[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 111 Laatste
Acties:
  • 586.271 views

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-12 01:00
Als het goed is staat in 1 van de kaders waar een plaatje hoort te staat iets van 'Download pictures'. Als je daar op klikt, krijg je de mail in zijn volle glorie te zien.

Trillen bij typen zit er volgens mij niet op.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Verwijderd

Dat vind ik wel een tegenvaller trillen by typen ik vind dat namelijk fijner typen

• oxigan
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
En na meer dan een jaar gewacht te hebben (sinds de aankondiging dat dit toestel zou komen) heb ik hem dan EINDELIJK in bezit :D gisteren nog gebeld naar bol.com en die konden mij vertellen dat de levertijd nog minstens twee maanden zou bedragen, maar goed.

Ik heb nog geen problemen met battery drain en ook niet met het trillen. Wel vraag ik me af waar de NFC instellingen staan en hoe ik achtergrond processen kan afsluiten, iemand?

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

oxigan schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 19:28:

Ik heb nog geen problemen met battery drain en ook niet met het trillen. Wel vraag ik me af waar de NFC instellingen staan en hoe ik achtergrond processen kan afsluiten, iemand?
NFC -> instellingen ->. systeem -> tikken & verzenden
Achtergrondtaken -> instellingen -> toepassingen -> achtergrondtaken

----
Updates:
Voor Nokia Photobeamer & Cinemagraph zijn weer updates beschibaar...

Photobeamer:
http://www.windowsphone.c...96-4a7a-ba2c-bcd7780d7db5
Cinemagraph:
http://www.windowsphone.c...91-4ed4-8be4-466055670e69

[ Voor 27% gewijzigd door iVibes op 25-01-2013 20:03 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:55
@pukkie.
filmpje doorspoelen d.m.v. balk verslepen gaat idd niet...
Als je tijdens filmpje afspelen op de skip knop (>|) drukt gaat t filmpje een aantal secs verder.

• oxigan
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
ivibes schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 19:47:
[...]
NFC -> instellingen ->. systeem -> tikken & verzenden
Achtergrondtaken -> instellingen -> toepassingen -> achtergrondtaken
Ah dank, zie nu pas de meerdere menu opties binnen Instellingen. Wow, dit wordt nog wekenlang elke dag versteld staan van de opties en trucjes geloof ik.

[ Voor 11% gewijzigd door oxigan op 25-01-2013 20:02 ]

Verwijderd

spNk schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 18:14:
Nee dat is een typische android functie. WP heeft deze niet, alleen alle tekst word gedownload. Wil je vervolgens afbeeldingen of bijlagen downloaden, moet je hierop klikken.
Het heeft te maken met vertrouwde afzenders. Als een afzender vertrouwd is (volgens mij moet het dan voorkomen in je contacten in je emailaccount) worden de afbeeldingen wel gewoon geladen.. Onder wp7.5 staat dit er gewoon bij bovenaan het emailbericht.. Iets van "meer informatie over privacy".

Edit:
Excuses.. Wat ik hier zeg klopt helemaal niet :X

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2013 21:45 ]

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12 15:59
Scrisissszzz schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:55:
[...]

Heb je hier toevallig al iets mee gedaan? Ik neem aan dat het dan opsturen is naar Bol die hem doorstuurt naar Nokia? Ik merk toch ook wel na het kijken en luisteren van wat filmpjes dat mijn witte van Bol er last van heeft... Opsturen liever niet natuurlijk, maar met een 'defect' rond blijven lopen wat kan worden verholpen is ook niks.... Ga Bol zelf ook mailen
Nope nog niks gedaan, wacht denk ik gewoon tot dat het toestel weer voorraadig is.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Iemand trouwens al met de Nokia Pulse App uit de Nokia Collectie gespeeld?
En zo ja, wat zijn jullie ervaringen hiermee? Oftuwel... is het wat?

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:40
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 21:35:
[...] Edit:
Excuses.. Wat ik hier zeg klopt helemaal niet :X
Jup, plaatjes worden sowieso niet gedownload om bandbreedte te besparen. Daarnaast wordt van een e-mailbericht alleen de eerste 160kb (of zoiets) automatisch gedownload, waarschijnlijk ook vanwege bandbreedte besparing. Die 160kb is vaak ook genoeg om of het hele mailtje erin te stoppen of te bepalen of het mailtje überhaupt interessant is. Jammer genoeg krijg je wel eens nieuwsbrieven binnen die een stuk groter zijn (zelfs zonder plaatjes, want die tellen daarvoor niet mee) en die daardoor bijzonder slecht worden weergegeven, omdat voor correcte weergave (layout enz.) ook nog wat andere tags moeten worden geladen. (Ik kijk naar jullie Pluralsight en Microsoft ^^)

[ Voor 15% gewijzigd door Caelorum op 25-01-2013 22:16 ]

• MrMute
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik heb ook last van het vrij luide trilgeluid. Als ik stevig op de bovenkant duw dan wordt het een normaal trilgeluid. Ik heb de telefoon echter via iemand van Nokia dus ik weet niet of ik beroep kan doen op garantie, als ik het zelfs zou gebruiken want zo'n gigantisch probleem vind ik het niet.

• frenk16
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-12 21:02
eltinio schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:12:
[...]

De telefoon is terug gezonden naar CoolBlue en dezelfde dag dat hij binnen kwam werd er al beoordeeld dat ik een nieuw toestel kreeg, weet niet of dit was omdat het een bekend probleem is of dat ik nog binnen de 14 dagen bedenktijd zat.

Het enige nadeel is dat CoolBlue er geen op voorraad heeft en ik dus moet wachten tot ze weer op voorraad komen.

Vandaag was de lader binnen, morgen een nieuwe screenprotector en de telefoon over 3 weken.
Dan wacht ik denk ik nog maar even met ruilen. Ik kan nu niet drie weken zonder mobiel.
truffel50 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:35:
Werkt de trilfunctie goed bij jullie? de mijne trilt alleen wanneer er gebeld wordt(hij trilt dan wel normaal). Hij trilt niet bij sms, whatsapp, facebook en mails.
Ik heb geen probleem dat hij alleen bij bellen trilt. Heb je dit probleem al sinds dag 1?

