• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Om de stroom met verwachte prijzen en verwachte leverdata een beetje te bundelen heb ik dit topic geopend.
Spam vrijelijk de laagste prijzen van dit nieuwe vlaggeschip van Nokia!

Een overzicht van wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document. (staat ook gelinkt in de topicwaarschuwing)

[Voor 65% gewijzigd door PaT op 06-02-2013 07:15]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:34

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

WAUW. Druk hier. :+

However, Nokia Duitsland heeft prijzen met abonnementen bekend. (alle providers)
Gratis bij een 2 jarig abo met 39,90 (120 belminuten, 200mb en onbeperkte sms/data via T-Mobile WiFi)

Valt me iig geenszins tegen...

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• Knarfnl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-05 08:39
ben heel benieuwd wanneer hij hier eindelijk te bestellen is. mogelijk toch maar eerst in duitsland hem proberen. woon toch vlak aan de grens :)

Hier kan je hem preorderen bij de duitse MM

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-01 21:55

Instatic

To Be Or Not To Be

Ik hoop dat die cashback actie van nokia ook voor de nieuwe lumia's gaat gelden

[Voor 20% gewijzigd door Instatic op 25-10-2012 17:45]

That Is The Question

Anoniem: 479901

Zou het mogelijk zijn om het naar Nederland verstuurd te krijgen? of moet men per se naar een winkel in Duitsland?

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Anoniem: 479901 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:22:
Zou het mogelijk zijn om het naar Nederland verstuurd te krijgen? of moet men per se naar een winkel in Duitsland?
Zijn genoeg winkels die 'm versturen. Amazon zal 'm dadelijk ook vast gaan verkopen, die verzenden tegen zeer schappelijke prijzen (soms gratis) naar Nederland.

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-06 18:09
rataplan2 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:40:
Ik hoop dat die cashback actie van nokia ook voor de nieuwe lumia's gaat gelden
Ik denk dat die cashback juist bedoeld is om van de oude voorraad lumia's af te komen en dus niet voor de nieuwe telefoons zal gelden.

[Voor 0% gewijzigd door PaT op 26-10-2012 11:39]

• Butch_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
In Finland verschijnt hij waarschijnlijk op of rondom 22 november

Bron: Twitter @daanno van allaboutphones --> staat een afbeelding bij met prijs 599,90.

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

4 november komt de eerste al uit in de VS, hoe zou het zitten met de UK en Duitsland?

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Volgens mij is het OS gewoon universeel. Dus mij lijkt dat als je geen gelockte telefoon koopt het gewoon gaat werken in NL. Hoe ze het met garantie doen is IMHO de vraag.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 23:14
Robkazoe schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 21:50:
[...]
1. Finland, thuisland van Nokia, krijgt hem nog niet?
Dit is inderdaad best gek, de huidige Lumia's verkopen daar erg goed.
2. Wat doen landen als Thailand, Vietnam en Polen in het lijstje van "second wave" landen?
Dit vind ik een rare vraag, alsof die landen er minder recht op zouden hebben of zo dan wij. Ik denk juist dat die landen een nog veel minder verzadigde smartphonemarkt hebben dan wij, waardoor WP8 juist makkelijker aan kan slaan. Bovendien staat Nokia in die landen nog steeds sterk voor, terwijl ze in NL wel een hoop grip verloren hebben.

Met de 800 had NL een primeur, maar de verkoopcijfers bleven toch beneden peil vergeleken met andere markten. Ook is NL niet bepaald een markt die andere markten goed kan beïnvloeden, zoals bijvoorbeeld de VS, UK en Duitsland dat wel kunnen. Als iets daar een hype is, dan waait het hierheen, maar andersom niet.

Nokia gaat gewoon in eerste instantie voor de landen waar het meeste potentieel zit. Volgens de frontpage volgt NL waarschijnlijk rond 29 november, dus zo veel later is dat ook weer niet.

Check out my photography on Instagram

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:02

Rub3s

+3 , omdat het kan

Je moet Polen ook niet als ontwikkelingsland zien, maar gewoon als een relatief rijk land met een enorme markt die nog open ligt.... Turkije vindt ik dan weer een stuk onlogischer...

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-05 10:42
In canada is hij helemaal goedkoop, lees in een artikel:

Slashgear schrijft dat de Nokia Lumia 920 morgen al te koop is in Canada. Het Finse flagship kost daar 99 dollar bij een 3(!)-jarig GSM abonnement of 549.99 dollar als je de GSM zonder abonnement wilt kopen. Als je dat bedrag omrekent naar euro’s, dan kom je op ongeveer 425 euro uit en dat is een erg aantrekkelijke prijs voor deze Windows Phone 8 smartphone.

Heb al helemaal zin in de nederlandse prijzen, ben erg benieuwd!.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Anoniem: 453925

GokuSsj schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:56:

Slashgear schrijft dat de Nokia Lumia 920 morgen al te koop is in Canada. Het Finse flagship kost daar 99 dollar bij een 3(!)-jarig GSM abonnement of 549.99 dollar als je de GSM zonder abonnement wilt kopen. Als je dat bedrag omrekent naar euro’s, dan kom je op ongeveer 425 euro uit en dat is een erg aantrekkelijke prijs voor deze Windows Phone 8 smartphone.

