[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 111 Laatste
Acties:
  • 585.757 views

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 11:07
Ik had dus opgestuurd voor stof in de camera. Bel ik deze week wat er was gebeurd(bedankt nog voor de tip). Ze hadden de update doorgevoerd van Nokia voor de camera(kabel vervangen? guard vervangen voor stof en nog wat) en ow ja ook het scherm. Ik had erbij gezet dat ook licht door werd gelaten links en ik had ook gele menu knoppen. Dit is dus ook allemaal opgelost. In totaal een goede week weggeweest. Toestel in tip top staat terug. Had een kraas op mijn scherm die is nu dus ook weg, dat had ik niet echt verwacht, ik dacht ze gaan wel met een zwarte stift dat even aanpunten aan de achterkant :P. En wat zien die witte knoppen onderaan toch stukken mooier uit dan vies gelige knoppen.

Dus ik ben iig zeer te spreken over de service van nokia en wat is het fijn om mijn lumia weer terug te hebben. De foto's van mijn DVP(is al niet het beste toestel) maar die zijn eigenlijk ronduit triest vergeleken de Lumia 920 en dan hebben we nog niet eens over low light....

[ Voor 9% gewijzigd door CR35 op 21-06-2013 12:49 ]

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb even de discussie over de autohouders verplaatst naar Accessoires voor de Nokia Lumia 920. Gelieve de topicwaarschuwing in de gaten te houden

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-12 08:01
ik heb sinds een maand of 2 last ervan dat de zwarte mat-laag van mijn Lumia 'loslaat',
dit lijkt met de week erger te worden (steeds meer glanzend zwarte punten).

hieronder even een foto, op alle punten langs de zijkant heeft de laag losgelaten

verder loopt hij in 10 minuten browsen ook wel redelijk warm (al eens terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dat mocht niet baten)

nu is mijn vraag natuurlijk, wat viden jullie dat ik moet doen, wel of niet opgeven bij Nokia?
vindt het zelf eigenlijk wel slecht dat een telefoon van 4 maanden oud, die altijd in een softcover zit, zosnel last heeft van beschadigingen :-(

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:48
Die loslatende laag lijkt me niet kloppen en daar zou ik wel evcen contact over opnemen (Nokia is iig erg snel met reparaties, dus dat scheelt). Dat warm worden, tja... heb nog nooit een telefoon gehad die NIET warm werd (ook tijdens browsen).

Warm of echt heet? Zou me daar iig niet snel zorgen over maken.

• SjorsC
eerder heet als warm, meer de temperatuur van een kop koffie ;)
in ieder geval zo warm dat hij niet meer relax is vast te houden tijdens het browsen, haha

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Begin het nu toch onderhand wel erg vervelend worden dat ik het volume van de ringtones en games bijvoorbeeld niet onafhankelijk kan instellen.

• CR35
SjorsC schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:17:
ik heb sinds een maand of 2 last ervan dat de zwarte mat-laag van mijn Lumia 'loslaat',
dit lijkt met de week erger te worden (steeds meer glanzend zwarte punten).

hieronder even een foto, op alle punten langs de zijkant heeft de laag losgelaten

verder loopt hij in 10 minuten browsen ook wel redelijk warm (al eens terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dat mocht niet baten)

nu is mijn vraag natuurlijk, wat viden jullie dat ik moet doen, wel of niet opgeven bij Nokia?
vindt het zelf eigenlijk wel slecht dat een telefoon van 4 maanden oud, die altijd in een softcover zit, zosnel last heeft van beschadigingen :-(
Het laat niet los, je softcover wrijft het glad(eigenlijk het vuil tussen de softcover. Ik kreeg er ook een beetje last van en heb hem er toen maar afgehaald. Ziet er hetzelfde uit. Maar heb een originele nokia hoesje, zo'n een die je in meerdere kleuren kan bestellen. En de cover helpt wel met het warmer worden... Nu zonder cover maar meer risico. Wil eigenlijk een sleeve gaan gebruiken, vond dat vrij prettig werken met mijn Dell Venue pro, maar daar zat een mooie originele bij, zonder zo'n vetertje eruit maar met een inham, daarvan kan ik nog geen mooie vinden.

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Hmmmm zojuist skydrive opnieuw aangemeld maar de foto's komen nog steeds niet op mijn skydrive ook heb ik sync aan en uit gezet ook dit werkte niet iemand die hiermee kan helpen?

• mccAin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-11 17:17
mrcosmo schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 08:45:
Hmmmm zojuist skydrive opnieuw aangemeld maar de foto's komen nog steeds niet op mijn skydrive ook heb ik sync aan en uit gezet ook dit werkte niet iemand die hiermee kan helpen?
Weet je zeker dat je wifi-verbinding werkt? al een soft-reset gedaan? :)

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-11 07:03
Sanction schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 20:03:
Begin het nu toch onderhand wel erg vervelend worden dat ik het volume van de ringtones en games bijvoorbeeld niet onafhankelijk kan instellen.
Dit is heel erg vervelend .. Off alleen trillen . Meer keuze daarin zou zeer wenselijk zijn ..

Verwijderd

Weet iemand een goede dropbox app?

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 10:21:
Weet iemand een goede dropbox app?
Skydrive is een goed alternatief ;)

Verwijderd

E2TK schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 10:57:
[...]

Skydrive is een goed alternatief ;)
Klopt, maar op mijn werk wordt dropbox gebruikt dus daar heb ik niks aan.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:28
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 11:10:
[...]

Klopt, maar op mijn werk wordt dropbox gebruikt dus daar heb ik niks aan.
http://www.windowsphone.com/nl-nl/search?q=dropbox

Boxfiles for Dropbox en BoxShot (free) lijken de beste opties te zijn.

Al kun je natuurlijk ook je dropbox in je skydrive gooien en daarmee updaten :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 11:12:
[...]

Al kun je natuurlijk ook je dropbox in je skydrive gooien en daarmee updaten :P
hoe werkt dit?

