[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 111 Laatste
Acties:
  • 585.757 views

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:55
Wietsee. schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:46:
Gisteren Lumia 920 ontvangen, vandaag alweer retour. Wordt helemaal gek van die lawaaierige trilmoter 8)7 .
Het kan na de grote software update verholpen zijn hé, dus doe dat eerst even alvorens je het opstuurt :w

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:36
Reaper.JA2 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:56:
[...]

Het kan na de grote software update verholpen zijn hé, dus doe dat eerst even alvorens je het opstuurt :w
De '1308' update staat er gewoon op. En dit is het resultaat:
[YouTube: http://youtu.be/D8cnAWX40cM]

Kan die trilmotor bijna als wekker gebruiken...

[ Voor 7% gewijzigd door Wietsee. op 13-06-2013 11:00 ]

Web Enrichment

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Ik wilde eens uitproberen of Bing mij dagelijks een beetje leuke lockscreen achtergronden kan geven ... maar ik loop nu al dagen met dezelfde achtergrond rond. Die zouden toch automatisch geupdated moeten worden ?

Na wat googlen kom ik anderen tegen, die hetzelfde probleem hebben. Ik vind alleen geen 'logische' oplossingen, behalve dan wat 'vreemde' work-arounds.

Iemand een idee ?

(Ik heb een Lumia 920, vandaar dat ik hier post)

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-12 20:36
Nog een tip voor snel al je apps terug installeren.
Je kunt ze pushen vanaf Windowsphone.com
Dan installeren ze automatisch, en hoef je niks zelf in de store te zoeken.
Gewoon je lijst met gekochte apps doorbrowsen.

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Vandaag mijn provider gebeld ivm de hete 920 en de slechte accuduur, die mij vertelde om een hard reset te doen "om een en ander uit te kunnen sluiten", toch maar gedaan. Dit weekend ga ik even kijken hoe het gaat en anders zal ie maar vervangen moeten worden. Want ik ben niet van plan om een eitje te bakken danwel een oplader continu bij me te dragen.

Verwijderd

hahahi20 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:03:
Nog een tip voor snel al je apps terug installeren.
Je kunt ze pushen vanaf Windowsphone.com
Dan installeren ze automatisch, en hoef je niks zelf in de store te zoeken.
Gewoon je lijst met gekochte apps doorbrowsen.
Werk dat dan?
Laatste keer toen ik het probeerde krijg ik inderdaad de lijst van mijn apps maar van de eerste tot de laatste in error. Moch dan uiteindelijk toch alles manueel terug afhalen.
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 19:32:
[...]

Werk dat dan?
Laatste keer toen ik het probeerde krijg ik inderdaad de lijst van mijn apps maar van de eerste tot de laatste in error. Moch dan uiteindelijk toch alles manueel terug afhalen.
Bij mij heeft dit altijd gewerkt in ieder geval.

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

push-berichten moeten dan wel aanstaan bij "mijn telefoon zoeken"...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• jeroenem
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06-2023
Ik heb sinds kort geen geluid meer over mijn speaker, erg vervelend. Ik heb een factory reset gedaan, maar dat heeft niets uitgehaald.

Muziek, ringtone, wekker, notificaties, telefoneren via de speaker - ik krijg geen geluid meer uit de speakers. Zodra ik mijn een headset inplug werkt het geluid prima over de oordopjes.

Iemand met hetzelfde probleem? Ik zit in ieder geval op de meest recente beschikbare firmware

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:18
bhorvers schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:38:
Ik wilde eens uitproberen of Bing mij dagelijks een beetje leuke lockscreen achtergronden kan geven ... maar ik loop nu al dagen met dezelfde achtergrond rond. Die zouden toch automatisch geupdated moeten worden ?

Na wat googlen kom ik anderen tegen, die hetzelfde probleem hebben. Ik vind alleen geen 'logische' oplossingen, behalve dan wat 'vreemde' work-arounds.

Iemand een idee ?

Bij mij heeft dit de eerste weken ook niet gewerkt. Ook op internet gezocht en kon toen ook geen echte goede oplossing vinden. Echter na een paar keer geswitcht te hebben van lockscreen afbeelding heb ik nu ineens wel elke dag een nieuwe achtergrond. Dus ik denk dat je het beste even een dagje je telefoon op een andere afbeelding kan zetten en daarna weer terug op Bing.

Wat wellicht ook heeft kunnen helpen is om wel eens op Bing search zelf te kijken (vergrootglas knop rechtsonder op je telefoon). Meestal heb ik op mijn lockscreen een andere afbeelding dan op de search. Lockscreen lijkt een dag achter te lopen, maar dat schijnt ook te maken te hebben met het tijdstip dat je je lockscreen afbeelding instelt op Bing.

Succes ermee. Het gaat vast wel lukken om het werkend te krijgen na wat gepruts :P

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11 23:19
Heb mn toestel opgestuurd naar Nokia. Er zat stof in de front camera, hopelijk krijg ik een nieuwe toegestuurd gekregen aangezien die van mij nogal beschadigd is na het vallen.
In de tussentijd gebruik ik de 920 van m'n vrouw. Deze hadden we gekocht bij de Saturn actie. Gebruik 'm nu en het valt me op dat de accugebruik een stuk mibder is. Na een dagje werken had ik maar 25% gebruikt, terwijl dat met mijn toestel toch wel rond de 40 was. Het terugzetten van de apps liep niet vlekkeloos, dus heb nu ook niet alle apps. Skype en de regenmeter ontbraken.
Regenmeter terug erop gezet en even afwachten maar weer.

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:02
EdwinB schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:40:
[...]

Bij mij heeft dit de eerste weken ook niet gewerkt. Ook op internet gezocht en kon toen ook geen echte goede oplossing vinden. Echter na een paar keer geswitcht te hebben van lockscreen afbeelding heb ik nu ineens wel elke dag een nieuwe achtergrond. Dus ik denk dat je het beste even een dagje je telefoon op een andere afbeelding kan zetten en daarna weer terug op Bing.