En nu maar hopen dat ze de dollarprijzen niet doortrekken naar euro's :) Ik ben ook erg benieuwd. Jammer dat het pas december gaat worden, maar het is het waard! :P

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-06 17:40
Anoniem: 453925 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:27:
[...]

En nu maar hopen dat ze de dollarprijzen niet doortrekken naar euro's :) Ik ben ook erg benieuwd. Jammer dat het pas december gaat worden, maar het is het waard! :P
Ga er maar rustig vanuit dat het op zijn minst 579 euro gaat worden aangezien de HTC 8X hier in nederland te koop is voor rond de 500-530 euro
GokuSsj schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:56:

Bij elke release van welk product dan ook zie je deze fout. Dollar prijzen zijn zonder Tax + de arbeid/opslag/distributie/reclame is daar goedkoper.

$549,99 = € 425,- maar zonder BTW.
Doe daar 21% Btw bij en je zit een stuk meer in de richting (€512,50)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• pollie99
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 19:38
Donstil schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:00:
[...]

Bij elke release van welk product dan ook zie je deze fout. Dollar prijzen zijn zonder Tax + de arbeid/opslag/distributie/reclame is daar goedkoper.

$549,99 = € 425,- maar zonder BTW.
Doe daar 21% Btw bij en je zit een stuk meer in de richting (€512,50)
Vergeet hierin niet de verzendkosten en de inklaringskosten te berekenen, oftewel je schiet al snel naar de €550,-

En wanneer je geluk hebt verzend men niet naar het buitenland en moet het via een postbus constructie... $$

[Voor 10% gewijzigd door pollie99 op 30-10-2012 16:24]

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01 17:00
In Frankrijk is de prijs volgens de officiële Nokia site €649 (http://www.nokia.com/fr-f...biles/lumia920/acheter/). Ik hoop niet dat dat een voorbode is voor wat ons hier te wachten staat.
Ik zit er aan te denken hem misschien uit de UK te halen, met Borderlinx zou hij op €625,- komen inclusief Express zending en wisselkoers.

Scheelt weer een ritje naar Duitsland en we hebben hem nog eerder.
Nu nog even een bekende shop in de UK vinden welke hem snel heeft.
pollie99 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:23:
[...]

Vergeet hierin niet de verzendkosten en de inklaringskosten te berekenen, oftewel je schiet al snel naar de €550,-

En wanneer je geluk hebt verzend men niet naar het buitenland en moet het via een postbus constructie... $$
Ik denk dat hij het meer had over het verschil in prijs tussen de landen, zonder de insteek hem hierheen te halen.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:29
Rub3s schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:39:
Je moet Polen ook niet als ontwikkelingsland zien, maar gewoon als een relatief rijk land met een enorme markt die nog open ligt.... Turkije vindt ik dan weer een stuk onlogischer...
Turkije vreemde keus? Helemaal niet zelfs. Als er 1 een enorme opkomende markt heeft is het Turkije wel. Hun economie is enorm groeiende en ze hebben daar relatief veel mensen met een goed gevulde portemonnee

Maar goed ik ben teleurgesteld dat wij in december pas aan de beurt zijn aan de andere kant misschien wel zo handig dat ik nu eerst reviews kan lezen voordat ik hem blind zou kopen.

• Steve79
  • Laatst online: 06-06 14:51

Steve79

wie weet!?

Nokia brengt zijn nieuwe vlaggenschip Lumia 920 vooralsnog niet uit in Nederland. Vanaf november kunnen klanten in vijftien landen de nieuwe Windows Phone 8-smartphone aanschaffen. Een release in Nederland volgt vermoedelijk in december.

Zowel de Lumia 920 als de Lumia 820 is vanaf deze week te koop in het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk, zo laat Nokia weten. Later in november volgt de release in onder andere Duitsland, Rusland en de Verenigde Staten. Nederland, waar de Lumia 800 vorig jaar als eerste uitkwam, staat niet in de lijst van vijftien eerste landen.

Een uitnodiging van Nokia aan de pers toont dat de Nederlandse presentatie van de Lumia 920 is gepland voor 27 november. De ervaring leert dat de release rond die datum of vlak erna plaatsvindt, waardoor het voor de hand ligt dat het toestel eind november of begin december in de Nederlandse winkels ligt. Over een release in België is nog niets duidelijk.

De Lumia 920 is het nieuwe topmodel van Nokia en heeft een 4,5"-PureMotion HD+-lcd met een resolutie van 1280x768 pixels. PureMotion HD+ levert volgens Nokia beelden op die vloeiender zijn door een hogere refreshrate. In de whitepaper van die technologie wordt uitgelegd dat dit te maken heeft met 'panel overdrive'. Het scherm kan daarnaast met handschoenen of willekeurige objecten worden bediend door een technologie van Synaptics, die als marketingnaam 'super sensitive touch' heeft gekregen.