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-12 20:48
Draadloze oplader die vorige week aangevraagd was is aangekomen, in het geel zoals gevraagd. Werkt prima. :)

:9

• Omniferious
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-12 06:28
Hoe zit het met als je een telefoon in het buitenland hebt gekocht? Krijg je dan ook je draadloze oplader?

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-12 13:20
Omniferious schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 00:33:
Hoe zit het met als je een telefoon in het buitenland hebt gekocht? Krijg je dan ook je draadloze oplader?
Denk dat je hem alleen krijgt als je hem bij een buitenlandse vestiging hebt gehaald van een van de deelnemende bedrijven. Dus bv mediamarkt, mss ook vodafone Duitsland.

Zit zelf te twijfelen de boel te spoofen en mijn bon van ander Duitse winkel waar ik hem heb gekocht, te voorzien van andere rekeningkop... >:) Maar ben nog nooit zo crimineel bezig geweest

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Vandaag mijn telefoon laten vallen helaas, geen zichtbare schade aan de behuizing maar wel wat krassen op het scherm hij maakte een kleine schuiver maar de vloer zelf was gewoon schoon.

Het zijn gelukkig geen echte diepe krassen maar oppervlakkige krassen, je ziet ze (god dank) niet met het scherm aan namelijk.

Toch wel zonde en dat drukt de 2de hands waarde volgende maand ook weer een stuk :(

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Shitty! Volgende maand... M7? S4? Z? ZL? Chinees?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Northside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
Donstil schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 00:55:
Vandaag mijn telefoon laten vallen helaas, geen zichtbare schade aan de behuizing maar wel wat krassen op het scherm hij maakte een kleine schuiver maar de vloer zelf was gewoon schoon.
Dit gaat mij ook nog gebeuren. Het was het eerste dat ik dacht toen ik hem uit de doos haalde, 'oeh, hij is wel glad zeg...'. (2e was 'mhhh, dat rood is toch best wel kitsch' :P ) Maar verder fijn toestel, vind hem erg snel in het gebruik. Heb wel nog mijn twijfel bij de accuduur, even zien hoe dat straks gaat bij normaal dagelijks gebruik.

• Cyrus The Virus
Donstil schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 00:55:

Het zijn gelukkig geen echte diepe krassen maar oppervlakkige krassen, je ziet ze (god dank) niet met het scherm aan namelijk.

Toch wel zonde en dat drukt de 2de hands waarde volgende maand ook weer een stuk :(
ik heb de mijne van de week ook laten vallen op ruw asfalt helaas beschadigingen aan de behuizing op de hoeken. :|

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• marrik
  • Laatst online: 20-07 13:35

marrik

Live long and prosper

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:27:
[...]

klopt, werd bij mij ook pas na een uur of 6 aangepast na inloggen
Vreemd, 24 uur verder en ik zie nog steeds "Windows Phone"... Nog ideeen?

Marrik

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:55
@omniferious en sundace.
Zoek ff mijn posts van hierboven terug op.
Voor oplader actie NL formulier opgestuurd met kopie van media markt bon Dld waar ik m gekocht heb.
Oplader is onderweg. Ze doen er dus niet moeilijk over.

• markduffy
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-12 13:17
Ik heb de telefoon nu een paar dagen in huis, zijn me nog een paar dingen waar iemand me misschien mee kan helpen.

-kwaliteit van de foto's die die maakt, ik vind dat ie echt geen scherpe foto's maakt, is het een instelling? de n8 camara was stukke beter. ik geloof niet dat deze camara zoveel slechter is.

-Kan het icoontje in beeld komen als je je wekker hebt gezet? Ik moet nu telkens naar alarmen gaan om te controleren of ik mn wekker wel gezet heb.

-Agenda items: ik heb op het hoofdscherm mijn agenda items gepind, maar hier komt nooit meer dan 1 item in te staan. Kan ik dit wijzigen dat alle items van die dag er staan?

Gr Mark

+/- 6kW zonnepanelen, 1x Hybrid 10kw Auto, Shelly Pro 3EM, 2x Zendure SolarFlow 2400AC met ieder 3x AB3000X (17,3kWh)

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:02

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

markduffy schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 13:20:
Ik heb de telefoon nu een paar dagen in huis, zijn me nog een paar dingen waar iemand me misschien mee kan helpen.

-Kan het icoontje in beeld komen als je je wekker hebt gezet? Ik moet nu telkens naar alarmen gaan om te controleren of ik mn wekker wel gezet heb.
Je ziet op je lockscreen een icoontje naast de tijd als je je wekker gezet hebt :) Daar staat een dan een klokje.

• markduffy
Je ziet op je lockscreen een icoontje naast de tijd als je je wekker gezet hebt :) Daar staat een dan een klokje.
Ok thanks, maar niet mogelik om in t bovenste balkje te zetten dus naast de tijd.

Iemand nog antwoord op de overige 2 vragen? Vooral die agenda items/taken vind ik irritant dat er maar eentje komt te staan

+/- 6kW zonnepanelen, 1x Hybrid 10kw Auto, Shelly Pro 3EM, 2x Zendure SolarFlow 2400AC met ieder 3x AB3000X (17,3kWh)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Northside schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 01:19:
[...]

Dit gaat mij ook nog gebeuren. Het was het eerste dat ik dacht toen ik hem uit de doos haalde, 'oeh, hij is wel glad zeg...'. (2e was 'mhhh, dat rood is toch best wel kitsch' :P ) Maar verder fijn toestel, vind hem erg snel in het gebruik. Heb wel nog mijn twijfel bij de accuduur, even zien hoe dat straks gaat bij normaal dagelijks gebruik.
Vond hem eigenlijk nooit glad, nu gleed hij helaas toch gewoon uit mijn handen.
Geen idee waarom, stond gewoon op de zaak en haalde hem uit mijn broekzak. Geen vreemde setting ofzo.
CLB schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 01:01:
Shitty! Volgende maand... M7? S4? Z? ZL? Chinees?
Ik wil die Z :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

markduffy schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 13:31:
[...]

