[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 111 Laatste
Acties:
  • 586.772 views

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:37
Russel88 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:08:
Hoogstwaarschijnlijk ben ik superdom hoor.
Maar AngryBirds roost opgestart en kan helemaal niks spelen. Is gewoon 1 grote advertentie app van AngryBirds waarbij je apps mag kopen.

Klopt mn redenatie? Was op zoek naar leuke spelletjes voor mn neefje voor de kid's corner :)
Klopt, het is een soort portaal waar je die troep vandaan kan halen (wat ook in de store kan). Wel jammer dat ze geld kosten. Ben niet vies van betalen voor een App maar wel als deze gratis is op andere platformen.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Popmart1970 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:10:
Hahahahaha.....gisteren mn rode 920 besteld!!! Gelijk op facebook ff status gemaakt hierover!

Gelijk al berichten...weet je het zeker???? is wel windows phone he....!!

Gezien de populariteit van dit toestel....zal het niet lang duren of wp8 en de daarbij behorende phones zullen "hot"worden bij t grote publiek!!!
Snap dat ook niet helemaal waarom mensen zo tegen WP zijn. In mijn klas (studeer informatica) is er nu ook een medestudente die de overstap van een android naar de htc 8s heeft gemaakt. Die wilt ook geen ander OS meer op haar phone, helemaal happy
chaoscontrol schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:10:
[...]

Klopt, het is een soort portaal waar je die troep vandaan kan halen (wat ook in de store kan). Wel jammer dat ze geld kosten. Ben niet vies van betalen voor een App maar wel als deze gratis is op andere platformen.
Zover ik weet is angry birds gewoon gratis. Net als wordfeud kan je hem gratis spelen als je op proberen drukt. Je hebt dan wel reclame, mja als je daarma geen genoegen hebt kan je hem altijd kopen voor paar euro.

[ Voor 28% gewijzigd door vali op 24-01-2013 12:12 ]

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27
chaoscontrol schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:10:
[...]

Klopt, het is een soort portaal waar je die troep vandaan kan halen (wat ook in de store kan). Wel jammer dat ze geld kosten.
Hahahaha.
Hiermee adverteerde Nokia/Microsoft mee toch? Dat ze als eerste AngryBirds Roost hebben en WP8 exclusive zou zijn, in ieder geval een tijdje.
Meteen verwijderd. Gebeurt wel supersnel. Apps verwijderen gebeurt op Wp8 echt snel. Heb het maar 2 keer gedaan, maar was instant weg. Ben beniuwd of ze ook fysiek verwijderd zijn.
Uiteindelijk heb ik ook maar portico geflashed. Ben benieuwd of het skype probleem dan weg is. Ik hoop dat deze echt de juiste is voor unlocked witte l920. Zie nu namelijk bij info onder het kopje provider "CV NL v2" staan.
ivibes schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:26:
[...]

Voor een simlockvrije en 'unbranded' versie moet je deze hebben:

[afbeelding]
edit:

Ik zie bij extra's en informatie bij mobile operator name "000-NL" staan. Dit had ik ook voordat ik de rom flashde. Lijkt mij dat ik nog steeds een unlockede phone heb en niet een provider versie heb geflashed.

Blauwe rij met pixels is nog steeds aanwezig jammer genoeg. Zie op bol.com dat er geen enkele op voorraad zijn en zie het niet zitten om 8 weken op een nieuwe te wachten. Dan maar mijn surface pakken als ik zo graag wil videobellen (met alleen mijn front camera aan). Heb het alleen met skype namelijk.

[ Voor 41% gewijzigd door vali op 24-01-2013 13:02 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:15

BM

Admin Softe Goederen
Russel88 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:18:
[...]

Hahahaha.
Hiermee adverteerde Nokia/Microsoft mee toch? Dat ze als eerste AngryBirds Roost hebben en WP8 exclusive zou zijn, in ieder geval een tijdje.
Meteen verwijderd. Gebeurt wel supersnel. Apps verwijderen gebeurt op Wp8 echt snel. Heb het maar 2 keer gedaan, maar was instant weg. Ben beniuwd of ze ook fysiek verwijderd zijn.
Grote kans van niet. Maar dat is niet anders als dat je op je Windows pc een map verwijderd, dat is vaak ook snel weg, maar dat betekend niet dat alle bitjes ook op 0 gezet zijn. Enkel de verwijzing word verwijderd, en de ruimte is weer beschikbaar voor andere software :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

Russel88 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:08:
Hoogstwaarschijnlijk ben ik superdom hoor.
Maar AngryBirds roost opgestart en kan helemaal niks spelen. Is gewoon 1 grote advertentie app van AngryBirds waarbij je apps mag kopen.

Klopt mn redenatie? Was op zoek naar leuke spelletjes voor mn neefje voor de kid's corner :)
zelfde probleem , kon het niet vinden

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:20:
[...]

zelfde probleem , kon het niet vinden
de gratis probeer versie is ook best leuk!

• Reinhard
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 13:54
Uhm... mijn accu houdt het eigenlijk nauwelijks een dag vol: helderheid op medium of aanpassen aan omstandigheden, en wifi maar sporadisch aan. Wat vreet er dan nog zoveel stroom?

Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3

• Russel88
Met CinemaGraph gespeeld gisteren.
Naar mezelf gemaild. Op telefoon resultaat bekeken, ikke denken wat een buggy software. Retetraag.
Zie nu op m'n pc, dat de gif gewoon 12 Mb is.....
Waarschijnlijk even naar de settings kijken :)

Maar wel leuke speelgoed.

• Bucephalus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:49
Reinhard schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:28:
Uhm... mijn accu houdt het eigenlijk nauwelijks een dag vol: helderheid op medium of aanpassen aan omstandigheden, en wifi maar sporadisch aan. Wat vreet er dan nog zoveel stroom?
Probeer dit eens, staan wel paar goeie tips. Ook NFC uitzetten als je het niet gebruikt kan nog wel eens helpen. http://discussions.nokia....-820-and-920/td-p/1617864

Verwijderd

Bucephalus schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:31:
[...]

Probeer dit eens, staan wel paar goeie tips. Ook NFC uitzetten als je het niet gebruikt kan nog wel eens helpen. http://discussions.nokia....-820-and-920/td-p/1617864
Ik heb toestel met portico, wifi, bluetooth, data altijd aan en doe 2 dagen met de accu.

• phoenix_555
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-02 11:56
De batterij van die van mij deed het gisteren ook niet al te best, nu iets beter maar nu al op 63% terwijl ik hem om half 8 eruit heb gehaald.
Ik heb NFC uit, Nokia drive geblokkeerd, auto helderheid maar wel skype sinds anderhalf uur aan.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:56
NFC uitzetten helpt niks, dat kost nauwelijks energie. Achtergrond taken blokkeren wel, maar dan limiteer je wel de functionaliteit.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Verwijderd

Heeft iemand de visual voicemail van t-mobile aan de praat gekregen op de lumia 920? Ik heb een zwarte via Bol.com maar krijg de visual voicemail niet aan de praat, alleen maar de gewone voicemail.

• chaoscontrol
Ik heb mijn oude HTC Desire HD hier nog liggen, nu dus op vliegtuigstand. Staat al 5 dagen aan en is nog niet op de helft van de accu! En dan te bedenken dat het ding nog geen dag meeging met normaal gebruik! :+

NFC uitzetten helpt bij de Lumia in mijn ervaring niet. Bluetooth weet ik niet maar heb ik uitstaan vanwege een irrationele angst dat mensen anders mijn toestel kunnen hijacken. :P Wifi etc staan wel de hele dag aan!

Verwijderd

Bij mijn toestel maakt het gebruik van EDGE of 3G een heel groot verschil.
Als 3G aanstaat hou ik het amper een dag vol terwijl dat via EDGE 2 dagen is.

Ook gebruik van de telefoon in steden als Brussel waar het bereik slecht is trekt de telefoon zichzelf heel snel leeg. (veel sneller dan bij mijn vorige SGS3)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:32:
[...]

Ik heb toestel met portico, wifi, bluetooth, data altijd aan en doe 2 dagen met de accu.
Raar is dat dan toch vind ik, heb zelf ook portico er al opzitten en mijne houd het bij lange na geen dag vol..

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik schakel veel tussen 2g en 3g om batterij te sparen. Duurt het bij jullie ook zo lang (30 sec.) voordat hij dan weer netwerk heeft?

• chaoscontrol
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:27:
[...]

Raar is dat dan toch vind ik, heb zelf ook portico er al opzitten en mijne houd het bij lange na geen dag vol..
Ik zou het met een korrel zout nemen, er zijn altijd wat users die bij 'zwaar gebruik' een week met hun telefoon kunnen spelen. Of ze weten niet wat zwaar gebruik is, of ze hebben de magische telefoon die verder niemand heeft. :+

Verwijderd

chaoscontrol schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:30:
[...]

Ik zou het met een korrel zout nemen, er zijn altijd wat users die bij 'zwaar gebruik' een week met hun telefoon kunnen spelen. Of ze weten niet wat zwaar gebruik is, of ze hebben de magische telefoon die verder niemand heeft. :+
En dan nog niets. Bij mijn oude telefoon (android) verdween het 3G logotje wanneer ik binnen bereik van een wifi zone was. Klopt het dat het nu niet zo is? Twijfel nu steeds of hij wel of niet connectie heeft met wifi omdat dat logo er blijft staan.

• Reinhard
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:32:
[...]

Hier ook Portico, en alle tips uit het elders genoemde topic toegepast. Ik las ook dat de accu na een aantal dagen een paar keer opgeladen te zijn geweest langer mee gaat en beter wordt, of is dat onzin?

Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3

• Reinhard
Hoe maak je trouwens een screendump met je Lumia 920? Bij de iPhone was dat handig,. maar heb het hier nog niet kunnen ontdekken.

