Als mijn apps een update krijgen komt er hierover geen melding binnen. Ik kom er alleen achter door naar de app store te gaan, gedownloade app op te zoeken, klikken, dan staat er 'bijwerken'. Hebben jullie dit ook?
Verwijderd
Windows Phone 8 geeft normaal gewoon een cijfertje op de Live tile van de store.Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 16:13:
Als mijn apps een update krijgen komt er hierover geen melding binnen. Ik kom er alleen achter door naar de app store te gaan, gedownloade app op te zoeken, klikken, dan staat er 'bijwerken'. Hebben jullie dit ook?
Het cijfer geeft aan hoeveel updates er dan zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2013 16:27 ]
Nee, er staat een nummer op de store-tile, als ik daarop klik zie ik welke geupdate moeten worden. Ik doe dat handmatig omdat ik nogal eens in het buitenland zit en daarom de roaming (data) kosten erg hoog worden.Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 16:13:
Aan iedereen die problemen heeft met het ratelen van de trilmotor.
Ik heb hierover een tijdje terug contact gehad met Nokia. Ze gingen toen navragen of dit schadelijk was.
Men heeft me toen verzekerd dat het ratelen niet schadelijk is, noch op korte, noch op lange termijn. Wanneer het echt stoort, kan je het toestel altijd terug sturen voor reparatie.
In dat geval, krijg je geen nieuw toestel, maar vervangen ze de trilmotor. Of het daarmee is opgelost, dat weet ik niet. Heeft daar al iemand ervaring mee?
Ik ga het toestel nog een paar weken gewoon gebruiken, en blijft het me ergeren, dan stuur ik hem ook terug. Ik heb overigens een rode, besteld bij Bol.com op 10/01/13, geleverd op 30/01/13.
Ik heb hierover een tijdje terug contact gehad met Nokia. Ze gingen toen navragen of dit schadelijk was.
Men heeft me toen verzekerd dat het ratelen niet schadelijk is, noch op korte, noch op lange termijn. Wanneer het echt stoort, kan je het toestel altijd terug sturen voor reparatie.
In dat geval, krijg je geen nieuw toestel, maar vervangen ze de trilmotor. Of het daarmee is opgelost, dat weet ik niet. Heeft daar al iemand ervaring mee?
Ik ga het toestel nog een paar weken gewoon gebruiken, en blijft het me ergeren, dan stuur ik hem ook terug. Ik heb overigens een rode, besteld bij Bol.com op 10/01/13, geleverd op 30/01/13.
Gisteren mijn 2e Nokia Lumia 920 yellow binnen gekregen. Ook deze is vanzelf uitgegaan bij 33% batterij. Weer opgeladen en ging weer niet via de aan. Door softreset te doen staat de tijd en datum totaal verkeerd. (26-01-2013 tijd: 3:05). Het is een prachtige gsm. Maar heb alleen problemen met het toestel de nacht in standby zetten en opladen. Denk dat ik maar terug ga naar het oude vertrouwde iPhone.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Laat jij hem met de nokia lader op? Want ik heb die van mij nu ongeveer een maand en heb hem sinds ik hem ontvangen heb niet meer uitgedaan. Hij draait nog steeds perfect en nog nooit een vastloper gehad.pinokkia schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 17:58:
Gisteren mijn 2e Nokia Lumia 920 yellow binnen gekregen. Ook deze is vanzelf uitgegaan bij 33% batterij. Weer opgeladen en ging weer niet via de aan. Door softreset te doen staat de tijd en datum totaal verkeerd. (26-01-2013 tijd: 3:05). Het is een prachtige gsm. Maar heb alleen problemen met het toestel de nacht in standby zetten en opladen. Denk dat ik maar terug ga naar het oude vertrouwde iPhone.
Oke, dus ze willen het wel vervangen dus.. Dat is prima, verder heb ik geen issues met de telefoon en dat zonder portico..Diddiii schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 16:52:
Aan iedereen die problemen heeft met het ratelen van de trilmotor.
Gisteravond is blijkbaar de gsm vanzelf uitgegaan. Vandaag rond 10.00 uur kwam ik erachter dat de gsm uit is. Kreeg het kreng via gewone aanknop niet aan. Pas na softreset weer tot leven. Ik zag dat de batterij op 33% stond. Heb toen op de gewone oplader aangesloten (nokia staat gewoon aan) en kwam net weer er achter dat de nokia weer vanzelf uit is gegaan. Weer geprobeert om op de gewone manier de nokia aan te zetten. En je raad het al. Dus weer via softreset en toen kwam de datum op 26-01-2013 en tijd: 3:05.vali schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 18:24:
[...]
Laat jij hem met de nokia lader op? Want ik heb die van mij nu ongeveer een maand en heb hem sinds ik hem ontvangen heb niet meer uitgedaan. Hij draait nog steeds perfect en nog nooit een vastloper gehad.
okeeee, dat is inderdaad vreemd. Blijkbaar heb je de pech dat je voor de tweede keer een maandag model hebt. Wil natuurlijk niet zeggen dat het aan het merk ligt, want Apple heeft ook genoeg hardware problemen met hun iphone 5. Het verbuigen van het toestel is denk wel het grootste probleem wat ze hebben. Zou eerder ervoor kiezen om hem om te ruilen voor een nieuwe.pinokkia schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 18:41:
[...]
Gisteravond is blijkbaar de gsm vanzelf uitgegaan. Vandaag rond 10.00 uur kwam ik erachter dat de gsm uit is. Kreeg het kreng via gewone aanknop niet aan. Pas na softreset weer tot leven. Ik zag dat de batterij op 33% stond. Heb toen op de gewone oplader aangesloten (nokia staat gewoon aan) en kwam net weer er achter dat de nokia weer vanzelf uit is gegaan. Weer geprobeert om op de gewone manier de nokia aan te zetten. En je raad het al. Dus weer via softreset en toen kwam de datum op 26-01-2013 en tijd: 3:05.. Ben echt mbt software teleurgesteld. Het is echt een heel mooi toestelletje. Ik zie het nog 2 dagen aan. Anders gaat de nokia L920 yellow retour naar kpn en ga ik alsnog voor mijn oude vertrouwde merk apple iPhone 5. Heb nog nooit problemen met al mijn iPhones gehad.
Zou het misschien niet komen doordat het een kpn branded toestel is? Ik lees nml verschillende reacties (wel/geen problemen) over deze telefoon. Alleen de meeste hebben deze telefoon unbranded, want de meeste hebben de gele kleur nml niet van kpn. (tenminste nog niet gelezen op internet)vali schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 18:52:
[...]
okeeee, dat is inderdaad vreemd. Blijkbaar heb je de pech dat je voor de tweede keer een maandag model hebt. Wil natuurlijk niet zeggen dat het aan het merk ligt, want Apple heeft ook genoeg hardware problemen met hun iphone 5. Het verbuigen van het toestel is denk wel het grootste probleem wat ze hebben. Zou eerder ervoor kiezen om hem om te ruilen voor een nieuwe.
Hoe ik dit lees: zijn de meeste problemen nou van de bol.com toestellen?
Ik krijg mijn t-mobile toestel "gelukkig" pas in maart. Dan zijn ze weer wat ladingen verder.
Begin me best zorgen te maken hoe ik dit zo lees.
Ik krijg mijn t-mobile toestel "gelukkig" pas in maart. Dan zijn ze weer wat ladingen verder.
Wat voor problemen hebben de meeste bol.com mensen dan? Enige wat ik kan bedenken is de trillende camera probleem.AlphaWierie schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 19:45:
Trillende camera probleem?vali schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 20:27:
[...]
Wat voor problemen hebben de meeste bol.com mensen dan? Enige wat ik kan bedenken is de trillende camera probleem.
Kapotte simkaart lezer, 3 mensen inclusief mezelf in dit topic volgens mij. Allemaal van Bol.com
Volgens mij zijn de problemen die met vooral de eerste batch opvallen:
-Tegenvallende camera (al lijkt Portico hierbij het verschil te maken)
-Resonnerende camera (optische stabilisatie die trilt) bij afgaan trilfunctie
-Lichte opening aan de zijkant waar ook stof door kan komen
-Kapotte simkaartlezer
-Toestel wat uitvalt ook al is de batterij niet leeg
-Falende batterij (al lijkt Portico hierbij het verschil te maken)
-Proximitysensor die niet goed functioneerd (al lijkt een calibratie door hem even in een donkere kamer te openen wel te werken).
Al met al wel irritant, maar niet zoiets als met iOS waarmee je een exchangeserver om zeep kunt helpen
-Kapotte simkaartlezer
-Proximitysensor die niet goed functioneerd (al lijkt een calibratie door hem even in een donkere kamer te openen wel te werken).
Al met al wel irritant, maar niet zoiets als met iOS waarmee je een exchangeserver om zeep kunt helpen
Is er iemand die al een carkit voor de Lumia 920 heeft gevonden waar je de lumia op zijn kant in kan plaatsen zodat je ook gebruik kan maken van Nokia Drive (op zijn kan dus en niet rechtop)?
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
brodit heb deze in het assortimentSwerfer schreef op zondag 17 februari 2013 @ 12:03:
Is er iemand die al een carkit voor de Lumia 920 heeft gevonden waar je de lumia op zijn kant in kan plaatsen zodat je ook gebruik kan maken van Nokia Drive (op zijn kan dus en niet rechtop)?
Ik heb die brodit houder, echt ideaalSwerfer schreef op zondag 17 februari 2013 @ 12:03:
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Verwijderd
Vergeet het probleem van de niet stabiele Bluetooth niet. Dit is echt irritant.Martinspire schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 21:26:
Volgens mij zijn de problemen die met vooral de eerste batch opvallen:
-Kapotte simkaartlezer
De communicatie met mijn Nissan Connect is verre van optimaal.
Moet in 60% van de gevallen handmatig laten zoeken naar apparaten en handmatig verbinding maken.
Hoop dat Portico dit gaat oplossen.
Heb een Non branded Nokia Lumia 920 white - bol.com 16-01-2013.
Maar terug naar een iPhone? Nee, natuurlijk niet, ben toch niet gek!
Auch dat is jammer, weet niet of degene die bezig was met de behuizing te vervangen hier al iets zinnigs over kan zeggenrobkrekel schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 13:41:
Pfff, ik heb hem al weer ruim een week. Op straat laten vallen van een centimeter of 90. Iemand tips waar ik een nieuw beeldscherm/glasplaat kan laten plaatsen? www.thefixables gevonden, iemand ervaring mee?
[afbeelding]
Verwijderd
Na 3 maand ga ik hem uiteindelijk terug sturen.
Wekelijks tot zelfs dagelijks soft reset nodig om de gsm terug werkend te krijgen, nu is het genoeg geweest...
Voor de rest super telefoon, hopelijk krijg ik een nieuwe en moet ik niet te lang wachten
Wekelijks tot zelfs dagelijks soft reset nodig om de gsm terug werkend te krijgen, nu is het genoeg geweest...
Voor de rest super telefoon, hopelijk krijg ik een nieuwe en moet ik niet te lang wachten
Helaas, geen draadloos lader voor mij ... 
Uw dealer is uitgesloten van deelname
Mijn bluetooth werkt super goed met Ford Fiesta radio, zodra ik in de auto stap schakeld hij automatisch over. Ik denk eerder dat je het bij je radio moet zoeken, ik had vroeger een JVC radio en die deed ook allemaal vaag met WP7.5.Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 13:36:
[...]
Vergeet het probleem van de niet stabiele Bluetooth niet. Dit is echt irritant.
De communicatie met mijn Nissan Connect is verre van optimaal.
Moet in 60% van de gevallen handmatig laten zoeken naar apparaten en handmatig verbinding maken.
Hoop dat Portico dit gaat oplossen.
Heb een Non branded Nokia Lumia 920 white - bol.com 16-01-2013.
Maar terug naar een iPhone? Nee, natuurlijk niet, ben toch niet gek!
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Hier ook geen enkel probleem met Bluetooth. Xcarlink after market iphone connector 😃.Cyrus The Virus schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:56:
[...]
Mijn bluetooth werkt super goed met Ford Fiesta radio, zodra ik in de auto stap schakeld hij automatisch over. Ik denk eerder dat je het bij je radio moet zoeken, ik had vroeger een JVC radio en die deed ook allemaal vaag met WP7.5.
Iemand nog tips voor apps?
Hoe zit het trouwens met rattle? Ik heb massage app erop en hij trilt gewoon normaal zoals elke telefoon alleen het begin van het trillen rattelt alsof er iets los zit (de rattle die de rest ook heeft denk ik dan).. dat is wel normaal dan toch
Hoe zit het trouwens met rattle? Ik heb massage app erop en hij trilt gewoon normaal zoals elke telefoon alleen het begin van het trillen rattelt alsof er iets los zit (de rattle die de rest ook heeft denk ik dan).. dat is wel normaal dan toch
Lijkt me stug dat iemand dat niet heeft. Het is gewoon die lens die ''los'' zit. Hij klinkt niet super met het trillen maar heb daar echt geen last van.Worsteneter schreef op zondag 17 februari 2013 @ 17:48:
Iemand nog tips voor apps?
Trouwens het originele hoesje van Nokia (die siliconen) is echt een aanrader!!
https://www.youtube.com/@droommotor
Welke dealer had je?Gers72 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 15:30:
PhotoPatcher is tijdelijk graitis:
http://www.symbiantweet.c...ndows-phone-updated-gores
AlphaWierie schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 19:45:
Besteld bij Bol.com. Portrico update is geïnstalleerd, batterij gaat 2 dagen mee (hangt ook af van het gebruik). Buiten het rattle geluid heb ik geen ander probleem. En dat rattle geluid is er ook bij andere dealers. Ik denk dat meer gebruikers dit hebben, maar het eigenlijk niet opmerken. Bij mij is het enkel duidelijk als het volume niet hoog staat. anders hoor je er echt niets van.AlphaWierie schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 19:45:
Ja klopt, had de lumia 800 ook en vandaag heb ik m'n cc-1043 cyan besteld voor m'n lumia 920. Komt dinsdag binnenDenzis schreef op zondag 17 februari 2013 @ 18:40:
[...]
Lijkt me stug dat iemand dat niet heeft. Het is gewoon die lens die ''los'' zit. Hij klinkt niet super met het trillen maar heb daar echt geen last van.
Trouwens het originele hoesje van Nokia (die siliconen) is echt een aanrader!!
Heb niet heel lang terug via Vodafone een 920 besteld die als het goed is volgende week geleverd wordt, maar nu ik de problemen in dit topic zie begin ik toch een beetje te twijfelen of ik er wel verstandig aan gedaan heb. Van met name dingen als plotselinge resets, bluetooth issues en batterijproblemen krijg ik toch geen heel warm gevoel...
Ik kan nu nog annuleren, dus wat is wijsheid?
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Als je hem binnen hebt kan je alsnog kosteloos binnen 7 dagen annulerenspone schreef op zondag 17 februari 2013 @ 20:17:
Heb niet heel lang terug via Vodafone een 920 besteld die als het goed is volgende week geleverd wordt, maar nu ik de problemen in dit topic zie begin ik toch een beetje te twijfelen of ik er wel verstandig aan gedaan heb. Van met name dingen als plotselinge resets, bluetooth issues en batterijproblemen krijg ik toch geen heel warm gevoel...
Daarbij is mijn toestel perfect. Batterij gaat i.t.t. lumia 800 bijna 2 dagen mee, ding is ZO snel en ZO vloeiend. Geen resets, geen vastlopers en zo'n prachtig scherm/toestel. Ik zou je afraden te annuleren.
Tevens: Photobeamer, wat een geweldige app!!
Photobeamer is idd geweldig gebruik ik regelmatig op het werk. Hier werkt de 920 ook perfect. Zou ik zeker ook niet annuleren.
[ Voor 34% gewijzigd door truffel50 op 17-02-2013 21:13 ]
Lidy
Oqday Media Telecom in Den BoschdeBennie schreef op zondag 17 februari 2013 @ 18:47:
[...]
Welke dealer had je?
PhotoPatcher is tijdelijk graitis:
http://www.symbiantweet.c...ndows-phone-updated-gores
Hoe is de batterij van de 920. Ik heb zelf een lumia 800 en heb toch regelmatig dat ik het einde van de dag niet goed haal. Wie heeft deze ervaring met de 920 tov van de 800
[ Voor 67% gewijzigd door iceme op 17-02-2013 22:10 ]
is er al zoiets voor WP8 als 'voice caller ID'; een app die het nummer (of naam) uitspreekt van degene die belt? Kan nog niets vinden.
Gewoon schermpje kopen op ebay en even zelf doenrobkrekel schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 13:41:
Pfff, ik heb hem al weer ruim een week. Op straat laten vallen van een centimeter of 90. Iemand tips waar ik een nieuw beeldscherm/glasplaat kan laten plaatsen? www.thefixables gevonden, iemand ervaring mee?
[afbeelding]
Ging heel makkelijk bij mijn lumia 800
Ja, heb ik. Vooralsnog ben ik best tevreden over de batterijduur van de 920, al had ik het wel beter verwacht dan dat het nu is. Met zwaar gebruik kan ik elk geval de dat wel door komen, maar heel af en toe red ik het net niet. Maar dan moet je ook denken aan praktisch continu aan gebruik, 4 mail accounts die syncen, uurtje WhatsApp, spelletje tussendoor en dat soort dingen. Dan heb je hem wel leeg voordat de dag voorbij is.iceme schreef op zondag 17 februari 2013 @ 22:09:
Hoe is de batterij van de 920. Ik heb zelf een lumia 800 en heb toch regelmatig dat ik het einde van de dag niet goed haal. Wie heeft deze ervaring met de 920 tov van de 800
Maar er zijn ook genoeg mensen die wel makkelijk een dag en meer redden. Denk dat ik dat ook wel zou redden met iets minder mailaccounts en wat minder browsen. Zonder SIM is de batterijduur in elk geval absurd goed, dan blijft ie zo 10 dagen liggen ook al staat WiFi ook aan.
Ik heb 'm nu sinds oudjaarsdag. In het begin was de accuduur echt naadje (na 8 uur al in savingsmode), nu heb ik alle connectivity aanstaan, scherm op normaal (niet auto) en gebruik de telefoon nog hetzelfde en nu gooi ik de telefoon 's avonds aan de lader met nog ~60-70% aan capaciteit. Dat hoefde ik met mijn Galaxy S niet te proberen.
Ik had overigens ook last van de proximity sensor (zwart scherm tijdens bellen) en de blaasmethode hielp niet, alleen door de knijpen links naast de speaker ging het scherm weer aan. Ik heb 'm nu opengeschroefd en een schuimblokje (zo'n schuimplastic matje waar je ICtjes inprikt) erop geplakt. Nu geen problemen meer gehad.
zie hier: http://discussions.nokia....298/highlight/true#M35539
Ik had overigens ook last van de proximity sensor (zwart scherm tijdens bellen) en de blaasmethode hielp niet, alleen door de knijpen links naast de speaker ging het scherm weer aan. Ik heb 'm nu opengeschroefd en een schuimblokje (zo'n schuimplastic matje waar je ICtjes inprikt) erop geplakt. Nu geen problemen meer gehad.
zie hier: http://discussions.nokia....298/highlight/true#M35539
[ Voor 41% gewijzigd door sopsop op 18-02-2013 11:19 ]
Dat was bij mij ook, maar na een mailtje naar het emailadres op die site heb ik er toch 1 ontvangen!Gers72 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 15:30:
Heb gezegd dat ik via BelSimpel.nl toestel had gekocht met Sizz en er daarna achterkwam dat hun niet meededen met de actie..Sizz opzichzelf doet overigens wel mee, maar BelSimpel niet dus telde het eigenlijk niet.
Ik heb trouwens nog een probleem met mijn toestel. Mijn flits doet het niet meer, tenzij ik erop druk. Wellicht is de aansluiting niet helemaal goed. Wat zouden jullie doen, terugsturen en paar weken kwijt zijn of zelf openmaken en er iets aan doen?
[ Voor 28% gewijzigd door robg1984 op 18-02-2013 12:10 ]
Een draadloze oplader voor mijn in Duitsland (MediaMarkt) gekochte lumia920 is onderweg!
Heb je een bevestiging gehad , of weet je dit doordat je een track & trace code kreeg toegestuurd ?deBennie schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:07:
Een draadloze oplader voor mijn in Duitsland (MediaMarkt) gekochte lumia920 is onderweg!
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Ik kreeg zojuist een mail met een tracktrace code
Oh ideaal , ook mooi om te horen dat het je gelukt is met een Duits toestel
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Ook mijn lader is verzonden, Hi-toestel, zwarte lader.
Er staat dat het vijf werkdagen duurt, dit kan toch wel sneller?
Ik kreeg hem een dag later na het mailtjexGlasvezelkabel schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:21:
Hopelijk! Ook net twee minuten geleden mijn toestel weer terug gekregen van reparatie. Wat een geluk.vali schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:22:
[...]
Ik kreeg hem een dag later na het mailtjeHopelijk is dat ook zo bij jou
dacht laat ik ook eens even mijn mailbox checken voor een eventuele bevestiging.. en ja hoor! Draadloze oplader is ook verzonden! (max 5 werkdagen) nog eventjes wachten
deBennie schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:07:
Een draadloze oplader voor mijn in Duitsland (MediaMarkt) Dubai (Virgin Megastore) gekochte lumia920 is onderweg!
Ik kreeg ook net een Track&Trace berichtje
kunnen we aub stoppen met "OMG IK KRIJG MN OPLADER WOO" berichten? Ze vervuilen het topic nogal. Beetje irritant.
Gister voor het eerst Photobeam zitten testen, werkt geweldig! Nu dit nog op een TV krijgen, en het zou helemaal goed zijn (vereist nu nog een website)
Gister voor het eerst Photobeam zitten testen, werkt geweldig! Nu dit nog op een TV krijgen, en het zou helemaal goed zijn (vereist nu nog een website)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Werkt ook goed op tv met internet.lanerios schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:51:
kunnen we aub stoppen met "OMG IK KRIJG MN OPLADER WOO" berichten? Ze vervuilen het topic nogal. Beetje irritant.
Lidy
lanerios schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:51:
Wanneer heb je alles opgestuurd?xGlasvezelkabel schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:21:
Geweldig, nu snap ik die idioten achter die actie helemaal niet meersopsop schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:48:
[...]
Heb ze laatst gemaild over mijn bij Alternate gekochte 920: 'Nee meneer, die komt niet in aanmerking'
En vervolgens sturen ze doodleuk laders uit naar in het buitenland gekochte toestellen.
Hier hetzelfde, ik heb toen ik mn Lumia net had ook gemaild met Nokia en gevraagd of mijn Duitse Lumia in aanmerking komt voor de gratis oplader actie. Antwoord was nee, en dat mijn Duitse Lumia 920 alleen in aanmerking komt voor Duitse acties.Beanie schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:45:
[...]
Geweldig, nu snap ik die idioten achter die actie helemaal niet meer![]()
Heb ze laatst gemaild over mijn bij Alternate gekochte 920: 'Nee meneer, die komt niet in aanmerking'
En vervolgens sturen ze doodleuk laders uit naar in het buitenland gekochte toestellen.
Maar goed, ik las hier dat iemand toch een lader kreeg opgestuurd voor z'n Duitse Lumia 920, dus ik denk, ik stuur mijn gegevens ook in. Met een gratis lader als resultaat.
@lanerios: Zo zie je maar dat dit soort berichten erg nuttig kunnen zijn voor anderen
Deze berichten zijn zeker nuttig! Misschien ook maar eens gewoon insturen en zien wat er gebeurt. Mocht er toch een komen dan is het mooi meegenomen en anders jammer dandeBennie schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:52:
[...]
Hier hetzelfde, ik heb toen ik mn Lumia net had ook gemaild met Nokia en gevraagd of mijn Duitse Lumia in aanmerking komt voor de gratis oplader actie. Antwoord was nee, en dat mijn Duitse Lumia 920 alleen in aanmerking komt voor Duitse acties.
Maar goed, ik las hier dat iemand toch een lader kreeg opgestuurd voor z'n Duitse Lumia 920, dus ik denk, ik stuur mijn gegevens ook in. Met een gratis lader als resultaat.
@lanerios: Zo zie je maar dat dit soort berichten erg nuttig kunnen zijn voor anderen
Daar heb ik geen issues mee, maar het alleen maar posten van "Yay ik heb hem" of "Yay ik heb een code" Sorry, maar dat is gewoon nutteloos.deBennie schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:52:
[...]
Hier hetzelfde, ik heb toen ik mn Lumia net had ook gemaild met Nokia en gevraagd of mijn Duitse Lumia in aanmerking komt voor de gratis oplader actie. Antwoord was nee, en dat mijn Duitse Lumia 920 alleen in aanmerking komt voor Duitse acties.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
paar voorbeelden:
On topic:
Toestel nu sinds eind jan in bezig (rond de 20e) en qua problemen:
1x soft reset nodig
En dat is alles. Deze kwam van de Telfort winkel. Voor de rest draait alles als een zonnetje, en is het zeker een verademing na Android of iOS (heb een Android Telefoon (S2) en Ipad3, dus ja ik ken de systemen). Ik zou deze zeker aanraden boven de andere smartphones, alleen al als je veel autorijd voor de built in navigatie.
Ik kreeg hem een dag later na het mailtje Hopelijk is dat ook zo bij jou
Nog meer nodig? Maar goed, totaal off topic!dacht laat ik ook eens even mijn mailbox checken voor een eventuele bevestiging.. en ja hoor! Draadloze oplader is ook verzonden! (max 5 werkdagen) nog eventjes wachten
On topic:
Toestel nu sinds eind jan in bezig (rond de 20e) en qua problemen:
1x soft reset nodig
En dat is alles. Deze kwam van de Telfort winkel. Voor de rest draait alles als een zonnetje, en is het zeker een verademing na Android of iOS (heb een Android Telefoon (S2) en Ipad3, dus ja ik ken de systemen). Ik zou deze zeker aanraden boven de andere smartphones, alleen al als je veel autorijd voor de built in navigatie.
[ Voor 31% gewijzigd door corset op 18-02-2013 15:05 ]
Ik begrijp dat ik hier een beetje een domme vraag stel, want de meeste mensen hier lijken het wel te kunnen vinden, maar ik kan niet zien of voor mij de portico update er al op staat. Kan het wel, maar weet niet hoe
Iemand een tip voor me?
@afwezig
ga naar de instellingen van je phone -> Info
Tik op meer informatie, Besturingssysteem: 8.0.10211.204 is de Portico update.
Heb je deze nog niet, check even bij telefoonupdates of er een softwareupdate beschikbaar is
ga naar de instellingen van je phone -> Info
Heb je deze nog niet, check even bij telefoonupdates of er een softwareupdate beschikbaar is
Verwijderd
Hoe mailen jullie nokia als jullie vragen hebben over de draadloze oplader etc. kan nergens een mail adres vinden?
@h_aka_r
Ga even naar de special nokia promotie site voor de draadloze oplader, daar wordt een mailadres vermeld
Ga even naar de special nokia promotie site voor de draadloze oplader, daar wordt een mailadres vermeld
Zouden jullie weer on-topic reacties willen plaatsen. Meldingen over de draadloze lader horen in een accessoire topic thuis en meldingen van "yay ik heb hem" mogen ook achterwege blijven
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Verwijderd
een speciale reactie aanmaken met alleen "bedankt" hoeft niet op GoTBigF25 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:21:
@h_aka_r
[ Voor 13% gewijzigd door PaT op 18-02-2013 15:29 ]
Ik weet niet of deze al is langsgekomen maar misschien handig: Battery. gratis
Marrik
Ik gebruik Battery sence. Veel handiger naar mijn idee.marrik schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:31:
Lidy
Huh? Ik draai 1.7.0.173, dat moet een soort fossiel zijn; kan dat wel?BigF25 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:14:
Verwijderd
Hallo daar, mijn vriendin is helemaal weg van de lumia 920 en bestelde die hier in België eind december. Levertermijn schuift echter telkens op en nu zou ik een ritje tot in Nederland wagen om een exemplaar op te pikken voor haar.
Ze wil echter persé een wit exemplaar. Iemand enig idee in welke winkel ik het best terecht kan hiervoor ? En zijn er dingen waar ik moet op letten omdat het toestel in België gebruikt gaat worden ?
Alvast bedankt
Ze wil echter persé een wit exemplaar. Iemand enig idee in welke winkel ik het best terecht kan hiervoor ? En zijn er dingen waar ik moet op letten omdat het toestel in België gebruikt gaat worden ?
Alvast bedankt
Verwijderd
Dat heeft niks met de Lumia 920 te maken en daar hebben we een ander topic voor:marrik schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:31:
Windows Phone Store en applicaties
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2013 18:04 ]
Sinds zaterdag heb ik ook een 920, maar ik ben allang niet zo blij meer. Whatsapp berichtjes piepen soms pas een kwartier na aankomst. Facebook chat is waardeloos, in een gesprek komt er plots niets meer en als ik een berichtje terug typ stroomt er ineens alles binnen.
Ach ja, dat Whatsapp probleem is inmiddels wel bekend. Het is nu gewoon wachten op een update...poststamp schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:13:
Sinds zaterdag heb ik ook een 920, maar ik ben allang niet zo blij meer. Whatsapp berichtjes piepen soms pas een kwartier na aankomst. Facebook chat is waardeloos, in een gesprek komt er plots niets meer en als ik een berichtje terug typ stroomt er ineens alles binnen.
Verwijderd
Media markt hengelo heeft 'mVerwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:51:
Hallo daar, mijn vriendin is helemaal weg van de lumia 920 en bestelde die hier in België eind december. Levertermijn schuift echter telkens op en nu zou ik een ritje tot in Nederland wagen om een exemplaar op te pikken voor haar.
Alvast bedankt
WhatsApp heeft dat probleem niet alleen op dit OS. Verder zou ik twee niet-zo-goed-als-je-verwacht-had werkende apps niet gelijk willen stellen aan een operating system of zelfs een telefoon. Het kan natuurlijk dat je de telefoon om andere reden niet chill vindt.poststamp schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:13:
Overigens zijn er al meerdere (betere) alternatieven langs gekomen voor bijvoorbeeld Facebook.
[ Voor 34% gewijzigd door oxigan op 18-02-2013 18:31 ]
Is op Android niet anders, weet ik uit eigen ervaring. Het voordeel van Whatsapp is dat iedereen het heeft, maar dat is zo ongeveer ook het enige...poststamp schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:13:
Ook ik heb sinds kort een Lumia 920 (kom van GNex) en moet zeggen dat ik er heel erg tevreden mee ben! Mooie telefoon, mooi OS. Ben nu niet zoveel tijd meer kwijt aan het tweaken/flashen/etc.
Uiteraard zijn er de bekende onhebbelijkheden (auto-rotate, whatsapp) maar verder is er nog 1 iets waar ik de logica niet helemaal van snap: de backlight van de 3 touch knoppen onderaan. Het viel me op dat als ik 's nachts in bed nog wat lees dat dan soms wel soms niet de backlight aan staat van die knoppen. Ze zijn nogal fel en het liefst heb ik ze dan ook uit. Ik geloof niet dat er een optie is om ze aan/uit te schakelen maar heeft iemand een logica ontdekt wanneer de backlight wel of niet aangaat?
MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE
Verwijderd
Ik ben tevreden over het toestel,maar,ik had beter verwacht.Als je een iPhone killer wil zijn moet je toch beter zijn.
De telefoon reboot soms of staats soms of tijdens een bluethoot gesprek,waarbij ik dan ook aan het sms'en durft hij wel eens vast te lopen!heknt vervelende is dat enkel de soft ressentiment je dan nog kan redden,maar alle gesprekken of sms'en die in tussentijd binnenkomen staan onder de verkeerde tijdsnotatie waardoor je niets terug vind.
Dus zoals altijd bij Nokia prachtige hardware crappy software.
De telefoon reboot soms of staats soms of tijdens een bluethoot gesprek,waarbij ik dan ook aan het sms'en durft hij wel eens vast te lopen!heknt vervelende is dat enkel de soft ressentiment je dan nog kan redden,maar alle gesprekken of sms'en die in tussentijd binnenkomen staan onder de verkeerde tijdsnotatie waardoor je niets terug vind.
Vorige week woensdag een hele slechte ervaring met de Lumia 920 gehad terwijl Navigon op de achtergrond actief was. Ik was ten hoogte van Assen-Zuid en zat in de auto op weg naar enkele klanten. Allemaal prima totdat de telefoon niets meer deed, scherm was gewoon dood, maar de Bluetooth connectie met de carkit deed het nog. Enkel kon ik geen telefoontjes, SMS'jes of wat dan ook ontvangen. Erg frustrerend.
Van alles geprobeerd, elke knop ingedrukt en soms zelfs ingedrukt houden maar zonder resultaat. Toen maar met een kaart van de benzinepomp verder gereden en alsnog op mijn bestemming gekomen (old school).
Blijkt nou, de Lumia had een harde reset nodig om het weer te doen. Volumeknoppen, power + camera zei de Phone House medewerker in de Makro tegen mij. Buiten dit probleem heb ik ook een matige accu i.c.m. WhatsApp. Als WhatsApp aanstaat op de achtergrond redt de telefoon het net 6 uren zonder oplader, belachelijk. Zonder WhatsApp aan (Stop The Music!) gaat de telefoon maar 9 uren mee. Telefoonaccu laten leeglopen en dan weer volledig opladen helpt hier ook niet, ik blijf de slechte batterijduur te houden.
Ik had beter verwacht voor € 600. Zelfs mijn HD7 kon met gemak 16 uren met WhatsApp in de achtergrond actief blijven draaien zonder dit soort mankementen. Buiten dat ervaar ik geen problemen met de telefoon (buiten de rode ogen op elke foto, maakt niet uit wat de stand van de flits is).
Van alles geprobeerd, elke knop ingedrukt en soms zelfs ingedrukt houden maar zonder resultaat. Toen maar met een kaart van de benzinepomp verder gereden en alsnog op mijn bestemming gekomen (old school).
Blijkt nou, de Lumia had een harde reset nodig om het weer te doen. Volumeknoppen, power + camera zei de Phone House medewerker in de Makro tegen mij. Buiten dit probleem heb ik ook een matige accu i.c.m. WhatsApp. Als WhatsApp aanstaat op de achtergrond redt de telefoon het net 6 uren zonder oplader, belachelijk. Zonder WhatsApp aan (Stop The Music!) gaat de telefoon maar 9 uren mee. Telefoonaccu laten leeglopen en dan weer volledig opladen helpt hier ook niet, ik blijf de slechte batterijduur te houden.
Ik had beter verwacht voor € 600. Zelfs mijn HD7 kon met gemak 16 uren met WhatsApp in de achtergrond actief blijven draaien zonder dit soort mankementen. Buiten dat ervaar ik geen problemen met de telefoon (buiten de rode ogen op elke foto, maakt niet uit wat de stand van de flits is).
Nou, dan gooi je WhatsApp er toch af. Tsja, ik kan er echt niks mee. Een app installeren waarvan we ondertussen wel weten dat het batterij vreet en dan, ja sorry hoor, mekkeren over Nokia en en 600 euro.
WhatsApp is niet wettelijk verplicht hoor.
Zelf gebruik ik steeds meer de chatfunctie van Skype. Werkt ook prima. Zelf heb ik trouwens een HTC 8X. Batterij ook snel leeg (halve dag), en of dat nou aan WhatsApp ligt of niet, ik heb een lader .....
Zelf gebruik ik steeds meer de chatfunctie van Skype. Werkt ook prima. Zelf heb ik trouwens een HTC 8X. Batterij ook snel leeg (halve dag), en of dat nou aan WhatsApp ligt of niet, ik heb een lader .....
[ Voor 28% gewijzigd door GerCor op 19-02-2013 01:25 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Geef het gewoon wat tijd. iOS en Android zijn ook langzaam uit de startblokken gekomen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 00:57:
Ik ben tevreden over het toestel,maar,ik had beter verwacht.Als je een iPhone killer wil zijn moet je toch beter zijn.
Ik zou hem omwisselen als ik jou was. Ik heb whatsapp draaiende en ik app regelmatig. Vandaag heb ik hem 14:00 van de lader gehaald (student en uitslapen, goddelijk) en om 0:00, dus 10 uur later, had ik nog 50%. Ik heb muziek geluisterd in de trein, getheterd naar m'n surface in de trein, thuis was foto's gemaakt met flits en gewoon af en toe whatsappen en/of facebook/mail checken.Manuel schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 01:06:
Vorige week woensdag een hele slechte ervaring met de Lumia 920 gehad terwijl Navigon op de achtergrond actief was. Ik was ten hoogte van Assen-Zuid en zat in de auto op weg naar enkele klanten. Allemaal prima totdat de telefoon niets meer deed, scherm was gewoon dood, maar de Bluetooth connectie met de carkit deed het nog. Enkel kon ik geen telefoontjes, SMS'jes of wat dan ook ontvangen. Erg frustrerend.
Denk toch dat er dan iets mis is met je batterij als ik het zo lees. Die van mij houdt het makkelijk een dag vol, misschien wel 2. En daarbij was ik in den beginne nog huiverig over m'n accu omdat hij in 1 uur maar liefst 30% had weggesnoept. Maar na een nachtje aan de lader ben ik gezegend met deze godenbatterij. Beste telefoonbatterij tot nu toe!
Whatsapp hoeft er niet perse af, maar het lijkt erop dat je telefoon op een ander punt veel power vreet. Misschien handig om te kijken wat er op de achtergrond draait en of je account-synchronisatie goed gaat. Bij Skype zou dat probleem opgelost moeten zijn, maar je weet maar nooit. Uiteraard zijn we benieuwd of je ook al de laatste updates erop hebt staan (die Portico met versie 8.0.10211.204 van je besturingssysteem, te vinden via instellingen->info->geavanceerd)
Ik herken het ook niet dat ie zo kort met zn batterij gaat doen, maar met mijn Omnia 7 had ik dankzij WP7.8 ook een probleem met de live-tiles dus het is wel handig om eerst te kijken wat er precies aan de hand is voordat je alles weer opnieuw kunt instellen en installeren.
Verder hoef je hem niet te hardresetten, softresetten is ook prima (zonder cameratoets):

Verder ben ik benieuwd wat voor bluetooth je aan hebt staan en of er iets voor gebeurde waardoor ie vast sloeg (telefoongesprek, applicatie opgestart, etc)?
Begrijp me niet verkeerd, het is natuurlijk enorm klote als zoiets gebeurd, maar misschien is het handig om te kijken wat er precies aan de hand is, voordat anderen (of jijzelf) er straks weer last van heeft.
Ik herken het ook niet dat ie zo kort met zn batterij gaat doen, maar met mijn Omnia 7 had ik dankzij WP7.8 ook een probleem met de live-tiles dus het is wel handig om eerst te kijken wat er precies aan de hand is voordat je alles weer opnieuw kunt instellen en installeren.
Verder hoef je hem niet te hardresetten, softresetten is ook prima (zonder cameratoets):

Verder ben ik benieuwd wat voor bluetooth je aan hebt staan en of er iets voor gebeurde waardoor ie vast sloeg (telefoongesprek, applicatie opgestart, etc)?
Begrijp me niet verkeerd, het is natuurlijk enorm klote als zoiets gebeurd, maar misschien is het handig om te kijken wat er precies aan de hand is, voordat anderen (of jijzelf) er straks weer last van heeft.
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 19-02-2013 01:24 ]
En wat verandert dat precies? Dan alsnog blijft de accu ronduit slecht, 9 uur op een volle lading met 1x WhatsApp open in het uur voor nog niet eens 5 minuten.GerCor schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 01:13:
Nou, dan gooi je WhatsApp er toch af. Tsja, ik kan er echt niks mee. Een app installeren waarvan we ondertussen wel weten dat het batterij vreet en dan, ja sorry hoor, mekkeren over Nokia en en 600 euro.
Ik heb diezelfde avond geinformeerd bij The Phone House (Makro-vestiging in Groningen), sowieso meer dan 3 weken kwijt omdat het wordt aangemeld als RMA. Als ik de verzekering aanspreek willen ze dat ik € 90 eigen risico betaal. Zal dus op zoek moeten naar een andere tijdelijke telefoon mocht ik hiermee verder gaan.
Account-synchronisatie gaat allemaal perfect, drie Exchange accounts, Facebook en Nokia. Buiten dat heb ik de volgende achtergrond apps aan:Martinspire schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 01:22:
Whatsapp hoeft er niet perse af, maar het lijkt erop dat je telefoon op een ander punt veel power vreet. Misschien handig om te kijken wat er op de achtergrond draait en of je account-synchronisatie goed gaat. Bij Skype zou dat probleem opgelost moeten zijn, maar je weet maar nooit.
- Metrotube
- Timer
- WPCentral
Thnx. Normaliter haal ik de accu uit het toestel alleen ging dat hier niet dus was toen even moedeloos.Verder hoef je hem niet te hardresetten, softresetten is ook prima (zonder cameratoets):
[afbeelding]
Altijd als ik in de auto zit maakt mijn telefoon verbinding met mijn Parrot MKi9200, muziek streamen en alles gaat allemaal prima. Navigon op mute omdat ik toch geregeld op de telefoon kijk totdat ik in de file kwam. Navigon weggedrukt door de home-toets te drukken en daarna wachten op de timeout. Na die tijd was de telefoon zo goed als dood.Verder ben ik benieuwd wat voor bluetooth je aan hebt staan en of er iets voor gebeurde waardoor ie vast sloeg (telefoongesprek, applicatie opgestart, etc)?
Via de Parrot nog proberen te bellen maar werkte ook niet.
Daar ben ik ook erg nieuwsgierig na wat er precies mee aan de hand is. Als het simpel WhatsApp is dan gaat die er af / wordt vervangen door Kik / wachten op een betere versie van WhatsApp (schiet op Nokia!Begrijp me niet verkeerd, het is natuurlijk enorm klote als zoiets gebeurd, maar misschien is het handig om te kijken wat er precies aan de hand is, voordat anderen (of jijzelf) er straks weer last van heeft.
Het kan zijn dat ik ongeduldig ben met de accu. Ik weet niet hoe lang het gemiddeld voor jullie heeft geduurd voordat de accu het 'goed' deed. Ik heb dit toestel nu sinds 24-januari en heb hem sindsdien alleen volledig opgeladen als die leeg was. (Buiten de keer dat ik de draadloze oplader van Nokia heb geprobeerd).
Gewoon niet via Phone House maar bij Nokia zelf aanmelden en gelijk om laten wisselen. Gewoon Nokia care op bellen, zeggen dat je hem zakelijk nodig hebt en dat hij kut is en dus gewoon een swap wil. Klaar en duidelijk, doen ze vast niet moeilijk over.Manuel schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 01:39:
[...]
En wat verandert dat precies? Dan alsnog blijft de accu ronduit slecht, 9 uur op een volle lading met 1x WhatsApp open in het uur voor nog niet eens 5 minuten.
[...]
Ik heb diezelfde avond geinformeerd bij The Phone House (Makro-vestiging in Groningen), sowieso meer dan 3 weken kwijt omdat het wordt aangemeld als RMA. Als ik de verzekering aanspreek willen ze dat ik € 90 eigen risico betaal. Zal dus op zoek moeten naar een andere tijdelijke telefoon mocht ik hiermee verder gaan.
[...]
Account-synchronisatie gaat allemaal perfect, drie Exchange accounts, Facebook en Nokia. Buiten dat heb ik de volgende achtergrond apps aan:Buiten dat geen als ik de "background tasks" mag geloven. Ik heb Skype wel geïnstalleerd maar is voor zover ik kan zien niet actief in de achtergrond, anders zou er ergens een vermelding moeten staan, toch?
- Metrotube
- Timer
- WPCentral
[...]
Thnx. Normaliter haal ik de accu uit het toestel alleen ging dat hier niet dus was toen even moedeloos.
[...]
Altijd als ik in de auto zit maakt mijn telefoon verbinding met mijn Parrot MKi9200, muziek streamen en alles gaat allemaal prima. Navigon op mute omdat ik toch geregeld op de telefoon kijk totdat ik in de file kwam. Navigon weggedrukt door de home-toets te drukken en daarna wachten op de timeout. Na die tijd was de telefoon zo goed als dood.
Via de Parrot nog proberen te bellen maar werkte ook niet.
[...]
Daar ben ik ook erg nieuwsgierig na wat er precies mee aan de hand is. Als het simpel WhatsApp is dan gaat die er af / wordt vervangen door Kik / wachten op een betere versie van WhatsApp (schiet op Nokia!). Portrico is geïnstalleerd.
Het kan zijn dat ik ongeduldig ben met de accu. Ik weet niet hoe lang het gemiddeld voor jullie heeft geduurd voordat de accu het 'goed' deed. Ik heb dit toestel nu sinds 24-januari en heb hem sindsdien alleen volledig opgeladen als die leeg was. (Buiten de keer dat ik de draadloze oplader van Nokia heb geprobeerd).
Ik heb op dit moment dat tijdens het bellen mijn scherm op zwart blijft, en ik dus niet even een nummertje kan intoetsen wat wel zo handig is als je iets moet doen met je voicemail.
Ik heb hem net gereset (soft), ik probeer ook nog wel even een hardreset. Maar als iemand een idee heeft?
Ik heb hem net gereset (soft), ik probeer ook nog wel even een hardreset. Maar als iemand een idee heeft?
Dat komt door de stof die voor de sensor en de FFC zit. Je kunt het eruit proberen te blazen/zuigen met stofzuiger.Zeara schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:00:
Ik heb op dit moment dat tijdens het bellen mijn scherm op zwart blijft, en ik dus niet even een nummertje kan intoetsen wat wel zo handig is als je iets moet doen met je voicemail.
Ik heb ergens op internet een fix er voor gezien, ik zal hem even opzoeken, dan moest je de telefoon openschroeven en er een stukje schuim tussen doen als filter.
Volgens mij was dit ook een reden om hem naar Nokia care te sturen maar dat weet ik niet zeker.
Het is een hardware defect, dus al dat resetten heeft geen zin.
Ja, maar dat fixt het maar voor even, na verloop van tijd gaat het ophopen.
Ook heb je het niet weggeblazen, maar je hebt het voor de FFC geblazen. Uitzuigen was een betere optie geweest.
Ook heb je het niet weggeblazen, maar je hebt het voor de FFC geblazen. Uitzuigen was een betere optie geweest.
Ik heb nog geprobeerd met de stofzuiger, maar dat is niet gelukt. Ik probeer dat nog wel een andere keer met een betere stofzuiger. En ik kijk het wel even aan.
Toch wel jammer dat er stof bij kan komen bij zo'n duur toestel.
was een soft reset niet genoeg hier? volumeknop beneden+powerManuel schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 01:06:
en de accu,tja ik doe gewoon een dag met mijn telefoon indien ik niet iedere 5 sec een whatsapp lees (whatsapp open = battery drain) maar op de achtergrond heb ik geen problemen met de accu
klinkt beetje alsof je een maandagmorgen editite hebt
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ja, ik vind het ook slecht, ik las dacht ik wel dat iemand hem opgestuurd had naar Nokia en die hadden het gesealed ofzo.Zeara schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:19:
Ik heb nog geprobeerd met de stofzuiger, maar dat is niet gelukt. Ik probeer dat nog wel een andere keer met een betere stofzuiger. En ik kijk het wel even aan.
Mijn was er een met de sim-slot issue, dus ik heb het hele bellen nog niet kunnen proberen
Vanavond word mijn nieuwe door UPS langsgebracht. Nu hopen dat dat er een van een nieuwere batch is, zonder rattle en andere problemen...
Als ze een refurbished opsturen dan breng ik hem gewoon terug en wacht op een Motorola X, ik ben een die-hard Nokia fan, maar ze doen er niet veel aan om me dat te houden...
Ja, ik lees nu ook dat er mensen zijn die een nieuwe hebben gekregen via de winkel waar ze hem hebben gekocht. Dus ik ga van het weekend bij mijn ouders eens even de stofzuiger erop zetten, en als het probleem terug blijft komen contact opnemen met nokia care en/of de phonehouse en eens kijken of er wat te regelen valt.
Hmm, manuel, heb je wifi ook nog aanstaan in de auto? En wat zijn de momenten dat je batterij het snelst leeg gaat?
Ik ben net even weggeweest met de auto en zie dat mn batterij best een stuk leeg is gegaan terwijl ie niets gedaan heeft. Heb het idee dat wifi wat meer aan het slurpen is als ie geen netwerkverbinding heeft en dus constant gaat zoeken.
Heb je trouwens nog de optie om altijd wifi aan te laten staan aanstaan? Hiermee heb ik het idee dat ie op de dag als ik thuis ben wat minder snel leeg gaat. Is de moeite waard om te proberen iig. Aangezien ie dan niet de hele tijd ook nog via zn mobiele netwerk hoeft te pollen omdat via wifi verbinden om mail op te halen natuurlijk veel sneller klaar is.
Ik ben net even weggeweest met de auto en zie dat mn batterij best een stuk leeg is gegaan terwijl ie niets gedaan heeft. Heb het idee dat wifi wat meer aan het slurpen is als ie geen netwerkverbinding heeft en dus constant gaat zoeken.
Heb je trouwens nog de optie om altijd wifi aan te laten staan aanstaan? Hiermee heb ik het idee dat ie op de dag als ik thuis ben wat minder snel leeg gaat. Is de moeite waard om te proberen iig. Aangezien ie dan niet de hele tijd ook nog via zn mobiele netwerk hoeft te pollen omdat via wifi verbinden om mail op te halen natuurlijk veel sneller klaar is.
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 19-02-2013 11:34 ]
WiFi heb ik normaliter wel aan maar toen ik wegging heb ik WiFi op OFF gezet, aangezien ik toch over een 'onbeperkt' data-abonnement beschik. Ik heb alleen de 'Automatically connect to Wi-Fi hotspots' & 'Send information about Wi-Fi ***' actief.
Ik heb de telefoon eens opnieuw opgeladen alleen nu met de draadloze oplader. Vanochtend om 06:00 er af gepakt en zo te zien heb ik nog 73% over. WhatsApp e.d. in de achtergrond actief (Remaining: 1 day 4 hours). Vanmiddag rond een uur of 14 zal ik nog eens kijken.
Ik heb de telefoon eens opnieuw opgeladen alleen nu met de draadloze oplader. Vanochtend om 06:00 er af gepakt en zo te zien heb ik nog 73% over. WhatsApp e.d. in de achtergrond actief (Remaining: 1 day 4 hours). Vanmiddag rond een uur of 14 zal ik nog eens kijken.
Ik zie echt vet veel brakke accu's terwijl ik zelf juist ervaar dat deze lumia een van de beste accu's heeft die ik ooit heb gehad!! Afgezien van de dumbphones die een week meegingen dan..
Vind de accu van de 920 ook best ok. Met redelijk gebruik haal ik soms nog 2 dagen. Had overigens de battery app geinstalleerd, vannacht in 12 uur de batterij naar 29 % leeggetrokken. In het grafiekje was 1 rechte lijn te zien. Volgens mij polt die batterij app echt vaak itt battery sense(half uur volgens mij en deze echt stuk vaker). Dus die app is er weer van af...
Verwijderd
Soms mis ik mijn oude Nokia met een 1250 mAh batterij die dan net geen maand meeging...Worsteneter schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:54:
Ik zie echt vet veel brakke accu's terwijl ik zelf juist ervaar dat deze lumia een van de beste accu's heeft die ik ooit heb gehad!! Afgezien van de dumbphones die een week meegingen dan..
Mijn 920 testmodel is zojuist aangekomen, wordt morgen lekker spelen met het toestel!
Ik heb net een nieuwe Nokia van de Repair center terug.
Is het normaal dat er bij provider CV NL v2 staat?
Het firmware nummer is: 1232.5951.1249.1002
Als ik het goed heb dan staat portico er dus al op?
Is het normaal dat er bij provider CV NL v2 staat?
Het firmware nummer is: 1232.5951.1249.1002
Als ik het goed heb dan staat portico er dus al op?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;
Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;
Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;