Pfff. Gister is mijn Lumia 920 gevallen. Lag op de 3e tree van de trap naar zolder. Komt de poes eraan en die tikt het ding gewoon even weg, valt zo op de trap die naar beneden gaat. Op het eerste gezicht niks te zien aan de 920.
Later even spelletje gespeeld waarbij je moet vliegen en gebruik wordt gemaakt van kantelen etc om te kunnen sturen. Dat werkte ineens voor geen meter. Spel verwijderd en opnieuw geinstalleerd en toen werkte het wel weer.
Daarna telefoon dus bijna leeg, leg hem op de wireless lader en tegen 1 uur ga ik naar bed. Telefoon reageert niet. Dus uitgezet en weer aan en nu zit hij dus in een boot loop. Hele tijd uit, Nokia logo, paar seconden wachten, zwart scherm, boot opnieuw, Nokia Logo etc etc. Maar laten lopen totdat de accu eindelijk leeg was en nu weer aan de lader.
Soft en hard reset krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar. (volume down + power button, wachten op de tril en dan los laten en volume down + camera + power butten). Nog even afwachten anders een belletje naar Nokia
Nu weer mijn oude iPhone 3G. Man wat is dat een sloom en lelijk ding dan zeg....
EDIT: Nou dmv onderstaand krijg ik 2 tandwieltjes, maar daarna gewoon weer telkens het Nokia logo
1. Turn off the phone by holding the power then slide the screen down, then wait until the screen is off.
2. Turn on by pressing the power button once, then hold volume down until you see "!" mark, then release the volume down.
3. Press volume up button once.
4. Press volume down button once.
5. Press the power button once.
6. Press the volume down button once
[
Voor 17% gewijzigd door
MRE-Inc op 07-06-2013 06:55
]