Ik had dus opgestuurd voor stof in de camera. Bel ik deze week wat er was gebeurd(bedankt nog voor de tip). Ze hadden de update doorgevoerd van Nokia voor de camera(kabel vervangen? guard vervangen voor stof en nog wat) en ow ja ook het scherm. Ik had erbij gezet dat ook licht door werd gelaten links en ik had ook gele menu knoppen. Dit is dus ook allemaal opgelost. In totaal een goede week weggeweest. Toestel in tip top staat terug. Had een kraas op mijn scherm die is nu dus ook weg, dat had ik niet echt verwacht, ik dacht ze gaan wel met een zwarte stift dat even aanpunten aan de achterkant
. En wat zien die witte knoppen onderaan toch stukken mooier uit dan vies gelige knoppen.
Dus ik ben iig zeer te spreken over de service van nokia en wat is het fijn om mijn lumia weer terug te hebben. De foto's van mijn DVP(is al niet het beste toestel) maar die zijn eigenlijk ronduit triest vergeleken de Lumia 920 en dan hebben we nog niet eens over low light....
Dus ik ben iig zeer te spreken over de service van nokia en wat is het fijn om mijn lumia weer terug te hebben. De foto's van mijn DVP(is al niet het beste toestel) maar die zijn eigenlijk ronduit triest vergeleken de Lumia 920 en dan hebben we nog niet eens over low light....
[ Voor 9% gewijzigd door CR35 op 21-06-2013 12:49 ]