Wat wellicht ook heeft kunnen helpen is om wel eens op Bing search zelf te kijken (vergrootglas knop rechtsonder op je telefoon). Meestal heb ik op mijn lockscreen een andere afbeelding dan op de search. Lockscreen lijkt een dag achter te lopen, maar dat schijnt ook te maken te hebben met het tijdstip dat je je lockscreen afbeelding instelt op Bing.

Succes ermee. Het gaat vast wel lukken om het werkend te krijgen na wat gepruts :P
Bingmy lockscreen verwijderen en opnieuw installeren?

Hij loopt inderdaad een dag/paar uur achter. Mijn surface krijgt hem altijd eerder en mijn desktop nóg eerder :P

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 19:39
Omdat ik nog geen Lumia EOS topic heb kunnen vinden dan maar hier in dit topic.

Is het waar dat de Lumia EOS maar maximaal 21 megapixel gaat zijn?
Volgens een aantal sites ondersteund de snapdragon 600 dual core maar tot 21 megapixel en de snapdragon 800 quad core tot 55 megapixel. En een quad core zal hoogstwaarschijnlijk niet in de Lumia EOS zitten, dat zal gewoon een dual core zijn volgens de laatste geruchten.

Wat denken jullie?

[ Voor 3% gewijzigd door SpitfireNL op 14-06-2013 10:12 ]

- Mijn PC -

Russel88 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:00:
Heb mn toestel opgestuurd naar Nokia. Er zat stof in de front camera, hopelijk krijg ik een nieuwe toegestuurd gekregen aangezien die van mij nogal beschadigd is na het vallen.
In de tussentijd gebruik ik de 920 van m'n vrouw. Deze hadden we gekocht bij de Saturn actie. Gebruik 'm nu en het valt me op dat de accugebruik een stuk mibder is. Na een dagje werken had ik maar 25% gebruikt, terwijl dat met mijn toestel toch wel rond de 40 was. Het terugzetten van de apps liep niet vlekkeloos, dus heb nu ook niet alle apps. Skype en de regenmeter ontbraken.
Regenmeter terug erop gezet en even afwachten maar weer.
Dat is altijd als je een nieuw toestel koopt, accu moet vaker gebruikt worden voordat hij goed gaat functioneren.

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
SpitfireNL schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:11:

Volgens een aantal sites ondersteund de snapdragon 600 dual core maar tot 21 megapixel en de snapdragon 800 quad core tot 55 megapixel. En een quad core zal hoogstwaarschijnlijk niet in de Lumia EOS zitten, dat zal gewoon een dual core zijn volgens de laatste geruchten.

Wat denken jullie?
Op dit moment is er nog niks bekend over de EOS. Het lijkt mij persoonlijk sterk dat ze iets anders dan de huidige snapdragon gaan gebruiken. Aan de andere kant heeft nokia wel als enige de optie van Microsoft gekregen om het OS aan te passen. Dus misschien dat ze al de drivers voor de SD800 hebben gemaakt.

• Worsteneter

Wat denken jullie?
Het zijn geruchten, niemand kan daar uitsluitsel over geven; ook hier niet. Zelfs al zou hier een verdwaalde Nokia directeur rondlopen, dan is hij/zij nog gebonden aan een NDA.

Het blijft gissen en je weet het pas zeker na de aankondiging in NYC.

Waarom zou 41 mp niet kunnen? De 808 pureview had een nóg oudere soc. En waarom zou een quadcore niet kunnen? Samsung begint al met octacore's te gooien, nou heeft android meer resources nodig, maar desalniettemin zijn er dus legio mogelijkheden. En wat ik grappig vind: 'maar' 21 megapixels :+

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 19:39
Inderdaad 'maar' en dat zeg ik terecht.
Voor de oversampling technologie zoals in de 808 met 41mp is gebruikt is 21 mp erg weinig voor die technologie om goed tot zijn recht te komen. Voor oversampling technologie geldt in principe hoe meer megapixel hoe beter de prestatie/resultaat. 21 megapixel haalt oversampling technologie lang niet zo veel voordeel uit als dat het uit 41 megapixel behaalt.

- Mijn PC -

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

In dat licht bezien een nieuw gerucht Blijkbaar toch met 41 megapixel camera.

Overigens mag er best en Nokia Lumia EOS topic aangemaakt worden. Tegen de tijd dat we weten hoe hij echt heet,wijzigen we de naam dan wel.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-12 08:01

Iemand een idee ?

heb je ook internet om 12 uur snachts (of wanneer bing-updated)?
de bing-achtergrond wordt namelijk maar 1 keer per dag opgehaald, als je dan geen internet hebt blijft het 'oude' plaatje staan

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

SjorsC schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:53:
[...]

heb je ook internet om 12 uur snachts (of wanneer bing-updated)?
de bing-achtergrond wordt namelijk maar 1 keer per dag opgehaald, als je dan geen internet hebt blijft het 'oude' plaatje staan
Bing wallpaper update bij mij rond 10 a 11 uur 's ochtends. Ik heb het exacte moment nog niet helder gekregen.

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
vali schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:16:
[...]

Dat is altijd als je een nieuw toestel koopt, accu moet vaker gebruikt worden voordat hij goed gaat functioneren.
Ik geloof, dat Russel88 net bedoelde, dat 't accugebruik van het nieuwe toestel beter is..... :)

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-11 20:01
ik heb het idee dan mijn nieuwe lumia het ook beter doet dan de vorige nu na 15,5 uur op 31%. Ik heb de helderheid op minimaal gezet. Dat scheelt volgens mij best veel. Met de vorige lumia kwam ik vaak niet verder dan 8 uur. Met relatief zelfde gebruik.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024

Iemand een idee ?

http://www.windowsphone.c...43-471f-bdd9-37048b0bcbc6

Ook een leuke app voor mooie lockscreens!

https://opensea.io/seaart

Verwijderd

Na hoop ellende met mijn htc one (4 stuks in 6 weken) terug naar een nieuwe lumia 920. Wat een verademing

Verwijderd

dat is wel het zelfde plaatje, kijk maar goed naar de uitsteeksels
nils7 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:38:
[...]

dat is niet hetzelfde plaatje hoor....

