Het lijkt erop dat de nieuwe batches allemaal met Portico pre-installed komen. Heb er ook een met, los toestel unbranded.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:43:
Build 8.0.10211.204 heb ik nu, dus wel Portico hier! (Of die moet er al op gestaan hebben, The Phone House toestellen waren toch nog niet geüpdated?)
ahahah dat had ik dus ook vanmiddagdeBennie schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:40:
Euhh, wacht even, mn lumia blijkt niet te zijn geupdate, bij het selecteren van de taal heb ik per ongeluk op 'download' geklikt. Je krijgt dan namelijk de melding of je voor de ingestelde taal de tekenset wil downloaden....
De duitse tekenset is nu op mn telefoon geinstalleerd, niet portico..
Ik zie namelijk geen extra instellingen bij mn wifi en het besturingssysteem is 8.0.9903.10
snotverdikke.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ik heb vandaag de brief op de bus gedaan voor de gratis lader. Kleine kans dat ik hem krijg, ik heb de telefoon begin december bij 4Launch gekocht en het is een Duitse versie. Als winkel maar Media Markt gekozen, i know mijn originele bon van 4Launch zit erbij.
Hoop dat ze een beetje lief zijn voor de early adopters..
Hoop dat ze een beetje lief zijn voor de early adopters..
Ik heb nu bijna 2 weken geleden dat formulier opgestuurd, maar nog geen lader binnen. op de facebook page zeggen ze dat het ongeveer 4 weken kan duren, dus ik moet nog even geduld hebben helaas....
Nu natuurlijk meer en meer toestellen geleverd.....zal dan derhalve dan wel min. 4 weken zijn inmiddels!!
Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2
Ik heb een vaag probleem met mijn rode Lumia 920 (met Portico trouwens). Niet elke dag, maar af en toe wanneer ik mijn telefoon aanzet of als ik bezig ben en terug ga naar mn startscherm komt er een geluid uit de telefoon. Het lijkt wel op een of andere alarmgeluid of herinneringsgeluid ofzo. Maar ik zie NERGENS een notificatie staan en het geluid komt ook niet overeen met een van de alarmgeluiden of berichtgeluiden die je in kunt stellen in wp8.
Ik heb het vermoeden dat het een bepaalde app is die dat om wat voor reden dan ook, doet. Maar ik heb echt geen flauw idee welke... Een reboot van de telefoon helpt trouwens ook niet.
Is er iemand die dit herkent? En wellicht weet wat het is?
Ik heb het vermoeden dat het een bepaalde app is die dat om wat voor reden dan ook, doet. Maar ik heb echt geen flauw idee welke... Een reboot van de telefoon helpt trouwens ook niet.
Is er iemand die dit herkent? En wellicht weet wat het is?
Net even gekeken op nl-alert.nl, en daar blijkt de Lumia 920 nog niet op te staan. Wat je wel ziet is dat alle W7 telefoons het in ieder geval niet ondersteunen. Weet iemand of het wel werkt op de Lumia 920?
Lumia 610 / 710 / 800 /900 zijn wel te gebruiken bij nl-alert.nl
Denk ik kwestie van tijd alvorens de 820 en 920 ook te gebruiken zijn !!!!
Nee hoor, de 610/710/800/900 zijn niet te gebruiken voor nl-alert.nlPopmart1970 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:42:
Lumia 610 / 710 / 800 /900 zijn wel te gebruiken bij nl-alert.nl
Ze staan wel vermeld, maar zijn kunnen geen nl-alert ontvangen...
Check bv de 900:
http://instelhulp.nlalert...op-jouw-mobiele-telefoon/
Beetje googlen en ik vind alleen artikelen dat het niet werkt?Popmart1970 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:42:Lumia 610 / 710 / 800 /900 zijn wel te gebruiken bij nl-alert.nl
Wederom is onze overheid dus NIET betrouwbaar LOL !!!
[ Voor 7% gewijzigd door Popmart1970 op 30-01-2013 09:50 ]
Het heeft even geduurd, maar dan heb ik nu eindelijk mijn witte 920. Uiteindelijk gewoon besteld bij Alternate en 3 dagen later had ik hem binnen. Wat een genot, die 920.
Ik heb er nu een paar uurtjes mee kunnen spelen en het is echt een verademing! Whatsapp werkt in ieder geval weer een stuk sneller, ondanks dat het nog niet geoptimaliseerd is voor WP8.
Toestel is ook up to date met de laatste update. Nu maar eens kijken of ik al mijn oude apps, van android, kan vinden in de store. Ik ga ervan uit dat dat wel lukt voor de meeste apps.
Ik heb er nu een paar uurtjes mee kunnen spelen en het is echt een verademing! Whatsapp werkt in ieder geval weer een stuk sneller, ondanks dat het nog niet geoptimaliseerd is voor WP8.
Toestel is ook up to date met de laatste update. Nu maar eens kijken of ik al mijn oude apps, van android, kan vinden in de store. Ik ga ervan uit dat dat wel lukt voor de meeste apps.
Toestel op Duits zetten werkt bij mij ook niet, vindt geen updates...
edit: En die whatsapp is echt een batterij slurper! Gebruik ik hem niet dan gaat mn accu amper leeg, app ik iets van 15 min meteen dik 10% van de accu weg...
edit: En die whatsapp is echt een batterij slurper! Gebruik ik hem niet dan gaat mn accu amper leeg, app ik iets van 15 min meteen dik 10% van de accu weg...
