[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 111 Laatste
Acties:
  • 586.279 views

• Scripted
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-12 14:47
Nu een week de 920 in gebruik, en dat bevalt me prima! Ik had hiervoor een Omnia 7 waar ik eigenlijk ook wel tevreden over was(Draaide WP7.8). Ik had deze sinds het begin, dus het was wel weer tijd voor een nieuwe telefoon. Ik twijfelde toch een 2tal seconden tussen een Android of een WP8.
Keuze dus weer gemaakt voor een WP8, en ik moet bekennen... ik ben zeer blij met mijn mooie Lumia 920.
Ik gebruik zakelijk een Android toestel, en daar baal ik van... ik vind het jammer dat ik voor mijn werk geen Lumia 920 mag gebruiken. Grrr...

Ik was een beetje bang voor de accu, deze was de eerste paar dagen snel leeg.
Maar nu een week verder bij normaal gebruik als ik hem eind van de dag voor dat ik naar bed ga aan de lading doe nog meer 40% over. Dus gewoon 16 uur gebruikt en meestal minder dan 60% accu verbruikt!

Wat ook leuk is om te vermelden, dat m'n telefoon echt gespot wordt door anderen.
Wow, gaaf ding. Is dat Windows 8?
Wat voor een telefoon is dat nou weer dan?
En een leuke op een verjaardag gister, lekker simpel:
Waar kan ik die kopen?
Voor de rest nog geen gekke dingen ontdekt, misschien ook omdat ik al 2 jaar WP7 gebruiker ben.
Ook leuk dat ik eindelijk kan thetheren zonder jailbreak. :)

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:56
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:14:
Ik heb net mijn Lumia ontvangen, maar ik vraag me af met welke app jullie het accuniveau bijhouden. Met grafiekje erbij...
Ik gebruik "Battery level for WP8".

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• zonoskar
Martinspire schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:46:
[...]

Als je portico hebt kun je een paar oorzaken hebben:
-Skype geinstalleerd? Heb je bij je accounts dat skype blijft synchroniseren?
-NFC aan als je dat toch niet gebruikt?
-4G aan?
-Bluetooth nu misschien aan?
-Whatsapp aan en de knoppen van de mediaspeler in beeld als je je volume wijzigt? Whatsapp is namelijk een aardige batterijslurper.
-Verder zijn er nog wat bugs van de Lumia zelf die met Portico worden opgelost, maar bovenstaande zaken kun je ook al last van hebben.
NFC heeft geen invloed, hoe vaak moeten we dat nog zeggen. NFC gebruikt bijna geen stroom, alleen als je NFC tags aan het uitlezen bent.

Verder, check je background tasks (Bij instellingen en dan naar links swipen). Ik had een game geinstalleerd en die draaide iets op de achtergrond. Ook in 1 nacht heel mijn accu leeg. Combat Chopper 2 ofzoiets heette het spel. Skype is trouwens wel een goede tip.

Ik heb alles aan staan, wifi (ook als het scherm uit is), bluetooth, NFC, whatsapp, de hele FB. En nog heb ik na normaal gebruik nog 30-40% over aan het eind v/d dag. Als ik Bluetooth of NFC uitzet dan verandert er niks.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-12 16:38
bhorvers schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:06:
Skype is wel geïnstalleerd, maar gebruik ik (nog) niet.
Whatsapp gebruik ik veel, maar sluit ik altijd af.
Muziekknopjes boven in beeld bij volumeknop heb ik altijd ... Is waarschijnlijk van het laatst beluisterde nummer.

Ik wacht met smart op Portico !

Alle koppelingen met Xbox Music uitgezet. Vanavond weer opnieuw mapjes kopiëren... Maar dan mis je waarschijnlijk wel die mooie achtergronden ... Die vond ik wel mooi !

Oh ja, net nog wat ... lumiaatje vond het nodig om weer eens uit te gaan, vanuit het niets met een overvolle batterij... Niet meer aan te krijgen !
Ik ging al op zoek naar de retour instructies van Bol.com ... Maar eerst ff gegoogled op soft reset ... Oef, dat werkte wel !

gaat lekker zo ...
Als je muziekknoppen ziet, dan kan dat van whatsapp komen, ook al heb je hem met de Back knop afgesloten. Kijk eens of er dan onder de muziek-knoppen nog een soort antenne icoontje staat. Dat is dat Whatsapp dan Wifi aanhoudt.

Stop The Music installeren zorgt ervoor dat whatsapp echt stopt. Ook niet op de achtergrond met wifi. Als ik dat hier met mn oude toestel doe, is ie binnen 4 uur leeg. Zet ik hem uit, dan doe ik er wel een dag mee (accu is al aardig stuk in mn Omnia).
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:14:
Ik heb net mijn Lumia ontvangen, maar ik vraag me af met welke app jullie het accuniveau bijhouden. Met grafiekje erbij...
Er is volgens mij inmiddels wel een app voor, maar je ziet je niveau ook gewoon bovenin. Ben in ieder geval niet druk daarmee bezig. Met Android heb je daar misschien wat meer last van omdat die batterij-intensievere achtergrondtaken heeft. Dat heeft WP8 (op Whatsapp na) niet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Twardt schreef op zondag 27 januari 2013 @ 14:38:
[...]
En je kan niet de voetganger modus kiezen. (of komt er nog een Nokia Walk?)
Dit kan wel met Nokia Maps:

Routebeschrijving > kies een begin- en eindpunt, dan heb je keuze tussen lopen of rijden

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Bizar, dit had ik gisteren dus ook.... M'n 920 lag rustig op m'n laptop en even later lag die er naast...
Even opletten dus als je hem weglegt en dus liever niet met het scherm naar beneden

Extra info:
http://www.wpcentral.com/...moving-its-own-here-s-why

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-12 09:35
ivibes schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:42:
Bizar, dit had ik gisteren dus ook.... M'n 920 lag rustig op m'n laptop en even later lag die er naast...
Even opletten dus als je hem weglegt en dus liever niet met het scherm naar beneden

[video]

Extra info:
http://www.wpcentral.com/...moving-its-own-here-s-why
Dit had ik vanochtend ook! Ik had hem op de ruwe hoes van m'n ipad gelegd, stond in een andere kamer en hoor ineens een vallend geluid, ligt m'n 920 op de grond. Gelukkig geen beschadigingen, maar ik begon wel aan mezelf te twijfelen :p

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:51

Sebazzz

3dp

5V1NA70G schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:54:
[...]

