[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 111 Laatste
Acties:
  • 586.850 views

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
hahahi20 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:36:
Ik heb net een nieuwe Nokia van de Repair center terug.
Is het normaal dat er bij provider CV NL v2 staat?
Het firmware nummer is: 1232.5951.1249.1002

Als ik het goed heb dan staat portico er dus al op?
Ja dat is Portico.

Lidy

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:31
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:01:
[...]

Soms mis ik mijn oude Nokia met een 1250 mAh batterij die dan net geen maand meeging...

Mijn 920 testmodel is zojuist aangekomen, wordt morgen lekker spelen met het toestel!
Ach, mijn oude HTC Desire HD stond gisteren 27 dagen aan toen hij begon te piepen dat hij echt wel bijna leeg was. :+

Ok, het ding ligt ondertussen wel in een lade en op vliegtuigmodus. Conclusie: als je het apparaat niet gebruikt, gaat de accu heel lang mee! :D Zal bij onze Nokia's nu niet anders zijn. ;)

Inventaris - Koop mijn meuk!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02-2025
Even een dubbel check:

RM821_1232.5951.1249.1002_RETAIL_eu_netherlands_315_02_118943_prd_signed

Dit is de file die ik moet hebben om een witte unbranded (bol.com) Lumia naar portico te flashen toch?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-02 22:27
Nou, die Lumia die ik nu heb gekregen, niets anders dan crashes en vastlopers, het is een drama...

Hebben andere mensen hier ook last van?

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:00

mrsar

waar een sar is,is een wodka

nope ik niet,mischien topic eens doorgaan ;)

[ Voor 10% gewijzigd door mrsar op 19-02-2013 15:59 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:46
hahahi20 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:56:
Nou, die Lumia die ik nu heb gekregen, niets anders dan crashes en vastlopers, het is een drama...

Hebben andere mensen hier ook last van?
Ik had bij de 1e nokia Lumia 920 (yellow) ook problemen bij levering al.(startte niet op na opladen van de batterij. Ook niet via hard/softreset) Heb de volgende dag gelijk een nieuwe gekregen en heb tot nu toe nog geen problemen gehad. Alleen 2 dingen waar ik me gigantisch aan stoor is 1) pijl toets (back toets) voel en hoor ik het. 2) geen normale/makkelijke contactenlijst zoals bij de iPhone! (hotmail/microsoft contacten staan er al en dat wil ik graag gescheiden houden)

Vraag aan medetweakers. Is er een app die bellen heel simpel maakt?

[ Voor 4% gewijzigd door pinokkia op 19-02-2013 16:11 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Verwijderd

pinokkia schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:09:
[...]

Probeer eens RapDialer, die werkt wel lekker snel als je iemand wil bellen.

Verwijderd

Ik zit met een dilemma. Het lijkt of mijn live tiles niet werken. Ben sinds 1 week in bezit van een Lumia 920 met portico update. Elke tile van bijvoorbeeld het weer (weather flow, weather wallpaper) doet het niet, je ziet alleen de logo op de main screen. Daarnaast geeft de tile van de appstore geen cijfer aan als er een bepaalde update van een app binnen is. Whatsapp tile schijnt weer wel te werken, deze geeft de aantal cijfers van inkomende berichten netjes aan. Ook als ik mails binnen krijg, wordt dit aangegeven. Ik heb de genoemde apps niet geblokkeerd in de achtergrond, dus dat kan het niet zijn. Iemand enig idee wat ik kan doen?

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:37
@hahai20
hier sinds eind Jan in gebruik, geen problemen gehad, lekker snel en fijn toestel.

@pinokkia
dat van hotmail contacten komt omdat je je contacten uit je hotmail dus ook heb gesynct, ik heb dat lekker uitstaan en nergens last van, alleen gmail gesynct, ziet er gewoon netjes en overzichtelijk uit qua contactenlijst.

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-02 20:53
pinokkia schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:09:
[...]

Ik had bij de 1e nokia Lumia 920 (yellow) ook problemen bij levering al.(startte niet op na opladen van de batterij. Ook niet via hard/softreset) Heb de volgende dag gelijk een nieuwe gekregen en heb tot nu toe nog geen problemen gehad. Alleen 2 dingen waar ik me gigantisch aan stoor is 1) pijl toets (back toets) voel en hoor ik het. 2) geen normale/makkelijke contactenlijst zoals bij de iPhone! (hotmail/microsoft contacten staan er al en dat wil ik graag gescheiden houden)

instellingen bij contacten en daar kan je kiezen welke contacten je weer wilt geven; hotmail, outlook, facebook, gmail of allemaal tegelijk, combinaties etc. ;)

• Martinspire
  • Laatst online: 14-02 21:52
Het is wel verstandig om contacten wel te koppelen met hun facebook/gmail/twitter of whatever. Dan krijg je ook dat de updates en statusberichten bij de contacten zelf komen te staan en de foto geupdate wordt met wat ze bv op facebook hebben.

Dat je daarna niet wil zien wie je allemaal op twitter hebt, is logisch en die heb ik er dan ook uit gefilterd. Het is dus wel even een werkje om alles aan elkaar te koppelen (al gaat dat nog best makkelijk omdat de voorspellingen bij een contact over het algemeen prima kloppen), maar dan heb je er ook wel wat meer plezier van.

@pinokkia: wat is nou precies het probleem bij je eerste vraag? Dat je telefoon trilt bij je back-toets? Dan moet je waarschijnlijk even bij Beltonen & Geluiden kijken bij je instellingen. In ieder geval kun je bij de instellingen van je peoplehub gewoon filteren wat je wel en niet wilt zien in je lijst (ze blijven dan nog wel updates ophalen en je kunt er nog op zoeken, maar je ziet ze niet in die lijst). Gaat het echter om specifieke contacten dan is het misschien net zo handig om een groep aan te maken en deze aan je startscherm te zetten.

@h_aka_r staan die programma's bij je achtergrondtaken nog wel aan? Zo nee, dan is dat je probleem. Anders is het misschien verstandig om de live-tile weg te halen. App te openen en een nieuwe live-tile neer te zetten.

[ Voor 40% gewijzigd door Martinspire op 19-02-2013 16:23 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• pinokkia
BigF25 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:15:
@hahai20
hier sinds eind Jan in gebruik, geen problemen gehad, lekker snel en fijn toestel.

