schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 19:37:
Zoiets zou leuk zijn want ik heb namelijk geen zin om in een clan te zitten. Casual en Skilled random battles zijn misschien een optie inderdaad. :)

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

gewoon een MM op tier en victories of efficiency zou idd al een stuk schelen, hoef je nog geeneens een ranked systeem te maken.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Victory!
Battle: Mines Friday, October 05, 2012 9:07:18 PM
Vehicle: T-54
Experience received: 2,491
Credits received: 97,926
Battle Achievements: Radley-Walters's medal, Steel Wall, Top Gun

Pff eindelijk weer eens een goede game :P

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

congrats :P bij mij was het weer bagger zowel solo als in platoon, dus ik ben er weer klaar mee voor vandaag.

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:58

ZenTex

Doet maar wat.

Ik heb gisteren een dagje doorgebracht op de SeA server en moet nu een beetje gniffelen om die commentaren op slechte spelers. Het gros van de spelers daar zijn veteranen die getransferred zijn, maar ik heb een nieuw account aangemaakt en ben vanaf 0 begonnen. Kwam dus bij hoofdzakelijk beginners terecht (tier 1 en 2 Beatles uitgezonderd). Op een gegeven moment had ik 76% winrate na 100 potjes of zo.
Keerzijde van de medaille is echter dat je eigen team maten het winnen je onmogelijk maken. Door lekker voor je te gaan staan terwijl je aan het prijsschieten bent ofzo, of op jou schieten ipv op de vijand.
Tekenend is m'n 1e battle in de m3lee. Stock, maar wel top gun medaille gehaald Door de vijand te flanken in de stad nota bene.
Ook nog een x5 bonus, dus 6000+ xp en van volledig stock naar full ops in 1 battle.
Ondertussen wel afgezakt naar 66% win rate helaas door een aantal potjes waarin ik werkelijk niets kon doen door stupiditeit van m'n teamgenoten, maar ik klaag niet want meestal profiteer ik van de stupiditeit van het andere team.
1 ding valt me wel erg op, het aantal 0 dag schoten. Zo stond ik in een battle alleen tegenover 3 van hun laatste spelers, schoot ze naar 5% en deed de volgende 20 schoten ofzo enkel 0 damage. ( geen overdrijving) dit soort situaties komt wel heel erg vaak voor.

Het zal me benieuwen hoe het me vergaat in de hogere tiers, zoals gezegd, het merendeel van de spelers zijn veteranen. Maar gelukkig heb ik hier wel een goede ping, dat zou iets moeten schelen.

Wat nu ook weer erg opvalt is de OPness van de KV. Op een gegeven moment stond ons hele team op hun laatste tank te schieten, een KV, stuk of 7 man. 75 schoten heeft dat ding mogen incasseren voordat ie neerging. Heb zelf in m'n m3lee maar 50 dmg kunnen doen, de rest waren enkel 0dmg schoten op z'n achterste.
EDIT: Het hadden er meer kunnen zijn als hij met z'n voorkant naar ons toe stond ipv met z'n achterkant. |:(

[Voor 3% gewijzigd door ZenTex op 06-10-2012 06:28]

ZenTex schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 03:50:
Wat nu ook weer erg opvalt is de OPness van de KV. Op een gegeven moment stond ons hele team op hun laatste tank te schieten, een KV, stuk of 7 man. 75 schoten heeft dat ding mogen incasseren voordat ie neerging. Heb zelf in m'n m3lee maar 50 dmg kunnen doen, de rest waren enkel 0dmg schoten op z'n achterste.
Yup, hetzelfde geldt trouwens ook voor de KV-220 die je hier wat vaker tegen komt. Die dingen kunnen op de meeste plekken gewoon door rijden zonder zich al te druk te maken om de tanks om hun heen.