Ok thanks, maar niet mogelik om in t bovenste balkje te zetten dus naast de tijd.

Iemand nog antwoord op de overige 2 vragen? Vooral die agenda items/taken vind ik irritant dat er maar eentje komt te staan
Schijnt een goede App voor te zijn; Week View 8
http://www.windowsphone.c...50-4090-8e9b-50637f55faaf

Verwijderd

Problemen met bluetooth.
Heb een probleem met bluetooth. Mijn Nokia Lumia 920 wordt maar soms verbonden met mijn Nissan Connect systeem.
Nu heb ik nog geen update van de Nokia Lumia 920. Hoop dat het probleem daarmee wordt verholpen.
Zijn er nog andere tips i.v.m. bluetooth verbindingen?

• zonoskar
  • Laatst online: 28-12 01:00
Misschien ook interessant voor mensen die twijfelen tussen de 820 en de 920: productreview: Nokia Lumia 820 Geel review door zonoskar

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• markduffy
Thanks die lijkt me inderdaad wel bruikbaar!

De camara is trouwens alleen niet zuiver/scherp op het beeld bij het inzoomen (wat helaas niet meer werkt met de volume knopjes)
Want als ik de foto toch maak is ie wel scherp.

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:48
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 13:47:
Problemen met bluetooth.
Heb een probleem met bluetooth. Mijn Nokia Lumia 920 wordt maar soms verbonden met mijn Nissan Connect systeem.
Nu heb ik nog geen update van de Nokia Lumia 920. Hoop dat het probleem daarmee wordt verholpen.
Zijn er nog andere tips i.v.m. bluetooth verbindingen?
Ik heb het zelfde met mijn 820. Mijn LG o2x had nooit problemen met de BT in mijn auto, maar de 820 connect de ene keer wel en de andere keer niet. Irritant.

Verwijderd

marrik schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 09:45:
[...]

Vreemd, 24 uur verder en ik zie nog steeds "Windows Phone"... Nog ideeen?
opnieuw in en uitloggen?

Verwijderd

markduffy schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 13:20:

-kwaliteit van de foto's die die maakt, ik vind dat ie echt geen scherpe foto's maakt, is het een instelling? de n8 camara was stukke beter. ik geloof niet dat deze camara zoveel slechter is.
met portico update maakt hij super foto's!

• marrik

marrik

Live long and prosper

De L920 is helemaal uitgeweest al. Helpt helaas niet.

Marrik

Verwijderd

Mijn versie nummer is is 1249 is dat al portico? zoja dan is mijnes ermee geleverd hij is gehaald bij phonehouse

Owja en ik zie dat ik nu ineens niet meer mijn versie nummer kan zien bij instellingen :?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2013 17:32 ]

Verwijderd

marrik schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 16:11:
[...]

De L920 is helemaal uitgeweest al. Helpt helaas niet.
ik bedoel op windowsphone.com opnieuw in en uitloggen

• marrik

marrik

Live long and prosper

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 18:05:
[...]

ik bedoel op windowsphone.com opnieuw in en uitloggen
Daar ben ik zelfs nog nooit ingelogd geweest... :)

Marrik

Verwijderd

marrik schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 18:12:
[...]

Daar ben ik zelfs nog nooit ingelogd geweest... :)
dan snap ik ook helemaal niet waar je het over hebt!

• marrik

marrik

Live long and prosper

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 18:21:
[...]

dan snap ik ook helemaal niet waar je het over hebt!
:) Als ik me aanmeld op de L920 in "berichten" (of te wel: MSN/Live Messenger) dan krijg ik op mijn pc in Live Messenger de melding dat ik ben aangemeld op 2 plaatsen. Dan zie ik de naam van mijn pc en "Windows Phone" in plaats van "L920".

Marrik

Verwijderd

marrik schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 18:54:
[...]

:) Als ik me aanmeld op de L920 in "berichten" (of te wel: MSN/Live Messenger) dan krijg ik op mijn pc in Live Messenger de melding dat ik ben aangemeld op 2 plaatsen. Dan zie ik de naam van mijn pc en "Windows Phone" in plaats van "L920".
ja dat is bij mij ook zo, maar dat heeft ook niks te maken met hoe je het toestel hebt genoemd!

• marrik

marrik

Live long and prosper

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:00:
[...]

ja dat is bij mij ook zo, maar dat heeft ook niks te maken met hoe je het toestel hebt genoemd!
Dan heb ik blijkbaar mijn vraag niet helder genoeg gesteld. :)
Ik kom al tot de ontdekking dat er veel dingen vooral NIET kunnen binnen WP8. Best jammer.

Marrik

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:38
Is er een manier om de Microsoft Gift Cards (of in het NL een Microsoft Geschenkbon in Nederland te bemachtigen?
Want ik wil apps kopen, maar heb geen CC, en als ik mijn paypal wil koppelen aan m'n Microsoft account, dan moet ik alsnog een CC koppelen aan mijn paypal account.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Remy!!!! schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:10:
Is er een manier om de Microsoft Gift Cards (of in het NL een Microsoft Geschenkbon in Nederland te bemachtigen?
Want ik wil apps kopen, maar heb geen CC, en als ik mijn paypal wil koppelen aan m'n Microsoft account, dan moet ik alsnog een CC koppelen aan mijn paypal account.
Volgens mij hoeft dat laatste niet hoor. Ik heb mijn bankrekening aan m'n paypal gekoppeld. Er gaat wel een paar dagen over heen voordat het werkt maar ik had toen geen CC en heb toentertijd daarom paypal aangemaakt.

• Remy!!!!
Rhndy schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:15:
[...]

Volgens mij hoeft dat laatste niet hoor. Ik heb mijn bankrekening aan m'n paypal gekoppeld. Er gaat wel een paar dagen over heen voordat het werkt maar ik had toen geen CC en heb toentertijd daarom paypal aangemaakt.
Ik heb het net geprobeerd, maar na het inloggen op Paypal moet ik gelijk een CC toevoegen, dit terwijl ik al een rekeningnummer aan mijn Paypal heb gekoppeld.