@pinokkia
dat van hotmail contacten komt omdat je je contacten uit je hotmail dus ook heb gesynct, ik heb dat lekker uitstaan en nergens last van, alleen gmail gesynct, ziet er gewoon netjes en overzichtelijk uit qua contactenlijst.
Klopt inderdaad dat ik hotmail gesynct hebt. Ik heb dat nu tevens uitstaan en wil handmatig instellen. Alleen doet de nokia dat niet, omdat bepaalde namen er standaard instaan. Mijn kids snappen nu dus niet hoe ze mij kunnen bellen. Dus heb ik van narigheid mijn iPhone 4S maar thuis voor de kids en ik de nokia :(

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 23:08
Qua batterij heb ik nu al 2x iets geks meegemaakt. Als hij rond de 10% komt, gaat de telefoon uit en gaat niet meer aan. Je krijgt dan dat accu symbooltje. Pas na opladen tot voorbij 10% gaat de telefoon pas weer aan. Ik kon zweren dat ik voorheen wel altijd de telefoon kon leeg trekken tot rond 0%, maar nu gebeurt dat dus al bij 10%

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:19:

@h_aka_r staan die programma's bij je achtergrondtaken nog wel aan? Zo nee, dan is dat je probleem. Anders is het misschien verstandig om de live-tile weg te halen. App te openen en een nieuwe live-tile neer te zetten.
De apps zijn niet geblokkeerd in de achtergrondtaken. Verder heb ik de tiles weggehaald en teruggezet, telefoon uit en aan gedaan. Het schijnt niet te helpen ;(

• Worsteneter
Het is wel verstandig om contacten wel te koppelen met hun facebook/gmail/twitter of whatever. Dan krijg je ook dat de updates en statusberichten bij de contacten zelf komen te staan en de foto geupdate wordt met wat ze bv op facebook hebben.

Dat je daarna niet wil zien wie je allemaal op twitter hebt, is logisch en die heb ik er dan ook uit gefilterd. Het is dus wel even een werkje om alles aan elkaar te koppelen (al gaat dat nog best makkelijk omdat de voorspellingen bij een contact over het algemeen prima kloppen), maar dan heb je er ook wel wat meer plezier van.

@pinokkia: wat is nou precies het probleem bij je eerste vraag? Dat je telefoon trilt bij je back-toets? Dan moet je waarschijnlijk even bij Beltonen & Geluiden kijken bij je instellingen. In ieder geval kun je bij de instellingen van je peoplehub gewoon filteren wat je wel en niet wilt zien in je lijst (ze blijven dan nog wel updates ophalen en je kunt er nog op zoeken, maar je ziet ze niet in die lijst). Gaat het echter om specifieke contacten dan is het misschien net zo handig om een groep aan te maken en deze aan je startscherm te zetten.

Ja inderdaad; facebook, twitter, linkedIn, flickr, alles gewoon koppelen zodat je ook alles in the 'what's new' feed ziet en bv. foto's bij contacten hebt maar in de people hub geef ik bv alleen facebook weer en mijn contacten heb ik enkel vanuit m'n gmail gesynct omdat dat lekker clean is zonder allerlei onzin accounts door email adressen die ik in m'n outlook heb.

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-02 20:52
afgelopen zaterdag bij de phone house te den haag centrum geweest...klein gozertje (17/18 jaar) gesproken en gevraagd wanneer ze weer de lumia's binnen kregen...

Volgens hem is de lumia slechtse telefoon ooit van nokia met heel veel problemen...en dat ze voorlopig geen batches meer binnen kregen....
Heb mn lach ingehouden....Dit was gewoon een anti nokia gast...
Als laatst vertelde hij me ook nog dat hij hoopte dat nokia failliet ging zodat ie er geen last meer van zou hebben:|
Wat een oetlul...
Voor de lol daarna ff naar de HI winkel geweest....daar waren ze heel goed te spreken over de Lumia!

• PvtMashkov
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09-2025
Ladykiller007 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:40:
afgelopen zaterdag bij de phone house te den haag centrum geweest...klein gozertje (17/18 jaar) gesproken en gevraagd wanneer ze weer de lumia's binnen kregen...

Volgens hem is de lumia slechtse telefoon ooit van nokia met heel veel problemen...en dat ze voorlopig geen batches meer binnen kregen....
Als laatst vertelde hij me ook nog dat hij hoopte dat nokia failliet ging zodat ie er geen last meer van zou hebben:|
Wat een oetlul...
Voor de lol daarna ff naar de HI winkel geweest....daar waren ze heel goed te spreken over de Lumia!
Haha wat een mafkees, hoor niks anders dan lof over die telefoon, kan daarom ook echt niet wachten tot ie geleverd wordt.

Nu lees ik wel veel over dat er 'problemen' zijn mbt apps en vastlopers.

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-02 14:53

EraZor

Don't mention the war

Ladykiller007 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:40:

Wat een oetlul...
Het zal wel dezelfde zijn geweest als die je aan de telefoon had, de dag er voor. ;)

Vaag verhaal...

[ Voor 5% gewijzigd door EraZor op 19-02-2013 16:47 ]

• Ladykiller007
PvtMashkov schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:44:
[...]

Haha wat een mafkees, hoor niks anders dan lof over die telefoon, kan daarom ook echt niet wachten tot ie geleverd wordt.

Nu lees ik wel veel over dat er 'problemen' zijn mbt apps en vastlopers.
Hahaha ja precies...maar ik deed me ten domme voor...dan is het altijd leuk om dat soort gastjes te horen lullen terwijl je zelf beter weet dat het niet helemaal waar is:)

Klopt...maar dat is ook bekend...en valt mee te leven/kan opgelost worden dmv updates etc...
EraZor schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:44:
[...]

Het zal wel dezelfde zijn geweest als die je aan de telefoon had ;-)
Dat zou heel goed kunnen :P

• PvtMashkov
Ladykiller007 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:48:
[...]

Hahaha ja precies...maar ik deed me ten domme voor...dan is het altijd leuk om dat soort gastjes te horen lullen terwijl je zelf beter weet dat het niet helemaal waar is:)

Klopt...maar dat is ook bekend...en valt mee te leven/kan opgelost worden dmv updates etc...

[...]

Dat zou heel goed kunnen :P
Wat zijn nu eigenlijk de grootste problemen? En zijn de apps nu echt zo slecht als dat sommigen zeggen (hoewel ik alles met een korreltje zout neem)

• Worsteneter
Dat soort mensen gelijk naam noteren en klacht over schrijven. Oprotten met dat incompetente volk in de telefonie business. Zelfde geldt trouwens voor computerbusiness. Gros daarvan is Apple adept en proberen je van iPhone tot iMac door de strot te drukken en zouden voor je gaan juichen als je voor de Apple store ging liggen wachten op de iPhone 5GSX met minimaal groter scherm en íets snellere processor.