• chaoscontrol
Reinhard schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:35:
Hoe maak je trouwens een screendump met je Lumia 920? Bij de iPhone was dat handig,. maar heb het hier nog niet kunnen ontdekken.
Start knop + power knop

• Reinhard
Dank! Start en Windws-knop dus ;-)

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-02 21:59
Swerfer schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:07:
Er worden al Lumia's uitgeleverd met de Portico update. Ik denk dat als je er nu één besteld dat de Portico update er wel bij zit. Vooral als de telefoon niet direct op voorraad is...
Hmmm oke duidelijk...
Thnx

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
penscup62 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:20:
Gisteren via NCS zonder problemen de NL portico update geïnstalleerd - 1232.5951.1249.1002 -
deze staat gewoon in de lijst.
Ik heb een witte Lumia zonder abbo via Bol.com (17-1-2013) waar dus nog geen update op zat.

offtopic:
Btw ik ben een vrouw ;) Zijn er meer dames hier?
Ik heb altijd het idee dat er vooral mannen op fora actief c.q. geïnteresseerd zijn in nieuwe ontwikkelingen/toestellen/gadgets. Doe al 'mee' sinds de nokia 5110 (1998-1999), al heel lang dus ha ha..
Ik ben ook een vrouw en ben sinds 1997 gadget verslaafde;_) ;) :)

Lidy

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:39
Zojuist bericht gehad dat mijn draadloze lader onderweg is. Best vlot, 17e de nokia ontvangen, 18e de bon op de post gedaan.

Verwijderd

Verzending cadeau Nokia actie
Uw gekozen product zal binnen 5 werkdagen aangeboden worden bij Post NL ter attentie van:
/me :)
Uw pakket is te volgen op: <Track & Trace>

Leuk! De wireless charger komt er aan!
Staat niet bij of ik ook daadwerkelijk de gekozen kleur ga ontvangen of dat het m'n 2e keus zal worden.
Hoop dat ik gewoon de zwarte krijg. :)

12e besteld / op de post gedaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2013 16:21 ]

• reinier.sr
  • Laatst online: 20:58
Sh0ckTr00per schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:20:
Zojuist bericht gehad dat mijn draadloze lader onderweg is. Best vlot, 17e de nokia ontvangen, 18e de bon op de post gedaan.
same here, ik krijg nu ook een track and trace. Binnen 5 dagen wordt hij opgestuurd :D

• fredman159
  • Laatst online: 24-11-2025

fredman159

There are no frogs here ...

En hier ook, hij is onderweg inclusief track&trace. Cool! Draadloos laden for teh win :P

The revenge of the mutant signature of doom is upon us!

Verwijderd

Was vergeten handtekening te zetten op die bon.. Zou dat groot probleem zijn?

• reinier.sr
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:28:
Was vergeten handtekening te zetten op die bon.. Zou dat groot probleem zijn?
Dat heb ik ook niet gedaan, kom ik nu achter. Lijkt mij niet dat ze hem dan niet opsturen.

Edit.
De track and trace geeft aan:
Zending opgehaald en in sorteerproces

[ Voor 12% gewijzigd door reinier.sr op 24-01-2013 17:06 ]

• chaoscontrol
Hier is ie ook onderweg! :D

Verwijderd

zullen we een "de lader is onderweg" topic openen? :P

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:52:
HAHAHAHAHAHA !!!! :+

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

• chaoscontrol
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:52:
Nokia Lumia draadloze lader - Het prijzen en levertijden topic. :+

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:34
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:01:
Heeft iemand de visual voicemail van t-mobile aan de praat gekregen op de lumia 920? Ik heb een zwarte via Bol.com maar krijg de visual voicemail niet aan de praat, alleen maar de gewone voicemail.
Visual Voicemail van tmobile is voor iPhone. De versie van wp8 werkt anders.
Die van iPhone is gewoon een shortcut naar je voicemailbox. Wp8 krijgt een geluidsbestand binnen

• marrik
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-07-2025

marrik

Live long and prosper

Weet iemand hoe je de naam van je L920 kunt instellen?

Marrik

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:38
marrik schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:01:
Met die app/dat programma dat ze voor windows hebben, voor windows 8 staat hij in de store en anders moet je even googlen.

Verwijderd

marrik schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:01:
Je pc ziet de Lumia 920 als harde schijf. Je kan gewoon de naam van de schijf veranderen in je explorer. super makkelijk!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:55
M'n L920 9 november in Dld gekocht.
Stiekem toch actie formulier voor draadloze lader opgestuurd.
Vandaag ook mail gehad dat ie onderweg is.
#Blij!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-02 21:24

Swerfer

Hmm...

dr_dreey schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:08:
#Blij!
Als ik hem daardoor niet krijg, kom ik hem bij jou halen ;)

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Verwijderd

Folkifoon schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:28:
Ik schakel veel tussen 2g en 3g om batterij te sparen. Duurt het bij jullie ook zo lang (30 sec.) voordat hij dan weer netwerk heeft?
Connectie maken met 3G gaat snel. Maar van 3G naar 4G is echt bizar.
Eerst gaat hij naar E en dan pas naar L (duurt een heel eindje).