De 920 heeft een camera die door Nokia PureView is gedoopt, vanwege de optische beeldstabilisatie en het vermogen om in donkere omstandigheden nog goede kiekjes te maken. De resolutie van de sensor is 8,7 megapixels. Ook is 'rich recording' aanwezig in het toestel, waardoor hard geluid zonder vervorming moet kunnen worden opgenomen. De telefoon draait op het maandag door Microsoft gepresenteerde Windows Phone 8.

Frontpage

Donstil schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:05:
Ik zit er aan te denken hem misschien uit de UK te halen, met Borderlinx zou hij op €625,- komen inclusief Express zending en wisselkoers.

Scheelt weer een ritje naar Duitsland en we hebben hem nog eerder.
Nu nog even een bekende shop in de UK vinden welke hem snel heeft.

[...]

Ik denk dat hij het meer had over het verschil in prijs tussen de landen, zonder de insteek hem hierheen te halen.
Bij welke winkel/webshop is hij dan simlock vrij te krijgen? ik heb hem alleen gevonden in combinatie met een abo.

• DaneV
Anoniem: 479901 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:06:
[...]

Bij welke winkel/webshop is hij dan simlock vrij te krijgen? ik heb hem alleen gevonden in combinatie met een abo.
http://www.google.co.uk/#...36601534&biw=1920&bih=949

Maar nog overal pre-order

[Voor 3% gewijzigd door DaneV op 30-10-2012 19:32]

Hij is simlock vrij te krijgen op deze website voor 470 pond (583€):
http://www.digital-phone....kia-lumia-920-yellow.aspx

Al is het alleen met een creditcard te bestellen :s
als het goed is zou je hem dan 5 november krijgen (bij Borderlinx)
Anoniem: 479901 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:12:

Goeie prijs, ken al die uk shops niets, is dit vertrouwd?

Edit: Alleen geel en zwart helaas.

[Voor 4% gewijzigd door Donstil op 30-10-2012 20:47]

Donstil schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:31:
[...]

Goeie prijs, ken al die uk shops niets, is dit vertrouwd?

Edit: Alleen geel en zwart helaas.
Ik heb er zelf geen ervaring mee gehad, maar het heeft meerdere vestigingen in Engeland, dus het lijkt me wel een betrouwbare winkel.

Ik heb ze even een mailtje gestuurd of het mogelijk is met paypal te betalen,
want het paypal logo staat wel op hun website.

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 479901 op 30-10-2012 21:28]

Ik zie het idd, hebben een aantal winkels.

Ik zie op Wpcentral dat er bepaalde kleuren naar bepaalde winkelketens gaan, wat een geneuzel zeg, flikker die kleuren gewoon op de markt

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05:46
Anoniem: 479901 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:12:

Deze verstuurt niet buiten de UK.
Brabso schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 07:24:
[...]

Deze verstuurt niet buiten de UK.
Borderlinx wel.

Anoniem: 453925

Donstil schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:46:
Ik zie het idd, hebben een aantal winkels.

Ik zie op Wpcentral dat er bepaalde kleuren naar bepaalde winkelketens gaan, wat een geneuzel zeg, flikker die kleuren gewoon op de markt
De 820 krijgt zelfs verwisselbare shells had ik op YouTube gezien. De 920 niet?

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05:46
Thnx voor de tip, de tip borderlinx was nieuw voor mij :)
Heb mij even ingelezen hiervover, handig !

• Loenatik
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-05 12:46
En een prijs uit de Verenigde Arabische Emiraten:

http://www.wpcentral.com/...0-and-820-get-pricing-uae

AED 2349 = EUR 491

Ben benieuwd; ga in januari naar Dubai en dan maar eens kijken of de 920 daadwerkelijk voor minder dan EUR 500 meegenomen mag worden.

• T_Wouters
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-05 10:14
Ik ben van plan om midden november richting Duitsland te rijden.
Dit zal mijn eerste keer worden om een telefoon (uberhaubt een elektronicaproduct) in het buitenland te halen.
Heeft iemand een idee waar ik de telefoon zou kunnen halen?
(Het liefst voor een schappelijk prijsje <600€)
Groet,

• T_Wouters
  • Laatst online: 16-05 10:14
Anoniem: 453925 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:32:
[...]

De 820 krijgt zelfs verwisselbare shells had ik op YouTube gezien. De 920 niet?
De 920 is 1 behuizing, en zit helemaal vast.
Is dus geen cover om te wisselen (ook niet batterij eruit te halen)

• shadowsalyer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-06-2017
http://www.unlocked-mobil...920-sim-free-p-84277.html

Deze winkel verstuurd ook naar NL, maar heeft iemand al ervaring met deze shop? Twijfel vooral vanwege garanties en dergelijke.

• Anoniem: 480250
  • Niet online
Alle prijzen buiten de EU zijn exclusief BTW..

