[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 111 Laatste
Acties:
  • 586.284 views

Verwijderd

Kun je het volgende doen?

Je 920 op de wireless charge pad leggen en ook tegelijkertijd opladen via de adapter + kabel?
Is ie dan veel sneller vol? Of gaat ie daar juist van naar de kl... :?

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Caelorum schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 22:39:
[...]

Raar, maar waar :) Je kan als devver foto's opslaan en muziek in de desbetreffende hubs, maar video's niet. Iig zover ik weet is dit onmogelijk.
Klopt, is ook al eens bevestigd door Mathijs Hoekstra, neem aan dat die weet waar die over praat. Apps hebben dus geen toegang tot de video library, afbeelding dus wel maar video vreemd genoeg niet.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:41
Uiteindelijk zal het met WP8.1/8.5 ofzo wel worden opgelost denk ik. Het staat in ieder geval hoog op het wensenlijstje van developers en gebruikers. Ik zal morgen maar eens opzoeken of er al iets bekend is vanuit MS over of ze het wel of niet gaan doen.

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12 15:59
Iemand problemen met video's en skydrive, ik probeer net video te uploaden naar skydrive met wifi maar hij geeft de melding kan niet uploaden.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:36

SomerenV

It's something!

deBennie schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 07:17:
[...]

Ja, photostream. Je kunt met de app kiezen uit een bestaande (of nieuwe) map op je telefoon, of een map op skydrive, of op facebook.
Review op wpcentral:
http://www.wpcentral.com/...ndows-phone-8-lockscreens

appstore:
http://www.windowsphone.c...43-471f-bdd9-37048b0bcbc6
Super! Zojuist geïnstalleerd en doet precies wat ik wil :) Heb nu mooie foto's van de huisdiertjes en mooie herinneringen die constant veranderen :D

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-12 13:52
Kent iemand dit probleem?
Vanochtend wou mijn telefoon niet meer aangaan. Hij reageerde niet op de lock knop, etc...

Nu las ik op een website (http://wmpoweruser.com/ho...eset-the-nokia-lumia-920/) iets over volume down en power ingedrukt houden (soft reset) en dit werkte. De telefoon bootte en werkt weer.

Is dit iets waar ik mij zorgen over moet maken? Of komt dit vaker voor?

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
@-Splash-

Dit komt idd wel vaker voor ja!!!!

T 'is en blijft windows.... ;-)

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Wat ook werkt (bij mijn Lumia 800) is de powertoets een seconde of 10 ingedrukt houden, loslaten en dan 'normaal'1 keer indrukken, dan start hij ook weer normaal op.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:56
vraagje,

weet iemand een goede data control app zoals Onavo oid voor de 920? Iets wat je data kan bijhouden qua verbruik,

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-12 20:17
Even wat sfeerfototjes van mn Lumia 920 met grijze body:

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2hzs9lk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/rjmb6a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/10e2841.jpg

Het kunststof van de grijze body is net ietsie ruwer dan de zwarte en is daardoor wat minder glad.

Ik vind 'm mooi (het scherm komt er mooi uit, hij lijkt iets slanker dan de zwarte, iets wat de eigenaren van andere kleuren dan zwart wellicht zullen beamen), alleen zou ik de grijze body mooier hebben gevonden als de zwarte knopjes metaalkleurig waren geweest.

Nu is t wachten op goedkope chinese namaakbodys in meerdere kleuren. :)

[ Voor 144% gewijzigd door deBennie op 01-02-2013 08:56 ]

Verwijderd

Erg mooi deBennie!
Good job!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-12 21:11
Ik kan mezelf echt wel door mijn kop schieten nu....
De simkaart lezer was stuk, dus teruggezet naar fabrieksinstellingen en opgestuurd naar Nokia online repair.

Ik was echter vergeten dan Portico er nog opstond....

Krijg net een mail dat er geen garantie meer op het ding zit. Maar dat ze hem wel kunnen repareren voor 0 euro (????).

Link die erbij zat werkte niet, dus ik kon dat niet accepteren, gebeld en geaccepteerd. Hopelijk komt het nog goed...

• Cyrus The Virus
  • Laatst online: 27-12 15:59
deBennie schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 08:51:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Het kunststof van de grijze body is net ietsie ruwer dan de zwarte en is daardoor wat minder glad.

Ik vind 'm mooi (het scherm komt er mooi uit, hij lijkt iets slanker dan de zwarte, iets wat de eigenaren van andere kleuren dan zwart wellicht zullen beamen), alleen zou ik de grijze body mooier hebben gevonden als de zwarte knopjes metaalkleurig waren geweest.