[ Voor 53% gewijzigd door Scrisissszzz op 30-01-2013 11:23 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Sinds vandaag behoor ik ook tot de gelukkige groep met een Lumia 920!
Ik heb al twee weken de Lumia 820 in gebruik gehad voor een review dus het meeste weet ik inmiddels al, maar ik vroeg me af of er een app is die het mogelijk maakt om door muzieknummers te skippen met de volumeknoppen. Op m'n Desire Z is dit mogelijk en in de auto/op de fiets is dit erg handig.
Mooit om te zien dat er steeds meer wp8 gebruikers erbij zijn gekomen!
@ somerenv, dit is jammer genoeg niet mogelijk.
@ somerenv, dit is jammer genoeg niet mogelijk.
Welke datum was dat? Welke kleur? En welke leverancier heb je hem gekocht?Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:06:
[...]
Acht dagen na het opsturen van de aanvraag kreeg ik een bevestigingsmail van Nokia. Een dag later stond de pakketbezorger al voor de deur met mijn lader!
Net bij de Media Markt in Enschede geweest, toevallig vandaag maar liefst 3 zwarte Lumia 920 binnengekomen. 1 heb ik, 1 is show model en 1 ligt daar nog... ongereserveerd....
Zorg dat je Whatsapp meteen sluit als je klaar bent met appen.Scrisissszzz schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:08:
Lidy
Ja klopt, dat doe ik 9 van de 10 keertruffel50 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:32:
[...]
Zorg dat je Whatsapp meteen sluit als je klaar bent met appen.
Verder nergens problemen mee, super toestel! Alleen jammer dat je in WP8 niet je sms tonen enz kunt wijzigen naar custom..
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ik denk dat dat alleen werkt bij een Duits toestel. Ga daarvoor naarScrisissszzz schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:08:
- Instellingen > Systeem > Extra's en informatie > aanvullende informatie > mobile Operator Name.
Verwijderd
Kijk hier kunnen we wat meeSleepybag schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:00:
[...]
Ik denk dat dat alleen werkt bij een Duits toestel. Ga daarvoor naarAls daar staat 000-DE, dan heb je een unbranded Duits toestel, dat nu een Portico update krijgt.
- Instellingen > Systeem > Extra's en informatie > aanvullende informatie > mobile Operator Name.
Verwijderd
Ik hoop dat dit het goede topic. Misschien is het een domme vraag, hoop het niet 
Ik heb sinds afgelopen donderdag een rode Nokia Lumia 920. Nu heb ik hier de windows facebook app op geinstalleerd. Het probleem is dat als ik nu facebook op de computer gebruik, mensen regelmatig problemen hebben om mij een bericht te sturen via facebook. Zij krijgen dan de volgende melding:
.. gebruikt een app om te chatten. Om een bericht te sturen naar .., moet je je instellingen zo wijzigen dat vrienden die apps gebruiken, kunnen zien dat jij online bent. Wil je vrienden die andere apps gebruiken toestaan om te zien dat je online bent?
Op toestaan klikken helpt niet want dan krijgen ze hetzelfde bericht weer. Iemand enig idee waar dit aan ligt? Dit is nogal frusterend omdat ik dus de halve tijd geen berichten ontvang.
Ik heb sinds afgelopen donderdag een rode Nokia Lumia 920. Nu heb ik hier de windows facebook app op geinstalleerd. Het probleem is dat als ik nu facebook op de computer gebruik, mensen regelmatig problemen hebben om mij een bericht te sturen via facebook. Zij krijgen dan de volgende melding:
.. gebruikt een app om te chatten. Om een bericht te sturen naar .., moet je je instellingen zo wijzigen dat vrienden die apps gebruiken, kunnen zien dat jij online bent. Wil je vrienden die andere apps gebruiken toestaan om te zien dat je online bent?
Op toestaan klikken helpt niet want dan krijgen ze hetzelfde bericht weer. Iemand enig idee waar dit aan ligt? Dit is nogal frusterend omdat ik dus de halve tijd geen berichten ontvang.
Misschien kan je wat met de "ringtone maker" app van nokia??Scrisissszzz schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:56:
[...]
Ja klopt, dat doe ik 9 van de 10 keerMaar toch...
Verder nergens problemen mee, super toestel! Alleen jammer dat je in WP8 niet je sms tonen enz kunt wijzigen naar custom..
Hier een toestel van Tele2, ook met Portico pre-installedBeanie schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:46:
[...]
Het lijkt erop dat de nieuwe batches allemaal met Portico pre-installed komen. Heb er ook een met, los toestel unbranded.
@zipp-08
lees berichten dat behoorlijk wat mensen gewoon via IE op FB zitten ipv via de app!!
lees berichten dat behoorlijk wat mensen gewoon via IE op FB zitten ipv via de app!!
Jep, een 000-DE toestel hier, maar geen update hoor...Sleepybag schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:00:
[...]
Ik denk dat dat alleen werkt bij een Duits toestel. Ga daarvoor naarAls daar staat 000-DE, dan heb je een unbranded Duits toestel, dat nu een Portico update krijgt.
Ach ja, ik heb geduld
Als ik bijvoorbeeld aan het surfen ben of ik zit in een app en ik druk op de vergrendel knop dan gaat de telefoon netjes in vergrendel modus met scherm uit. Ontgrendel ik de telefoon vervolgens weer dan kom ik altijd weer bij mijn tiles terecht, terwijl ik eigenlijk verder wil gaan waarmee ik gebleven was (dat spelletje, of op die internet site). Is dit een instelling?