Verwijderd

Vanmiddag opgehaald bij PhoneHouse overvecht had de laatse :) ik moet zeggen het is top
Wel wennen en whatsapp mag wel een update krijgen en zo krijg ik mijn live tile niet aan het werk van facebook of twitter. Heb ook Snes emulator geinstalleert heerlijk:)

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:56
#Blij!
Stiekemerd! Heb je dan ook de Duitse bon opgestuurd?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 31-01 11:42
#Blij!
Watwat, dat lukt? Lol, ik heb mijn 920 ook uit duitsland en heb net alles vandaag uitgeprint, ready om t op te sturen. :)
Je hebt de originele bon (kopie van) erbij gedaan?

Edit: euhhh quotte de verkeerde :)

[ Voor 38% gewijzigd door deBennie op 24-01-2013 21:46 ]

• ieteke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11-2020
offtopic:
Btw ik ben een vrouw ;) Zijn er meer dames hier?
Ik heb altijd het idee dat er vooral mannen op fora actief c.q. geïnteresseerd zijn in nieuwe ontwikkelingen/toestellen/gadgets. Doe al 'mee' sinds de nokia 5110 (1998-1999), al heel lang dus ha ha..
Jazeker, zijn er meer vrouwen. Ik ben ook geïnteresseerd in alles rondom waar maar een stekker aan zit of in kan. Vooral Apple; iMac, iPhone, Apple TV, iPad. Maar nu na twee Iphones (3G en 4) toch gezwicht voor de Lumia 920 in het wit, komt hopelijk eind volgende week binnen. :) iOS 6 wordt saai en ik wil weer iets nieuws. Voor de iPhone een N73 gehad en zo'n gouden swingle ding (weet de naam niet meer, 7370), daarvoor volgens mij nog een 3310. Ik ben heel erg benieuwd.

[ Voor 0% gewijzigd door PaT op 24-01-2013 21:48 ]

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

#Blij!
Ben ik ook wel benieuwd naar, ook een Duitse L920 hier... en wat vul je dan in bij Dealer?

Is er eigenlijk al iemand die met een 'unbranded/carrier free' 920 de PR1.1 update via de 'officiele' weg heeft ontvangen? (OTA)

[ Voor 37% gewijzigd door iVibes op 24-01-2013 21:29 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

ieteke schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:25:
offtopic:

Jazeker, zijn er meer vrouwen. Ik ben ook geïnteresseerd in alles rondom waar maar een stekker aan zit of in kan.
offtopic, dus weg
Goed om te zien dat er meer mensen die switch van iPhone naar de 920 maken!

[ Voor 8% gewijzigd door PaT op 24-01-2013 21:48 ]

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:37
offtopic, dus weg

[ Voor 93% gewijzigd door PaT op 24-01-2013 21:48 ]

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

offtopic, dus weg

[ Voor 93% gewijzigd door PaT op 24-01-2013 21:48 ]

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Ben ook zo een die de iPhone heeft laten gaan na de 3G en de 4 !!!
De presentatie van de iPhone 5 en het iOS 6 waren voor mij dusdanig teleurstellend dat ik het toen al zei....BEN ER KLAAR MEE !!!

Nu over 2-3 weken hoop ik mn Lumia in mn handen te hebben en de Appelaars te laten zien wat ze missen!!

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

• Ladykiller007
@ Mods...

Kunnen jullie ook vertellen of er een tweakers app voor windows phone komt? Zou wel leuk zijn!!!

• chaoscontrol
Ladykiller007 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:58:
@ Mods...

Kunnen jullie ook vertellen of er een tweakers app voor windows phone komt? Zou wel leuk zijn!!!
Die is er!

http://www.windowsphone.c...54-e011-854c-00237de2db9e

(Hij is alleen bagger :+)

• reinier.sr
Weet iemand of er een setting of app is, waarmee je je scherm in portrait kan locken? Mijn enige grote iritatiepunt in wp8 :| Ik kan het zelf niet vinden in de settings of app store

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

reinier.sr schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:09:
Weet iemand of er een setting of app is, waarmee je je scherm in portrait kan locken? Mijn enige grote iritatiepunt in wp8 :| Ik kan het zelf niet vinden in de settings of app store
Volgens mij niet, voor WP7 is er ook alleen een 'hack' beschikbaar voor 'developer-unlocked' devices:
http://windowsphonehacker...ion_lock_release-02-06-12

• dr_dreey
Wat betreft mijn Duitse L920 en de oplader actie in NL.
Ik heb NL formulier ingevuld en opgestuurd met imei code en copy van media markt bon Nordhorn Dld waar ik m gekocht heb. Verder aangegeven dat ik de foon in Dld zonder abbo heb gekocht i.v.m. latere release in NL. Vandaag kreeg ik mail terug dat draadloze oplader verstuurd is. Blijkbaar maken ze er geen probleem van dat ie uit Dld komt...

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:44

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

dr_dreey schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 00:20:
Wat betreft mijn Duitse L920 en de oplader actie in NL.
Ik heb NL formulier ingevuld en opgestuurd met imei code en copy van media markt bon Nordhorn Dld waar ik m gekocht heb. Verder aangegeven dat ik de foon in Dld zonder abbo heb gekocht i.v.m. latere release in NL. Vandaag kreeg ik mail terug dat draadloze oplader verstuurd is. Blijkbaar maken ze er geen probleem van dat ie uit Dld komt...
Niet meer dan terecht vind ik. Ik vind dat ze overigens alle NL kopers tegemoet moeten komen op een of andere manier en niet alleen als je de 920 bij een van de partners hebt gekocht. Dit ivm de extreem lange levertijden. Ik had het na de persco al voorspeld dat ze midden januari niet gingen halen en dat het voor sommigen eerder begin februari of nog later zou worden en voor dat ze helemaal goed en wel in de winkels liggen het wel eind feb zou worden. Blijkbaar deed mijn glazen bol het toen wel eventjes, want ik begin aardig gelijk te krijgen.

XBL: MRE Inc

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:34
#Blij!
Wat voor winkel heb je opgegeven dan?

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-01 18:01

alwinus

Tweaked

Zie 2 berichten boven je. Mediamarkt in Duitsland. Ik ga vandaag ook alles opsturen. Ook gekocht bij een Mediamarkt in duitsland. Je kan op het formulier gewoon mediamarkt aangeven :)

Verwijderd

Pas op, als je zegt dat je een vrouw bent wordt je post verwijderd!

• marrik

marrik

Live long and prosper

hahahi20 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:04:
[...]

Met die app/dat programma dat ze voor windows hebben, voor windows 8 staat hij in de store en anders moet je even googlen.
Ik weet niet welke app je bedoelt uit de Win8 Store? Google leverde niets op. :-(
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:08:
[...]

Je pc ziet de Lumia 920 als harde schijf. Je kan gewoon de naam van de schijf veranderen in je explorer. super makkelijk!
Dat werkt wel maar half. :) Als ik me aanmeld op msn dan is dit nog altijd "aangemeld op Windows Phone" in plaats van de ingestelde 'harddisk' naam.

Marrik

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
Zucht.. vriendin wil graag de rode versie, en raad maar. Niet te krijgen met abo in NL. Alles afgebeld, "Nee meneer, we kunnen alleen zwart of wit leveren" >_>

Heb ik alleen nog wat vraagjes over. Dit komt grotendeels voor uit mijn gebruik met de Lumia 800 (geweldig ding)

1.) Ik zie dat hij als externe schijf gezien wordt in windows. Betekend dit ook dat Zune niet meer nodig is?
2.) Offline navigatie, hoeveel schijfruimte neemt Nederland ongeveer in?
3.) Offline navigatie, kan ik gewoon 3g uitzetten om de navigatie te gebruiken (in buitenland bijvoorbeeld)? Dit omdat de Lumia 800 erover begon te zeuren dat het niet kon.

[ Voor 60% gewijzigd door corset op 25-01-2013 09:26 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

marrik schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:09:
[...]

Ik weet niet welke app je bedoelt uit de Win8 Store? Google leverde niets op. :-(

[...]

Dat werkt wel maar half. :) Als ik me aanmeld op msn dan is dit nog altijd "aangemeld op Windows Phone" in plaats van de ingestelde 'harddisk' naam.
klopt, werd bij mij ook pas na een uur of 6 aangepast na inloggen

Verwijderd

lanerios schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:20:
Zucht.. vriendin wil graag de rode versie, en raad maar. Niet te krijgen met abo in NL. Alles afgebeld, "Nee meneer, we kunnen alleen zwart of wit leveren" >_>

Heb ik alleen nog wat vraagjes over. Dit komt grotendeels voor uit mijn gebruik met de Lumia 800 (geweldig ding)

1.) Ik zie dat hij als externe schijf gezien wordt in windows. Betekend dit ook dat Zune niet meer nodig is?
2.) Offline navigatie, hoeveel schijfruimte neemt Nederland ongeveer in?
3.) Offline navigatie, kan ik gewoon 3g uitzetten om de navigatie te gebruiken (in buitenland bijvoorbeeld)? Dit omdat de Lumia 800 erover begon te zeuren dat het niet kon.
1.) De Lumia 920 werkt niet met Zune. Voor windows 7 en windows 8 kun je een app installeren op je pc.
2.) Nederland is ongeveer 150 MB
3.) Je kan data uitschakelen, ook in het buitenland, mits je de juiste kaarten hebt geinstalleerd. Dit kon trouwens ook met de Lumia800 hoor!

• corset
Cool! Ik moet zelf zeggen, ik heb een Lumia overgehouden via werk aan een Yab Yum Nokia event (was wel leuk haha) voor de 800, was een erg vroege versie. En die zeurde dat GPS niet meer zou werken als 3G uit ging :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

lanerios schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:32:
Cool! Ik moet zelf zeggen, ik heb een Lumia overgehouden via werk aan een Yab Yum Nokia event (was wel leuk haha) voor de 800, was een erg vroege versie. En die zeurde dat GPS niet meer zou werken als 3G uit ging :(
Dat was helemaal in het begin, voor de eerste updates, daarna kon je gewoon overal offline navigeren.

Verwijderd

De lader is al binnen! Cool dingentje :)

• Ladykiller007
Hahahahaha... bagger in welke zin:P?

• chaoscontrol
Ladykiller007 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:04:
[...]

Hahahahaha... bagger in welke zin:P?
- Neemt de thema kleuren niet over van mijn telefoon (zwart vloekt bij mijn witte thema).
- Geen comments te lezen.
- Geen comments te plaatsen.

Vooral de comments zijn storend, wat dat betreft was de Android app beter (al was het daar ook niet super). Voor mij is een Tweakers artikel de helft, de comments de andere helft. :)

Geen toegang naar het forum maar is volgens mij voor geen 1 platform so far.

• dr_dreey
Dutchzippo:
Wanneer had je bevestigingsmail dan?
Veel plezier met je laadplaat!
(foto?) O+

Verwijderd

dr_dreey schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:12:
Dutchzippo:
Wanneer had je bevestigingsmail dan?
Veel plezier met je laadplaat!
(foto?) O+
kreeg gisteren de mail met track en trace link:

hier mij laadplaat :)

http://sdrv.ms/VmHtid

• chaoscontrol
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:20:
[...]

kreeg gisteren de mail met track en trace link:

hier mij laadplaat :)

http://sdrv.ms/VmHtid
Mooi hoe doe brief uit de toekomst komt :+

Verwijderd

chaoscontrol schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:21:
[...]

Mooi hoe doe brief uit de toekomst komt :+
Ja dat is met de levering van het toestel zelf helaas wel anders. Maar blijkbaar proberen ze op deze manier weer iets goed te maken ;)

Verwijderd

Bug (portorico)?

- Batterijbesparing ingeschakeld staan.
- Batterij komt onder de 20%
- Besparing treed in werking (o.a. wifi gaat uit, synchronisatie, etc).
- Telefoon aan de lader
- Batterij boven de 20%
- Besparingen buiten werking (synchronisatie gaat weer aan, etc).
- Wifi blijft uit... Leuk voor de databundel?!

Meer mensen hier 'last' van?

• Ladykiller007
chaoscontrol schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:09:
[...]

- Neemt de thema kleuren niet over van mijn telefoon (zwart vloekt bij mijn witte thema).
- Geen comments te lezen.
- Geen comments te plaatsen.

Vooral de comments zijn storend, wat dat betreft was de Android app beter (al was het daar ook niet super). Voor mij is een Tweakers artikel de helft, de comments de andere helft. :)

Geen toegang naar het forum maar is volgens mij voor geen 1 platform so far.
Hmmm okeee....inderdaad irritant.... Bij dat linkje wat je net had geplaatst stond ook bij dat de app voor WP7 is..misschien komen ze nog met een grote update naar 8 toe...who knows...Zou wel super zijn...

Nopes, op m'n bijna ex android ook geen toegang tot de forum!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:29:
Bug (portorico)?

- Batterijbesparing ingeschakeld staan.
- Batterij komt onder de 20%
- Besparing treed in werking (o.a. wifi gaat uit, synchronisatie, etc).
- Telefoon aan de lader
- Batterij boven de 20%
- Besparingen buiten werking (synchronisatie gaat weer aan, etc).
- Wifi blijft uit... Leuk voor de databundel?!

Meer mensen hier 'last' van?
nog geen last van gehad hier

• dr_dreey
@dutchman:
Dat ziet er chique uit, hoop dat ik ook de zwarte krijg, past mooi bij toestel.
Maarja, je mag een gegeven laadplaat niet in de... :)

• marrik

marrik

Live long and prosper

Weet iemand hoe je de privacy instellingen van een geinstalleerde app kunt inzien of wijzigen?
Stel dat je buienradar toegang hebt gegeven om je locatie te gebruiken dan kun je via instellingen in buienrader dit weer uit zetten.
Andere apps bieden deze optie echter niet? Bijvoorbeeld de linkedin app. Deze wil "contacten" toegang maar ik zie niet waar ik dit weer zou kunnen uitzetten. Ik had verwacht dat dit ook via WP8 instelbaar zou zijn, net zoals bij W8.

Marrik

• bhorvers
  • Laatst online: 13-06-2023
Misschien niet helemaal 'on topic' ... maar ik mis mijn Spotify zo !
De Lumia 920 is een geweldig toestel en ik heb intussen al mijn apps weer gevonden (kwam van Aaifoon), maar deze olntbreekt nog ...

Iemand recent nog iets vernomen over de ontwikkelingen rondom Spotify ?

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-11-2025
hmmm... denk dat ik toch nog maar even wacht met deze telefoon bestellen, gaat toch nog niet allemaal even vlekkeloos als ik dit zo lees.

Ik wil mijn abonnement verlengen maar ik twijfel nog tussen een One x plus en een Nokia Lumia 920, ik vind de nokia mooi en wat ik in de winkels heb gezien en geprobeerd werkt WP8 lekker snel. Ik heb nu een iphone 4s die ik te klein begin te vinden en ik ben IOS beu. Maar ik denk dat wachten op nieuwe android telefoons of tot de foutjes uit de nokia zijn gehaald beter is.

Zijn er onder jullie mensen bij die deze telefoon ook zakelijk gebruiken en komen je dan veel problemen of kinderziektes tegen?

PSN: c_caveman1982

• corset
De mensen die ik ken die hem zakelijk gebruiken vinden het toestel geweldig. Vooral de office/exchange interactie schijnt erg goed te zijn.

