Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
DaneV schreef op maandag 05 november 2012 @ 10:31:
Zo te zien zijn ze hier op voorraad, jammer van de prijs alleen. Als ze € 650 waren geweest had ik er een besteld.

http://www.amazon.de/Noki...TF8&qid=1352107567&sr=8-6
Grappig, de gele versie is nog niet leverbaar, maar is 599 euro
Die maar besteld. De zwarte was overigens net 699 en nog 3 beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 12:21

alwinus

Tweaked

Zijn verschillende leveranciers die via Amazon werken. Vandaar de variatie in prijzen. Zo kan je de zwarte al krijgen voor 549

En waarom is de grijze nog nergens te krijgen? Ik wil graag een matte kleur maar om nou weer zwart te nemen. Dan was de keus snel gemaakt.

[ Voor 36% gewijzigd door alwinus op 05-11-2012 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beejee0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09-2023
De kleuren grijs en cyaan zijn beide mat en zullen als ik me niet vergis als laatste wave releasen.
weet iemand trouwens wanneer de nieuwe zwarte lumia's bij cyberport aankomen?

[ Voor 28% gewijzigd door PaT op 05-11-2012 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
LCP schreef op maandag 05 november 2012 @ 18:15:
Zojuist de gele besteld bij Cyberport.de
Perfect dat er met PayPal betaald kan worden. Heb meteen ook maar even een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ze denken dat het toestel geleverd kan worden. I'll keep you guys posted! :)
Ik ben niet zo'n fan van vooraf betalen, kan het ook bij afleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sokar24
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-01-2024
Folkifoon schreef op maandag 05 november 2012 @ 21:27:
[...]

Ik ben niet zo'n fan van vooraf betalen, kan het ook bij afleveren?
Als je dit topic even had doorgelezen of op de site gekeken dan zal je zien dat betalen onder rembours mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Je hebt gelijk, had alles gelezen was ff in de war met een andere Duitse webwinkel waar ik hem ook voor 600,- had gezien.
Maar waarom vooraf betalen met Paypal als rembours mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shazada
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-06 19:28
Even voor de info, ik was vandaag bij Cyberport in Berlijn (mitte) en ze hebben deze nog niet binnen (op locatie).

Als je ze online besteld dan heb je groter kans om ze eerder te krijgen, dan wanneer je langsgaat. Dus ik ga online bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Folkifoon schreef op maandag 05 november 2012 @ 21:37:
Je hebt gelijk, had alles gelezen was ff in de war met een andere Duitse webwinkel waar ik hem ook voor 600,- had gezien.
Maar waarom vooraf betalen met Paypal als rembours mogelijk is...
Omdat rembours je 4euro extra kost en je uiteindelijk contant aan de deur moet betalen? Dat houdt dus in dat je 600 euro contant in huis moet hebben voordat de postbode komt; kan me voorstellen dat niet iedereen daar happig op is :)

@Shazada: ben benieuwd wanneer alles geleverd gaat worden in ieder geval. Hoop dat deze week iedereen hier er eentje mag ontvangen :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Wat is de kans dat als hij in Nederland uit wordt gebracht je er een van de wireless chargers bij krijgt? Dat zou wel een reden zijn om nog 3 weken te wachten...de prijs zal niet verschillen met Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ryceck schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 08:00:
[...]

Omdat rembours je 4euro extra kost en je uiteindelijk contant aan de deur moet betalen? Dat houdt dus in dat je 600 euro contant in huis moet hebben voordat de postbode komt; kan me voorstellen dat niet iedereen daar happig op is :)
Op een telefoon van 600,- is die €4,00 toch te verwaarlozen?
Ik zou verder echt geen reden weten waarom ik geen €600,- in contanten in huis zou willen hebben.
Folkifoon schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 08:26:
Wat is de kans dat als hij in Nederland uit wordt gebracht je er een van de wireless chargers bij krijgt?
Ik schat die kans 50/50 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCP
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-03 12:11

LCP

Biertje?