• Atila
Morgen komen ze mijn 920 ophalen en ben ik deze 'tot 15 werkdagen kwijt', want ze gaan kijken wat er gerepareerd moet worden. Ik zie de bui al een beetje hangen, dus ik hoop dat ik gewoon een nieuwe krijg en met een paar dagen weer 'mobiel' ben, ik krijg wel een leentoestel, maar ik heb mijn E7 ook nog liggen, just in case.

Ik had een filmpje van een disassembly van de 920 bekeken en het gebied wat zo heet wordt, is waar de koperen heatsink zit. Ook doorgegeven aan de TD, maar dit was schijnbaar nieuw voor ze (?). Ook werkt de SmartCare app download niet op een Windows Phone, omdat WP dat specifieke bestandstype niet ondersteund. Dus ze kon niet aflezen wat de temperatuur van de CPU was etc.

• vl_leo
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-11 20:37

Wat denken jullie?
De pureview camera van de 808 heeft een eigen ' oversampling image processor '

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-11 07:03
Ik had trouwens nog wel een puntje . Als mijn telefoon in mijn broekzak zit en ik krijg een berichtje dan springt het scherm aan . An omdat hij in mijn zak zit en dus een klein beetje druk op het scherm zit ga mijn telefoon op dat mijn moment piepen zo'n lange toon .

Meer mensen hier last van en is dit uit te zetten .

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-12 14:27

Swerfer

Hmm...

Ik heb wel dat als mijn lockscreen aanstaat en ik stop hem dan in mijn zak dat hij dan gaat piepen. Geen constante toon, maar een herhalend 'melodietje'. Duurt ongeveer 2 seconden...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Worsteneter
Swerfer schreef op zondag 16 juni 2013 @ 09:53:
Ik heb wel dat als mijn lockscreen aanstaat en ik stop hem dan in mijn zak dat hij dan gaat piepen. Geen constante toon, maar een herhalend 'melodietje'. Duurt ongeveer 2 seconden...
Dit kan ook de NFC zijn (tikken en verzenden). Van pinpas, studentenpas tot paspoorten, overal zit tegenwoordig zo'n chip in. Als ik m'n telefoon in m'n zak doe en heb mijn OV chipkaart erbij, dan krijg ik ook zo'n melodietje

• Reaper.JA2
  • Laatst online: 11:55
Swerfer schreef op zondag 16 juni 2013 @ 09:53:
Inderdaad, wat Worsteneter zegt, is dat je NFC. Duurde ook een tijd voordat ik er achter kwam, als de telefoon op de portemonnee lag waar de OV-kaart in zit begon ie te piepen zonder toast-notificatie.

Overigens:
Heb sinds een tijd dat de telefoon plotseling ophangt. Meerdere claimen hetzelfde probleem te hebben en dat dit opgelost kan worden door in de speaker te blazen, maar dat werkt niet (goed genoeg). Iemand die een oplossing weet?

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Reaper.JA2 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 15:28:
[...]

Inderdaad, wat Worsteneter zegt, is dat je NFC. Duurde ook een tijd voordat ik er achter kwam, als de telefoon op de portemonnee lag waar de OV-kaart in zit begon ie te piepen zonder toast-notificatie.

Overigens:
Heb sinds een tijd dat de telefoon plotseling ophangt. Meerdere claimen hetzelfde probleem te hebben en dat dit opgelost kan worden door in de speaker te blazen, maar dat werkt niet (goed genoeg). Iemand die een oplossing weet?
Ik heb dit ook gehad, komt omdat je telefoon tever van je oor afhaalt en zodoende het scherm weer aangaat. Met mijn oor drukte ik dus hierdoor op de ophangknop... Wat je kan doen is het scherm uitzetten met de powerknop als je belt, of je telefoon dichter tegen je gezicht houden.

• picardo
Worsteneter schreef op zondag 16 juni 2013 @ 12:19:
[...]

Dit kan ook de NFC zijn (tikken en verzenden). Van pinpas, studentenpas tot paspoorten, overal zit tegenwoordig zo'n chip in. Als ik m'n telefoon in m'n zak doe en heb mijn OV chipkaart erbij, dan krijg ik ook zo'n melodietje
Ik heb even mijn pasjes er tegenaan gehouden maar er gebeurt niets ...

• Worsteneter
picardo schreef op zondag 16 juni 2013 @ 15:38:
[...]

Ik heb even mijn pasjes er tegenaan gehouden maar er gebeurt niets ...
1 of je hebt nfc niet aanstaan
2 of je pasjes hebben geen nfc chip. Probeer eens je paspoort.

• Atila
Mijn 920 is vanmiddag opgehaald (battery drain en goed heet worden) en als leentoestel heb ik een refurbished 610 gekregen. Ik heb dus mijn E7 maar weer tevoorschijn gehaald om die voorlopig te gebruiken, want die 610 is gewoon te klein voor me.

Hopleijk met een weekje een nieuwe 920 (mag ook een 925 of 928 zijn, hoor ;)), maar tot die tijd maar even geduld hebben.

• picardo
Worsteneter schreef op zondag 16 juni 2013 @ 16:59:
[...]

Het gebeurde juist in mijn zak en daar zit alleen mijn portomonee met pasjes .

NFC staat aan ..

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12 18:32
picardo schreef op zondag 16 juni 2013 @ 20:16:
[...]

Het gebeurde juist in mijn zak en daar zit alleen mijn portomonee met pasjes .