• Russel88
KaptKeefmenneke schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:34:
hmmm... denk dat ik toch nog maar even wacht met deze telefoon bestellen, gaat toch nog niet allemaal even vlekkeloos als ik dit zo lees.

Ik wil mijn abonnement verlengen maar ik twijfel nog tussen een One x plus en een Nokia Lumia 920, ik vind de nokia mooi en wat ik in de winkels heb gezien en geprobeerd werkt WP8 lekker snel. Ik heb nu een iphone 4s die ik te klein begin te vinden en ik ben IOS beu. Maar ik denk dat wachten op nieuwe android telefoons of tot de foutjes uit de nokia zijn gehaald beter is.

Zijn er onder jullie mensen bij die deze telefoon ook zakelijk gebruiken en komen je dan veel problemen of kinderziektes tegen?
Ik kan de Nokia echt aanraden.
Heb hiervoor ook 4 jaar lang de iPhone gebruikt. WP8 is nog niet af, maar is zeker werkbaar.
De Lumia 920 is gewoon een pracht toestel, idd zwaar, maar daar wen je snel aan.

Ben geen zware gebruiker, maar voor de zaken waarvoor ik 'm gebruik voldoet het al prima. Offline navigatie werkt super.
Wat niet handig is, als je 'm zakelijk wilt gebruiken:
In je mailbox zie je hoeveel mails je niet gelezen hebt. Open je je mail, lees je 1 mail en ga je uit de mail app, dan zie je in je notificatie geen cijfer meer. Geen nieuwe berichten volgens WP8, moet je echt in je mailbox gaan, daar zijn ze wel gemarkeerd als ongelezen. Ik neem aan dat dit een bug is.

Maar de voordelen overtreffen de nadelen enorm. Ik wil echt niet meer terug naar IOS.

• chaoscontrol
Russel88 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:07:
In je mailbox zie je hoeveel mails je niet gelezen hebt. Open je je mail, lees je 1 mail en ga je uit de mail app, dan zie je in je notificatie geen cijfer meer. Geen nieuwe berichten volgens WP8, moet je echt in je mailbox gaan, daar zijn ze wel gemarkeerd als ongelezen.
Ik vind dit juist een feature! Als ik 30 mail heb wil ik die notificatie weghebben tot ik weer nieuwe mail heb. Nu hoef ik alleen even mail te openen en weer weg te drukken om de tile te "clearen". :)

Verwijderd

Weet iemand wanneer de OTA tbv portico update komt?
Heb nu nog 1232.2109.1242.1001
Besteld bij Bol.

Verwijderd

Plaat is binnen, wel jammer dat er een witte adapter bij een zwarte plate en zwart snoer zit.
Die had ik liever ook in 't zwart gehad.
Verder werkt het ding zoals het zou moeten.
M'n 920 wordt netjes opgeladen als ik em er op leg, zit wel een TPU case om mijn telefoon heen, vooralsnog geeft dat geen issues.

• RoccoS
  • Laatst online: 30-01 16:20
Russel88 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:07:
[...]

Wat niet handig is, als je 'm zakelijk wilt gebruiken:
In je mailbox zie je hoeveel mails je niet gelezen hebt. Open je je mail, lees je 1 mail en ga je uit de mail app, dan zie je in je notificatie geen cijfer meer. Geen nieuwe berichten volgens WP8, moet je echt in je mailbox gaan, daar zijn ze wel gemarkeerd als ongelezen. Ik neem aan dat dit een bug is.
Dit vind ik juist superhandig. Ik ontvang vaak mailtjes (nieuwsbrieven etc.) die ik niet interessant vind en dus niet open. Bij iOS moet je dan actie ondernemen (weggooien, openen) anders blijft die teller constant actief staan. Bij Windows Phone geeft de teller aan hoeveel nieuwe mailtjes je hebt ontvangen sinds je in je mailbox gekeken hebt, een veel logischere en prettigere manier van weergeven, zeker als je veel mail ontvangt.

Overigens snap ik niet wat dit met zakelijk gebruik te maken heeft, alsof e-mail slechts zakelijk gebruikt wordt.

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
Werkt de trilfunctie goed bij jullie? de mijne trilt alleen wanneer er gebeld wordt(hij trilt dan wel normaal). Hij trilt niet bij sms, whatsapp, facebook en mails.

[ Voor 8% gewijzigd door truffel50 op 25-01-2013 15:40 ]

Lidy

• Russel88
RoccoS schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:28:
[...]

Dit vind ik juist superhandig. Ik ontvang vaak mailtjes (nieuwsbrieven etc.) die ik niet interessant vind en dus niet open. Bij iOS moet je dan actie ondernemen (weggooien, openen) anders blijft die teller constant actief staan. Bij Windows Phone geeft de teller aan hoeveel nieuwe mailtjes je hebt ontvangen sinds je in je mailbox gekeken hebt, een veel logischere en prettigere manier van weergeven, zeker als je veel mail ontvangt.

Overigens snap ik niet wat dit met zakelijk gebruik te maken heeft, alsof e-mail slechts zakelijk gebruikt wordt.
Zakelijk wil ik altijd al m'n mails lezen. Zit er een link in een mail, waar je op klikt en veel tijd aan kwijt bent is het handig dat tellertje bijhoudt hoeveel mails nog ongelezen zijn ipv dat teller gereset wordt.

Maar dit is smaakafhankelijk. Ik vind het onprettig, terwijl jij het handig vindt. Had niet verwacht dat mensen dit handig zouden vinden om eerlijk te zijn. Dacht echt dat het een bug was :+

• chaoscontrol
Russel88 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:39:
[...]

Zakelijk wil ik altijd al m'n mails lezen. Zit er een link in een mail, waar je op klikt en veel tijd aan kwijt bent is het handig dat tellertje bijhoudt hoeveel mails nog ongelezen zijn ipv dat teller gereset wordt.

Maar dit is smaakafhankelijk. Ik vind het onprettig, terwijl jij het handig vindt. Had niet verwacht dat mensen dit handig zouden vinden om eerlijk te zijn. Dacht echt dat het een bug was :+
Het hele tabblad "ongelezen mail" gemist? :+

• Russel88
chaoscontrol schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:41:
[...]

Het hele tabblad "ongelezen mail" gemist? :+
WTF
Helemaal vergeten....

• chaoscontrol
Daar is het topic voor :P

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:37
truffel50 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:35:
Werkt de trilfunctie goed bij jullie? de mijne trilt alleen wanneer er gebeld wordt(hij trilt dan wel normaal). Hij trilt niet bij sms, whatsapp, facebook en mails.
Moet je daarvoor niet hebben aangegeven dat sms enz. een geluid maken?

Verwijderd

Kan op dit moment geen verbinding krijgen tussen mijn Lumia920 en mijn PC (XP 64 bit). In het begin kon ik wel de phone zien en daarmee files transporteren, maar nu dus niet meer.
Is dit een instelling/probleem op mijn PC of een instelling/probleem op mijn phone?

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02-2025
Cyrus The Virus schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:23:
[...]

hmm, die van mij heeft het ook vrij erg volgens mij. Maar ik kan niet zo maar ff naar Bol.com lopen :P en kan hem niet missen.
Heb je hier toevallig al iets mee gedaan? Ik neem aan dat het dan opsturen is naar Bol die hem doorstuurt naar Nokia? Ik merk toch ook wel na het kijken en luisteren van wat filmpjes dat mijn witte van Bol er last van heeft... Opsturen liever niet natuurlijk, maar met een 'defect' rond blijven lopen wat kan worden verholpen is ook niks.... Ga Bol zelf ook mailen

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
frenk16 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 14:45:
[...]

Laat even weten wat CB dan doet, ik heb hem namelijk ook bij CB vandaan. Als ik een massage app probeer waarbij ik een sterkte in kan stellen dan merk ik dat het echt alleen bij het harde trillen is. Als ik de sterkte een stuk lager zet heb ik nergens last van. Helaas kan je niet de sterkte van je tril instellen in wp :(
De telefoon is terug gezonden naar CoolBlue en dezelfde dag dat hij binnen kwam werd er al beoordeeld dat ik een nieuw toestel kreeg, weet niet of dit was omdat het een bekend probleem is of dat ik nog binnen de 14 dagen bedenktijd zat.

Het enige nadeel is dat CoolBlue er geen op voorraad heeft en ik dus moet wachten tot ze weer op voorraad komen.

Vandaag was de lader binnen, morgen een nieuwe screenprotector en de telefoon over 3 weken.

• bhorvers
  • Laatst online: 13-06-2023
Ik krijg toch af en toe mailtjes binnen, waarvan de plaatjes niet willen laden ... het geheel ziet er dan ook niet uit. Op mijn oude aaifoon had ik daar geen last van ... heb ik ergens een instelling gemist ?

• Cezus
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-02 09:27
bhorvers schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:17:
Ik krijg toch af en toe mailtjes binnen, waarvan de plaatjes niet willen laden ... het geheel ziet er dan ook niet uit. Op mijn oude aaifoon had ik daar geen last van ... heb ik ergens een instelling gemist ?
Ik denk dat je ergens kan instellen wat de telefoon maximaal download aan kb's is binnen de mailbericht. Daarom kan het zijn dat grote plaatjes niet laden.

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-02 21:07
Nee dat is een typische android functie. WP heeft deze niet, alleen alle tekst word gedownload. Wil je vervolgens afbeeldingen of bijlagen downloaden, moet je hierop klikken.

Verwijderd

Ik heb dus ook 1 maar heb toch een paar vraagjes, hoe kan ik me mobiel laten trillen bij eenntoets aanslag dat vind ik namelijk prettiger werken en me batterij vanochtend 8 van lader vandaag 6 uur was die op, heb wel 2 uur lang muziek geluisterd maar alsnog? Iemand tips? En weet iemand paar handige apps? Zo kan ik bijvoorbeeld niet een filmpje doorspoelen:( ik zie zeg maar de tijds lijn maar kan hem niet verslepen bijvoorbeeld
Pagina: 1 ... 40 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;