Mooi hoor maar vind 80 euro net te veel :+
hahahi20 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 09:45:
Ik kan mezelf echt wel door mijn kop schieten nu....
De simkaart lezer was stuk, dus teruggezet naar fabrieksinstellingen en opgestuurd naar Nokia online repair.

Ik was echter vergeten dan Portico er nog opstond....

Krijg net een mail dat er geen garantie meer op het ding zit. Maar dat ze hem wel kunnen repareren voor 0 euro (????).

Link die erbij zat werkte niet, dus ik kon dat niet accepteren, gebeld en geaccepteerd. Hopelijk komt het nog goed...
Wat is dat voor onzin, omdat jij geupdate hebt ben je je garantie kwijt |:(

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• corset
weet iemand iets over een data count app zoals Onavo oid? Volgens Nokia zouden zij er 1 moeten hebben maar die kan ik dus niet vinden.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12 12:07
Weet iemand een goede live tile (gratis) voor wifi, netwerk bluetooth etc. Heb er wel een paar gevonden maar weet niet welke echt goed werkt.
Is het ook mogelijk om je batterij in percentages te weergeven?

• deBennie
BigF25 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 09:52:
Weet iemand een goede live tile (gratis) voor wifi, netwerk bluetooth etc. Heb er wel een paar gevonden maar weet niet welke echt goed werkt.
Een goede live tile voor wifi, etc? Wat wil je ermee doen dan?

Battery apps:
http://www.windowsphone.c...re/search?q=battery+level

• deBennie
lanerios schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 09:50:
weet iemand iets over een data count app zoals Onavo oid? Volgens Nokia zouden zij er 1 moeten hebben maar die kan ik dus niet vinden.
Die nokia data app is enkel voor 7.5:
http://www.windowsphone.c...f8-4d1d-8fba-beaa01fafa47
http://www.wpcentral.com/...-beta-lumia-windows-phone
http://betalabs.nokia.com/trials/counters

[ Voor 4% gewijzigd door deBennie op 01-02-2013 09:55 ]

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:54

Mooi man!

Ik wil ook van mn Iphone 4 overstappen op de Lumia. Helaas is de grijze in NL idd niet leverbaar. Ik hoop dat t-mobile mij een mooi aanbod kan doen met de zwarte (Naast de grijze meen ik de enige matte kleur)

Ook om een 3e kamp hier op mn werk te introduceren :Y

Hop,hop,hop!

• corset
jep..

is er een goeie voor 8? Aangezien ik wel mn data vebruik wil bij kunnen houden.

• deBennie
lanerios schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:02:
[...]

jep..

is er een goeie voor 8? Aangezien ik wel mn data vebruik wil bij kunnen houden.
Neeh, helaas niet..
Thx! :)

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:39
Sinds gister beschik ik ook over een Lumia 920 maar het is mij opgevallen dat hij vodafone branded is (vodafone logo tijdens het opstarten).

Kan ik hem nu ook op andere netwerken, kpn/t-mobile etc., gebruiken of werkt hij nu alleen maar op vodafone netwerken?

• Caelorum
  • Laatst online: 09:41
Waarschijnlijk is die alleen branded en niet simlocked. Vodafone doet over het algemeen niet aan simlocken voor telefoons die met abonnementen zijn verkocht tenzij het een exclusive is. Dat kun je overigens snel testen. Schiet even iemand aan die bij bijv. T-Mobile zit en prop zijn sim kaart in jouw telefoon.

• BigF25
@deBennie
Ik wil graag de percentage van mijn batterij zien :) Zon balkje vind ik niet echt overzichtelijk..
Zijn een van de gratis versies goed te pruimen? of alleen een betaalde die goed werkt?

• deBennie
BigF25 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:44:
@deBennie
Ik wil graag de percentage van mijn batterij zien :) Zon balkje vind ik niet echt overzichtelijk..
Zijn een van de gratis versies goed te pruimen? of alleen een betaalde die goed werkt?
Deze battery ap geeft een percentage weer op een live tile (die om de 30minuten refreshed) en is graties:
http://www.windowsphone.c...ba-493f-b000-e6e95281b444

Ik gebruik zelf de 'battery level for wp8' app, die heeft een mooi icoontje op de live tile, vind ik.
Je kunt 'm als trail installeren:
http://www.windowsphone.c...e7-426e-8ee1-d8442026d512

[ Voor 19% gewijzigd door deBennie op 01-02-2013 10:54 ]

• BigF25
Cool, bedankt! :)

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ik gebruik Battery Sense.
Heeft zowel een mooie live tile en geeft ook bovenin je balk een icoon.
Tevens is er een history en geeft ie aan hoelang de telefoon nog meegaat, en als je em oplaad geeft ie aan hoelang dat nog gaat duren.
Sense is erg uitgebreid en gratis.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• BigF25
@Remy
ok zal het ook maar eens checken, thanks!