Zojuist email van Cyberport gehad dat mijn gele Lumia 920 de 14e verwacht wordt. Spannend! Hoop dat ze dat waarmaken. Zit er echt op te wachten! :)

A401-25J NOKIA LUMIA 920 GELB 1 14.11.2012

Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sokar24
Vandaag mailtje van cyberport:

Gesamtauftrag:  voraussichtlich verfügbar ab:14.11.2012

Ofwel: dan pas leverbaar? Is dit hetzelfde mailtje als in de eerdere posts? Bij de faq op hun eigen site staat nog steeds deze dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat dat je order pas leverbaar is vanaf 14 nov, dus hetzelfde als de eerdere posts.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2012 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elimination
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-05 09:14
Die verwachte leverdata zijn automatisch gegenereerde systeem emails en de leverdatum kan ieder moment wijzigen. Cyberport krijgt vandaag 130 zwarte L920s binnen en ze zijn allemaal al verkocht. Hopelijk zitten er een paar tweakers bij ;) Naar verwachting krijgen ze in de loop van de week gekleurde varianten binnen, aldus een medewerker.

Zie dit topic, waarin de medewerker ons op de hoogte houdt. Zijn naam is Phazeshifterz:

http://forums.wpcentral.com/lumia-920/200121-8.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stansfield
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Per wanneer is deze eigenlijk te koop bij bijvoorbeeld tmobile? of bij gewoon standaard verkooppunten in nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ze hebben het best druk bij Cyberport denk ik, ik had een mailtje gestuurd over de zending (Volledig DHL of UPS) maar helaas niets vernomen. Is een aantal dagen geleden inmiddels.
stansfield schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:45:
Per wanneer is deze eigenlijk te koop bij bijvoorbeeld tmobile? of bij gewoon standaard verkooppunten in nederland?
Nokia brengt Lumia 920 pas later uit in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een rode besteld bij Cyberport ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
Maar zal hem vast wel eerder hebben dan wanneer ik hem in nederland besteld had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santoryu
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-08 10:54
Iemand nog meer een mail gekregen met dat je al je gegevens moet opsturen via creditcard? vind het een beetje vage actie van hun

*google vertaling*
"U heeft gekozen voor de credit card betaling termen. Voor bestellingen met deze
Betalingsvoorwaarden voor de veiligheid van onze klanten zijn we net als de opgegeven
Adres gegevens met de gegevens van de creditcard. De betaalkaarten Center
stelt ons in staat helaas is de eenvoudige adres matching (ja-nee vraag) niet.

Wij willen graag uw bestelling te wijzigen, echter graag en vragen u om ons een
Om een ​​kopie van beide zijden van uw identiteitskaart en de credit card te sturen. De eerste zes
en de laatste vier cijfers op de voorkant van uw creditcard moet leesbaar zijn.
We vragen dat de rest van uw credit card nummer en het controlecijfer op de rug
Uw creditcard te worden erkend. Bovendien kunt u werken aan uw
Onherkenbaar identiteitskaart details maken. Leesbaar blijven echter de volgende
Informatie: naam, geboortedatum, vervaldatum, handtekening, adres,
Uitgiftedatum, paspoortnummer, en de machineleesbare zone
aan de voorzijde bodem (oude paspoort)
of op de achterkant onderkant (nieuwe paspoort)."

Dus ik zit sterk te twijfelen aan het betrouwbaarheid van dit cyberport als ze dit soort gegevens vragen.
ik ga even kijken of ik via paypal kan betalen aangezien je daar nog wat bescherming mee hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 15:37
Hmmm volgens de site van Saturn in Aken, per direct leverbaar:
http://www.saturn.de/mcs/...,48352,365082,485127.html

Afbeeldingslocatie: http://www.frijns.net/ff/lumia920_Saturn_Aachen.png

Misschien toch maar eens even langsrijden morgenavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Klopt, kennis van mij heeft gisteren daar de laatste rode 920 gehaald. De zwarte en witte zijn vol op voorraad. De gele en rode dus niet meer.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Ben aan het twijfelen tussen deze of een iPhone 5.
Het is maar 15 min rijden dus dan ga ik eerst even in Aken kijken.

Is er een site waar je kunt zien welke Apps er zoal te krijgen zijn voor deze nieuwe Windows 8 versie voor gebruik op een smartphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jammer want Aken vind ik net even te ver,

Dat is helemaal bij maastricht toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
@Donstil: Dat ligt ter hoogte van Maastricht, alleen moet je op een gegeven moment naar links ipv rechts om in Aken uit te komen en niet in Maastricht :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja toch idd, vanaf Rotterdam net even te ver voor een Mobieltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Donstil schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:35:
Ja toch idd, vanaf Rotterdam net even te ver voor een Mobieltje.
Ik woon ook in Rotterdam, carpoolen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha maar dat maakt de afstand niet korter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Donstil schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:44:
Haha maar dat maakt de afstand niet korter :)
De tijd maakt mij niet zoveel uit...eerder benzinekosten. Vind het prettiger het toestel eerst te zien / vasthouden voordat ik het koop. Aan de andere kant, je hebt hem ook zo weer verkocht.
Ik twijfel tussen geel en wit, misschien beide kopen en dan 1 doorverkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Denk aan het maximum pin bedrag en check of ze die dingen op voorraad hebben voor je 200km gaat rijden.
Vanavond heb ik geen tijd maar misschien ga ik morgenavond wel even gaan kijken. Dan kan ik eens zien hoeveel ze er hebben liggen. En ik wil er ook wel even mee spelen voordat ik 599 ervoor ga betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Folkifoon schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:46:
[...]

De tijd maakt mij niet zoveel uit...eerder benzinekosten. Vind het prettiger het toestel eerst te zien / vasthouden voordat ik het koop. Aan de andere kant, je hebt hem ook zo weer verkocht.
Ik twijfel tussen geel en wit, misschien beide kopen en dan 1 doorverkopen...
Je mag voor mij wel een witte meenemen hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Bij Münster in den Arkaden hebben ze hem ook op voorraad zie ik. Ik twijfel om te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Typhone, de webshop van PhoneHouse, is ie leverbaar vanaf december:

http://www.typhone.nl/verwachte-mobiele-telefoons

(Edit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sokar24
Van wpcentral:
nfo: The 130x Lumias have arrived and will be shipped today to the first 130 preorders. If you are one of them, you should get a shipping note till this evening.

We also got 50x Lumia 820 black. just for info.
18 pieces in stock at the moment.

Dit gaat over cyberport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Heeft hij al iets gezegd over de andere kleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

Ik wacht wel even tot ie leverbaar is in een Saturn (duitsland) dichterbij. Ook staat er 1 tot 2 weken zal niet lang meer duren aangezien er al een aantal Saturns zijn die wel wat voorraad hebben. Daar stond gisteren ook nog 1-2 weken :) Ik heb geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik heb net met Saturn Osnabrück gebeld en zij hebben enkel de witte nog op voorraad. Het is iets meer dan een uur rijden van waar ik nu toevallig ben, maar ik ga morgen een week naar het buitenland en als ik nu de 920 koop dan ben ik er de komende dagen niet helemaal bij met mn hoofd hahaha :D Ik wacht nog een weekje (en hopen dat er echt weer voorraad binnenkomt. Het lijkt de iPhone 5 lancering wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Nieuws van Cyberport;

Our Smartphone Product Manager told me that we get new infos about new incomming waves of black 920's and the other colors tommorrow! stay tuned!

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:30
Tsja, nu een witte of zwarte halen in Krefeld of Aken, of wachten op een rode (die ik eigenlijk wil), of nog beter, de cyan versie die ook nog eens mat is. Keuzes, keuzes....

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

De cyan lijkt voorlopig AT&T exclusief. De grijze matte die ik het liefst zou hebben is wel aangekondigd maar die zie ik weinig terugkomen op de websites. Anders maar gaan voor een kleurtje :) zwart is ook zo gewoontjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik wil eigenlijk ook liever een Mat grijze maar ben mijn HTC One X dusdanig zat dat ik er niet op ga wachten en genoegen neem met een witte.

Ben ook benieuwd of dat matte mat blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 07:50
Ik had een nokia lumia 920 gereserveerd in Papenburg Duitsland, maar ik zie er toch maar van af nu ik al aardig wat verhalen heb gelezen. Dus mocht iemand de reservering over willen nemen, dat kan. Het gaat om de zwarte versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

Donstil schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:15:
Ik wil eigenlijk ook liever een Mat grijze maar ben mijn HTC One X dusdanig zat dat ik er niet op ga wachten en genoegen neem met een witte.

Ben ook benieuwd of dat matte mat blijft.
dat matte blijft echt wel mat hoor. Dat gaat niet glimmen. Maar ik vraag me wel af of vingerafdrukken goed te verwijderen zijn. Op een glimmende ondergrond mag dat dan ook goed zichtbaar zijn maar het is wel makkelijk schoon te maken. De matte hebben een iets andere coating waardoor die ook wat stroever aanvoelt.

Maar ik wil mijn telefoon ook zo snel mogelijk. Zit niet voor niets over de grens te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik heb de mat zwarte HTC One X van mijn collega gezien en daar zitten vlekken op die niet meer weggaan. Nou kan ik niet spreken over de Nokia's, maar dat was voor mij wel een reden om mij niet blind te staren op de mat grijze die ik oorspronkelijk wilde (maar van de aardbodem lijkt verdwenen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
alwinus schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:21:
[...]
Maar ik wil mijn telefoon ook zo snel mogelijk. Zit niet voor niets over de grens te kijken ;)
Schuldig :)
deuxani schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:24:
Ik heb de mat zwarte HTC One X van mijn collega gezien en daar zitten vlekken op die niet meer weggaan. Nou kan ik niet spreken over de Nokia's, maar dat was voor mij wel een reden om mij niet blind te staren op de mat grijze die ik oorspronkelijk wilde (maar van de aardbodem lijkt verdwenen).
Dat had ik met mijn HTC One X dus ook, kwamen eerst vingers op die er niet meer af wilde, nu inmiddels na 7 maanden gebruik is de hele achterkant gaan glimmen.

Erg lelijk als je het mij vraagt, daarom ook van de Mat grijze afgestapt en voor de Glimmende witte gegaan.
(Die erg mooi is op de foto's van Gizmodo trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Mijn Cyan 800 had na 8 maanden geen vlekken en is ook niet gaan glimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:54
Las net dat de 920 in amerika vanaf 9 november te koop is bij AT&T. Ik zou willen dat de prijzen hier zo redelijk waren, $99 bij een 2 jarig contract. Ik vermoed dat het hier toch wel flink bijbetalen gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Brabso schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:17:
Ik had een nokia lumia 920 gereserveerd in Papenburg Duitsland, maar ik zie er toch maar van af nu ik al aardig wat verhalen heb gelezen. Dus mocht iemand de reservering over willen nemen, dat kan. Het gaat om de zwarte versie.
Over wat voor verhalen gaat het dan? Links?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand al met overschrijving betaald naar cyberport? enig idee hoe lang het duurt eer ze de betaling ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Frijns.Net schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:23:
Het is maar 15 min rijden dus dan ga ik eerst even in Aken kijken.

Is er een site waar je kunt zien welke Apps er zoal te krijgen zijn voor deze nieuwe Windows 8 versie voor gebruik op een smartphone?
http://www.windowsphone.com/nl-nl/store

Daar staan in ieder geval de windows Phone 7 apps tussen. Die doen het sowieso op een WP8 toestel. Of de WP8 apps daar ook al staan (lijkt me wel) weet ik niet zeker.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Y-Foxy schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:58:
Las net dat de 920 in amerika vanaf 9 november te koop is bij AT&T. Ik zou willen dat de prijzen hier zo redelijk waren, $99 bij een 2 jarig contract. Ik vermoed dat het hier toch wel flink bijbetalen gaat worden.
Dat zegt helaas geen klap over of het interessant is; als je alsnog 150$/maand moet betalen is die 99$ helemaal niet goedkoop. AT&T heeft namelijk nog geen prijzen bekend gemaakt.

Ter vergelijking, een SGSIII 16GB heb je hier in Nederland reeds gratis voor een paar tientjes per maand. Ga je diezelfde telefoon opsnorren bij AT&T betaal je daar een behoorlijke zwik meer voor... (vanaf $150 bij een 2 jarig abonnement)

Dus, gewoon even rustig wachten..

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCP
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-03 12:11

LCP

Biertje?

Frijns.Net schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:23:
Dat is wel een no-brainer hoor. Zeker in dit topic ;)

Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
De duitse MediaMarkt heeft de Lumia 920 ook weer als "vorbestellung" op de site staan. 15 november dus leverbaar.

Zie HIER

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of we in NL hier ook gebruik van kunnen maken.
http://nokiafreecharger.com/pages/holding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de gele 920 beschikbaar is geweest bij een saturn in duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toepus schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:45:
De duitse MediaMarkt heeft de Lumia 920 ook weer als "vorbestellung" op de site staan. 15 november dus leverbaar.

Zie HIER
Vond het al raar dat mijn order niet geannuleerd was, waarschijnlijk omdat ze niet uit het systeem zijn geweest.

Cyberport is waarschijnlijk sneller maar ik zie wel, anders maak ik een trapje MediaMarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino Blauw
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 14:30
Hail,
ik las zonet op allthingssd.com "announces pricing for Windows Phone 8 devices, shocks many in a good way.Today, the carrier AT&T announced that the Nokia Lumia 920 will cost $100 with a two-year contract, and the Nokia Lumia 820 will go for $50 — two very competitive prices that might help persuade some customers to give Windows Phone 8 a try instead of the iPhone or Android." Iemand al iets doorgekregen over de belachelijk hoge (definitieve) abonnements prijzen in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shazada
Groeten doen we niet aan op GoT, we zijn gewoon lief van onszelf ;) Zie Het algemeen beleid

Ik ben gisteren en vandaag in de avonden op en neer bij enkele winkels geweest. Wel vet dat de winkels in Duitsland gewoon tot 20u en Saturn zelfs tot 21u open zijn :).

Cyberport had nog steeds niets binnen en wist ook niet wanneer. Net bij Saturn de witte gehaald. Als showmodel stond de rode.........niet dat ze deze hadden, maar toch vond ik persoonlijk de witte er beter uitzien. De rode ziet er in foto's vele malen beter uit.

Soo als je een witte wilt, er waren er nog 9 stuks. En btw voor de mensen die het niet weten of belangrijk vinden, in Duitsland is het nog 19% btw, dus zelfs met verzendkosten en al zul je hoogstwaarschijnlijk goedkoper uitkomen dan het in NL te bestellen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door PaT op 07-11-2012 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shazada schreef op woensdag 07 november 2012 @ 01:04:
........

Net bij Saturn de witte gehaald. Als showmodel stond de rode.........niet dat ze deze hadden, maar toch vond ik persoonlijk de witte er beter uitzien. De rode ziet er in foto's vele malen beter uit.

Soo als je een witte wilt, er waren er nog 9 stuks. En btw voor de mensen die het niet weten of belangrijk vinden, in Duitsland is het nog 19% btw, dus zelfs met verzendkosten en al zul je hoogstwaarschijnlijk goedkoper uitkomen dan het in NL te bestellen ;)
Welk filiaal van Saturn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beejee0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09-2023
Ik zie net dat de lumia's 20 euro opgeslaan zijn in prijs op cyberport.
Iemand een idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:56
Geen idee. Ik kreeg net wel een bericht dat mijn bestelling op 15-11 leverbaar is. Dus dat komt wel overeen met andere berichten. Zou mooi zijn als ik hem eind volgende week heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Beejee0 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 08:35:
Ik zie net dat de lumia's 20 euro opgeslaan zijn in prijs op cyberport.
Iemand een idee hoe dit komt?
Wel slim, ze genereren best wat aandacht op de fora en zo verdienen ze zonder moeite even 20,- ps extra.

