Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-08 10:20

defcon84

Multipass?

Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:53:
[...]

Het scheelt niet zo veel.

Als ik een T-mob 24 mnd abbo neem met onbeperkt bellen, + 1gig internet, dan betaal ik 40,- p.m voor 24 mnd is 960,- Het toestel is dan gratis. Dus alles totaal 960,-

Bij simonly is momenteel de goedkoopste bij 24mnd en onbeperkt bellen + 1 gig internet; 34,- pm.
dus voor 24mnd: 820,- Het toestel kost los 340,- Totaal dus 1160,-

Maar: Nou is de bovenste een zakelijk abbo, dus ex btw!!
En de onderste is van Vodafoon, incl btw.

Uiteindelijk scheelt het dus niets.
1.4 euro verschil dus? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad, bizar weinig. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 18:56
Dat is hier niet de bedoeling, daar hebben we juist V&A voor

[ Voor 75% gewijzigd door PaT op 30-07-2013 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
De Lumia 920 is nu €326 bij de Saturn, alle kleuren verkrijgbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-08 19:33
Klaarblijkelijk is het erg lastig voor mij om een winkel/keten te vinden welke de Lumia 920 verkoopt met nederlandse software-rom. Inmiddels 3 shops gehad, en hier zijn het allemaal import toestellen, met vooraf geïnstalleerde software uit land x.

Nu is de GDR 2 update al wel redelijk ver uitgerold, maar toch zou ik graag gewoon ergens een nederlandse willen bemachtigen. Iemand tips? :)

[ Voor 6% gewijzigd door enira op 06-09-2013 11:43 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Misschien Nokia eens op Facebook lastig vallen. Zij zouden toch moeten weten welke shops 100% een NL firmware leveren?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 13:55

migros

Nooit meer een Samsung

Waarom een NL-toestel aanschaffen? Ze zijn allemaal hetzelfde, wanneer je de taal op NL zet wordt het vanzelf een NL-toestel en kun je de update binnenhalen. Ik heb voor de zaak 30 duitse toestellen aangeschaft en allemaal inmiddels geupdate zonder problemen en allemaal in het Nederlands, dus...

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-05 20:38
Hoi hoi

Ben op zoek naar een nokia lumia 920 wit

Eerst bij ekodeal besteld omdat er op hun website stond OP VOORRAAD ja niet dus. Toch maar even de reviews van de webwinkel gekeken en bestelling geannuleerd.

Gebeld met phonephone.nl vanochtend laatste verkocht. ik wil niet meer dan 280 euro voor betalen, dit is namelijk een redelijke prijs ervoor?. Heeft iemand een advies? En eventueel waarom ik de 920 wel/niet zou moeten kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Watchmano schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:46:
Hoi hoi

Ben op zoek naar een nokia lumia 920 wit

Eerst bij ekodeal besteld omdat er op hun website stond OP VOORRAAD ja niet dus. Toch maar even de reviews van de webwinkel gekeken en bestelling geannuleerd.

Gebeld met phonephone.nl vanochtend laatste verkocht. ik wil niet meer dan 280 euro voor betalen, dit is namelijk een redelijke prijs ervoor?. Heeft iemand een advies? En eventueel waarom ik de 920 wel/niet zou moeten kopen?
pricewatch: Nokia Lumia 920 Wit

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kubuskwal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10-2023
Iemand toevallig nog een gouden tip waar ik deze voor een redelijke prijs kan vinden? Pricewatch heb ik uiteraard al bekeken, maar die prijzen zijn achterlijk.

Wel sites als phoneshop en dergelijken gevonden maar dat zijn allemaal oplichters.

Ben bang dat ik te laat ben :(. Alles is op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Nadat mijn vorige Lumia 920 na reparatie niet meer fatsoenlijk functioneerde ben ik nu op zoek naar een nieuwe, L925 heeft te weinig geheugen, en L1020 is wat duur en het scherm schijnt niet heel denderend te zijn. Alleen zijn de prijzen afgelopen maand verdubbeld...

Ik zou toch nog heel graag een Lumia 920 voor een redelijke prijs op de kop tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Ligt eraan, wat je een redelijke prijs vindt: Coolblue verkoopt op Marktplaats meerdere 920's, al vanaf 241 euro : http://www.marktplaats.nl...e656940d2&previousPage=lr

Dit is dus een zwarte, waarbij simpinnetje en headset ontbreken, lijkt me geen probleem, voor iemand, die al een 920 gehad heeft, dan heb je die accessoires immers nog. Ze hebben momenteel ook nog een gele (299 euro) en twee rode (vanaf 299 euro). In alle advertentie staat duidelijk aangegeven, of en zoja, waar, het betreffende toestel krasjes/beschadigingen heeft en ook of er accessoires ontbreken. Ook de resterende garantie wordt vermeld. Valt het toestel toch nog tegen, kun je hem binnen 14 dgen ruilen, mits in dezelfde staat, als waarin je hem hebt ontvangen.

En nee, ik heb geen aandelen bij Coolblue ;), maar we hebben er al meerdere van deze Tweedekansjes tot tevredenheid gekocht.

Via V&A, van een betrouwbare verkoper, is natuurlijk ook een optie.

[ Voor 3% gewijzigd door Marly op 25-02-2014 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
Marly schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 01:40:
Ligt eraan, wat je een redelijke prijs vindt
Rond de €350,- vind ik wel redelijk, dat heeft hij me destijds ook gekost, lager mag ook natuurlijk.
Dit is dus een zwarte, waarbij simpinnetje en headset ontbreken, lijkt me geen probleem, voor iemand, die al een 920 gehad heeft, dan heb je die accessoires immers nog.
Accesoires enzo heb ik helaas niet meer, aangezien hij terug is gegaan naar de verzekering en alle toebehoren mee moest worden geleverd.
In alle advertentie staat duidelijk aangegeven, of en zoja, waar, het betreffende toestel krasjes/beschadigingen heeft en ook of er accessoires ontbreken. Ook de resterende garantie wordt vermeld. Valt het toestel toch nog tegen, kun je hem binnen 14 dgen ruilen, mits in dezelfde staat, als waarin je hem hebt ontvangen.

En nee, ik heb geen aandelen bij Coolblue ;), maar we hebben er al meerdere van deze Tweedekansjes tot tevredenheid gekocht.

Via V&A, van een betrouwbare verkoper, is natuurlijk ook een optie.
Tweede hands heb ik niet veel mee, ik heb liever gewoon een nieuw toestel, wat mij betreft uit Duitsland ofzo, maar mocht dit echt niet mogelijk zijn zal ik een tweedekansje overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 30-08 12:31
Via amazon DE of UK kun je nog de Lumia 920 nieuw kopen voor een redelijke prijs.
http://www.amazon.de/Noki...sr=8-1&keywords=lumia+920
http://www.amazon.co.uk/N...sr=8-1&keywords=lumia+920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kubuskwal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10-2023
Toen ik een Lumia zocht heb ik het ook geprobeerd via Amazon DE en UK maar die gaven beide aan dat ze niet naar Nederland versturen... Frankrijk kon wel toen ik het daar probeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 30-08 12:31
Je hebt meerdere verkopers op Amazon DE voor de Lumia 920. Sommigen verzenden inderdaad niet naar Nederland, maar de tweede verkoper uit deze lijst verzendt weer wel naar Nederland.
http://www.amazon.de/gp/o...new&qid=1393348311&sr=8-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
Ik heb hem via ebay.de gekocht:
www.ebay.de/itm/Nokia-Lum...ndy_s&hash=item35d20bd69d
Laten afleveren bij kennissen net over de grens, en woon zelf toch maar een paar kilometer van de grens af.
Pagina: 1 ... 39 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.