Verwijderd
Nu weet ik alleen niet of dat aan die app ligt of aan de de ingebouwde messenger. Ik had namelijk alles uitgezet en toen hadden mensen nog steeds problemen. Even afwachten dan maar..Popmart1970 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:26:
@zipp-08
Verwijderd
Heb ff gezocht, maar ik zie nergens een optie waar je dit zou kunnen instellen. Ik denk dat je met een bugje te maken hebt. Misschien een keer resetten?Rezje schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:28:
Als ik bijvoorbeeld aan het surfen ben of ik zit in een app en ik druk op de vergrendel knop dan gaat de telefoon netjes in vergrendel modus met scherm uit. Ontgrendel ik de telefoon vervolgens weer dan kom ik altijd weer bij mijn tiles terecht, terwijl ik eigenlijk verder wil gaan waarmee ik gebleven was (dat spelletje, of op die internet site). Is dit een instelling?
Thnx, die ga ik vanavond eens bekijken!Bucephalus schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:25:
[...]
Misschien kan je wat met de "ringtone maker" app van nokia??
Net de 920 ontvangen, contacten van mijn oude toestel via Bluetooth overgezet, maar er staat nu een ' #' met een heleboel lege contacten, kan ik die in batch deleten? Kom er niet echt meer uit.
Even mezelf quotenBucephalus schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 23:32:
Ik heb nu bijna 2 weken geleden dat formulier opgestuurd, maar nog geen lader binnen. op de facebook page zeggen ze dat het ongeveer 4 weken kan duren, dus ik moet nog even geduld hebben helaas....
Verwijderd
Ik heb op 17 december bij bol.com mijn lumia 920 (rood) besteld.Megalodon86 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:47:
[...]
Welke datum was dat? Welke kleur? En welke leverancier heb je hem gekocht?
Op 16 januari, twee dagen na de officiële release(?) heb ik hem mogen ontvangen. Uiteraard heb ik diezelfde dag nog de aanvraag voor de lader (rood en 2e keus zwart) op de bus gedaan!
op 24 januari kreeg ik de bevestigingsmail en op de 25ste mijn draadloze lader in het rood!
Maar zoals iemand hier al zei, waarschijnlijk zal het nu wel langer duren aangezien er meer toestellen uitgeleverd zijn.
NL-alert werkt middels cell broadcast, wat WP dus niet ondersteunt. Eerder een MS issue dan een NL overheid issue.Popmart1970 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:50:
Wederom is onze overheid dus NIET betrouwbaar LOL !!!![]()
Verwijderd
Dat hele NL-alert is naar mijn mening een grote faal. Telefoons op het 3G netwerk van Vodafone en T-Mobile zijn sowieso niet in staat een alert te ontvangen, komt in de loop van 2013 beschikbaar. Daarnaast kunnen alle iOS en WP gebruikers geen melding ontvangen.fruitbakje schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:21:
[...]
NL-alert werkt middels cell broadcast, wat WP dus niet ondersteunt. Eerder een MS issue dan een NL overheid issue.
Ben heel benieuwd wie er komende maandag überhaupt een melding zal ontvangen, bij de landelijke test.
Mensen, kan deze mobiel ook zonder dat gerammel met trillen? Ik had er dus last van. en heb hem net omgeruild voor een nieuwe. Maar deze heeft het dus ook. En het is niet heel hinderlijk, maar je hoort het wel degelijk. iemand?
Als het goed is kun je met je MS account inloggen op people.live.com/ daar staan al je contacten.Sanction schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 17:14:
Net de 920 ontvangen, contacten van mijn oude toestel via Bluetooth overgezet, maar er staat nu een ' #' met een heleboel lege contacten, kan ik die in batch deleten? Kom er niet echt meer uit.
Daar kun je ook je contacten beheren etc.
Totaal geen issues mee hier, dus het kan welDennisDCT schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:38:
Mensen, kan deze mobiel ook zonder dat gerammel met trillen? Ik had er dus last van. en heb hem net omgeruild voor een nieuwe. Maar deze heeft het dus ook. En het is niet heel hinderlijk, maar je hoort het wel degelijk. iemand?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Kan dus zo zijn dat de serie die ze binnen kregen (4) allemaal het probleem hebben? en dat ik gewoon even naar een andere Phone house moet rijden en hem omruilen 
lanerios schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:54:
[...]
Totaal geen issues mee hier, dus het kan wel
Dan vraag ik me af, als ik de update krijg, wat dan niet de proximus versie is. Ga ik dan wel op 4G van proximus kunnen?Sleepybag schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:00:
[...]
Bedankt voor je reactie. Ik heb er echter niet op gewacht en Nokia gemaild. Ik heb eind van de middag een track&trace ontvangen van de draadloze oplader. Goed geregeld dusVerwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 18:30:
[...]
Ik heb op 17 december bij bol.com mijn lumia 920 (rood) besteld.
Op 16 januari, twee dagen na de officiële release(?) heb ik hem mogen ontvangen. Uiteraard heb ik diezelfde dag nog de aanvraag voor de lader (rood en 2e keus zwart) op de bus gedaan!
op 24 januari kreeg ik de bevestigingsmail en op de 25ste mijn draadloze lader in het rood!
Maar zoals iemand hier al zei, waarschijnlijk zal het nu wel langer duren aangezien er meer toestellen uitgeleverd zijn.