[removed]

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ik denk dat ik op de SEA server weer lekker voor de USA heavy tree ga (T29) en voor de lol de KV meepak, gewoon, om lekker onwetende beginners af te slachten. :p

Ben echter niet zo zielig als veel van de getransferde spelers die in een full ops met volledig camo gespecde crew en equiment loltractor beginnerspotjes gaan lopen te verzieken (of natuurlijk de Marder, is dat ding generfed? De marder 1shot nog steeds zowat alle tier II's). De KV komt temninste in high tier potjes terecht en is dan zelf een makkelijk slachtoffer.
(kijk maar eens op de top lijst W/R van players, de top hebben allemaal 100en tot 1000en potjes in de Ltraktor of andere low tiers)

Wel leuk, een nieuwe server. Lekker overnieuw beginnen en weer heelijk low tier battles doen, die zijn toch vaak het leukst, ondanks alle idioterie, een stuk minder gecamp en peekaboo maar lekker op elkaar afrijden en knallen maar (niet in het minste vanwege de geringe viewrange)
Heb m'n EU account dan ook niet getransferred en laat ik denk ik lekker verstoffen.Ik zal me dit keer echter op maar 3 trees focussen ip van alle trees op de EU server, want ik denk dat ik een poging wil gaan wagen in clan wars nu dat die mogelijkheid er weer is vanwege tijdzones en ping enzo.

[Voor 5% gewijzigd door ZenTex op 06-10-2012 06:51]

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Update 5th of October

Good news everyone! Wargaming EU Community team has done work in this case, and as a result Planetwot is free to update their statistics starting tomorrow. However the block still exists, and I am not sure that what time tomorrow it will be removed, so depending on the situation statistics might be updated tomorrow. However quite surely they should be updated atleast by the sunday morning.

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Doler schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 07:28:
Update 5th of October

Good news everyone! Wargaming EU Community team has done work in this case, and as a result Planetwot is free to update their statistics starting tomorrow. However the block still exists, and I am not sure that what time tomorrow it will be removed, so depending on the situation statistics might be updated tomorrow. However quite surely they should be updated atleast by the sunday morning.
Holy fuck, Wargaming heeft zowaar geluisterd naar al het geklaag. Chapeau!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 19:14

themaxter

Bugged..

Ik las het net ook inderdaad. Was in de tussentijd deze maar gaan gebruiken:
http://tanks.ofscience.net/?server=eu
Moet je wel je naam intikken, maar je krijgt ook de stats van de laatste 24 uur :)

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-03 17:34
Victory!
Battle: Westfield Saturday, October 06, 2012 14:46:58
Vehicle: Löwe
Experience received: 1,407
Credits received: 77,439
Battle Achievements: Brothers in Arms, Crucial Contribution
Een Assault defence. Persoon 1 houd de linker flank, persoon 2 het centrum en de derde de rechter flank. Appeltje eitje ;-)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Nemean schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 21:15:
Victory!
Battle: Mines Friday, October 05, 2012 9:07:18 PM
Vehicle: T-54
Experience received: 2,491
Credits received: 97,926
Battle Achievements: Radley-Walters's medal, Steel Wall, Top Gun

Pff eindelijk weer eens een goede game :P
Voor de geïnteresseerden :).

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=M4kC7K0Rvog]

http://mwreplays.com/replayimg/0038624e9bf1e462a565def10f2e89cd.png
Damn dat is een lekker potje. Repair skill 100%? Merk je wel behoorlijk moet ik zeggen.

Stichting Hobbyserver

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Je bent ook niet zo'n grote fan van sniper scope of wel?
Komt dat omdat je toch alles penned of doe je dat ook bij tier X?

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wsLy schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 15:54:
[...]

Damn dat is een lekker potje. Repair skill 100%? Merk je wel behoorlijk moet ik zeggen.
Jep 100% repair en BiA op 98%. :)
Sapstengel schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 15:55:
Je bent ook niet zo'n grote fan van sniper scope of wel?
Komt dat omdat je toch alles penned of doe je dat ook bij tier X?
Ik heb het idee keer op keer dat ik veel accurater ben zonder snipermode dan met snipermode. Elke keer als ik snipermode gebruik belang mijn shell in de grond of gaat ie over mijn target heen. Schiet ik in normal mode / losse pols is het als of ik altijd raak. Maar de meeste targets die ik aan het beschieten was hadden weinig armor en hoef je eigenlijk niet perse op een weakspot te richten.

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Nice! Bij mij ging het ook wel aardig vanochtend, wel wat potjes verloren, maar ook een paar gewonnen, was geen lose of win streal gelukkig deze keer.

Nemean schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 16:10:
[...]

Jep 100% repair en BiA op 98%. :)
Dus in principe nu nog gewoon 100% repair, imagine the speed with BiA op 100% :p

Dit weekend even een break van WoT ingelast, Borderlands 2 aan het spelen :p.