ik wil best 20,- extra betalen voor een snellere levering, alleen er staat nog steeds 3-10dagen dus er is verder niets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

Sneaky bastards bij Cyberport ;)

Hmm ik wil graag de gele. Maar die is nog nergens bij Saturn te krijgen :) Rood, wit en zwart wel (op max 1,5 uur van mij vandaan in ieder geval) Zul je zien dat de gele het langst gaat duren :( Al wel vat besteld bij Amazon.de voor 599 maar het is de vraag wanneer zij die kunnen leveren. Ondertussen gaat mijn zoektocht onverminderd voort. Als iemand ergens een gele direct leverbaar ziet....let me know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
Waar is die rode dan op voorraad?

/Ik zie het al, in Munster en Hamm zijn voor mij het dichtst bij. Alleen je kunt de telefoon niet reserveren via de website. Als ik dat doe, dan krijg ik een levertijd van 1-2 weken. terwijl ie wel gewoon op voorraad is in die winkel. Vreemd.

[ Voor 78% gewijzigd door zonoskar op 07-11-2012 09:51 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pollie99
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-02 18:19
Donstil schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:02:
[...]

Wel slim, ze genereren best wat aandacht op de fora en zo verdienen ze zonder moeite even 20,- ps extra.

ik wil best 20,- extra betalen voor een snellere levering, alleen er staat nog steeds 3-10dagen dus er is verder niets veranderd.
Houdt er rekening mee dat Cyberport standaard de 3-10 dagen aangeeft.
Dit aangezien zij zelf niet precies weten wanneer de lumia 920's bij hen binnen komen.
Het kan dus goed zijn dat het pas na 10 dagen verstuurd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sokar24
Op wpcentral heeft cyberport gemeld dat er gister 150stuks zijn binnengekomen. Tot nu toe maar 1 persoon gezien die een verzendbevestiging heeft ontvangen.... Vind dat wel een beetje vreemd.

Dit doet me denken aan e iphone5 launch. Heb 4weken lang proberen te reserveren tot ik deze telefoon in het visier kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Ik kreeg een mail van cyberport dat de verwachte leverdatum 15-11 is voor mijn witte lumia 920.Ik heb hem overigens nog besteld voor de oude prijs van 599 en met creditcard betaald. Ik moest wel kopie van mijn paspoort en creditcard uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rem83
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-06-2024
Als je een witte wilt is deze bij getgoods.de nog op voorraad. Gisteravond besteld (http://www.getgoods.de/sm...-lumia-920-pureview-white) en vanochtend gelijk een mail dat deze vandaag wordt verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
Ik kan mijn rode vanavond afhalen. Joepie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pollie99
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-02 18:19
sokar24 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:46:
Op wpcentral heeft cyberport gemeld dat er gister 150stuks zijn binnengekomen. Tot nu toe maar 1 persoon gezien die een verzendbevestiging heeft ontvangen.... Vind dat wel een beetje vreemd.

Dit doet me denken aan e iphone5 launch. Heb 4weken lang proberen te reserveren tot ik deze telefoon in het visier kreeg.
Klopt, nadeel is dat je niet precies weet hoeveel bestellingen voor je in de wachtrij staan. Dat men 150 telefoons binnen krijgt zegt eigenlijk niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 13:59
zonoskar schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:16:
Ik kan mijn rode vanavond afhalen. Joepie!
-nvm-

[ Voor 8% gewijzigd door wAizz op 07-11-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sokar24
pollie99 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:28:
[...]

Klopt, nadeel is dat je niet precies weet hoeveel bestellingen voor je in de wachtrij staan. Dat men 150 telefoons binnen krijgt zegt eigenlijk niet veel.
Er waren 200 preorders... dat heeft die gozer op wpcentral ook gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pookie5
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-07 15:42
sokar24 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:38:
[...]

Er waren 200 preorders... dat heeft die gozer op wpcentral ook gemeld.
Ruim 200 preorders voordat hij op wpcentral ging posten :X. Kan nog wel even duren zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Laatst online: 27-07 11:07
Staan op dit moment 2 witte lumia 920s op 4launch. Prijs 647,- (vraag me niet hoe het kan :P)
http://www.4launch.nl/sho...-lumia-920--wit-/tweakers

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Weet iemand hoe ik mijn order bij Cyberport kan annuleren?

Ik kan het op de website (na inlog) niet vinden.
GokuSsj schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:17:
Staan op dit moment 2 witte lumia 920s op 4launch. Prijs 647,- (vraag me niet hoe het kan :P)
http://www.4launch.nl/sho...-lumia-920--wit-/tweakers
Thnx voor de Tip, heb ze even gesproken net en eentje besteld.

Toestellen komen uit Duitsland en daarom kunnen ze al geleverd worden.
Staan nu op binnenkomst morgen (8Nov).

De stuks op de website (nu nog 1) is de vrije voorraad,

edit: En die laatste is inmiddels ook weg.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 07-11-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:28
Dat je het zonder contract voor 450USD kunt kopen! Dat is 355 euro!

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

dat is niet duur...damn...is even checken of ik binnenkort naar de VS moet :P zit vanaf morgen sowieso een aantal dagen in Duitsland(en in december ook weer),maar dit brengt me weer even aan het twijfelen...hmmmm *agenda check

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

wel jammer dat AT&T dan weer een branded phone heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic

Instatic

To Be Or Not To Be

mrsar schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:31:
dat is niet duur...damn...is even checken of ik binnenkort naar de VS moet :P zit vanaf morgen sowieso een aantal dagen in Duitsland(en in december ook weer),maar dit brengt me weer even aan het twijfelen...hmmmm *agenda check
Sorry dat ik je weer aan het twijfelen breng :P

Maar 355 is wel een schandalig lage prijs!
Zijn die at&t toestellen met geen enkele mogelijkheid te gebruiken met een nederlandse sim kaart?

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

Volgens mij heb ik gelezen dat er wel een sim-lock op zit op de toestellen van AT&T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Dat is dus 355,- excl. belasting voor een branded AT&T toestel.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rem83
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-06-2024
Donstil schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:23:
Weet iemand hoe ik mijn order bij Cyberport kan annuleren?

Ik kan het op de website (na inlog) niet vinden.
Details van je order bekijken, klikken op 'Fragen zu Ihrer Bestellung?' linksonder, kiezen voor de optie 'Bestellung/Artikel stornieren' en klikken op 'Anfrage absenden' (misschien nog even een opmerking erbij, heb ik wel gedaan). Heb deze gisteren ook bij hun geannuleerd (betaald met PayPal) en kreeg vanochtend een bevestiging van de annulering. Bedrag wordt binnen 3 werkdagen teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
rem83 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:09:
[...]

Details van je order bekijken, klikken op 'Fragen zu Ihrer Bestellung?' linksonder, kiezen voor de optie 'Bestellung/Artikel stornieren' en klikken op 'Anfrage absenden' (misschien nog even een opmerking erbij, heb ik wel gedaan). Heb deze gisteren ook bij hun geannuleerd (betaald met PayPal) en kreeg vanochtend een bevestiging van de annulering. Bedrag wordt binnen 3 werkdagen teruggestort.
Top thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic

Instatic

To Be Or Not To Be

Chester schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:57:
Dat is dus 355,- excl. belasting voor een branded AT&T toestel.
Over welke belasting heb je het?

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Belasting in de US. Prijzen in de US zijn altijd exc. belasting omdat die per staat verschillen. Dus zelfs in de US is het meer dan 355,-. En importeren is belasting hier betalen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sokar24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

branded is dan wel weer lastig,maar die belasting kan je vaak weer terug vragen als je zelf in de VS bent(vaak in Malls) nah dan wordt het gewoon in DE halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic

Instatic

To Be Or Not To Be

Ik had volgens mij ergens gelezen dat iemand een andere simkaart in een at&t toestel werkend had.

Ik neem trouwens aan dat als je zo een developer account koopt van microsoft dat het toestel niet gelijk unlocked gemaakt wordt :p?

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

dat zijn 2 verschillende dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De eerste zending ATT toestellen is voor nu Simlock vrij idd.
Zegt niet dat het zo blijft of dat de tweede zending ook zo is maar goed geeft wel aan dat ATT het Prima vind als je ze los koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shazada
@bedjevansla Bij de Saturn in Berlijn-mitte bij de Alexanderplatz.

Ik ben nog in Duitsland en hierom dat ik pas elke avond weer internet heb ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
rem83 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:11:
Als je een witte wilt is deze bij getgoods.de nog op voorraad. Gisteravond besteld (http://www.getgoods.de/sm...-lumia-920-pureview-white) en vanochtend gelijk een mail dat deze vandaag wordt verstuurd.
Ik wacht gewoon op mijn bestelling bij Cyberport. Weekje wachten vind ik niet erg (ok, dat is niet helemaal waar >:) )

Maar voor 50 euro minder heb ik nog wel een weekje geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pookie5
Mijn bestelling (zwarte Lumia) bij Cyberport is verzonden! Hoop dat ik hem nog deze week ga ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 08:49
Ik heb vandaag een zwarte Lumia op kunnen halen in Aken :) Ik had van tevoren even gebeld en ze hadden er toevallig nog 1 liggen die ik apart heb laten leggen.

Ze hadden geen zwarte meer vrij op voorraad (wel ruim voldoende witte). Volgens de verkoper zouden ze vrijdag weer een nieuwe levering met Lumia`s binnenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Zo de gele besteld by Cyberport.de. Ben benieuwd wanneer die binnen komt, ik hoop voor de Sinterklaas :-) Kan ik mijn nichtje blij maken met mijn S3 :D

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-07 07:37

NmS

pookie5 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 23:06:
Mijn bestelling (zwarte Lumia) bij Cyberport is verzonden! Hoop dat ik hem nog deze week ga ontvangen.
Wanneer had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Hm, ik wil wel straks in Nederlands dezelfde prijzen hebben als bij de Duitse Mediamarkt.

Toestel €1,- + 2jr €39,95/maand* + eenmalig €29,95 aansluitkosten... :9~

Da's dus ~€990,- totaal, incluis abo

* Onbeperkt naar VDF nummers, 120 minuten naar andere duitse providers, 3000 smsjes, onbeperkt(?) data....

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pookie5
NmS schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:02:
[...]

Wanneer had je hem besteld?
Vorige week vrijdag rond 17 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Laatst online: 27-07 11:07
Rowdy.nl schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:17:
Hm, ik wil wel straks in Nederlands dezelfde prijzen hebben als bij de Duitse Mediamarkt.

Toestel €1,- + 2jr €39,95/maand* + eenmalig €29,95 aansluitkosten... :9~

Da's dus ~€990,- totaal, incluis abo

* Onbeperkt naar VDF nummers, 120 minuten naar andere duitse providers, 3000 smsjes, onbeperkt(?) data....
Kijk, dat zou echt perfect zijn!. toevallig had ik al een abbo van 42,50 in gedachte. Als er daar dan 29,95 aansluitkosten bij komen. Dan ben ik er zeker bij! :-). Kan niet wachten tot de 27ste!! en de release daarna dat de providers ze hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door MarcHealthy op 08-11-2012 14:34 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Volgens mij doet Cyberport rembours bestellingen een lagere prioriteit geven. Een aantal mensen die een zwarte Lumia 920 na mij hebben besteld, hebben al een verzendbevestiging ontvangen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Meer mensen bij 4Launch besteld hier trouwens?
Chester schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:38:
Volgens mij doet Cyberport rembours bestellingen een lagere prioriteit geven. Een aantal mensen die een zwarte Lumia 920 na mij hebben besteld, hebben al een verzendbevestiging ontvangen ;(
Opzich wel logisch, ik weet niet hoe het in Duitsland zit maar in Nederland moet je best lang op je rembours geld wachten.

Pagina: 1 2 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.