[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 111 Laatste
Acties:
  • 586.285 views

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-12 20:17
Ik zet de dataverbinding van mn lumia 920 tegenwoordig snachts uit, ik zie in de specs van mn abonnement (hollandsnieuwe) dat er snachts kleine stukjes data wordt binnengehaald terwijl ik geen apps open heb staan (wel 4 apps in de achtergrondtaken)....

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-12 22:07
Mijn zus heeft met mijn Nokia gespeeld, maar nu staat Outlook twee keer in de lijst met apps. Helaas kan ik Outlook in tegenstelling tot apps uit de Marketplace niet verwijderen. Heeft iemand een idee?

Zie ook: http://sdrv.ms/XONVJ2

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky

• deBennie

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-12 16:38
Ossebol schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 11:48:
Mijn zus heeft met mijn Nokia gespeeld, maar nu staat Outlook twee keer in de lijst met apps. Helaas kan ik Outlook in tegenstelling tot apps uit de Marketplace niet verwijderen. Heeft iemand een idee?

Zie ook: http://sdrv.ms/XONVJ2
Dan heb je 2 mailaccounts van outlook toegevoegd. Open je mail eens, klik op de 3 puntjes onderin en klik op postvakken koppelen (oid). Dan heb je gewoon 1 mailbox waar alle mail in staat.
Je kunt je mailaccounts ook hernoemen bij de accountinstellingen.

Of je dubbele mailaccount weghalen als ie niet meer nodig is ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Bucephalus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11 09:00
Zo, net mijn draadloze lader opgehaald bij de buren. Gister toen het ding bezorgd werd was ik natuurlijk weer niet thuis omdat ik zo nodig moest afstuderen. 2 weken en 1 dag heeft het geduurd, dus dat valt reuze mee. Wel een mooi compact dingetje, had verwacht dat ie groter zou zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Bucephalus op 02-02-2013 12:40 ]

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-12 22:07
Martinspire schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 12:14:
[...]

Dan heb je 2 mailaccounts van outlook toegevoegd. Open je mail eens, klik op de 3 puntjes onderin en klik op postvakken koppelen (oid). Dan heb je gewoon 1 mailbox waar alle mail in staat.
Je kunt je mailaccounts ook hernoemen bij de accountinstellingen.

Of je dubbele mailaccount weghalen als ie niet meer nodig is ;)
Yes, gelukt! Thanks! :)

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky

Bedankt! ik heb ook net eventjes een mailtje gestuurd.
wp7en 8 is helemaal niet zo moeilijk in gebruik ;) Zelfs mijn vader komt nu helemaal uit de voeten na paar dagen in gebruik (zijn eerste smartphone haha)

[ Voor 36% gewijzigd door vali op 02-02-2013 13:28 ]

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-12 15:47

Megalodon86

Enzyme X

Ik ben erg blij met die draadloze oplader, kan hier wel aan wennen hoor :D Superhandig gewoon neerleggen en oppakken hihi... Wel jammer dat ik hem nèt niet onder m'n bureaublad kan monteren, dat is te dik.

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Even proberen! Cool dat je hem via de website (op de pc) naar je telefoon kunt installeren :*)

• gaurdian
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-12 13:15
Heeft iemand anders ook dat de Facebook app geen meldingen geeft van messages? Verder krijg ik wel overal tijdig een berichtje van. Kan heel goed een bug zijn, Facebook laat mijn telefoon regelmatig crashen...

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12 15:59
gaurdian schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 16:52:
Heeft iemand anders ook dat de Facebook app geen meldingen geeft van messages? Verder krijg ik wel overal tijdig een berichtje van. Kan heel goed een bug zijn, Facebook laat mijn telefoon regelmatig crashen...
je moet even bij background task kijken volgens mij staat facebook automatisch uit.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• gaurdian
Ik heb het in de app notificaties aan staan, maar Facebook staat alleen bij achtergrondtaken>geavanceerd. Niet bij de standaard lijst apps.

• glvn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
gaurdian schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 16:52:
Idem hier

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:43
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 10:16:
De lumia 920 die ik nu een paar maand heb is volledig onbetrouwbaar geworden.

De eerste weken had ik soms last van de bug waarin de gsm niet meer uit lock screen komt, het scherm blijft gewoon zwart totdat er een soft reboot wordt uitgevoerd.

De laatste 2 weken heb ik vrijwel deze bug dagelijks. En telkens ik s'morgens opsta heb ik 50% kans dat ik terug een soft reboot moet doen ....zucht.
En ik had al paar weken terug de Portrico update geïnstalleerd, maar helaas geen verandering merkbaar.

Weet iemand hoe ik best mijn garantie aanspreek, wetend dat ik hem gekocht heb in Duitsland (via Amazon.de)?
Zal maandag is bellen naar de support lijn, maar dat zal hoogst waarschijnlijk geen fluit uitmaken.
Gewoon via nokia. Die vragen een copie van je aankoopbon.
http://www.nokia.com/nl-nl/support/online-repair/

• Planet X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-12 21:14
Heeft de KPN branded Lumia ook een KPN Bootlogo of niet?

[ Voor 9% gewijzigd door Planet X op 02-02-2013 23:02 ]

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Sanction schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:08:
Na het overzetten van mijn contacten (via bluetooth) van mijn oude android telefoon heb ik een hele rits aan dit soort contacten staan, kan ik die in één keer ipv individueel deleten?

[afbeelding]
Niemand? :'(
Syncen met een live/outlook account en dan via de webinterface doen lijkt mij het snelst :)

Verwijderd

marrik schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 18:54:
[...]