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 480250 op 31-10-2012 21:09]

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:42
Zijn de telefoons te koop in de Amerikaanse holidaystores van MS? Weet iemand dan ook de prijs inclusief tax van Nee York?

Het leven is te kort om te testen

shadowsalyer schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:22:
http://www.unlocked-mobil...920-sim-free-p-84277.html

Deze winkel verstuurd ook naar NL, maar heeft iemand al ervaring met deze shop? Twijfel vooral vanwege garanties en dergelijke.
Deze winkel krijgt ze ook begin november binnen, niet op 1 november zoals er staat aangegeven.

Met garanties zit het wel snor, alle nokia toestellen in europa vallen in de beperkte garantie regeling,
dat betekent dat de standaard 2 jaar fabrieks garantie ook in Nederland geldt.

bij toestellen uit de VS/canada is dat niet het geval.

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Voor iedereen die het toestel wil importeren/meenemen uit het buitenland: toestellen, gekocht in de lidstaten van de EU hebben in NL gewoon garantie, telefoons uit USA, Dubai, etc. hebben hier geen garantie.

Edit: zoals hierboven dus, moet wat sneller typen ;)

Bij telefoons uit USA moet er ook gelet worden op de 3G frequenties, die zijn deels anders, dan hier.

[Voor 29% gewijzigd door Marly op 01-11-2012 01:40. Reden: aanvulling]

• Toepus
  • Laatst online: 27-10-2022
Ik zie vandaag op duitse MM-site dat de Lumia 920 van de site verdwenen is? Geen pre-order meer te plaatsen. Alleen nog maar de HTC met WP8. :-(

Nokia 7Plus

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-06 16:53

alwinus

Tweaked

nog wel pre-order bij Saturn.de Geel, zwart, rood en wit. Helaas nog geen grijs.

levertijd 2-3 weken :(

[Voor 13% gewijzigd door alwinus op 01-11-2012 12:25]

• Elimination
  • Laatst online: 14-10-2022
Inderdaad... ik heb ook gereserveerd bij de Media Markt, maar er is niets meer te vinden op de site.
Via de duitse website www.wparea.de heb ik echter meerdere shops gevonden, waarvan 3 winkels de lumia 920 voor 599 aanbieden!

http://wparea.de/2012/11/...lich-bei-amazon-gelistet/

Elimination schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:24:
Inderdaad... ik heb ook gereserveerd bij de Media Markt, maar er is niets meer te vinden op de site.
Via de duitse website www.wparea.de heb ik echter meerdere shops gevonden, waarvan 3 winkels de lumia 920 voor 599 aanbieden!

http://wparea.de/2012/11/...lich-bei-amazon-gelistet/
Is er ook een winkel die het naar Nederland verstuurt?

Edit:

Cyberport.de heeft ze voor 599 en verstuurt ze voor 12€ extra naar nederland :D
EN: ze accepteren paypal!

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 479901 op 01-11-2012 16:44]

Shit zie ook dat de MediaMarkt ze niet meer op hun site heeft staan.
Ik heb nog wel een bestelling lopen maar die zal een deze dagen wel geannuleerd worden.
Anoniem: 479901 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:15:
[...]

Is er ook een winkel die het naar Nederland verstuurt?

Edit:

Cyberport.de heeft ze voor 599 en verstuurt ze voor 12€ extra naar nederland :D
EN: ze accepteren paypal!
Ik ken al die Duitse shops niet, ze kunnen leveren in 3tot10 werkdagen (wat dus minimaal 10 zal worden) maar hoe betrouwbaar is het? Echt geen idee.

Dan rij ik voor 35,- meer liever naar de MediaMarkt.

Donstil schreef op donderdag 01 november 2012 @ 17:24:
Shit zie ook dat de MediaMarkt ze niet meer op hun site heeft staan.
Ik heb nog wel een bestelling lopen maar die zal een deze dagen wel geannuleerd worden.

[...]

Ik ken al die Duitse shops niet, ze kunnen leveren in 3tot10 werkdagen (wat dus minimaal 10 zal worden) maar hoe betrouwbaar is het? Echt geen idee.

Dan rij ik voor 35,- meer liever naar de MediaMarkt.
volgens de Tweakers.net recensies is deze winkel wel betrouwbaar. Ideaal voor iemand die geen tijd heeft om naar Duitsland te gaan ;)
Oog daar had ik niet aan gedacht, Google leverde wel wat op maar was erg verschillend

Anoniem: 415162

Cyberport.de zegt de lumia's (920) binnen 3 tot 10 dagen binnen te hebben,
zou dit kunnen kloppen?

• Beejee0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2022
Ik ben ook van plan om deze bij cyberport te kopen maar is die echt al beschikbaar?
Op de Phonehouse.fr kan je hem ook kopen maar is het wel 50 euro duurder ...
Beejee0 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:52:
Ik ben ook van plan om deze bij cyberport te kopen maar is die echt al beschikbaar?
Op de Phonehouse.fr kan je hem ook kopen maar is het wel 50 euro duurder ...
Mijn Frans is erg slecht, verstuurd Phonehouse.fr ze naar Nederland?

Anoniem: 415162 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:42:
Cyberport.de zegt de lumia's (920) binnen 3 tot 10 dagen binnen te hebben,
zou dit kunnen kloppen?
Binnen 3 tot 10 is nog al een breed begrip natuurlijk, 10 zou opzich wel kunnen kloppen.
Voor de tweede reeks wordt al langer 15 nov genoemd in de geruchten.

• Beejee0
Blijkbaar enkel in FR. Je kan nergens je land ingeven.
FR is wel niet zo ver van BE natuurlijk.

Kent iemand duits? je kan blijkbaar tot 22 uur bellen naar cyberport.

[Voor 27% gewijzigd door Beejee0 op 01-11-2012 20:59]

• KaasNinja
  • Laatst online: 03-06 23:32
http://www.getgoods.de/search?sSearch=nokia+lumia+920 deze shipped naar Nederland. Kan betalen met bank overschrijving en Paypal ! Kleur wit en zwart zijn daar over 2-4 werkdagen leverbaar ? geel en rood 2-3 weken.

• Beejee0
Ik heb net gebeld naar cyberport en de lumia is er dus nog niet maar die zou wel volgende week ergens beschikbaar komen. Levering naar BE zou volgens hen slechts enkele 3-4 dagen duren.
Waarschijnlijk daarom dat er 10 dagen max op hun site staat.

Anoniem: 415162

Beejee0, bedankt voor de info. Hoe zit het eigenlijk met een 4G netwerk hier in Nederland, zal er een gaan komen?

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-06 13:06

mkrmr

Tesla Model Y, BMW K1600

Ik heb de post boven je maar even verplaatst. Bedankt voor het melden

[Voor 90% gewijzigd door PaT op 05-11-2012 11:56]

3 tot 4 dagen verzending zal wel met de normale post zijn, mijn ervaring met de normale post vanuit het buitenland is dusdanig slecht dat ik daar niet meer aan ga beginnen.

Bieden ze tegen een grotere betaling geen ups/DHL oid aan?

• Beejee0
Donstil schreef op donderdag 01 november 2012 @ 23:31:
3 tot 4 dagen verzending zal wel met de normale post zijn, mijn ervaring met de normale post vanuit het buitenland is dusdanig slecht dat ik daar niet meer aan ga beginnen.

Bieden ze tegen een grotere betaling geen ups/DHL oid aan?
Bij Cyberport ben ik zeker dat het via DHL verloopt.
Als je tot aan de bestelling doorloopt zie je het namelijk verschijnen.
De prijs voor transport is:
12€ transport + 2 euro voor de transportverzekering.

Ben zelf van plan volgende week nog is te bellen en als de voorraad er is bestel ik hem meteen.

• coolicer
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2022
Dankzij deze thread heb ik een aantal uur geleden bij Cyberport een rode Lumia 920 besteld (ik verwacht dat het iets langer gaat duren dan een zwarte of een witte).

Ze versturen idd met DHL dus dat zal wel 2-3 dagen duren voordat het bezorgd wordt (hangt natuurlijk af van waaruit ze versturen). Jammer genoeg kon ik niet met "Sofort" betalen (wat volgens mij compatibel is met iDeal) dus heb ik maar voor de rembours verzending gekozen waardoor de verzendkosten op 16 euro neerkwamen. Vooraf storten en PayPal waren wel beschikbaar, maar dat doe ik liever niet.

Iemand anders nog een besteld en in welke kleur?
Rembours betalen maakt het opzich wel interessant, dan loop je ook geen risico.
Ik ga er dan zo ook maar eentje bestellen.

Edit: Net maar besteld, ben benieuwd of ze hun afspraken nakomen. Nu verwacht ik niet dat hij over 3 dagen komt hoor maar over 10 dagen verzonden (11nov) zou ook al erg vlot zijn. We wachten af.

[Voor 44% gewijzigd door Donstil op 02-11-2012 12:59]

• Butch_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
Zojuist op de Twitter van Nokia Nederland @NokiaNL: De exacte beschikbaarheid van de Lumia 920 en 820 wordt op 27 november 2012 bekend gemaakt.

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

Ik had hem gisteren ook bij cyberport de rode Lumia 920 besteld, via paypal betaald zodat mocht er iets mis gaan, ik mijn geld niet kwijt ben. nu maar afwachten :)

• DevC
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:20
Ik heb vanmorgen ook bij cyberport de gele Lumia 920 besteld en gekozen voor aflevering onder rembours.

