[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 111 Laatste
Acties:
  • 586.268 views

Verwijderd

Bint schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 09:49:
Wat is jullie primaire keuze geweest om voor een 920 te kiezen en niet voor de 820? Het zijn 2 schitterende telefoons en ik kan (dus) heel moeilijk kiezen ;).

volgens mij een afweging maken tussen:

groot vs klein
gewicht
verschil in camera
verschil in opslag en potentiele opslag
snelheid (al scheelt dit niet zo heel veel)
resolutie?
voor mij eigenlijk alle redenen die je hier kunt lezen, en dat zijn er nogal wat http://versusio.com/nl/nokia-lumia-920-vs-nokia-lumia-820

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:40
Stinu schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 09:23:
[...]

Ik heb de mijne gisteren gewoon terug gestuurd naar bol.com.
Het toestel was kapot toen ik het kreeg, dus wil ik ofwel een nieuwe ofwel mijn geld terug. :)
Ik wil niet dat ze dat toestel laten maken, aangezien ik enkel een 100% werkend product koop.
Dan denk ik dat ik voor geld terug ga, ik ben het ermee eens dat ik ook niet zo'n fijn gevoel heb bij repareren, laat die telefoon maar in elkaar zitten.

Mijn Sim-only provider heeft ook besloten mij te naaien, bij Ben zijn de prijzen voor 500mb met 50% gestegen en die van 1000mb zelfs met meer dan 100%! (en dan vergelijk ik oneindig internet met 1000mb). Ik zal dan maar even in het aankoopforum kijken of daar nog bedrijven zijn die een witte op voorraad hebben.

Edit: Nee, dat word niks zie ik al, dan hou ik liever mijn telefoon, ik heb vrij goede vervaringen met Nokia Care (heel nieuw moederboard in e7, gratis omwisselen play 360)

[ Voor 9% gewijzigd door Pyramiden op 23-01-2013 10:15 ]

• Reinhard
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-10 19:22
ieteke schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 09:49:
[...]

Ik ben inderdaad bang dat er in stabiliteit wel ingeleverd moet worden. Maar ik vind de Iphone 5 weinig vernieuwend en ik heb niet het idee dat snel IOS 7 zal worden aangeboden. Wordt het echt een ramp met de Lumia, dan is marktplaats gewillig, we gaan het proberen. Heb je trouwens een zwarte of een witte? De zwarte is mat en zal minder glad zijn?? De witte zal wel gladder zijn, omdat het hoogglans is. Na twijfelen heb ik toch voor de witte gekozen.
Heb er precies hetzelfde idee als jij over. Ik was het gepriegel op dat kleine schermpje zat en met mijn spatelvormige worstvingers ( }:O ) produceerde ik de meest krankzinnige teksten op Whatsapp. Het toetsenbordje op de Lumia vind iik trouwens nog kleiner, lijkt wel.
Ik heb een matzwarte. oogt enorm chique, maar blijft glad. Zal toch wel soort hoesje omheen komen denk ik. Screenprotector zal het trouwens niet worden, want aan de rande bolt het glas omlaag en dan is dat natuurlijk geen gezicht.

Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3

• Pyramiden
Planet X schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 08:07:
[...]

Heb je de kaart niet toch verkeerd om in je toestel gedaan? Gebeurde mij ook het eerst... 8)7
Andersom? ik vraag me af hoe je dat voor elkaar krijgt.... Er is toch zo'n hoekje af? anders dan dat krijg ik hem er niet in hoor ( met de contactpuntjes naar boven)

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Na mijn mislukte avontuur met een nexus 4 heb ik een lumia 920 genomen om het uit te proberen.

Ik kom van iOS/Android vandaan het het volgende valt me op:

Positief:
* background process permission
* batterij save mode (uit zetten van niet kritieke services bij weinig batterij)
* tiles zijn leuk en is handig dat daar info gezet kan worden
* gratis offline navigation en maps en maps updates
* GPS lijkt exceptioneel goed te werken

Negatief:
* weinig apps en de meeste die ik getest heb waren so-so.
* Notificatie systeem zoals android zou enorm helpen
* bing werkt niet lekker en de zoek knop kan niet worden weg gemapt naar bijv google search (begrijpelijk maar vervelend) of uit gezet worden. Nu activeer ik die bing nogal vaak per ongeluk met de palm van mijn hand.
* Ik kan geen onbekende files downloaden en storen om de flashcard. Natuurlijk kan je rommelen met dropbox etc maar dat wil ik niet. Bij iOS heb je dit probleem ook, maar bij android kan je gewoon saven wat je wil.
* weinig aan te passen (ik wil die haptic feedback uitzetten op back toetsen etc, status bar kan ik niet permanent in beeld houden, bing disablen, annimaties uitzetten (eerste keer is het leuk maar je moet het wel uit kunnen zetten) etc)
* toestel is vrij zwaar
* Geen short cuts naar afzondelijke settings (bijv battery status vanaf home scherm) zonder aparte apps te installen.
* googletalk in message hub (begrijpelijk, maar voor zover ik kan zien kan je ook niet zelf app maken die dat toe kan voegen)
* IE werkt slecht op veel sites, het is jammer dat er geen chrome is (ook begrijpelijk maar toch)

Een beetje gemengde gevoelens dus. Even nog weekje aankijken hoe het gaat.

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Verwijderd

Heb hier een Lumia 920 maar ik heb geen optie (kan het niet vinden)om de tijd aut aan te passen.
In menu datum en tijd heb ik alleen Tijdzone-Datum-Tijd voor de rest niets.
Mis ik wat of mist de Lumia wat?