Verwijderd

Heb ruim 3 maanden een 920 en ben er erg tevreden mee. Gisteren heb ik hem echter laten vallen, niet eens van heel hoog maar hij landde plat op het scherm. Het scherm is nu compleet gebarsten, het touchscreen werkt nog prima maar de glas splinters komen er vanaf en het is natuurlijk erg onhandig. Heeft er iemand tips wat ik het beste kan doen? Een nieuw scherm kost volgens mij 75-199 euro maar de meeste reparatie shops zien er een beetje apart uit. Ik hoorde van iemand dat je het prima op de verzekering (inboedel) kan verhalen, heeft iemand daar ervaring mee?

Alle tips zijn welkom!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
CR35 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 20:54:
[...]

Het laat niet los, je softcover wrijft het glad(eigenlijk het vuil tussen de softcover. Ik kreeg er ook een beetje last van en heb hem er toen maar afgehaald. Ziet er hetzelfde uit. Maar heb een originele nokia hoesje, zo'n een die je in meerdere kleuren kan bestellen. En de cover helpt wel met het warmer worden...
Helemaal mee eens. Bij mijn toestel zag ik het ook, ook met de softcover van Nokia.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Verwijderd

mrcosmo schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 08:45:
Bestaande foto's op je mobiel moet je handmatig uploaden,, alleen nieuw gemaakte foto's worden(automatisch) geupload, mits de sync aan staat.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2013 14:15 ]

Verwijderd

ik wil wel weten of je bij xbox games en muziek app een xbox nodig hebt, of dat het gewoon account aanmaken?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 11:53:
Heb ruim 3 maanden een 920 en ben er erg tevreden mee. Gisteren heb ik hem echter laten vallen, niet eens van heel hoog maar hij landde plat op het scherm. Het scherm is nu compleet gebarsten, het touchscreen werkt nog prima maar de glas splinters komen er vanaf en het is natuurlijk erg onhandig. Heeft er iemand tips wat ik het beste kan doen? Een nieuw scherm kost volgens mij 75-199 euro maar de meeste reparatie shops zien er een beetje apart uit. Ik hoorde van iemand dat je het prima op de verzekering (inboedel) kan verhalen, heeft iemand daar ervaring mee?

Alle tips zijn welkom!
het kan ook al bij je inboedelverzekering zitten, dat de telefoon deels word verzekerd

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:12
Na drie weken wachten eindelijk mijn Lumia 920 terug van "reparatie"...
De enige reparatie opmerking die ze bij de Phonehouse zagen staan was: "hersteld".
Nu had ik erbij laten schrijven dat ik de telefoon zelf al naar fabrieksinstellingen had hersteld, vrees toch dat dit het enige is geweest wat ze hebben gedaan.
Net getest, 10 min browsen (dus ook lezen) en nu.nl app lezen op 3G = -10% batterij.

Kom ik nog steeds de dag bij lange na niet door :(

PS5

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-11 20:01
Wat is de camera en microfoon van de Lumia 920 geweldig _/-\o_ gisteren op Defqon.1 geweest, normaal als ik filmpjes maak klinkt het nergens na evenals onscherp beeld.
Maar bij de Lumia is dat superieur zelfs de iPhone 5 kan daar niet tegen op. :*)
Voor de liefhebbers hier het filmpje

[ Voor 32% gewijzigd door Cyrus The Virus op 23-06-2013 14:48 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

kernie schreef op zondag 23 juni 2013 @ 09:13:
Na drie weken wachten eindelijk mijn Lumia 920 terug van "reparatie"...
De enige reparatie opmerking die ze bij de Phonehouse zagen staan was: "hersteld".
Nu had ik erbij laten schrijven dat ik de telefoon zelf al naar fabrieksinstellingen had hersteld, vrees toch dat dit het enige is geweest wat ze hebben gedaan.
Net getest, 10 min browsen (dus ook lezen) en nu.nl app lezen op 3G = -10% batterij.

Kom ik nog steeds de dag bij lange na niet door :(
Ik wil je adviseren contact op te nemen met Nokia via Facebook of Twitter. Volgens mij heeft BastiaanN dat ook gedaan na zo'n "lompe" reparatie en daarna had hij behoorlijk snel een nieuwe!

De mijne (L 800) is nu weer onderweg naar Duitsland. Hopelijk gaan ze er morgen mee aan de slag. Ik heb er een extra beschrijving van mijn probleem bij gedaan in het Nederlands en in het (google Translate) Duits. hopelijk helpt dat wat.

Als ik hem weer terug krijg met alleen een firmware update, dan ga ik ook mijn beklag doen bij Nokia.

• kernie
PaT schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:37:
[...]

Ik wil je adviseren contact op te nemen met Nokia via Facebook of Twitter. Volgens mij heeft BastiaanN dat ook gedaan na zo'n "lompe" reparatie en daarna had hij behoorlijk snel een nieuwe!

De mijne (L 800) is nu weer onderweg naar Duitsland. Hopelijk gaan ze er morgen mee aan de slag. Ik heb er een extra beschrijving van mijn probleem bij gedaan in het Nederlands en in het (google Translate) Duits. hopelijk helpt dat wat.

Als ik hem weer terug krijg met alleen een firmware update, dan ga ik ook mijn beklag doen bij Nokia.
Bedankt voor de tip, heb het verhaal gestuurd en gevraagd om een passende oplossing zonder dat ik weer mijn toestel drie weken kwijt ben.

PS5

• ekoopman
  • Laatst online: 12-11 15:28
Ik heb ook een interessante ervaring met de reparatieservice. M'n eerste 920 had een volledig defecte front camera en ging 2 weken terug spontaan rebooten elke 5 minuten, dus maar opgestuurd. Vrij snel een nieuw (refurbished) exemplaar ontvangen. Blijkt dat van dat exemplaar de witbalans totaal niet werkt (alle fotos worden of knal oranje of knalpaars), heel vrolijk maar niet wat ik gewend was, ook werkt het speakertje voor bellen amper, kan eigenlijk niets verstaan.

Wat ook weer raar is, is dat dit exemplaar volgens de nokia site onder garantie valt, maar volgens de arvato site niet. Heeft iemand anders dit wel eens gezien?

Ben benieuwd of ik binnenkort eindelijk weer een geheel werkende 920 heb, ben er namelijk best blij mee.

Verwijderd

Ik heb een aantal podcasts gedownload in itunes. Als ik dan in windows phone voor mac die podcasts synchroniseer voor mijn 920 dan zegt het programma: could not acces the following file over elke podcast.

wat doe ik verkeerd?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2013 20:16 ]

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 14:12:
[...]

Bestaande foto's op je mobiel moet je handmatig uploaden,, alleen nieuw gemaakte foto's worden(automatisch) geupload, mits de sync aan staat.
Klopt echter staat de sync aan maar komen de foto"s ineens niet meer op mijn skydrive. Het gaat hier om nieuwe foto's. Iemand die dit probleem herkend

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

ekoopman schreef op zondag 23 juni 2013 @ 19:54:
Ik heb ook een interessante ervaring met de reparatieservice. M'n eerste 920 had een volledig defecte front camera en ging 2 weken terug spontaan rebooten elke 5 minuten, dus maar opgestuurd. Vrij snel een nieuw (refurbished) exemplaar ontvangen. Blijkt dat van dat exemplaar de witbalans totaal niet werkt (alle fotos worden of knal oranje of knalpaars), heel vrolijk maar niet wat ik gewend was, ook werkt het speakertje voor bellen amper, kan eigenlijk niets verstaan.

Wat ook weer raar is, is dat dit exemplaar volgens de nokia site onder garantie valt, maar volgens de arvato site niet. Heeft iemand anders dit wel eens gezien?

Ben benieuwd of ik binnenkort eindelijk weer een geheel werkende 920 heb, ben er namelijk best blij mee.
Ik had mbt de garantie hetzelfde. Op de nokia site viel mijn toestel onder garantie, bij Arvato niet. Daarom maar met Nokia gebeld en die hebben het gefixed. Toen ik een uur later op de site van Arvato inlogde om mn toestel aan te melden stond er namelijk wel dat mijn toestel onder garantie viel.

XBL: MRE Inc

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11 14:33

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Cyrus The Virus schreef op zondag 23 juni 2013 @ 13:50:
Wat is de camera en microfoon van de Lumia 920 geweldig _/-\o_ gisteren op Defqon.1 geweest, normaal als ik filmpjes maak klinkt het nergens na evenals onscherp beeld.
Maar bij de Lumia is dat superieur zelfs de iPhone 5 kan daar niet tegen op. :*)
Klopt, ik heb ook aardig wat opgenomen op het concert van Bruce Springsteen afgelopen zaterdag... Noise Cancelling FTW! :)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Cyrus The Virus schreef op zondag 23 juni 2013 @ 13:50:
haha was er ook verbaast over. Had stukje van partyraiser opgenomen en ik hoorde echt geen enkele gekraak. Perfect geluid gewoon!!

ps. het stond echt moeilijk hard

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-12 11:24
Rowdy.nl schreef op maandag 24 juni 2013 @ 11:57:
[...]
Klopt, ik heb ook aardig wat opgenomen op het concert van Bruce Springsteen afgelopen zaterdag... Noise Cancelling FTW! :)
Ja ik ook, echt iedereen is verbaasd over de film/geluidskwaliteit! Ben ze momenteel aan het uploaden naar YT (wel een nadeel van HD filmpjes :P )

Verwijderd

Rowdy.nl schreef op maandag 24 juni 2013 @ 11:57:
[...]
Hmmm, linkje?

• Cyrus The Virus
vali schreef op maandag 24 juni 2013 @ 12:30:
[...]

haha was er ook verbaast over. Had stukje van partyraiser opgenomen en ik hoorde echt geen enkele gekraak. Perfect geluid gewoon!!

ps. het stond echt moeilijk hard
Ja echt super, ik had ook nog stukje van partyraiser ook de diepe bassen werden goed opgenomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Cyrus The Virus op 24-06-2013 13:08 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Heb ze d'r nog niet op staan, zal tzt wel een linkje posten...

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Verwijderd

mrcosmo schreef op maandag 24 juni 2013 @ 05:32:
[...]

Klopt echter staat de sync aan maar komen de foto"s ineens niet meer op mijn skydrive. Het gaat hier om nieuwe foto's. Iemand die dit probleem herkend
Zondag ook last van thuis(wifi KPN router), vanmorgen op werk (wifi werkrouter) gelijk alles automatisch gesynchroniseerd!

Verwijderd

Zit een beetje te twijfelen. Afgelopen weekend mijn telefoon laten vallen +-50cm en het 'Gorilla' glass is compleet gebarsten. Telefoon viel helemaal niet hard maar ik vrees dat ik gewoon pech heb. Heb de telefoon pas 3 maanden dus ik wil hem graag laten maken. Er zijn dan een paar opties: Ik stuur hem naar Nokia, ik laat hem ergens anders repareren of ik repareer hem zelf.

Als ik hem naar Nokia stuur ben ik 188 euro kwijt + 20 euro aan rembours omdat ik geen creditcard heb. Ik houd mijn garantie en ik ben er zeker van dat het goed gedaan wordt.

Een ander reparatiepunt is eigenlijk geen optie, ze vragen al gauw 170 euro en dan verlies ik mijn garantie omdat ze niet aangesloten zijn bij Nokia (Nokia heeft geen reparatie punten meer in Nederland). Waarschijnlijk gaat dit sneller dan bij Nokia maar het scheelt nauwelijks geld dus dit is niet echt een optie.

De laatste optie is zelf repareren. Een vervangend scherm kost rond de 50-70 euro en ik heb een vriend die dit prima voor me kan doen. Een scherm komt vaak uit China dus je weet nooit hoe de kwaliteit is en ik verlies natuurlijk mijn garantie.

Het meest logische is om de telefoon naar Nokia op te sturen, maar ik heb het idee ze me dan naaien. Alleen het glas is kapot, de telefoon werkt nog perfect. 200 euro klinkt dan als een hoop geld. Daarom is het wel verleidelijk om hem zelf te repareren maar dan zou je zomaar veel verder van huis kunnen zijn mocht er daar iets mis gaan.

Can someone talk some sense into me?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2013 14:12 ]

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:11:
Can someone talk some sense into me?
Heb je geen inboedelverzekering waar je het kan declareren? In dat geval zou ik het gewoon lekker bij Nokia laten doen. Mocht het buitenshuis gebeurd zijn, check je polis. Mijn inboedelverzekering verzekerd ook schade aan audio/video apparatuur buitenhuis (laptop,telefoon, etc...).

Zelf repareren ben ik persoonlijk niet zo'n fan van. Het is nogal priegelwerk en sommige dingen zitten ook gewoon vastgeplakt en die moet je dan lospielen (zonder het te slopen) en het daarna dan ook nog weer vast zien te zetten.

Verwijderd

BastiaanN schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:36:
[...]

Heb je geen inboedelverzekering waar je het kan declareren? In dat geval zou ik het gewoon lekker bij Nokia laten doen. Mocht het buitenshuis gebeurd zijn, check je polis. Mijn inboedelverzekering verzekerd ook schade aan audio/video apparatuur buitenhuis (laptop,telefoon, etc...).

Zelf repareren ben ik persoonlijk niet zo'n fan van. Het is nogal priegelwerk en sommige dingen zitten ook gewoon vastgeplakt en die moet je dan lospielen (zonder het te slopen) en het daarna dan ook nog weer vast zien te zetten.
Toch maar even mijn adviseur gebeld. Uitgebreide inboedelverzekering, alles valt eronder zonder eigen risico. Mijn vader was er heilig van overtuigd dat je dit niet vergoed kreeg via de inboedelverzekering. Gelukkig heeft hij een keer niet gelijk.

Bedankt voor je reactie!

• kernie
PaT schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:37:
[...]

Helaas ook weinig resultaat via Facebook :( hele verhaal gestuurd en gezegd te hopen op een passende oplossing.

Mike" van Nokia zegt dat er geen defect in accu of hardware is aangetroffen en dat het toestel dan ook prima is, in de toekomst komen er updates die de accuduur beter maken. Wanneer ik denk dat dit niet klopt raadt hij aan het toestel nogmaals voor reparatie aan te bieden.

Ik vind dit toch behoorlijk klantonvriendelijk :( Een batterij verlies van 1% p minuut bij browsen is toch belachelijk.
Had iig op een nette oplossing gehoopt |:(
Iemand nog tips voor contact met Nokia?

PS5

Verwijderd

kernie schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:32:
[...]

Helaas ook weinig resultaat via Facebook :( hele verhaal gestuurd en gezegd te hopen op een passende oplossing.

Mike" van Nokia zegt dat er geen defect in accu of hardware is aangetroffen en dat het toestel dan ook prima is, in de toekomst komen er updates die de accuduur beter maken. Wanneer ik denk dat dit niet klopt raadt hij aan het toestel nogmaals voor reparatie aan te bieden.

Ik vind dit toch behoorlijk klantonvriendelijk :( Een batterij verlies van 1% p minuut bij browsen is toch belachelijk.
Had iig op een nette oplossing gehoopt |:(
Iemand nog tips voor contact met Nokia?
Ik heb de afgelopen dagen contact gezocht met Nokia via twitter. Via @NokiaHelps (internationale service) kreeg ik binnen 2 uur een reactie en via @NokiaNL zelfs al na 20 minuten.

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:37:
[...]

Ik heb de afgelopen dagen contact gezocht met Nokia via twitter. Via @NokiaHelps (internationale service) kreeg ik binnen 2 uur een reactie en via @NokiaNL zelfs al na 20 minuten.
Ik geloof niet zozeer dat zijn probleem is dat hij geen reactie krijgt, maar dat de reactie van Nokia hem niet echt bevalt (en dat kan ik goed begrijpen).

Ik ben bang dat je hem gewoon weer op moet sturen...Soms is het een kwestie van een lange adem. Ik ben ooit met een Omnia 7 9 maanden bezig geweest om een goed toestel te krijgen.. (niet om je ongerust te maken of zo hoor :) )

Cyrus The Virus schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:07:
[...]

Ja echt super, ik had ook nog stukje van partyraiser ook de diepe bassen werden goed opgenomen.
Ben blij dat er meer medetweakers zijn met een perfecte muzieksmaak :D. Klinkt btw stukken beter dan dit soort opnames.

[ Voor 13% gewijzigd door vali op 24-06-2013 16:22 ]

• BastiaanN
  • Niet online
kernie schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:32:
[...]

Een batterij verlies van 1% p minuut bij browsen is toch belachelijk.
Als je nu eens het toestel reset naar fabrieksinstellingen en dan je Microsoft account even tijdelijk niet instelt? Dan weet je zeker dat alleen de stock apps op de telefoon staan en er voor de rest niks geks gebeurd in de achtergrond. Dan kan je eens gaan kijken hoeveel batterij het browsen kost. Wellicht is het wel gewoon een app o.i.d. of een e-mail account waar een brakke exchange implementatie (Zimbra staat hier bijv. bekend om) achter zit die je batterij leeg trekt. hier heb je dan wat vergelijkingsmateriaal :)

[ Voor 12% gewijzigd door BastiaanN op 24-06-2013 16:35 ]

• Cyrus The Virus
vali schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:19:
[...]

Ben blij dat er meer medetweakers zijn met een perfecte muzieksmaak :D. Klinkt btw stukken beter dan dit soort opnames.
Haha, het gros zal deze muziek niet waarderen :+ had inderdaad ook andere filmpjes zitten kijken en die kraken stuk voor stuk :P

BastiaanN schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:30:
[...]

Als je nu eens het toestel reset naar fabrieksinstellingen en dan je Microsoft account even tijdelijk niet instelt? Dan weet je zeker dat alleen de stock apps op de telefoon staan en er voor de rest niks geks gebeurd in de achtergrond. Dan kan je eens gaan kijken hoeveel batterij het browsen kost. Wellicht is het wel gewoon een app o.i.d. of een e-mail account waar een brakke exchange implementatie (Zimbra staat hier bijv. bekend om) achter zit die je batterij leeg trekt. hier heb je dan wat vergelijkingsmateriaal :)
Dat is een oude benchmark, ze hebben de score (aantal sterren) van de accu verhoogt, maar zover ik weet niet de benchmark aangepast.

• kernie
BastiaanN schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:30:
[...]

Dat zal ik nog eens proberen goede tip.
Zojuist het volgende naar Nokia gestuurd, ben benieuwd naar hun reactie!:

"Ik hoop dat je begrijpt dat ik niet tevreden ben met deze "oplossing"?!
Wanneer mijn Lumia 920 1% per minuut batterij gebruikt bij browsen via Internet Explorer (dus ook lezen van de pagina en niet eens pagina laden) en daarbij erg heet wordt lijkt mij dit niet de bedoeling of vinden jullie dit acceptabel bij dit toestel?

Volgens bijvoorbeeld deze test reviews: Nokia Lumia 920: tussen innovatie en perfectie zou hij toch heel wat langer mee moeten gaan dan die +/- 2 uur die ik ermee haal (bij gebruik), namelijk 15 uur bij zwaar gebruik.
Hij loopt met normaal gebruik (tijdens gebruik van Facebook app, nu.nl app en browsen via IE) bijna net zo snel leeg als dat hij oplaadt.

Wanneer ik hem weer laat opsturen door te telefoonzaak wordt hij weer doorgemeten en zou alles weer in orde zijn volgens het reparatiecentrum en zit ik (naast drie weken zonder telefoon) nog steeds met een telefoon met een waardeloze batterijduur.

Graag zou ik als oplossing zien dat ik mijn toestel kan omruilen voor een andere Lumia 920.

Alvast bedankt voor de moeite!"
PaT schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:40:
[...]

Ik geloof niet zozeer dat zijn probleem is dat hij geen reactie krijgt, maar dat de reactie van Nokia hem niet echt bevalt (en dat kan ik goed begrijpen).

Ik ben bang dat je hem gewoon weer op moet sturen...Soms is het een kwestie van een lange adem. Ik ben ooit met een Omnia 7 9 maanden bezig geweest om een goed toestel te krijgen.. (niet om je ongerust te maken of zo hoor :) )
Klopt helemaal ;) we gaan volhouden! 8)

[ Voor 11% gewijzigd door kernie op 24-06-2013 18:07 ]

PS5

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Dat probleem had ik dus ook, ben via @NokiaNL bezig nu. Wellicht gaat dat wat sneller, wat tot maximaal 3 weken de 920 kwijt zijn is niet 'optimaal'.
kernie schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:05:
[...]

Dat zal ik nog eens proberen goede tip.
Zojuist het volgende naar Nokia gestuurd, ben benieuwd naar hun reactie!:

"Ik hoop dat je begrijpt dat ik niet tevreden ben met deze "oplossing"?!
Wanneer mijn Lumia 920 1% per minuut batterij gebruikt bij browsen via Internet Explorer (dus ook lezen van de pagina en niet eens pagina laden) en daarbij erg heet wordt lijkt mij dit niet de bedoeling of vinden jullie dit acceptabel bij dit toestel?

Volgens bijvoorbeeld deze test reviews: Nokia Lumia 920: tussen innovatie en perfectie zou hij toch heel wat langer mee moeten gaan dan die +/- 2 uur die ik ermee haal (bij gebruik), namelijk 15 uur bij zwaar gebruik.
Hij loopt met normaal gebruik (tijdens gebruik van Facebook app, nu.nl app en browsen via IE) bijna net zo snel leeg als dat hij oplaadt.

Wanneer ik hem weer laat opsturen door te telefoonzaak wordt hij weer doorgemeten en zou alles weer in orde zijn volgens het reparatiecentrum en zit ik (naast drie weken zonder telefoon) nog steeds met een telefoon met een waardeloze batterijduur.

Graag zou ik als oplossing zien dat ik mijn toestel kan omruilen voor een andere Lumia 920.

Alvast bedankt voor de moeite!"

[...]

Klopt helemaal ;) we gaan volhouden! 8)
Hoe heb je hem precies opgestuurd? Want ik had het de eerste keer via phonehouse gedaan en toen was ik hem een maand kwijt, tweede keer via nokia zelf en dat duurde een week en de laatste keer duurde niet slechts 4 dagen.

Eerste reparatie ging om stof bij de camera, tweede keer omdat de originele cc case teveel krasjes op de achterkant veroorzaakte en de derde keer omdat ik een toestel terug kreeg dat in een loop bleef.

• kernie
vali schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:22:
[...]

Hoe heb je hem precies opgestuurd? Want ik had het de eerste keer via phonehouse gedaan en toen was ik hem een maand kwijt, tweede keer via nokia zelf en dat duurde een week en de laatste keer duurde niet slechts 4 dagen.

Eerste reparatie ging om stof bij de camera, tweede keer omdat de originele cc case teveel krasjes op de achterkant veroorzaakte en de derde keer omdat ik een toestel terug kreeg dat in een loop bleef.
Via de Phonehouse!

PS5

Dat zou ik dus niet doen. Maak een account en ticket hier aan. Wordt je toestel door ups opgehaald en gebracht.

• timminater
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12 13:03
Is het iemand hier al gelukt om de bing music search aan de praat te krijgen op zijn lumia 920?
zie overal op internet meldingen dat het vanaf nu beschikbaar moet zijn in NL, maar zelfs na meerdere reboots heb ik de functie nog niet in mijn toestel.

• SjorsC
timminater schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:35:
Is het iemand hier al gelukt om de bing music search aan de praat te krijgen op zijn lumia 920?
zie overal op internet meldingen dat het vanaf nu beschikbaar moet zijn in NL, maar zelfs na meerdere reboots heb ik de functie nog niet in mijn toestel.
heb het bij mij ook nog niet gekregen, ach het zal nog wel komen binnenkort
SjorsC schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:59:
[...]

heb het bij mij ook nog niet gekregen, ach het zal nog wel komen binnenkort
Bij mij werkt het gewoon

Verwijderd

Hmm, heb sinds een weekje problemen bij het uitzetten van m'n 3G... Zet dat het s'avonds en overdag op m'n werk uit, aangezien ik m'n telefoon dan toch niet gebruik. Als ik nu de dataverbinding van ingeschakeld naar uitgeschakeld wil zetten, blijft hij een tijdje hangen. Gemiddeld een halve tot een minuut.

Al die tijd geen last van gehad.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Ik wordt zo onderhand wel een beetje moe van die achtergrond taken die niet werken. Tiles worden niet geupdate terwijl dit wel zou moeten. Het lockscreen wordt alleen geupdate als ik de bij behorende app opstart. Zucht. Livetiles zijn leuk, maar dat moet het wel werken.... Hopelijk wordt het met de GDR2 update beter.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• MRE-Inc

MRE-Inc

Gister een briefje van UPS in de bus. Afkomstig van Arvato. Gelukkig bij de buren afgeleverd. Dus ik heb mn 920 terug. Althans een vervangend toestel dat er als nieuw uitziet. Nergens krasjes te zien. Uiteraard het imei nummer gechecked en dat is anders dan van mijn vorige toestel. Alles staat er weer op. Blij dat ik van die brakke iphone af ben :D en weer terug op mn vertrouwde WP8.

• BastiaanN
  • Niet online
MRELynx schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 06:18:
Gister een briefje van UPS in de bus. Afkomstig van Arvato. Gelukkig bij de buren afgeleverd. Dus ik heb mn 920 terug. Althans een vervangend toestel dat er als nieuw uitziet. Nergens krasjes te zien. Uiteraard het imei nummer gechecked en dat is anders dan van mijn vorige toestel. Alles staat er weer op. Blij dat ik van die brakke iphone af ben :D en weer terug op mn vertrouwde WP8.
Nice! :)

[quote]
Geplande aflevering bijgewerkt naar:
Dinsdag, 25/06/2013, Voor het einde van de dag
[/]

Ik moet ook nog heel even wachten... :)

*O*

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/If7ZPeQKXB1Igg7DOtIkqGi1/full.png

[ Voor 7% gewijzigd door BastiaanN op 25-06-2013 13:27 ]

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:30
Is de Lumia 920 eigenlijk nog steeds een aanrader om te kopen? Ik twijfel nog gezien alle reparaties... :X

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
BigEagle schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:02:
Is de Lumia 920 eigenlijk nog steeds een aanrader om te kopen? Ik twijfel nog gezien alle reparaties... :X
Tuurlijk. Logisch dat je veel leest over reparaties, omdat iedereen die er geen problemen mee heeft (de meerderheid) zich stil houdt en niks te klagen heeft over de highend toptelefoon.
BigEagle schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:02:
Meerdere familieleden van mij hebben sinds eerste dag van de release de lumia 920 en hebben echt nergens last van.

Het geeft ook een vertekenend beeld hier op de forums, omdat er een paar problemen ervaren met dit toestel. Sinds de tweede batch zijn de grootste problemen verholpen (trilmotor die harder afging door de camera en accu die snel leeg ging).

• BastiaanN
  • Niet online
Tropicc schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:14:
[...]

Tuurlijk. Logisch dat je veel leest over reparaties, omdat iedereen die er geen problemen mee heeft (de meerderheid) zich stil houdt en niks te klagen heeft over de highend toptelefoon.
Dit. Redelijk wat collega's van mij hebben ook de Lumia 920 en hebben er absoluut geen problemen mee :)

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:30
Bedankt voor jullie reacties! De twijfel is al een stuk minder geworden. :P

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-11 21:57
Cyrus The Virus schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:07:
[...]

Nice, ik heb wel eens een stukje geluid opgenomen met mijn Lumia via de app 'Voice recorder' en dat klonk ook al stukken beter dan wat je gewend bent van een telefoon. Maar zo goed had ik het nog niet gemerkt, er komt fatsoenlijke bass uit mn speakers bij je filmpje :D

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:33
timminater schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:35:
Oh is dat nieuw, zag gisteren ineens een muzieknootje onderin de bing search staan.
Vroeg mij al af of ik hem daarvoor steeds over het hoofd had gezien 8)7

Werkt wel goed btw

Haal NOOIT een spookrijder in !

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12 14:44

mrsar

waar een sar is,is een wodka

in NL search doet ie het bij mij ook niet,maar zet ik die weer naar US dan heb ik die weer terug :P en waar die search op staat boeit me niet zo (liever ENG dan NL)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Sonny7
mrsar schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 16:49:
in NL search doet ie het bij mij ook niet,maar zet ik die weer naar US dan heb ik die weer terug :P en waar die search op staat boeit me niet zo (liever ENG dan NL)
Hoe zet je search op ENG? :)

BTW de beloofde filmpjes van Bruce Springsteen:

YouTube: The Black Crowes - Remedy Live @ Goffertpark Nijmegen NL (HD)

YouTube: Bruce Springsteen - The Rising (Wrecking Ball Tour), Live @ Goffertpark Nijmegen NL (HD)

YouTube: Bruce Springsteen - Twist and Shout (Wrecking Ball Tour), Live @ Goffertpark Nijmegen NL (HD)

• Atila
Ik krijg mijn 920 overmorgen retour, hij is 'gerepareerd' maar wat dat precies inhoudt zie ik dan wel.

• mrsar
  • Laatst online: 02-12 14:44

mrsar

waar een sar is,is een wodka

settings=>language+region => browser&search language (stel taal in)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• MRE-Inc

MRE-Inc

BastiaanN schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 08:53:
[...]

Nice! :)

[quote]
Geplande aflevering bijgewerkt naar:
Dinsdag, 25/06/2013, Voor het einde van de dag
[/]

Ik moet ook nog heel even wachten... :)

*O*

[afbeelding]
Ook zonder krasjes etc etc ? Die van mij ziet er echt uit alsof het een gloed nieuwe is.

• BastiaanN
  • Niet online
MRELynx schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 19:15:
[...]

Ook zonder krasjes etc etc ? Die van mij ziet er echt uit alsof het een gloed nieuwe is.
Ja, hij is puntgaaf :) Lijkt een nieuwe te zijn.
O, en hij werkt als een zonnetje *O*

[ Voor 6% gewijzigd door BastiaanN op 25-06-2013 20:13 ]

• Cyrus The Virus
Klinkt echt super
Tweekzor schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 16:22:
[...]

Nice, ik heb wel eens een stukje geluid opgenomen met mijn Lumia via de app 'Voice recorder' en dat klonk ook al stukken beter dan wat je gewend bent van een telefoon. Maar zo goed had ik het nog niet gemerkt, er komt fatsoenlijke bass uit mn speakers bij je filmpje :D
Zeker daar stond ik echt van te kijken.

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-11 19:56
http://www.wpcentral.com/...y-your-tv-windows-phone-8

Ziet er mooi uit...helaas niet voor ons:(
Is er een mogelijkheid dit te omzeilen?

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-12 08:06

defcon84

Multipass?

je location instellen op .us

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

De ING Bankieren App is er:

Klikkerdeklik

en dat mag in Windows Phone Store en applicaties besproken worden

[ Voor 26% gewijzigd door PaT op 26-06-2013 10:04 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Verwijderd

ivibes schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 09:57:
De ING Bankieren App is er:

Klikkerdeklik

[mbr]en dat mag in Windows Phone Store en applicaties besproken worden[/mbr]
peerke63nl schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 07:01:
MMM.... KPN nog steeds geen update
Dat heeft even geduurd maar is een fraaie app geworden :)

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ladykiller007 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 09:07:
http://www.wpcentral.com/...y-your-tv-windows-phone-8

Ziet er mooi uit...helaas niet voor ons:(
Is er een mogelijkheid dit te omzeilen?
Gewoon regio setting op United States zetten.

https://opensea.io/seaart

Verwijderd

Ik kan de ing app niet vinden in de store, wat doe ik fout?

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-12 08:06

defcon84

Multipass?

Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:49:
Ik kan de ing app niet vinden in de store, wat doe ik fout?
in het verkeerde thread posten..
http://www.windowsphone.c...a9-4425-9f03-504ec77b09c7

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Spotify off-line op mijn Lumia 920 ... tijdens het luisteren van lokale bestanden gaat mijn batterij zo hard !
terwijl als ik gewoon via Music lokale bestanden luister, mijn batterij helemaal niet zo hard gaat ...

hebben meer mensen dat ?

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-11 23:08
Hoe is het scherm van de nokia 920?

Ik zelf heb nu de 520 maar scherm valt mij toch wat tegen. Ik wil misschien overstappen. Is het backlight ook aan te passen of heeft deze net als de 520 maar drie standen? Is het scherm qua kwaliteit een beetje vergelijkbaar met bijv. een htc one x?

Thx:)

• CR35
Joel22 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:17:
Hoe is het scherm van de nokia 920?

Ik zelf heb nu de 520 maar scherm valt mij toch wat tegen. Ik wil misschien overstappen. Is het backlight ook aan te passen of heeft deze net als de 520 maar drie standen? Is het scherm qua kwaliteit een beetje vergelijkbaar met bijv. een htc one x?

Thx:)
Backlight heeft ook maar 3 standen, maar gebruik altijd automatisch. In de zon wordt ie echt superfel(erg goed leesbaar, zeer toffe feature!) en in het donker dimt ie behoorlijk(kleuren worden dan wel wat minder), maar als ik het vergelijk met mijn amoled telefoon dan vind ik de lumia prettiger juist omdat ie lekker ver dimt in het donker. Sinds dat mijn telefoon gerepareerd is(ander scherm, had een scherm uit een verkeerde batch volgens mij) is zijn de zwartwaarden voor mijn gevoel beter, hoewel dat al best redelijk was voor een lcd.

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-11 23:08
CR35:thx! prima info!

• BastiaanN
  • Niet online
Hmm.. ik had net bij het nieuwe toestel dat ik heb ontvangen dat het touchscreen niet meer reageerde. Niets hielp behalve een hard reset... :/

Ik voel al weer aankomen dat ik deze straks ook op kan gaan sturen... :X

• E2TK
  • Nu online
Ik kreeg vandaag mijn Lumia 920 binnen,
zojuist een e-mail gestuurd dat ik hem terug wil doen vanwege een issue :(

Heb een soort van backlight leakage langs de gehele rechter zijkant van het display: https://skydrive.live.com...&authkey=!ADni9h9dFhycnjI
Vanuit een andere hoek. De linker kant heeft het niet.

Verwijderd

Heb de mijne vorige week woensdag ontvangen en kon hem donderdag al weer terugsturen door een hard/software probleem. Apps wilden na een tijd niet meer starten, toestel werd vreselijk warm en een reset was het enige dat het probleem oplostte. 5x een toestel een reset laten doen per dag was me iets teveel, dus ging 'ie terug.

Wat een beest van een toestel zeg. Ik kan niet wachten tot ik m'n nieuwe weer heb. :)

Verwijderd

CR35 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:25:
[...]

Backlight heeft ook maar 3 standen, maar gebruik altijd automatisch. In de zon wordt ie echt superfel(erg goed leesbaar, zeer toffe feature!) en in het donker dimt ie behoorlijk(kleuren worden dan wel wat minder), maar als ik het vergelijk met mijn amoled telefoon dan vind ik de lumia prettiger juist omdat ie lekker ver dimt in het donker. Sinds dat mijn telefoon gerepareerd is(ander scherm, had een scherm uit een verkeerde batch volgens mij) is zijn de zwartwaarden voor mijn gevoel beter, hoewel dat al best redelijk was voor een lcd.
Ik schrok me wel het apenlazerus toen in de zon de kleuren erg "low-res" werden, maar dat bleek dus normaal te zijn. Ik had die hele feature over het hoofd gezien. Idd een erg prettig iets om te hebben.

• E2TK
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:53:
Heb de mijne vorige week woensdag ontvangen en kon hem donderdag al weer terugsturen door een hard/software probleem. Apps wilden na een tijd niet meer starten, toestel werd vreselijk warm en een reset was het enige dat het probleem oplostte. 5x een toestel een reset laten doen per dag was me iets teveel, dus ging 'ie terug.

Wat een beest van een toestel zeg. Ik kan niet wachten tot ik m'n nieuwe weer heb. :)
Heb je de retour via Nokia Care geregeld of via de shop waar je hem hebt besteld?

Verwijderd

Ik heb geen inhoudelijk toevoeging aan dit topic, maar ik wist niet dat je bijna verliefd kon worden op een telefoon. Wat een superding*!

*alleen jammer van de batterijduur

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

• CR35
Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:54:
[...]

Ik schrok me wel het apenlazerus toen in de zon de kleuren erg "low-res" werden, maar dat bleek dus normaal te zijn. Ik had die hele feature over het hoofd gezien. Idd een erg prettig iets om te hebben.
Hahah ik schrok ook, maar toen bedacht ik me ow dit is de readable in sun light ofzo iets feature. Het leek erop hoe mijn amoled scherm van mijn vorige telefoon eruit zag na dat ik hem in het water had laten vallen :P

Edit: erg mooi filmpjes van het concert, die microfoon is echt indrukwekkend!

[ Voor 6% gewijzigd door CR35 op 27-06-2013 13:40 ]

• Sonny7
Rowdy.nl schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 11:27:
[...]

Ow crap, dat moest ik ook nog doen... ;)

[...]

Bij deze dus, playlist van 11 filmpjes... (ik stond ietsje dichterbij.. 8))
Nice ziet er goed uit zeg!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Sonny7 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:04:
[...]
Nice ziet er goed uit zeg!
offtopic:
Dat hoef ik jou niet te vertellen aangezien je d'r zelf ook bij was, maar het concert was ook gewoon enorm goed...! :)
Of bedoelde je de filmpjes..? :+

• Sonny7
Rowdy.nl schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:43:
[...]

offtopic:
Dat hoef ik jou niet te vertellen aangezien je d'r zelf ook bij was, maar het concert was ook gewoon enorm goed...! :)
Of bedoelde je de filmpjes..? :+
offtopic:
Het concert was inderdaad ge-wel-dig.. meer dan 3 uur aan één stuk doorspelen zonder enige pauze is toch echt indrukwekkend wanneer je dik boven de 60 bent! En natuurlijk zijn de filmpjes daar een geweldig aandenken aan, helemaal met de beelds- en geluidskwaliteit van de 920!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Mijn linkedin contacten worden niet meer weergegeven in de people hub, dit terwijl m'n account daarvoor goed is ingesteld en het vinkje aanstaat zodat ze worden weergegeven. Ook online toestemming gegeven dat wp m'n linkedin mag gebruiken.

Iemand een idee om het opnte lossen? Las al op een ander forum dat een hardreset niks had geholpen.

• Atila
Vandaag mijn 920 terug gekregen, deze zou 'gerepareerd' moeten zijn en dat was ie dus niet. Nog steeds gloeiend heet tijdens het browsen en bellen (3G) en de accu liep weer snel leeg. De sim is weer terug in mijn E7 gegaan. Er stond dus niet WAT er gerepareerd was, ik kon wel zien dat er een Torx schroevendraaier gebruikt was, maar volgens mij is er gewoon niks gedaan. Graag zou ik willen weten wat ze doen als ze de 920 'repareren' om dit specifieke euvel te verhelpen.

Dit weekend komen ze het weer ophalen en hopelijk krijg ik dan een nieuwe.

• danieljohannes
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:06
beste tweakers,

Ik heb een klein beetje advies nodig met mijn lumia 920.

Ik heb mijn lumia 920 gekocht bij Coolblue, maar in de eerste paar weken bleef het scherm steeds freezen.
En hun reparatie was een update en dat werkte niet in de eerste minuut van gebruik werkte het scherm niet meer. dus ik stuurde hem op voor een 2de reparatie. leuk was dat ze dit keer een nieuw scherm er op hadden gedaan stond niet op de werkbon, maar ik had een kras minder.

Nu blijft me telefoon weer freezen en ze willen weer dat ik mijn telefoon op stuur. wat zijn mijn rechten daar want een reparatie duurt weer 4 weken en ik ben het wachten zat. ik heb alleen nog meer problemen met deze telefoon gehad. eerste reparatie was een flut 2 werkte tijdelijk.

Ik heb zelf weinig vertrouwen in dit toestel hebben andere tweakers dezelfde problemen ondervonden?

alvast bedankt.

• Sonny7
danieljohannes schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 19:23:
beste tweakers,

Ik heb een klein beetje advies nodig met mijn lumia 920.

Ik heb mijn lumia 920 gekocht bij Coolblue, maar in de eerste paar weken bleef het scherm steeds freezen.
En hun reparatie was een update en dat werkte niet in de eerste minuut van gebruik werkte het scherm niet meer. dus ik stuurde hem op voor een 2de reparatie. leuk was dat ze dit keer een nieuw scherm er op hadden gedaan stond niet op de werkbon, maar ik had een kras minder.

Nu blijft me telefoon weer freezen en ze willen weer dat ik mijn telefoon op stuur. wat zijn mijn rechten daar want een reparatie duurt weer 4 weken en ik ben het wachten zat. ik heb alleen nog meer problemen met deze telefoon gehad. eerste reparatie was een flut 2 werkte tijdelijk.

Ik heb zelf weinig vertrouwen in dit toestel hebben andere tweakers dezelfde problemen ondervonden?

alvast bedankt.
Ik zou hem opsturen via nokia support zelf. Telefoon is gemiddeld met 1 à 2 weken terug. Telefoon wordt door UPS opgehaald en gebracht. De meeste tweakers kiezen deze optie als de telefoon nog onder de garantie valt. Zodra je een goed werkend toestel krijgt, zul je echt geen spijt krijgen van je aankoop!

• mutsje
  • Laatst online: 30-11 13:20

mutsje

Certified Prutser

ben sinds gisteren ook bezitter van de lumia920, hiervoor had ik een lumia 800 en moet zeggen het is een goede upgrade nog geen minuut spijt van gehad. Blijf dit topic in ieder geval volgen.

• Plof-kip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
Vandaag de 920 besteld. Ik had mijn vrouw de 820 gegeven voor Moederdag, een fantastisch ding. Ik had/heb ook serieuze belangstelling voor de 925, maar dat duurt me echt nog te lang en het prijsverschil is nu nog veel te groot, en ik denk ook dat dat nog wel even zal blijven.
Ben benieuwd, hopelijk komt ie morgen al binnen!

• Silv
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-11 20:05
Hm. Wil eigenlijk een custom mp3 gebruiken als ik een whatsappbericht ontvang. Iemand enig idee of dit kan, en hoe?
Pagina: 1 ... 84 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;