Goed nieuws, een medewerker van cyberport heeft in de forums van WPCentral aangegeven de toestellen maandag/dinsdag te ontvangen.
ze hebben ook alle kleuren besteld:
"Yes, we ordered all available colors"
Shit ik heb een witte besteld, dat is geen kleur :p

• Chester
  • Niet online
Ik heb het net ook bij CyberPort besteld. Vooral ook vanwege:
you have 14 day´s to return the phone without any reasons

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Geen idee of deze UK shop naar Nederland verzend, maar mocht je 'm daar willen kopen, de eerste 500 bestellingen krijgen een gratis 360 speaker en een Wireless Charging plate erbij...

http://wmpoweruser.com/ph...wireless-charging-plates/

• DaneV
Rowdy.nl schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 17:01:
Geen idee of deze UK shop naar Nederland verzend, maar mocht je 'm daar willen kopen, de eerste 500 bestellingen krijgen een gratis 360 speaker en een Wireless Charging plate erbij...

http://wmpoweruser.com/ph...wireless-charging-plates/
Zijn de lumia`s in de UK niet branded/locked ?
Edit: zie dat hij ook niet zonder abbo te bestellen is bij phones4u

[Voor 6% gewijzigd door DaneV op 02-11-2012 18:15]

• jdejonge1991
  • Laatst online: 15:14
Ook ik heb bij cyberport besteld, rembours :)

• Cyrus The Virus
  • Laatst online: 10:28
balen dat ze geen grijs of blauw hebben in DE anders was ik ff naar de saturn gereden van de week.
Wil geen glans, en zwart is zo standaard :P.

Wel echt stom dat ze pas 27 november met iets komen in nederland/belgie.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Toepus
Knarfnl schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:26:
ben heel benieuwd wanneer hij hier eindelijk te bestellen is. mogelijk toch maar eerst in duitsland hem proberen. woon toch vlak aan de grens :)

Hier kan je hem preorderen bij de duitse MM
Ik had al eerder aangegeven dat de Nokia Lumia 920 niet meer op de pre-order site van Media-Markt.de is vermeld terwijl dit een paar dagen geleden, zoals in de quote vermeld, dit nog wel zo was.
Zou het kunnen dat de verkopen zo goed gaan dat ze uitverkocht zijn, of door hun voorraad zijn? Iemand een idee?

Nokia 7Plus

• shazada
  • Laatst online: 20-03-2022
Hier een duitste vergelijkingssite http://geizhals.at/de/834985

Vertaald met google translator: http://translate.google.c...geizhals.at%2Fde%2F834985
Meer mensen een mailtje gehad van Cyberport? Ik krijg nu een mailtje dat de levering waarschijnlijk 12nov begint. Wat een stuk later is dan de 3dagen die ze in het WPCentral topic aangaven.

• KaasNinja
  • Laatst online: 03-06 23:32
In het forum van WPCentral geeft die medewerker van Cyberport aan dat het een standaard mail is omdat ze nog geen voorraad hebben. Maandag/Dinsdag komen ze met meer informatie want dan krijgen ze de 1st wave ! , met geluk de meeste hier (waaronder ik :) ) een verzendbevestiging :). wel geeft die medewerker aan dat de meeste pre-orders de zwarte lumia 920 zijn.
Ooh dan ga ik me daar toch maar even inlezen, de meeste bestellingen een Zwarte of de meeste voorraad wordt een zwarte?

• Thomzh
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-05 01:23
Weet iemand wanneer hij in Spanje komt? Ga daar volgende week 2 dagen heen en ben benieuwd of ik hem dan kan ophalen.

Ik las iets over een lijst met landen en waves, waar kan ik die vinden?

• sokar24
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-04 19:40
Vanmorgen de zwarte besteld. Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt.

• sliepie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:17
Net de witte besteld bij cyberport.de, laat hem afleveren op m'n werk. Ik hoop dat ze maandag/dinsdag gaan verschepen, zodat ie waarschijnlijk aan het eind van de week geleverd worden.
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze maandag al verschepen, dan zou hun zending toch al wel onderweg moeten zijn vanaf de groothandel (iets wat ze nu nog niet hebben terug gekoppeld)

• NmS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-01 20:37
Vannochtend een mailtje gekregen van Cybeport.de dat ze mijn bestelde witte Lumia 920 binnen verwachten op 13-11-2012 en dan meteen zullen verzenden.

Dus waarschijnlijk 16 of 17 november heb ik hem binnen.

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
As. woensdag gaat een vriend van mij naar Amerika voor een week, vraag mij af of hij een 920 kan vinden daar.. Ik zie releasedates van 11 november staan..

• Beejee0
kyddil schreef op zondag 04 november 2012 @ 11:39:
As. woensdag gaat een vriend van mij naar Amerika voor een week, vraag mij af of hij een 920 kan vinden daar.. Ik zie releasedates van 11 november staan..
Als ik me niet vergis zijn de unbranded lumia 920 pas beschikbaar in de USA binnen 6 maanden.
Nu is het een exclusive voor AT&T. Bovendien werkt men daar met een andere frequentie voor 4G en zal dit in EU niet werken.
De DHL methode die cyberport gebruikt wordt door de Nederlandse Post overgenomen aan de grens. Helaas gebeurd dat allemaal niet zo vlot.

Ik heb ze daarom even gevraagd of ze ook Deur to deur DHL of Ups aanbieden tegen een meerprijs, dat is namelijk aanzienlijk vlotter
kyddil schreef op zondag 04 november 2012 @ 11:39:
Ik kom regelmatig in de VS en koop daar veel electronica, let wel op de belangrijke dingen, ondersteuning/garantie/simlock

Voor nu kun je in de winkel in de VS niet makkelijk een Nokia 920 kopen, ze zullen allemaal branded zijn op Att en daarom niet tot lastig los verkocht worden,

Mocht je toch echt een att versie willen dan moet je aan je vriend vragen of hij langs een echte att store gaat, geen att partner of reseller, daar maak je meestal de meeste kans met losse verkoop.

Let er ook even op dat een USA Nokia in Europa geen garantie heeft.
NmS schreef op zondag 04 november 2012 @ 11:38:
Vannochtend een mailtje gekregen van Cybeport.de dat ze mijn bestelde witte Lumia 920 binnen verwachten op 13-11-2012 en dan meteen zullen verzenden.

Dus waarschijnlijk 16 of 17 november heb ik hem binnen.
Mailtje heft iedereen gehad, ze verwachten deze week al de eerste voorraad, toestel wordt verkocht op volgorde van bestelling dus misschien heb je geluk, zoals hierboven al aangegeven zijn de meeste pre-orders zwart dus dat betekend dat de andere kleuren misschien wat sneller te leveren zijn.

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Beejee0 schreef op zondag 04 november 2012 @ 12:02:
[...]

Als ik me niet vergis zijn de unbranded lumia 920 pas beschikbaar in de USA binnen 6 maanden.
Nu is het een exclusive voor AT&T. Bovendien werkt men daar met een andere frequentie voor 4G en zal dit in EU niet werken.
Donstil schreef op zondag 04 november 2012 @ 13:03:
[...]

Ik kom regelmatig in de VS en koop daar veel electronica, let wel op de belangrijke dingen, ondersteuning/garantie/simlock

Voor nu kun je in de winkel in de VS niet makkelijk een Nokia 920 kopen, ze zullen allemaal branded zijn op Att en daarom niet tot lastig los verkocht worden,

Mocht je toch echt een att versie willen dan moet je aan je vriend vragen of hij langs een echte att store gaat, geen att partner of reseller, daar maak je meestal de meeste kans met losse verkoop.

Let er ook even op dat een USA Nokia in Europa geen garantie heeft.
Klopt, werd mij ook verteld dat je dan geen garantie hebt, maar goed. Ging mij meer om dat $599 dollar, met de huidige koerswisseling, heel erg gunstig is :9

Ik twijfel tussen de Nexus4 en Lumia920. Alleen vind ik het niet waard om 250 (!) euro meer te betalen voor de lumia. :X

Dat 4G hier niet zou gaan werken vind ik geen probleem. 3G is voldoende voor mij

• Anoniem: 480250
  • Niet online
kyddil schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:31:
[...]

[...]

Klopt, werd mij ook verteld dat je dan geen garantie hebt, maar goed. Ging mij meer om dat $599 dollar, met de huidige koerswisseling, heel erg gunstig is :9

Ik twijfel tussen de Nexus4 en Lumia920. Alleen vind ik het niet waard om 250 (!) euro meer te betalen voor de lumia. :X

Dat 4G hier niet zou gaan werken vind ik geen probleem. 3G is voldoende voor mij
Je moet nog de VAT erbij optellen, want in de VS hebben ze het nooit inclusief in de prijs.

• Toepus
Gisteren even bij Media Markt Herzogenrath (Duitsland) geweest en meteen even info gevraagd over verkoop Lumia 920. Verkoper vertelde mij dat deze eind volgende week de verkoop ingaan en dus dan te bestellen zijn. Waarom ze van de pre-order lijst verdwenen zijn kon hij me niet vertellen. Ik ga komend weekend nog eens langs, is maar 15 min rijden van bij mij thuis.

Nokia 7Plus

kyddil schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:31:
[...]

[...]

Valt wel mee hoor, de koers is juist erg slecht op het moment 0,779 is de dollar naar euro koers op het moment.

Een paar jaar geleden tijdens Bush 2 (in de hoogtij dagen van de Euro) stond de koers vaak op 0,65, dat was pas voordelig winkelen. Gingen we letterlijk met een lege koffer heen en met een volle terug.

Ik weet niet waar je kennis heen gaat maar er komt ongeveer 10% tax bij.

Met de koers van vandaag kost hij daar €500,- en dat mag hij dan weer niet invoeren.
Nou ben ik nog nooit aangehouden via Schiphol maar oké. Voor 99,- euro meer heb je dan een Met garantie uit Europa, ik zou het wel weten.

4g is geen issue idd, tegen de tijd dat er hier 4g komt heb ik al een Nokia Lumia 930 of misschien wel een 940

[Voor 17% gewijzigd door Donstil op 04-11-2012 17:20]

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:25

Ryceck

Constants and Variables

Ben nu wel erg geinteresseerd in de mogelijkheden om in Duitsland te gaan bestellen maareeeehh, werken die telefoons daar dan netjes op dezelfde frequenties als hier in Nederland?
Als ik dus bestel en mijn huidige (iPhone-abbo) simkaart erin doe dan werkt het allemaal zonder problemen? GPRS, GPS, 3G en eventueel 4G (mocht dat binnen nu en 2 jaar komen)?