NFC staat aan ..
zit er een ovchipkaart in je portemonnee?

edit:
ik had het nooit geprobeerd, maar deze doet bij mij ook niks. Ik wist wel dat daar een MiFare chip inzit netals in NFC-tags.

edit:
nu even achtergrond op wit gezet, met bruine tiles. Echt Supermooi!

[ Voor 28% gewijzigd door kaasplank1 op 16-06-2013 20:22 ]

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

• picardo
kaasplank1 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 20:19:
[...]

zit er een ovchipkaart in je portemonnee?
De schuldige gevonden .. Er zat nog een id kaart in en dat was hem ...

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:16
Weer een leuk reclame filmpje van KPN, waar onze telefoon ook een rol in speelt.
De hoofdrolspeelster beleeft weliswaar haar mooiste dag met een iPhone, maar gebruikt daarna toch de Lumia 920 omdat die klaar is voor het snelle internet.

[YouTube: http://youtu.be/DiHf3n_BAN8]

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

• Worsteneter
off-topic, dus weg

[ Voor 94% gewijzigd door PaT op 16-06-2013 22:16 ]

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12 18:32
off-topic, dus weg

[ Voor 94% gewijzigd door PaT op 16-06-2013 22:15 ]

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

• kevi-n1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:08
ik weet dat een topic zoals dit vaak gebruikt wordt om problemen te bespreken. Maar hebben mensen ook positieve ervaringen met de lumia 920? Ik wil er binnenkort eentje kopen maar met zoveel technische gruwel verhalen ga ik best wel twijfelen!

• Worsteneter
kevi-n1 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 22:37:
ik weet dat een topic zoals dit vaak gebruikt wordt om problemen te bespreken. Maar hebben mensen ook positieve ervaringen met de lumia 920? Ik wil er binnenkort eentje kopen maar met zoveel technische gruwel verhalen ga ik best wel twijfelen!
Geweldig, geen problemen, heb hem nu zo'n 5 maand en nog altijd tevreden mee. Beste telefoon ooit in mijn optiek en het wordt nóg beter met WinPho 8.1

Verwijderd

Beste mobiel ooit. Heb htc one gehad, een kompleet ramp

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ondanks dat de mijne terug moet, vind ik het echt een top toestel. Ligt lekker in de hand en waar sommigen hem zwaar vinden, heb ik dat dus totaal niet. Verder mooi scherm en lekker snel. Ik heb een witte en had hiervoor een zwarte Lumia 800. Ik vind zo'n witte toch effe wat mooier. Je moet er wel van houden natuurlijk, kwestie van smaak.

XBL: MRE Inc

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
MRELynx schreef op maandag 17 juni 2013 @ 06:56:
[...]

Ondanks dat de mijne terug moet, vind ik het echt een top toestel. Ligt lekker in de hand en waar sommigen hem zwaar vinden, heb ik dat dus totaal niet. Verder mooi scherm en lekker snel.
Helemaal mee eens. Ik vond hem in het begin ook best zwaar maar daar wen je na een tijdje aan. Net zoals nu elke andere telefoon voor mijn gevoel veel te licht is :+

Hopelijk komt mijne vandaag (goed gerepareerd) terug. Wel een beetje stom dat ze je geen track en trace code sturen zodat je kunt zien wat de verwachte datum en tijd is dat hij weer bij je wordt bezorgt. UPS kan niks zien op postcode en huisnummer dus die zijn echt zo'n code nodig.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Het terugsturen duurt verhoudingsgewijs nog het langst. Mijne werd maandag teruggestuurd en was pas donderdag daadwerkelijk bij mij.

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-12 11:24
Echt een toptoestel!! Zou hem direct iedereen aanraden! Heb hem sinds april, maar nog geen moment spijt gehad van m'n aankoop. Geweldig OS, geweldige camera, geweldig toestel (design, hardware, sherm en in het rood, super!) geweldige Nokia apps (HERE, Nokia Music, Nokia Lenses) en niet te vergeten de belkwaliteit (ouderwets Nokia).

Nadelen zijn toch wel de accuduur en Whatsapp (maar hopelijk wordt dit laatste spoedig opgelost met een broodnodige update, waar Nokia zelf ook aan meegewerkt heeft)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Sonny7 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 09:42:
Echt een toptoestel!! Zou hem direct iedereen aanraden! Heb hem sinds april, maar nog geen moment spijt gehad van m'n aankoop. Geweldig OS, geweldige camera, geweldig toestel (design, hardware, sherm en in het rood, super!) geweldige Nokia apps (HERE, Nokia Music, Nokia Lenses) en niet te vergeten de belkwaliteit (ouderwets Nokia).

Nadelen zijn toch wel de accuduur en Whatsapp (maar hopelijk wordt dit laatste spoedig opgelost met een broodnodige update, waar Nokia zelf ook aan meegewerkt heeft)
Nou over die ouderwetse Nokia belkwaliteit.... Het viel me laatst voor het eerst eigenlijk op hoe scherp ik nu iemand hoor in mijn 920. Dat was bij mijn vorige telefoons, inclusief de Lumia 800 wel anders. Klonk toch wat blikkerig en schel, terwijl ik nu echt aan de stem kon horen met wie ik sprak (zonder zn naam te noemen). Kan natuurlijk ook komen door de hd voice die KPN ondersteunt en dit toestel ook volgens mij.

Net UPS gebeld, vanmiddag komen ze tussen 4 en 7 mijn 920 ophalen :'( Moet ik weer terug naar een oude iphone van mn werk. Volgens mij de 3G versie ofzo, heb dat ding eignelijk nooit gebruikt. Jammer nou dat ik mn oude Lumia 800 door verkocht heb, die zou nu goed als backup kunnen dienen. Ga me maar voorbereiden op een verschikkelijke gebruikerservaring van iOS.

[ Voor 15% gewijzigd door MRE-Inc op 17-06-2013 09:55 ]

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-12 14:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Worsteneter schreef op zondag 16 juni 2013 @ 16:59:
[...]