Dit had ik vanochtend ook! Ik had hem op de ruwe hoes van m'n ipad gelegd, stond in een andere kamer en hoor ineens een vallend geluid, ligt m'n 920 op de grond. Gelukkig geen beschadigingen, maar ik begon wel aan mezelf te twijfelen :p
Het is helemaal niet gek eigenlijk. De Lumia 800 heeft precies hetzelfde 'probleem'.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Heeft iemand die zijn toestel via Bol.com heeft contact met hun gehad mbt het rattle probleem?
Ik kreeg net niemand aan de lijn en ook nog geen reactie op mijn mail..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• eL-Prova
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-04-2021
Scrisissszzz schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:17:
Heeft iemand die zijn toestel via Bol.com heeft contact met hun gehad mbt het rattle probleem?
Ik kreeg net niemand aan de lijn en ook nog geen reactie op mijn mail..
Ik heb hem ook bij Bol.com gehaald maar geen probleem. Rattle probleem? Wat is dat? :)

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Martinspire schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:49:
[...]

Als je muziekknoppen ziet, dan kan dat van whatsapp komen, ook al heb je hem met de Back knop afgesloten. Kijk eens of er dan onder de muziek-knoppen nog een soort antenne icoontje staat. Dat is dat Whatsapp dan Wifi aanhoudt.

Stop The Music installeren zorgt ervoor dat whatsapp echt stopt. Ook niet op de achtergrond met wifi. Als ik dat hier met mn oude toestel doe, is ie binnen 4 uur leeg. Zet ik hem uit, dan doe ik er wel een dag mee (accu is al aardig stuk in mn Omnia).

[...]

Er is volgens mij inmiddels wel een app voor, maar je ziet je niveau ook gewoon bovenin. Ben in ieder geval niet druk daarmee bezig. Met Android heb je daar misschien wat meer last van omdat die batterij-intensievere achtergrondtaken heeft. Dat heeft WP8 (op Whatsapp na) niet.
Heb je dat echt nodig, die app 'stop the music' ... klinkt een beetje 'houtje-touwtje' ... en ligt het nu aan Whatsapp, die hier je batterij opvreet ... is dat ook opgelost met Portico, of moeten we wachten op een nieuwe update voor Whatsapp ? Ik zie overigens geen antenne icoontje onder de muziekknoppen ...

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-12 11:17
bhorvers schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:57:
[...]

Heb je dat echt nodig, die app 'stop the music' ... klinkt een beetje 'houtje-touwtje' ... en ligt het nu aan Whatsapp, die hier je batterij opvreet ... is dat ook opgelost met Portico, of moeten we wachten op een nieuwe update voor Whatsapp ? Ik zie overigens geen antenne icoontje onder de muziekknoppen ...
wachten op een update van Whatsapp, Whatsapp is de horror van menig Windows Phone gebruiker.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
eL-Prova schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:21:
[...]

Ik heb hem ook bij Bol.com gehaald maar geen probleem. Rattle probleem? Wat is dat? :)
YouTube: Two Lumia 920's with vibrate rattle problems.

Dit dus, bij mij klinkt het net zo.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• corset
  • Laatst online: 15:15
net getest met de 920 hier (witte), en dezelfde app als in het filmpje en zelfde vibrate settings, geen issue.

Klinkt ook wel raar bij die van hem, alsof er iets los zit.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:18
Weet iemand waar je de settings van mobiel internet kan veranderen? Ik kan geen apn setttings ed vinden. Ook google/youtube levert niets op. Bij de setting mobiel netwerk staan alleen: actief netwerk, opties voor gegevensroaming, hoogste verbindingssnelheid en netwerkselectie. Mobiel internet werkt nameljik niet op mijn phone incl. simyo abbo.

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Heb precies hetzelfde met een gele. Ben er inmiddels aan gewend geraakt. Heb een witte in bestelling staan en ben benieuwd of die het ook doet.
reinier.sr schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:40:
Weet iemand waar je de settings van mobiel internet kan veranderen? Ik kan geen apn setttings ed vinden. Ook google/youtube levert niets op. Bij de setting mobiel netwerk staan alleen: actief netwerk, opties voor gegevensroaming, hoogste verbindingssnelheid en netwerkselectie. Mobiel internet werkt nameljik niet op mijn phone incl. simyo abbo.
Instellingen > Toegangspunt

Daar staan de standaard ingestelde toegangspunten en kun je onderaan een nieuwe toevoegen.

[ Voor 27% gewijzigd door Beanie op 28-01-2013 16:44 ]

• Seven_PRX
  • Laatst online: 23-12 14:41
reinier.sr schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:40:
Settings > Access Point > daar een profiel (provider) toevoegen.
Access Point is volgens mij wel een app die je los moet downloaden (Nokia App).
Eventueel dat het meekomt met een andere Nokia App, dus even in de Marketplace kijken als je de optie niet ziet.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:08

mrsar

waar een sar is,is een wodka

let op trouwens dat dit soort opties weggehaald kunnen worden door de provider als je je telefoon via een provider hebt

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Beanie
Seven_PRX schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:44:
[...]