Stichting Hobbyserver

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Me <3 my ATM ;)

Victory!
Battle: Westfield zaterdag 6 oktober 2012 16:01:17
Vehicle: Type 59
Experience received: 1.323
Credits received: 90.007

Victory!
Battle: El Halluf zaterdag 6 oktober 2012 16:13:29
Experience received: 1.672
Credits received: 97.851

Victory!
Battle: Fjords zaterdag 6 oktober 2012 16:24:38
Experience received: 1.552
Credits received: 82.026

Geen bijzonder goede of slechte potjes, maar na kosten wel 250K in een half uurtje tijd.
Merk toch een aanzienlijk verschil nu ik sinds vanochtend weer met premium-account speel.

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ik heb tot nu toe pas 4 leuke close matches gehad rest 15~battles werden we compleet geowned.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Net in mijn Chaffee een E-75 geammoracked, hij was al bijna dood maar 200-300 hitpoints er nog ff afschieten is toch wel leuk.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Nemean schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 17:15:
Net in mijn Chaffee een E-75 geammoracked, hij was al bijna dood maar 200-300 hitpoints er nog ff afschieten is toch wel leuk.
Nice. Lekker potje ook in deT-54.

Had vanmorgen juist een lekker potje in mijn E75 ( oOo erg lekker bounce tank trouwens).
Encounter battle op Murovanka. Ik als top tier, hun hadden een T-54 als top. Start op Zuid. Normaal ga ik nooit rechtsaf het bos in maar toch maar een keer geprobeerd. Zonder top Engine is een E75 sloooom en heb ook nog de KT gun erop. Gelukkig goed gespot in het bos, dus 2-3 tanks daar als team opgeruimd. Echter scouts dood en een T29 en AMX13-90 aan het campen achtermij. De gok maar gewaagd en het bos verder in geslopen. IS-3 dik 100 damage gegeven en gesloopt. Andere kant hield goed stand dus maar door gereden. Duiken er in eens 3 mediums en een TD (T25/2) op. Type 59, KV med en de T-54. Gelukkig besloot de AMX om toch maar iets te gaan doen en rushte voor het boss langs en die afleiding slaagde zowaar. Sloopte de KV medium en spotte ook nog eens de arty die gelijk gepakt werd door onze arty. Ondertussen was ik de Type aan het beschieten en killen. T-54 nog 2 shells kunnen geven voordat ie weg vluchtte. T25 was al achter het huisje bij de arty gekropen, bounced alles gelukkig op mij en die ook het genadeschot gegeven. Daarna nog even wat zitten snipen daar en zo werd het een easy victory. Gebeurt niet vaak in randoms :P . Meestal zit ik in het verliezende team met een zooitje suiciders 7(8)7

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:44

wontcachme

You catch me? No you wont

Jippie :). We zijn in de finale van Mangled Cup tegen NOB. Balkan War nummer 2 :P

Alleen jammer dat ik vandaag niet kan spelen. Halve griep te pakken sinds donderdag :(. Dus Appel als je tegen mij hebt gepraat, sorry dat ik niet reageerde want ik zat niet in mijn account :P

6000 Gold is al binnen in elk geval :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Appel
wontcachme schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 19:50:
Jippie :). We zijn in de finale van Mangled Cup tegen NOB. Balkan War nummer 2 :P

Alleen jammer dat ik vandaag niet kan spelen. Halve griep te pakken sinds donderdag :(. Dus Appel als je tegen mij hebt gepraat, sorry dat ik niet reageerde want ik zat niet in mijn account :P

Overgens, wij hebben met 2:0 van jullie gewonnen. Echter... wij zijn vergeten onze Duitse tanks mee te nemen.
* Appel schopt team leaders
Fest schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 09:12:
[...]

Holy fuck, Wargaming heeft zowaar geluisterd naar al het geklaag. Chapeau!
Goed nieuws inderdaad maar je moet eigenlijk de rest van het bericht lezen (op de blog) waarin wordt uitgelegd wat er mis gegaan was :)
wontcachme schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 19:50:

Netjes, gefeliciteerd :)

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:44

wontcachme

You catch me? No you wont

En de finale met 3-0 van Nob verloren :(. Heb de stream bekeken en zij waren simpelweg beter een veeeeeeel meer bekend met elkaar/counteren van tactieken.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zojuist op Ensk encounter in mijn T-54;

Stond in de cap omdat m'n team "de green" niet meer kon houden.. uit eindelijk werd ik gereset (had 3 kills) en was ik de cap uit gereden.. kwam een AMX 50 100 tegen met een kleine 100 hit points die ik af maakte, en ben vervolgens gaan arty hunten en heb 1 arty kunnen afmaken. Uit eindelijk was mijn hele team dood. En zag ik dat 4 tanks de achtervolging in aan het zetten waren. Heb ik in totaal 2 rondjes gereden op Ensk, met 4 enemies in mijn reet die me volgde. Uit eindelijk waren ze me zo zat dat ze maar zijn gaan cappen, helaas was ik te laat om te resetten.. niet dat ik veel kon doen tegen een Maus die full life was, een IS-4, een T30 en een E-75. :+

[Voor 3% gewijzigd door Nemean op 07-10-2012 00:17]

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:12

Nox

Noxiuz

Teeeeering. Ik schrok me kapot toen ik naast een ISU stond te campen met mijn verbergtank.

Met mijn koptelefoonversterker op standje 11/11 is dat je echt kapot schrikken :X

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Dan heb je de E-100 ook nog niet gehoord, man man man dat ding maakt een geluid.

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-01 19:03
Nemean schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 02:38:
Dan heb je de E-100 ook nog niet gehoord, man man man dat ding maakt een geluid.
idd, eerste keer dat ik die jpze100 met geluid over de speakers schoot verdween het koolzuur uit mn biertje :(

(nu is dat natuurlijk wel de leukste manier van spelen, bij het rijden met een tank horen je glazen op tafel natuurlijk al te rinkelen en een beetje te dansen. als je dan schiet ja dat hoort natuurlijk wel oorverdovend te zijn :Y) zeker als dat maar 1x per 22 seconden kan :P )

[Voor 34% gewijzigd door rimpeldinky op 07-10-2012 08:41]

*burp*

• Appel
Victory!
Battle: Karelia Sunday, October 07, 2012 14:22:28
Vehicle: T-62A
Experience received: 2,128
Credits received: 123,040
Battle Achievements: Defender, Sniper, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"
9k damage :*)

http://mwreplays.com/replayimg/287532373fc26b96f5b4ad9201b45a69.png

[Voor 30% gewijzigd door Appel op 07-10-2012 16:22]

Nemean schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 02:38:
Ja die geluiden van de gun zijn wel erg vet sinds 8.0.
De franse scouts hebben wel een soort van achtbaan geluid wanneer ze rijden maar overall ben ik er wel tevreden over.
Netjes Appel :)

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Replay?
Leer graag wat bij ;)

Damn man, 9k damage. Hoogste van mij is 5900 met de Ferdinand, of 6k met de GwPanther.

Stichting Hobbyserver

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

• Appel
Sapstengel schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:56:
[...]

Replay?
Leer graag wat bij ;)
Done. Heb het bericht ge-edit :)
Gisteravond een hele fijne avond gehad en lekker veel gewonnen. Helaas in het begin 2x stom verloren doordat we met de tanks niet snel genoeg waren om de cap te spotten voor arty. Voor de rest ging het erg lekker en samen met Coyotee kunnen spelen (eindelijk! en appel kon ik helaas niet overhalen :P).

Vanmiddag helaas niet op tijd kunnen trainen voor ESL omdat we 2 spelers misten maar nog voor het laatate incheck moment 2 spelers online gekomen. De eerste ronde hadden we geen tegenstander en konden we alsnog trainen. De tegenstander was na 45min pas klaar door waarschijnlijk een draw en dat het live gestreamed werd door aimbulance. De match was vervolgens klaar in 2 minuten door een cap op Himmelsdorf. De derde ronde speelde tegen een nieuw team met uitsluitend 2e accounts met zieke stats. Ze waren enkel niet opgewassen tegen ons op Prokhorovka. De vierde ronde bleek RT toch echt een stapje hoger te zitten dan wij maar we hebben er veel van geleerd! Toch wel weer 1250 gold gewonnen en leuke matches gehad :)

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Appel schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 16:22:
[...]

Done. Heb het bericht ge-edit :)
Thanks...humor hoe je twijfelde over het wel of niet afvuren van die gold-shell ;)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Mijn 9e tier 10 geunlocked;

Eerste game;
Victory!
Battle: Siegfried Line Sunday, October 07, 2012 7:51:45 PM
Vehicle: T-62A
Experience received: 3,038 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 83,686
Battle Achievements: Confederate, Sniper, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "2nd Class"
Gaat denk ik voor mij een hele leuke medium worden. :+

[Voor 67% gewijzigd door Nemean op 07-10-2012 20:03]

• Appel
Sapstengel schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 19:05:
[...]

Thanks...humor hoe je twijfelde over het wel of niet afvuren van die gold-shell ;)
Ooooh daar was weinig twijfel over hoor. Ze zijn net in de aanbieding geweest :P En het werdt wel tijd dat ik de Ace Tanker haalde ;)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

@ Appel waarom 5 HE shells? 2 zou genoeg moeten zijn, en je kwam overal door heen met AP :P.

Wederom een Ace Tanker er bij;

Victory!
Battle: Sand River Monday, October 08, 2012 1:36:35 AM
Vehicle: GW Tiger
Experience received: 1,654
Credits received: 58,422
Battle Achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"

[Voor 17% gewijzigd door Nemean op 08-10-2012 02:19]

• Joindry

Joindry

In het begin van de game ging het wel heel makkelijk, was gewoon ongelimiteerd schieten op een maus en een E100, de vijand blonk daar echt wel uit in het niet gecoordineerd zijn.
Maar toch 9k is echt vet veel.

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-03 17:21
Gisteravond bewees de T30 weer een geweldige tank te zijn met goede aim. Vandaag zie ik alle shells afbuigen voor mijn ogen en letterlijk om de tank heen gaan ipv tegen :(

Volgens mij doen ze om de dag dat de T30 goede aim heeft
patrickos85 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 08:54:
Gisteravond bewees de T30 weer een geweldige tank te zijn met goede aim. Vandaag zie ik alle shells afbuigen voor mijn ogen en letterlijk om de tank heen gaan ipv tegen :(

Ik vind het ook maar een wazige stomme tank. Heb er al een flinke poos 100-110k op staan maar om die laatste 100k te moeten grinden zie ik niet echt zitten. Af en toe een dubbel erop kan wel maar niet meer dan dat :)

Gisteravond weer eens wezen platonen maar het was soms wel weer erg drama, 4x geprobeerd te spelen met de E75 en elke keer verloren. Met de E50M daarentegen ging het elk potje lekker en ook met de 3601 heb ik alles gewonnen. De 13 75 was wisselend, 2 potjes verloren waarvan ik eentje toch wel erg goed bezig was en nog een potje hard gewonnen waarbij ik zowel scout als sniper had.

Als ik nu bedenk waarom we die potjes met de E75 hebben verloren is het waarschijnlijk niet alleen het team dat keihard faalde (tier 10s steeds eerder dood dan mijn tier 9 platoon!!) maar ook omdat het niet een allrounder is zoals de IS8/T110E5/IS7 en tier 10 meds. Niet dat het geen ubergoede tank is maar omdat de reload vrij lang is, tank niet snel genoeg om van hot naar her te gaan etc. Normaal gesproken pakte ik altijd met de E75 de dubbel in de eerste pot maar dat was nu dus geen doen.

• Appel
Nemean schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 01:45:
@ Appel waarom 5 HE shells? 2 zou genoeg moeten zijn, en je kwam overal door heen met AP :P.
Tjah, ik snap ook niet waarom ik ze uberhaupt bij me heb. Orgineel voor een cap reset, maar daar is het ook niet al te efficient meer voor.
Joindry schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 08:16:
[...]

In het begin van de game ging het wel heel makkelijk, was gewoon ongelimiteerd schieten op een maus en een E100, de vijand blonk daar echt wel uit in het niet gecoordineerd zijn.
Maar toch 9k is echt vet veel.
Tjah, wat konden ze doen? Ik was niet gespot (lampje ging pas aan toen ik weg reed) en ze konden niet echt terug. Het was gewoon een klote situatie om met een Duitse tank in te zitten. En die hoge penetration guns die zelfs redelijk goed door de turrets heen kunnen komen maakt het ook niet beter.

We caught them with their pants down. Maar het waren ook geen brilliante spelers :P

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Appel schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:19:
[...]

Tjah, ik snap ook niet waarom ik ze uberhaupt bij me heb. Orgineel voor een cap reset, maar daar is het ook niet al te efficient meer voor.
Haha, lijkt me inderdaad beter om wat meer AP mee te nemen, bespaart je gold ammo. :+
Appel schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:19:
[...]

Tjah, wat konden ze doen? Ik was niet gespot (lampje ging pas aan toen ik weg reed) en ze konden niet echt terug. Het was gewoon een klote situatie om met een Duitse tank in te zitten. En die hoge penetration guns die zelfs redelijk goed door de turrets heen kunnen komen maakt het ook niet beter.

We caught them with their pants down. Maar het waren ook geen brilliante spelers :P
Het is ook een kut map ook, waar jij staat kun je amper gedood worden.. die Duitse tanks waren getrapped als een gek. En ze waren nog te dom om hun turret niet te draaien. En ik denk dat jij stiekem wel in je handen heb mogen wrijven dat je zo goed speelde, want ik denk niet dat je team het had gered zonder jou. :Y

• Appel
Nemean schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:45:
[...]

Haha, lijkt me inderdaad beter om wat meer AP mee te nemen, bespaart je gold ammo. :+

[...]

Het is ook een kut map ook, waar jij staat kun je amper gedood worden.. die Duitse tanks waren getrapped als een gek. En ze waren nog te dom om hun turret niet te draaien. En ik denk dat jij stiekem wel in je handen heb mogen wrijven dat je zo goed speelde, want ik denk niet dat je team het had gered zonder jou. :Y
Het was echt een match waar alles op zijn plek viel. Ik had ook ziekes veel geluk dat die 268 mij niet in mijn ass schoot. Ook mijn platoon maatje in de M48 was zeer waardevol omdat hij de base beschermde.

En HE en wat minder HEAT mee is een goed ding :)

• Knowuse
Gisteren naar First Look geweest, was best druk, even bij de WOT stand geweest en gespeeld. Was grappig om een T110E4 met alle skills maxed en gold ammo te spelen. Alleen een beetje jammer dat de andere tier x (IS-7), in z'n eentje naar voren moest rushen. Als beloning een goodie bag gekregen (handige boodschappen tas) met daarin een T-shirt XXL, code voor de beta van World of warplanes en een code voor nieuwe gebruikers (pm maar als er 1 je wilt). Had nog gevraagd of de britse tanks al speelbaar waren, maar helaas, ze komen in 8.1 en zijn "GREAT".

Shuttle st20g5

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-03 22:38

ShockWave

Lost it somewhere

psychoclown schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:15:
[...]

Gisteravond weer eens wezen platonen maar het was soms wel weer erg drama, 4x geprobeerd te spelen met de E75 en elke keer verloren. Met de E50M daarentegen ging het elk potje lekker en ook met de 3601 heb ik alles gewonnen. De 13 75 was wisselend, 2 potjes verloren waarvan ik eentje toch wel erg goed bezig was en nog een potje hard gewonnen waarbij ik zowel scout als sniper had.

Als ik nu bedenk waarom we die potjes met de E75 hebben verloren is het waarschijnlijk niet alleen het team dat keihard faalde (tier 10s steeds eerder dood dan mijn tier 9 platoon!!) maar ook omdat het niet een allrounder is zoals de IS8/T110E5/IS7 en tier 10 meds. Niet dat het geen ubergoede tank is maar omdat de reload vrij lang is, tank niet snel genoeg om van hot naar her te gaan etc. Normaal gesproken pakte ik altijd met de E75 de dubbel in de eerste pot maar dat was nu dus geen doen.
Waren idd trieste losses, als je dan vervolgens in je garage de afteractionreport ziet en moet constateren dat je in een tier 10 battle met je tier 9 med/heavy elke keer top 3 staat met damage boven de 1200 en je toptiers minder dan 800 of zelfs 0.0 damage hebben gedaan.... 8)7

Zelfs met je 13-75 deed je op een bepaald moment meer damage dan een IS-7....

Wat ik persoonlijk de laatste tijd erg zuur vindt zijn de 0 damage hits als er nog maar een paar hp over is bij een enemy.
Je knalt hem met elke shell tot die laatste paar % en vervolgens kan je hem niet afmaken door dat soort ongein.
Vervolgens leg jij wel het loodje.

Enige waar ik bijna wel altijd mijn daily's in 1 keer mee haal is arty..hoe raar.
Door 8.0 sta je tegenwoordig niet altijd meer artysafe waar het voorheen wel was..dus vaak prijschieten.. :+
patrickos85 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 08:54:

Is niet alleen met de T30, IS-8 kan er ook wat van.
Was volgens mij met Terror in platoon en hij reedt een IS-8.
Op Malinovka assault tegen een IS-5 KV-5 welke half op de heuvel stond richting kerk..
Clear shot maar elke shell zwabberde erlangs buiten de aim....
Begin toch een beetje te geloven in het verhaal wat ergens op een blog stond dat WG bepaald welk team wint en welke niet om winnrate ongveer gelijk te houden.

[Voor 31% gewijzigd door ShockWave op 08-10-2012 15:06]

Star Citizen referralcode

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 21:56

Vae Victus

Awesome God

Knowuse schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:38:
Gisteren naar First Look geweest, was best druk, even bij de WOT stand geweest en gespeeld. Was grappig om een T110E4 met alle skills maxed en gold ammo te spelen. Alleen een beetje jammer dat de andere tier x (IS-7), in z'n eentje naar voren moest rushen. Als beloning een goodie bag gekregen (handige boodschappen tas) met daarin een T-shirt XXL, code voor de beta van World of warplanes en een code voor nieuwe gebruikers (pm maar als er 1 je wilt). Had nog gevraagd of de britse tanks al speelbaar waren, maar helaas, ze komen in 8.1 en zijn "GREAT".
Ik was er zaterdag. Spelen met die WG_Firstlook_X accounts was erg leuk. Wat tanks geprobeerd zoals je Maus en E50M, crew alles maxed. Gold shells en consumables :)

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

WG_Firstlook_X accounts zucht...weer van die spelers (uitzonderingen daargelaten) die niet weten wat ze doen in hun tier..
Had vorige week ingame een account, iets van WG_Reporter_883 in een IS-4, assault naar de enemy base toe.
Die IS-4 heeft zich de hele pot verstopt achterin het veld in een hoekje en was echt niet van nut.
Pas toen het team bijna weg was begon hij weer terug te rijden naar onze spawnplek, hij heeft werkelijk geen shell afgevuurd of een enemy gezien.....het commentaar vanuit het team was niet van de lucht...

Gelukkig ben ik die press accounts enkel nog tegen gekomen in het andere team. Die waren altijd binnen een paar seconden dood wanneer ze gespot werden :D

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-03 15:19

Darkasantion

Just keep swimming!

shockwae schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:03:
WG_Firstlook_X accounts zucht...weer van die spelers (uitzonderingen daargelaten) die niet weten wat ze doen in hun tier..
Had vorige week ingame een account, iets van WG_Reporter_883 in een IS-4, assault naar de enemy base toe.
Die IS-4 heeft zich de hele pot verstopt achterin het veld in een hoekje en was echt niet van nut.
Pas toen het team bijna weg was begon hij weer terug te rijden naar onze spawnplek, hij heeft werkelijk geen shell afgevuurd of een enemy gezien.....het commentaar vanuit het team was niet van de lucht...
Hihi, gisteren zelf ook even gespeeld in een IS-7 en een Maus. Wel grappig, maar veel schade kon ik helaas niet doen, moest nog wel ff wennen aan die tanks, die wel ff helemaal tot het puntje gemaxt waren...

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-03 16:51
quote: Shockwave
Was volgens mij met Terror in platoon en hij reedt een IS-8.
Op Malinovka assault tegen een IS-5 welke half op de heuvel stond richting kerk..
Clear shot maar elke shell zwabberde erlangs buiten de aim....
Klopt, 16 shells erop; heel vaag wtf moment. Maar speel zo a zo wat wisselvallig laatste tijd; Gisteren in mijn Object 268 een pot 7k damage en pot erna 700. Ik weet nog niet wat ik van de 268 moet denken.

Zondagnacht wel leuk lopen trollen in TC. 4 scouts en de rest arty. Believe it or not maar nog aantal gewonnen ook

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-03 13:46
IS5? mis ik wat? :p

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

shockwae schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:03:
Ik neem aan dat ze de chat uitzetten bij zo'n account. :o

• Knowuse
TweakJerommeke schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:44:
[...]

Ik neem aan dat ze de chat uitzetten bij zo'n account. :o
Nee hoor, ja kan gewoon met iedereen chatten.

