Worsteneter schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:53:
[...]
Apps die ik gebruik zijn prima!
- nokia drive; heerlijk
- photobeamer; geweldig
- whatsapp.. werkt bij mij prima maar soms komen notificaties later binnen (dit is op elk platform volgens mij hoor?)
- facebook en twitter zien er gewoon prachtig uit
- skype werkt prima
- nokia music erg fijn
- spotify te weinig functionaliteit, maar werkt wel.
ik kan eigenlijk niet echt een app noemen die instabiel is of niet werkt...
- Nokia Drive: werkt inderdaad heerlijk!
- Photobeamer: nog niet gebruikt
- Whatsapp: werkt goed, maar mijn vriendin ziet niet dat berichten bij mij binnengekomen zijn totdat ik daadwerkelijk de app open (ik zie wel wat zij stuurt in een notificatie). Ook irritant dat de emoticons in de app afwijken van die van Whatsapp zelf.
- Facebook: werkt ook gewoon prima

En dan niet zozeer het beeld van degene waar ik mee praatte, maar het beeld van de Lumia (was even naar de ontvangende persoon gelopen). De app werkt verder ook gewoon naar behoren.
- Nokia Music: werkt ook prima maar ik gebruik zelf Spotify.
- Spotify: alles werkt, behalve streamen via 3G. Geen idee waarom en ik ben niet de enige met dit probleem.
Met andere woorden: sommige apps voelen nog niet 'af' maar buiten dat niks dan lof over de Lumia 920. Ik heb ook nog geen problemen gehad en het toestel doet het gewoon goed. Deze week krijg ik als het goed is ook nog eens de draadloze lader binnen dus dan is het feest compleet! De problemen die sommigen hebben lijken afkomstig van een bepaalde batch of iets dergelijks. Zo heb ik nog geen vastlopers gehad, geen reboots, geen zwart scherm en geen ratelende trilmotor. En op grote websites wordt er ook niet over bericht terwijl die er vaak toch snel bij zijn wanneer een flagship-model grootschalig problemen lijkt te vertonen (iPhone 5 bijvoorbeeld met de makkelijk bekrasbare buitenkand en de roze glow in de foto's).