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-12 18:27

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:23:
Heb hier een Lumia 920 maar ik heb geen optie (kan het niet vinden)om de tijd aut aan te passen.
In menu datum en tijd heb ik alleen Tijdzone-Datum-Tijd voor de rest niets.
Mis ik wat of mist de Lumia wat?
onder Date+Time heb ik gewoon de optie om de tijd automatisch te laten doen (via zo'n schuifje)

ps. ik heb de tel op engels staan,en niet op NL :P maar dus datum+tijd

[ Voor 8% gewijzigd door mrsar op 23-01-2013 10:29 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 23:09:
Toch maar besteld een zwarte bij vodafone! Nu kwam ik een topic tegen wat wel interessant was namelijk, Op NaviFirm staat een dev firmware die geflashed kan worden daar las ik dus ook dat je dan apps kan side-loaden als je natuurlijk dan ook developer word 99 P.J. maar omdat ik IT student ben zag ik op me dreamspark account dat ik gratis de SDK kon downloaden met een gratis developer account.
Hierdoor kan je theoretisch gezien dus apps side-loaden.

Iemand met een nokia al geprobeerd?

Bron XDA http://forum.xda-develope...t=dreamspark#post37021650

Ok, I think we are misunderstanding each other. Did you get the Dev ROM on your phone? If so you still need to developer unlock your phone to sideload apps to it and for that, yes you would need the Windows Phone SDK. But you also would need to have a developers account.

Well you have to sign up for it. It normally costs $99 a year but if you are a student you can get it for free if your school is registered with the dreamspark program (dreamspark.com)
Dat is wel interesant iemand dit al geprobeerd?

Verwijderd

mrsar schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:29:
[...]

onder Date+Time heb ik gewoon de optie om de tijd automatisch te laten doen (via zo'n schuifje)

ps. ik heb de tel op engels staan,en niet op NL :P maar dus datum+tijd
En dat is het probleem ik heb dat schuifje niet,even engels ingesteld maar help ook niets. :(

• mrsar

mrsar

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:51:
[...]

En dat is het probleem ik heb dat schuifje niet,even engels ingesteld maar help ook niets. :(
Dat is....euhm..vreemd :P
iets gedaan met je toestel? zelf update gedraait ofzo

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-12 17:38
mrsar schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:58:
[...]

Dat is....euhm..vreemd :P
iets gedaan met je toestel? zelf update gedraait ofzo
Ik heb hier een witte van Hi met update en heb het schuifje ook niet (of ooit gehad). :)

Inventaris - Koop mijn meuk!

• mrsar

mrsar

ah kijk,zal dus wel iets van kpn zijn dan. ik heb een los toestel,dus alle opties ;)

Verwijderd

Ik heb een KPN toestel en heb dat schuifje nog niet gezien......vreemd.
Geen update gedaan was al aanwezig op het toestel.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2013 11:07 ]

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:14
mrsar schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:00:
ah kijk,zal dus wel iets van kpn zijn dan. ik heb een los toestel,dus alle opties ;)
Kan het niet gewoon liggen aan het netwerk waarmee verbonden is? Die automatisch insteldingen nemen over het algemeen de tijd van het netwerk over, wat tot leuke dingen kan lijden als dat je klok altijd 5mijn achter loopt enz.

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Gisteren via NCS zonder problemen de NL portico update geïnstalleerd - 1232.5951.1249.1002 -
deze staat gewoon in de lijst.
Ik heb een witte Lumia zonder abbo via Bol.com (17-1-2013) waar dus nog geen update op zat.

offtopic:
Btw ik ben een vrouw ;) Zijn er meer dames hier?
Ik heb altijd het idee dat er vooral mannen op fora actief c.q. geïnteresseerd zijn in nieuwe ontwikkelingen/toestellen/gadgets. Doe al 'mee' sinds de nokia 5110 (1998-1999), al heel lang dus ha ha..

• mrsar

mrsar

Caelorum schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:14:
[...]

Kan het niet gewoon liggen aan het netwerk waarmee verbonden is? Die automatisch insteldingen nemen over het algemeen de tijd van het netwerk over, wat tot leuke dingen kan lijden als dat je klok altijd 5mijn achter loopt enz.
tja, ik kan het dus aan/uit zetten en dus ook handmatig instellen (zit zelf bij vodafone met een los toestel)

@ hierboven. er zijn wel meerdere vrouwen,maar of ze ook in dit topic zitten weet ik niet :P

[ Voor 9% gewijzigd door mrsar op 23-01-2013 11:22 ]

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Kan inderdaad ook de tijd automatisch laten instellen.
Los toestel, mèt update, Hi abbo.

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:56
Ik wil graag een nfc tag maken die het geluid en de trilmodus van mijn lumia 920 uit zet.
Die tag wil ik dan op mn nachtkastje plakken. Ik hoef mn 920 dan alleen op die tag te leggen en hij is stil.
Tenminste, hoe gaat dat in z'n werk? Welke opdracht(en) kan ik die nfc tag hiervoor laten uitvoeren?

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:38
deBennie schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:07:
Ik wil graag een nfc tag maken die het geluid en de trilmodus van mijn lumia 920 uit zet.
Die tag wil ik dan op mn nachtkastje plakken. Ik hoef mn 920 dan alleen op die tag te leggen en hij is stil.
Tenminste, hoe gaat dat in z'n werk? Welke opdracht(en) kan ik die nfc tag hiervoor laten uitvoeren?
Dat is het jammere eraan: dat kan (nog?) niet. Je kunt geen settings aanpassen. Volgens mij alleen applicaties opstarten en websites. Ik hoop dat het er nog wel aan gaat komen, maar om nou via NFC je settings op te starten om daar nog handmatig alles uit te zetten is ook weer zo.

Ik baal er zelf ook wel van, want die integratie met NFC is juist zo handig, maar hopelijk komt dat nog met een grote update erbij. Gok dat ze bij MS aardig wat ontwikkelingstijd tekort kwamen daarvoor.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:13
Ik heb een rare bug. Als ik via Muziek en video's muziek ga luisteren, en ik zet het nummer op pauze. En vervolgens wil ik een tijdje later het nummer weer hervatten, dan ga ik weer naar Muziek en video's en klik ik op het icoon waar staat "gepauseerd". Als ik dat doe wordt Whatsapp geopend...

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-12 21:34
Remy!!!! schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:29:
Ik heb een rare bug. Als ik via Muziek en video's muziek ga luisteren, en ik zet het nummer op pauze. En vervolgens wil ik een tijdje later het nummer weer hervatten, dan ga ik weer naar Muziek en video's en klik ik op het icoon waar staat "gepauseerd". Als ik dat doe wordt Whatsapp geopend...
Ik heb exact hetzelfde, geen idee waar het aan kan liggen. Je bent dus niet de enige met de bug.

• chaoscontrol
Dat komt doordat whatsapp op de achtergrond een geluidje repeat zodat het actief kan blijven op de achtergrond (workaround, tijdelijk). Hierdoor denk je muziek app dat je dat geluid wil resumen omdat dat het laatst gespeelde fragment zal zijn oid :)

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-12 21:04

HMS

Even inhakend op de datum en tijd discussie hierboven, ondersteund WP8 nou ook NTP? Ik heb niet zulke goede ervaringen met automatisch datum/tijd synchronisatie met het netwerk (rustig 5-10 minuten drift).

Voor Android heb ik nu ClockSync, wat ook nog root vereiste om automatisch te syncen.

Dus vandaar, ondersteund WP8 dit native?

~edit: Laat maar, ik zie al dat dit nog in de uservoice staat: http://windowsphone.userv...-time-sync-via-ntp-server

[ Voor 21% gewijzigd door HMS op 23-01-2013 12:54 ]

Verwijderd

chaoscontrol schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:59:
[...]

Ik heb hier een witte van Hi met update en heb het schuifje ook niet (of ooit gehad). :)
Volgens mij is het per provider afhankelijk of je dat schuifje wel of niet hebt. KPN/Hi ondersteund automatische tijd (nog) niet.

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:08
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:50:
[...]

Volgens mij is het per provider afhankelijk of je dat schuifje wel of niet hebt. KPN/Hi ondersteund automatische tijd (nog) niet.
Volgens mij ondersteunt KPN dit wel, maar misschien willen ze je niet de mogelijkheid bieden dat jij hem om manual zet

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

• fredman159
  • Laatst online: 24-11 09:40

fredman159

There are no frogs here ...

Zo, net mijn QI oplaadplaat binnengekregen, werkt als een zonnetje. Best handig dat draadloos opladen, scheelt een hoop gehannes met kabeltjes en mogelijke defecten op termijn :)

The revenge of the mutant signature of doom is upon us!

• deBennie
Martinspire schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:25:
[...]

Dat is het jammere eraan: dat kan (nog?) niet. Je kunt geen settings aanpassen. Volgens mij alleen applicaties opstarten en websites. Ik hoop dat het er nog wel aan gaat komen, maar om nou via NFC je settings op te starten om daar nog handmatig alles uit te zetten is ook weer zo.

Ik baal er zelf ook wel van, want die integratie met NFC is juist zo handig, maar hopelijk komt dat nog met een grote update erbij. Gok dat ze bij MS aardig wat ontwikkelingstijd tekort kwamen daarvoor.
Jammer!
Thx in ieder geval voor je toelichting :)

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Bij mijn iphone kon ik, als iemand mij belde, het (aan/uit) knopje bovenop het toestel indrukken, waardoor het belgeluid stopte en de beller uiteindelijk mijn voicemail kreeg ... of ik tikte op een volumeknopje en de beller ging gelijk naar mijn voicemail toe ...

Heeft de Lumia dit ook ? Ik vergeet het iedere keer te testen, als iemand mij belt ...

• deBennie
bhorvers schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:39:
Bij mijn iphone kon ik, als iemand mij belde, het (aan/uit) knopje bovenop het toestel indrukken, waardoor het belgeluid stopte en de beller uiteindelijk mijn voicemail kreeg ... of ik tikte op een volumeknopje en de beller ging gelijk naar mijn voicemail toe ...

Heeft de Lumia dit ook ? Ik vergeet het iedere keer te testen, als iemand mij belt ...
De volume toets of de aan/uit knop aan de zijkant indrukken.
Bij de volume knop blijft het beeld aan en kun je dus blijven zien wie je belt, met de aan/uit knop gaat t scherm uit. Druk je de aan/uit knop weer in, zie je weer wie je belt maar hoor je de beltoon niet.

• Reinhard
Weer andere vraag:
Na eindeloos gepiel nu ontdekt dat ik het beste uit de voeten kan met Nokia Music. Een van de redenen om dit toestel te kopen was ook dat er beweerd werd dat je er Nokia Music Unlimiited bij kreeg. Dat schijnt echter alleen met een pincode geactiveerd te kunnen worden, en die heb ik dus niet. Iemand een tip?

Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3

• glvn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
Reinhard schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:02:
Weer andere vraag:
Na eindeloos gepiel nu ontdekt dat ik het beste uit de voeten kan met Nokia Music. Een van de redenen om dit toestel te kopen was ook dat er beweerd werd dat je er Nokia Music Unlimiited bij kreeg. Dat schijnt echter alleen met een pincode geactiveerd te kunnen worden, en die heb ik dus niet. Iemand een tip?
Je kan ongelimiteerd streamen, mixen samenstellen (tot 3 artiesten) en die offline beschikbaar maken, maar als je 1 liedje apart wilt kunnen beluisteren zul je het moeten kopen.

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:13
als ik wil kan ik vanmiddag een nokia lumia 920 zwart ophalen. Weet iemand of er nog ergens rood/grijs/geel verkrijgbaar is? anders ben ik vanaf vanmiddag de trotse bezitter van een zwarte 920 ;). Moet ik nog iets goed controleren (vanwege dat trillen ofzo?)

Memories of yesterday, will grow, but never die

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Martinspire schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:25:
[...]

Het kan nu wel :)
Probeer NFC Launchit:
Allowed actions include changing system settings,

Misschien zijn er nog meer, maar heb ik niet zo snel kunnen vinden.

• deBennie
Fireshade schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:27:
[...]

Probeer NFC Launchit:

Interessant. Welke NFC tags werken direct op de lumia 920?

• Reinhard
glennvanhaeren schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:13:
[...]

Je kan ongelimiteerd streamen, mixen samenstellen (tot 3 artiesten) en die offline beschikbaar maken, maar als je 1 liedje apart wilt kunnen beluisteren zul je het moeten kopen.
Dat vind ik nu niet bepaald unlimited. Ik gad juist mijn Spotify Profi abonnement willen stoppen en overstappen op Nokia Music Unlimited.

Verwijderd

kruila schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:15:
[...]

Volgens mij ondersteunt KPN dit wel, maar misschien willen ze je niet de mogelijkheid bieden dat jij hem om manual zet
als hij op automatisch staat kun je niet handmatig de tijd veranderen, dat kan ik nu wel omdat ik dat schuifje niet heb. een verkoper in de KPN winkel vertelde me dat KPN het niet ondersteund.

• PvtMashkov
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 11:28
Lumia 920 Zwart besteld, maar lees net iets over een nieuw toestel van Nokia. De opvolger van de lumia 920?

Heeft alleen een pure view camera als verbetering toch?
Ja en nieuw model, niet heel bijzonder dus toch?

Verwijderd

PvtMashkov schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:15:
Lumia 920 Zwart besteld, maar lees net iets over een nieuw toestel van Nokia. De opvolger van de lumia 920?

de 920 heeft ook een pure view camera. waar lees jij over een opvolger dan? bron? link?

• Pyramiden
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:17:
[...]

de 920 heeft ook een pure view camera. waar lees jij over een opvolger dan? bron? link?
Google maar naar Nokia Eos

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-12 13:52

Swerfer

Hmm...

[...]

Tweakers

[ Voor 20% gewijzigd door Swerfer op 23-01-2013 15:18 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Bint
[...]

http://www.wpcentral.com/...re-advanced-pureview-tech

Verwijderd

okay, is comleet ander soort toestel lijkt me dan ook niet de opvolger van de 920! maar zo'n model met zo'n bult erop staat mij nooit zo aan

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:09
En duurt nog wel een jaar voordat ie hier is...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:00

Er is nog niks bekend over de opvolger van de 920. Ja, er is een gerucht, maar meer dan dat ie een echte pureview camera met 41MPix in zit is er niet. Er moet trouwens wel wat gebeuren op OS vlak, want ik meen dat MS een limiet van 20Mpix voor de camera heeft ingebouwd, of de SoC die ze nu gebruiken (Snapdragon S4) heeft deze limiet. Mocht er een andere SoC in die opvolger komen, moeten er ook drivers geschreven worden. En als bijvoorbeeld de schermresolutie omhoog zou gaan, dan moet MS dat ook in het OS inbouwen, want de max resolutie is nu 1280x768. Dus een 5" full-HD scherm zoals in de nieuwe Android telefoons is dus niet zomaar mogelijk. Kortom, een 920 met een 41MPix pureview camera zou kunnen, maar verdere verbeteringen verwacht ik pas als er een grote update van WP8 komt.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:14
Ik denk sowieso dat die telefoon geen opvolger van de 920 gaat zijn. Als die telefoon al komt zal het een aparte serie zijn. De lumia 930 (of wat de opvolger ook mag worden) zal ongetwijfeld alleen wat verbeteringen hebben in de CPU, geheugen en wellicht wat andere interne dingen. Die camera module zullen ze denk ik gewoon laten wat het is, op wellicht een hele kleine update na.

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-12 16:34

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Fireshade schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:27:
[...]

Probeer NFC Launchit:

Blijft volgens mij een beetje jammer, de werking zal als volgt zijn:

* schrijf 'open wifi settings' naar je tag
* plag de tag ergens op

En dan wat je iedere keer moet doen om de tag te gebruiken:
* zet je telefoon aan (van het lockscherm halen hoeft niet), maar je scherm moet wel degelijk aanstaan.
* leg de telefoon op de tag
* selecteer de knop 'acceepteer'
* In de zojuist geopende wifi settings kun je de wifi uitzetten

Hoe ik het zou aanpakken om van de NFC-tags een geweldig product te maken:
Maak als MS-zijnde een app waarin je een profiel kunt maken, zoals, Zorg dat BT aanstaat, Wifi uit en Start of activeer de Flitsapp. Staat gewoon op je telefoon. Maak van alle instellingen en je eigen imei-code of whatever gecombineerd een mooi hash-key en zet die als productcode in de launchapp.

Zodra je de telefoon op een tag legt (ook al is het scherm uit!!!) wordt de launchapp ingelezen, Windows Phone vergelijkt het profiel icm imei-code als hash met de code uit de tag en opent indien aanwezig het profiel.

Dat is handig en nuttig en ik zou mijn hele omgeving volplakken met die dingen.

Andere methode is readonly tags met een unieke code die je zelf aan een actie kunt koppelen (bijvoorbeeld zo'n profiel als hierboven). Die kan je dan in je trusted lijst zetten oid, zodat ze zonder melding worden geopend.

Verwijderd

Dat lijkt me mee een special model/variant dan een opvolger. Bovendien is die 41 Mpx camaera geen verbetering maar een alternatief.
De huidige optisch gestabiliseerde camera van de Lumia is de beste mobiele camera in low light condities en met het maken van stabiele filmopnames. De 41 Mpx camera de beste mobiele camera is is foto's met goede lichtomstandigheden zoals buitenfoto's. Beide zijn gewoon heel goede camera's voor smartphones.

• frenk16
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-12 21:02
Wanneer krijgen sim-lock vrije toestellen eigenlijk de update? Die zijn toch niet afhankelijk van een provider?

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:08
fredman159 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:37:
Zo, net mijn QI oplaadplaat binnengekregen, werkt als een zonnetje. Best handig dat draadloos opladen, scheelt een hoop gehannes met kabeltjes en mogelijke defecten op termijn :)
Wanneer had je die besteld? Neem aan dat het die gratis oplaadplaat van Nokia is?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

• phoenix_555
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-12 08:23
frenk16 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:27:
Wanneer krijgen sim-lock vrije toestellen eigenlijk de update? Die zijn toch niet afhankelijk van een provider?
Die van mij heeft standaard portico update al..

• Pyramiden
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:21:
[...]

Dat lijkt me mee een special model/variant dan een opvolger. Bovendien is die 41 Mpx camaera geen verbetering maar een alternatief.
De huidige optisch gestabiliseerde camera van de Lumia is de beste mobiele camera in low light condities en met het maken van stabiele filmopnames. De 41 Mpx camera de beste mobiele camera is is foto's met goede lichtomstandigheden zoals buitenfoto's. Beide zijn gewoon heel goede camera's voor smartphones.
Is hij simlock vrij of van KPN?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:42:
[...]

alleen KPN/Hi is van updates voorzien heb ik begrepen
en Telfort

• fredman159
  • Laatst online: 24-11 09:40

fredman159

There are no frogs here ...

kruila schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:27:
[...]
Wanneer had je die besteld? Neem aan dat het die gratis oplaadplaat van Nokia is?
Nee, dit is niet de oplader van Nokia, die is als het goed is onderweg. Ik wilde er los nog een bij hebben, dus ik heb even gezocht op een QI compatible oplaadplaat en vervolgens iets relatief goedkoops van Zens besteld.

Ziet er een beetje uit als een inductiekookplaat, maar dan schattig klein. Doet het prima verder :)

The revenge of the mutant signature of doom is upon us!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12 15:59
Zo heb ik van de week een Qi lader van philips gekocht bij de paradigit voor 20 euro. Werkt prima, alleen als hij aan het laden is reageerd het scherm raar.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Pyramiden
Cyrus The Virus schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:09:
Zo heb ik van de week een Qi lader van philips gekocht bij de paradigit voor 20 euro. Werkt prima, alleen als hij aan het laden is reageerd het scherm raar.
Net even met mijn Philips plaat van 20 euro gechecked, maar die van mij reageert gewoon normaal.

• Bint
zo, de lumia 920 is binnen. Pracht apparaat, al zijn de kleuren iets fletser dan mijn oude nokia lumia 800. Verschil in snelheid is subliem. Heb lang getwijfeld tussen de 820 en 920, maar ik bedacht me dat ik me vaak zat te irriteren als ik kleinere teksten probeerde te lezen op het internet. Daar heb ik nu geen last meer van. De grootte is even wennen, maar ach, er zijn mensen met zwaardere en grotere apparaten in hun broek

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Bint schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 19:59:
zo, de lumia 920 is binnen. Pracht apparaat, al zijn de kleuren iets fletser dan mijn oude nokia lumia 800. Verschil in snelheid is subliem. Heb lang getwijfeld tussen de 820 en 920, maar ik bedacht me dat ik me vaak zat te irriteren als ik kleinere teksten probeerde te lezen op het internet. Daar heb ik nu geen last meer van. De grootte is even wennen, maar ach, er zijn mensen met zwaardere en grotere apparaten in hun broek
Fletsheid is normaal, LCD vs. AMOLED. Had dat eerst ook, maar wil nu eigenlijk niet anders meer. De 800 ziet er haast cartoonesk uit qua kleuren nu. Top scherm in die 920!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:10
Bint schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 19:59:
Pardon? :*)

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
penscup62 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:20:

offtopic:
Ik heb altijd het idee dat er vooral mannen op fora actief c.q. geïnteresseerd zijn in nieuwe ontwikkelingen/toestellen/gadgets. Doe al 'mee' sinds de nokia 5110 (1998-1999), al heel lang dus ha ha..
Ja, hier :), maar kan nog niet meepraten, alleen meelezen, wacht n.l. nog op een gele 920. Soms denk ik, 't duurt te lang, ik neem een witte, ook mooi, maar ik heb al een witte Lumia 900, had nu toch liever een andere kleur.

• marrik
  • Laatst online: 20-07 13:35

marrik

Live long and prosper

Vandaag een zwarte opgehaald maar heb toch spijt. Het toestel hangt steeds. Al enkele keren gereset, terug naar fabrieksinstellingen enzovoorts. Nu hangt 'ie zelfs in de eerste stappen van de setup! Waardeloos!
Iemand hier ervaring mee?

Marrik

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Marly schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:09:
[...]

Ja, hier :), maar kan nog niet meepraten, alleen meelezen, wacht n.l. nog op een gele 920. Soms denk ik, 't duurt te lang, ik neem een witte, ook mooi, maar ik heb al een witte Lumia 900, had nu toch liever een andere kleur.
Gewoon even wachten, je geduld zal beloont worden... nog altijd zeer tevreden met m'n gele L920

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Kort vraagje. Ik heb als ik de front camera gebruik tijdens een Skype gesprek, links boven in aan de rand een blauwe lijn aan pixels. Hebben meer mensen hier last van? Gek genoeg heb ik dit alleen met Skype, want met andere camera apps heb ik er geen last van.

• MrMute
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
marrik schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:26:
Vandaag een zwarte opgehaald maar heb toch spijt. Het toestel hangt steeds. Al enkele keren gereset, terug naar fabrieksinstellingen enzovoorts. Nu hangt 'ie zelfs in de eerste stappen van de setup! Waardeloos!
Heb dat nog al horen voorbij komen op andere fora. Klinkt als een defect :/.
Mijn zwarte is nog nooit vastgelopen of gereboot...

Verwijderd

marrik schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:26:
Hier is een fix voor je toestel, via deze weg kun je ook de 1249 portico update installeren!

http://forums.wpcentral.c...ocess-defined-inside.html

• Mull3r
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-12 15:39
Ik dacht gisteravond voor de gein eens die mix radio te proberen op mijn Lumia 920, begon hij nogal vaag te doen. Als het volume op 01/30 stond hoorde ik m heel zacht, maar t volume bleef hetzelfde tot 30/30. Ik kon dus alleen nog maar heel zacht muziek luisteren. Na een soft reset deed hij het wel gewoon weer. Meer mensen ervaring mee?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

penscup62 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:20:
offtopic:
:w
Vrouw, ook al jaren actief en geïnteresseerd in gadgets. Mijn eerste telefoon was een Pocketline Swing in 1997, sindsdien heb ik meer dan 100 verschillende telefoons gehad. Ik heb in de telecom gewerkt, waar ik bekendstond als toestelencyclopedie en ben hier moderator geweest van het toenmalige Gadget Talk, Internet & Telefonie en Apple Talk.
Oja en ik wil binnenkort een witte Lumia 920 kopen :) Heb nu tijdelijk een HTC Radar, na een serie iPhones.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-12 19:56
Is het trouwens mogelijk per persoon een ringtone in te stellen? Heb hier tijdens het testen van het toestel niet op gelet, was teveel met de camera bezig :D 8)7

Verwijderd

evadnl schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:20:
Is het trouwens mogelijk per persoon een ringtone in te stellen? Heb hier tijdens het testen van het toestel niet op gelet, was teveel met de camera bezig :D 8)7
nee dat is met WP8 niet mogelijk

Sorry, zie dus net dat het weldegelijk mogelijk is in WP8

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2013 09:32 ]

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-12 09:37
@evadml & DutchZippo.

In m'n contacten zie ik wel dat ik de ringtoon kan selecteren. Of WP8 er ook wat mee doet kan ik nu niet testen.

Verwijderd

Russel88 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:29:
@evadml & DutchZippo.

In m'n contacten zie ik wel dat ik de ringtoon kan selecteren. Of WP8 er ook wat mee doet kan ik nu niet testen.
Je hebt gelijk! Ik had die optie nog niet eens gezien :) Weer wat geleerd vandaag!

• Reinhard
evadnl schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:20:
Ja zeker wel. Gewooon bij je lijst met contactpersonen kijken en de gewenste persoon bewerken. Je kunt daar ook een specifieke ringtoon toekennen.
Op mijn iPhone had ik aan mijn vrouw woedend hondengeblaf verbonden, dat heb ik op mijn Lumia helaas nog niet kunnen vinden. Maar de aanhouder wint. >:)

Verwijderd

Reinhard schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:31:
[...]

Ja zeker wel. Gewooon bij je lijst met contactpersonen kijken en de gewenste persoon bewerken. Je kunt daar ook een specifieke ringtoon toekennen.
Op mijn iPhone had ik aan mijn vrouw woedend hondengeblaf verbonden, dat heb ik op mijn Lumia helaas nog niet kunnen vinden. Maar de aanhouder wint. >:)
download the app "ringtones" en daar zit je hondje ook tussen ;)

Verwijderd

Weet iemand of (en zo ja hoe) je de lampjes van de 'knoppen' op het scherm uit kunt schakelen bij het afspelen van een film?
Als ik naar bijv. uitzendinggemist zit te kijken heb ik steeds van die felle verlichting in m'n gezicht schijnen. Hoe zet je dat uit. Vind ik storend.

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-12 21:14
Hoi tweakers..

Vraagje..
Wat lijkt jullie beter...

Om het toestel nu te halen? Of te wachten tot er een nieuwe batch wordt geleverd aan de telecomstores...zodat ik niet te maken krijg met de trilproblemen en de updates etc..

Dank!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-12 13:52

Swerfer

Hmm...

Er worden al Lumia's uitgeleverd met de Portico update. Ik denk dat als je er nu één besteld dat de Portico update er wel bij zit. Vooral als de telefoon niet direct op voorraad is...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• marrik
  • Laatst online: 20-07 13:35

marrik

Live long and prosper

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 07:14:
[...]

Hier is een fix voor je toestel, via deze weg kun je ook de 1249 portico update installeren!

http://forums.wpcentral.c...ocess-defined-inside.html
Ik vind gewoon dat zo'n toestel (met deze prijs) moet werken. Dus net omgeruild en de nieuwe is nog niet vastgelopen. Hopelijk blijft het zo. :)
Maar bedankt voor je hulp!

Marrik

• evadnl
  • Laatst online: 22-12 19:56
[...]

Exact de reden dat ik het vroeg O-) >:)
vali schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:06:
Kort vraagje. Ik heb als ik de front camera gebruik tijdens een Skype gesprek, links boven in aan de rand een blauwe lijn aan pixels. Hebben meer mensen hier last van? Gek genoeg heb ik dit alleen met Skype, want met andere camera apps heb ik er geen last van.
Zou het heel fijn vinden als iemand dit voor mij kon testen, als het blijk dat het aan de skype app ligt hou ik het toestel anders stuur ik hem terug naar bol.com

Alvast bedankt!

• chaoscontrol
vali schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:38:
[...]

Zou het heel fijn vinden als iemand dit voor mij kon testen, als het blijk dat het aan de skype app ligt hou ik het toestel anders stuur ik hem terug naar bol.com

Alvast bedankt!
Ik heb dit ook. Alleen bij Skype

• MrMute
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
Mull3r schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 08:28:
Ik dacht gisteravond voor de gein eens die mix radio te proberen op mijn Lumia 920, begon hij nogal vaag te doen. Als het volume op 01/30 stond hoorde ik m heel zacht, maar t volume bleef hetzelfde tot 30/30. Ik kon dus alleen nog maar heel zacht muziek luisteren. Na een soft reset deed hij het wel gewoon weer. Meer mensen ervaring mee?
Ik had hier ook last van, en het was niet enkelet Nokia Music. Bij mij lag het probleem bij de app "Stop The Music". Na deze app verwijderd te hebben heb ik geen problemen meer. Zet bij audio instellingen ook dat gelijke volume ofzoiets uit..
chaoscontrol schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:40:
[...]

Ik heb dit ook. Alleen bij Skype
Bedankt voor je reactie :D ! Ik wilde het ff voor de zekerheid weten dat het niet alleen bij mijn toestel is. Blijkbaar moet er nog veel gebeuren met de skype app, want ik merk dat er nog veel bugs bij zijn (voornamelijk videobellen met elkaar).

Mijn toestel heeft btw ook het tril probleem en eigenlijk vind ik het fijn dat hij beterhoorbaar is. Merkte met mijn omnia 7 dat ik het niet altijd voelde en met mijn l920 heb ik hier geen last meer van.

[ Voor 20% gewijzigd door vali op 24-01-2013 10:43 ]

Verwijderd

vali schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:38:
[...]

Alvast bedankt!
zojuist getest, en perfect beeld zonder strepen

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Als ik de internet explorer intensief gebruik ... dus van scherm naar scherm, naar scherm, naar scherm ... enz en ik wil deze afsluiten, kan ik dit niet met het 'pijltje' terug. Dan gaat ie namelijk alle schermen weer terug. Het moet toch mogelijk zijn om in 1 keer de internet Explorer af te sluiten ?

• chaoscontrol
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:43:
[...]

zojuist getest, en perfect beeld zonder strepen
Zeker goed gekeken? Het is alleen met de frontcam, ik heb dit nu al op 3 Lumia's gezien. Lijkt ook aan skype te liggen want een screenshot registreert het niet, ook de andere kant ziet het niet.

• GerCor
  • Laatst online: 20-12 08:28

GerCor

Zonder dallen geen pieken

[...]

Whahahaha.... lache...

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

chaoscontrol schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:44:
[...]

Zeker goed gekeken? Het is alleen met de frontcam, ik heb dit nu al op 3 Lumia's gezien. Lijkt ook aan skype te liggen want een screenshot registreert het niet, ook de andere kant ziet het niet.
Inderdaad, ik heb het alleen bij de frontcamera met skype. Als ik een app genaamd mirror installeer dat ook gebruik maakt van de front camera heb ik nergens last van (de ingebouwde camera app heeft een zware balk aan iedere kant van het scherm)

Verwijderd

chaoscontrol schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:44:
[...]

ja heb voor de zekerheid net nog een keer getest met frontcam, maar kan geen rare dingen vinden in het scherm. gewoon mooi scherp beeld aan alle kanten van het scherm

Verwijderd

bhorvers schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:43:
Als ik de internet explorer intensief gebruik ... dus van scherm naar scherm, naar scherm, naar scherm ... enz en ik wil deze afsluiten, kan ik dit niet met het 'pijltje' terug. Dan gaat ie namelijk alle schermen weer terug. Het moet toch mogelijk zijn om in 1 keer de internet Explorer af te sluiten ?
even naar ... en dan naar tabladen, en dan sluiten ;)
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:46:
[...]

ja heb voor de zekerheid net nog een keer getest met frontcam, maar kan geen rare dingen vinden in het scherm. gewoon mooi scherp beeld aan alle kanten van het scherm
Oke dit is echt super vaag dat jij het niet hebt (natuurlijk ben ik wel blij voor je dat je geen last van hebt). Ik installeer skype ff opnieuw en bekijk of ik dan nergens last van heb.

Moet ik weer iemand lastig vallen met bellen haha :|

• phoenix_555
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-12 08:23
Heeft iemand ook dat de lockscreen 99% aangeeft terwijl die 100% opgeladen is?
En ken iemand een batterij app die live de percentage weergeeft? ik heb nu battery tile & log maar die geeft niet live weer, alleen wanneer ik erop druk.

[ Voor 6% gewijzigd door phoenix_555 op 24-01-2013 10:48 ]

Verwijderd

vali schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:47:
[...]

Oke dit is echt super vaag dat jij het niet hebt (natuurlijk ben ik wel blij voor je dat je geen last van hebt). Ik installeer skype ff opnieuw en bekijk of ik dan nergens last van heb.

Moet ik weer iemand lastig vallen met bellen haha :|
Ik heb wel toestel met portico!

• chaoscontrol
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:51:
[...]

Ik heb wel toestel met portico!
Ik ook! Het is alleen de linkerkant rij pixels. Maar als ik een foto maak via de camera en dan de front camera selecteer is het niet :o

Dit sluit een hardware defect uit

[ Voor 5% gewijzigd door chaoscontrol op 24-01-2013 10:54 ]

chaoscontrol schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:53:
[...]

Ik ook! Het is alleen de linkerkant rij pixels. Maar als ik een foto maak via de camera en dan de front camera selecteer is het niet :o

Dit sluit een hardware defect uit
Ik heb nog geen portico, het is echt super vaag... Met alle andere apps heb ik er geen last van. Kan nu ff niet opnieuw tellen met bellen omdat er geen mensen online zijn.

Verwijderd

vali schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:54:
[...]

Ik heb nog geen portico, het is echt super vaag... Met alle andere apps heb ik er geen last van. Kan nu ff niet opnieuw tellen met bellen omdat er geen mensen online zijn.
ik heb 2 skype accounts dus kan mezelf bellen op pc om te testen, maar heb echt nergens last van, nu echt supergoed gekeken, en zie geen enkele vorm van storingen in het beeld!!
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:56:
[...]

ik heb 2 skype accounts dus kan mezelf bellen op pc om te testen, maar heb echt nergens last van, nu echt supergoed gekeken, en zie geen enkele vorm van storingen in het beeld!!
Had je alleen de front camera van de l920 aangezet en niet de camera van de computer? Want dan heb ik het niet. Als het echt zo is dat er l920 zijn die er geen last van hebben, ga ik er echt over nadenken om hem terug te sturen naar bol.com. Vraag mij wel af hoelang het duurt voordat ik een nieuwe heb.

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Hahahahaha.....gisteren mn rode 920 besteld!!! Gelijk op facebook ff status gemaakt hierover!

Gelijk al berichten...weet je het zeker???? is wel windows phone he....!!

Gezien de populariteit van dit toestel....zal het niet lang duren of wp8 en de daarbij behorende phones zullen "hot"worden bij t grote publiek!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Popmart1970 op 24-01-2013 11:14 ]

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

Verwijderd

vali schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:05:
[...]

Had je alleen de front camera van de l920 aangezet en niet de camera van de computer? Want dan heb ik het niet. Als het echt zo is dat er l920 zijn die er geen last van hebben, ga ik er echt over nadenken om hem terug te sturen naar bol.com. Vraag mij wel af hoelang het duurt voordat ik een nieuwe heb.
beide camera's aan. mijn frontcam zit dan rechts onderin het scherm, met klein grijze omlijsting. en de pc cam beeldvullend, ook zonder storingen

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-12 21:33

alwinus

Tweaked

phoenix_555 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:48:
Heeft iemand ook dat de lockscreen 99% aangeeft terwijl die 100% opgeladen is?
En ken iemand een batterij app die live de percentage weergeeft? ik heb nu battery tile & log maar die geeft niet live weer, alleen wanneer ik erop druk.
Is een beperking van Windows Phone dat daar geen 100 past. Staat ergens ook in de app beschrijving. De live tile ververst maar eens in het half uur (ook beperking van Windows Phone 8???) Zodra je erop drukt gaat ie de actuele stand ophalen.

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Denk (lees...hoop) dat Nokia en microsoft wel screenen op t internet wat er nog niet goed loopt aan WP8 en zullen er vast wel soft/firm ware updates voor verzorgen!!

Deze zaken die jullie (strakkies wij !! ) ervaren hoort stiekum een beetje bij het pionieren bij een nieuw toestel en OS !!!

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-12 09:37
Hoogstwaarschijnlijk ben ik superdom hoor.
Maar AngryBirds roost opgestart en kan helemaal niks spelen. Is gewoon 1 grote advertentie app van AngryBirds waarbij je apps mag kopen.

Klopt mn redenatie? Was op zoek naar leuke spelletjes voor mn neefje voor de kid's corner :)
Pagina: 1 ... 39 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;