Settings > Access Point > daar een profiel (provider) toevoegen.
Access Point is volgens mij wel een app die je los moet downloaden (Nokia App).
Eventueel dat het meekomt met een andere Nokia App, dus even in de Marketplace kijken als je de optie niet ziet.
Als het goed is heb je de app standaard. Bij mij kwam die vrijwel meteen als Store update door een paar uur na de eerste boot.

• reinier.sr
Toegangspunt (acces point) stond wel in de settings, maar ik moet bepaalde dingen instellen die niet in de apn-settings staan:
- Bij Gegevensdrager: kies GPRS (wordt ook wel aangeduid als type overdracht of bearer in sommige toestellen)
- Bij Startpagina: voer http://mobiel.simyo.nl in (wordt ook aangeduid als URL, homepage, of relay address in sommige toestellen)

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Voor de knutselaars en/of geïnteresseerden onder ons...
Kwam hem heel toevallig zo maar ergens tegen 8)

http://no.nl/L920-Service-Manual

(PDF, 81 pagina's)

• Seven_PRX
  • Laatst online: 23-12 14:41
Bij sommige providers moet je Roaming trouwens aanzetten, voornamelijk bij de '3rd party' providers - denk ook bij SymYo.

• Beanie
reinier.sr schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:55:
Toegangspunt (acces point) stond wel in de settings, maar ik moet bepaalde dingen instellen die niet in de apn-settings staan:
- Bij Gegevensdrager: kies GPRS (wordt ook wel aangeduid als type overdracht of bearer in sommige toestellen)
- Bij Startpagina: voer http://mobiel.simyo.nl in (wordt ook aangeduid als URL, homepage, of relay address in sommige toestellen)
Bij gegevensdrager kun je alleen kiezen tussen standaard en LTE bij de 920. GPRS zal waarschijnlijk gewoon onder standaard vallen.

Startpagina is niks bijzonder, dat is alleen de homepage die je te zien krijgt bij het opstarten van je browser. Kan iets anders zijn, maar had jaren geleden een soort gelijk iets bij KPN, dan kreeg je zo'n soort nieuws site te zien elke keer bij het starten van de browser, een soort KPN portal zeg maar.

Voer gewoon die settings in met wat je hebt en test het uit, werkt het niet verwijder je die APN toch gewoon weer of pas je hem aan? Al weet ik niet eens of dat kan.
Seven_PRX schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:05:
Bij sommige providers moet je Roaming trouwens aanzetten, voornamelijk bij de '3rd party' providers - denk ook bij SymYo.
Klopt, althans dat was ook zo met WP7.x Die zag een 3rd party netwerk alsof je aan het roamen was en dan werkte je data verbinding dus niet als dat zo ingesteld stond.

[ Voor 15% gewijzigd door Beanie op 28-01-2013 17:30 ]

• reinier.sr
Ik heb het al opgelost, thanx iig voor de reply`s

Ik heb bij toegangspunt eerst de standaard aangemaakte "KPN/Hi Internet" geactiveerd. Dit werkte ook niet. Daarna "KPN/Hi 4G LTE" Geactiveerd en dit werkte wel

• pollie99
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-12 21:42
Aaargrrrr eindelijk wil ik men nieuwe lumia in gebruik nemen icm met men nieuwe abonnement, blijkt de connector van de simkaart defect te zijn :( terug naar bol gestuurd voor reparatie.

Weet een van jullie hoelang dat repareren ongeveer duurt?

Verwijderd

pollie99 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 21:29:
Aaargrrrr eindelijk wil ik men nieuwe lumia in gebruik nemen icm met men nieuwe abonnement, blijkt de connector van de simkaart defect te zijn :( terug naar bol gestuurd voor reparatie.

Wanneer je de telefoon direct naar Nokia opstuurt ongeveer 2 weken.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12 15:59
ivibes schreef op maandag 28 januari 2013 @ 21:58:
[...]

Goed nieuws!

Op m'n Duitse L920 helaas nog niets te bekennen maar die schijnt er ook snel aan te komen:
https://www.facebook.com/...and/posts/121298311380287

d:)b
Hier ook nog niks

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• peter904
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-08 18:36
Hallo tweakers,

Omdat ik veel informatie van tweakers haal doe ik bij deze iets terug ;-).....ik heb ervaring met de lumia 920 en de HTC 8x en voor diegenen die -net als ik- hebben lopen twijfelen tussen deze twee hierbij mijn ervaringen.

In November heb ik de HTC 8x gekocht; ik was erg nieuwsgierig naar het W8-phone platform. Mijn voorkeur ging aanvankelijk uit naar een Lumia920 maar vanwege een defecte telefoon heb ik hier niet op gewacht en een HTC 8x gekocht. Na een val van de keuken is het scherm van de HTC 8x gebroken en tot op heden zijn er nog geen bedrijven die dit scherm kunnen leveren/repareren. Omdat met name de kwaliteit van de foto's achterbleef heb ik de beurs getrokken en een lumia 920 uit Duitsland gehaald voor € 475,-. Deze heb ik nu twee weken in bezit.

De lumia 920 heb ik direct geflashed met de portrico-update. Hierbij mijn voornaamste bevindingen:

Pro Lumia 920
- De foto's zijn echt veel, veel beter, vooral in moeilijke omstandigheden. Mijn oude nexus 4 9023i deed het trouwens beter dan de HTC 8x.
- Het scherm is beter, in die zin dat de kleuren realistischer lijken. De kleuren van de HTC 8x lijken achteraf verzadigd. Qua resolutie of zwart/wit waarden merk ik geen verschillen.
- De vergrendelingsknop zit op een logische plek (rechts) en niet bovenaan zoals bij de HTC 8x. Bij deze laatste voel je ook nog nauwelijks waar hij zit. Dit heeft me aan de HTC 8x behoorlijk geïrriteerd.
- 32 GB ipv 16 GB
- De batterij gaat toch een aardig stukje langer mee dan de HTC 8x; +/- 25%.