Yep, hier ook dus!Bucephalus schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 17:50:
[...]
Even mezelf quotennet een mailtje ontvangen dat mijn draadloze lader klaar staat bij het verzendadres om door postNL opgehaald te worden. Die 4 weken zijn dus 2 weken geworden. ik ben weer blij
Ik heb mijn lumia 920 nu sinds the NL launch, en ik ben er erg blij mee. Iedereen in mijn omgeving vind het een mooi toestel, wat mooi is mee genomen. Al lijken ze niet warm te lopen voor WP8, wat ik wel een beetje probeer
WP8 voelt lekker snel aan, en het ziet er leuker uit dan android.
Ik vind dat ie goede foto's maakt, en dat al zonder portico update (daar zit ik nog op te wachten -.-)
Ik heb ook het rammel probleem, al heb ik er niet zoveel moeite mee. Ik heb trillen gewoon uitstaan, en als ik het echt nodig is zet ik het wel aan.
WP8 voelt lekker snel aan, en het ziet er leuker uit dan android.
Ik vind dat ie goede foto's maakt, en dat al zonder portico update (daar zit ik nog op te wachten -.-)
Ik heb ook het rammel probleem, al heb ik er niet zoveel moeite mee. Ik heb trillen gewoon uitstaan, en als ik het echt nodig is zet ik het wel aan.
Oh die leveren hem al? Cool. Ik heb wel Tele2, maar met sim-only en het toestel dus los bij Bol.com besteld. Ik heb de Portico update nog nietSomerenV schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:26:
[...]
Hier een toestel van Tele2, ook met Portico pre-installed
Schud de telefoon eens naast je oor. Dan hoor je het waarschijnlijk ook heel lichtjes. Dat is de stabilisatie-techniek die de camera gebruikt. Het stoort mij niet, maar misschien dat het bij de een erger is dan bij de ander? Volgens mij was het in dit topic dat er een filmpje langskwam van iemand die de Lumia 920 helemaal uit elkaar haalde. Die liet ook zien dat het de camera was die tikte. Dus niet echt iets mis met de trilfunctie.DennisDCT schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:38:
Ik heb trouwens een zwarte uit week 50-2012
[ Voor 2% gewijzigd door Megalodon86 op 30-01-2013 22:25 . Reden: bouwjaar toegevoegd ]
Lumia 920 opgestuurd voor reparatie (vastgelopen en reageerde niet meer op hard- en software reset). 7 dagen (incl. weekend) moeten missen en uiteindelijk een nieuw toestel gekregen. Goede service van Nokia
JupMegalodon86 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:19:
[...]
Oh die leveren hem al? Cool. Ik heb wel Tele2, maar met sim-only en het toestel dus los bij Bol.com besteld. Ik heb de Portico update nog niet
[...]
Schud de telefoon eens naast je oor. Dan hoor je het waarschijnlijk ook heel lichtjes. Dat is de stabilisatie-techniek die de camera gebruikt. Het stoort mij niet, maar misschien dat het bij de een erger is dan bij de ander? Volgens mij was het in dit topic dat er een filmpje langskwam van iemand die de Lumia 920 helemaal uit elkaar haalde. Die liet ook zien dat het de camera was die tikte. Dus niet echt iets mis met de trilfunctie.
Wat dat triller betreft: heb er hier ook 'last' van. Je kunt het als storend ervaren, maar er zijn ook telefoons die van zichzelf al een irritante tril hebben, zonder dat een camera daar iets mee te maken hebben. Dat de 920 wat meer trilt is een klein minpuntje, maar daar staat de geweldige camera tegenover, dus dat scheelt
Nu lees ik bij de specs (als enige nokia zover ik zie) dat de Lumia 920 Wi-fi direct zou ondersteunen:
Gsm-functies A2DP (Bluetooth stereo), Bewegingssensor, DLNA, FM-radio (headset), Handsfree, Kompas, Tril, Voicerecorder, WiFi Direct
Maar nu lees ik op MSDN:
MSDN: PeerFinder.Start() | start() method (Windows)
Windows Phone 8
Wi-Fi Direct is not supported on Windows Phone 8. For more information, see Proximity.
Werkt Wi-Fi direct nu wel, of toch niet?
Gsm-functies A2DP (Bluetooth stereo), Bewegingssensor, DLNA, FM-radio (headset), Handsfree, Kompas, Tril, Voicerecorder, WiFi Direct
Maar nu lees ik op MSDN:
MSDN: PeerFinder.Start() | start() method (Windows)
Windows Phone 8
Wi-Fi Direct is not supported on Windows Phone 8. For more information, see Proximity.
Werkt Wi-Fi direct nu wel, of toch niet?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
@Hierboven: Ik lees her en der wel wat over NFC-WiFi direct, maar geen idee of dat hetzelfde is. Hier een linkje: http://wmpoweruser.com/mu...e-transfer-via-bluetooth/
Is het trouwens mogelijk om in te stellen dat je lockscreen random foto's pakt uit een door jou geselecteerde map? Facebook/Bing vind ik niks qua random foto's, maar die optie zou wel leuk zijn voor een mapje met gave foto's/wallpapers. Een speurtocht op Google heeft me niks opgeleverd hierover.
Is het trouwens mogelijk om in te stellen dat je lockscreen random foto's pakt uit een door jou geselecteerde map? Facebook/Bing vind ik niks qua random foto's, maar die optie zou wel leuk zijn voor een mapje met gave foto's/wallpapers. Een speurtocht op Google heeft me niks opgeleverd hierover.