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ryceck schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:20:
Ben nu wel erg geinteresseerd in de mogelijkheden om in Duitsland te gaan bestellen maareeeehh, werken die telefoons daar dan netjes op dezelfde frequenties als hier in Nederland?
Als ik dus bestel en mijn huidige (iPhone-abbo) simkaart erin doe dan werkt het allemaal zonder problemen? GPRS, GPS, 3G en eventueel 4G (mocht dat binnen nu en 2 jaar komen)?
Ik bedoel dit echt niet sarcastisch, maar ben je wel eens op vakantie geweest in Duitsland, Frankrijk enz? En deed je telefoon het toen nog gewoon? Ja toch?

Praktisch heel Europa heeft hetzelfde 3G netwerk. Sommige landen zijn al verder met LTE, maar 3G en GSM werken meer dan prima. Daar hoef je je dus geen zorgen om te maken.

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:25

Ryceck

Constants and Variables

PaT schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:31:
[...]

Ik bedoel dit echt niet sarcastisch, maar ben je wel eens op vakantie geweest in Duitsland, Frankrijk enz? En deed je telefoon het toen nog gewoon? Ja toch?

Praktisch heel Europa heeft hetzelfde 3G netwerk. Sommige landen zijn al verder met LTE, maar 3G en GSM werken meer dan prima. Daar hoef je je dus geen zorgen om te maken.
Grappig hoe je over dat soort basic zaken gewoon niet nadenkt terwijl het eigenlijk irritant logisch is.
Je hebt inderdaad gelijk en bedankt voor de reactie; tegelijkertijd mijn welgemeende excuses voor het niveau van stupiditeit wat ik hierboven liet zien :P

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-06 23:21
Zo jammer dat de 920 nog zo moeilijk leverbaar is. Wacht al 5 maanden op de 920.

GoT, You have to love it!

• DaneV
Zo te zien zijn ze hier op voorraad, jammer van de prijs alleen. Als ze € 650 waren geweest had ik er een besteld.

http://www.amazon.de/Noki...TF8&qid=1352107567&sr=8-6

[Voor 11% gewijzigd door DaneV op 05-11-2012 10:32]

• LOTG
  • Laatst online: 07-06 14:39
Ik ga over een paar weken naar Aken, kijken of hij dan ergens voor <600 euro op voorraad is. Zo niet dan wacht ik wel tot hij in Nederland fatsoendelijk leverbaar is. Ik heb toch sim-only, en afgezien van wat kuren sinds het afwaswater incident doet mijn HD7 het nog redelijk.

• DaneV
LOTG schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:13:
Ik ga over een paar weken naar Aken, kijken of hij dan ergens voor <600 euro op voorraad is. Zo niet dan wacht ik wel tot hij in Nederland fatsoendelijk leverbaar is. Ik heb toch sim-only, en afgezien van wat kuren sinds het afwaswater incident doet mijn HD7 het nog redelijk.
Denk dat de Saturn hem dan wel heeft liggen voor € 599

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
De Amerikaanse versie van de 920 week toch wel af van onze Europese variant :?

• DaneV
PaT schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:57:
De Amerikaanse versie van de 920 week toch wel af van onze Europese variant :?
De amerikaanse is sowieso AT&T Branded als ik me niet vergis. Ik las op XDA overgins dat de eerste lichting in ieder geval niet gelocked was maar dat is geen garantie voor de rest.

• LOTG
  • Laatst online: 07-06 14:39
DaneV schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:48:
[...]

Denk dat de Saturn hem dan wel heeft liggen voor € 599
Klinkt goed alvast.

vandaag kwamen er bij cyberport 130 zwarte nokia lumia's binnen die allemaal uitverkocht zijn.
de gekleurde komen later deze week.
Anoniem: 479901 schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:41:
vandaag kwamen er bij cyberport 130 zwarte nokia lumia's binnen die allemaal uitverkocht zijn.
de gekleurde komen later deze week.
Shit dat is balen, ik heb een witte besteld.

Ben wel benieuwd hoelang het verschepen duurt van de tweakers hier, zijn er al mensen met een verzend bevestiging?

• jdejonge1991
  • Laatst online: 15:14
Hmm, ik heb de zwarte besteld maar nog geen mail. Ook als ik kijk bij m'n bestelling staat dat hij nog niet voorradig is. Misschien val ik buiten het aantal dat is binnengekomen?

• LCP
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-06 16:55
Zojuist de gele besteld bij Cyberport.de
Perfect dat er met PayPal betaald kan worden. Heb meteen ook maar even een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ze denken dat het toestel geleverd kan worden. I'll keep you guys posted! :)

Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64

Pagina: 1 2 3 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee