[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 111 Laatste
Acties:
  • 586.248 views

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Regenbui schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:57:

Iemand enig idee of Nokia nog een telefoon met soortgelijke specs, maar met een 4.0 - 4.3 scherm in de pijplijn heeft zitten.
Niet geheel soortgelijke specs maar de 820 misschien of nog kleiner de 620?

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-12 01:24
ivibes schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:01:
[...]

Niet geheel soortgelijke specs maar de 820 misschien of nog kleiner de 620?
Ik heb inderdaad naar de 820 gekeken, maar het design is het toch net niet. Helaas is zijn broertje de 810 USA only :(.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Misschien dan eerst een paar weekjes naar de sportschool en dan alsnog de 'superzware' 920? ;-)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:32
Is het van Data Sense eigenlijk al bekend óf en wanneer het naar Nederland gaat komen? Ik kan me voorstellen dat ze nog even de kat uit de boom kijken, maar vraag me af of daar al een nieuwsbericht van is geweest? Anders misschien iets voor tweakers om te vragen

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:59
Martinspire schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:32:
Is het van Data Sense eigenlijk al bekend óf en wanneer het naar Nederland gaat komen? Ik kan me voorstellen dat ze nog even de kat uit de boom kijken, maar vraag me af of daar al een nieuwsbericht van is geweest? Anders misschien iets voor tweakers om te vragen
Daar ben ik wel benieuwd naar, vind eigenlijk maar stom dat er niet in zit. Ze hadden gewoon twee versies van data sense moeten maken. Een simpele die gewoon bijhoud net zoals bij android en IOS en die ze nu hebben.
Afgelopen weekend phonehouse maar eens binnengelopen voor hands-on ervaring met de 920. Prachtig beeldscherm, vloeiende overgang naar schermen en apps open eindelijk snel (fast resume). Maar helaas gaat dit hem toch niet worden. Het toestel, zoals omschreven op vele weblogs, is naar mijn mening te bulky (groot en zwaar). Ik vind het enorm jammer dat iedere fabrikant minimaal een 4.5+ inch scherm uitbrengt.

Iemand enig idee of Nokia nog een telefoon met soortgelijke specs, maar met een 4.0 - 4.3 scherm in de pijplijn heeft zitten.
Dat was ook mijn hekel punt, in het begin dacht wow wat zwaar (relatief) ik heb hem nu een paar dagen en merk er niks meer van. Ik ben ook meer van de kleine telefoons maar helaas is het een trend de grote schermen, daarin tegen is een groot scherm voor het gebruik wel echt super _/-\o_ .

En de Lumia 920 + iphone 5 passen prima in mijn broekzak nergens last van :+

[ Voor 22% gewijzigd door Cyrus The Virus op 21-01-2013 16:49 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:16
Cyrus The Virus schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:47:

Dat was ook mijn hekel punt, in het begin dacht wow wat zwaar (relatief) ik heb hem nu een paar dagen en merk er niks meer van. Ik ben ook meer van de kleine telefoons maar helaas is het een trend de grote schermen, daarin tegen is een groot scherm voor het gebruik wel echt super _/-\o_ .

En de Lumia 920 + iphone 5 passen prima in mijn broekzak nergens last van :+
Helemaal mee eens, maar je hebt natuurlijk mensen met een zwakke rug ;)

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

• Cyrus The Virus
Ik heb van de week eens zitten neuzen in nokia music, leuk maar niks voor mij. Maar nu ziet ik bij de gewone muziek app allemaal muziek staan die niet van mijn bijvoorbeeld backstreet boys. Hoe krijg ik die meuk eraf ?

Er was me nog iets opgevallen, ik had een panorama foto gemaakt, op de telefoon was hij niet zo scherp. Op de PC was hij toch beduidend scherper. http://sdrv.ms/WaZ8XZ _/-\o_ panorama werkt verder super.

[ Voor 32% gewijzigd door Cyrus The Virus op 21-01-2013 17:35 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Afgelopen weekend phonehouse maar eens binnengelopen voor hands-on ervaring met de 920. Prachtig beeldscherm, vloeiende overgang naar schermen en apps open eindelijk snel (fast resume). Maar helaas gaat dit hem toch niet worden. Het toestel, zoals omschreven op vele weblogs, is naar mijn mening te bulky (groot en zwaar). Ik vind het enorm jammer dat iedere fabrikant minimaal een 4.5+ inch scherm uitbrengt.

Ook ik was aanvankelijk erg bezorgd over de afmeting alsmede het gewicht. Het gewicht is verre van een probleem en maakt dat de 920 lekker solide aanvoelt. De afmeting is wel wennen, maar had al na een dag of 4 dat het normaal voelde. Pakte laatste m'n 'oude' 800 er even bij en die voelt gewoon te klein.

Afgelopen week ook de 820 eens in handen mogen hebben en die voelde vreemd genoeg klein. Uiteraard verschilt het per persoon, maar het went absoluut. Sterker nog, het is moeilijk om weer terug te gaan naar een scherm van onder de 4.3 inch. :X
Data Sense is carrier afhankelijk, alleen Verizon in de US ondersteunt het vooralsnog. Zelfs AT&T heeft het niet voor zover ik weet. Denk dat je eerder een WP8 versie van de Nokia app kunt verwachten dan Data Sense in Nederland.

[ Voor 20% gewijzigd door Beanie op 21-01-2013 17:52 ]

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Cyrus The Virus schreef op maandag 21 januari 2013 @ 17:26:
Er was me nog iets opgevallen, ik had een panorama foto gemaakt, op de telefoon was hij niet zo scherp. Op de PC was hij toch beduidend scherper. http://sdrv.ms/WaZ8XZ _/-\o_ panorama werkt verder super.
Dat is wel een erg gave foto!

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

• ZouZou Dude
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:21
glennvanhaeren schreef op maandag 21 januari 2013 @ 03:13:
[...]

Ja klopt, is meer 'gebroken wit', maar stoort mij helemaal niet.

LTE aan de praat gekregen in België (Gent) met Proximus. Werkte onmiddellijk na het flashen van de Portico rom (eu_proximus). Indoors met 2-3 balkjes ontvangst:

LTE:
[afbeelding]

ter vergelijking WLAN:
[afbeelding]

Best tevreden dus :9~
Hmm, ik hoop wel dat de "normale" Lumia 920, die je niet bij Proximus koopt, toch ook probleemloos op 4G van Proximus zal werken. Ik heb er namelijk eentje in bestelling staan bij Vandenborre. Zelf flashen kan natuurlijk wel, maar dat vermijd ik liever.

Is het eigenlijk bekend wat de verschillen zijn tussen bv. de Proximus specifieke ROM en de gewone Belgische ROM?

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:04
Ik zie dat men lage snelheden met de app speedtest.net krijgt, maar dit is denk ik een fout van de app zelf.
Ik zit namelijk in een gebied met behoorlijk lage snelheden. Met mijn wildfire s haalde ik snelheden van rond de 50 mbps en met de lumia 0,0 mbps terwijl ik toch websites kan bezoeken

Verwijderd

Heb nu al mijn Lumia 920 verschillende weken maar nu begint hij wel hevige keuren te krijgen.

Al de 3de keer vandaag dat hij gewoon niet meer uit lock screen (zwart scherm) gaat (al een paar keer gehad de laaste 2 maanden maar nog nooit zo erg). En als ik 4g opzet haal ik amper een dag (zonder enig gebruik) ..

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Heb deze vraag ook aan Vodafone gesteld en die durven hier helemaal geen duidelijke uitspraak over te doen;

"Hoi Jeroen, hier kan ik je helaas niks over vertellen. Op het moment dat we dit gaan aanbieden zul je dit terug zien op onze website. Groetjes, Annabelle. Vodafone Nederland"

jammer...

• Hyraclyon
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-10-2023
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:34:
Heb nu al mijn Lumia 920 verschillende weken maar nu begint hij wel hevige keuren te krijgen.

Al de 3de keer vandaag dat hij gewoon niet meer uit lock screen (zwart scherm) gaat (al een paar keer gehad de laaste 2 maanden maar nog nooit zo erg). En als ik 4g opzet haal ik amper een dag (zonder enig gebruik) ..
Idem. Ga hem binnenkort maar eens opsturen naar Nokia denk ik. Die freezes wanneer hij idle is beginnen nu wel heel irritant te worden. :(

• glvn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
ZouZou Dude schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:12:
[...]

Hmm, ik hoop wel dat de "normale" Lumia 920, die je niet bij Proximus koopt, toch ook probleemloos op 4G van Proximus zal werken. Ik heb er namelijk eentje in bestelling staan bij Vandenborre. Zelf flashen kan natuurlijk wel, maar dat vermijd ik liever.

Is het eigenlijk bekend wat de verschillen zijn tussen bv. de Proximus specifieke ROM en de gewone Belgische ROM?
Ik denk dat 4G nog niet enabled was op de non-Portico CV NL firmware omdat er toen nog niet bekend was dat Proximus 4G zou introduceren (was begin november pas). Dus ik verwacht dat het op de Belgische ROM (non-Portico) misschien ook nog niet zou werken. Echter, er stonden van het begin al proximus ROM's in de lijst, dus ik verwacht dat Proximus via de Belgacom Centers er zelf gaat verkopen met die ROM's op.

Het enige carrier-specific kenmerk dat ik al gemerkt heb is dat m.skynet.be stond ingesteld als tab in IE.

Anyway, je kan altijd flashen als het niet zou werken. Ik merk dat mijn camera véél scherper geworden is na Portico en SMS concepten zijn ook zeer handig. SMS afleverberichten zijn wel zeer onhandig, je krijgt een aparte SMS van de gebruiker 'Mobiele provider' die zegt dat je bericht van dat uur naar dat nummer is aangekomen. Totaal onoverzichtelijk dus. Zou veel beter een vinkje komen naast het bericht dat afgeleverd is, zoals op Android.

• Cyrus The Virus
vond hem redelijk goed gelukt voor telefoon, het orgineel is iets beter skydrive comprimeerd hem volgens mij.

Verwijderd

Hyraclyon schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:01:
[...]

Idem. Ga hem binnenkort maar eens opsturen naar Nokia denk ik. Die freezes wanneer hij idle is beginnen nu wel heel irritant te worden. :(
Denk niet dat het veel zal uitmaken, het is duidelijk een software fout.

• DarkHunterNL
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-12 09:17
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:18:
[...]

Denk niet dat het veel zal uitmaken, het is duidelijk een software fout.
Misschien wordt het verholpen met die update?

Soms zit het tegen, soms zit het mee

Verwijderd

DarkHunterNL schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:19:
[...]

Misschien wordt het verholpen met die update?
Laten we hopen, maar ik heb al de laaste nieuwe update en er is blijkbaar geen verandering.

Wel zeer irritante bug, dit maakt mijn telefoon alles behalve betrouwbaar.
En telkens manueel de tijd en datum instellen 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2013 20:21 ]

Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:20:
[...]

Laten we hopen, maar ik heb al de laaste nieuwe update en er is blijkbaar geen verandering.

Wel zeer irritante bug, dit maakt mijn telefoon alles behalve betrouwbaar.
En telkens manueel de tijd en datum instellen 8)7
Doe je het normaal automatisch dan? Misschien draait de tijdserver bij je provider niet helemaal juist. Heb er zelf weinig last van.

edit:
Had niet gezien dat je telefoon steeds vastliep. Misschien een maandag model?

[ Voor 8% gewijzigd door vali op 21-01-2013 20:28 ]

• willem_liu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-11 10:10
Cyrus The Virus schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:17:
[...]

vond hem redelijk goed gelukt voor telefoon, het orgineel is iets beter skydrive comprimeerd hem volgens mij.
Je kan op View Original klikken.

• Cyrus The Virus
willem_liu schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:31:
[...]

Je kan op View Original klikken.
Ah bedankt voor de tip dat is inderdaad beter :P

Verwijderd

vali schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:27:
[...]

Doe je het normaal automatisch dan? Misschien draait de tijdserver bij je provider niet helemaal juist. Heb er zelf weinig last van.

edit:
Had niet gezien dat je telefoon steeds vastliep. Misschien een maandag model?
Heb al 2 providers gehad, geen één in België ondersteunt het blijkbaar...
De optie om automatisch te laten "syncen" is niet eens zichtbaar. Bij een vriend van me wel (Windows 7.5) en zelfde provider.

Geen idee waarom, alle regional settings staan juist.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2013 21:15 ]

• jdejonge1991
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:35
Kreeg net de melding dat er een update beschikbaar was (had niet via navifirm geupdate, wilde alle gegevens behouden).
Heb alleen versie 1232.5951.1249.1005 die eindigt op een 5 ipv een 2, die ik overal zie hier op t forum. Heeft dat te maken met dat hij een VF DE versie is? Of zit hier ander verschil tussen?

• glvn
jdejonge1991 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 23:25:
Kreeg net de melding dat er een update beschikbaar was (had niet via navifirm geupdate, wilde alle gegevens behouden).
Heb alleen versie 1232.5951.1249.1005 die eindigt op een 5 ipv een 2, die ik overal zie hier op t forum. Heeft dat te maken met dat hij een VF DE versie is? Of zit hier ander verschil tussen?
Op Navifirm zijn de enige met 1005 de singaporese en Vodafone NL

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:57
Germany and Italy reportedly rolling out Windows Phone 8 OS update for Nokias

Good news for those with Nokia Lumia 820 or 920s in either Germany (Vodafone) or Italy (Vodafone, H3G) as you can reportedly now fetch the latest OS update for your phone aka ‘Portico’ or build 10211.

WPArea.de has been able to verify that the update is rolling out for those in Germany, while our friends in Italy (Plaffo) have received numerous tips that the OS refresh is going out there as well.

Windows Phone 8 10211, as we’ve discussed before, brings numerous fixes and enhancements to the OS, including SMS call reject, persistent Wi-Fi, Wi-Fi hotspot and addresses stability issues including those pesky soft-resets.

In addition to the OS update, users can expect new firmware, which on the Lumia 920 fixes the soft-focus problem with the 8.7MP PureView camera (see our before and after comparison here). Other enhancements include audio-leveling and an improved (more sensitive) light sensor.

Use can manually check for an update by heading into Settings –> Phone Update –> Check for updates, otherwise they will be notified by a message. The update is downloadable over-the-air and should take about 20 minutes.

Nokia and carriers are expected to rollout Portico over the next few weeks, wrapping up in March.
http://www.wpcentral.com/...dows-phone-8-update-nokia

• Planet X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-12 17:06
Ik kreeg gisteren ook de update voor mijn Vodafone de toestel aangeboden.inderdaad de 1005 versie. duurde iets van 30 minuten voor dat alles weer gereed was.Tot nog toe gaat alles prima. Het toestel is ook unlocked gebleven gelukkig.

Verwijderd

Ik heb de VF De portico update op mijn telefoon geflasht vorige week. Ik heb de product code van mijn toestel bij de firmware gezocht.
T firmware nr is echter: 1232.5951.1249.1006.

Welke kleur hebben jullie? en als je bij extra's en informatie kijkt, staat daar dan ook VF De?

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:05

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Heb nu Wifi op mijn wintersport vakantie en ben ook de officiële Duitse Vodafone portico update aan het downloaden :)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Stinu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-12 11:36
Ik heb van bol.com een witte gekocht. Nu blijkt dat het toestel met geen enkele sim kaart werkt. (Komt zelfde melding op als wanneer er geen simkaart inzit 'geen of ongeldige sim').

Belde ik juist naar de klantendienst. 'denken ze' dat het toestel simlocked is. Iemand anders dit voorgehad?
Ben momenteel op het werk, en het toestel ligt thuis. Dus kon de "14 cijferige code onder de batterij" niet aan hun geven.

Verwijderd

Stinu schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 08:57:
Ik heb van bol.com een witte gekocht. Nu blijkt dat het toestel met geen enkele sim kaart werkt. (Komt zelfde melding op als wanneer er geen simkaart inzit 'geen of ongeldige sim').

Belde ik juist naar de klantendienst. 'denken ze' dat het toestel simlocked is. Iemand anders dit voorgehad?
Ben momenteel op het werk, en het toestel ligt thuis. Dus kon de "14 cijferige code onder de batterij" niet aan hun geven.
toestellen in de losse verkoop (zonder contracten) zijn nooit simlocked!

• reinier.sr

Toestel is niet simlocked, ik heb ook een witte bij bol.com en heb een t-mobile simkaart (op maat geknipt :+ ) er in zitten. Btw 14 cijferige code onder de batterij? 8)7 |:(

Verwijderd

Heb je zelf je simkaart naar een miro-sim geknipt?

• Stinu
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 09:14:
[...]

toestellen in de losse verkoop (zonder contracten) zijn nooit simlocked!
Volgens mij is er een hardware defect aan de lezer. Ik krijg deze melding. Stel dat simlocked is, krijg je dan niet een andere melding?

Afbeeldingslocatie: http://www.wittenburg.co.uk/Images/EESIMMessage.png
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 09:17:
[...]

Heb je zelf je simkaart naar een miro-sim geknipt?
In winkel hadden ze eerst geknipt, maar bleek niet te werken. Toen een nieuwe micro-sim, maar deze werkt ook niet. Deze nieuwe sim werkt wel in mijn iphone. En de micro-sim kaart van mijn vriendin werkt niet in de lumia.

[ Voor 33% gewijzigd door Stinu op 22-01-2013 09:20 ]

Verwijderd

Stinu schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 09:17:
[...]

Volgens mij is er een hardware defect aan de lezer. Ik krijg deze melding. Stel dat simlocked is, krijg je dan niet een andere melding?

[afbeelding]

[...]

In winkel hadden ze eerst geknipt, maar bleek niet te werken. Toen een nieuwe micro-sim, maar deze werkt ook niet. Deze nieuwe sim werkt wel in mijn iphone. En de micro-sim kaart van mijn vriendin werkt niet in de lumia.
dat lijkt me dan gevalletje kapot

• Stinu
Juist op imei.info de gegevens eens opgevraagd:
Warranty: YES
Care Services
Warranty Class: SHIPMENT + 25 MONTHS
Product Type: RM-821
Handset: Nokia Lumia 920
Product Code: 059R018
Start of Warranty: 08-01-2013
End of Warranty: 08-02-2015
Ship-to Country: NL-NETHERLANDS
Sold-to Country: NL-NETHERLANDS
Factory SimLock: N
Software Version: 1232.2109.1242.1001
Lijkt me duidelijk dus. Hoop dat er niet te veel problemen optreden met retouren.

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:23
Ik heb ook een witte van bol, ik had zelf mijn kaart bijgeknipt en hij werkte erna niet meer, ik heb helaas geen andere sim om het te testen, vandaag komt mijn nieuwe micro-sim binnen. Hopen dat er niks stuk is.
Bij mij werkte de witte van bol.com perfect nadat ik hem had bijgeknipt. Moet zeggen dat ik het met een apparaat had gedaan, weet niet hoe jullie het hebben gedaan.

• Pyramiden
vali schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:19:
Bij mij werkte de witte van bol.com perfect nadat ik hem had bijgeknipt. Moet zeggen dat ik het met een apparaat had gedaan, weet niet hoe jullie het hebben gedaan.
Met een stanleymesje XD, ik verwachte er dus ook niet veel van.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-12 09:37
hahahi20 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:23:
[...]

Met een stanleymesje XD, ik verwachte er dus ook niet veel van.
M'n simkaartje is ook met een stanleymes bewerkt. Werkte prima op de iPhone 4 en nu op de Lumia 920.

• hondapower
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11 20:02
Ik heb de 920 nu een week en hij bevalt op zich goed. Vanmorgen alleen een zwart scherm en helemaal geen reactie meer, een reset met de aan/uit en de volumetoets werkte wel gelukkig.

Ik snap de reviews niet mbt het 'hoge' gewicht van het toestel. Totaal geen probleem.

Mijn vorige toestel was een HTC Desire, ik mis nu eigenlijk alleen het notification light.
Voor de rest is alles een verbetering, WP8 werkt snel en soepel en is verfrissend na 2,5 jaar Android.

Grootste faal echter van WP8 tot nu toe vind ik de de niet-onafhankelijke volumeregeling. Wie verzint zoiets?
Al een boel gesprekken gemist op deze manier, daarnaast is het belvolume elke keer anders omdat je daar niet bij stil staat als je bij media afspelen het volume hebt aangepast.
Hoop dat ze hier nog iets aan gaan doen.

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-12 21:14
Beste Lumia 920 gebruikers...

Ik heb een aantal vraagjes...

Is het mogelijk om een achtergrond in te stellen op de Lumia...of kan je alleen een afbeelding instellen als lockscreen (vraag van m'n meiske :P )?
Ik ben van plan om over 3 weken de telefoon aan te schaffen, hoe denken jullie dat het zit met de voorraden tegen die tijd?
Zijn er nog noemenswaardige problemen/irritaties die zich voordoen op jullie toestellen (los van het geratel van de tril en de camera bug die door de update bijna bij iedereen verholpen is).

Ben van plan om een witte Lumia te halen...en kan niet wachten!

Ik zie graag jullie reacties tegemoet!

Dank!

Verwijderd

Ladykiller007 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:17:
Beste Lumia 920 gebruikers...

Ik heb een aantal vraagjes...

Is het mogelijk om een achtergrond in te stellen op de Lumia...of kan je alleen een afbeelding instellen als lockscreen (vraag van m'n meiske :P )?
Ik ben van plan om over 3 weken de telefoon aan te schaffen, hoe denken jullie dat het zit met de voorraden tegen die tijd?
Zijn er nog noemenswaardige problemen/irritaties die zich voordoen op jullie toestellen (los van het geratel van de tril en de camera bug die door de update bijna bij iedereen verholpen is).

Ben van plan om een witte Lumia te halen...en kan niet wachten!

Ik zie graag jullie reacties tegemoet!

Dank!
je kan geen achtergrond instellen. levering blijft voorlopig moeilijk als ik het allemaal zo lees op Nokia Lumia 920 - prijzen en levertijdentopic

KPN heeft ze gewoon op voorrad icm abbo!

• Ladykiller007
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:20:
[...]

je kan geen achtergrond instellen. levering blijft voorlopig moeilijk als ik het allemaal zo lees op Nokia Lumia 920 - prijzen en levertijdentopic

Hmm dus ook niet al lockscreen ofzo?

Duidelijk...
Wilde het toestel los aanschaffen ivm een zakelijke abo...

Verwijderd

Ladykiller007 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:24:
[...]

Hmm dus ook niet al lockscreen ofzo?

Duidelijk...
Wilde het toestel los aanschaffen ivm een zakelijke abo...
op het lockscreen kan dat wel
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:25:
[...]

Wat je ook kan doen (en ik persoonlijk doe), is bij de foto instellen welke foto's je voorbij wilt laten komen op je live titel. Zo komen er bij mij ook veel foto's van mijn vriendin voorbij.

• Ladykiller007
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:25:
[...]

Oki dank voor je reactie!
vali schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:26:
[...]

Wat je ook kan doen (en ik persoonlijk doe), is bij de foto instellen welke foto's je voorbij wilt laten komen op je live titel. Zo komen er bij mij ook veel foto's van mijn vriendin voorbij.
Haha ja zat ook te denken aan zoiets..dat is een goed alternatief!! Thnx..zal het doorgeven!

• reinier.sr
Ladykiller007 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:35:
[...]

Oki dank voor je reactie!

[...]

Haha ja zat ook te denken aan zoiets..dat is een goed alternatief!! Thnx..zal het doorgeven!
Je kan het ook creatief aanpakken met een tile creator. Volgens mij kan je met wiztiles tiles maken een foto erop. Als je een aantal tiles creert met een deel van de foto en deze later op je homescreen groepeert, heb je als het ware een achtergrond.

http://wiztiles.com/designer/WiztilesDesigner.jpg

zoiets bijvoorbeeld

• Ladykiller007
reinier.sr schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:41:
[...]

Je kan het ook creatief aanpakken met een tile creator. Volgens mij kan je met wiztiles tiles maken een foto erop. Als je een aantal tiles creert met een deel van de foto en deze later op je homescreen groepeert, heb je als het ware een achtergrond.

http://wiztiles.com/designer/WiztilesDesigner.jpg

zoiets bijvoorbeeld
Haha dat is een hele creatieve oplossing, ik zal hem in m'n achterhoofd houden. Ziet er zeker wel goed uit!!
Dank!

Verwijderd

Ik heb ook witte van Bol en geen enkel probleem met de simkaart

• Cyrus The Virus
Is het mogelijk om bepaalde applicaties altijd aan te laten staan ? Ik heb nu sports tracker, en als ik andere dingen tussen tijds ga doen word die na 7 applicaties afgesloten en als ik mijn data niet save ben ik die kwijt. Wp8 mag die applicatie dus nooit zelf afsluiten

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-12 09:37
hondapower schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:59:

Grootste faal echter van WP8 tot nu toe vind ik de de niet-onafhankelijke volumeregeling. Wie verzint zoiets?
Al een boel gesprekken gemist op deze manier, daarnaast is het belvolume elke keer anders omdat je daar niet bij stil staat als je bij media afspelen het volume hebt aangepast.
Hoop dat ze hier nog iets aan gaan doen.
Ben ik ook net achter gekomen.
Wel klungelig idd. Op mn werk luister ik naar muziek, maar wil niet dat mn telefoon afgaat bij elke whatsapp bericht. Mag hopen dat dit snel wordt opgelost idd.
Komend van IOS merk je echt dat WP8 nog in de kinderschoenen staat. Niks mis mee, als zulke zaken maar snel opgelost worden.

• glvn
Russel88 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:20:
[...]

Ben ik ook net achter gekomen.
Wel klungelig idd. Op mn werk luister ik naar muziek, maar wil niet dat mn telefoon afgaat bij elke whatsapp bericht. Mag hopen dat dit snel wordt opgelost idd.
Komend van IOS merk je echt dat WP8 nog in de kinderschoenen staat. Niks mis mee, als zulke zaken maar snel opgelost worden.
De melding komt dan toch ook via je oortjes binnen, dus op zich geen probleem toch?

Ik kom van Android en daar is elk volume apart. Als je dus een een muziekapp of game opende, dan zat je sowieso met een mediavolume dat nog op maximum stond (zelfs als duwde je net je volumeknop in, dan ging je belvolume naar beneden want de app was nog niet volledig geladen) en kon de hele omgeving meegenieten. Ik vind het dus zeker niet storend dat alle volumes worden samengenomen in WP8.

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-12 09:14
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:20:
[...]

Geldt dit dan ook voor Hi?

Verwijderd

ja de HI winkel hier heeft zwarte en witte op voorraad!

• Tim2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-12 00:38
Hoe weet ik of ik portico of "oude" versie draai? Momenteel heb ik OS versie 8.0.9903.10 en firmware 1232.2109.1242.1001

Zijn dit de versies van portico of de oude?

Heb m'n toestel van bol.com

Verwijderd

Tim2010 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:35:
Hoe weet ik of ik portico of "oude" versie draai? Momenteel heb ik OS versie 8.0.9903.10 en firmware 1232.2109.1242.1001

Zijn dit de versies van portico of de oude?

Heb m'n toestel van bol.com
dat is de oude, portico heeft Build 8.0.10211.204

• Tim2010
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:36:
[...]

dat is de oude, portico heeft Build 8.0.10211.204
Hmm dat is jammer. Ik dacht dat alle nieuwe toestellen met de portico update al geïnstalleerd werden verkocht. Nu moet ik dus tot 2 februari wachten voor ik de update krijg?

Verwijderd

Tim2010 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:38:
[...]

Hmm dat is jammer. Ik dacht dat alle nieuwe toestellen met de portico update al geïnstalleerd werden verkocht. Nu moet ik dus tot 2 februari wachten voor ik de update krijg?
alleen KPN/Hi is van updates voorzien heb ik begrepen

• Reinhard
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-10 19:22
Toch maar gezwicht voor mijn eigen hebberigheid en gisteren een losse Lumia 920 bij Phonehouse Barneveld gekocht. De overstap gewaagd na jarenlang iPhone-gebruik.
Een paar vragen heb ik nu:

1. Is er een manier om de aan/uit knop te vergrendelen? Al een paar keer bleek het scherm aan te staan bij het uit de broekzak halen.

2. Is er een manier om de standaardfoto's uit de foto-tile weg te halen? Nu staan daar voortdurend voetbalplaatjes op. Op de tel. zelf heb ik die wel gevonden en weggehaald, maar ik heb het idee dat ze in de app ingebakken zitten.

3. Welke music-app dien ik te gebruiken en waar sync ik het nu mee op mijn Windows 8 pc? Ik heb Zune gedownload op de PC, maar dat herkent de Lumia niet, en Nokia Music vind ik een bewerkelijk programma en ik zie niet zo snel hoe ik daarmee gevulde playlists op mijn phone krijg.

Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-12 21:23
Reinhard schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:43:
Toch maar gezwicht voor mijn eigen hebberigheid en gisteren een losse Lumia 920 bij Phonehouse Barneveld gekocht. De overstap gewaagd na jarenlang iPhone-gebruik.

1. Is er een manier om de aan/uit knop te vergrendelen? Al een paar keer bleek het scherm aan te staan bij het uit de broekzak halen.

2. Is er een manier om de standaardfoto's uit de foto-tile weg te halen? Nu staan daar voortdurend voetbalplaatjes op. Op de tel. zelf heb ik die wel gevonden en weggehaald, maar ik heb het idee dat ze in de app ingebakken zitten.

3. Welke music-app dien ik te gebruiken en waar sync ik het nu mee op mijn Windows 8 pc? Ik heb Zune gedownload op de PC, maar dat herkent de Lumia niet, en Nokia Music vind ik een bewerkelijk programma en ik zie niet zo snel hoe ik daarmee gevulde playlists op mijn phone krijg.
1: ik heb er nog geen een. maar dat is toch een feature van de Nokia? Dat hij detecteerd wanneer hij in de broekzak gaat (scherm uit) en wanneer hij uit de broekzak gaat? (scherm aan)

https://www.youtube.com/@droommotor

• Tim2010

1. Dat kan volgens mij niet. Je hebt wel een strakke broek als dat gebeurt zeg :P

2. Het duurt even voor verwijderde foto's niet meer op de live tile verschijnen. Ik had ze ook direct verwijdert maar het duurde eventjes voor ze niet meer verschenen.

3. Je hebt geen app nodig om muziek op jee Lumia te zetten. Gewoon aansluiten via USB en je kan in Mijn Computer je Lumia in en daar middels copy en paste alle muziek/films/foto's in stoppen. Wil je per se toch een sync app gebruiken dan heb je dit nodig http://www.windowsphone.c...ows-phone-app-for-desktop (vereist windows 7 of 8). Heb je windows 8 dan kan je de Windows Phone app downloaden van de marketplace en die gebruiken.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:02

BM

Moderator Spielerij

Volgens mij niet, wellicht dat ze met licht/proximity sensoren wat kunnen doen.
Volgens mij worden die gecached en zouden ze na een tijdje vanzelf moeten verdwijnen.
Volgens mij heb je daar deze voor nodig :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

2Dit is mogelijk, je moet de fotos in je favoriteten zetten wil je dat alleen die op je live titel komen.

3 In windows 8 heb je er een app voor (wordt automatisch geinstalleerd als je phone aansluit), ik weet niet of ze deze al voor windows 7 hebben uitgebracht maar dat lijkt mij wel.

edit: gevonden, als het goed is kan je hiermee syncen op windows 7.

[ Voor 8% gewijzigd door vali op 22-01-2013 12:57 ]

• reinier.sr
Ik kreeg dat programma om te syncen automatich geinstalleerd en in het startmenu toen ik mn L920 voor het eerst aansloot om mijn windows 8 PC

Verwijderd

reinier.sr schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:59:
Ik kreeg dat programma om te syncen automatich geinstalleerd en in het startmenu toen ik mn L920 voor het eerst aansloot om mijn windows 8 PC
same here :) werkt super handig met die app!
reinier.sr schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:59:
Niet iedereen heeft al windows 8 :P Al raad ik het erg aan als je meerdere computers hebt en gebruik maakt van wp8. Er is zelfs nu een app voor Windows 8 dat je vanaf je pc/laptop en/of tablet apps kan installeren op je telefoon. Werkt echt super (hoef je niet meer de browser te gebruiken).

• reinier.sr
vali schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:03:
[...]

Niet iedereen heeft al windows 8 :P Al raad ik het erg aan als je meerdere computers hebt en gebruik maakt van wp8. Er is zelfs nu een app voor Windows 8 dat je vanaf je pc/laptop en/of tablet apps kan installeren op je telefoon. Werkt echt super (hoef je niet meer de browser te gebruiken).
Idd ik had hiervoor een android phone en kon je ook vanuit de browser, apps op je telefoon installeren. Dat werkt idd super!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-12 09:16
Ben zeer tevreden over het toestel. Zit alleen met dat ik meerdere mail accounts op het toestel heb maar ze hebben allemaal het zelfde icoontje ( dus ik kan niet welk icoontje welke mail is )
Wizztile werkt helaas ook niet want daar kan ik niet zelf selecteren welke applicatie kan veranderen kwa icoon.

Ik kan de tile groter maken maar dat vind ik persoonlijk te groot voor mail.

Iemand een idee?

[ Voor 10% gewijzigd door corporalnl op 22-01-2013 13:43 ]

Verwijderd

corporalnl schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:43:
Ben zeer tevreden over het toestel. Zit alleen met dat ik meerdere mail accounts op het toestel heb maar ze hebben allemaal het zelfde icoontje ( dus ik kan niet welk icoontje welke mail is )
Wizztile werkt helaas ook niet want daar kan ik niet zelf selecteren welke applicatie kan veranderen kwa icoon.

Ik kan de tile groter maken maar dat vind ik persoonlijk te groot voor mail.

Iemand een idee?
icoontje wat groter maken en dan zie je wel van wel account het is

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:43
Je kan je accounts ook allemaal aan elkaar linken, dan heb je nog maar 1 app te openen.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• corporalnl
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:44:
[...]

icoontje wat groter maken en dan zie je wel van wel account het is
Zoals ik gezegt heb vind ik dat te groot voor mail. :)

Verwijderd

corporalnl schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:46:
[...]

Zoals ik gezegt heb vind ik dat te groot voor mail. :)
tsja dat is dan persoonlijk, ik heb er totaal geen probleem mee. heb gewoon de rest kleiner gemaakt

• corporalnl
zonoskar schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:46:
Je kan je accounts ook allemaal aan elkaar linken, dan heb je nog maar 1 app te openen.
Dan zit de mail door elkaar, dat maakt het onoverzichtelijk

• sopsop
  • Laatst online: 19-12 16:34

sopsop

[v] [;,,;] [v]

sopsop schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:49:
Crap. Gisteren mijn NFC tags binnenkregen, zijn ze niet NDEF formatted. Ik opzoeken hoe dat moet, blijkt het gewoon een flaw in Windows Phone 8 te zijn. Met bijvoorbeeld Android kun je ze prima schrijven zonder dat ze geformatteerd zijn, sterker nog, als je dat een keer gedaan hebt kun je ze ook met WP8 beschrijven.

Dat formatteren houdt alleen in dat de NDEF structuur op de chip staat, hetzij leeg, hetzij gevuld. De WP8 NFC-library kan er in ieder geval niet mee omgaan. Nou weer iemand zien te vinden met een SGSIII die ze voor mij even kan beschrijven.
Zo. Even de Mediamarkt ingelopen, Galaxy S3 gepakt, aangemeld op 't gastnetwerk van de MM, ingelogd met mijn oude google play account* en NXP NFC TagWriter gedownload en mijn 11 tags beschreven. Kreeg wel een paar scheve blikken van wat medewerkers door de hele administratie van tags uit zakjes bliepen en in een ander zakje, maar ze zijn allemaal geformatteerd _/-\o_

* uiteraard dat account ook weer van de telefoon afgetieft

[ Voor 3% gewijzigd door sopsop op 22-01-2013 13:53 ]

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-12 14:47

defcon84

Multipass?

haha prachtig :)

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:47

Misschien heb je hetzelfde probleem als wat ik in het begin had met mijn Lumia 900, namelijk dat de zoekfunctie (vergrootglasknopje rechtsonder) standaard wel gebruikt kan worden als je telefoon vergrendeld is.
Je kan bij instellingen uitzetten dat deze gebruikt kan worden als je telefoon vergrendeld is.

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:57
Kan ook de gevoeligheid van het scherm zijn....

Verwijderd

Met Windows Media Player kan het ook.

• Gers72
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-06-2021
Iemand ervaring met het terugsturen van het toestel voor reparatie? Hoelang ben je hem ongeveer kwijt?
Mijn Lumia920 wordt morgen opgehaald door UPS ... :(

Verwijderd

Gers72 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:51:
Iemand ervaring met het terugsturen van het toestel voor reparatie? Hoelang ben je hem ongeveer kwijt?
Mijn L800 duurde destijds een dag of 10

Verwijderd

Gers72 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:51:
Bij mijn Lumia 920 was het een kleine 2 weken, dit was echter tijdens de feest dagen.

Verwijderd

Wat heeft dit met de Lumia 920 te maken :?

[ Voor 72% gewijzigd door PaT op 22-01-2013 23:25 ]

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:18
Ik lees hier en daar dat men de portico update vanuit hun provider krijgt.
Aangezien mijn abonnement pas 18-02 ingaat, houdt het dan in dat ik de update voorlopig niet krijg?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• Planet X
Je abonnement staat helemaal los van de updates voor je telefoon.De update rolt bij je binnen als de provider van je telefoon deze beschikbaar stelt voor je type telefoon.Type wil zeggen de toestel code.

• ieteke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11-2020
De witte Lumia 920 besteld. Ben benieuwd, nu in bezit van Iphone 4. Levertijd 1 tot 1,5 week via KPN.

Verwijderd

Toch maar besteld een zwarte bij vodafone! Nu kwam ik een topic tegen wat wel interessant was namelijk, Op NaviFirm staat een dev firmware die geflashed kan worden daar las ik dus ook dat je dan apps kan side-loaden als je natuurlijk dan ook developer word 99 P.J. maar omdat ik IT student ben zag ik op me dreamspark account dat ik gratis de SDK kon downloaden met een gratis developer account.
Hierdoor kan je theoretisch gezien dus apps side-loaden.

Iemand met een nokia al geprobeerd?

Bron XDA http://forum.xda-develope...t=dreamspark#post37021650

Ok, I think we are misunderstanding each other. Did you get the Dev ROM on your phone? If so you still need to developer unlock your phone to sideload apps to it and for that, yes you would need the Windows Phone SDK. But you also would need to have a developers account.

Well you have to sign up for it. It normally costs $99 a year but if you are a student you can get it for free if your school is registered with the dreamspark program (dreamspark.com)

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-12 15:09
Ik heb een 920 uit Duitsland. Hoe kan ik zien van welke provider ik afhankelijk ben voor de updates? Of is dit alsnog gewoon mijn Nederlandse provider?

[ Voor 5% gewijzigd door RuudBurger op 22-01-2013 23:10 ]

• Reinhard
vali schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:03:
[...]

Inmiddels na eindeloos gepruts bij Nokia Music beland. Dat downloaden op de pc loste alle problemen op. Synoden van muziek, aanmaken van playlists etc gaat nu als een zonnetje

Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3

• Reinhard
ieteke schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 22:41:
De witte Lumia 920 besteld. Ben benieuwd, nu in bezit van Iphone 4. Levertijd 1 tot 1,5 week via KPN.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb nu ook sinds deze week een 920 na jarenlang iPhone. Ik begin meer en meer te twijfelen: iOS blijkt toch wel uitermate mooi uitgekristalliseerd te zijn, met heel veel handige apps die het leven flink veraangenamen.
Bij Windows Phone mis ik toch nog behoorlijk wat dingen, en het gewicht en de glibberigheid van het toestel vallen me toch wel op. Ik gun het nog wat tijd, en ongetwijfeld komen er meer en verbeterde apps, maar de overgang is toch wel erg groot.
Ben benieuwd naar jouw ervaringen straks.

• Pyramiden
Ik kan wel huilen, mijn 920 van Bol blijkt ook geen simkaarten uit te kunnen lezen en kan dus niet bellen en SMS en... dat word een paar weken op Nokia care wachten...

Verwijderd

hahahi20 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 00:45:
Ik kan wel huilen, mijn 920 van Bol blijkt ook geen simkaarten uit te kunnen lezen en kan dus niet bellen en SMS en... dat word een paar weken op Nokia care wachten...
direkt omruilen?!

• Planet X
RuudBurger schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 23:10:
Ik heb een 920 uit Duitsland. Hoe kan ik zien van welke provider ik afhankelijk ben voor de updates? Of is dit alsnog gewoon mijn Nederlandse provider?
Ik zit met mijn unlocked Vodafone.de toestel op KPN en kreeg eergisteren gewoon de update aangeboden. Het heeft dus niets te maken met welke sim-card jij gebruikt. Jouw toestel heeft een code en deze code bepaald wat de oorsprong is van je Lumia en welke provider je update uit zal rollen.

• Planet X
Heb je de kaart niet toch verkeerd om in je toestel gedaan? Gebeurde mij ook het eerst... 8)7

• phoenix_555
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-12 08:23
Ik heb de mijne gisteren binnen en ik heb een paar vraagjes
Opladen van mijn telefoon gaat maar tot 99% zowel de app als lockscreen geef maar 99% aan, klopt dit?

Als ik nu.nl app open en bij tech de MS surface artikel open dan krijg ik mijn homescreen weer te zien, hij crashed elke keer als ik dat doe, andere er last van?

Battery is niet al te best.... Ik had hem vanochtend van de lader gehaald om 7:30 toen gaf ie 100% aan en 1 dag en 15 uur, nu geeft ie 94% en 13 uur aan...

Als ik een app blokkeer op de achtergrond, houdt dit in dat hij de live tile niet meer ververst?

Sommige apps verversen niet en moet ik erop drukken, ligt dit gewoon aan de app dan? of werkt live tile zo?

Verwijderd

phoenix_555 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 08:54:
Als ik nu.nl app open en bij tech de MS surface artikel open dan krijg ik mijn homescreen weer te zien, hij crashed elke keer als ik dat doe, andere er last van?
Dat is vermoedelijk het slecht afvangen van een verbindingsfout.
Battery is niet al te best.... Ik had hem vanochtend van de lader gehaald om 7:30 toen gaf ie 100% aan en 1 dag en 15 uur, nu geeft ie 94% en 13 uur aan...
Dat komt omdat als je hem smorgens gebruikt de extrapolatie van je gebruik veel effect heeft op de geschatte batterijduur
Als ik een app blokkeer op de achtergrond, houdt dit in dat hij de live tile niet meer ververst?
Nee, de meeste apps gebruiken een push functie in WP8 die niet afhankelijk is van de app. Sommige apps updaten de tile ook direct. Daarvoor moet de app dus wel actief zijn.

• Stinu
hahahi20 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 00:45:
Ik heb de mijne gisteren gewoon terug gestuurd naar bol.com.
Het toestel was kapot toen ik het kreeg, dus wil ik ofwel een nieuwe ofwel mijn geld terug. :)
Ik wil niet dat ze dat toestel laten maken, aangezien ik enkel een 100% werkend product koop.

• corporalnl
Heb mijn toestel nu 5 dagen, ben overgestapt van een iPhone. En moet zeggen het is in het begin wennen, maar nu denk ik wat een heerlijk toestel.
Tuurlijk missen er wel wat apps maar dat is een kwestie van tijd.

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:03
Wat is jullie primaire keuze geweest om voor een 920 te kiezen en niet voor de 820? Het zijn 2 schitterende telefoons en ik kan (dus) heel moeilijk kiezen ;).

volgens mij een afweging maken tussen:

groot vs klein
gewicht
verschil in camera
verschil in opslag en potentiele opslag
snelheid (al scheelt dit niet zo heel veel)
resolutie?

Memories of yesterday, will grow, but never die

• ieteke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11-2020
Reinhard schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 00:04:
[...]

Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb nu ook sinds deze week een 920 na jarenlang iPhone. Ik begin meer en meer te twijfelen: iOS blijkt toch wel uitermate mooi uitgekristalliseerd te zijn, met heel veel handige apps die het leven flink veraangenamen.
Bij Windows Phone mis ik toch nog behoorlijk wat dingen, en het gewicht en de glibberigheid van het toestel vallen me toch wel op. Ik gun het nog wat tijd, en ongetwijfeld komen er meer en verbeterde apps, maar de overgang is toch wel erg groot.
Ben benieuwd naar jouw ervaringen straks.
Ik ben inderdaad bang dat er in stabiliteit wel ingeleverd moet worden. Maar ik vind de Iphone 5 weinig vernieuwend en ik heb niet het idee dat snel IOS 7 zal worden aangeboden. Wordt het echt een ramp met de Lumia, dan is marktplaats gewillig, we gaan het proberen. Heb je trouwens een zwarte of een witte? De zwarte is mat en zal minder glad zijn?? De witte zal wel gladder zijn, omdat het hoogglans is. Na twijfelen heb ik toch voor de witte gekozen.
Pagina: 1 ... 38 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;