Nu een week de 920 in gebruik, en dat bevalt me prima! Ik had hiervoor een Omnia 7 waar ik eigenlijk ook wel tevreden over was(Draaide WP7.8). Ik had deze sinds het begin, dus het was wel weer tijd voor een nieuwe telefoon. Ik twijfelde toch een 2tal seconden tussen een Android of een WP8.
Keuze dus weer gemaakt voor een WP8, en ik moet bekennen... ik ben zeer blij met mijn mooie Lumia 920.
Ik gebruik zakelijk een Android toestel, en daar baal ik van... ik vind het jammer dat ik voor mijn werk geen Lumia 920 mag gebruiken. Grrr...
Ik was een beetje bang voor de accu, deze was de eerste paar dagen snel leeg.
Maar nu een week verder bij normaal gebruik als ik hem eind van de dag voor dat ik naar bed ga aan de lading doe nog meer 40% over. Dus gewoon 16 uur gebruikt en meestal minder dan 60% accu verbruikt!
Wat ook leuk is om te vermelden, dat m'n telefoon echt gespot wordt door anderen.
Ook leuk dat ik eindelijk kan thetheren zonder jailbreak.
Keuze dus weer gemaakt voor een WP8, en ik moet bekennen... ik ben zeer blij met mijn mooie Lumia 920.
Ik gebruik zakelijk een Android toestel, en daar baal ik van... ik vind het jammer dat ik voor mijn werk geen Lumia 920 mag gebruiken. Grrr...
Ik was een beetje bang voor de accu, deze was de eerste paar dagen snel leeg.
Maar nu een week verder bij normaal gebruik als ik hem eind van de dag voor dat ik naar bed ga aan de lading doe nog meer 40% over. Dus gewoon 16 uur gebruikt en meestal minder dan 60% accu verbruikt!
Wat ook leuk is om te vermelden, dat m'n telefoon echt gespot wordt door anderen.
Wow, gaaf ding. Is dat Windows 8?
En een leuke op een verjaardag gister, lekker simpel:Wat voor een telefoon is dat nou weer dan?
Voor de rest nog geen gekke dingen ontdekt, misschien ook omdat ik al 2 jaar WP7 gebruiker ben.Waar kan ik die kopen?
Ook leuk dat ik eindelijk kan thetheren zonder jailbreak.