Nokia maakt een sprong van lumia800/900 door meerkernig, nieuw OS want nieuwe kernel, draadloos opladen, beste scherm op de markt met sensitieve touch, beste camera op de markt en alle standaarden verwerkt; een micro usb 2.0, een NFC.. alles waar Apple zich niet aan wil houden.

Verschrikkelijk hoe de wereld in elkaar steekt en hoe alles op 'imago' en 'coolheid' werkt. De domheid van de mensen kan niet groter zijn (hiermee wil ik niet zeggen dat de lumia niet cool is, ding ziet er prachtig uit! )

• Worsteneter
PvtMashkov schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:51:
[...]

Wat zijn nu eigenlijk de grootste problemen? En zijn de apps nu echt zo slecht als dat sommigen zeggen (hoewel ik alles met een korreltje zout neem)
Apps die ik gebruik zijn prima!
- nokia drive; heerlijk
- photobeamer; geweldig
- whatsapp.. werkt bij mij prima maar soms komen notificaties later binnen (dit is op elk platform volgens mij hoor?)
- facebook en twitter zien er gewoon prachtig uit
- skype werkt prima
- nokia music erg fijn
- spotify te weinig functionaliteit, maar werkt wel.

ik kan eigenlijk niet echt een app noemen die instabiel is of niet werkt...

• PvtMashkov
Worsteneter schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:53:
[...]

- nokia drive; heerlijk
- photobeamer; geweldig
- whatsapp.. werkt bij mij prima maar soms komen notificaties later binnen (dit is op elk platform volgens mij hoor?)
- skype werkt prima
- nokia music erg fijn

You made my day, maar nu wil ik em alleen maar sneller... :'(

Valt allemaal best wel mee volgens mij

• Rubs
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2025
poststamp schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:13:
Sinds zaterdag heb ik ook een 920, maar ik ben allang niet zo blij meer. Whatsapp berichtjes piepen soms pas een kwartier na aankomst. Facebook chat is waardeloos, in een gesprek komt er plots niets meer en als ik een berichtje terug typ stroomt er ineens alles binnen.
Dit ligt niet helemaal aan de Nokia / Wp8. Misschien wel een beetje, maar ik kan zeggen dat ik de afgelopen maanden exact hetzelfde heb gehad met m'n WhatsApp installatie op mn Android HTC telefoon. Stilte... en dan opeens een sloot berichten.

• Ladykiller007
[...]

Denk dat het allemaal reuze mee valt...
Heb zelf nog geen 920 maar ga deze wel halen dus kan er zelf nog niet echt over oordelen... Maar dat is ook een van de redenen dat ik deze topic volg...
Worsteneter schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:51:
Dat soort mensen gelijk naam noteren en klacht over schrijven. Oprotten met dat incompetente volk in de telefonie business. Zelfde geldt trouwens voor computerbusiness. Gros daarvan is Apple adept en proberen je van iPhone tot iMac door de strot te drukken en zouden voor je gaan juichen als je voor de Apple store ging liggen wachten op de iPhone 5GSX met minimaal groter scherm en íets snellere processor.

Nokia maakt een sprong van lumia800/900 door meerkernig, nieuw OS want nieuwe kernel, draadloos opladen, beste scherm op de markt met sensitieve touch, beste camera op de markt en alle standaarden verwerkt; een micro usb 2.0, een NFC.. alles waar Apple zich niet aan wil houden.

Verschrikkelijk hoe de wereld in elkaar steekt en hoe alles op 'imago' en 'coolheid' werkt. De domheid van de mensen kan niet groter zijn (hiermee wil ik niet zeggen dat de lumia niet cool is, ding ziet er prachtig uit! )
Zeer duidelijk!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-02 14:53

EraZor

Don't mention the war

[...]

Reken er op dat over het algemeen tevreden mensen zich minder (niet) laten horen, itt ontevreden mensen. Dat geldt uiteraard niet alleen voor telefoons, maar voor alles. Ik heb tot dusver geen enkele klacht, maar ga toch ook niet om de 3 posts roepen hoe tevreden ik ben. Zelfs WhatsApp werkt voor mij prima. geen problemen met de batterij, goeie foto's etc etc.

Er zijn uiteraard tekortkomingen, zoals met elk product of dienst. Voor de meeste mensen wegen deze niet zwaar.

• Rubs
  • Laatst online: 14-12-2025
Ladykiller007 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:55:
[...]

Denk dat het allemaal reuze mee valt...
Heb zelf nog geen 920 maar ga deze wel halen dus kan er zelf nog niet echt over oordelen... Maar dat is ook een van de redenen dat ik deze topic volg...
Ik heb de overstap gemaakt van Android (en daarvoor iOS) en ik kan zeggen als je niet al te 'app-geil' bent werkt het platform echt heel fijn. Werkt heel snel, leuke nieuwe manier van 'werken'. Goed niet iedere hipster app is beschikbaar, maar alle apps die ik echt wilde hebben die ik op m'n Android had, die heb ik hier ook.

Die verfrissende telefoon en het os zijn het voor mij vooralsnog zeker waard geweest.

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-02 17:31

SomerenV

It's something!

Worsteneter schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:53:
[...]

- nokia drive; heerlijk
- photobeamer; geweldig
- skype werkt prima
- nokia music erg fijn

- Nokia Drive: werkt inderdaad heerlijk!
- Photobeamer: nog niet gebruikt
- Whatsapp: werkt goed, maar mijn vriendin ziet niet dat berichten bij mij binnengekomen zijn totdat ik daadwerkelijk de app open (ik zie wel wat zij stuurt in een notificatie). Ook irritant dat de emoticons in de app afwijken van die van Whatsapp zelf.
- Facebook: werkt ook gewoon prima
- Skype: ik was echt verbaasd van de kwaliteit van beeld _/-\o_ En dan niet zozeer het beeld van degene waar ik mee praatte, maar het beeld van de Lumia (was even naar de ontvangende persoon gelopen). De app werkt verder ook gewoon naar behoren.
- Nokia Music: werkt ook prima maar ik gebruik zelf Spotify.
- Spotify: alles werkt, behalve streamen via 3G. Geen idee waarom en ik ben niet de enige met dit probleem.

Met andere woorden: sommige apps voelen nog niet 'af' maar buiten dat niks dan lof over de Lumia 920. Ik heb ook nog geen problemen gehad en het toestel doet het gewoon goed. Deze week krijg ik als het goed is ook nog eens de draadloze lader binnen dus dan is het feest compleet! De problemen die sommigen hebben lijken afkomstig van een bepaalde batch of iets dergelijks. Zo heb ik nog geen vastlopers gehad, geen reboots, geen zwart scherm en geen ratelende trilmotor. En op grote websites wordt er ook niet over bericht terwijl die er vaak toch snel bij zijn wanneer een flagship-model grootschalig problemen lijkt te vertonen (iPhone 5 bijvoorbeeld met de makkelijk bekrasbare buitenkand en de roze glow in de foto's).

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Worsteneter
En natuurlijk geen instagram; vele ontbijtjes en luches gaan niet gedocumenteerd door het leven

• Worsteneter
SomerenV schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 17:01:
[...]

- Nokia Drive: werkt inderdaad heerlijk!
- Photobeamer: nog niet gebruikt
- Whatsapp: werkt goed, maar mijn vriendin ziet niet dat berichten bij mij binnengekomen zijn totdat ik daadwerkelijk de app open (ik zie wel wat zij stuurt in een notificatie). Ook irritant dat de emoticons in de app afwijken van die van Whatsapp zelf.
- Facebook: werkt ook gewoon prima
- Skype: ik was echt verbaasd van de kwaliteit van beeld _/-\o_ En dan niet zozeer het beeld van degene waar ik mee praatte, maar het beeld van de Lumia (was even naar de ontvangende persoon gelopen). De app werkt verder ook gewoon naar behoren.
- Nokia Music: werkt ook prima maar ik gebruik zelf Spotify.
- Spotify: alles werkt, behalve streamen via 3G. Geen idee waarom en ik ben niet de enige met dit probleem.

Met andere woorden: sommige apps voelen nog niet 'af' maar buiten dat niks dan lof over de Lumia 920. Ik heb ook nog geen problemen gehad en het toestel doet het gewoon goed. Deze week krijg ik als het goed is ook nog eens de draadloze lader binnen dus dan is het feest compleet! De problemen die sommigen hebben lijken afkomstig van een bepaalde batch of iets dergelijks. Zo heb ik nog geen vastlopers gehad, geen reboots, geen zwart scherm en geen ratelende trilmotor. En op grote websites wordt er ook niet over bericht terwijl die er vaak toch snel bij zijn wanneer een flagship-model grootschalig problemen lijkt te vertonen (iPhone 5 bijvoorbeeld met de makkelijk bekrasbare buitenkand en de roze glow in de foto's).
Photobeamer is wel een aanradertje!
Ik heb dat zelf ook met spotify ervaren inderdaad, maar spotify zit dan ook nog in beta. Kwaliteit is erg goed van het beeldbellen inderdaad!! :D

• pinokkia

Effe op hier terug te komen. Zowel de eerste nokia Lumia 920 (yellow) als de 2e toestel voel/hoor ik de pijl/back toets. Ik heb bij Beltonen & Geluiden de instelling gelijk al uit gezet. Dat had de samsung Galaxy S3 nml niet. Ik vind dit nml zeer irritant/storend. Voor de rest vind ik het tot nu toe een top toestel.

[ Voor 3% gewijzigd door pinokkia op 19-02-2013 17:10 ]

Verwijderd

Ik heb 1232.5951.1249.1005

Is dat vreemd? Lijkt me een paar versies hoger.

• Pyramiden
In competente volk...
Ik word zelf ook onder de Nokia fa boys gerekend, maar wat voor roze brillen iedereen hier op heeft is echt niet te geloven...

Bijna iedereen heeft problemen, met reboots, stof voor sensors, crashes, falende flitsers en nog veel meer...

Ik kan het niet geloven dan Nokia dit apparaat zo heeft afgeraffelt... Ik heb nu weer een nieuwe binnen, en ik heb al meer dan 20 vastlopers gehad in minder dan 3 uur (nee ik overdrijf niet). Ik heb die vraag net hier gesteld, maar dat arrogante volk hier zegt dan 'lees het topic even door'.

Eerder werden er ook al berichtrn gepost dat bijna 100% van de eerste batch terug kwam bij bepaalde winkels. Als ik die jongen was, en er waren al 5 mensen die dag geweest die boos waren omdat ze 600 euro betaald hadden voor een falende lumia zou ik net zo reageren.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
Raar he, als ik buiten dit forum kijk op de wat meer intensievere fora dan zie ik over het algemeen positieve verhalen, en weinig issues. Ik heb zelf ook bijna geen issues (1`soft reset). Maar goed ik ga er vanuit dat die hahahi een troll is, kan niet anders.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Worsteneter
lanerios schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 17:50:
Raar he, als ik buiten dit forum kijk op de wat meer intensievere fora dan zie ik over het algemeen positieve verhalen, en weinig issues. Ik heb zelf ook bijna geen issues (1`soft reset). Maar goed ik ga er vanuit dat die hahahi een troll is, kan niet anders.
Overduidelijk.

Mijn lumia 920 is nog nooit vastgelopen, werkt vlekkeloos. Wel 1x gehad dat lockscreen niet omhoog wou. Even weer gelockt en toen deed die het weer :)

Al met al erg tevreden en prachtig toestel. En problemen komen nou eenmaal voor bij nieuwe innovatieve toestellen. Geluk is dat nokia er niet moeilijk over doet en je gewoon een nieuwe krijgt.. wat is het probleem? Mijn eerste surface had ook wel een dode pixel, binnen 2 dagen was hij omgeruild door Microsoft. Ergo; zolang de problemen ook worden opgelost is er niets aan de hand. En het leeuwendeel werkt gewoon perfect; je hoort natuurlijk niet mensen klagen dat hun toestel prima werkt.. :P

• Pyramiden
Een troll... serieus...

Als ik een verkoper zou zijn, zou ik een eerlijke verkoper zijn, en als ik merkte dat 80% van de telefoons terug gestuurd zou worden met problemen, dan zou ik dat tegen mijn klanten zeggen. Maar ja, zo ben ik dan weer.

Over fora, ik volg WPcentral vrij intensief, het 920 topic is een grote berg klachten en issues.

• zonoskar
Vastlopers komen wellicht door een instelling. Ik heb misschien 1 vastloper in maand, echt te minimaal om over te klagen, niet 'iedereen' heeft die problemen dus. Gooi er eens wat apps af. Probeer wat, want die vastlopers komen niet door het toestel of door WP8. In ieder geval is de kans daarop niet groot als je al een keer een nieuw toestel gekregen hebt.

Over falende flitsers heb ik nog niets gelezen, over stof in de proximity sensor dan wel weer, maar zelf geen probleem (en ik heb mijn L920 altijd in de broekzak en al heel wat maandjes in bezit).

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Pyramiden
Als een telefoon vast loopt tijdens de setup, meerdere keren, na meerdere fabriek si stellingen herstellen, kan het bijna niet aan een app instelling liggen.

@worsteneter ,
Als je terug valt op het niveau van beledigen van mensen vind ik je toch wel erg diep gezakt. Ik begrijp dat jij blijkbaar vind dat verkopers vals horen voor te lichten, en dat ze maar op moeten rotten als ze het een keer niet met jouw eens zijn, maar ik denk dat veel mensen het hier niet mee eens zijn.

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
hahahi20 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 17:55:
Een troll... serieus...

Als ik een verkoper zou zijn, zou ik een eerlijke verkoper zijn, en als ik merkte dat 80% van de telefoons terug gestuurd zou worden met problemen, dan zou ik dat tegen mijn klanten zeggen. Maar ja, zo ben ik dan weer.

Over fora, ik volg WPcentral vrij intensief, het 920 topic is een grote berg klachten en issues.
Vergeet echter niet dat er op fora meer klagers dan lofzangers komen. Heb je geen problemen dan heb je immers minder te zeggen doorgaans, heb je echter wel problemen dan post je dat op een forum in de hoop dat je een oplossing vindt. Of desnoods lotgenoten die jouw problemen kunnen bevestigen (of ontkrachten)

Zo heb ik zelf 2 920's gehad, eentje als review unit en nu mijn eigen. Beide zijn probleemloos geweest, alleen de review unit had de luidruchtige trilfunctie, al viel het mij in de praktijk nog wel mee hoe erg dat was.

Kan mijzelf ook rekenen onder de fanboys, maar een rozebril heb ik zeker niet op. Er is genoeg om over te zeuren bij elke Nokia, maar ook bij producten van de concurrentie. Het is alleen wel zo dat het echt niet zo slecht gesteld is met de 920 dat nagenoeg alle toestellen defecten vertonen. Degene met defecten vallen alleen meer op, op internet.

[ Voor 15% gewijzigd door Beanie op 19-02-2013 18:07 ]

• Pyramiden
Tuurlijk ben ik het wel met je eens dat fora voor klagen gebruikt worden, maar het 920 issue topic, is behoorlijk wat voller dan die van andere telefoons.

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-02 13:24
hahahi20 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:00:
Als je terug valt op het niveau van beledigen van mensen vind ik je toch wel erg diep gezakt. Ik begrijp dat jij blijkbaar vind dat verkopers vals horen voor te lichten, en dat ze maar op moeten rotten als ze het een keer niet met jouw eens zijn, maar ik denk dat veel mensen het hier niet mee eens zijn.
hahahi20 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 17:41:
In competente volk...
Ik word zelf ook onder de Nokia fa boys gerekend, maar wat voor roze brillen iedereen hier op heeft is echt niet te geloven...
Juist ja... Als je zo begint verlies je meteen alle geloofwaardigheid.

• mrsar

mrsar

Dan wil ik even kwijt dat mijn 920 het perfect doet,goede accuduur en geen problemen.... zal hem maar terug sturen dan he

• Worsteneter
Kuttelefoon inderdaad. Ik koop een Lumia 920 zodat ik elke avond die kekke draadloze lader kan testen.. gaat die met matig gebruik 2 dagen mee :(

Prachtig scherm, hartstikke stabiel, prachtige apps.. ik baal er gewoon van.

• mrsar

mrsar

on another note, zag net nieuwe downloads staan in de nokia market (ik had ze in ieder geval nog niet eerder gezien)

• Pyramiden
Worsteneter schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:10:
[...]

Nee, je komt mij gewoon als een debiel over. Als je dingen als 'jij vind' schrijft en maar een beetje raak trollt zonder interpunctie... gewoon hoe je op mij overkomt ;)

Verder moet je als verkoper verkopen. Als iemand informeert naar een Nokia telefoon en je vertelt die potentiële afnemer dat je hoopt dat ze failliet gaan.. dan ben je gewoon een incompetente zak hooi en meer niet.

Als verkoper moet je verstand hebben van zaken, moet je een klant goed voorlichten maar je moet nooit, maar dan ook nooit je eigen verkoopwaar af gaan kraken, en al helemaal niet zo achterlijk als verkoper is kwestie met z'n 'ik hoop dat nokia failliet gaat dan heb ik er geen last meer van'.

En als jouw toestel faalt, bel dan Nokia care op en ga niet hier lopen janken en haten op Nokia. Zoals gezegd loopt 99% van de lumia's vlekkeloos en als je problemen hebt lost Nokia die prima op.
Sorry, ik type vanaf mijn Android tablet, en dat toetsenbord is niet al te goed.

Ik bedoelde het niet helemaal op die manier, en ik ben het wel eens met jouw dat die verkoper wat te extreem was. Maar als ik verkoper was, dan zou ik mijn klant blij willen maken. Een falende telefoon hoort daar niet bij, en dat zou ik dan ook niet "aanraden", het spijt me als je me fout begrepen hebt in die rage van je.

Ik kom hier niet om te haten op Nokia, ik kwam hier om te vragen of er andere waren met ditzelfde issue, en of ze heel misschien een oplossing voor dit probleem hadden. Beetje jammer dat jij het dan weer in zo'n discussie als dit laat vervallen

Verwijderd

mrsar schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:10:
Dan wil ik even kwijt dat mijn 920 het perfect doet,goede accuduur en geen problemen.... zal hem maar terug sturen dan he
Dat dus. :P

Heb nog geen enkel probleem gehad. Geen enkele reset hoeven doen, etc.

• Worsteneter
hahahi20 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:20:
[...]

Sorry, ik type vanaf mijn Android tablet, en dat toetsenbord is niet al te goed.

Ik bedoelde het niet helemaal op die manier, en ik ben het wel eens met jouw dat die verkoper wat te extreem was. Maar als ik verkoper was, dan zou ik mijn klant blij willen maken. Een falende telefoon hoort daar niet bij, en dat zou ik dan ook niet "aanraden", het spijt me als je me fout begrepen hebt in die rage van je.

Ik kom hier niet om te haten op Nokia, ik kwam hier om te vragen of er andere waren met ditzelfde issue, en of ze heel misschien een oplossing voor dit probleem hadden. Beetje jammer dat jij het dan weer in zo'n discussie als dit laat vervallen
Je komt hier echt niet voor een issue als je gaat lopen raaskallen over weet niet hoeveel problemen die je al hebt gehad. Bel lekker Nokia care op en wordt alsjeblieft nooit geen verkoper ;)

• Pyramiden
Worsteneter schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:22:
[...]

Je komt hier echt niet voor een issue als je gaat lopen raaskallen over weet niet hoeveel problemen die je al hebt gehad. Bel lekker Nokia care op en wordt alsjeblieft nooit geen verkoper ;)
Raaskallen, hoe jij het wilt noemen. Ik legde even mijn ervaring met de 920 en Nokia Care tot nu toe uit. Sorry als het wat teveel voor je werd.

Ik zal hier niet mee verder gaan, hier komen we nergens mee.

Ik begrijp dat je graag nog even het laatste woord wilt hebben, want dat willen personen zoals jij meestal, veel succes ermee...

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-02 16:17
hahahi20 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:26:
[...]

Raaskallen, hoe jij het wilt noemen. Ik legde even mijn ervaring met de 920 en Nokia Care tot nu toe uit. Sorry als het wat teveel voor je werd.

Ik begrijp dat je graag nog even het laatste woord wilt hebben, want dat willen personen zoals jij meestal, veel succes ermee...
BAM!
Sorry, ik wilde me er ook even mee bemoeien ;).

• Worsteneter
[...]

Praten over beledigen, terwijl ik enkel vanuit wat jij zegt mijn conclusie trek en vervolgens kom jij met het ongefundeerde 'mensen zoals jij'.. chapeau; het beeld van jezelf zowaar mogelijk nog verder verneuken :D

• Worsteneter
mrsar schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:13:
on another note, zag net nieuwe downloads staan in de nokia market (ik had ze in ieder geval nog niet eerder gezien)
Klopt! Jammer genoeg wel veelal USA georienteerde apps zoals ESPN, golf en dat soort dingen. Pulse message stond er tussen, dat ziet er wel leuk uit opzich :)

• fruitbakje
Worsteneter schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:27:
[...]
het beeld van jezelf zowaar mogelijk nog verder verneuken :D
Valt aan mijn kant wel mee.

• mrsar

mrsar

en een ringtone maker :) en nokia xpress (maar vind ik niet lekker werken persoonlijk) en dat pulse zie ik het nut niet zo van in :P

[ Voor 21% gewijzigd door mrsar op 19-02-2013 18:32 ]

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-02 23:22

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Heb hem nu ook drie weken, geen enkel probleem. Nul. Alles werkt prima.

• Worsteneter
mrsar schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:31:
en een ringtone maker :) en nokia xpress (maar vind ik niet lekker werken persoonlijk) en dat pulse zie ik het nut niet zo van in :P
Nokia express stond er bij mij al een tijdje ;)

En de bel ging net; cc-1043 Cyan binnen :D Zit er mooi strak om heen. Vind hem mooier zonder hoesje maar die cyan kleur is wel prachtig zeg.. lijkt nu net of ik een cyan telefoon heb! :)

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:02
NOKIA LUMIA 920 WINS GIZMODO’S SMARTPHONE CAMERA TEST!
Gizmodo did a comprehensive camera quality test comparing top flagship smartphones to find out the best phone camera. They tested camera capabilities of Nokia Lumia 920, Samsung Galaxy S3, Apple iPhone 5, LG Nexus 4 and newly announced Blackberry Z10 under different lighting conditions, and as expected Lumia 920 wins overall tests with amazing camera performance, check out few side-by-side comparison photographs after break
Volledige test: http://gizmodo.com/5982478/the-best-smartphone-camera

[ Voor 66% gewijzigd door deBennie op 19-02-2013 18:59 ]

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
[...]

Heb je de tip al eens eerder gegeven hier in het topic, maar als Twitter hebt neem eens contact op met @NokiaHelps dat is de Twitter pagina van Nokia care en die zitten er goed boven op.

Het is helaas zo dat de reguliere kanalen vaak wat horkerig kunnen zijn met klachten. Twitter biedt wat dat aangaat vaak een uitkomst. Het heeft mij ook al vaak geholpen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 17:39:
[...]

Ik heb 1232.5951.1249.1005

Is dat vreemd? Lijkt me een paar versies hoger.
Niemand? E.e.a. raakt een beetje ondergesneeuwd. :+

• Worsteneter
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 19:08:
[...]

Niemand? E.e.a. raakt een beetje ondergesneeuwd. :+
1232.5951.1249.1005 hiero

• Pyramiden
Beanie schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 19:08:
[...]

Heb je de tip al eens eerder gegeven hier in het topic, maar als Twitter hebt neem eens contact op met @NokiaHelps dat is de Twitter pagina van Nokia care en die zitten er goed boven op.

Het is helaas zo dat de reguliere kanalen vaak wat horkerig kunnen zijn met klachten. Twitter biedt wat dat aangaat vaak een uitkomst. Het heeft mij ook al vaak geholpen.
Ja bedankt, ik weet dat je dat al eerder tipte.

Het probleem is dat het nu via wel heel veel kanalen gaat, omdat er ook een of andere Nederlandse afdeling van Nokia is die telkens belt om de status omdat ze dat zelf niet van dat repair bedrijf te horen krijgen.

Ik ga hem denk ik in ieder geval terug sturen en ik ziet wel wat er van komt.

• Worsteneter
hahahi20 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 19:19:
[...]

Ja bedankt, ik weet dat je dat al eerder tipte.

Het probleem is dat het nu via wel heel veel kanalen gaat, omdat er ook een of andere Nederlandse afdeling van Nokia is die telkens belt om de status omdat ze dat zelf niet van dat repair bedrijf te horen krijgen.

Ik ga hem denk ik in ieder geval terug sturen en ik ziet wel wat er van komt.
Klasse man! x aantal pagina's terug werd dit gezegd en nu snap je het ook nog! Dikke pluim _/-\o_

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02-2025
Worsteneter schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:40:
[...]

Nokia express stond er bij mij al een tijdje ;)

En de bel ging net; cc-1043 Cyan binnen :D Zit er mooi strak om heen. Vind hem mooier zonder hoesje maar die cyan kleur is wel prachtig zeg.. lijkt nu net of ik een cyan telefoon heb! :)
Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt? :)

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03-2025
1232.5951.1002 heb ik.. De meesten hebben dacht ik "1001"??

Al heb ik hem wel zelf geflashed.

• Worsteneter
Beaub schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:42:
[...]

Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt? :)
www.mobielbereikbaar.nl maar dat was de laatste. Er is nog wel een grijze, tenminste.. die was er gister nog! ;)

edit:
Even gekeken: er zijn 8 cyan covers en 10 zwarten ;)
http://www.mobielbereikbaar.nl/zoeken?search=cc-1043

[ Voor 17% gewijzigd door Worsteneter op 19-02-2013 21:09 ]

• zonoskar
Volgens mij is dat laatste 4 cijferig nummer de kleur code. Ik heb een rode en *1249.1002

• 038Robijno
zonoskar schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:21:
Volgens mij is dat laatste 4 cijferig nummer de kleur code. Ik heb een rode en *1249.1002
Nee klopt niet... Ik heb de zwarte. En een aantal pagina'a terug heeft ook iemand de "1002" en is een witte 920.

[ Voor 13% gewijzigd door 038Robijno op 19-02-2013 22:37 ]

• gaurdian
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:05
Huh? Ik heb 1232.2109.1242.1001. Blijkbaar heb ik een nog prehistorische firmware oid. Zijn er eigenlijk al mensen die via de officiële weg op een nederlandse 920 een firmware update hebben gekregen? Nog niet toch?

Dit is de eerste keer dat ik een (product) topic op tweakers zo nauwlettend stalk. Het lijkt wel alsof er heel veel problemen zijn met de 920. Is dat ook zo of is dat altijd bij dit soort topics?

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-02 20:19
gaurdian schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:40:
Huh? Ik heb 1232.2109.1242.1001. Blijkbaar heb ik een nog prehistorische firmware oid. Zijn er eigenlijk al mensen die via de officiële weg op een nederlandse 920 een firmware update hebben gekregen? Nog niet toch?

Dit is de eerste keer dat ik een (product) topic op tweakers zo nauwlettend stalk. Het lijkt wel alsof er heel veel problemen zijn met de 920. Is dat ook zo of is dat altijd bij dit soort topics?
Er zijn bij vrijwel ieder product meer mensen die onvrede uiten dan mensen die hun tevredenheid uiten. Bijna iedereen gaat namelijk op zoek naar anderen die hetzelfde probleem hebben met een toestel en een oplossing daarvoor.

• gaurdian
Insert12 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:46:
[...]

Er zijn bij vrijwel ieder product meer mensen die onvrede uiten dan mensen die hun tevredenheid uiten. Bijna iedereen gaat namelijk op zoek naar anderen die hetzelfde probleem hebben met een toestel en een oplossing daarvoor.
Zoiets dacht ik ook, maar aangezien ik dit soort topics normaal dus niet volg leek het zo alsof iedere 920 wel problemen had. Bij mij kan de batterij nog wel wat beter (damn you whatsapp!), maar ben ik verder in ieder geval hartstikke tevreden.

• 038Robijno
[b][message=39788631,noline]gaurdian schreef op dinsdag 19 februari 2013

Ik en een maat van me, hebben zeró problemen!!
Mijn iphone 5 ligt netjes in zijn doosje haha.

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:48
Nee, volgens mij nog niemand.....zit nog met de standaard firmware.

Hier overigens dus met de standaard firmware geen enkel probleem gehad en accu haalt het soms wel 3 dagen!!! *O*

Verwijderd

Ik wist niet eens dat ik de update had, zat er blijkbaar al in toen ik hem van Vodafone kreeg (week of twee geleden). Heb automatische update niet aanstaan.

• gaurdian
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 23:02:
[...]

Ik wist niet eens dat ik de update had, zat er blijkbaar al in toen ik hem van Vodafone kreeg (week of twee geleden). Heb automatische update niet aanstaan.
Als je bij wifi instellingen wifi op altijd aan oid kan zetten heb je portico.

• gaurdian
Whoops, dubbele post, deze mag weg.

[ Voor 92% gewijzigd door gaurdian op 19-02-2013 23:05 ]

Verwijderd

gaurdian schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 23:04:
[...]

Als je bij wifi instellingen wifi op altijd aan oid kan zetten heb je portico.
Maar ik heb specifiek aangegeven dat er alleen een notificatie komt, en niet automatisch downloaden

• gaurdian
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 23:06:
[...]

Maar ik heb specifiek aangegeven dat er alleen een notificatie komt, en niet automatisch downloaden
Dan zal die zoals je al zei waarschijnlijk geleverd zijn met Portico.

• Worsteneter
VF levert idd toestellen af met portico, reeds bekend

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-02 19:06

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Worsteneter schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 23:10:
VF levert idd toestellen af met portico, reeds bekend
Iemand die weet of T-Mobile dat ook doet ? Mag verlengen zag ik, maar eigenlijk wil ik weg bij KPN aangezien ik thuis maar amper 2 streepjes 2G bereik heb. Mijn vriendin heeft gewoon 5 volle streepjes H bij T-Mobile dus daar wil ik ook naar toe. Tevens mag ik van mn werk mn zakelijke nummer opzeggen en kan ik 25 euro belkosten vergoeding krijgen. Nu wil ik zelf ongeveer 25 euro uitgeven aan een nieuw abo met telefoon plus de 25 van mn werkgever is totaat 50 euro. Daar wil ik wel voor over naar TMOB met een nieuwe Lumia 920.

XBL: MRE Inc

• Martinspire
Jup, hier een branded T-Mobile toestel met firmware 1232.5951.1249.1004 en os 8.0.10211.204. Enige wat t-mobile doet is een ander start-scherm bij boot (wat net voor het windows phone logo komt). Verder zie je er zodra hij is opgestart niets meer van.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 19-02-2013 23:37 ]

• Worsteneter
Martinspire schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 23:36:
Jup, hier een branded T-Mobile toestel met firmware 1232.5951.1249.1004 en os 8.0.10211.204. Enige wat t-mobile doet is een ander start-scherm bij boot (wat net voor het windows phone logo komt). Verder zie je er zodra hij is opgestart niets meer van.
Zelfde hier bij VF. Ff zo'n splashscreen vooraf en verder in den beginnen nog vodafone hub die ik er gelijk aftyfde :P

• pinokkia
Voor de mensen die eventueel toch bij kpn de nokia Lumia 920 (yellow) willen bestellen heb ik de volgende gegevens: Komt geen opstartscherm/logo van kpn, firmware 1232.5951.1249.1002 en os 8.0.10211.204

Nu is mijn vraag: Is dit een branded of unbranded toestel?

• gaurdian
Wat staat er bij instellingen>extra's en informatie>aanvullende informatie>mobile operator name?

• pinokkia
gaurdian schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 00:50:
Wat staat er bij instellingen>extra's en informatie>aanvullende informatie>mobile operator name?
RM-821_eu_netherlands_447 => NLK-NL

• gaurdian
Ik gok dat NLK staat voor Nederland Kpn oid, bij mij staat er namelijk op een unbranded 920 000-nl

• Martinspire
gaurdian schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 01:24:
Ik gok dat NLK staat voor Nederland Kpn oid, bij mij staat er namelijk op een unbranded 920 000-nl
Ga er maar wel vanuit. Hier TMO-nl (t-mobile toestel)

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:36
Ik heb voor m'n 920 nu een hoesje met een cover. Bestaat er toevallig een app die ervoor zorgt dat je telefoon gelockt wordt als hij volledig bedekt wordt (door een cover bijvoorbeeld)?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper? - R.I.P. Pricewatch

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-02 14:10
Ik heb als beltoon een mp3'tje. Nu trilt de telefoon alleen voor het afspelen van het geluid, verder niet. Is dit een instelling? Ik heb al eens zitten zoeken, maar kan niks vinden. Ook als het een korte beltoon is trilt ie alleen voor de eerste keer afspelen van het geluid. Heel irritant.

7x 410 pw 15° op zuid met enphase IQ8M -- Marstek A 4.2 kWh wellicht pv er aan op O en W -- 2x MHI SRK20ZS-WF -- Zonneplan -- Homey -- Houtkachel tbv hoofdverwarming

• Popmart1970
  • Laatst online: 27-10-2022
@robkrekel zit in het OS !! Helaas maar een paar keer trillen en geluid...daarna alleen geluid!!

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-02 14:10
Nou, das mooi zuur dan. Ik werk in een omgeving waar het nogal eens lawaaiig is, en dan ben ik mede afhankelijk van geluid+trillen. Trillen alleen is geen optie.

7x 410 pw 15° op zuid met enphase IQ8M -- Marstek A 4.2 kWh wellicht pv er aan op O en W -- 2x MHI SRK20ZS-WF -- Zonneplan -- Homey -- Houtkachel tbv hoofdverwarming

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:42

Mystikal

It never hurts to help!

Ik zal me hier ook eens gaan melden. Als het goed is wordt de 920 op dit moment besteld door mijn werkgever. Hij vertelde me al dat de levertijden wellicht lang zouden zijn. Dat ik eventueel ook kon kiezen voor de 800. Ik heb hem verteld dat ik wel even geduld heb :P Wordt mijn eerste ervaring met windows phone. Ik ben alleen Android en Black Berry gewend. Ben benieuwd hoe het zal bevallen, maar de meeste reacties zijn allemaal zo positief. Een andere optie was om wederom voor een Black Berry te gaan, maar dat leek me geen verstandige keuze.

Basement Bios ---- Exo-S

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:15
CR35 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:44:
Had overigens de battery app geinstalleerd, vannacht in 12 uur de batterij naar 29 % leeggetrokken. In het grafiekje was 1 rechte lijn te zien. Volgens mij polt die batterij app echt vaak itt battery sense(half uur volgens mij en deze echt stuk vaker). Dus die app is er weer van af...
Hier vannacht dezelfde ervaring: van >30% over naar uitgeschakeld 7 uur later... Exit battery app!

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS

• mrsar

mrsar

dus je kan zien met die battery app hoesnel deze de batterij zelf leeg trekt :P klinkt nuttig haha

• phoenix_555
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-02 11:56
Ik heb al 2 keer gehad dat mijn batterij helemaal leeg is en hij valt gewoon uit (logisch als hij leeg is) maar als ik hem weer aan doe dan heb ik weer batterij...
Eerste keer had ik ongv. Een dag 1 cyclus gedaan, toen had ik nog 10%
En tweede keer had ik ook ongv een dag ermee gedaan en nu opeens 41%..
Iemand anders dit problem?

• PvtMashkov
mrsar schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:42:
dus je kan zien met die battery app hoesnel deze de batterij zelf leeg trekt :P klinkt nuttig haha
Hahah, moet ik ook hebben! xD

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
Remy!!!! schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 08:46:
Ik heb voor m'n 920 nu een hoesje met een cover. Bestaat er toevallig een app die ervoor zorgt dat je telefoon gelockt wordt als hij volledig bedekt wordt (door een cover bijvoorbeeld)?
Helaas kan dat niet door apps. Volgens mij moet de hardware er ook voor zijn in het toestel.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

lanerios schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:07:
[...]

Helaas kan dat niet door apps. Volgens mij moet de hardware er ook voor zijn in het toestel.
Lijkt me dat dat met een proximity sensor prima te realiseren is. Dan resteert alleen de vraag, mogen 3rd party apps de proximity sensor benaderen? (dat weet ik echt niet).

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02-2025
lanerios schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:07:
[...]

Het is wel mogelijk. Mijn iPad had het met zijn cover ook dat hij kon vergrendelen als je de hoes dicht deed. Het is dan geen smartphone maar goed :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• fruitbakje
Worsteneter schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 19:46:
[...]
Klasse man! x aantal pagina's terug werd dit gezegd en nu snap je het ook nog! Dikke pluim _/-\o_
Gast, iedereen heeft de boodschap dat je hem niet zo mag ook al een x aantal pagina's terug begrepen, inclusief hijzelf.
Merk de laatste tijd dat mijn accu echt stuk langer meegaat, hij haalt nu met gemiddeld gebruik gemakkelijk 2 dagen. Ik merkte vooral veel verbruik als ik veel zat te internetten in de trein op weg naar school. Tegenwoordig ben ik eerder geneigd om mijn surface te gebruiken om zo de tijd te doden. Tevens is het ook merkbaar welke battery app je gebruikt. gebruik sinds aantal dagen de app "battery stats" en merk dat hij zuiniger met de accu omgaat.

Om terug te komen op het gebruik tijdens de trein, blijkbaar trekt het steeds verbinding maken met de 3g palen onderweg veel stroom, want ik haalde net een dag als ik gebruik maakte van mijn Phone in de 1 durende treinreis (en ook weer terug natuurlijk).

Iets totaal anders, we hoeven niet bang te zijn dat onze camera van troon wordt afgestoten door de nieuwe htc one. Zijn meerdere foto's op het internet gekomen en die laten toch overduidelijk zien dat hij niet met vel licht kan omgaan. Tevens vind ik het erg jammer om te zien dat HTC de metro interface van Microsoft heeft gejat, is het tegenwoordig zo moeilijk om zelf een ui te ontwerpen?

[ Voor 41% gewijzigd door vali op 20-02-2013 14:39 ]

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-02 16:41
Als er een nieuw e-mailbericht binnenkomt wil ik een goed herkenbaar geluid horen, niet die erg-op-elkaar-lijkende geluiden waaruit ik kan kiezen bij instellingen-beltonen & geluiden.

Is dat eigenlijk mogelijk?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Pagina: 1 ... 52 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;