Ja, photostream. Je kunt met de app kiezen uit een bestaande (of nieuwe) map op je telefoon, of een map op skydrive, of op facebook.SomerenV schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:57:
@Hierboven: Ik lees her en der wel wat over NFC-WiFi direct, maar geen idee of dat hetzelfde is. Hier een linkje: http://wmpoweruser.com/mu...e-transfer-via-bluetooth/
Review op wpcentral:
http://www.wpcentral.com/...ndows-phone-8-lockscreens
appstore:
http://www.windowsphone.c...43-471f-bdd9-37048b0bcbc6
Is er een mogelijkheid om te bepalen welke bluetooth services je op een bepaald toestel (in mijn geval een carkit) al dan niet kan activeren? Nu worden bij het pairen steeds alle services geactiveerd. Het nadeel daarvan is dat je het geluid van bvb. nokia drive niet te horen krijgt als je handsfree wil kunnen bellen.
Iemand een oplossing hiervoor? Het probleem stelt zich blijkbaar niet alleen bij WP8 (lumia 920) maar ook bij WP7.8 (lumia 800)...
Iemand een oplossing hiervoor? Het probleem stelt zich blijkbaar niet alleen bij WP8 (lumia 920) maar ook bij WP7.8 (lumia 800)...
Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)
Dit zocht ik ook! Thnx!deBennie schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 07:17:
[...]
Ja, photostream. Je kunt met de app kiezen uit een bestaande (of nieuwe) map op je telefoon, of een map op skydrive, of op facebook.
Review op wpcentral:
http://www.wpcentral.com/...ndows-phone-8-lockscreens
appstore:
http://www.windowsphone.c...43-471f-bdd9-37048b0bcbc6
Even mezelf quoten...shizoframia schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 08:28:
Is er een mogelijkheid om te bepalen welke bluetooth services je op een bepaald toestel (in mijn geval een carkit) al dan niet kan activeren? Nu worden bij het pairen steeds alle services geactiveerd. Het nadeel daarvan is dat je het geluid van bvb. nokia drive niet te horen krijgt als je handsfree wil kunnen bellen.
Blijkbaar zou het geluid van de navigatie wel spelen als het muziek profiel effectief actief is, m.a.w. wanneer je muziek afspeelt vanop je lumia naar de carkit. In het andere geval is de music BT service op de carkit blijkbaar in standby, deze wordt enkel geactiveerd bij ontvangst van een telefoontje en werkt dus niet wanneer je bvb. luistert naar de FM radio van je auto.
De ideale oplossing zou zijn als MS (waarschijnlijk ligt dit aan WP en niet aan Nokia) een update zou uitbrengen waarmee je zou kunnen bepalen welke services (bvb enkel telefoon en geen muziek) zou kunnen activeren. In dat laatste geval zouden de telefoongesprekken wel op de carkit afspelen en de navigatie-aanwijzingen op de lumia zelf.
Tijdelijke alternatieven zijn:
1) BT afzetten (nadeel: tel-gesprekken komen niet door op je carkit)
2) muziek beluisteren vanop je lumia terwijl je navigeert (nadeel: je kan geen FM radio beluisteren).
3) uitzoeken hoe je A2DP uit kan schakelen op de ontvanger (hier: carkit)
Bron: http://discussions.nokia....to-bluetooth/td-p/1357057
Op Windows Mobile kon dit wel...
[ Voor 3% gewijzigd door shizoframia op 31-01-2013 09:31 ]
Ik zit met het zelfde probleem. Volgens mij is hier nu geen oplossing voor.shizoframia schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:24:
[...]
Even mezelf quoten...
Blijkbaar zou het geluid van de navigatie wel spelen als het muziek profiel effectief actief is, m.a.w. wanneer je muziek afspeelt vanop je lumia naar de carkit. In het andere geval is de music BT service op de carkit blijkbaar in standby, deze wordt enkel geactiveerd bij ontvangst van een telefoontje en werkt dus niet wanneer je bvb. luistert naar de FM radio van je auto.
De ideale oplossing zou zijn als MS (waarschijnlijk ligt dit aan WP en niet aan Nokia) een update zou uitbrengen waarmee je zou kunnen bepalen welke services (bvb enkel telefoon en geen muziek) zou kunnen activeren. In dat laatste geval zouden de telefoongesprekken wel op de carkit afspelen en de navigatie-aanwijzingen op de lumia zelf.
Tijdelijke alternatieven zijn:
1) BT afzetten (nadeel: tel-gesprekken komen niet door op je carkit)
2) muziek beluisteren vanop je lumia terwijl je navigeert (nadeel: je kan geen FM radio beluisteren).
3) uitzoeken hoe je A2DP uit kan schakelen op de ontvanger (hier: carkit)
Bron: http://discussions.nokia....to-bluetooth/td-p/1357057
Op Windows Mobile kon dit wel...Back to the future ?!?
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ik heb zojuist mijn Lumia binnengekregen van een Nederlandse webshop. Helaas is het toestel Vodafone branded. Het gaat hier om de Duitse Vodafone.
Nu hoeft dit geen probleem te zijn, omdat ik ook Vodafone heb. Hoewel ik gewoon kan bellen, doet 3G het niet. Windows zegt dat de vliegtuigmodus aanstaat, maar dit is niet het geval. Ook zie ik in de statusbalk dat 3G gewoon aanstaat. Kan iemand helpen?
Nu hoeft dit geen probleem te zijn, omdat ik ook Vodafone heb. Hoewel ik gewoon kan bellen, doet 3G het niet. Windows zegt dat de vliegtuigmodus aanstaat, maar dit is niet het geval. Ook zie ik in de statusbalk dat 3G gewoon aanstaat. Kan iemand helpen?
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
Verwijderd
Ook een pic met het hoesje erop?
Oh het is gewoon een grijze behuizing?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 10:53 ]
Als je een case (zoals de grijze op de foto) koopt, zitten de antennes, etc... er allemaal in? Kan je hier even een foto van nemen en deze posten (m.a.w. foto binnenkant)? Ik zou eventueel occasioneel ook wel even van case willen switchen...
Ik denk niet dat het aan de stabilisatie techniek ligt. Ik heb ook het tril "probleem", echter wanneer ik stevig op heel de bovenkant duw is het trilgeluid normaal. Het lijkt me dat er ergens vanboven iets los zit.Megalodon86 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:19:
Schud de telefoon eens naast je oor. Dan hoor je het waarschijnlijk ook heel lichtjes. Dat is de stabilisatie-techniek die de camera gebruikt. Het stoort mij niet, maar misschien dat het bij de een erger is dan bij de ander? Volgens mij was het in dit topic dat er een filmpje langskwam van iemand die de Lumia 920 helemaal uit elkaar haalde. Die liet ook zien dat het de camera was die tikte. Dus niet echt iets mis met de trilfunctie.
@deBennie
Hier vandaan...
http://www.telecomtelecom...0-accudeksel-grey-02500t8
Heb zelf wel oren naar cyaan case...
Hier vandaan...
Hier 5 clickable thumbs naar grote foto's:shizoframia schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:03:
[...]
Als je een case (zoals de grijze op de foto) koopt, zitten de antennes, etc... er allemaal in? Kan je hier even een foto van nemen en deze posten (m.a.w. foto binnenkant)? Ik zou eventueel occasioneel ook wel even van case willen switchen...

En een disassemble filmpje:
YouTube: Nokia Lumia 920 Disassembly & Assembly - Screen & Case Replacement
Overigens zat de simkaart tray er niet bij, die moet je los bestellen...
Nee hier vandaan, wassie goedkoperdr_dreey schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:20:
@deBennie
Hier vandaan...
http://www.mobielbereikbaar.nl/merken/nokia/lumia-920
[ Voor 16% gewijzigd door deBennie op 31-01-2013 11:23 ]
@deBennie,
Je moet iig de draadloos laden spoel overzetten of niet?
Ging overzetten beetje makkelijk?
PS:
Zie bij de Mobielbereikbaar website geen unibody voor L920, mis ik iets of heb je gebeld oid?
PS:
Zie bij de Mobielbereikbaar website geen unibody voor L920, mis ik iets of heb je gebeld oid?
Dit was de laatste die ze op voorraad hadden, en ik moet t ding nog overzetten. Heb er geen ervaring mee, ik heb het youtube filmpje bekeken, volgens mij moet ik het usb gedeelte en het draadloos oplaad spiraal ook overzetten. We gaan het meemaken!dr_dreey schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:31:
@deBennie,
PS:
Ok.
Thx voor de info iig en succes met overzetten.
Thx voor de info iig en succes met overzetten.
Mag ik vragen of je een soort van HowTo kan maken, of iig de moeilijke stukjes kan beschrijven?
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dat wil ik wel proberen, maar heb je dat disassembly youtube filmpje in mn eerdere reactie bekeken?kaasplank1 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:40:
Mag ik vragen of je een soort van HowTo kan maken, of iig de moeilijke stukjes kan beschrijven?
ik zie geen prijs staan behalve die 85 eurodeBennie schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:21:
[...]
Hier 5 clickable thumbs naar grote foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een disassemble filmpje:
YouTube: Nokia Lumia 920 Disassembly & Assembly - Screen & Case Replacement
Overigens zat de simkaart tray er niet bij, die moet je los bestellen...
[...]
Nee hier vandaan, wassie goedkoper
http://www.mobielbereikbaar.nl/merken/nokia/lumia-920
1000x dank! Nu wachten tot de covers in andere kleuren voorradig worden... Had nl. eerst een rode besteld, geannuleerd o.w.v. de uitgestelde uitlevering in BE en een witte gere-ordered in NL. De witte is mooi, maar wat afwisseling is altijd meegenomen... ;-)deBennie schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:21:
[...]
Hier 5 clickable thumbs naar grote foto's:
[...]
JahCyrus The Virus schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:54:
[...]
ik zie geen prijs staan behalve die 85 eurozijn die covers echt zo duur ?
je kan de grijze ook goedkoper vinden... de reden van deze prijs is niet de cover alleen maar ook de componenten die erin 'plakken'
Ik heb gezocht maar de grijze cover nergens goedkoper gevonden...
de goedkoopste NL-site verkoopt deze aan €69 (excl leveringskost van €5), is wel al enige tijd niet meer voorradig... in de UK kan je op verschillende locaties terechtdeBennie schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:06:
Ik heb gezocht maar de grijze cover nergens goedkoper gevonden...
Die van mij was 69 euro, geen verzendkosten. Simtray moest er nog bij, kostte 14,95 bij dezelfde toko, ook gratis versturen.shizoframia schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:11:
[...]
de goedkoopste NL-site verkoopt deze aan €69 (excl leveringskost van €5), is wel al enige tijd niet meer voorradig... in de UK kan je op verschillende locaties terecht
wist niet dat de sim-tray er niet bijzat...deBennie schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:14:
[...]
Die van mij was 69 euro, geen verzendkosten. Simtray moest er nog bij, kostte 14,95 bij dezelfde toko, ook gratis versturen.
Hoi allemaal,
Heb sinds een paar dagen een witte 920. Geruime tijd het idee gehad dat het DE kleur zou zijn voor mij, totdat ik in een HI shop een gele zag.. wauw! Dus ik voordat ik de witte had gehaald op youtube naar de disassembly van de 920 gekeken. Blijkt dat de cover wisselen idd een appeltje-eitje verhaal is. Het enige is de oplaadspoel die je mee moet verwisselen. Dus ik op Ebay kijken voor andere cases..
rood, wit, zwart en grijs http://bit.ly/WhdkQ3 €68 inc. verzendkosten
Hier de gele http://bit.ly/XmREiM €73 inc. verzendkosten
Maar dit is dus zonder simtray, die de shops pas uitgaan vanaf 12/14 euro.. Maar als de lumia 900 een voorbode is (35 euries MET simtray http://bit.ly/12bNXCd ) dan zal mijn 920 een kleurrijk bestaan hebben :-)
Heb sinds een paar dagen een witte 920. Geruime tijd het idee gehad dat het DE kleur zou zijn voor mij, totdat ik in een HI shop een gele zag.. wauw! Dus ik voordat ik de witte had gehaald op youtube naar de disassembly van de 920 gekeken. Blijkt dat de cover wisselen idd een appeltje-eitje verhaal is. Het enige is de oplaadspoel die je mee moet verwisselen. Dus ik op Ebay kijken voor andere cases..
rood, wit, zwart en grijs http://bit.ly/WhdkQ3 €68 inc. verzendkosten
Hier de gele http://bit.ly/XmREiM €73 inc. verzendkosten
Maar dit is dus zonder simtray, die de shops pas uitgaan vanaf 12/14 euro.. Maar als de lumia 900 een voorbode is (35 euries MET simtray http://bit.ly/12bNXCd ) dan zal mijn 920 een kleurrijk bestaan hebben :-)
En wat betekent dit voor je garantie? Ik vind het leuk om te zien (heb (nog?) geen 920), maar ook moedig.deBennie schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:35:
[...]
Dit was de laatste die ze op voorraad hadden, en ik moet t ding nog overzetten. Heb er geen ervaring mee, ik heb het youtube filmpje bekeken, volgens mij moet ik het usb gedeelte en het draadloos oplaad spiraal ook overzetten. We gaan het meemaken!
Het lukt mij maar niet om mijn contactpersonenlijst die te zien is onder 'Personen' (deze worden opgehaald vanuit Gmail) gesynchroniseerd te krijgen met Whatsapp. In Whatsapp mis ik een aantal personen die wel onder 'Personen' te zien zijn.
Iemand enig idee hoe dit te synchroniseren? Het opnieuw synchroniseren van mijn Gmail account is niet de oplossing...
Iemand enig idee hoe dit te synchroniseren? Het opnieuw synchroniseren van mijn Gmail account is niet de oplossing...
[ Voor 13% gewijzigd door TMPJ op 31-01-2013 13:00 ]
In whatsapp in de instellingen op "refresh favourites" drukken. Dat zorgt ervoor dat whatsapp weer opnieuw je contactenlijst bekijkt op wie er whatsapp heeft
T lijkt me dat de garantie dan vervalt, maar he, mocht er ooit wat anders kapot gaan, dan switch ik de body toch gewoon weer?coenox schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:59:
[...]
En wat betekent dit voor je garantie? Ik vind het leuk om te zien (heb (nog?) geen 920), maar ook moedig.
Verwijderd
heb een Telfort lease 920 en gewoon via de Nokia aktie(na opsturen kopie contract) een gratis draadloos lader gekregen.
.
Wie weet hoe je de gespreks volume zachter zet? iedereen kan mee luisteren zo hard is hij, en nee staat niet op handsfree.
.
Wie weet hoe je de gespreks volume zachter zet? iedereen kan mee luisteren zo hard is hij, en nee staat niet op handsfree.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 15:24 ]
volgens mij gewoon de volume knop,die regelt al het volume in 1xVerwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:07:
heb een Telfort lease 920 en gewoon via de Nokia aktie(na opsturen kopie contract) een gratis draadloos lader gekregen.![]()
.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Maar wat als er iets anders dan de body kapot gaat?deBennie schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:07:
[...]
T lijkt me dat de garantie dan vervalt, maar he, mocht er ooit wat anders kapot gaan, dan switch ik de body toch gewoon weer?
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Wel tijdens het bellen doen. je hebt 2 volumes:mrsar schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:25:
[...]
volgens mij gewoon de volume knop,die regelt al het volume in 1x
- algemeen volume (0 - 30)
- bel volume (0 - 10)
ah ja,dat was het ja
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ja, dat bedoel ik, dan zet ik de zwarte body er weer op.. Dus dan issie weer zoals origineel.Swerfer schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:28:
[...]
Maar wat als er iets anders dan de body kapot gaat?
Verwijderd
heb het net geprobeerd en inderdaad 1t/m10 maar geen verandering in het stem volume wanneer ik hem verlaag??defcon84 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:42:
[...]
Wel tijdens het bellen doen. je hebt 2 volumes:
- algemeen volume (0 - 30)
- bel volume (0 - 10)
Had ik ook in het begin, reboot.Ossebol schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:46:
Ik heb zojuist mijn Lumia binnengekregen van een Nederlandse webshop. Helaas is het toestel Vodafone branded. Het gaat hier om de Duitse Vodafone.
Het blijft Windows hè
Wow, ik wou ook de grijze, uiteindelijk maar voor de zwarte gegaan(bevalt erg goed). Maar om nu de telefoon te verbouwen voor de kleur... dat getuigt van toewijding
Ja lol, *waar ben ik aan begonnen*CR35 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:17:
Wow, ik wou ook de grijze, uiteindelijk maar voor de zwarte gegaan(bevalt erg goed). Maar om nu de telefoon te verbouwen voor de kleur... dat getuigt van toewijding
Maar als ik dit zie (even op 'larger photo' drukken), dan wil ik t wel proberen...
http://www.basatne.ca/Nokia-Lumia-920-Gray-p/nok-920-gry.htm
Haha dat is waar, hij ziet er echt gaaf uit
, maar ik hoop op een mooi hoesje die een beetje in de buurt komt...
[ Voor 42% gewijzigd door CR35 op 31-01-2013 16:58 ]
Goede vraag, anders stuur me ff een videootje, kan ik het ff testen...Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:11:
Iemand een idee waar video's vanuit whatsapp worden opgeslagen?
Maar is het niet zo dat die alleen toegankelijk zijn via de App zelf? En dat ze opgeslagen worden in de gereserveerde ruimte voor de App zelf, en die dus niet toegankelijk is op een andere wijze... dacht dat ik ooit zoiets gelezen had maar kan ook anders zijn...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Het is dat die grijze versie zo moeilijk te krijgen is (HongKong en Rusland alleen nog geloof ik).deBennie schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:21:
[...]
Ja lol, *waar ben ik aan begonnen*![]()
Maar als ik dit zie (even op 'larger photo' drukken), dan wil ik t wel proberen...
http://www.basatne.ca/Nokia-Lumia-920-Gray-p/nok-920-gry.htm
Maar is wel een toppertje met gele tiles! Dus nu maar andersom, een gele met grijze tiles, ook leuk..
Verwijderd
Ja bij de oude windows staat ie gewoon tussen muziek en videos. Nu moet je steeds in je gesprek omhoogscrollen. Wel bagger dus.ivibes schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:58:
[...]
Goede vraag, anders stuur me ff een videootje, kan ik het ff testen...
Maar is het niet zo dat die alleen toegankelijk zijn via de App zelf? En dat ze opgeslagen worden in de gereserveerde ruimte voor de App zelf, en die dus niet toegankelijk is op een andere wijze... dacht dat ik ooit zoiets gelezen had maar kan ook anders zijn...
Foto's worden wel gewoon opgeslagen in je album met opgeslagen foto's. Zou raar zijn als dat met video's niet het geval isVerwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 21:14:
[...]
Ja bij de oude windows staat ie gewoon tussen muziek en videos. Nu moet je steeds in je gesprek omhoogscrollen. Wel bagger dus.
Zou idd raar zijn maar wil graag een bevestiging...SomerenV schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 22:04:
[...]
Foto's worden wel gewoon opgeslagen in je album met opgeslagen foto's. Zou raar zijn als dat met video's niet het geval is
Verwijderd
Bij mij is het niet het geval. Ook vervelend nu dat er geen bestandsbeheer bestaat trouwens.
Heb de body van mn lumia 920 inmiddels omgewisseld. Het is echt een piece of cake. Ik heb het in nog geen half uurtje gedaan.
Komt echt neer op 2 schroefjes losdraaien, het scherm eruit wippen, de usb behuizing erutit klikken en het spiraal van t draadloos opladen loswrikken. Bij dat laatste moet je de body wel wat met een fohn verhitten, het doorzichtige dubbelzijdige tape waar het spiraal mee aan de body zit vastgeplakt moet wel mee naar de nieuwe body. Verhit je de body niet, dan blijft die tape aan de body zitten. Tenminste, dat had ik.
Morgen maar even testen oftie nog wel draadloos oplaadt
In het youtube filmpje haalde de filmer alle knopjes en atennes los om de usb behuizing los te halen, dat hoeft eigenlijk helemaal niet. Je hebt aan de linkerkant net genoeg ruimte om de usb behuizing omhoog te wippen.
Ik zal morgen nog even voor de leuk een foto van mn 920 posten.
Komt echt neer op 2 schroefjes losdraaien, het scherm eruit wippen, de usb behuizing erutit klikken en het spiraal van t draadloos opladen loswrikken. Bij dat laatste moet je de body wel wat met een fohn verhitten, het doorzichtige dubbelzijdige tape waar het spiraal mee aan de body zit vastgeplakt moet wel mee naar de nieuwe body. Verhit je de body niet, dan blijft die tape aan de body zitten. Tenminste, dat had ik.
Morgen maar even testen oftie nog wel draadloos oplaadt
In het youtube filmpje haalde de filmer alle knopjes en atennes los om de usb behuizing los te halen, dat hoeft eigenlijk helemaal niet. Je hebt aan de linkerkant net genoeg ruimte om de usb behuizing omhoog te wippen.
Ik zal morgen nog even voor de leuk een foto van mn 920 posten.
Raar, maar waarSomerenV schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 22:04:
[...] Zou raar zijn als dat met video's niet het geval is
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;
Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;
Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;