:) Als ik me aanmeld op de L920 in "berichten" (of te wel: MSN/Live Messenger) dan krijg ik op mijn pc in Live Messenger de melding dat ik ben aangemeld op 2 plaatsen. Dan zie ik de naam van mijn pc en "Windows Phone" in plaats van "L920".
Hallo???? OFFTOPIC!!!

edit
sorry
mijn fout... zit in verkeerde forum....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2013 06:34 ]

• Martinspire
Kan iemand dit toevallig reproduceren op WP8?:
http://www.wp7roottools.c...7-8-phones-battery-and-3g

Het is een WP7.8 issue waarbij het schijnt dat sommige applicaties waarbij de live-tile niet kan updaten (bv door een 404) constant blijven pollen en daarbij dus batterij en 3g-data verspillen. Ik vraag me echter af of dit ook op WP8 werkt, want dat zou wel een serieuze issue kunnen zijn. Iemand die het even kan testen?

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:56
apart, lijkt heel erg op de iphone exchange problemen (ook zeer veel data verbruik in 1 minuut constant).

daar kon een bericht niet verstuurd worden door policy en werd de email steeds naar server gegooid en dus constant data drain. (gebeurt alleen bij iphone)

hier lijkt het op bericht wordt naar server gestuurd, geen reactie terug en gaat dus eeuwig door.

allebei microsoft fouten, als in geen reply dat het fout gaat. ik ga het binnenkort testen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-12 21:34
Lijkt mij dat als dit in WP8 zat, het al een tijdje geleden ontdekt was. Met 7.8 was het binnen 2 dagen ontdekt (de 'onofficiele' 7.8 versies die er al eerder waren niet meetellend).
Wel gek trouwens, dat ze WP8 en WP7.8 zo verschillend ontwikkelen. Bij WP8 hebben ze de 30 minuten livetile refresh er niet uitgegooid en bij WP7.8 wel (tijdelijk hoop ik ;) ). En bij WP7.8 hebben ze Cell-Broadcasting wel aangezet, en bij WP8 nog niet (toch?)

Verwijderd

Ik ben wat aan het stoeien met NFC tags en heb een vraag. Is het mogenlijk om een app te maken die andere apps kan opstarten? Dan maak ik bijvoorbeeld een tag die die app opstart en die app start vervolgens zowel de flitsnav app, de drive app en het bluetooth settingsscherm..

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12 15:59
Heeft er iemand al Portico update via de officieele manier ? (NL UNBRANDED)

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn nokia 920.

Ik heb bijna negens bereik. Heb van vodafone vorige week een microsim gekregen aangezien ik er nog geen had ( phonehouse had men oude op maat geknipt maar het bereik viel me al tegen dus wou graag gewoon een nieuwe microsim. Afgelopen week dus nog steeds geen bereik. Gisteren was ik in de macro en toevallig hebben ze daar een phonehouse in zitten, heb daar gevraagd wat het kon zijn en wat ik als eerste ( makkelijkste ) kon proberen is een nieuwe sim, als het dan niet beter werd ligt het waars aan het toestel. Je raad het al, nog steeds geen verbetering. Waar het toestel van mijn zus ( ook vodafone samsung s2 ) wel bereik heeft.

Heeft iemand hier ook last van en weten ze een oplossing dat ik kan proberen zonder mijn telefoon op te sturen? Ik ga namelijk vrijdag een half jaar naar het buitenland op stage. reset heb ik al geprbeerd enige wat ik nog zou kunnen doen is naar fabrieksinstellingen terugzetten, maar aangezien het bereik nooit goed is geweest ( alleen in steden, dorpen als borger en rolde geen bereik. ) heeft dit lijkt mij niet zoveel zin?

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
@Ssanyu: teug gaan naar de winkel, aangeven dat het nooit goed heeft gewerkt en hopen dat ze het toestel willen omwisselen. Technisch gezien is het een DOA, maar ik weet niet hoe lang je het toestel al hebt, hoe langer hoe moeilijker hard te maken dat het vanaf het begin al niet goed werkt.

En anders inderdaad opsturen, het heeft niet zoveel zin om met een defecte telefoon op stage te gaan.

• Martinspire
fruitbakje schreef op zondag 03 februari 2013 @ 10:59:
[...]

Lijkt mij dat als dit in WP8 zat, het al een tijdje geleden ontdekt was. Met 7.8 was het binnen 2 dagen ontdekt (de 'onofficiele' 7.8 versies die er al eerder waren niet meetellend).
Wel gek trouwens, dat ze WP8 en WP7.8 zo verschillend ontwikkelen. Bij WP8 hebben ze de 30 minuten livetile refresh er niet uitgegooid en bij WP7.8 wel (tijdelijk hoop ik ;) ). En bij WP7.8 hebben ze Cell-Broadcasting wel aangezet, en bij WP8 nog niet (toch?)
7.8 draait niet op dezelfde kernel. Daarom is het knap dat WP8 zoveel op 7.8 draait, aangezien het eigenlijk een ander OS is. Tuurlijk hebben ze wel wat zaken gedeeld, maar ik gok dat ze het startscherm vanaf 0 hebben opgebouwd.

In ieder geval kan het wel zo zijn dat dit een WP7.8-only bug is, maar daarom vraag ik: kan iemand het met (livetile van) de tweakers.net app reproduceren. Gewoon om zeker te weten dat het dus niet bij WP8 voorkomt.

• sopsop
  • Laatst online: 19-12 16:34

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Cyrus The Virus schreef op zondag 03 februari 2013 @ 11:35:
Ik heb 'm vorige week binnengekregen. Alleen komt het toestel uit Dubai. Hij kwam binnen toen ik de telefoon op updates liet controleren.

Verwijderd

PinokkioTV schreef op zondag 03 februari 2013 @ 11:47:
@Ssanyu: teug gaan naar de winkel, aangeven dat het nooit goed heeft gewerkt en hopen dat ze het toestel willen omwisselen. Technisch gezien is het een DOA, maar ik weet niet hoe lang je het toestel al hebt, hoe langer hoe moeilijker hard te maken dat het vanaf het begin al niet goed werkt.

En anders inderdaad opsturen, het heeft niet zoveel zin om met een defecte telefoon op stage te gaan.
Ja, dat ga ik morgen proberen bij the phone house ( heb hem los gekocht 2 week geleden ongeveer ) hopen dat ze hem dan kunnen omwisselen, maar ik ben er een beetje bang voor dat dat ook te lang gaat duren. Maargoed ga er zo sowieso niet mee op stage.

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-12 10:59
Wat ik me afvraag is waar de updates blijven van de 'grote' apps als Facebook en Whatsapp... Als ik in de Store kijk zie ik dat de laatste update van 15 december is. Toch kan er nog ontzettend veel verbeterd worden in beide apps qua functionaliteit en bug fixing.

Ik hoop niet dat het merendeel van de developers de apps op het platform Windows Phone maar over de schutting dondert and that's it... Zou voor mij een grote teleurstelling zijn!

Verwijderd

Camera heeft het begeven

Ik ben sinds 15 januarie in het bezit van een zwartie Lumia 920 en hiervoor had ik een Iphone 4
De lumia bevalt (beviel) mij prima, erg mooi en makkelijk te bedienen.
Echter 30 januarie was ik op uitnodiging bij de voetbalwedstrijd PEC Zwolle Heracles en ik wilde in de skybox even een foto maken voor thuis. Tot mijn verbazing zag ik alleen maar groene en blauwe strepen.
Ik denk dat heb ik weer, straks thuis maar een maar even een harde reset doen en dan zal het wel weer goed zijn hoopte ik. Maar helaas het hielp niet ook niet na het drie keer geprobeerd te hebben.Dan maar terug naar de fabrieks instellingen maar ook dit heeft niet geholpen. het gekke is dat ik wel gewoon een filmpje kan maken. Ik heb de Lumia nu met veel tegenzin moeten opsturen naar de Phonehouse.
Echt balen, hebben hier al meer personen last van gehad, en hoe lang zou het duren voor ik hem terug krijg ?

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-12 08:28

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Skype heeft 2 weken geleden op hun site al aangekondigd dat ze over 6 tot 8 weken met een update komen. Het niet kunnen uitloggen is door gebruikers voldoende aangetoond als zeer onwenselijk.

Voor ons, als gebruikers, is het natuurlijk prachtig dat WP8 zo simpel is opgezet dat alles mooi samenwerkt maar voor ontwikkelaars is dat juist de 'uitdaging' om het zo simpel voor de gebruiker te blijven houden.

[ Voor 36% gewijzigd door GerCor op 03-02-2013 12:29 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Martinspire schreef op zondag 03 februari 2013 @ 11:49:
[...]

In ieder geval kan het wel zo zijn dat dit een WP7.8-only bug is, maar daarom vraag ik: kan iemand het met (livetile van) de tweakers.net app reproduceren. Gewoon om zeker te weten dat het dus niet bij WP8 voorkomt.
Ik heb de Tweakers.net app een weekje op mijn 820 staan. De tile is inderdaad helemaal blanco. De hoeveelheid data die ik volgens Vodafone verbuikt heb sinds 1 feb. is nihil te noemen. Ik heb de 820 net een week, dus over batterij is mischien niet heel veel te vertellen, maar hij red nu met gemak 1,5 dag.
Dus mijn op niet wetenschappelijke testen gebaseerde conclusie: WP8 heeft er geen last van. :)

• Martinspire
@hierboven: goed om te horen
TMPJ schreef op zondag 03 februari 2013 @ 12:02:
Wat ik me afvraag is waar de updates blijven van de 'grote' apps als Facebook en Whatsapp... Als ik in de Store kijk zie ik dat de laatste update van 15 december is. Toch kan er nog ontzettend veel verbeterd worden in beide apps qua functionaliteit en bug fixing.

Ik hoop niet dat het merendeel van de developers de apps op het platform Windows Phone maar over de schutting dondert and that's it... Zou voor mij een grote teleurstelling zijn!
Hoewel de apps nog wel wat bugs hebben (ze zijn niet de enigste) vind ik het ook weer niet nodig om elke week een update te krijgen. Liever een versie die wat uitgebreider is en daarbij beter getest is, dan elke week een update met maar wat weinig toevoegingen. Op dit moment lopen ze in ieder geval stabiel en (redelijk) betrouwbaar. Van beide apps verwacht ik binnenkort nog wel een update, maar zo dramatisch is het nou ook weer niet. Als de laatste update nog van september was, zou ik het wel een teleurstelling noemen. Nu is het niet zo heel problematisch.
Wat je bv wel kunt benoemen is dat Kik al heel lang geen update heeft gehad (en die er ook voorlopig niet aan lijkt te komen).

Het grote probleem is gewoon dat MS heel geheimzinnig heeft gedaan met de SDK en deze pas eind oktober heeft vrijgegeven. Daarom zijn de meeste apps ook pas in december geupdate om in ieder geval compatibel te zijn en is het merendeel nu bezig om meer dingen toe te voegen. Ik hoop niet dat ze dit bij de volgende update weer gaan doen, want dan hou je dit probleem.

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-12 08:28

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Skype is van Microsoft, dus dat zou wel wat sneller kunnen. Als ik de site van Skype lees vonden ze het niet nodig om uit te kunnen loggen. Nu gebruikers met hun praktijkervaringen kwamen passen ze het alsnog aan. Facebook en WhatsApp, die moeten het natuurlijk helemaal zelf weten of ze voor WP8 iets willen aanpassen.

Ik denk dat het voor veel bedrijven afhankelijk is van het aantal WP8 gebruikers.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• Bucephalus
Cyrus The Virus schreef op zondag 03 februari 2013 @ 11:35:
Hier ook een NL Unbranded, 16 januari bij phonehouse gekocht, en nog geen update. Beetje jammer, hoop dat ie snel komt.

Verwijderd

Gister m'n draadloze oplader binnen gekregen! Leuke hebbe dingetje.

Is er een site met meer "aanvullende" gadgets?

• gaurdian
Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 13:43:
Gister m'n draadloze oplader binnen gekregen! Leuke hebbe dingetje.

Is er een site met meer "aanvullende" gadgets?
http://www.nokia.com/nl-n...oon/lumia920/accessoires/ ?

• Planet X
Planet X schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 23:02:
Heeft de KPN branded Lumia ook een KPN Bootlogo of niet?
kan echt niemand mij hier en antwoord op geven? Ik heb een Vodafone branded toestel uit Duitsland en wil af van het Vodafone logo. Ik gebruik toch KPN dus dacht ik de KPN branded versie te flashen. Heeft de KPN versie dus een bootlogo van KPN of niet?

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Waarom flash je niet gewoon de Country Variant :?

• Planet X
PinokkioTV schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:17:
Waarom flash je niet gewoon de Country Variant :?
Daar twijfel ik dus over. Ik gebruik toch alleen maar een KPN sim en misschien zijn de APN settings beter aangepast inde KPN versie?

• bhorvers
  • Laatst online: 13-06-2023
Ik heb sterk het idee, dat mijn aan/uit knopje aan de zijkant van de 920, wat verder naar binnen 'ligt' dan de camera- en volumebuttons ... en soms denk ik dat ie ook iedere keer verder naar binnen gaat. Hij klikt nog goed hoor ... maar toch.

Herkent iemand dit ?

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-11 12:35
Planet X schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:11:
[...]

kan echt niemand mij hier en antwoord op geven? Ik heb een Vodafone branded toestel uit Duitsland en wil af van het Vodafone logo. Ik gebruik toch KPN dus dacht ik de KPN branded versie te flashen. Heeft de KPN versie dus een bootlogo van KPN of niet?
In mijn geval heeft het kpn branded toestel geen KPN logo, ga ervan uit dat dit ook voor de andere toestellen geldt! ;)

• Planet X
Super. Dank je wel voor je bericht :P We zullen het zien :).

• truffel50
  • Laatst online: 02-12-2024
Planet X schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:11:

Voorzichtig wegpoetsen met een suikeklontje.

Lidy

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:02
truffel50 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:26:
[...]

Voorzichtig wegpoetsen met een suikeklontje.
Nu lijkt het alsof je zegt dat hij het bootlogo met een suikerklontje moet wegpoetsen. :+

Inventaris - Koop mijn meuk!

• truffel50
  • Laatst online: 02-12-2024
chaoscontrol schreef op zondag 03 februari 2013 @ 16:01:
[...]

Nu lijkt het alsof je zegt dat hij het bootlogo met een suikerklontje moet wegpoetsen. :+
Ik dacht aan vodafone-logo op het toestel. Sorry. Foutje dan.

Lidy

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-12 19:39
Sinds vandaag doet het geluid van mijn Lumia 920 het niet meer, heb de fabrieksinstellingen weer teruggezet en hoor wel gewoon de ringtone als ik word gebeld en een sms krijg, maar als ik bijv. Cut the Rope speel dan hoor ik geen geluid en ook filmpjes op youtube geven geen geluid. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

• Planet X
truffel50 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 17:23:
[...]

Ik dacht aan vodafone-logo op het toestel. Sorry. Foutje dan.
Nee, ik bedoelde inderdaad het Vodafone start scherm bij het opstarten. En daar ben ik nu gelukkig van verlost.
KPN heeft het standaard Nokia startscherm.

• DarkHunterNL
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-12 09:17
Kan je ergens de sterkte van het trilsingnaal instellen? voel het nauwelijks..

En waar kan je de ''verschillende soorten'' trillingen instellen. Kan het echt nergens vinden...

Edit: mijn telefoon gaf ineens geen beeld meer? na soft reset verholpen maar toch...

[ Voor 19% gewijzigd door DarkHunterNL op 03-02-2013 18:59 ]

Soms zit het tegen, soms zit het mee

• Planet X
DarkHunterNL schreef op zondag 03 februari 2013 @ 18:46:
Kan je ergens de sterkte van het trilsingnaal instellen? voel het nauwelijks..

En waar kan je de ''verschillende soorten'' trillingen instellen. Kan het echt nergens vinden...

Edit: mijn telefoon gaf ineens geen beeld meer? na soft reset verholpen maar toch...
De sterkte van trillingen kun je helaas niet instellen op de Nokia Lumia 920. Dat met het zwarte scherm had ik toevallig ook vanmorgen. Zelfs de camera kon ik aanzetten maar geen beeld?! Ik heb inderdaad ook maar deen soft reset gedaan en nu doet hij het weer. Laat ik maar hopen dat het niet vaker gebeurd.

• DarkHunterNL
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-12 09:17
Planet X schreef op zondag 03 februari 2013 @ 19:45:
[...]

De sterkte van trillingen kun je helaas niet instellen op de Nokia Lumia 920. Dat met het zwarte scherm had ik toevallig ook vanmorgen. Zelfs de camera kon ik aanzetten maar geen beeld?! Ik heb inderdaad ook maar deen soft reset gedaan en nu doet hij het weer. Laat ik maar hopen dat het niet vaker gebeurd.
Ja precies hetzelfde, maar kun je wel verschillende tril patronen instellen zeg maar?

Soms zit het tegen, soms zit het mee

• bhorvers
  • Laatst online: 13-06-2023
Bij mijn instellingen staat bij Toegangspunt : Niet in gebruik
Waar dient een Toegangspunt op de Lumia voor ?

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

DarkHunterNL schreef op zondag 03 februari 2013 @ 19:46:
[...]

Ja precies hetzelfde, maar kun je wel verschillende tril patronen instellen zeg maar?
Standaard niet volgens mij. In die trilfunctie-test apps kan je wel vanalles doen. Logisch gedacht, niet zelf getest, kan het best eens afhangen van je ringtone?
bhorvers schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:20:
Bij mijn instellingen staat bij Toegangspunt : Niet in gebruik
Waar dient een Toegangspunt op de Lumia voor ?
Volgens mij is dat je verbinding met je provider? Bij mij staat er Tele2, actief.

• corset

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Omniferious
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:05
Kan je een duitse Lumia flashen naar een Nederlandse versie met de portico update?

• eL-Prova
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-04-2021
Beste tweakers,

Gister mijn wekker ingesteld, Wifi stond aan, WhatsApp kreeg ik na half uurtje op bed nog een berichtje en toen in slaap gevallen. Vanochtend gewekt door mijn andere wekker. Niet beseffende dat de telefoon niet was afgegaan. In de auto kwam ik er achter dat telefoon helemaal niet meer deed. Aantal keer power knop ingedrukt zonder resultaat.
Na een korte zoektocht de actie van Volume Down + Power + fotoknop gezamelijk indrukken voor x aantal sec. Daarop starte mijn telefoon wel weer en nu lijkt alles het weer te doen.

Gister heb ik wel voor het eerst mijn telefoon met de draadloze oplader opgeladen...
1) Iemand anders dit niet opstart probleem al overkomen?
2) Indien Nokia lumia 920 niet opstart => Volume Down + Power + fotoknop gezamelijk indrukken voor x aantal sec

• deBennie
Ja, dat probleem komt veelvuldig voor. Blader eens een aantal pagina's terug :)

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-12 22:39
@ eL-Prova;

Ik had/heb inderdaad hetzelfde probleem maar heb het trucje wat jij noemt nog niet geprobeerd en ga ik dus meteen testen zodra ik terug ben van het werk.

In ieder geval fijn om te horen dat er meerdere mensen zijn die het probleem hebben, ook al is dat natuurlijk niet een positief iets.

• eL-Prova
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-04-2021
Ja heb zoekfunctie gebruikt maar inmiddels mis je met de hoeveelheid posts (179 pagina's voor deze topic) een beetje het overzicht :-P

• deBennie
Overigens is volume down + power button + camera button een hard reset.
De soft reset is volume down + power button

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Vraagje:

Op mijn iphone kon ik, als ik onderaan een pagina zat, met een 'dubbeltap' bovenin het scherm, terug naar het begin van die pagina...

Heeft WP8 daar ook een 'sneltoets' voor?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• deBennie

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• zonoskar
  • Laatst online: 10:31
Omniferious schreef op maandag 04 februari 2013 @ 08:12:
Kan je een duitse Lumia flashen naar een Nederlandse versie met de portico update?
Ja, geen probleem. Heb ik ook gedaan.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Pmleader
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-12 15:45
Ik heb al een aantal maal gezocht maar nog niet echt een sluitend antwoord gevonden.

Als ik mijn duitse vodafone l920 flash naar de nederlandse portico update raak ik dan mijn garantie kwijt?

• danplo
  • Laatst online: 20-10 23:39

danplo

The Force is strong with me

Op mijn Lumia 800 had ik een mooie App van Nokia dat mijn muziek op mijn telefoon naar mijn versterker kon streamen. De naam was "Afspelen naar", maar volgens mij hebben ze deze app niet op de Wp8 ? of heb ik het mis ? Wel jammer, want vond het echt een top app.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• deBennie
Pmleader schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:40:
Ik heb al een aantal maal gezocht maar nog niet echt een sluitend antwoord gevonden.

Als ik mijn duitse vodafone l920 flash naar de nederlandse portico update raak ik dan mijn garantie kwijt?
Volgens mij raak je bij het zelf flashen altijd je garantie kwijt.
Zie ook deze gebruikerservaring:
hahahi20 in "[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1"

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-12 07:57
Nou heb ik een Macbook Pro en wil ik graag m'n foto's en filmpjes van de vakantie op m'n laptop zetten. Op m'n vakantie adres al gezocht op internet en kon alleen Windows Phone Connector 7 vinden en die werkt dus niet met m'n Lumia 920. Als ik hem via usb verbind wordt hij niet zichtbaar, weet iemand hoe ik dit wel voor elkaar krijg?

Edit: Ik heb nu "Windows Phone" geïnstalleerd. Hetzelfde programma, maar dan zou het ook geschikt moeten zijn voor WP8 toestellen. Maar wat een gedrocht is dat zeg. Mogelijkheden zijn zeer beperkt en muziek toevoegen MOET via Itunes. Waarom is er geen driver om hem al mass storage te zien? |:(

[ Voor 41% gewijzigd door dubbeldekkert op 04-02-2013 11:39 ]

• Pmleader
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-12 15:45
deBennie schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:06:
[...]

Volgens mij raak je bij het zelf flashen altijd je garantie kwijt.
Zie ook deze gebruikerservaring:
hahahi20 in "[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1"
de reactie daaronder geeft aan dat het vreemd is bij een update e.d

Wat mij ook opviel aan die post en waar de poster zelf ook niet echt een antwoord op had was de reparatie van 0 euro. Vind het maar wazig allemaal. en van nokia zelf krijg ik ook geen antwoord(de service afdeling, en de verkoop afdeling geven beide geen antwoord op de mails die ik gestuurd heb)

• deBennie
Hier staat bv ook dat je garantie vervalt bij t zelf flashen:
http://forums.wpcentral.c...ia-920-clean-install.html

Ik zou er gewoon vanuit gaan dat wanneer je zelf flasht, je garantie verlopen is.

• Planet X
deBennie schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:40:
Hier staat bv ook dat je garantie vervalt bij t zelf flashen:
http://forums.wpcentral.c...ia-920-clean-install.html

Ik zou er gewoon vanuit gaan dat wanneer je zelf flasht, je garantie verlopen is.
Ik heb voor deze gevallen altijd een kopie van de ROM die bij het toestel hoort op de PC gereed staan. je kunt hem dan terug flashen voor je het toestel opstuurt. Mocht het toestel echt helemaal niet meer aan gaan kunnen zij ook niet zien welke versie er nu op staat.

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:02
Ik heb blink even getest, maar wat een bagger kwaliteit foto's krijg je dan zeg, er is ennorm veel ruis.
Het lijkt er eerder op alsof de telefoon een filmpje van 3sec maakt, en daar een paar frames uitpakt.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• deBennie
Remy!!!! schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:25:
[...]

Ik heb blink even getest, maar wat een bagger kwaliteit foto's krijg je dan zeg, er is ennorm veel ruis.
Het lijkt er eerder op alsof de telefoon een filmpje van 3sec maakt, en daar een paar frames uitpakt.
Als je de foto die je hebt opgeslagen weer in blink opent, dan zijn alle frames weer benaderbaar. Je kunt dus achteraf nog van 'frame'/foto wisselen.
Dat zal de kwaliteit van de foto's natuurlijk ook niet bevorderen lijkt me...

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-12 14:47

defcon84

Multipass?

Beanie schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:43:
[...]

Gebruik al een hele tijd Toggle. Werkt prima, is een beetje maf bij het eerst instellen maar als je de betreffende tiles op je homescreen hebt gezet werkt het prima.

http://www.windowsphone.c...4a-42f8-8117-279fadaa10f3

Gewoon de app in gaan, 'long-press' op de tile die je op je homescreen wilt hebben en pinnen. Simpel as that.
Helaas uit de marketplace gegooid :(
"Deze app wordt niet meer gepubliceerd"

• Deity
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-12 11:08
Aangezien het artikel van vandaag dat KPN 4G aan heeft gezetl heeft iemand 4G al aan de praat gekregen op zijn Lumia 920?

Ik heb mijn access point op KPN/HI 4G LTE gezet maar vervolgens krijg ik gewoon geen data meer binnen terwijl die zegt dat ik nog een 3G verbinding heb.

Als ik mijn access point op KPN/HI Internet zet dan blijft het bij een 3G verbinding.

En ja, ik heb een 4G abbo

Authentically Digital

• Sanction
  • Niet online
Geen idee, maar wel interessant om te volgen. :)

• zonoskar
  • Laatst online: 10:31
dubbeldekkert schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:11:
Edit: Ik heb nu "Windows Phone" geïnstalleerd. Hetzelfde programma, maar dan zou het ook geschikt moeten zijn voor WP8 toestellen. Maar wat een gedrocht is dat zeg. Mogelijkheden zijn zeer beperkt en muziek toevoegen MOET via Itunes. Waarom is er geen driver om hem al mass storage te zien? |:(
Je hebt een Macbook en niet alles in iTunes? Wat voor Apple gebruiker bij jij zeg :) Ik vind het juist heel handig, gewoon aangeven wat je gesynct wil hebben vanuit iTunes en het komt op je Lumia. Moet je natuurlijk wel alles al in iTunes hebben.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
defcon84 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:19:
[...]

Das typisch, heb em afgelopen week nog gedownload naar een nieuwe 920. :S

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:47
[...]

Vreemd, net nog geinstalleerd. Misschien tijdelijk bugje?

Verwijderd

Sh0ckTr00per schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:41:
[...]

Vreemd, net nog geinstalleerd. Misschien tijdelijk bugje?
ik kan hem ook gewoon downloaden!

• Reinhard
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-10 19:22
Ervaringen van een zondaar...

Ik ben mijn Lumia 920 na twee weken weer kwijt. Maanden daarvoor al zocht ik op mijn iPhone en iPad naar nieuwtjes, reviews, vergelijkingen, screenshots en noem maar op van de Lumia 920, en na zeer lang wikken en wegen dan toch maar het besluit genomen om mijn oude jarenlange iPhone-leven vaarwel te zeggen. Het halve huis werd er mee bediend, en de halve familie liep met iPhones rond. Boodschappen doen met de iPhone, op vakantie vanuit Zuid-Afrika via mijn UPC-app tv-programma's thuis opnemen, voor alles was wel ongeveer een app, en thuis op de bank je muziek en je filmpjes naar je tv of je radio streamen, of beluisteren via je iPhone-geluidsbox. Dat alles op het priegelschermpje met mijn spatelvormige worstvingers.

Zoals dat met veel mannen het geval is moet alles groter en is het dan ook beter. De Lumia 920 dus gekocht, en de vrouw blij gemaakt met mijn afgedankte iPhone 4. Zij wist mij gelijk stevig te desillusioneren door de opmerking dat zij eigenlijk geen verschil merkte met haar andere afdankertje, een iPhone 3Gs. Vrouwen zijn echt duidelijk van een andere planeet en hebben hersens die anders in elkaar zitten.

De Lumia 920 dus, likkebaardend en met ingehouden blijdschap gekocht en zo'n bakbeest gaf gelijk een enorm gevoel van macht; of je een 55" breedbeeld-tv voor je neus had; of je in een 10-persoonsbed de oudste beweging ter wereld lag te maken; of je in de nieuwste Porsche met 300 km/u over een totaal verlaten Autobahn scheurde.

En toch: vanaf dag 1 een knagende twijfel, die je natuurlijk niet hardop kon uitspreken want je had bij iedereen in je omgeving ook de nieuwste iPhone 5 al zwart gemaakt en opgeschept over je vooruitstrevendheid.

Op de Lumia muziek overzetten en vooral luisteren was via de ingebouwde appjes een drama, en vergde oneindig veel swipes voordat je gevonden had wat je zocht, Whatsappen werd een treurige aangelegenheid door de gebrekkige app, mijn Spotify-account kon ik op de Lumia niet meer gebruiken en om de tv te programmeren moest ik zelfs uit mijn stoel komen, op zoek naar een van de vele rondslingerende afstandsbedieningen. Allerlei appjes bleken niet meer te bestaan, je scherm vulde zich met een enorme hoeveelheid vierkantjes waarvan je steeds meer de naam en de functie maar moest gokken.

Twitteren: ik deed het haast niet meer. Er gingen eenzame dagen voorbij zonder één tweet te plaatsen, volgers haakten massaal af. En dat alles omdat het typen op dit mega-scherm nog veel slechter ging dan op mijn iPhone. De toetsen stonden veel dichter bij elkaar, hoog en smal, en het totale toetsenbord was maar een fractie breder. Een geworstel was het.
's Nachts tijdens de lange uren van piekeren en twijfelen, kreeg je dodelijk vermoeide armen van het met twee handen boven je hoofd houden van de Lumia, die inmiddels een kilo leek te wegen. Voor je geestesoog zag je lieden met gruwelijke hoofdwonden, omdat zij 's nachts hun mobiele baksteen op hun gezicht hadden laten vallen.

Hoe vertel ik het mijn vrouw? Hoe ontkom ik aan smalend gelach van mijn omgeving, nu ik de Lumia op Marktplaats verkocht heb en nu weer met een iPhone rondloop. Een iPhone 5, licht als een veertje, met een heerlijk smal scherm, alles met één hand te bedienen, alles en iedereen binnen handbereik, feilloos werkend met dit hoogst antieke maar ó zo uitgekiende en uitgekristalliseerde besturingssysteem.

Ik ben weer ouderwets, ik heb gezondigd, ik zal het nooit meer doen. Ik ga nooit meer vooorop lopen. En nee, Windows Phone gaat het vrees ik niet meer worden, voor mij niet, en ook in de wereld niet. Lumia gaat dood, dan maar een Appeltje voor de dorst.

Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3

• Bucephalus
Deity schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:02:
Aangezien het artikel van vandaag dat KPN 4G aan heeft gezetl heeft iemand 4G al aan de praat gekregen op zijn Lumia 920?

Ik heb mijn access point op KPN/HI 4G LTE gezet maar vervolgens krijg ik gewoon geen data meer binnen terwijl die zegt dat ik nog een 3G verbinding heb.

Als ik mijn access point op KPN/HI Internet zet dan blijft het bij een 3G verbinding.

En ja, ik heb een 4G abbo
Denk dat je ook nog onder het kopje "mobiel netwerk" in instellingen de hoogste verbindingssnelheid moet aanpassen. In het engels zal het ongetwijfeld iets van "mobile network"heten ofzo.

Verwijderd

[...]

Je kunt ook "Network dashboard", "Connectivity shortcuts" of "Quick Settings" nemen (of nog anderen)

• Deity
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-12 11:08
Bucephalus schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:51:
[...]

Denk dat je ook nog onder het kopje "mobiel netwerk" in instellingen de hoogste verbindingssnelheid moet aanpassen. In het engels zal het ongetwijfeld iets van "mobile network"heten ofzo.
Ja in het engels staat die setting onder "Cellular". Maar die had ik ook al op 4G staan..

Authentically Digital

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-12 14:47

defcon84

Multipass?

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:52:
[...]

Je kunt ook "Network dashboard", "Connectivity shortcuts" of "Quick Settings" nemen (of nog anderen)
Ik gebruik al een lange tijd Dashboard, die heeft de optie om wifi/cellular achter elkaar te openen met behulp van de back-button
Heerlijke feature! _/-\o_

• corset
vraagje, net rare situatie.

Navigatie gebruikt, werkt goed. Afgesloten (back button ingedrukt houden = geen apps meer open)
Muziek afspelen, volume zeer zacht, al staat het op 30/30.

Pas na herstarten telefoon gaat muziek weer op goed volume

Kent iemand dit? En weten jullie wat er aan te doen is.

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:34

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Hahaha, een mooi verhaal! Hoop dat ik het langer uithoud met mijn Lumia 920 maar ik doe er dan ook minder mee dan jij...

Ik moet zeggen dat ik het toetsenbord ook niks vind, die op de HTC One X van mijn vrouw werkt veel prettiger. Jammer dat er geen third party keyboards zijn voor W8.

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Bestaat er wel de mogelijkheid voor 3th party? Of is dit ook weer volledig afgeschermd.

Ik heb het idee dat er nog weinig extra mogelijk is dan zoals MS het wilt, hoe is jullie mening?

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Verwijderd

Twitteren: ik deed het haast niet meer. Er gingen eenzame dagen voorbij zonder één tweet te plaatsen, volgers haakten massaal af. En dat alles omdat het typen op dit mega-scherm nog veel slechter ging dan op mijn iPhone. De toetsen stonden veel dichter bij elkaar, hoog en smal, en het totale toetsenbord was maar een fractie breder. Een geworstel was het.
De toetsen op een Lumia 920 zijn op dat grote scherm toch echt nog net iets groter dan op een iPhone.
Bovendien is het toestenbord lerend van je gebruik dus zal het steeds beter gaan werken naar mate je het vaker gebruikt. Datzelfde geldt ook voor de spellingscontrole.
Verder is het op Windows Phone vaak even opletten dat je niet de matige standaard Twitter app neemt maar bijvoorbeeld liever de Rowi of Mehdoh twitter clients.

Apps zijn natuurlijk sowieso even wennen als je van een iPhone naar het Windows Phone platform komt. Wat op een iPhone of op Android wel een goede app is is soms op Windows Phone maar een middelmatige app waarvoor er vaak betere alternatieven zijn. Je standaard riedeltje apps dat je al had downloaden is dus niet altijd heel slim.
's Nachts tijdens de lange uren van piekeren en twijfelen, kreeg je dodelijk vermoeide armen van het met twee handen boven je hoofd houden van de Lumia, die inmiddels een kilo leek te wegen. Voor je geestesoog zag je lieden met gruwelijke hoofdwonden, omdat zij 's nachts hun mobiele baksteen op hun gezicht hadden laten vallen.
Hmm, 'snachts slaap ik gewoon.
Zou je ook eens moeten overwegen.

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:26

SomerenV

It's something!

Reinhard schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:49:
Bladiebladiebla...

Ik ben weer ouderwets, ik heb gezondigd, ik zal het nooit meer doen. Ik ga nooit meer vooorop lopen. En nee, Windows Phone gaat het vrees ik niet meer worden, voor mij niet, en ook in de wereld niet. Lumia gaat dood, dan maar een Appeltje voor de dorst.
Dus omdat jij de Lumia 920 niks vindt ben je bang dat de Lumia het voor de rest van de wereld ook niet gaat worden? Het is een nieuw toestel, nieuw OS en daar zitten nou eenmaal kinderziektes in. Als early adopter weet je dat en accepteer je dat. Ik ben in ieder geval enorm tevreden met m'n Lumia :)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:34

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Wat een treurigheid, iemand schrijft een grappig verhaal waarom de Lumia 920 niks voor hem is en meteen hakken geblazen, doe eens normaal jongens.

Verwijderd

hier wel een blije Lumia 920 gebruiker na overstap van iPhone 4s :-) Ze bestaan dus wel hahah

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:26

SomerenV

It's something!

beschuit schreef op maandag 04 februari 2013 @ 16:02:
Wat een treurigheid, iemand schrijft een grappig verhaal waarom de Lumia 920 niks voor hem is en meteen hakken geblazen, doe eens normaal jongens.
Niks mis met een verhaal hoor, ieder zijn mening, maar het gaat me meer om de ondertoon. En twee reacties staat gelijk aan 'hakken geblazen'? 8)7

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Ik was een blije Android gebruiker en ik ben nu een blije Windows Phone gebruiker. Ik zie nog genoeg puntjes die beter kunnen*, maar vooralsnog ben ik ruim tevreden.

* mogelijkheden NFC uitbreiden (met name het uitvoeren van instellingen zonder acceptatie en wat meer kunnen dan alleen een url of applicatie openen)
* settings toggle tiles. Hoeft niet eens een aparte app te zijn, als je togglebare instellingen op een live-tile kunt zetten ben ik ook al blij.

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 11:07
Hier ook zeer tevreden 920 gebruiker. Zelf kan ik niet meer op android toetsenborden typen en ook de van de iPhone werkte minder. Met mijn vorige WP7 toestel gebruikt in het begin voornamelijk de fysiekekeyboard(DVP) maar nadat ik gewend was, werd de fysieke toetsenbord nooit meer aangeraakt.

* settings toggle tiles. Hoeft niet eens een aparte app te zijn, als je togglebare instellingen op een live-tile kunt zetten ben ik ook al blij.

Dat vind ik een goede, wil graag WIFI/Vibrate vlug uit/aan kunnen zetten.

En overigens kinderziektes heb ik nog niets van gemerkt. Vind het OS veel volwassender als WP7. Maar ja misschien als je van Android of iOS komt dat het dan wat eerder opvalt.

[ Voor 14% gewijzigd door CR35 op 04-02-2013 16:13 ]

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Met dat het geen app hoeft te zijn, bedoel ik trouwens dat MS gewoon standaard vanuit de Settings App de mogelijkheid biedt om een live tile aan te maken die wifi toggled. Echt 80% van de Windows Phone vragen gaat hierover of is eraan gerelateerd en het lijkt me op die manier ook geen sandbox issue, omdat de livetiles gewoon aan de settings app hangen.

• corset
Niemand anders problemen met navigatie+Muziek zoals eerder genoemd?

Verwijderd

CR35 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 16:11:
Dat vind ik een goede, wil graag WIFI/Vibrate vlug uit/aan kunnen zetten.
Toggle tussen alleen "Trillen" en "Beltoon en Trillen" kun je snel aanzetten op je lockscreen. (zonder je telefoon te unlocken)
Gebruik daarvoor je volumeknop.

Als je vibrate uitzet in je settings kun je met je volumeknop toggelen tussen "Beltoon aan" en "Beltoon uit"

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2013 16:23 ]

• Sanction
  • Niet online
Ik kan alleen even niet vinden hoe ik dat data van bijvoorbeeld een game (Angry Birds) kan weghalen, dus niet de app zelf, maar de data m.b.t. de levels enzo.
Pagina: 1 ... 45 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;