Shuttle st20g5

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

net wat heerlijke potjes gespeeld

Victory on Widepark
Battle: maandag 8 oktober 2012 14:29:14
Vehicle: IS-3
Experience received: 2.898 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 41.242
Battle Achievements: Steel Wall, Sniper

Victory on Port
Battle: maandag 8 oktober 2012 14:22:19
Vehicle: T-44
Experience received: 2.652 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 29.583
Battle Achievements: Master Gunner

Victory on Prokhorovka
Battle: maandag 8 oktober 2012 13:04:39
Vehicle: Marder II
Experience received: 2.582 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 14.223
Battle Achievements: Top Gun

ook heel wat verloren, maar ja je kan niet alles hebben :P

• Appel
Een IS-7 welke frontaal door een E-50M is geramd :P

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Object 248 of IS-5 maar bedoelde dus de KV-5... 8)7

Foto klikken voor meer info

@ hieroronder heb hem aangepast en toch een IS-5 gevonden...

[Voor 161% gewijzigd door ShockWave op 08-10-2012 15:24]

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:11
Ik klik lekker door maar t werkt niet echt :p

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-01 11:55
Appel schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:46:
[...]

Een IS-7 welke frontaal door een E-50M is geramd :P
Vindt hem wel goed gevonden :)

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Aan het begin van de battle begon iemand in chat te lullen, kreeg net iets mee over golden joystick. Als het vijandelijk team hem killde kreeg de speler die hem vernietigde 500 gold, als hij overleefde kregen wij 200 gold (hij zat in mijn team)
Map was highway en trok me verder weinig aan en deed gewoon m'n ding. Rijd naar de stad en word ineens ingehaald door een stug... Bleek die WGaccount te zijn, hij dook gewoon de stad in als een suicider.
Enfin, gewoon doen wat ik altijd doe, maar die WG account stealde al m'n kills. :p
Alsnog zelf 3 kills kunnen maken in m'n T1heavy, we breken met gemak door en overleven beide met 7 kills totaal en 100% HP over. :p

Die 200 gold zou ik binnen 72 uur krijgen. Denk dat ik een crewmember naar 100% ga trainen. Een nieuw account is leuk, maar crewmembers van 50% of 75% is frustrerend. Aimen duurt eeuwen.

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Ha nice ZenTex!

Wat zijn jullie favo mappen eigenlijk sinds de update?
Ik vind mines, cliff, port en south coast wel leuke mappen om op te spelen.

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:11
krijg ik een email:
Your account has been awared with 200 Gold as you successfully partcipated to the Hunt the Golden Joystick Contest.

Heb ik niet eens door gehad dat ik in zo'n potje zat haha.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Joindry

Joindry

@Bean; haha, had ik een tijdje geleden ook, ik kreeg toen 400g en kon me totaal niet herinneren waarom. Ben er ook nooit achtergekomen. Zijn natuurlijk wel leuke geschenkjes. Ik speel nu zonder gold en dat beetje zorgt er wel voor dat ik mijn equipement nog kan demounten. Zonder dat beetje goed zou het echt wel niet speelbaar zijn. Stel je voor dat je iedere keer je vents en rammers opnieuw moet kopen. :S

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:59
Joindry schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 08:15:
@Bean; haha, had ik een tijdje geleden ook, ik kreeg toen 400g en kon me totaal niet herinneren waarom. Ben er ook nooit achtergekomen.
Komt omdat je in de WoWP Alpha gezeten hebt. ;)

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

idd, ook gehad en wist in eerste instantie niet waarom. Heb er nog een post an gewaagd hier en ben er zo achtergekomen. :)

• Joindry

Joindry

User.tmp schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 08:19:
[...]

Komt omdat je in de WoWP Alpha gezeten hebt. ;)
Nope geen wowp alfa of beta...

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Hij schreef Alpha. ;)

Geintje. :p

• Joindry

Joindry

Ow ja van de Alpha wel ja, dat was ik vergeten ;)

Is dit de humor die ik op dinsdag kan verwachten?
Joindry zoekt eerste beste wat ie kan vinden aan zijn bureau en gooit het richting het noorden naar ZenTex, er wordt gegooid: "een veslunste aloë vera plant"

Your attack was super effective

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Correctie, gooi naar het oosten en je hebt kans me te raken. Wel 18.000 km ver gooien want ik woon in Hong Kong. ;)

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Lekkere ping zeker daar?

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Speel nu op de SeA server (South east asia), 80-90 ping tov 250+ op de EU server.
Met een nieuw account overigens. :p
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee