[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 920 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 111 Laatste
Acties:
  • 585.205 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vadeluma
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2023
Ik had t over android.

maran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 20:37

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Lees het "let op" veld eens voordat je post

[ Voor 89% gewijzigd door PaT op 09-11-2012 13:50 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 01:08

[ Voor 84% gewijzigd door PaT op 09-11-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 20:37

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

[ Voor 106% gewijzigd door PaT op 09-11-2012 13:50 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

[ Voor 90% gewijzigd door PaT op 09-11-2012 13:51 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56

[ Voor 108% gewijzigd door PaT op 09-11-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Kan zijn, maar hij is dan ook op een aantal punten minstens net zo goed of beter als de SGS3 en de HTC One X+. Dus prijs lijkt me gerechtvaardigd, je kan eerder zeggen dat de HTC 8X goedkoop is dan de Lumia 920 duur vind ik...

Bovendien is die prijs inderdaad puur theoretisch, zodra er meer dan 3 webshops zijn die 'm verkopen zakt de prijs vaak al €50. en met een losse prijs van €599 is hij stukken goedkoper dan een iPhone 5, want die zakt gewoon nooit in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-10 10:59

alwinus

Tweaked

HTC One X+ is bij een aantal webwinkels 588 euro en bij veel winkels ook boven de 600 dus dat verschil is ook niet zo groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 17:51
Kan zijn, maar hij is dan ook op een aantal punten minstens net zo goed of beter als de SGS3 en de HTC One X+.
Maakt echt geen zak uit:
- het "quad vs dualcore" argument (de meesten HIER snappen dat dit van geen belang is, maar snappen de potentiele nieuwe gebruikers in de winkel dat ook?)
- het gros van de verkopers zal WP8 gewoon afraden aan klanten omdat windows 98 niet zo stabiel was, 15 jaar geleden (het is al flink als ze een windows phone in de rekken hebben liggen)
- samsung telefoons beginnen net zoals apple telefoons een hebbeding te worden
- android heeft het gros van de markt reeds in handen, wp8 moet nieuw gebied veroveren
- het blijft een feit: de app-ondersteuning voor android is nog altijd veel beter dan WP8, en het zal in het beste geval waarschijnlijk nog een jaartje of 2 duren voor ze op evenveel ondersteuning kunnen rekenen van app-developers. Ik wacht nog altijd vol ongeduld op een webbanking app van ING.

Voor nokia is dit een alles-of-niks move. Dit MOET slagen voor nokia. Natuurlijk willen ze hun R&D investering terug, maar deze prijzen zijn niet zo gezond.

Nuja, de lumia 800 heb je tegenwoordig ook bijna voor de helft van de introductieprijs :)

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MuFFIN 007 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:12:
€599 is hij stukken goedkoper dan een iPhone 5, want die zakt gewoon nooit in prijs.
Kijk voor ons is dit allemaal gesneden koek maar waarom zou een consument gaan voor een duurdere Nokia die zichzelf nog helemaal niet heeft bewezen, minder apps heeft, groter en zwaarder is en geen iPhone is (Want dat is nou een maal belangrijk voor de normale consument) ?

Ik zie dit geen succes worden met Retail/winkel prijzen die nu zijn aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Het zal wss ook niet in een keer storm lopen, maar de HTC 8X en de Lumia 920 zijn toch wel het beste wat Windows Phone overkomen is sinds dat het zo heet. De Lumia 800 was niet eens een topmodel, vanwege de bagger hardware. Dus ondanks dat de start misschien moeizaam is, hebben deze telefoons toch wel de potentie om er wat van te maken lijkt me... En de gewone consument wil ze misschien wel omdat de kleurtjes zo leuk zijn (onderschat ook de 'ik wil wat nieuws' consumenten niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:12
MuFFIN 007 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:40:
[...] (onderschat ook de 'ik wil wat nieuws' consumenten niet).
Mijn vriendin zei laatst dat ze ook wel zo'n Windows Phone wilde. De iPhone was zo 'oud'. En dit van iemand die perse een iPhone en macbook wilde en ziet dat ik met WP7 vaak niet de nieuwste gehypte apps kan downloaden.

[ Voor 0% gewijzigd door Caelorum op 09-11-2012 14:12 . Reden: ;w zij -> zei OMG ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Modbreak:Prijzen horen hier niet thuis maar in Nokia Lumia 920 - prijzen en levertijdentopic ik heb zojuist wat berichten verwijderd

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Het Microsoft sync tooltje voor OSX is overigens brilliant. Je hoeft niet al je media dubbel te beheren, het tooltje kijkt gewoon in je iTunes library en houdt bij wat je wil syncen (kun je zelf kiezen). Simpel en snel.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
zonoskar schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:57:
Het Microsoft sync tooltje voor OSX is overigens brilliant. Je hoeft niet al je media dubbel te beheren, het tooltje kijkt gewoon in je iTunes library en houdt bij wat je wil syncen (kun je zelf kiezen). Simpel en snel.
Goed om te horen, ben erg benieuwd. Morgen mijn 920 ophalen (4Launch) en dan aan de Mac hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Hoe werkt het trouwens met overzetten vanaf Android, wat kan je allemaal meenemen? (Heb gewoon Windows 7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
MuFFIN 007 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:11:
Hoe werkt het trouwens met overzetten vanaf Android, wat kan je allemaal meenemen? (Heb gewoon Windows 7)
Afgezien van bestanden en je accounts niets? Dus muziek, video, enz kan je gewoon overzetten. Je Google Mail en kalender kan je ook gewoon gebruiken met WP. Applicatie specifieke data zou ik niet op hopen tenzij de ontwikkelaar een sync met een van hun eigen servers (of bijv. dropbox) doet voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Muziek en foto's snap ik, maar t gaat me vooral om sms berichten en contacten in t telefoon geheugen.
En gaat dat dan via de pc of kan t ook rechtstreeks via Bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shazada
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-06 19:28
Wat zou je willen meenemen?

Ik heb met Welcome Home to Windows Phone van Nokia het volgende overgezet:
- Contacten
- Calender
- Foto's
- Muziek
- Videos

hiernaast kreeg ik een nette uitdraai in PDF van de gemapde apps, maarjah app specifieke data zou waarschijnlijk niet gaan.

In Whatsapp werden wel netjes weer mijn groepen aangemaakt. Ik heb de backup in .txt file nog liggen dus wie weet kan ik die nog overzetten.
Smsjes nog controleren, maar is niet zo belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:51
Elimination schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:33:
[...]

Voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar het batterijverbruik, hieronder een plaatje van het gebruik in 20 uur die vrij gemiddeld is voor mij vergelijkbaar met mijn normale gebruik op de Omnia 7 de afgelopen 2 jaar: Beetje whatsappen, aantal apps geinstalleerd en getest, paar kleine demonstraties aan mensen, paar korte telefoongesprekken... Misschien wel iets boven gemiddeld gebruik.voor mij

[afbeelding]

Mijn Omnia 7 ging bij dergelijk verbruik maar 15 uur mee...
Ik moet zeggen dat ik dit wel heel goed nieuws vind. Batterijduur vind ik altijd een van de belangrijkere punten en zo te zien zal dat bij dit toestel geen probleem zijn. Nu nog geduldig wachten tot de witte versie los beschikbaar is in Nederland voor een mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 17:51
Batterijduur vind ik altijd een van de belangrijkere punten en zo te zien zal dat bij dit toestel geen probleem zijn.
Als er één les is die nokia had moeten trekken uit de lumia 800 ... ;)

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Nu online
Als je het google account instelt vraagt WP8 wat je wilt syncen. Dus als je dan contacten + kalender kiest heb je vrijwel alles op je WP8 telefoon. Muziek en foto's heb ik met de hand gedaan. Moet je wel alle contacten op je Android telefoon in google gezet hebben.

vanaf iPhone kun je het MS tooltje gebruiken om contacten + kalender te syncen.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-10 08:58
Heeft er al iemand ervaring met bluetooth verbinding met een Opel dvd900 navigatie-systeem?
Met mijn Lumia 800 kan ik enkel oproepen ontvangen en niet kiezen via mijn dvd900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 01:08:
[...]

Is gewoon gratis, weet niet of er een beperking voor 2 jaar op zit? Er bestaat ook wel een betalende versie blijkbaar met wat meer mogelijkheden.
Kan het in ieder geval al niet meer missen, is super handig voor in de wagen. Ben toch altijd te lui om playlists samen te stellen, en gewoon naar de radio luisteren is iets dat ik tegenwoordig ook niet met alle plezier doe...
Oké klinkt goed. Onbeperkt gratis muziek downloaden klinkt wel relaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
zonoskar schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:09:
Als je het google account instelt vraagt WP8 wat je wilt syncen. Dus als je dan contacten + kalender kiest heb je vrijwel alles op je WP8 telefoon. Muziek en foto's heb ik met de hand gedaan. Moet je wel alle contacten op je Android telefoon in google gezet hebben.

vanaf iPhone kun je het MS tooltje gebruiken om contacten + kalender te syncen.
Jij hebt toch ook een Audi A1, hoe werkt de Lumia met de MMI samen? Ik heb mijn contacten in Android nooit goed aan de praat gekregen namelijk. Als iemand bijv. Jan van Dijk heet pakt hij "van" als achternaam en je kunt je contact niet vinden als je zoekt op "Dijk". Gaat dit bij de Lumia wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

Mijn batterij maakt wat rare sprongen. Bij 1e keer aanzetten was de laatste keer opladen 7 dagen en nog wat terug en stond op 55%.wat mee lopen prutsen. Heel klein beetje kunnen opladen. Vervolgens de hele nacht opgeladen. 'S ochtends 100% afgekoppeld. Broekzak in en 45 mins later op het werk aangezet en toen al 12% van de batterij af......uurtje prutsen, in die tijd 44% weer eraf. Daar schrok ik wel van. Op wpcentral zijn er meer dat probleem. Een soft reset en lijkt nu een stukkie beter. Ff in de gaten houden.

Nu snap ik wel dat er reviews zijn die batterij slecht noemen en andere reviews weer prima. Ergens stiekem nog een bugje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Nu online
Frieda schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 21:57:
[...]

Jij hebt toch ook een Audi A1, hoe werkt de Lumia met de MMI samen? Ik heb mijn contacten in Android nooit goed aan de praat gekregen namelijk. Als iemand bijv. Jan van Dijk heet pakt hij "van" als achternaam en je kunt je contact niet vinden als je zoekt op "Dijk". Gaat dit bij de Lumia wel goed?
ik heb idd een A1, maar ik heb de lumia nog niet geprobeerd in de auto. Ik zal snel eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shazada
  • Laatst online: 04-06 19:28
Batterij is bij mij gewoon te gek!

14u sinds laatst opgeladen en er staat nu nog 55%. Ik geef toe ik heb m vandaag weinig gebruikt. Gewoon wat gewhatsapped,facebook en 3 belletjes gepleegd.

Maar dit lukte niet op mijn SGS2

Afbeeldingslocatie: https://oeyxvg.bay.livefilestore.com/y1m9nwtBz4JlJ2T8oYof_xlGQiFvx9AATHT8yvZa63Ibn6m6duXeBBqJAhCDopPkj6MCa_0l5Yf22kColwBu-ZIb__zVeRxBnljC0jReFHuIg5RU57AQMjR-g/wp_ss_20121109_0001.png?psid=1

[ Voor 70% gewijzigd door shazada op 10-11-2012 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
zonoskar schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 23:32:
[...]

ik heb idd een A1, maar ik heb de lumia nog niet geprobeerd in de auto. Ik zal snel eens proberen.
Als je het even wil laten weten graag, het is toch wel een van mijn grootste irritaties mbt Android.. als het in WP8 wel goed werkt vind ik dat een goede reden om de Nokia aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSt1983 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 18:00:
[...]

Oké klinkt goed. Onbeperkt gratis muziek downloaden klinkt wel relaxed.
Downloaden is wel betalend hoor, het is het streamen dat gratis is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 14:51
Hebben jullie ook dat de telefoon niet is uit te schakelen zolang hij aan de lader hangt ? Als ik hem uitzet, dan start hij direct weer opnieuw op namelijk.

Zal wel een bugje zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:01
DaneV schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 08:40:
Hebben jullie ook dat de telefoon niet is uit te schakelen zolang hij aan de lader hangt ? Als ik hem uitzet, dan start hij direct weer opnieuw op namelijk.

Dat is normaal, bij het slapen gaan zet ik 'm daarom ook altijd op vliegtuigstand :).

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaneV schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 08:40:

Dat is normaal, eigenlijk had iedere smartphone dat die ik tegen ben gekomen. Daarnaast heeft mijn omnia7 al een half jaar niet meer een reboot gehad.

Hoop eigenlijk dat ze snel opschieten met het uitbrengen van de 920.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 14:51
Ah ok, vond het vreemd omdat ik was gewend mijn telefoon uit te zetten als ik ging slapen. Naja de vliegmodus voldoet idd ook wel om niet wakker gebeld te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
vali schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 08:57:
[...] Dat is normaal, eigenlijk had iedere smartphone dat die ik tegen ben gekomen. [....]
HTC Trophy 7 heeft het een soort van. Je kan daar de telefoon uitzetten, aan de oplader hangen en dan 'boot' die tot aan het HTC logo. Het OS is dan niet geladen, maar de telefoon is ook niet echt uit. Een beetje hetzelfde gebeurt als je de telefoon uitzet en aan de computer hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier de WPCentral review:
http://www.wpcentral.com/nokia-lumia-920-review

Misschien wel een pro-WP site, maar een hele nette review. Je kunt merken dat ze er langer dan een dag mee hebben rondgelopen.

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 10-11-2012 10:46 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quint3n
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-08-2024
Martinspire schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 10:46:

Misschien wel een pro-WP site, maar een hele nette review. Je kunt merken dat ze er langer dan een dag mee hebben rondgelopen.
In de review kan ik mij volledig vinden eigenlijk, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 10:46:

Beetje pro wp idd maar dat maakt niet echt wat uit, ze hebben hem idd flink getest, volgens mij hebben ze al drie weken een review exemplaar oid, stond eens onder de review van de 8x
Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 11:48:
[...]

Beetje pro wp idd maar dat maakt niet echt wat uit, ze hebben hem idd flink getest, volgens mij hebben ze al drie weken een review exemplaar oid, stond eens onder de review van de 8x

[...]

Gefeliciteerd!
In de review hebben ze het over 10 dagen. Nog niet echt veel, maar meer dan de meesten die hem even oppakken, hun pols breken en daarna er niet meer naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@Hierboven, ja idd. Ze zullen die mening wel met ons delen als ik zo naar de intro kijk ;)

Degelijke foto's ook, ik lees de review nog even door en dan vertrek ik naar 4launch. Ben nu wel klaar met het wachten op mijn eigen 920 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maser00
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-03 23:28
Hey,

Ik ben aan het twijfelen tussen deze, Nexus 4 en de iPhone 5. Dan vooral hoe future proof deze is. De Nexus 4 heeft ook een snapdragon maar dan de quadcore en 2 gig ram, en de iPhone 5 scoort ook altijd zeer hoog in benchmarks.

De nexus 4 is een stuk goedkoper dus kan je wel sneller een nieuwe versie kopen en die iPhone kan je gewoon doorverkopen na een paar jaar want die prijs blijft toch altijd veel te hoog en krijg je nog veel geld voor... Ik zou eigenlijk graag benchmarks zien tussen deze 3 maar die vind ik nergens. Ik wil gewoon dat ik toch zeker 5 jaar met deze telefoon kan doen, zonder dat nieuwe apps/games zwaar laggen naar een paar jaar.

Iemand die me kan overtuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Ik denk dat je geenenkele smartfoon zult vinden waar je 5 jaar mee kunt doen zonder laggen van (dan) nieuwe games. Denk eens 5 jar terug, welke foon had je toen moeten kopen, waar je nu probleemloos WhatsApp of Anrgy Birds kunt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

even een update van mijn batterij issue. Ik heb een reset naar fabrieksinstellingen gedaan (harde reset). In standby is na een klein uur het batterijpercentage op hetzelfde niveau. Dat stemt me hoopvol :) Nu weer ff de rest erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Van een Australische Provider zijn de servers gecrasht door dat mensen heel erg geïnteresseerd zijn de de Nokia Lumia 920. http://wmpoweruser.com/hi...utm_content=Google+Reader

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/11/image27.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
  • Laatst online: 12-10 15:59
Maser00 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 14:47:
Hey,

Ik ben aan het twijfelen tussen deze, Nexus 4 en de iPhone 5. Dan vooral hoe future proof deze is. De Nexus 4 heeft ook een snapdragon maar dan de quadcore en 2 gig ram, en de iPhone 5 scoort ook altijd zeer hoog in benchmarks.

De nexus 4 is een stuk goedkoper dus kan je wel sneller een nieuwe versie kopen en die iPhone kan je gewoon doorverkopen na een paar jaar want die prijs blijft toch altijd veel te hoog en krijg je nog veel geld voor... Ik zou eigenlijk graag benchmarks zien tussen deze 3 maar die vind ik nergens. Ik wil gewoon dat ik toch zeker 5 jaar met deze telefoon kan doen, zonder dat nieuwe apps/games zwaar laggen naar een paar jaar.

Iemand die me kan overtuigen?
Als je zo'n persoon bent die altijd up to date wilt zijn. Is het misschien handig om een telefoon te leasen ipv hem los aan te schaffen. Want geen enkele mobiel is niet gedateerd naar 2 jaar. De ontwikkelingen gaan zo snel. Dus telefoon leasen voor 2 jaar en dan weer inleveren en naar 2 jaar kun je weer kiezen uit de nieuwste smartphones. 5 jaar is helemaal onmogelijk. Die nexus 4 is over 5 jaar zwaar gedateerd dat geld voor elk toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier nog een update van smartphoneshop.nl over de levering in Nederland:
Op dit moment is nog niet bekend welke kleuren wij naast de zwarte versie gaan aanbieden. Officieel zal pas vanaf 27 november meer bekend gemaakt worden over prijzen en verschillende varianten. Zodra wij meer informatie hebben, zullen we uiteraard onze productpagina voor de Lumia 920 up to date brengen.
Ofwel nog even afwachten. Zou best kunnen dat Nokia op 27 november gaat beginnen met leveren om dan toch nog voor de sinterklaast wat toestellen te hebben. Zou het dom vinden als dat niet gaat gebeuren.

Ik hoop dat ze wel meteen weten wanneer de blauwe komt. Als dat een maand wachten is, dan vind ik dat prima, maar anders wordt het wel erg lang wachten terwijl ik al lang over mag stappen. De kans is namelijk groot dat ik gewoon weer 2 jaar ermee doe icm abonnement en daarna weer een nieuwe wil nemen en je toch echt aan het eind van het jaar de mooiste aanbiedingen krijgt.

Heb overigens het idee dat dit soort brakke lanceringen bij vrijwel elke Nokia de laatste tijd zo gebeurd. Bij Apple, HTC of Samsung hebben ze dat toch echt beter voor elkaar.

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 10-11-2012 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 01:08:
[...]

Downloaden is wel betalend hoor, het is het streamen dat gratis is ;)
Hm, dit zegt Nokia over Lumia 920 m.b.t. Nokia Music.

Afbeeldingslocatie: http://i.nokia.com/image/view/-/1789922/highRes/3/-/Nokia-Lumia-920-Nokia-Music.png

Edit: Oké de tekst staat er niet bij, in ieder geval staat daar gratis streamen en downloaden.

[ Voor 10% gewijzigd door Cartoon op 10-11-2012 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toestel vanmiddag opgehaald bij 4Launch en ben er nu vollop mee aan het spelen, wp8 is enorm wennen maar werkt voor wat ik er nu al van kan zien erg fraai, soms een beetje een rommeltje maar verder erg fraai.

toestel is trouwens toch wel erg zwaar, dat wordt uitleggen de komende weken aan iedereen die hem.wil zien,
verder viel me op dat het keyboard in Landscape alsnog niet fullscreen is (erg jammer/slordig), het scherm prachtig is en dat de camera erg soepel reageert.

later vast meer, heb trouwens ook al een app gehad die crashed bij het starten, komt dat door de overgang naar wp8 of moeten wp7 apps het altijd doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
Kan, heb het op WP7.5 ook wel eens. Gewoon een brakke app of er is iets mis gegaan bij het installeren. Even opnieuw installeren iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
spNk schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 19:54:
Kan, heb het op WP7.5 ook wel eens. Gewoon een brakke app of er is iets mis gegaan bij het installeren. Even opnieuw installeren iig.
heeft inderdaad geholpen, thnx was een app die ik toch wel "nodig" heb dus ben blij dat het nu werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 19:40

Gé Brander

MS SQL Server

Donstil schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 18:06:
verder viel me op dat het keyboard in Landscape alsnog niet fullscreen is (erg jammer/slordig), het scherm prachtig is en dat de camera erg soepel reageert.
Ik snap niet waarom je het keyboard fullscreen wilt hebben. Dan zie je niet wat je typt...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
c70070540 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:13:
[...]

Ik snap niet waarom je het keyboard fullscreen wilt hebben. Dan zie je niet wat je typt...
In de breedte wijsneus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSt1983 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 17:51:
[...]

Hm, dit zegt Nokia over Lumia 920 m.b.t. Nokia Music.

Edit: Oké de tekst staat er niet bij, in ieder geval staat daar gratis streamen en downloaden.
Mja, als ik een aparte track wil downloaden kom ik toch op de store uit, waar het betalen is.
Wat wel kan is een aantal (4 max dacht ik) mixen downloaden, zodat je er offline naar kan luisteren. Je kan dan wel niet aan de afzonderlijke tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Ik wist niet hoe het landscape toetsenbord er uit zag dus ben ik maar even gaan Googlen voor een plaatje.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TWKbl.jpg

Zo ziet het er uit, voor diegene die het zich ook afvroegen.

Ook direct even een vraag. Is er binnen WP 8 een snelle / handige manier om data, 3G en WiFi uit te zetten? Op mijn iPhone gebruik ik bijvoorbeeld SBSettings waardoor ik met één beweging direct bij alle toggles kan komen.

De reden hier achter is namelijk dat ik 's avonds graag data, 3G en WiFi uit wil hebben omdat ik niet de hele tijd wakker gemaakt wil worden door notificaties en het beter is voor de batterij. Ik wil echter nog wel graag telefoongesprekken kunnen ontvangen in het geval van bijvoorbeeld een noodgeval.

Net toevallig ook nog deze review tegen gekomen welke af en toe lekker kritisch is. Toch nog een aantal dingen gelezen welke in ik in andere reviews nog niet tegen was gekomen.

[ Voor 71% gewijzigd door Xylon op 11-11-2012 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Laatst online: 20-08-2024
Weet iemand of de Nokia Lumnia 920 al ergens te koop is (met een Nederlands abonnement)? In de pricewatch zie ik er nog geen enkele webshops die hem te koop heeft?

Je vraag en het antwoord op jouw vraag hoort niet in dit topic, voor prijzen en levertijden zijn er afzondelijke topic's!

[ Voor 39% gewijzigd door Bullet NL op 11-11-2012 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:36
Voor de geintersseerden rondom Enschede.
Mediamarkt Nordhorn heeft witte en zwarte 920's voor E597,-

Bovenstaande informatie mag/hoor je delen in het levertijdentopic, het hoort in elk geval niet in een "ervaringstopic".....

Ik heb afgelopen donderdag een zwarte gekocht. Zeer content mee.
Kom van een N8, 920 is zeer snel, WP8 werkt snel en intuitief naar mijn mening.
Voor de rest sluit ik me aan bij de meeste reviews met uitzondering van gewicht issue, heb hier geen last van. Camera kan ik nog niet echt mee uit de voeten. 'S avonds maakt ie mooie plaatjes zonder flash, overdag krijg ik de plaatjes niet echt goed scherp. N8 maakt naar mijn mening strakkere plaatjes overdag out of the box.

PS:
Eenmaal met de 920 thuis wilde ik de simkaart overzetten en kwam ik erachter dat er een microsim in moest (slechte research :P ). Aangezien ik geen geduld had om een microsim aan te vragen stond ik op het punt om m'n eigen simkaart op maat te knippen. Via internet kwam ik erachter dat de Phonehouse een proffesionele 'cutter' heeft. 'Geek squad' afdeling van de Phonehouse heeft dit kostenloos en succesvol gedaan in ongeveer 2 sec's. _/-\o_

[ Voor 34% gewijzigd door Bullet NL op 11-11-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Ik snap niet dat iedereen vliegtuig modus of dataverbindingen uit wil zetten omwille de nachtrust, beter zet je gewoon trilstand en belsignaal uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxigan
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
spNk schreef op zondag 11 november 2012 @ 10:46:
Ik snap niet dat iedereen vliegtuig modus of dataverbindingen uit wil zetten omwille de nachtrust, beter zet je gewoon trilstand en belsignaal uit?
Het gaat niet alleen om het gestoord worden door geluid- of lichtsignalen. Het spaart ook de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 19:40

Gé Brander

MS SQL Server

Aha, sorry... :P
En ik wil ook geen zendende gsm naast me op het nachtkastje.

[ Voor 21% gewijzigd door Gé Brander op 11-11-2012 10:57 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-09 13:17
shadowman12 schreef op zondag 11 november 2012 @ 10:17:
Weet iemand of de Nokia Lumnia 920 al ergens te koop is (met een Nederlands abonnement)? In de pricewatch zie ik er nog geen enkele webshops die hem te koop heeft?
Kijk ff in het prijzen en levertijden topic, hij wordt pas in NL aangkondigd op de 27e dus verwacht hem niet eerder dan begin december hier in winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Xylon schreef op zondag 11 november 2012 @ 01:26:
Ook direct even een vraag. Is er binnen WP 8 een snelle / handige manier om data, 3G en WiFi uit te zetten? Op mijn iPhone gebruik ik bijvoorbeeld SBSettings waardoor ik met één beweging direct bij alle toggles kan komen.
Beetje een smerige oplossing maar je kan de 'Battery Saver' optie hiervoor gebruiken.
Krijg je alleen nog oproepen en sms binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:53
dr_dreey schreef op zondag 11 november 2012 @ 10:46:
Voor de geintersseerden rondom Enschede.
Mediamarkt Nordhorn heeft witte en zwarte 920's voor E597,-
Kan je mij ff een persoonlijk berichtje sturen? Ik kan dat helaas niet want je hebt je persoonlijke berichten optie niet aan staan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Nu online
Frieda schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 00:19:
[...]

Als je het even wil laten weten graag, het is toch wel een van mijn grootste irritaties mbt Android.. als het in WP8 wel goed werkt vind ik dat een goede reden om de Nokia aan te schaffen :)
Op WP8 heb je dus hetzelfde als op Android helaas. Als je als achternaam 'van Dijk' invult, krijg je op je MMI niemand te zien als je op 'dijk' zoekt. En je krijgt een hoop contacten te zien als je op 'van' zoekt. Ik denk dat het een Audi dingetje is, want als ik op mijn 920 in de contacten zoek op 'dijk', krijg ik wel alle 'van dijk's te zien. Je kunt op WP8 wel een middlename invullen. Dus als je daar 'van' invult en bij de achternaam alleen 'dijk', dan staat de contact op je telefoon wel bekend als 'van dijk', en kan de Audi je contact wel vinden. Echter op de MMI zie je die 'van' dan niet meer terug. Is dat een werkbare omzeiling van het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Wil iederen de topicwaarschuwing goed in acht nemen tijdens het opstellen van een bericht? Prijzen en leverdata horen niet thuis in dit topic!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Laatst online: 19-07-2023
Hoezo laat je dan überhaupt je telefoon aan staan en zet je 'm niet gewoon uit?

Beginnende review van All About Windows Phone: http://allaboutwindowspho...okia_Lumia_920_review.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-06 22:39
rajboen schreef op zondag 11 november 2012 @ 12:26:
[...]

Beginnende review van All About Windows Phone: http://allaboutwindowspho...okia_Lumia_920_review.php
Omdat de meeste wel bereikbaar willen zijn voor telefoontjes, zoals al eerder gemeld in het topic. Dit geldt trouwens hetzelfde voor mij. Synchronisatie e.d. gaan uit wanneer ik ga slapen, maar ik wil nog wel gebeld kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat je wilt (snelle switch) is helaas niet mogelijk. Misschien dat ze met NFC wel iets kunnen maken, maar vooralsnog is er geen snelle manier om wifi/3g e.d. uit te zetten. Wel heb je wat applicaties die bluetooth/wifi/3g tiles kunnen aanmaken die als shortcut naar het startscherm kunnen zetten zoals Network Dashboard. Dan heb je een wifi tile waar je op klikt en meteen in je wifi settings komt om hem uit te zetten.

Ik weet overigens niet of applicaties nu al de mogelijkheid hebben om die zaken aan/uit te zetten, maar ik blijf het ook een domme zet vinden van MS. Lever desnoods eigen tiles die die shit kunnen, is gewoon rete handig. Of maak er meteen een profielen-beheer in zodat je volume aan kunt passen als je op kantoor komt e.d.

Je hebt overigens wel de optie om een oude telefoon met 2e simkaart bij je slaapkamer te leggen (of een prepaid ding), maar ik denk dat je beter kunt nagaan hoe vaak je in de nacht wordt gebeld en of dat niet tot morgen kan wachten.

Goed, misschien in de toekomst dus en ik weet niet of het anders met NFC zou kunnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 11-11-2012 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
Chevalley schreef op zondag 11 november 2012 @ 12:35:
[...]
Omdat de meeste wel bereikbaar willen zijn voor telefoontjes, zoals al eerder gemeld in het topic. Dit geldt trouwens hetzelfde voor mij. Synchronisatie e.d. gaan uit wanneer ik ga slapen, maar ik wil nog wel gebeld kunnen worden.
Helder. Ik zal wel nog één van de weinige zijn met een huistelefoon op zijn nachtkastje ;)
Martinspire schreef op zondag 11 november 2012 @ 12:51:
Je hebt overigens wel de optie om een oude telefoon met 2e simkaart bij je slaapkamer te leggen (of een prepaid ding), maar ik denk dat je beter kunt nagaan hoe vaak je in de nacht wordt gebeld en of dat niet tot morgen kan wachten.
De afgelopen 10 jaar toch al wel 1 keer, omdat 1 van m'n vrienden met z'n zatte kop verkeerde knopje drukte.

[ Voor 34% gewijzigd door unknowndb op 11-11-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ik zet hem zelf altijd op vliegtuig modus omdat telefoons niet meer uit kunnen laden.
De 920 ook niet, mijn telefoon laad op net nachtkastje omdat het ook mijn wekker is en omdat ik dan geen onzin notificaties wil ontvangen gaat hij dus op vliegtuig stand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
Donstil schreef op zondag 11 november 2012 @ 12:55:
[...]
Ik zet hem zelf altijd op vliegtuig modus omdat telefoons niet meer uit kunnen laden.
De 920 ook niet, mijn telefoon laad op net nachtkastje omdat het ook mijn wekker is en omdat ik dan geen onzin notificaties wil ontvangen gaat hij dus op vliegtuig stand
Zit nu nog met N8 en wekker werkt gelukkig nog als die uitstaat. En gooi de tel altijd op de oplader als ik thuis kom van werk dus bij mij is het vooralsnog niet van toepassing. Maar ik begrijp je punt en kan me voorstellen dat je daarom je tel aan laat/oplaad.

[ Voor 4% gewijzigd door unknowndb op 11-11-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Zitten er in WP8 überhaupt wel profielen?
Of is dat nog steeds hetzelfde als WP7, dus een profiel wat je via de volume knop op stil/vibrate kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Mijn primaire reden om data uit te zetten en het belsignaal niet is zodat mensen me 's nachts nog kunnen bereiken als er iets mis is.

Een tijd terug ben ik 's nachts rond 2 uur met iemand in de ambulance naar het ziekenhuis gereden. Toen het rond een uur of 5 beter ging wilde ik naar huis om wat spullen te halen en nog even een paar uur te slapen. De eerste paar mensen die ik belde om me op te halen hadden allemaal hun telefoons uit staan zodat ze rustig konden slapen.

Als iemand mij 's nachts nodig heeft dan wil ik dus graag bereikbaar zijn zodat ik kan helpen. Ik wil dan echter niet gestoord worden door elke email of whatsapp bericht dat ik binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:00
Je kunt Battery Saver inschakelen. Dan werkt bellen en SMS gewoon nog, alleen wordt je data uitgezet. Je kan dit echter alleen doen als de telefoon niet aan de oplader zit. Dus als je telefoon vol is kan je dat prima doen.

Verder zijn er voor zover ik weet nog geen profielen in WP8, wat nog wel een gemis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:39
Ik denk dat je WP8 kan zien als de start van de campagne van microsoft om de telefoon markt diep te penetreren. De basis is gelegd met een snelle en uitbreidbare sourcecode waarmee ze makkelijk addons kunnen toevoegen aan de software. Ik denk dat er in de toekomst veel nieuwe functionaliteit bij gaat komen zoals bij de Androids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
bassio schreef op zondag 11 november 2012 @ 16:17:
Je kunt Battery Saver inschakelen. Dan werkt bellen en SMS gewoon nog, alleen wordt je dat uitgezet. Je kan dit echter alleen doen als de telefoon niet aan de oplader zit. Dus als je telefoon vol is kan je dat prima doen.

Verder zijn er voor zover ik weet nog geen profielen in WP8, wat nog wel een gemis is.
Ah bedankt, dat is goed om te weten. Vooral gezien ik m'n telefoon toch nooit 's avonds op doe laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja het is nu wel handmatig te doen, maar er zitten dus geen profielen in of mogelijkheden om het snel te doen. Van wat ik van NFC gelezen heb, zou het er wel mee mogelijk moeten zijn in de toekomst, maar kan het voorlopig nog niet. Dus handmatig alles uitzetten (wifi, bluetooth en data connection bij mobile network) is voorlopig de enige mogelijkheid.

Maar ik denk dat je dan veel makkelijker een goedkope pre-paid bij je wekker kunt leggen en dat nummer gewoon aan mensen delen die je je wilt laten bellen als ze hulp nodig hebben. Of gewoon alles aanlaten en boos worden als mensen je midden in de nacht een whatsapp sturen :+ (hoe vaak gebeurt dat uberhaupt)

Is inderdaad jammer dat er geen profielen in zitten. Had gehoopt dat in WP8 te hebben, maar dat wordt dus WP8.5 of 9. Staat overigens al wel een tijd in de wensenlijst van WP, maar is nog altijd todo. Ik denk dat ze het er wel in willen doen, maar dat het momenteel wat lastig gaat zoals ze nu de volume/vibrate hebben ingevoerd. Ook een notificatiecentrum zit er nu niet in, maar dat zie ik in de toekomst ook wel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-10 15:56

Sebazzz

3dp

Notificatiecentrum was volgens mij geen tijd meer voor om het te implementeren.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Klopt, maar als de geruchten kloppen gaat die er dus nog wel een keertje komen. Laten we voor de verandering eens hopen dat die geruchten ooit uit gaan komen!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
[...]

Meestal heb ik hem gewoon op trilstand hoor. Maar ik laad hem altijd s'nachts op, en dan kan hij dus niet uit.

Ik verwacht het notificatie centrum niet in een simpele update, eerder in WP8.5 oid.

[ Voor 12% gewijzigd door spNk op 11-11-2012 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
Hier wat foto vergelijkingen tussen de 808 en 920: http://pureviewclub.com/2012/7483

Toch fijn dat er apps zijn voor batterij% in WP8: http://allaboutwindowspho...evel_info_on_Windows_.php
Iemand al op z'n 920 gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

spNk schreef op zondag 11 november 2012 @ 20:13:
[...]

Ik verwacht het notificatie centrum niet in een simpele update, eerder in WP8.5 oid.
Alles kan, Windows Phone heeft immers gewoon Windows Update. Maar ik verwacht het wel in een service pack of iets dergelijks, als dat bestaat voor WP8.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
zonoskar schreef op zondag 11 november 2012 @ 12:09:
[...]

Op WP8 heb je dus hetzelfde als op Android helaas. Als je als achternaam 'van Dijk' invult, krijg je op je MMI niemand te zien als je op 'dijk' zoekt. En je krijgt een hoop contacten te zien als je op 'van' zoekt. Ik denk dat het een Audi dingetje is, want als ik op mijn 920 in de contacten zoek op 'dijk', krijg ik wel alle 'van dijk's te zien. Je kunt op WP8 wel een middlename invullen. Dus als je daar 'van' invult en bij de achternaam alleen 'dijk', dan staat de contact op je telefoon wel bekend als 'van dijk', en kan de Audi je contact wel vinden. Echter op de MMI zie je die 'van' dan niet meer terug. Is dat een werkbare omzeiling van het probleem?
Bedankt voor het checken! :)
Jammer dat het ook niet werkt.. maar wat jij schetst zou inderdaad een goede oplossing zijn. Bij Android krijg ik dat tot nu toe niet voor elkaar. Laat hij ook gewoon de emailadressen weg uit je bellijst? Ik krijg dus op Android alle emailadressen die ik ooit in Gmail heb gemaild in mijn MMI te zien als ik iemand wil bellen.... heb je dat ook gezien met WP8? Ben wat het bellen betreft wel teleurgesteld in Audi eigenlijk, zelfs mijn zakelijke basis Nokia doet het er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
rajboen schreef op zondag 11 november 2012 @ 20:23:

Toch fijn dat er apps zijn voor batterij% in WP8: http://allaboutwindowspho...evel_info_on_Windows_.php
Iemand al op z'n 920 gezet?
Ja die dude op dat filmpje 8)7

Ik heb hem net even geïnstalleerd, wel grappig op je Lockscreen maar daarbuiten niet supernhandig verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sebazzz schreef op zondag 11 november 2012 @ 19:15:
Notificatiecentrum was volgens mij geen tijd meer voor om het te implementeren.
Ik denk dat het niet zozeer een probleem was van te weinig tijd om te programmeren, maar eerder dat het concept gewoon niet goed werkte. Ik kan me voorstellen dat iets niet snel past bij de gebruikservaring en dat ze daar wel even mee bezig zijn. Metro is niet in 1 dag verzonnen enzo ;)
Frieda schreef op zondag 11 november 2012 @ 22:39:
[...]

Bedankt voor het checken! :)
Jammer dat het ook niet werkt.. maar wat jij schetst zou inderdaad een goede oplossing zijn. Bij Android krijg ik dat tot nu toe niet voor elkaar. Laat hij ook gewoon de emailadressen weg uit je bellijst? Ik krijg dus op Android alle emailadressen die ik ooit in Gmail heb gemaild in mijn MMI te zien als ik iemand wil bellen.... heb je dat ook gezien met WP8? Ben wat het bellen betreft wel teleurgesteld in Audi eigenlijk, zelfs mijn zakelijke basis Nokia doet het er niet op.
Je hebt een peoplehub met contacten en je hebt de recente telefoongesprekken. In die eerst eis dus alles per contact. Daar staan ook contacten tussen zonder email. Maar als je kunt ook bepaalde accounts weghalen daar. Dus ik heb daar niet mijn twitterpersonen bij staan. Facebook enzo wel omdat dat toch gecombineerd is en daar wel gewoon vaak een nummer bij staat (hij haalt namelijk ook de telefoonnummers van facebook op).

Bij je recente gesprekken heb je dus alle mensen waar je laatst mee gebeld hebt. Wat ik jammer vind is dat het niet gegroepeerd is per nummer (mijn ouders staan er dus best vaak in), maar geen emails e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr_dreey schreef op zondag 11 november 2012 @ 10:46:
PS:
Eenmaal met de 920 thuis wilde ik de simkaart overzetten en kwam ik erachter dat er een microsim in moest (slechte research :P ). Aangezien ik geen geduld had om een microsim aan te vragen stond ik op het punt om m'n eigen simkaart op maat te knippen. Via internet kwam ik erachter dat de Phonehouse een proffesionele 'cutter' heeft. 'Geek squad' afdeling van de Phonehouse heeft dit kostenloos en succesvol gedaan in ongeveer 2 sec's. _/-\o_
Hmm, dat had ik ook even gemist. Ik heb nog steeds een hele oude simkaart van mijn eerste Telfort-abo. Dat zal dan wel een maatje te groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pollie99
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-02 18:19
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 08:21:
[...]

Hmm, dat had ik ook even gemist. Ik heb nog steeds een hele oude simkaart van mijn eerste Telfort-abo. Dat zal dan wel een maatje te groot zijn.
Even om laten wisselen via Telfort, waarschijnlijk is dit een sim met een grote chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Martinspire schreef op maandag 12 november 2012 @ 00:58:
[...]Ik denk dat het niet zozeer een probleem was van te weinig tijd om te programmeren, maar eerder dat het concept gewoon niet goed werkte. Ik kan me voorstellen dat iets niet snel past bij de gebruikservaring en dat ze daar wel even mee bezig zijn. Metro is niet in 1 dag verzonnen enzo ;) [...]
Oftewel: ze hadden niet genoeg tijd ;) Zie ook: http://www.theverge.com/2...one-8-notification-center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pollie99 schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:31:
[...]

Even om laten wisselen via Telfort, waarschijnlijk is dit een sim met een grote chip.
Ik weet dat het offtopic is, maar kan dat ook bij een filiaal van Telfort?

Ten aanzien van de bereikbaarheid 's nachts: ik heb ook altijd mijn telefoon aan, maar het geluid en internetverbinding uit. Ik slaap licht, dus ik hoor de telefoon wel wanneer deze afgaat en ben dus bereikbaar in het geval dat het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is of er een wifi hotspot functie op zit zodat ik mijn data abonnement kan delen met andere toestellen? Ik heb nu nog een oude htc desire, deze heeft die functie. Ik ben op zoek naar een goede vervanger. Lumia 920 of de 820 lijken me goede kandidaten daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Laatst online: 24-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:29:
Weet iemand of het mogelijk is of er een wifi hotspot functie op zit zodat ik mijn data abonnement kan delen met andere toestellen? Ik heb nu nog een oude htc desire, deze heeft die functie. Ik ben op zoek naar een goede vervanger. Lumia 920 of de 820 lijken me goede kandidaten daarvoor.
Ja dit zit al in windows 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pollie99
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-02 18:19
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:54:
[...]

Ik weet dat het offtopic is, maar kan dat ook bij een filiaal van Telfort?

Ten aanzien van de bereikbaarheid 's nachts: ik heb ook altijd mijn telefoon aan, maar het geluid en internetverbinding uit. Ik slaap licht, dus ik hoor de telefoon wel wanneer deze afgaat en ben dus bereikbaar in het geval dat het nodig is.
Waarschijnlijk moet je online een verzoek indienen, dit aangezien je een nieuwe simkaart krijgt.
Het kan daarom gebeuren dat je zomaar een paar dagen niet bereikbaar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
pollie99 schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:02:
[...]

Waarschijnlijk moet je online een verzoek indienen, dit aangezien je een nieuwe simkaart krijgt.
Het kan daarom gebeuren dat je zomaar een paar dagen niet bereikbaar bent.
Bij T-Mobile kon ik gewoon in de winkel meteen een nieuwe krijgen. Lijkt me raar dat dat bij Telfort niet zou kunnen?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

Zo net even mijn lumia 920 omgeruild. Meerdere zaken waren niet goed. Ik had last van een licht lek aan de onderkant van het scherm. Daarnaast was het onderkant van het scherm wat geel/ bruinig van kleur. Zeer irritant, zeker bij witte achtergrond. Je zag het zelfs in de witte letters met een zwarte achtergrond. En de behuizing kon je wat indrukken aan de bovenkant, net boven het Nokia logo. De eerder genoemde batterijproblemen waren min of meer opgelost maar ik had er nog geen goed gevoel bij. Anyway, een echt maandagochtend exemplaar.

De nieuwe heeft een zichtbaar beter scherm en overal een stevige behuizing. Hopen dat de batterij goed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Laatst online: 27-07 11:07
Ik zou het niet durven met mijn iphone 4s, maar hierbij de valtest van de Lumia 920 ;-)
http://www.gsmpedia.nl/no...dergaat-een-valtest-video

En hij komt nog super uit de test ook!

[ Voor 11% gewijzigd door MarcHealthy op 12-11-2012 16:27 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-10 20:23
^Die had ik ook gezien. Wat me wel opvalt is dat er dus zwarte kleur naar voren komt. Ik dacht dat het polycarbonaat door en door dezelfde kleur zou hebben? Ik was voor 95% zeker dat ik de witte zou gaan nemen over paar weken maar nu moet ik toch nog ff nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Nu online
Is dat zwarte niet gewoon vuil van de straat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

eeNer schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:16:
^Die had ik ook gezien. Wat me wel opvalt is dat er dus zwarte kleur naar voren komt. Ik dacht dat het polycarbonaat door en door dezelfde kleur zou hebben?
Heeft ie ook, maar check dit eens: http://bariseris.wordpres...pe-after-6-months-of-use/

Vermoedelijk dus vuil op de plek van de beschadiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-10 20:23
zonoskar schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:25:
Is dat zwarte niet gewoon vuil van de straat?
Op WMPUser zag ik net ook een reactie. Die had dezelfde opmerking.
I am confused by the damaged areas. With my Cyan Lumia the point of the polycarb body is that the color goes through and through, so if you damage it, it's not that noticeable. It looks very much like there is a different color under the white polycarb. I would have wanted to see closeups and explanations of that. Also if your going to toast the phone anyway, why not drop it right on the screen. I'll wait for the blend test to really see how it does... :)

Reactie:
Read his response to this issue, he was able to clean the "asphalt" off the phone, so the marks are barely visible after all.
Bleek dus dat het inderdaad vuil was.
Sebazzz schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:26:
[...]

Heeft ie ook, maar check dit eens: http://bariseris.wordpres...pe-after-6-months-of-use/

Vermoedelijk dus vuil op de plek van de beschadiging.
Mijn Lumia800 heeft ook kleine butsjes op twee hoeken van het vallen maar op een zwarte lumia zie je je het vuil niet zo duidelijk.

Ik ben in ieder geval beetje gerustgesteld voor mijn keuze :P

[ Voor 23% gewijzigd door eeNer op 12-11-2012 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Die beschadigingen van de lumia 900 na 6 months of use in jou link... dat gebeurd met elke smartphone als je er op die manier mee omgaat. Bijvoorbeeld door hem samen met andere materialen in je broekzak te bewaren zodat het constant naast elkaar afschaafd.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, het scherm overleeft de valschade dus beter dan de behuizing. Awkward :+

Pagina: 1 ... 15 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en leverdata horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we nu het prijzen en levertijden topic;

Alles over accessoires hoort thuis in Accessoires voor de Nokia Lumia 920;