• DarkHunterNL
  • Laatst online: 10-12 09:17
Remy!!!! schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:16:
[...]

Ik heb het net geprobeerd, maar na het inloggen op Paypal moet ik gelijk een CC toevoegen, dit terwijl ik al een rekeningnummer aan mijn Paypal heb gekoppeld.
Heb ik ook wel eens, (niet op de telefoon) maar dan kan je gewoon ergens op overslaan of dergelijken drukken.

Soms zit het tegen, soms zit het mee

Verwijderd

Remy!!!! schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:16:
[...]

Je kunt ook via ideal geld storten op je PayPal rekening , dit kan via de site van money2.nl.
Voor mij werkte dit prima , min 25 euro via ideal overmaken staat er direkt op de PayPal rekening
hierna kun je direct je apps kopen.

• Remy!!!!
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:46:
[...]

Je kunt ook via ideal geld storten op je PayPal rekening , dit kan via de site van money2.nl.
Voor mij werkte dit prima , min 25 euro via ideal overmaken staat er direkt op de PayPal rekening
hierna kun je direct je apps kopen.
Bedankt! Hiermee heb ik het kunnen regelen. :*)

Verwijderd

Remy!!!! schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:59:
[...]

Bedankt! Hiermee heb ik het kunnen regelen. :*)
oké dan , graag gedaan ;)

Verwijderd

marrik schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:09:
[...]

Dan heb ik blijkbaar mijn vraag niet helder genoeg gesteld. :)
Ik kom al tot de ontdekking dat er veel dingen vooral NIET kunnen binnen WP8. Best jammer.
Maar dat had je toch kunnen weten.... Tenzij je bent omgepraat door de Windows Phone propaganda. Het is nog altijd dat iOS en Android meer kunnen dan Windows Phone. Heb je het niet zo nauw met de vele features en gebruik je die niet zoveel? Is Windows Phone perfect voor jou.

Of je moet gewoon ff wachten op WIndows Phone 9. Zit rotation lock er al in jongens?

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-12 11:17
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2013 @ 11:07:
[...]
. Zit rotation lock er al in jongens?
Dat wordt verwacht op de update voor Windows Phone 10 welke Windows Phone 10.5 gaat heten en over 4 jaar uitkomt :). Eventjes geduld nog ze werken er aan.

• marrik

marrik

Live long and prosper

Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2013 @ 11:07:
[...]

Maar dat had je toch kunnen weten.... Tenzij je bent omgepraat door de Windows Phone propaganda. Het is nog altijd dat iOS en Android meer kunnen dan Windows Phone. Heb je het niet zo nauw met de vele features en gebruik je die niet zoveel? Is Windows Phone perfect voor jou.

Of je moet gewoon ff wachten op WIndows Phone 9. Zit rotation lock er al in jongens?
:) Nee, ik had eigenlijk meer verwacht dat er meer overeenkomsten zouden zijn met Win8 en dit vind ik tegen vallen. Maar sommige dingen vind ik echt wel heel basic, zoals het kunnen instellen van de machtigingen per applicatie op een centrale plek. Dit heb ik nog niet kunnen vinden.

Marrik

• Cyrus The Virus
Heeft iemand van jullie Nokia Drive geprobeerd ? Ik heb er net een stukje mee gereden maar hij maakt wel hele rare routes, allemaal binnendoor en allemaal omwegen die totaal niet sneller of korter zijn.
Remy!!!! schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:10:
Je kunt ook via telefoon rekening betalen, ik heb nu al een paar apps gekocht via vodafone.

• Twardt
  • Laatst online: 16-12 15:00
[quote]Cyrus The Virus schreef op zondag 27 januari 2013 @ 11:46:
Heeft iemand van jullie Nokia Drive geprobeerd ? Ik heb er net een stukje mee gereden maar hij maakt wel hele rare routes, allemaal binnendoor en allemaal omwegen die totaal niet sneller of korter zijn.

[...]

Heb je de route instellingen wel op snelste route staan?

Ik heb de navigatie van de week even kort geprobeerd en het werkte wel goed. Mis nog wel een paar functionaliteiten. Zo lukt het niet om op de kaart een punt aan te geven waar ik naar toe wil. Je moet echt een adres invoeren. En je kan niet de voetganger modus kiezen. (of komt er nog een Nokia Walk?)

• bhorvers
  • Laatst online: 13-06-2023
Als ik een foto maak en deze deel, door hem per mail te versturen ... wordt ik niet gevraagd in welk formaat ik de foto wil versturen. Uiteindelijk zie ik een foto van 360 kb verschijnen ... terwijl de camera 8MP is.
Ik was ook niet echt onder de indruk van de kwaliteit van de foto ... ik wacht ook nog op de Portico update, dus wellicht wordt het beter.

Hoe krijg ik de originele kwaliteit foto van mijn telefoon ... is dat alleen mogelijk door deze aan mijn pc te koppelen ?

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:40
Twardt schreef op zondag 27 januari 2013 @ 14:38:

[...]

Ik heb de navigatie van de week even kort geprobeerd en het werkte wel goed. Mis nog wel een paar functionaliteiten. Zo lukt het niet om op de kaart een punt aan te geven waar ik naar toe wil. Je moet echt een adres invoeren. En je kan niet de voetganger modus kiezen. (of komt er nog een Nokia Walk?)
Ik heb nog geen Drive/Maps gebruikt op WP8. Maar in Symbian was de Drive applicatie puur voor autorijden en zat de walk navigatie ingebouwd in Maps. Ik zal het even checken.

Edit: ja, wandel (ik gebruik het zelf als fietsnavigatie) zit in maps ingebouwd. Werkt alleen niet helemaal geweldig. Hij heeft mij al meerdere keren gevraagd de A8 op te draaien met mijn fiets XD (dat was op mijn n8)

[ Voor 9% gewijzigd door Pyramiden op 27-01-2013 15:17 ]

Verwijderd

bhorvers schreef op zondag 27 januari 2013 @ 14:59:
Als ik een foto maak en deze deel, door hem per mail te versturen ... wordt ik niet gevraagd in welk formaat ik de foto wil versturen. Uiteindelijk zie ik een foto van 360 kb verschijnen ... terwijl de camera 8MP is.
Ik was ook niet echt onder de indruk van de kwaliteit van de foto ... ik wacht ook nog op de Portico update, dus wellicht wordt het beter.

Hoe krijg ik de originele kwaliteit foto van mijn telefoon ... is dat alleen mogelijk door deze aan mijn pc te koppelen ?
Foto's worden normaal gezien automatisch naar je Skydrive gedownload.
Je kunt zelf kiezen of dat in goede of beste kwaliteit gebeurt (instellingen => backup=>foto's).

Als je op je PC of Mac de Skydrive app gebruikt worden de foto's weer automatisch uit de cloud naar je computer gesynchroniseerd.

• bhorvers
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2013 @ 15:25:
[...]

Foto's worden normaal gezien automatisch naar je Skydrive gedownload.
Je kunt zelf kiezen of dat in goede of beste kwaliteit gebeurt (instellingen => backup=>foto's).

Als je op je PC of Mac de Skydrive app gebruikt worden de foto's weer automatisch uit de cloud naar je computer gesynchroniseerd.
Top ! Bedankt ... leer iedere dag over deze (geweldige) telefoon ! Ik heb nu het origineel bekeken via SkyDrive en dat ziet er vele malen beter uit !

• Cyrus The Virus
Twardt schreef op zondag 27 januari 2013 @ 14:38:

[...]

Ja dat had ik al gechecked, hij staat op snelste route zonder onverherde wegen. Maar de route bleef onlogisch

Verwijderd

Leuke spielerei. Zie wp7.nl en hier: http://www.hoekstraonline...-nfc-and-windows-phone-8/

Heb er net zelf ook 5 besteld.

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-12 10:56
Ik zou graag een nfc opdracht willen schrijven waarmee ik de telefoon direct op 'stil' kan zetten, dus enkel en alleen op trillen. Dat ik daarvor een akkoord wil geven zou ik geen probleem vinden. Wat ik wel minder zou vinden is als dit alleen zou gaan als de nfc opdracht me naar de beltonen & geluiden settings brengt en ik zelf alle geluid-schuifjes op 'off' moet zetten. Want in dat geval kan ik net zogoed zelf op de settings livetile drukken, dan beltonen & geluiden aanklikken en het belsignaal schuifje op 'off' zetten.

Ben bang dat het niet mogelijk is via een nfc opdracht al t geluid op off te zetten?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:19
deBennie schreef op zondag 27 januari 2013 @ 18:45:
Ik zou graag een nfc opdracht willen schrijven waarmee ik de telefoon direct op 'stil' kan zetten, dus enkel en alleen op trillen. Dat ik daarvor een akkoord wil geven zou ik geen probleem vinden. Wat ik wel minder zou vinden is als dit alleen zou gaan als de nfc opdracht me naar de beltonen & geluiden settings brengt en ik zelf alle geluid-schuifjes op 'off' moet zetten. Want in dat geval kan ik net zogoed zelf op de settings livetile drukken, dan beltonen & geluiden aanklikken en het belsignaal schuifje op 'off' zetten.

Ben bang dat het niet mogelijk is via een nfc opdracht al t geluid op off te zetten?
Ik ben er ook mee bezig geweest, maar als je er over nadenkt is het nogal een security risk. Simpel voorbeeld: Ik verwacht een belangrijk telefoontje. Iemand maakt (of jat) een nfc tag met een "Airplane mode aan" commando en haalt hem langs jouw telefoon. Zeg maar gedag tegen dat belangrijke gesprek. Dus ik heb er nu wel vrede mee dat het niet kan zoals ik zou willen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-12 20:11

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Eigen gemaakt reclame filmpje met een blauwe/cyaan 920. Zou die echt zijn? Zo ja, voor zover ik weet is die nog nergens te koop. Als die nu te koop zou zijn, zou ik direct eentje halen.

http://youtu.be/Q1c1KvTKQ4Q

XBL: MRE Inc

• DennisDCT
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-12 19:17
MRELynx schreef op zondag 27 januari 2013 @ 18:58:
Eigen gemaakt reclame filmpje met een blauwe/cyaan 920. Zou die echt zijn? Zo ja, voor zover ik weet is die nog nergens te koop. Als die nu te koop zou zijn, zou ik direct eentje halen.

Moet je naar Amerika gaan. Daar kan je ze kopen ;) Alleen gelocked.

• Fzim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:28
MRELynx schreef op zondag 27 januari 2013 @ 18:58:

Nee, die zijn niet fake. Als ik mij niet vergis, is het een exclusive voor het Amerikaanse AT&T. Hier in Europa kan je ze dan ook niet kopen.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-12 20:11

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Maar de maker van het filmpje is volgens mij een Fin Zweed. Ik denk niet dat hij speciaal naar de US is gevlogen voor een cyan Lumia 920. Het lijkt mij dat ze dus ook gewoon in Finland Zweden te koop zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 27-01-2013 19:41 ]

XBL: MRE Inc

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-12 10:56
Ramon schreef op zondag 27 januari 2013 @ 18:57:
[...]

Ik ben er ook mee bezig geweest, maar als je er over nadenkt is het nogal een security risk. Simpel voorbeeld: Ik verwacht een belangrijk telefoontje. Iemand maakt (of jat) een nfc tag met een "Airplane mode aan" commando en haalt hem langs jouw telefoon. Zeg maar gedag tegen dat belangrijke gesprek. Dus ik heb er nu wel vrede mee dat het niet kan zoals ik zou willen.
Snap ik, en ik zei al dat ik het drukken op 'akkoord' (of bevestiging of wat dan ook) wel o.k. vindt, maar niet het instellen van de geluidsinstellingen.

Ik wil dat mijn nfc tag direct alle geluiden of off zet. Of dat ik enkel 'alle overige meldingen' aan- of uitvink.

Als zo'n nfc tag niks meer doet dan me naar de 'geluiden & beltonen' setttings te brengen, dan vind ik het geen toegevoegde waarde. Dan kan ik net zogoed zelf op 'settings' en op 'geluiden & beltonen' drukken...

• corset
  • Laatst online: 18-12 23:06
MRELynx schreef op zondag 27 januari 2013 @ 19:36:
Maar de maker van het filmpje is volgens mij een Fin Zweed. Ik denk niet dat hij speciaal naar de US is gevlogen voor een cyan Lumia 920. Het lijkt mij dat ze dus ook gewoon in Finland Zweden te koop zijn.
Jep net zoals de gele of rode.. ow wait, die zijn nauwelijks verkrijgbaar in Europa. Zelfs nokia zelf bellen geeft als resultaat "Die gaan we voorlopig niet meer leveren aan winkels" Dus yay! >_>

Ik geef het op met leuke kleurtjes telefoons. Zodra je ze wilt hebben? Zijn ze er niet.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Weet iemand trouwens hoe het precies zit met die muziekdienst van Nokia? Ik las op sommige sites dat t gratis is. Maar geloof dat je gewoon moet betalen of zie ik iets over t hoofd?

• corset
Nokia Music zelf is gratis, zodra je de Lumia start kan je er gelijk in.

Die betaalde muziekdienst? Geen idee nog :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• NmS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-12 13:56

NmS

lanerios schreef op zondag 27 januari 2013 @ 20:04:
[...]

Jep net zoals de gele of rode.. ow wait, die zijn nauwelijks verkrijgbaar in Europa. Zelfs nokia zelf bellen geeft als resultaat "Die gaan we voorlopig niet meer leveren aan winkels" Dus yay! >_>

Ik geef het op met leuke kleurtjes telefoons. Zodra je ze wilt hebben? Zijn ze er niet.
Gaven ze nog een reden waarom ze die voorlopig niet meer gaan leveren aan winkels? Lijkt me een beetje een rare beslissing van Nokia. Overal op internet zie je niks anders dan rode of gele lumia's, maar als je er dan eentje wilt kopen dan kan je mooi gaan wachten terwijl iedereen lekker met zijn zwarte of witte lumia zit te spelen.

Verwijderd

lanerios schreef op zondag 27 januari 2013 @ 20:27:

hehe, oke dan.

• Fzim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:28
MRELynx schreef op zondag 27 januari 2013 @ 19:36:
Nee, het is een US-only model. De maker van de video geeft in de reacties ook aan dat ze niet in Zweden te koop zijn. De website van Nokia Zweden bevestigt dat, wat trouwens ook voor Finland geldt. De Amerikaanse website van Nokia geeft aan dat ze de cyaan uitvoering verkopen.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
lanerios schreef op zondag 27 januari 2013 @ 20:27:

Had je kunnen weten :P.
nieuws: Nokia komt met betaalde muziekdienst voor Lumia's

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-12 09:35
Hebben meer mensen issues met het verbinden van de lumia 920 met hun pc?
Mijn windows 8 machine herkent hem bijna nooit en als hij hem herkent, verdwijnt hij bijna direct...
Al andere usbpoort en andere usbkabel geprobeerd =\

Met bluetooth connecten wil ook niet dan is hij ook maar een fractie van een seconde verbonden =\

[ Voor 18% gewijzigd door 5V1NA70G op 27-01-2013 22:09 ]

• corset
Helaas nog te vage details om in mijn opmerking te betrekken. Het idee is leuk, maar er is gewoonweg nog te weinig info (library, mogelijkheden details e.d.)

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-12 21:33

alwinus

Tweaked

5V1NA70G schreef op zondag 27 januari 2013 @ 21:46:
Hebben meer mensen issues met het verbinden van de lumia 920 met hun pc?
Mijn windows 8 machine herkent hem bijna nooit en als hij hem herkent, verdwijnt hij bijna direct...
Al andere usbpoort en andere usbkabel geprobeerd =\

Met bluetooth connecten wil ook niet dan is hij ook maar een fractie van een seconde verbonden =\
Dat heb ik met win8 nog niet gehad. Maar wel op mijn werk maar daar is het win xp......

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-12 21:14
Heren...

Ff een stom vraagje...maar wanneer je je home screen in beeld hebt...is het dan ook mogelijk om deze in landscape te weergeven wanneer je je tel horizontaal houd?
In apps neem ik aan dat dit wel mogelijk is??

Nog een belangrijk vraagje... De 920 is uitgerust met een dual core chip... Ondervinden jullie problemen qua snelheid? Het openen (en rommelen in) van apps...het afspelen van hd filmpjes...noem maar op..

Ik hoor het graag...bedankt!!!

• glvn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
Ladykiller007 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:48:
Heren...

Ff een stom vraagje...maar wanneer je je home screen in beeld hebt...is het dan ook mogelijk om deze in landscape te weergeven wanneer je je tel horizontaal houd?
In apps neem ik aan dat dit wel mogelijk is??

Nog een belangrijk vraagje... De 920 is uitgerust met een dual core chip... Ondervinden jullie problemen qua snelheid? Het openen (en rommelen in) van apps...het afspelen van hd filmpjes...noem maar op..

Ik hoor het graag...bedankt!!!
Alles is supervloeiend, moet zelden wachten (maar dat ligt dan aan een app die hervat bij multitasken, niet aan het OS zelf.). Verder kun je enkel apps draaien, niet het homescreen / de applijst zelf

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:40
Waarom worden er tegenwoordig van die baggerladertjes mee verkocht met telefoons, ik zie nu pas dat de lader van mijn 920 slechts 0.15 Ah is... Zelfs bij mijn n95 8gb zat er een met meer dan 1 Ah. Kan het kwaad om hem via de micro USB op te laden met de lader van mijn Play 360? (1.5 Ah)

• markduffy
Oeh, in 3 dagen tijd meer dan 65mb internet verbuikt... terwijl ik thuis op wifi zit en verder eigenlijk nog niets met de telefoon heb gedaan.... ff uit gaan pluizen waar dat aan kan liggen. (heb sychronisatie met e-mail al naar dagelijks verzet)

Is er ook een foefje om in 1x uit internet te gaan ipv xx aantal keer op vorige te drukken?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:19
markduffy schreef op zondag 27 januari 2013 @ 23:33:
Oeh, in 3 dagen tijd meer dan 65mb internet verbuikt... terwijl ik thuis op wifi zit en verder eigenlijk nog niets met de telefoon heb gedaan.... ff uit gaan pluizen waar dat aan kan liggen. (heb sychronisatie met e-mail al naar dagelijks verzet)

Is er ook een foefje om in 1x uit internet te gaan ipv xx aantal keer op vorige te drukken?
Home-button?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Bucephalus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11 09:00
hahahi20 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 23:31:
Waarom worden er tegenwoordig van die baggerladertjes mee verkocht met telefoons, ik zie nu pas dat de lader van mijn 920 slechts 0.15 Ah is... Zelfs bij mijn n95 8gb zat er een met meer dan 1 Ah. Kan het kwaad om hem via de micro USB op te laden met de lader van mijn Play 360? (1.5 Ah)
De lader die erbij zit is een 1 Ah lader, geen 0.15. Of ie een 1.5 Ah aan kan durf ik je niet te zeggen.

• markduffy
Home knopje sluit de browser niet af, deze houd 'm open.

Bij tips en trucs word trouwens over data sense gesproken, deze app staat bij mij helemaal niet al op de telefoon....

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
@markduffy datasense is een speciale optie die door de providers moet worden ondersteund!! Anders is dit niet te gebruiken!! Als het goed is zullen de providers er vast wel achter de schermen mee bezig zijn!!

Scheelt wel behoorlijk wat data als t loopt...naar verluid !!!

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-12 19:47
Bucephalus schreef op maandag 28 januari 2013 @ 00:46:
[...]
De lader die erbij zit is een 1 Ah lader, geen 0.15. Of ie een 1.5 Ah aan kan durf ik je niet te zeggen.
Hij laadde wel op aan de 2 Ah lader van de Note Tab maar het scherm reageerde slecht tijdens het laden dus best zal het er niet voor zijn.

• bhorvers
Zo zeg ... gisteren om 22:00 naar bed gegaan ... batterij 78 % ... vanmorgen helemaal LEEG en telefoon uit. De batterij 'lijn' liep strak naar beneden ... geen idee wat ie aan het doen was. Ik sluit altijd alle apps !

Twee dagen geleden toverde de Lumia nog een glimlach om mijn mond ... naar bed met 100 % en 's ochtends wakker met 96 % ... dat is acceptabel ! Sterker nog, ik had ook 's avonds een keer 8 % en denk, die gaat vanacht wel uit, laad ik hem morgen wel op ... 's ochtends gewoon nog 4 % over !

Ik hoop echt dat die Portico update een stukje stabiliteit in het batterij gebruik gaat brengen !

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
@bhorvers.... je netwerk settings, staan die op 3g of op 4g (LTE) ?! Lees op internet dat standaard op 3g (HSPA) de batterij flink ten goede komt!! En dat bij menigeen de instelling op 4g (LTE) ook heel erg drained!!!

Succes in elk geval!!!

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
markduffy schreef op zondag 27 januari 2013 @ 23:33:

65MB Verbruik is erg veel. Ik heb 3 pushmailaccounts en elke 5 minuten komen meerdere mails binnen, Ik denk eerlijk gezegd niet dat jij zo'n grootverbruiker bent dat je hier overheen gaat. Wellicht eens kijken of je instellingen goed staan ivm automatisch downloaden van mailcontent.

Inderdaad gewoon de Home knop gebruiken om IE te verlaten. IE drained niet je accu dus dat werkt het allersnelst.

[ Voor 7% gewijzigd door Sheik op 28-01-2013 07:58 ]

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
bhorvers schreef op maandag 28 januari 2013 @ 07:40:
Ik hoop echt dat die Portico update een stukje stabiliteit in het batterij gebruik gaat brengen !
Als je die nog niet geinstalleerd hebt, ben ik ervan overtuigd dat dit issue opgelost wordt. Mijn HTC 8X vertoont dit niet meer na de update.

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-12 16:34

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Sh0ckTr00per schreef op maandag 28 januari 2013 @ 07:34:
[...]

Hij laadde wel op aan de 2 Ah lader van de Note Tab maar het scherm reageerde slecht tijdens het laden dus best zal het er niet voor zijn.
Met een el cheapo micro-USB kabel reageert het scherm ook slecht en dan is de telefoon gewoon via de USB op de PC verbonden. Het lijkt mij meer een aardingsprobleem te zijn, want op de zelfde poort met de meegeleverde kabel is er geen probleem.

• corset
rare ervaring..

wil muziek op toestel zetten, oude CD deleten? Kan niet. Geen access.. wat blijkt, ik had hem nog op pauze staan. En ja, dat ding dan gewoon stoppen? Kan niet. Moet je eerst andere muziek opzetten, die op pauze zetten, en dan kan je die eerste weghalen. >_>

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

lanerios schreef op maandag 28 januari 2013 @ 09:04:
rare ervaring..

wil muziek op toestel zetten, oude CD deleten? Kan niet. Geen access.. wat blijkt, ik had hem nog op pauze staan. En ja, dat ding dan gewoon stoppen? Kan niet. Moet je eerst andere muziek opzetten, die op pauze zetten, en dan kan je die eerste weghalen. >_>
Daar heb je toch apps als "Stop the Music" voor om het echt te stoppen? Volgens mij zag ik laatst voor die app ook een WP8 update voorbij komen. Dus duik even in de Store en snor hem op. Doodeenvoudige app, maar doet wel exact wat jij wil.

Linkje naar de Store De app is tegewoordig blijkbaar betaald, maar de trail versie functioneert volledig, maar dan met reclame.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• corset
Jep, maar toch raar dat ik daar een app voor nodig heb.

• bhorvers
Ik koppel de Lumia aan mijn laptop (USB) en kopieer wat MP3 bestanden naar de muziek map op de Lumia. Al mijn MP3's zijn per album georganiseerd. Mijn MP3 tags zijn helemaal op orde ...

En toch flikt de Lumia het om albums te splitsen en sommige covers niet weer te geven !

Opnieuw de MP3 tags helemaal 'gepolijst', mapje op verwijderd op foon en weer opnieuw van laptop gekopieerd ... ziet er nu goed uit. Kijk ik vandaag weer naar mijn albums ... weer gesplits en ontbrekende covers ... ik snap er geen jooooota van !! Grrrr ....

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-12 19:47
bhorvers schreef op maandag 28 januari 2013 @ 09:59:
Ik koppel de Lumia aan mijn laptop (USB) en kopieer wat MP3 bestanden naar de muziek map op de Lumia. Al mijn MP3's zijn per album georganiseerd. Mijn MP3 tags zijn helemaal op orde ...

En toch flikt de Lumia het om albums te splitsen en sommige covers niet weer te geven !

Opnieuw de MP3 tags helemaal 'gepolijst', mapje op verwijderd op foon en weer opnieuw van laptop gekopieerd ... ziet er nu goed uit. Kijk ik vandaag weer naar mijn albums ... weer gesplits en ontbrekende covers ... ik snap er geen jooooota van !! Grrrr ....
Ik heb hierover net ook een reactie in het WP8-topic gezet. Er is een instelling die automatisch nummers herkent, beetje ala iTunes Match. Alleen werkt dat niet heel goed, want bij mij gebeurde precies hetzelfde. Ook waren er albumafbeeldingen pleite die wel gewoon in de MP3's zitten. Na dat vinkje voor koppeling met xbox muziek uitgezet te hebben en de muziek opnieuw gekopieerd te hebben was dat wel goed.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-12 16:38
bhorvers schreef op maandag 28 januari 2013 @ 07:40:
Zo zeg ... gisteren om 22:00 naar bed gegaan ... batterij 78 % ... vanmorgen helemaal LEEG en telefoon uit. De batterij 'lijn' liep strak naar beneden ... geen idee wat ie aan het doen was. Ik sluit altijd alle apps !

Twee dagen geleden toverde de Lumia nog een glimlach om mijn mond ... naar bed met 100 % en 's ochtends wakker met 96 % ... dat is acceptabel ! Sterker nog, ik had ook 's avonds een keer 8 % en denk, die gaat vanacht wel uit, laad ik hem morgen wel op ... 's ochtends gewoon nog 4 % over !

Als je portico hebt kun je een paar oorzaken hebben:
-Skype geinstalleerd? Heb je bij je accounts dat skype blijft synchroniseren?
-NFC aan als je dat toch niet gebruikt?
-4G aan?
-Bluetooth nu misschien aan?
-Whatsapp aan en de knoppen van de mediaspeler in beeld als je je volume wijzigt? Whatsapp is namelijk een aardige batterijslurper.
-Verder zijn er nog wat bugs van de Lumia zelf die met Portico worden opgelost, maar bovenstaande zaken kun je ook al last van hebben.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• bhorvers
Skype is wel geïnstalleerd, maar gebruik ik (nog) niet.
Whatsapp gebruik ik veel, maar sluit ik altijd af.
Muziekknopjes boven in beeld bij volumeknop heb ik altijd ... Is waarschijnlijk van het laatst beluisterde nummer.

Ik wacht met smart op Portico !

Alle koppelingen met Xbox Music uitgezet. Vanavond weer opnieuw mapjes kopiëren... Maar dan mis je waarschijnlijk wel die mooie achtergronden ... Die vond ik wel mooi !

Oh ja, net nog wat ... lumiaatje vond het nodig om weer eens uit te gaan, vanuit het niets met een overvolle batterij... Niet meer aan te krijgen !
Ik ging al op zoek naar de retour instructies van Bol.com ... Maar eerst ff gegoogled op soft reset ... Oef, dat werkte wel !

gaat lekker zo ...

• Seven_PRX
  • Laatst online: 23-12 14:41
Reinhard schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:28:
Uhm... mijn accu houdt het eigenlijk nauwelijks een dag vol: helderheid op medium of aanpassen aan omstandigheden, en wifi maar sporadisch aan. Wat vreet er dan nog zoveel stroom?
Een dag is toch heel normaal voor een smartphone? Over het algemeen hebben mijn Android & iOS vrienden hun telefoon vaker aan het snoertje liggen dan ik.

Verwijderd

Ik heb net mijn Lumia ontvangen, maar ik vraag me af met welke app jullie het accuniveau bijhouden. Met grafiekje erbij...

• Seven_PRX
  • Laatst online: 23-12 14:41
Russel88 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:07:
[...]
Wat niet handig is, als je 'm zakelijk wilt gebruiken:
In je mailbox zie je hoeveel mails je niet gelezen hebt. Open je je mail, lees je 1 mail en ga je uit de mail app, dan zie je in je notificatie geen cijfer meer. Geen nieuwe berichten volgens WP8, moet je echt in je mailbox gaan, daar zijn ze wel gemarkeerd als ongelezen. Ik neem aan dat dit een bug is.

Maar de voordelen overtreffen de nadelen enorm. Ik wil echt niet meer terug naar IOS.
Dat cijfer geeft niet aan X ongelezen berichten, het geeft aan X nieuwe berichten sinds je voor het laatste je mail client hebt gestart. Heb je idd 100 'nieuwe' mailtjes, open je je mail, lees je er 1 van, en heb je dus 99 ongelezen over - als je de mail client uitgaat, staat er niet 99, maar niks.

Vind ik persoonlijk prettiger. Ik onthoud wel of ik nog ongelezen mail heb - ik vind het interessanter of er nieuwe mail is.

[ Voor 14% gewijzigd door Seven_PRX op 28-01-2013 11:22 ]

Pagina: 1 ... 41 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;