Pro HTC 8x
- De HTC 8x is ongeveer een centimeter smaller en ook aan de zijkanten stroef. Hierdoor is je grip op het toestel prettiger. In zijn algemeenheid is dit toestel handzamer en makkelijker met één hand te bedienen. Ik heb modale handen (denk ik).
- De NAVI600 van mijn Opel Astra werkte prima samen met de HTC 8X. Op de één of andere manier kan ik vanuit de NAVI600 geen gesprekken via de lumia 920 beginnen (melding 'bellen mislukt').
- De lumia 920 geeft nog wel eens de melding dat hij geen verbinding kan maken met internet (mobiel), dit heb ik op de HTC 8x nooit gehad terwijl ik dezelfde simkaart/provider gebruik.

Het veel besproken aanzienlijke gewicht van de Lumia 920 heb ik nooit als storend ervaren.

Bij vragen; stel ze gerust.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Verander net m'n taal en regio instellingen even naar Duits en vervolgens krijg ik de Portico update (OTA) aangeboden!!

(wel even opnieuw opstarten na het veranderen van de regio- en taalsettings)

• Binks050
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-09-2016

Binks050

...6310i, 8910i, 9500, e90, N8

ivibes schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:05:

(PDF, 81 pagina's)
Ik zal het niet veel gebruiken, maar vooral het deel over de verschillende manieren van resets komt vast eens van pas :)

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn Lumia ontvangen en heb nog helemaal geen ervaring met Windows Phone (eerste indruk is super btw). Kan iemand me vertellen hoe je kunt zien of je de Portico update hebt? 😥

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
pollie99 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 21:29:

Ik had hetzelfde, ze hebben mijn vader aan de telefoon verteld dat het 8-10 weken zou duren, toen heb ik mijn geld maar terug ge vraagt.

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:15
peter904 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 22:18:
Hallo tweakers,
- De NAVI600 van mijn Opel Astra werkte prima samen met de HTC 8X. Op de één of andere manier kan ik vanuit de NAVI600 geen gesprekken via de lumia 920 beginnen (melding 'bellen mislukt').
Heb je de laatste firmware van je navigatie er op staan? Ik had iets vergelijkbaars met mijn Lumia 800 i.c.m. mijn Kenwood KDC-BT61u, maar na het flashen van de laatste firmware werkt deze perfect.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 23:09:
Ik heb vandaag mijn Lumia ontvangen en heb nog helemaal geen ervaring met Windows Phone (eerste indruk is super btw). Kan iemand me vertellen hoe je kunt zien of je de Portico update hebt? 😥
Instellingen -> info -> meer informatie

Revisienummer firmware:
****.****.1242.**** = originele FW
****.****.1249.**** = Portico update (PR1.1)

• JurjenBoonstra
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-11 13:09
Ik heb een duitse 920, en onlangs ota op portico gezet. Ging zonder problemen, ik zie nu alleen dat de LTE4 optie verdwenen is. Heeft iemand dat ook? Ok, nog geen LTE nu in Nederland maar misschien wel in de nabije toekomst. Vreemd dat deze bij een update verdwijnt?

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:41

Ryceck

Constants and Variables

reinier.sr schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:49:
Ik heb het al opgelost, thanx iig voor de reply`s

Ik heb bij toegangspunt eerst de standaard aangemaakte "KPN/Hi Internet" geactiveerd. Dit werkte ook niet. Daarna "KPN/Hi 4G LTE" Geactiveerd en dit werkte wel
Als Toegangspunt-configuratie "Rabo Mobiel" kiezen werkt overigens ook heb ik gemerkt. Toch vaag dat er niet gewoon een "Simyo" APN aangemaakt wordt maar ach... als we maar internet hebben toch ;-)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Zoals je zegt Ryceck.......het resultaat telt !!!

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

• Cyrus The Virus
ivibes schreef op maandag 28 januari 2013 @ 22:30:
[...]

Verander net m'n taal en regio instellingen even naar Duits en vervolgens krijg ik de Portico update (OTA) aangeboden!!

Heeft niet geholpen. Zit wel op wifi

[ Voor 8% gewijzigd door Cyrus The Virus op 29-01-2013 08:29 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:17
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 08:22:
[...]

Heeft niet geholpen. Zit wel op wifi
Same here, geen update...

• Popmart1970
Gewacht op automatische update, of ook gevraagd te zoeken naar update?!!

Verwijderd

ivibes schreef op maandag 28 januari 2013 @ 23:28:
[...]

Instellingen -> info -> meer informatie

Revisienummer firmware:
****.****.1242.**** = originele FW
****.****.1249.**** = Portico update (PR1.1)
Thnx, ik heb m dus niet.
Bij mij ook geen update, geen automelding en ook niet als ik ernaar zoek...

• Cyrus The Virus
Popmart1970 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 08:46:
Gewacht op automatische update, of ook gevraagd te zoeken naar update?!!
tuurlijk gezocht naar de update, hij geeft aan dat hij de laatste versie heeft.

• deBennie
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 08:56:
[...]

tuurlijk gezocht naar de update, hij geeft aan dat hij de laatste versie heeft.
Hier ook, 3 keer geprobeerd (alsin 3 keer geswitched van taal, gereboot) en handmatig naar een update gezocht.
Ik heb een DE toestel...

• Popmart1970
raar hoor ....zal het dan toch liggen aan je provider,en of hij m doorgeeft???!!

Verwijderd

deBennie schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:11:
[...]

Hier ook, 3 keer geprobeerd (alsin 3 keer geswitched van taal, gereboot) en handmatig naar een update gezocht.
Ik heb een DE toestel...
Geduld is een schone zaak, de updates worden altijd gefaceerd uitgerold, en uiteindelijk krijgen we hem allemaal :)

• deBennie
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:14:
[...]

Geduld is een schone zaak, de updates worden altijd gefaceerd uitgerold, en uiteindelijk krijgen we hem allemaal :)
Vanzelfsprekend, maar kan ik 'm nu al 'officieel' installeren, dan is dat alleen maar mooi.

• Cyrus The Virus
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:14:
[...]

Ik vind wel dat MS nog wat kan leren van Apple, gister update van IOS en gewoon zonder wachten meteen geinstalleerd. Geen gedoe niks. Bij MS lijkt dat altijd een half jaar te duren.

• Seikeau
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-09-2024
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:19:
[...]

Ik vind wel dat MS nog wat kan leren van Apple, gister update van IOS en gewoon zonder wachten meteen geinstalleerd. Geen gedoe niks. Bij MS lijkt dat altijd een half jaar te duren.
Heb het idee dat het meer bij Nokia ligt dan MS, Nokia had dit bij Symbian ook altijd al. Bij de HTC 8X was Portico zo uitgerold.

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
[...]

Je bedoelt dat MS alle nieuws-lekken en geruchten tegen moet houden, en niet meer met andere fabrikanten & providers moet werken...?

• Cyrus The Virus
Seikeau schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:24:
[...]

Heb het idee dat het meer bij Nokia ligt dan MS, Nokia had dit bij Symbian ook altijd al. Bij de HTC 8X was Portico zo uitgerold.
Daar heb je inderdaad wel een punt. De HTC 8X heeft het inderdaad al.

Verwijderd

EgMaf schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:45:
[...]

Je bedoelt dat MS alle nieuws-lekken en geruchten tegen moet houden, en niet meer met andere fabrikanten & providers moet werken...?
Volgens mij gaat het meer over het 'updatebeleid' van Apple, waar MS (of Nokia) nog wat van kan leren.

• corset
  • Laatst online: 15:15
[...]

Jep, en dan krijg je crap map software, wifi wat nauwelijks werkt en andere problemen. Of denk je gemakshalve 6.0 van apple maar even weg?
Maar hey, 1 bedrijf wat alle hardware maakt is natuurlijk gelijk aan een update voor meerdere merken telefoons en hardware specs toch? Dat Nokia dit vertraagd, kan gebeuren. Ik heb geen enkele issue met de 920 hier, dus heb de update ook niet nodig (doe 3 dagen met batterij o.a.)

Denk nou eerst even na graag voordat je met zulke opmerkingen komt. Je heilige iOS doet ook genoeg fout met updates. Misschien wil jij dat niet zien, maar ze doen genoeg verkeerd.

[ Voor 8% gewijzigd door corset op 29-01-2013 12:06 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• zonoskar
MS heeft de update voor alle WP8 telefoons vrijgegeven. Dat Nokia het tegenhoudt ligt niet aan MS. Dat de update voor Europa nog eens extra tegengehouden wordt door Nokia is nog vreemder.

• deBennie
zonoskar schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:54:
MS heeft de update voor alle WP8 telefoons vrijgegeven. Dat Nokia het tegenhoudt ligt niet aan MS. Dat de update voor Europa nog eens extra tegengehouden wordt door Nokia is nog vreemder.
De portico update is al gaande in oa duitsland, uk en italie.
http://www.symbiantweet.c...sia-and-on-uks-ee-network

[ Voor 15% gewijzigd door deBennie op 29-01-2013 13:01 ]

Verwijderd

Weer een vraagje van een newb die z'n L920 sinds gisteren heeft en er niks van snapt ;)

Ik heb m'n contacten vanaf m'n oude telefoon via Bluetooth naar de Lumia getransferd.
Ik zie echter nergens op mijn Lumia iets wat lijkt op een telefoonboek of een contactenlijst, alleen maar een irritante, onoverzichtelijke Personen-hub.

Kan ik ergens een contactenlijst vinden?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2013 13:04 ]

• Cyrus The Virus
lanerios schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:05:
[...]

Jep, en dan krijg je crap map software, wifi wat nauwelijks werkt en andere problemen. Of denk je gemakshalve 6.0 van apple maar even weg?
Maar hey, 1 bedrijf wat alle hardware maakt is natuurlijk gelijk aan een update voor meerdere merken telefoons en hardware specs toch? Dat Nokia dit vertraagd, kan gebeuren. Ik heb geen enkele issue met de 920 hier, dus heb de update ook niet nodig (doe 3 dagen met batterij o.a.)

Denk nou eerst even na graag voordat je met zulke opmerkingen komt. Je heilige iOS doet ook genoeg fout met updates. Misschien wil jij dat niet zien, maar ze doen genoeg verkeerd.
hoho, ik ben absoluut geen Apple fanboy (ben meer anti apple). tis toevallig dat ik een iphone 5 heb van het werk. Ik zou er nog geen euro aan uit willen geven. Ik ben al 6 jaar MS smartphonegebruiker, WM5/6/6.5 WP7/7.5/8. en ben super blij met mijn Lumia 920.

Maar ik vind dat apple het in dit geval beter voor elkaar heeft in vergelijking met MS/Nokia. Gewoon de update online gooien in een keer en niet net zoals bij WP7.5/mango uitsmeren over enkele maanden.

• mrsar

mrsar

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:04:
Weer een vraagje van een newb die z'n L920 sinds gisteren heeft en er niks van snapt ;)

Ik heb m'n contacten vanaf m'n oude telefoon via Bluetooth naar de Lumia getransferd.
Ik zie echter nergens op mijn Lumia iets wat lijkt op een telefoonboek of een contactenlijst, alleen maar een irritante, onoverzichtelijke Personen-hub.

Kan ik ergens een contactenlijst vinden?
zit in de people hub.
daar heb je je contacten,overzicht van de timelines van facebook/twitter,msn etc,recent en together :P (vertaal het naar NL als je je telefoon op nederlands heb staan ;)
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:07:
[...]

hoho, ik ben absoluut geen Apple fanboy (ben meer anti apple). tis toevallig dat ik een iphone 5 heb van het werk. Ik zou er nog geen euro aan uit willen geven. Ik ben al 6 jaar MS smartphonegebruiker, WM5/6/6.5 WP7/7.5/8. en ben super blij met mijn Lumia 920.

Maar ik vind dat apple het in dit geval beter voor elkaar heeft in vergelijking met MS/Nokia. Gewoon de update online gooien in een keer en niet net zoals bij WP7.5/mango uitsmeren over enkele maanden.
maar daarbij vergeet je dus dat apple iets minder verschillende telefoons te onderhouden heeft dan wp8 ;) lijkt me handig dat nokia,htc etc eerst de update kunnen testen op hun telefoons , evenueel een firmware update of een andere update erbij gooien en dan pas de update online gooien. ook bij WP krijg je sowieso de update,het kan alleen een maandje langer duren

[ Voor 41% gewijzigd door mrsar op 29-01-2013 13:10 ]

Verwijderd

mrsar schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:08:
[...]

zit in de people hub.
daar heb je je contacten,overzicht van de timelines van facebook/twitter,msn etc,recent en together :P (vertaal het naar NL als je je telefoon op nederlands heb staan ;)

[...]
Dat is dus het vreemde, er staan een aantal contacten (waar ik al jaren geen contact meer mee heb gehad) van Facebook onder het kopje Recent. Bij Alle staat helemaal niks, alleen Account toevoegen oid... Maar ik pruts nog wel ff verder.

• mrsar

mrsar

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:14:
[...]

Dat is dus het vreemde, er staan een aantal contacten (waar ik al jaren geen contact meer mee heb gehad) van Facebook onder het kopje Recent. Bij Alle staat helemaal niks, alleen Account toevoegen oid... Maar ik pruts nog wel ff verder.
ga anders even naar settings,swipe naar applications en kies voor people.
speel hier even :+ waarschijnlijk moet je nog importeren,de people hub haalt namelijk de contacten uit je live contacts,hierna wordt dus gesynced en zou het weer moeten kloppen :P

Verwijderd

mrsar schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:20:
[...]

ga anders even naar settings,swipe naar applications en kies voor people.
speel hier even :+ waarschijnlijk moet je nog importeren,de people hub haalt namelijk de contacten uit je live contacts,hierna wordt dus gesynced en zou het weer moeten kloppen :P
Dat heb ik ook al gedaan... Alle contacten staan er netjes als ik op Import SIM Contacts druk in Settings > Applications > People. Ik heb ze daar allemaal geselecteerd en geïmporteerd, maar ze staan nergens in de People hub :S Heb al ff berichtje gedaan op Nokia Support Forum, I keep you up the height ;)

• Beanie
Voor de KPN abonnees onder ons, apps betalen via je telefoonrekening komt eraan. Binnen nu en paar maanden zou het mogelijk moeten worden voor WP8.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-12 19:38
Beanie schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:20:
Voor de KPN abonnees onder ons, apps betalen via je telefoonrekening komt eraan. Binnen nu en paar maanden zou het mogelijk moeten worden voor WP8.
Dat is echt ideaal, ben zo blij dat vodafone dat al doet.

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Beanie schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:20:
Heb je hier ook iets van een bron voor waar we dat na kunnen lezen?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• CrashandBurn76
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-12 04:18
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:30:
[...]

Dat is echt ideaal, ben zo blij dat vodafone dat al doet.
Hoe activeer je dat eigenlijk, dat de apps via de telefoonrekening van Vodafone betaalt worden?

• Bloodclot
  • Laatst online: 28-12 14:28

Bloodclot

Jawier!

Voor VodaFone is dit al geregeld. In principe heel makkelijk, je koopt het gewoon en je krijgt een melding dat het bij je factuur op wordt gegooit. Misschien iets te makkelijk :)

Goed dat KPN hier nu ook mee komt.

• zonoskar
Bij mij werkte betalen via Vodafone pas toen ik een PIN code op mijn wallet gezet had. Was dat bij jullie ook?

• Cyrus The Virus
Nou heb ik geluk hij is nu aan het updaten via de duitse truuk :)

Toch niet duitse taal |:(

[ Voor 58% gewijzigd door Cyrus The Virus op 29-01-2013 15:58 ]

Verwijderd

Mijn L920 vertoont vreemd gedrag:

Ik stel de tijd in, maar na een tijdje staat de klok van de telefoon ineens drie kwartier achter.
Toen het gister één keer gebeurde dacht ik dat het een incident was, maar ik zie nu dat het opnieuw zo is.
Iemand enig idee of dit een bekend probleem is en wat ik er aan kan doen?

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-12 11:17
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:53:
Mijn L920 vertoont vreemd gedrag:

Ik stel de tijd in, maar na een tijdje staat de klok van de telefoon ineens drie kwartier achter.
Toen het gister één keer gebeurde dacht ik dat het een incident was, maar ik zie nu dat het opnieuw zo is.
Iemand enig idee of dit een bekend probleem is en wat ik er aan kan doen?
het is een probleem wat bij de provider vandaan komt, wat je kunt doen is de tijd niet automatisch laten instellen.

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:23
badluckboy schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:57:
[...]

het is een probleem wat bij de provider vandaan komt, wat je kunt doen is de tijd niet automatisch laten instellen.
Gaat ie dan eigenlijk snel uit de pas lopen?

• Martinspire
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:14:
[...]

Probeer ze anders gewoon in je live-account te krijgen? Via people.live.com moet dat goed te doen zijn. Dat kan daar via outlook of facebook.

Bij de instellingen van je peoplehub heb je verder ook nog de optie contactenlijst filteren. Misschien dat daar je simkaart staat uitgevinkt?

In ieder geval kan ik je aanraden om alles gewoon uiteindelijk in je live-account te krijgen. Dan heb je verder ook alles gesynchroniseerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 29-01-2013 16:18 ]

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:18:
[...]

Probeer ze anders gewoon in je live-account te krijgen? Via people.live.com moet dat goed te doen zijn. Dat kan daar via outlook of facebook.

Bij de instellingen van je peoplehub heb je verder ook nog de optie contactenlijst filteren. Misschien dat daar je simkaart staat uitgevinkt?

In ieder geval kan ik je aanraden om alles gewoon uiteindelijk in je live-account te krijgen. Dan heb je verder ook alles gesynchroniseerd.
Bedankt voor het meedenken, maar ik heb het al voor elkaar gekregen.
Heb mijn hele Hotmail contactenlijst gewist en met Nokia Ovi Suite de contacten van mijn N8 gesynced.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:32
Mijn Lumia 920 wil ineens niet meer aan. Hard reset werkt ook niet. Scherm blijft gewoon zwart. Heeft iemand hier ervaring mee en misschien nog een tip? Ik wil liever niet terugsturen omdat dat weer weet ik hoe lang kan duren ookal heb ik nog garantie. Alle tips op de webnsite van Nokia zelf heb ik niks aan want de battarij kan niet vervangen worden bij de Lumia920 :(

http://www.nokia.com/nl-n...en-met-je-nokia-toestel-/

650 euro naar de barrebiesjes vanuit het niets. Hoe belachelijk is dat? Achterlijk gedoe

[ Voor 9% gewijzigd door Kaasje123 op 29-01-2013 16:36 ]

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Kaasje123 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:35:
Mijn Lumia 920 wil ineens niet meer aan. Hard reset werkt ook niet. Scherm blijft gewoon zwart. Heeft iemand hier ervaring mee en misschien nog een tip? Ik wil liever niet terugsturen omdat dat weer weet ik hoe lang kan duren ookal heb ik nog garantie. Alle tips op de webnsite van Nokia zelf heb ik niks aan want de battarij kan niet vervangen worden bij de Lumia920 :(

650 euro naar de barrebiesjes vanuit het niets. Hoe belachelijk is dat? Achterlijk gedoe
Buttons lang genoeg ingedrukt gehouden? plusminus 10 seconden
(volume down + power button)

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-12 11:54
Heel begrijpbare frustratie ...

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:32
ivibes schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:38:
[...]

Buttons lang genoeg ingedrukt gehouden? plusminus 10 seconden
(volume down + power button)
hmm die 10 seconden schijnt de truuk te doen. Phew! Bedankt voor de tip. _/-\o_ (ik is opgelucht 8)7 )

• Gers72
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-06-2021
Kaasje123 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:35:

Ik heb mijn Lumia 920 moeten opsturen nadat bij mij hard- en softreset niet meer werkte. Waarschijnlijk ben je je toestel ongeveer 2 weken kwijt. 21 jan. gemeld via Nokia site en 23 jan. werd het opgehaald door UPS.

• Beanie
PaT schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:46:
[...]

Heb je hier ook iets van een bron voor waar we dat na kunnen lezen?
Nope helaas geen bron, heb het direct aan KPN Webcare gevraagd via Twitter. Kan er wel een bron artikel van maken op MyNokiaBlog maar dan heb ik het nog steeds geschreven.

Maar vermoed wel dat het gaat komen, zal eerder 2 maanden dan 1 maand worden. Maar gezien zowel T-Mobile als Vodafone ermee begonnen zijn kan en mag KPN (als 'premium' Nokia partner) toch niet achterblijven.

En iets compleet anders; zojuist een 2e 920 in ontvangst mogen nemen. Deze keer mijn eigen echte Nederlandse versie in plaats van een review exemplaar. Portico pre-installed, kleine hardware verschillen en bovenal een normale trilfunctie vooralsnog. Zal het nog iets uitvoeriger moeten testen, maar de eerste indrukken geven toch wel aan dat er wel degelijk minder exemplaren zijn met de trilmotor.

[ Voor 26% gewijzigd door Beanie op 29-01-2013 17:09 ]

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

ivibes schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:05:

(PDF, 81 pagina's)
Grappig om te zien hoe snel m'n downloadlinkje naar de L920 Service Manual 'viraal' gaat.
Gisteren alleen hier geplaatst en WPcentral getipt die hem vervolgens ook geplaatst heeft.
Daarna ging het heel snel (wmpoweruser, wp7, symbiantweet, ubergizmo, gsminsider, coolxap, wpnow, etc. etc)

Met de afgelopen 2 uur pieken van zo'n 1500 kliks/downloads per uur...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ivibes/lumia920/linkstats.jpg

Kon ik maar een zelfgeschreven WP8 App zo snel de wereld injagen ;)

ps, service manual voor de 820 ook maar even online gesmeten, linkje in het 820 topic..

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-12 09:37
Weten jullie hoe ik de è kan typen? Ik dacht ik hou de e in, maar dan zie ik wel wat opties, maar niet de è.

• Scripted
ivibes schreef op maandag 28 januari 2013 @ 22:30:
[...]

Alles op Duits, dan een reboot en dan naar "handyupdate" krijg ik ook direct de update aangeboden.

• Cyrus The Virus
Scripted schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:31:
[...]

Alles op Duits, dan een reboot en dan naar "handyupdate" krijg ik ook direct de update aangeboden.
Dat had ik dus ook gedaan, maar niks. Heb je branded of unbranded ?

• Scripted
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:37:
[...]

Dat had ik dus ook gedaan, maar niks. Heb je branded of unbranded ?
Unbranded via Phonehouse

• Cyrus The Virus
dan heb je geluk gehad heb hem al meerdere keren op duits gezet maar krijg niks

• Scripted
Dat is inderdaad vreemd dan, misschien toch ergens een verborgen voorkeur. Of misschien een load balancer oid die het toe laat of niet.

• deBennie
Ik hebn mn toestel (oorspronkelijk gekocht bij de mediamarkt in Berlijn) net ook weer geheel op duits gezet, gereboot, maar bij controleren op versie update ook geen update...

Verwijderd

.

[ Voor 199% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2013 18:44 ]

• Martinspire
ivibes schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:23:
[...]

Grappig om te zien hoe snel m'n downloadlinkje naar de L920 Service Manual 'viraal' gaat.
Gisteren alleen hier geplaatst en WPcentral getipt die hem vervolgens ook geplaatst heeft.
Daarna ging het heel snel (wmpoweruser, wp7, symbiantweet, ubergizmo, gsminsider, coolxap, wpnow, etc. etc)

Met de afgelopen 2 uur pieken van zo'n 1500 kliks/downloads per uur...

[afbeelding]

Kon ik maar een zelfgeschreven WP8 App zo snel de wereld injagen ;)

ps, service manual voor de 820 ook maar even online gesmeten, linkje in het 820 topic..
Misschien kun je van de manual ook een zelfgeschreven app maken? :9

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Martinspire schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:04:
[...]

Misschien kun je van de manual ook een zelfgeschreven app maken? :9
Kan ook! :)

Gewoon een Nokia Service Manual App waarin alle manuals van de verschillende Nokia's zitten (heb ze bijna allemaal denk ik)
Denk alleen niet dat ie in de Nokia Exclusive categorie zal komen 8)7

• bhorvers
  • Laatst online: 13-06-2023
Wie herkent dit ... Als ik op het aan/uit knopje druk, zie ik de music-player balk met een soort van antenne icoontje in mijn lockscreen verschijnen ... Op play, previous of next klikken doet nix. Druk ik op de balk zelf, dan ga ik naar Whatsapp toe ... Dit zelfde gebeurt als ik in de music app op het 'vierkantje', waarin gepauzeerd staat, klik.

Ik lees ook iets over een app 'stop the music' ... die laat de balk verdwijnen. Is er nu sprake van zowel een Whatsapp bug en een WP Bug, of werkt WP hier as designed ?

• Beanie
bhorvers schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:41:
Wie herkent dit ... Als ik op het aan/uit knopje druk, zie ik de music-player balk met een soort van antenne icoontje in mijn lockscreen verschijnen ... Op play, previous of next klikken doet nix. Druk ik op de balk zelf, dan ga ik naar Whatsapp toe ... Dit zelfde gebeurt als ik in de music app op het 'vierkantje', waarin gepauzeerd staat, klik.

Ik lees ook iets over een app 'stop the music' ... die laat de balk verdwijnen. Is er nu sprake van zowel een Whatsapp bug en een WP Bug, of werkt WP hier as designed ?
Ligt aan WhatsApp, is al vaker besproken. Is een manier van WA om WiFi open te kunnen houden achter lockscreen, dus een WA bug en WP doet gewoon wat die moet doen.

Trouwens, heb hier nu een pre-Portico 920 liggen en een met Portico erop. Toch best nog wel verschillen te vinden, zo is de ambient light sensor compleet anders ingesteld en iets te hyperactief in switchen (zou ook de beschreven 'bug' kunnen zijn) en de foto's zijn opvallend beter.

Voor iedereen die Portico nog niet heeft, of eigenlijk de Nokia update die erbij in zit, het is zeker het wachten waard. Scheelt een stuk _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Beanie op 29-01-2013 21:46 ]

Verwijderd

De mensen die al een draadloze lader van Nokia hebben gekregen. Hoe lang duurde dit ongeveer en kregen jullie een email oid?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:04:
De mensen die al een draadloze lader van Nokia hebben gekregen. Hoe lang duurde dit ongeveer en kregen jullie een email oid?
Acht dagen na het opsturen van de aanvraag kreeg ik een bevestigingsmail van Nokia. Een dag later stond de pakketbezorger al voor de deur met mijn lader!

• deBennie
Ha! Ik denk, voor ik ga slapen zet ik mn toestel nog even op Duits en ja hoor, de update is er! :)

Verwijderd

deBennie schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:24:
Ha! Ik denk, voor ik ga slapen zet ik mn toestel nog even op Duits en ja hoor, de update is er! :)
Zelfde hier! :D

• Cyrus The Virus
hier nog niet :|

[ Voor 9% gewijzigd door Cyrus The Virus op 29-01-2013 22:33 ]

• deBennie
Euhh, wacht even, mn lumia blijkt niet te zijn geupdate, bij het selecteren van de taal heb ik per ongeluk op 'download' geklikt. Je krijgt dan namelijk de melding of je voor de ingestelde taal de tekenset wil downloaden....
De duitse tekenset is nu op mn telefoon geinstalleerd, niet portico..
Ik zie namelijk geen extra instellingen bij mn wifi en het besturingssysteem is 8.0.9903.10
snotverdikke.

Verwijderd

Build 8.0.10211.204 heb ik nu, dus wel Portico hier! (Of die moet er al op gestaan hebben, The Phone House toestellen waren toch nog niet geüpdated?)
Pagina: 1 ... 42 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;