• Beanie
BigF25 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 09:52:
Gebruik al een hele tijd Toggle. Werkt prima, is een beetje maf bij het eerst instellen maar als je de betreffende tiles op je homescreen hebt gezet werkt het prima.

http://www.windowsphone.c...4a-42f8-8117-279fadaa10f3

Gewoon de app in gaan, 'long-press' op de tile die je op je homescreen wilt hebben en pinnen. Simpel as that.

• grand admiral Mause
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-12 12:29
Ik heb nu een week de 920 in gebruik (mijn eerst windows Phone sinds versie 6) en ben in het algemeen zeer onder de indruk, mooi scherm en soepele bediening, degelijke bouwkwaliteit. er zijn naar mijn idee wel nog 2 issues die me tegenvallen. de eerste is dat de volume controle voor media, notificaties en ringtones gedeeld is. dat is zeer irritant, ik kijk vaak avonds op laag volume youtube filmpjes en vergeet dan de ringvolume weer omhoog te zetten. resultaat... veel gemiste oproepen. zie ik iets over het hoofd of zit deze functie echt niet in win Phone 8?!?!

ten tweede is de fotokwaliteit nog steeds niet echt wat ik had verwacht, mijn oude desire HD doet niet onder voor de daglicht foto's van de 920. De 920 draait al wel de laatste versie. foto settings staan op automatisch.

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-12 15:47

Megalodon86

Enzyme X

Weet iemand hier of Music Search ook in Nederland beschikbaar komt? De WP8 versie van Shazam zeg maar.

Verwijderd

Megalodon86 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:14:
Weet iemand hier of Music Search ook in Nederland beschikbaar komt? De WP8 versie van Shazam zeg maar.
WP8 heeft ook gewoon Shazam hoor.

• Mull3r
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-12 15:39
Megalodon86 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:14:
Shazam zelf is ook wel te vinden in de app store :)

http://www.windowsphone.c...81-e011-986b-78e7d1fa76f8

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Iemand last van een flikkerend beeldscherm? Alsof de ververs-ratio te hoog staat?

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:45
@deBennie.
supermooi dat grijs!
werkt draadloos opladen nog goed na overzetten van de spoel...
Nice job!

• deBennie
Jep! Draadloos opladen werkt nog steeds, gelukkig :)

• hondapower
  • Laatst online: 18-11 20:02
grand admiral Mause schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:03:
Ik heb nu een week de 920 in gebruik (mijn eerst windows Phone sinds versie 6) en ben in het algemeen zeer onder de indruk, mooi scherm en soepele bediening, degelijke bouwkwaliteit. er zijn naar mijn idee wel nog 2 issues die me tegenvallen. de eerste is dat de volume controle voor media, notificaties en ringtones gedeeld is. dat is zeer irritant, ik kijk vaak avonds op laag volume youtube filmpjes en vergeet dan de ringvolume weer omhoog te zetten. resultaat... veel gemiste oproepen. zie ik iets over het hoofd of zit deze functie echt niet in win Phone 8?!?!

ten tweede is de fotokwaliteit nog steeds niet echt wat ik had verwacht, mijn oude desire HD doet niet onder voor de daglicht foto's van de 920. De 920 draait al wel de laatste versie. foto settings staan op automatisch.
Volumeregeling op die manier stoort mij ook. Je zou verwachten dat ze dat bij het intern testen van WP8 bij Microsoft zelf ook wel in hadden zien.

Camera vind ik zelf overgehypt. Niet veel speciaals aan eigenlijk.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:23
Wat had je verwacht van een telefooncamera met een micro sensortje? Dit is het gewoon. Totdat men grotere sensoren in telefoons gaat stoppen (ala Pureview 808) is dit gewoon de kwaliteit die je kunt verwachten. En ja, dat is teleurstellend. De camera van de 920 is vooral bij wat minder licht een stuk beter dan de rest door de beeldstabilisatie.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-12 16:08

mrsar

waar een sar is,is een wodka

in vergelijking met mijn oude telefoon ben i ker erg tevreden mee. de foto's zijn snelle snaps in de kroeg etc,dus dat werkt goed.
Voor echte foto's heb ik ook een echte camera :+

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Gers72
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-06-2021
Ik mis de SMS Call reject na Portico update ... Meerdere mensen ook last van na de update ?

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-12 16:38
Van wat ik vernomen heb over de camera is ie met daglicht inderdaad niet bijzonder, maar juist met avond/nacht is de kwaliteit wel beter en ook het maken van filmpjes is een stuk beter door de beeldstabilisatie.
Ik had de dag-kwaliteit ook wel wat beter verwacht, maar dat je er normale filmpjes mee kunt schieten die niet 1 en al bibber zijn, spreekt me wel aan. Plus dat je draadloos kan laden natuurlijk.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Dan doe je toch iets fout :+ Mijn Desire Z (nagenoeg hetzelfde als de HD qua specs) maakt beduidend minder goede foto's dan de Lumia 920. Sowieso is de video-camera in de Lumia 920 echt super (haarscherp en smooth beeld) en foto's zien er 's avonds ook nog super uit. Het enige minpuntje is dat de foto's overdag soms onderbelicht zijn om de wolken goed weer te kunnen geven, maar dat is makkelijk te fixen daarna.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kCNbQMN.jpg?1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gTEwbZU.jpg?1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6q1ijyI.jpg?1

(Gemaakt op de Lumia 920, nabewerkt met Creative Studio op de Lumia 920)

• zonoskar
Gers72 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:53:
Ik mis de SMS Call reject na Portico update ... Meerdere mensen ook last van na de update ?
Moet je wel aan zetten in de instellingen. Instellingen -> swipe links -> phone -> text reply (geen idee hoe dat in het NL heet). Daar kunje ook de antwoorden editten.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• marrik
  • Laatst online: 20-07 13:35

marrik

Live long and prosper

zonoskar schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:10:
[...]

Moet je wel aan zetten in de instellingen. Instellingen -> swipe links -> phone -> text reply (geen idee hoe dat in het NL heet). Daar kunje ook de antwoorden editten.
In het NL: Na swipe links, "telefoon" => "antwoord via sms" (=> "antwoorden bewerken")

Marrik

• truffel50
  • Laatst online: 02-12-2024
Remy!!!! schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:09:
Ik gebruik Battery Sense.
Heeft zowel een mooie live tile en geeft ook bovenin je balk een icoon.
Tevens is er een history en geeft ie aan hoelang de telefoon nog meegaat, en als je em oplaad geeft ie aan hoelang dat nog gaat duren.
Sense is erg uitgebreid en gratis.
Sluit me aan. Heb ik ook is geen betere!

Lidy

• bhorvers
  • Laatst online: 13-06-2023
Welke Battery app update het percentage continue, ipv om de 30 min ?

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Yes, draadloze lader wordt vandaag verzonden! 1,5 week geduurd!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-12 09:37
Iemand de weet hoe hij de è moet typen op de 920?

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Scrisissszzz schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:35:
Yes, draadloze lader wordt vandaag verzonden! 1,5 week geduurd!
Die van mij vandaag binnen gehad. Stom genoeg hebben ze dus ook vandaag een reactie op mijn vraag gestuurd (waar hij bleef): "dat weten we niet, hij staat niet in het systeem". 8)7
Russel88 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:39:
Iemand de weet hoe hij de è moet typen op de 920?
Toetsenbord op Engels staat hij wel onder de e ingedrukt houden, bij NL niet. Geen idee of het anders kan.

• zonoskar
bhorvers schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:35:
Geen enkele volgens mij. WP8 staat achtergrond taken alleen toe om elke 30 min een keer actief te worden. En volgens mij is de work-around die Whatsapp gebruikt (een leeg muziekje draaien) niet echt bevorderlijk voor je accu.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-12 09:37
Megalodon86 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:41:
[...]

Toetsenbord op Engels staat hij wel onder de e ingedrukt houden, bij NL niet. Geen idee of het anders kan.
Thanx.
Had Engels nog niet geprobeerd.

• Martinspire
  • Laatst online: 28-12 16:38
bhorvers schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:35:
Je weet dat je daarmee je batterij sneller leeg zou trekken? Wat heeft dat nou weer voor nut?

Wat is precies de reden dat je het zo precies moet hebben?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Gers72
zonoskar schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:10:
[...]

Thanks. Het stond al ingeschakeld .... :?

• Gers72
marrik schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:18:
[...]

In het NL: Na swipe links, "telefoon" => "antwoord via sms" (=> "antwoorden bewerken")
Dank !

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-12 17:23
zonoskar schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:44:
[...]

Geen enkele volgens mij. WP8 staat achtergrond taken alleen toe om elke 30 min een keer actief te worden. En volgens mij is de work-around die Whatsapp gebruikt (een leeg muziekje draaien) niet echt bevorderlijk voor je accu.
Dan kun je de battery drain wel live volgen! :P

Maar ik zie er ook het nut niet van in. Als je op je scherm kijkt, zie je de stand van maximaal 30 minuten geleden. Voor de veiligheid kun je er dan een paar procent van aftrekken.

• zonoskar
Zijn er nog Duitse Lumia's die een lader gekregen hebben?

• Beanie
zonoskar schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:46:
Zijn er nog Duitse Lumia's die een lader gekregen hebben?
Denk dat er weinig zijn, het bedrijf dat de actie verzorgt voor Nokia leeft het allemaal aardig strict na. Alleen als ze slecht kijken naar de ingestuurde formulieren zal het wel kunnen. Beste kans is het direct via Nokia proberen te spelen, momenteel ook mee bezig maar dan wel met een origineel Nederlandse Lumia.

UPDATE: Zojuist uitsluitsel van het bedrijf achter de actie. Mijn 920 van Alternate komt dus niet aanmerking omdat de actie zo is en zij uitsluitend handelen volgens de regels gesteld door Nokia. Was te verwachten natuurlijk, in de pen en op naar Nokia dus maar. :P

[ Voor 21% gewijzigd door Beanie op 01-02-2013 16:58 ]

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-12 19:21
Gers72 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:27:
[...]

Thanks. Het stond al ingeschakeld .... :?
Je krijgt de optie om een telefoontje met een SMS te beantwoorden volgens mij alleen als je door een mobiel nummer gebeld wordt. Dat al geprobeerd?

Verwijderd

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Waar heb je die grijze gekocht?

• Mull3r
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-12 15:39
yessss, net mail gekregen dat mijn draadloze oplader ook op de post is :) 1,5 nadat brief op de post is gegaan

• DarkHunterNL
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-12 09:17
Edit:

Hoe verwijder je een hotmail account day gesyncd op je telefoon is? heb nu 2x dezelfde..

[ Voor 78% gewijzigd door DarkHunterNL op 01-02-2013 17:57 ]

Soms zit het tegen, soms zit het mee

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Thanks! Ben hem nu aan het downloaden :) Tip: scan de QR-code op je telefoon, die brengt je direct naar de juiste pagina in de App Store :) Via de linkjes lukte het me namelijk niet 1-2-3.

• DarkHunterNL
Kan je ergens instellen dat je alleen download als het verbonden is met wifi? en moet je dat '' Wifi uitgeschakeld houden bij time out van scherm'' aanvinken? en dat roaming? op aan of uit ?

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-12 21:34
DarkHunterNL schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 18:59:
Kan je ergens instellen dat je alleen download als het verbonden is met wifi? en moet je dat '' Wifi uitgeschakeld houden bij time out van scherm'' aanvinken? en dat roaming? op aan of uit ?
Als je wat download (email, whatsappberichten, internetpagina's, zoekopdrachten, apps, weerinfo voor je weerapp)?
Als jij wifi ook aan wilt hebben als je telefoon in standby gaat wel.
Roaming is 'gebruik maken van een ander internetnetwerk als het netwerk van je eigenlijke provider niet beschikbaar is', zoals in het buitenland. Als je niet zo vaak in het buitenland bent en je denkt wel te kunnen onthouden zelf je internetverbinding uit te zetten als je er naar toe gaat, dan kan je roaming best aanlaten.

• DarkHunterNL
fruitbakje schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 19:19:
[...]

Als je wat download (email, whatsappberichten, internetpagina's, zoekopdrachten, apps, weerinfo voor je weerapp)?
Als jij wifi ook aan wilt hebben als je telefoon in standby gaat wel.
Roaming is 'gebruik maken van een ander internetnetwerk als het netwerk van je eigenlijke provider niet beschikbaar is', zoals in het buitenland. Als je niet zo vaak in het buitenland bent en je denkt wel te kunnen onthouden zelf je internetverbinding uit te zetten als je er naar toe gaat, dan kan je roaming best aanlaten.
Ja dat ja,

Dus als je iets aan het downloaden bent en hij gaat uit in standby dan gaat het downloaden niet verder?

• zonoskar
Hier mijn kijk op de draadloze oplader van Nokia. Ben benieuwd of dat een beetje strookt met jullie bevindingen.

productreview: Nokia DT-900 Rood (Nokia) review door zonoskar

• marrik

marrik

Live long and prosper

Het valt me steeds op dat apps behoorlijk wat rechten vragen. Nu ook weer (de gratis) Sega's Super Monkey Ball: toegang tot foto's, video enzo. Ik had hier verwacht dat je dit zou moeten bevestigen en/of aan/uit zou kunnen zetten maar helaas.... Na installatie nergens te vinden. 8)7

Ook de simpele battery apps vragen oa naar je contacten en gebruikers info. Ik vind dit erg vreemd. :?

Waarschijnlijk is dit meer een WP8 ding dan specifiek een L920 ding maar toch...
Wat is jullie ervaring hiermee? Zijn de rechten achteraf in te stellen? Ik kan het in ieder geval niet vinden.

Marrik

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:45
@deBennie,

Hoe kom je aan de info wanneer de normaal betaalde apps gratis zijn?
Is daar een bepaalde website voor?
Bvd.

@Vali,
Thx!

[ Voor 6% gewijzigd door dr_dreey op 01-02-2013 20:33 ]

dr_dreey schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 20:15:
@deBennie,

Bvd.
Windows Phone news app. Krijg je een rrs van veel verschillende websites.

• DarkHunterNL
Kon het in die forum niet vinden, maar je kan de telefoon niet gebruiken tijdens het opladen :P?

• SomerenV

SomerenV

It's something!

DarkHunterNL schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 20:49:
Kon het in die forum niet vinden, maar je kan de telefoon niet gebruiken tijdens het opladen :P?
Ik heb gisteren nog video's gekeken en muziek geluisterd tijdens het opladen, zowel via de PC als via het stopcontact, dus hier werkt het gewoon :)

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001

TheVMaster

Moderator WOS
SomerenV schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 20:55:
[...]

Ik heb gisteren nog video's gekeken en muziek geluisterd tijdens het opladen, zowel via de PC als via het stopcontact, dus hier werkt het gewoon :)
Hier ook geen enkel probleem. Hij is lekker aan het opladen terwijl ik er lekker mee aan het spelen ben.

• Beanie
marrik schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 20:13:
Het valt me steeds op dat apps behoorlijk wat rechten vragen. Nu ook weer (de gratis) Sega's Super Monkey Ball: toegang tot foto's, video enzo. Ik had hier verwacht dat je dit zou moeten bevestigen en/of aan/uit zou kunnen zetten maar helaas.... Na installatie nergens te vinden. 8)7

Ook de simpele battery apps vragen oa naar je contacten en gebruikers info. Ik vind dit erg vreemd. :?

Waarschijnlijk is dit meer een WP8 ding dan specifiek een L920 ding maar toch...
Wat is jullie ervaring hiermee? Zijn de rechten achteraf in te stellen? Ik kan het in ieder geval niet vinden.
Is een WP8 dingetje, het is aan de developer waar die toegang tot 'nodig' heeft/wil hebben voor zover ik weet. Bij apps als een simpele battery app of WiFi switcher pak ik altijd degene die het minst nodig heeft. Dus alleen toegang tot data bijvoorbeeld. Zodra een app als dat toegang wil hebben tot locatiegegevens is het meteen skip, ook al is dat in de app vaak uit te zetten.

• DarkHunterNL
TheVMaster schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 20:55:
[...]

Hier ook geen enkel probleem. Hij is lekker aan het opladen terwijl ik er lekker mee aan het spelen ben.
Hij was helemaal leeg, nu aan het opladen wanneer ik hem aanzet krijg ik dat batterij tekentje en dan gaat het beeldscherm uit maar blijft die wel opladen?

• SomerenV

SomerenV

It's something!

DarkHunterNL schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 20:57:
[...]

Hij was helemaal leeg, nu aan het opladen wanneer ik hem aanzet krijg ik dat batterij tekentje en dan gaat het beeldscherm uit maar blijft die wel opladen?
Als ie helemaal leeg is kan dat wel kloppen, heb ik met vorige telefoons ook gehad. Gewoon een paar minuten wachten en weer aanzetten, dan doet ie het als het goed is weer :)

• deBennie
dr_dreey schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 20:15:
@deBennie,

Bvd.

@Vali,
Thx!
Ik volg een aantal sites, bv:
http://www.wpcentral.com/
http://www.wp7.nl/
http://www.symbiantweet.com/
http://www.noknok.tv/

[ Voor 3% gewijzigd door deBennie op 01-02-2013 21:00 ]

• truffel50
Even wat sfeerfototjes van mn Lumia 920 met grijze body.

[afbeelding]

Ik heb precies hetzelfde ook met grijze case en morgen komt de rode case.

Lidy

• trinity999
  • Laatst online: 10:08
zonoskar schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 19:29:
Hier mijn kijk op de draadloze oplader van Nokia. Ben benieuwd of dat een beetje strookt met jullie bevindingen.

productreview: Nokia DT-900 Rood (Nokia) review door zonoskar
Ik heb het rare gevoel dat bij het draadloos opladen de accu het langer volhoud.
Overigens voor de echte durfal: met een inductie kookvlak gaat het ook!!!!!

• deBennie
truffel50 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 21:01:
[...]

Ik heb precies hetzelfde ook met grijze case en morgen komt de rode case.
Jij hebt ook een grijze body? Waar heb je die gekocht? :)

• truffel50
deBennie schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 21:10:
[...]

Jij hebt ook een grijze body? Waar heb je die gekocht? :)
Ik begrijp nu dat hij met body de echte achterwand bedoelde. Ik heb de nokia backcover. Als ik de foto!s bekijk lijken ze sprekend op elkaar. De cover is perfect gegoten net echt!

Lidy

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:26
DarkHunterNL schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 17:29:
Edit:

Hoe verwijder je een hotmail account day gesyncd op je telefoon is? heb nu 2x dezelfde..
Personen hub > instellingen > op je account gaan staan dat je wilt verwijderen lang aanraken > verwijderen

[ Voor 3% gewijzigd door reinier.sr op 01-02-2013 21:41 ]

• DarkHunterNL
reinier.sr schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 21:40:
[...]

Personen hub > instellingen > op je account gaan staan dat je wilt verwijderen lang aanraken > verwijderen
Bedankt!

Nog 1 vraagje, met whatsapp (kon het in het fora niet vinden) pakt die niet alle contacten als whatsapp persoon (waarvan ik weet dat ze het hebben) en geeft alleen het nummer weer?

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Na het overzetten van mijn contacten (via bluetooth) van mijn oude android telefoon heb ik een hele rits aan dit soort contacten staan, kan ik die in één keer ipv individueel deleten?

Afbeeldingslocatie: http://i557.photobucket.com/albums/ss17/staticverystatic/wp_ss_20130201_0001_zps135f0c18.jpg
Hoelang duurde het bij jullie totdat jullie mailtje kregen voor de gratis lader? Ik heb hem iets meer dan een week geleden op de bus gedaan en ik heb nog steeds geen antwoord erop gekregen.

• frenk16
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-12 21:02
Ik heb vorige week zondag mijn brief op de bus gedaan en vandaag is hij verzonden.

• truffel50
vali schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:18:
Hoelang duurde het bij jullie totdat jullie mailtje kregen voor de gratis lader? Ik heb hem iets meer dan een week geleden op de bus gedaan en ik heb nog steeds geen antwoord erop gekregen.
Ik ook niet. Ook ruim 1 week geleden. Dat wil ik ook weten.

Lidy

truffel50 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:27:
[...]

Ik ben bijna vanplan om een tweede brief te sturen...

• SomerenV

SomerenV

It's something!

vali schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:28:
[...]

Ik ben bijna vanplan om een tweede brief te sturen...
Die krijgen een hoop brieven binnen die allemaal verwerkt moeten worden. Gewoon geduldig zijn. Vandaag via Nokia (Stella Jansen) te horen gekregen dat je ongeveer 4 weken moet wachten tot je de lader hebt. Een brief komt na 1 á 2 dagen aan, hetzelfde geldt voor pakketpost (nouja, 2 á 3 dagen in de meeste gevallen). De rest is waarschijnlijk verwerking van de informatie en dergelijke. Gewoon rustig afwachten dus ;)

Van de mail:
Het kan tot zo’n 4 weken duren voordat je de lader ontvangt.
Edit:

Net even een uitgaanscentrum binnengestapt hier in 't dorp om te kijken hoe goed hard geluid nou eigenlijk opgenomen wordt. Geluid daarbinnen ging behoorlijk hard, ik heb op verschillende punten gestaan (ook recht voor de speakers) en het geluid klinkt echt super goed op de PC! _/-\o_ Geen idee hoe Nokia dit flikt (Rich Recording, I know, maar de achterliggende techniek doel ik op) maar petje af hoor! Het geluid klinkt helder, heeft een volle bass en als je je ogen dicht doet zou je niet zeggen dat het van een telefoon afkomstig is. Kudo's voor de dames en heren uit Finland!

[ Voor 37% gewijzigd door SomerenV op 02-02-2013 00:18 ]

SomerenV schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:30:
[...]

Die krijgen een hoop brieven binnen die allemaal verwerkt moeten worden. Gewoon geduldig zijn. Vandaag via Nokia (Stella Jansen) te horen gekregen dat je ongeveer 4 weken moet wachten tot je de lader hebt. Een brief komt na 1 á 2 dagen aan, hetzelfde geldt voor pakketpost (nouja, 2 á 3 dagen in de meeste gevallen). De rest is waarschijnlijk verwerking van de informatie en dergelijke. Gewoon rustig afwachten dus ;)

Van de mail:
Thanks voor de info, ik wacht dan nog eventjes af :). Mocht ik niks horen over 3 weken, dan ga ik er nog 1 sturen. Zou erg sneu vinden als ik de gratis lader niet zou krijgen..

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Daar doe ik ook dagelijks m'n rondje, alleen NokNok loopt vaak wat achter de feiten aan, maar wel leuk...

Verder ook nog;

http://wmpoweruser.com/
http://conversations.nokia.com/
http://nokiagadgets.com/
http://www.nokipedia.com/
http://www.nokiapoweruser.com/

Maar WPcentral is gewoon wel de KING ;-)

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• deBennie

• marrik

marrik

Live long and prosper

Beanie schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 20:56:
[...]

Is een WP8 dingetje, het is aan de developer waar die toegang tot 'nodig' heeft/wil hebben voor zover ik weet. Bij apps als een simpele battery app of WiFi switcher pak ik altijd degene die het minst nodig heeft. Dus alleen toegang tot data bijvoorbeeld. Zodra een app als dat toegang wil hebben tot locatiegegevens is het meteen skip, ook al is dat in de app vaak uit te zetten.
Ik weet dat je als ontwikkelaar inderdaad machtingen kunt vragen maar in Win8 kun je deze altijd weer uitschakelen. Dit heb ik nog bij geen enkele app gezien. Hopelijk komt M$ snel met een update hiervoor.

Marrik

• truffel50
SomerenV schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:30:
[...]

Een brief na 1 a 2 dagen?? Ik heb geen brief gehad. Geen enkel bevestiging dat mijn formulier aangekomen is en verwerkt wordt. Jullie wel?

Lidy

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

vali schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:18:
truffel50 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:27:
[...]

Ik heb hem ongeveer de 18de opgestuurd denk ik. Ik heb de 30ste een e-mail gestuurd, waarom ik nog geen bevestiging gehad heb. Een paar uur later kreeg ik een aanmeldingsbevestiging van de TNT.

En nou komt het; ik kreeg gisteren de oplader binnen, evenals een reactie op m'n e-mail van de 30ste! Daar stond in:
Geachte heer/mevrouw,
Uw aanvraag is op dit moment nog niet bij ons bekend. Dit betekend niet dat u aanvraag niet bij ons is binnengekomen, maar dat deze nog niet is verwerkt. Na verwerking kunnen wij uw aanvraag pas opzoeken in ons systeem.

Wij hopen uw aanvraag zo spoedig mogelijk te verwerken. Wanneer uw aanvraag bij ons verwerkt is, zult u een bevestiging van ons ontvangen.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

• truffel50
Megalodon86 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 09:22:

Ik heb hem ongeveer de 18de opgestuurd denk ik. Ik heb de 30ste een e-mail gestuurd, waarom ik nog geen bevestiging gehad heb. Een paar uur later kreeg ik een aanmeldingsbevestiging van de TNT.

En nou komt het; ik kreeg gisteren de oplader binnen, evenals een reactie op m'n e-mail van de 30ste! Daar stond in:
Ik heb ook een mail proberen te sturen maar kreeg hem terug. welke adres heb je gebruikt?

Lidy

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

helpdesk@nokiapromotion.nl zoals op de site staat http://nokiapromotion.nl/gratisoplader/

Verwijderd

De lumia 920 die ik nu een paar maand heb is volledig onbetrouwbaar geworden.

De eerste weken had ik soms last van de bug waarin de gsm niet meer uit lock screen komt, het scherm blijft gewoon zwart totdat er een soft reboot wordt uitgevoerd.

De laatste 2 weken heb ik vrijwel deze bug dagelijks. En telkens ik s'morgens opsta heb ik 50% kans dat ik terug een soft reboot moet doen ....zucht.
En ik had al paar weken terug de Portrico update geïnstalleerd, maar helaas geen verandering merkbaar.

Weet iemand hoe ik best mijn garantie aanspreek, wetend dat ik hem gekocht heb in Duitsland (via Amazon.de)?
Zal maandag is bellen naar de support lijn, maar dat zal hoogst waarschijnlijk geen fluit uitmaken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2013 10:16 ]

• truffel50
Thanx, heb ze gemailed. Ben benieuwd of ik reactie krijg.

Lidy

Pagina: 1 ... 44 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;