Bij mij "twinkelt" mijn lumia 920 alleen bij mijn ID kaart, niet bij mijn toegangspasje voor mijn werk (die ook met RFID werkt (of is dat wat anders), en ook niet bij mijn OV chipkaart.

Maar naast twinkelen gebeurt er niks.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

MRELynx schreef op maandag 17 juni 2013 @ 09:53:
[...]

Nou over die ouderwetse Nokia belkwaliteit.... Het viel me laatst voor het eerst eigenlijk op hoe scherp ik nu iemand hoor in mijn 920. Dat was bij mijn vorige telefoons, inclusief de Lumia 800 wel anders. Klonk toch wat blikkerig en schel, terwijl ik nu echt aan de stem kon horen met wie ik sprak (zonder zn naam te noemen). Kan natuurlijk ook komen door de hd voice die KPN ondersteunt en dit toestel ook volgens mij.

Net UPS gebeld, vanmiddag komen ze tussen 4 en 7 mijn 920 ophalen :'( Moet ik weer terug naar een oude iphone van mn werk. Volgens mij de 3G versie ofzo, heb dat ding eignelijk nooit gebruikt. Jammer nou dat ik mn oude Lumia 800 door verkocht heb, die zou nu goed als backup kunnen dienen. Ga me maar voorbereiden op een verschikkelijke gebruikerservaring van iOS.
herkenbaar.. Ik heb het een week volgehouden met een iphone 4 en werd toen helemaal gek van het OS. Ding liep meerdere keren vast en kon totaal niet wennen aan de multitasking (apps killen om geheugen vrij te maken) Had toen de huawei w1 gekocht voor 150 euro en voor 3 euro unlocked. Voor die prijs echt een top toestel! Maakte het wachten op mijn l920 stuk aangenamer :+

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Je moet in fora altijd in je achterhoofd houden, dat er meestal in gepost wordt als gebruikers problemen hebben - ze zoeken namelijk een oplossing. Als je geen problemen hebt met het toestel, dan is er eigenlijk geen reden om iets te posten.
Dus vaak is het zo dat er veel meer tevreden gebruikers van het product bestaan. Ik ben er overigens ook een van :P

Het enige wat ik een beetje vind tegenvallen bij de 920 is het accuverbruik - hoewel dit natuurlijk sterk afhangt van wat je ermee doet en wat je allemaal aan always-on-apps (zoals whatsapp), antennes, muziek, etc. hebt aanstaan.
Na een dikke maand gebruik ben ik er nog vol lof over. En vooral omdat Nokia erachter staat - die brengen constant verbeteringen uit voor hun telefoons.

• BastiaanN
  • Niet online
Nou, ik heb mijn Lumia 920 "gerepareerd" terug hoor.

Hij start wel weer op maar ik kan niet in het settings menu (30 seconden lang zwart beeld en dan staat hij weer op het homescreen), camera doet het niet en hij reageert pas na 2 minuten o.i.d. op het lockscreen.

Pff... :(

• Atila
Ik was verder dik tevreden over mijn 920, ongelofelijk hoe soepel het OS is en ook al zegt een goede vriend van me, dat ik een S3 had moeten nemen omdat 'ik van een dood OS (symbian) naar een ander dood OS (wp) ben gegaan', heb ik er geen spijt van gehad. Behalve dat er dus een hardwarematig probleem is.

• kippetje01
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 14:30
BastiaanN schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:04:
Nou, ik heb mijn Lumia 920 "gerepareerd" terug hoor.

Hij start wel weer op maar ik kan niet in het settings menu (30 seconden lang zwart beeld en dan staat hij weer op het homescreen), camera doet het niet en hij reageert pas na 2 minuten o.i.d. op het lockscreen.

Pff... :(
Wat staat er op de bon die er bij zat?

• BastiaanN
  • Niet online
kippetje01 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:22:
[...]

Wat staat er op de bon die er bij zat?
Hij is wel uit elkaar geweest maar wat ze er nu mee gedaan hebben naast een software update kan ik er niet uithalen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tzThSLxYsSVYytYCYn2Bqexc/thumb.jpg

• kippetje01
BastiaanN schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:25:
[...]

Hij is wel uit elkaar geweest maar wat ze er nu mee gedaan hebben naast een software update kan ik er niet uithalen:
[afbeelding]
wellicht het probleem stof achter de front facing camera opgelost?

Maar goed, klote dan. Het probleem is in ieder geval niet opgelost. Bij mij was het toestel vervangen (identieke klachten). Ik had wel een heel duidelijk betoog in mijn reparatie melding gezet.

• MRE-Inc

MRE-Inc

BastiaanN schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:25:
[...]

[afbeelding]
Pfff klote man, en dan te weten dat ik hetzelfde probleem heb als jij had of nog steeds hebt, namelijk stock apps die crashen en boot loops. Mijne gaat daar vanmiddag voor opgestuurd worden. :/

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 11:07
Nu mijn dell venue pro weer even in gebruik, vanwege terugsturen om het stof probleem. Maar wat een verschil in geluidskwaliteit. Andere personen zijn een stuk minder verstaanbaar. Daarnaast een gigantisch snelheidsverschil. Wat mij wel meeviel is dat ik vrijwel alle games die ik onder WP8 heb gekocht gewoon onder wp7 kan downloaden en installeren.

• kippetje01
MRELynx schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:48:
[...]

Pfff klote man, en dan te weten dat ik hetzelfde probleem heb als jij had of nog steeds hebt, namelijk stock apps die crashen en boot loops. Mijne gaat daar vanmiddag voor opgestuurd worden. :/
Een tip is misschien arvato te bellen zodra je toestel de status gerepareerd heeft gekregen, dan kunnen ze je vertellen wat ze gedaan hebben. Dat heb ik toen wel gedaan omdat ik het wat verdacht vond dat het toestel binnen een half uur na ontvangen op gerepareerd stond. Een medewerker vertelde me toen dat ik een nieuw toestel kreeg.

• MRE-Inc

MRE-Inc

kippetje01 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:50:
[...]

Een tip is misschien arvato te bellen zodra je toestel de status gerepareerd heeft gekregen, dan kunnen ze je vertellen wat ze gedaan hebben. Dat heb ik toen wel gedaan omdat ik het wat verdacht vond dat het toestel binnen een half uur na ontvangen op gerepareerd stond. Een medewerker vertelde me toen dat ik een nieuw toestel kreeg.
Hoe kun je de status inzien dan ? Krijg je daar een mail over of iets dergelijks ? Zal het iig doen. Dank voor de tip :)

• kippetje01
MRELynx schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:52:
[...]

Hoe kun je de status inzien dan ? Krijg je daar een mail over of iets dergelijks ? Zal het iig doen. Dank voor de tip :)
Via de website, staat in de mail die je gehad hebt als het goed is. Het is overigens de zelfde site waar je je telefoon via aangemeld hebt voor reparatie.

Verwijderd

Mijn broertje heeft problemen met de batterij van zijn Lumia 920. Ik leg mijn 920 net op mijn draadloze oplader met 32% stroom erin en dan zegt ie dat ie nog 2,5 uur nodig heeft om op te laden. Dan leg ik de 920 van mijn broertje erop waar nog 10% stroom in zit en dan zegt zijn telefoon dat ie nog 9,5 uur nodig heeft om op te laden.

Ook klaagt hij erover dat zijn batterij erg snel op gaat. Zo heeft ie em vannacht volgeladen en was ie net alweer leeg en dat terwijl hij alleen een paar internet sites bezocht heeft en wat gewatssapped heeft.

Een paar apps uninstallen of opsturen naar Nokia?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2013 14:03 ]

• kippetje01
Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:03:
Mijn broertje heeft problemen met de batterij van zijn Lumia 920. Ik leg mijn 920 net op mijn draadloze oplader met 32% stroom erin en dan zegt ie dat ie nog 2,5 uur nodig heeft om op te laden. Dan leg ik de 920 van mijn broertje erop waar nog 10% stroom in zit en dan zegt zijn telefoon dat ie nog 9,5 uur nodig heeft om op te laden.

Ook klaagt hij erover dat zijn batterij erg snel op gaat. Zo heeft ie em vannacht volgeladen en was ie net alweer leeg en dat terwijl hij alleen een paar internet sites bezocht heeft en wat gewatssapped heeft.

Een paar apps uninstallen of opsturen naar Nokia?
Je kan eerst proberen de telefoons eens om te wisselen natuurlijk, wat men zegt en wat men doet wil nog wel eens verschillen. Ook dekking van de wellicht verschillende telecom operators kan uitmaken.

Qua apps is het een goed idee om even alle achtergrond taken te blokkeren en de telefoon even te herstarten.

Verwijderd

kippetje01 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:08:
[...]

Je kan eerst proberen de telefoons eens om te wisselen natuurlijk, wat men zegt en wat men doet wil nog wel eens verschillen. Ook dekking van de wellicht verschillende telecom operators kan uitmaken.

Qua apps is het een goed idee om even alle achtergrond taken te blokkeren en de telefoon even te herstarten.
We hebben allebei t-mobile. Achtergrond taken sluit je door dat pijltje naar links toch?

maar hoe kan het dat zijn telefoon veel trager oplaad?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2013 14:14 ]

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:09:
[...]

We hebben allebei t-mobile. Achtergrond taken sluit je door dat pijltje naar links toch?
Via Instellingen -> Achtergrondtaken kan je achtergrondtaken blokkeren.
maar hoe kan het dat zijn telefoon veel trager oplaad?
Als de ene telefoon druk bezig is met een achtergrond taak dan verbruikt de telefoon dan ook meer energie en gaat er dus minder energie in de batterij tijdens het opladen.

• BastiaanN
  • Niet online
kippetje01 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:44:
[...]

wellicht het probleem stof achter de front facing camera opgelost?
Daar had ik sowieso geen last van volgens mij, tenminste was me nooit opgevallen.
Maar goed, klote dan. Het probleem is in ieder geval niet opgelost. Bij mij was het toestel vervangen (identieke klachten). Ik had wel een heel duidelijk betoog in mijn reparatie melding gezet.
Ja, ik heb ook wel een duidelijk betoog erin gezet. In elk geval duidelijk uitgelegd dat het toestel bijna niet meer wilde opstarten en als deze dan toch opstarte dat alle stock apps niet werken. Ik ga wel even twitteren met Nokia, wellicht kom ik dan nog ergens.

Verwijderd

BastiaanN schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:16:
[...]

Via Instellingen -> Achtergrondtaken kan je achtergrondtaken blokkeren.

[...]

Als de ene telefoon druk bezig is met een achtergrond taak dan verbruikt de telefoon dan ook meer energie en gaat er dus minder energie in de batterij tijdens het opladen.
Ok, denk dat we de oorzaak al hebben. Hij had een flits applicatie aanstaan daar. Dank.

• Atila
Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:27:
[...]

Ok, denk dat we de oorzaak al hebben. Hij had een flits applicatie aanstaan daar. Dank.
Wordt de GSM ook erg warm als ie op 3G staat ?

Verwijderd

Atila schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:28:
[...]

Wordt de GSM ook erg warm als ie op 3G staat ?
Soms wel, zegt ie. Hoezo?

• BastiaanN
  • Niet online
Ik heb maar weer een nieuwe reparatie ingeschoten. Ik heb de telefoon een tijdje aan laten staan en op de lader laten liggen in de hoop dat deze het weer zou doen. Nu is het probleem nog erger, de pc herkent de telefoon niet meer en ook het display blijft uit...

Hopelijk wisselen ze hem deze keer wel om.

• Atila
Nokia bellen en ter reparatie aanbieden. Helaas een veelvoorkomend probleem.

• kippetje01
Atila schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:20:
[...]

Nokia bellen en ter reparatie aanbieden. Helaas een veelvoorkomend probleem.
ehh? Als een achtergrond app gewoon de boel verstiert dat wordt de telefoon inderdaad warm. Niks geen hardware issue.

Pas als je dat kan uitsluiten is het misschien raadzaam om vervolgstappen te nemen. Dan denk ik eerst aan terug naar fabrieksinstellingen en als ook dat niet helpt ga je een keer opsturen.

@BastiaanN: Ik hoop het ook inderdaad.

[ Voor 3% gewijzigd door kippetje01 op 17-06-2013 15:26 ]

• Atila
Bij mij (en velen met mij) is er een battery drain en wordt ie bij simpel surfen zeer warm. Nu hoeft dat niet per se bij jullie het geval te zijn, maar let er de komende dagen even op. Wellicht is er toch meer aan de hand en als dat niet het geval is, dan hoef je verder geen actie te ondernemen.

Is je drain issue opgelost met het sluiten van de app ?

• MRE-Inc

MRE-Inc

BastiaanN schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:12:
Ik heb maar weer een nieuwe reparatie ingeschoten. Ik heb de telefoon een tijdje aan laten staan en op de lader laten liggen in de hoop dat deze het weer zou doen. Nu is het probleem nog erger, de pc herkent de telefoon niet meer en ook het display blijft uit...

Hopelijk wisselen ze hem deze keer wel om.
Pff, wat slecht zeg. En klote voor je. Ik ga er iig direct achter aan zitten en de status nauwgezet volgen.

• BastiaanN
  • Niet online
kippetje01 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:50:
[...]

Een tip is misschien arvato te bellen zodra je toestel de status gerepareerd heeft gekregen, dan kunnen ze je vertellen wat ze gedaan hebben.
Weet je misschien nog welk telefoonnummer je hiervoor gebruikt hebt?

• kippetje01
BastiaanN schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:22:
[...]

Weet je misschien nog welk telefoonnummer je hiervoor gebruikt hebt?
stond onder de mail: arvato-support | E-mail: Nokia.Intellifix.NL@Bertelsmann.de | Hotline: +31 (0) 202621099

Verwijderd

Vanmorgen pech, Lumia valt op de grond (steen) en een barst in het glas.
Heb op dit forum gezocht naar oplossingen, maar geen prijzen gezien.
Heeft iemand al zijn tel. met dit probleem te maken gehad. Wat kostte het en hoe lang duurde het?
Als ik inlog bij Nokia service, dan moet ik eerst ca € 85.00 betalen, maar kan niet vinden hoe dan te handelen en of dit ook de prijs is voor een nieuw glas.
Gaarne reactie.
Vast bedankt.

• picardo
Hoe werkt de nabijheidssensor sensor precies ? Als ik bel gaat mijn scherm niet uit . Is dit in te stellen ?
picardo schreef op maandag 17 juni 2013 @ 20:55:
Hoe werkt de nabijheidssensor sensor precies ? Als ik bel gaat mijn scherm niet uit . Is dit in te stellen ?
Je houdt hem bij het bellen wel tegen het oor lijkt mij ? Want anders gaat hij niet uit

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 20:47:
Heeft iemand al zijn tel. met dit probleem te maken gehad. Wat kostte het en hoe lang duurde het?
Als ik inlog bij Nokia service, dan moet ik eerst ca € 85.00 betalen, maar kan niet vinden hoe dan te handelen en of dit ook de prijs is voor een nieuw glas.
Gaarne reactie.
Vast bedankt.
idem hier. Barst helemaal onderaan het scherm, niet hinderlijk, wel jammer. Ben ook op zoek naar een goedkope oplossing. Een nieuw glas kost ongeveer €80 op internet. Sommige bedrijven doen het ter plekke maar vervangen dan de hele unit a €200. Nokia zelf nog niet geprobeerd. Misschien wacht,ik nog ff totdat de 920 onderdelen/reparaties in prijs dalen.

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:57
Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 20:47:
Gaarne reactie.
Vast bedankt.
Ook gehad en via KPN business centre laten repareren. Die mochten dit niet zelf (terwijl er in Alkmaar toch een repair afdeling zit) en moesten hem opsturen. Inderdaad iets van €200,-.

7x 410 pw op zuid met enphase IQ8M -- kijkend naar Marstek A, D of E, al dan niet met pv er aan op O en W -- 2x MHI SRK20ZS-WF -- Zonneplan -- Homey -- Houtkachel tbv hoofdverwarming

• kippetje01
picardo schreef op maandag 17 juni 2013 @ 20:55:
Dan is er wellicht iets mis. Je kan testen of hij werkt door te bellen en dan met je hand het nokia logo stuk te bedekken. Het scherm moet dan uit gaan.

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

Momenteel ben ik op vakantie in Zuid Frankrijk en laat ineens mijn Nokia 920 me in de steek.
De camera en aan/uit-knop reageren niet meer.
Heeft iemand zoiets al eerder meegemaakt en wellicht een oplossing?

Enige manier om nu het scherm wakker te krijgen is de oplader er even in te steken.
Maar dat is uiteraard niet echt praktisch.

Was ik nu thuis geweest, dan had ik gelijk contact opgenomen met Hi (het is zo'n lease toestel).

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:45
weid1374 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:13:
Momenteel ben ik op vakantie in Zuid Frankrijk en laat ineens mijn Nokia 920 me in de steek.
De camera en aan/uit-knop reageren niet meer.
Heeft iemand zoiets al eerder meegemaakt en wellicht een oplossing?

Enige manier om nu het scherm wakker te krijgen is de oplader er even in te steken.
Maar dat is uiteraard niet echt praktisch.

Was ik nu thuis geweest, dan had ik gelijk contact opgenomen met Hi (het is zo'n lease toestel).
uitzetten - minuut wachten - weer aanzetten?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

• weid1374

weid1374

Levensgenieter

kruila schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:26:
[...]

uitzetten - minuut wachten - weer aanzetten?
Bedankt voor je reactie. Maar hoe zet je hem uit als de aan/uit knop niet werkt?

Verwijderd

Probeer eens een soft reset:
Volume down & aan/uit knop iets van 10 seconden inhouden, totdat je een trilling voelt

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:45
weid1374 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 12:02:
[...]

Bedankt voor je reactie. Maar hoe zet je hem uit als de aan/uit knop niet werkt?
soms werkt die uit-aan-knop wel als hij aan de oplader ligt

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

In minder dan een week tijd mijn lumia 920 ontvangen en zie dat ik een nieuw toestel heb gekregen. Ze hebben deze zelfs doorgestart om te kijken of deze geen boot loop problemen vertoond (had de vorige keer ook een nieuwe gekregen en deze had dit probleem). Ben weer super blij!!!

[ Voor 23% gewijzigd door vali op 19-06-2013 12:30 ]

• Atila
Volgens mij is dit het begin van de Wet van Murphy:

Uw toestel is doorgezonden naar een extern repaircenter of fabrikant. In de meeste gevallen is de doorlooptijd 2 -3 weken.

Dat wordt dus nog even wachten op mijn (nieuwe) 920 :X

• MRE-Inc

MRE-Inc

kippetje01 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:09:
[...]

stond onder de mail: arvato-support | E-mail: Nokia.Intellifix.NL@Bertelsmann.de | Hotline: +31 (0) 202621099
Zag net dat de status van mijn toesteld op: uw product is hersteld stond. Toch maar even gebeld want toen ik een uur geleden gekeken had, was dat nog niet zo.

Netjes in NL te woord gestaan (geen wachtrij gelukkig) en gevraagd wat er gerepareerd was. Kreeg te horen dat mijn telefoon word omgewisseld voor een andere en dat dit wel pas kon duren tot maandag. Tot die tijd dus met een oude iphone 3g. Ben iig blij dat ze niet zo maar iets vervangen hebben en teruggestuurd.

Nu dus nog maar even afwachten......

• BastiaanN
  • Niet online
MRELynx schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:37:
[...]

Netjes in NL te woord gestaan (geen wachtrij gelukkig) en gevraagd wat er gerepareerd was. Kreeg te horen dat mijn telefoon word omgewisseld voor een andere en dat dit wel pas kon duren tot maandag.
Netjes, gelukkig maar. Nog steeds merkwaardig dat ze bij mij alleen een software update gedaan hebben dan!

• MRE-Inc

MRE-Inc

BastiaanN schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:41:
[...]

Netjes, gelukkig maar. Nog steeds merkwaardig dat ze bij mij alleen een software update gedaan hebben dan!
Nou ja, we zullen het nog zien he. Zal het imei nummer controleren als ik een nieuwe heb en tevens had mijn body ook een klein deukje. Als dat allemaal niet meer aanwezig is en er een ander imei nummer aanhangt, dan weten we pas zeker dat hij is omgewisseld.

• weid1374

weid1374

Levensgenieter

kruila schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 12:13:
[...]

soms werkt die uit-aan-knop wel als hij aan de oplader ligt
Dank voor de tip, geprobeerd maar helaas. In geen enkele situatie werkt de aan/uit knop.
Alleen de volume-toetsen werken nog.

Verwijderd

weid1374 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:07:
[...]
Dank voor de tip, geprobeerd maar helaas. In geen enkele situatie werkt de aan/uit knop.
Alleen de volume-toetsen werken nog.
Harde reset via => Instellingen => Info => Fabrieksinstellingen ?
Wel eerst even controleren dat je je gegevens gebackuppped hebt.

• mrcosmo
  • Laatst online: 15-04-2021
Sinds eergisteren komen mijn foto's niet meer rechtstreeks op de skydrive , iemand ervaring met een dergelijk probleem?

• BastiaanN
  • Niet online
Ik werd net gebeld door Arvato omtrent mijn reparatie. Ik had in mijn betoog maar gelijk gemeld dat ik ontevreden ben met de voorgaande reparatie. Ze hebben netjes hun excuses aangeboden en aangeven dat het toestel deze keer wordt omgewisseld :)

• MRE-Inc

MRE-Inc

BastiaanN schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:08:
Ik werd net gebeld door Arvato omtrent mijn reparatie. Ik had in mijn betoog maar gelijk gemeld dat ik ontevreden ben met de voorgaande reparatie. Ze hebben netjes hun excuses aangeboden en aangeven dat het toestel deze keer wordt omgewisseld :)
Dat is idd erg netjes. Ben ook wel te spreken over het contact dat ik gisteren met ze had. Zeiden ze nog wat tegen jou mbt de omwisseling ? Mij werd verteld dat ze moesten wachten op een toestel dat van Nokia zelf kwam en dat het wel tot maandag kon duren voordat ik mijn nieuwe 920 zou krijgen.

• BastiaanN
  • Niet online
MRELynx schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:13:
[...]

Dat is idd erg netjes. Ben ook wel te spreken over het contact dat ik gisteren met ze had. Zeiden ze nog wat tegen jou mbt de omwisseling ? Mij werd verteld dat ze moesten wachten op een toestel dat van Nokia zelf kwam en dat het wel tot maandag kon duren voordat ik mijn nieuwe 920 zou krijgen.
Ook dat ik hem maandag of dinsdag waarschijnlijk ontvang. Dus nog even een paar dagen volhouden met de iPhone 4s :+

• BastiaanN
  • Niet online
Een tip voor mensen waarvan bij Nokia Care de status staat op verzonden, mail Nokia.Intellifix.NL@Bertelsmann.de voor een UPS tracking number. Dat heb ik zojuist ook gedaan en heb netjes de track en trace voor de retourzending ontvangen :) Dan weet ik wanneer ik thuis moet blijven :P

Pagina: 1 ... 83 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;