Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-05 21:35
De volgende witte nokia lumia's staan trouwens ook weer op 4Launch met een levertijd van 1 tot 5 werkdagen, prijs: 669,90
http://www.4launch.nl/sho...-lumia-920--wit-/tweakers

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
GokuSsj schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:42:
De volgende witte nokia lumia's staan trouwens ook weer op 4Launch met een levertijd van 1 tot 5 werkdagen, prijs: 669,90
http://www.4launch.nl/sho...-lumia-920--wit-/tweakers
He dat is duurder dan gister, Ik heb iets van 640,- betaald (althans gereserveerd).

Ik moest trouwens wel een euro betalen om hem op te mogen halen in de winkel 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-05 09:15
Donstil schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:42:
Meer mensen bij 4Launch besteld hier trouwens?

[...]

Opzich wel logisch, ik weet niet hoe het in Duitsland zit maar in Nederland moet je best lang op je rembours geld wachten.
ik had die tweede besteld bij 4launch, meteen na jouw post. Nog dank daarvoor :)
maar mijn orderstatus geeft nog steeds aan, onderweg vanuit leverancier. (believe me, refresh om de minuut).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Heb em net ook bij 4launch besteld. Refresh heeft geen zin, er stond al levertijd 1 tot 5 dagen :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
Chester schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:48:
Heb em net ook bij 4launch besteld. Refresh heeft geen zin, er stond al levertijd 1 tot 5 dagen :P
die jou is batch2, die van Donstil en mij is batch1 (zou vandaag binnen komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
wAizz schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:46:
[...]

ik had die tweede besteld bij 4launch, meteen na jouw post. Nog dank daarvoor :)
Graag gedaan maar de credits moeten naar een andere Tweaker waar ik het weer van had _/-\o_

Ik wil hem Zaterdag gaan ophalen dus heb nog niet ververst, kan tot 22:29 worden ingeboekt want alles wat je besteld tot 22:30 gaat nog die dag weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Haha, graag gedaan hoor :-). Toevallig ga ik hem halen met een abbo erbij. Maar ik zag hem op 4launch los staan, dus dacht: dit deel ik even (en toen was hij nog goedkoper als nu :P ) . En help graag andere tweakers die hem als los toestel willen kopen :-)

[ Voor 9% gewijzigd door MarcHealthy op 08-11-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pollie99
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-02 18:19
pookie5 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:23:
[...]

Vorige week vrijdag rond 17 uur.
Wow vreemde volgorde, heb zelf nog niets vernomen en heb het donderdagavond besteld.
Misschien moet ik het toch eventjes nagaan daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomroozendaal
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-03 08:11
Vandaag in het bezit van een Witte Nokia Lumia 920... werkt leuk maar wel anders, het is echt allemaal even wennen.

Weet alleen nog niet of ik aan de mail funtionaliteit kan wennen,ik maak veel gebruik van mail en heb ook meerdere mail accounts......

Ik weet het nog niet.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pollie99
tomroozendaal schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:52:
Vandaag in het bezit van een Witte Nokia Lumia 920... werkt leuk maar wel anders, het is echt allemaal even wennen.

Weet alleen nog niet of ik aan de mail funtionaliteit kan wennen,ik maak veel gebruik van mail en heb ook meerdere mail accounts......

Ik weet het nog niet.... :?
Ik heb op het moment op zakelijk vlak een wp7.5 toestel. Daar vind ik het juist uitermate handig om met meerdere mailadressen te werken.

Per mailbox geef een icoon aan hoeveel nieuwe mails je hebt, hij kan alle functies via exchange aan en ook op agenda gebied plaatst hij het via meerdere kleuren bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
De duitse Media Markt heeft de prijs met 52 euro verlaagd van 649 naar 597 euro (pre order)

http://data.mediamarkt.de/angebot/vorbestellung?searchkategorie=1721

Zo snel gaat dat dus :)

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryoma_Kun
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-12-2020
Yesss! ik wacht nog wel even totdat ze ongeveer 500 euries kosten :) waarschijnlijk als er genoeg voorraad is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomroozendaal
pollie99 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:59:
[...]

Ik heb op het moment op zakelijk vlak een wp7.5 toestel. Daar vind ik het juist uitermate handig om met meerdere mailadressen te werken.

Per mailbox geef een icoon aan hoeveel nieuwe mails je hebt, hij kan alle functies via exchange aan en ook op agenda gebied plaatst hij het via meerdere kleuren bij elkaar.
Ik kom van een iPhone af, dus het is allemaal net even anders... Wat ik wel erg handig is van de iPhone ( durf het bijna niet te zeggen ) 1 knop voor al je mail, maar dan niet gekoppeld, je mail adressen niet gekoppeld.

Het zal allemaal wel eem kwestie van wennen zijn, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
wAizz schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:49:
[...]

die jou is batch2, die van Donstil en mij is batch1 (zou vandaag binnen komen)
Ik heb inmiddels een bevestiging in de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:11
Wat me opvalt, is dat er best wat prijsverschil zit tussen de landen. AT&T biedt hem aan voor 100 euro met contract (wat ongeveer neerkomt op 500 euro), ze verkopen hem los met verkapte simlock voor 450 euro. Terwijl hij hier zometeen gewoon voor 650 euro los verkocht gaat worden. Nu snap ik dat de simlock het toestel iets goedkoper maakt, maar 200 euro verschil/30% is wel erg veel. Iemand die dat kan uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonna
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-05 21:46
Belasting, invoerrechten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480250

AT&T en Nokia hebben een exclusieve deal gesloten. Hoe anders kunnen zij alleen de Nokia Lumia 920 verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
Donstil schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:22:
[...]

Ik heb inmiddels een bevestiging in de mail.
refreshen werkt, rond 5PM opgehaald. vanavond maar even mee spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Robkazoe schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:45:
Wat me opvalt, is dat er best wat prijsverschil zit tussen de landen. AT&T biedt hem aan voor 100 euro met contract (wat ongeveer neerkomt op 500 euro), ze verkopen hem los met verkapte simlock voor 450 euro. Terwijl hij hier zometeen gewoon voor 650 euro los verkocht gaat worden. Nu snap ik dat de simlock het toestel iets goedkoper maakt, maar 200 euro verschil/30% is wel erg veel. Iemand die dat kan uitleggen?
Alles wat betrekking heeft op dit soort elektronica is goedkoper in de VS (opslag, personeel, reclame, enz). Dan heb je nog het verschil in tax, prijzen in de VS zijn zonder, prijzen hier zijn inclusief.

Toestel kost zonder btw $600,- in Nederland (€500 ex), verschil dus ongeveer $150.
Voor waarschijnlijk een tijdelijke prijs (att actie prij) en lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Bestelling bevestigd. Alleen snap ik nu niet of ze hem pas verzenden of dat ie aankomt op de 15e:

Artikel Bezeichnung Stück Liefertermin
_________________________________________________________________________________

A401-25J NOKIA LUMIA 920 GELB 1 15.11.2012
_________________________________________________________________________________

Gesamtauftrag: voraussichtlich verfügbar ab:15.11.2012

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pookie5
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-04 14:39
Wim-Bart schreef op donderdag 08 november 2012 @ 20:37:
Bestelling bevestigd. Alleen snap ik nu niet of ze hem pas verzenden of dat ie aankomt op de 15e:

Artikel Bezeichnung Stück Liefertermin

A401-25J NOKIA LUMIA 920 GELB 1 15.11.2012

Gesamtauftrag: voraussichtlich verfügbar ab:15.11.2012
De 15e is de verwachte verzenddatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 415162

Misschien iemand intresse de 920 in buitenland te kopen, er zijn 98 en 94 zwarte beschikbaar voor rond de 620 euro met verzendkosten naar nederland.
http://365cloudit.com/sho...=product&product=15909592

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 415162 op 08-11-2012 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:25

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

tomroozendaal schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:10:
[...]

Ik kom van een iPhone af, dus het is allemaal net even anders... Wat ik wel erg handig is van de iPhone ( durf het bijna niet te zeggen ) 1 knop voor al je mail, maar dan niet gekoppeld, je mail adressen niet gekoppeld.

Check even de WP7.5 en WP8 algemene topics, je kunt gewoon mailboxen linken. Misschien dat dat handig voor je is... :)
Ik heb drie privé accounts aan elkaar gelinkt, komt het binnen in één plek, maar bij verzenden krijg je makkelijk de keuze van welk emailadres je wilt mailen. (replyen is automagisch vanaf het account waar het binnenkomt)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:25
Anoniem: 415162 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 20:49:
Misschien iemand intresse de 920 in buitenland te kopen, er zijn 98 en 94 zwarte beschikbaar voor rond de 620 euro met verzendkosten naar nederland.
http://365cloudit.com/sho...=product&product=15909592
Volgens mij klopt dat niet echt, ze schijnen dus ook al 100keer de Ativ S op voorraad te hebben terwijl dat echt onmogelijk is. lijkt mij niet echt betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pollie99
[...]

Je kan overigens van alles koppelen, maar het is allemaal een keuze.
Wanneer je een nieuw account toevoegt is het mogelijk om de contactpersonen, agendaitems en mail mee te nemen en eventueel te koppelen in de people hub. maar je kan het ook allemaal apart houden of sommige accounts in sommige gebieden niet weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:39
[...]

Kun je niet al je via hetzelfde programma binnen krijgen dan of hoe werkt dat?

Vandaag in de Saturn met de witte gespeeld. Mooi apparaat, prachtig scherm en alles werkt ontzettend soepel en snel.
Het is inderdaad een wat zwaardere gsm als je gewend bent en zeker zwaarder als de iPhone 5.
Echter voelt het heel solide aan en het lijkt erop alsof je geen hoes nodig gaat hebben omdat je bang moet zijn dat het ding snel beschadigd.

[ Voor 26% gewijzigd door rvrbtcpt op 08-11-2012 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

[...]
1 knop voor al je mail, maar dan niet gekoppeld, je mail adressen niet gekoppeld.
Je bedoelt unified inbox?
Die optie heb je met Windows Phone ook.
Dus je mailadressen zelf zijn niet gekoppeld, maar je ziet met die optie wel alle mail in 1 postvak in.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 614 op 08-11-2012 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomroozendaal
Rowdy.nl schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:10:
[...]
Check even de WP7.5 en WP8 algemene topics, je kunt gewoon mailboxen linken. Misschien dat dat handig voor je is... :)
Ik heb drie privé accounts aan elkaar gelinkt, komt het binnen in één plek, maar bij verzenden krijg je makkelijk de keuze van welk emailadres je wilt mailen. (replyen is automagisch vanaf het account waar het binnenkomt)
Thank you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomroozendaal
*weg*

Hier hebben we vraag en aanbod ( www.tweakers.net/aanbod ) voor, het is niet toegestaan om op deze manier iets te verkopen.

[ Voor 93% gewijzigd door Bullet NL op 09-11-2012 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryoma_Kun
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-12-2020
zo tom, dat is snel. Je hebt hem pas 1 dag. Dus echt niks voor jouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomroozendaal
Ryoma_Kun schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 01:26:
zo tom, dat is snel. Je hebt hem pas 1 dag. Dus echt niks voor jouw?
Nee, dit gaat hem voor mij echt niet worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 13:05

alwinus

Tweaked

ik heb sinds gisteren een zwarte lumia 920. Opgehaald bij Saturn in Gelsenkirchen voor 599 euro. Ik had gereserveerd via de site met een nep adres. Iemand anders had dat ook gedaan en met wat uitleg kreeg deze de telefoon mee. Nou ik niet dus. Ik had al betaald met Paypal maar helaas. Ik heb dan die order maar geannuleerd en toen kon ik er gewoon 1 kopen (dezelfde die ze hadden weggelegd :p) Dus als ze op voorraad zijn beter even bellen of ze er 1 weg willen leggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Hoe bevallen de Lumia's voor de mensen die hem al hebben?
Iemand hiervoor een iPhone gehad die wat kan zeggen over de verschillen in gebruik wat valt mee en wat valt tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elimination
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-02 00:30
Frijns.Net schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:44:
Iemand hiervoor een iPhone gehad die wat kan zeggen over de verschillen in gebruik wat valt mee en wat valt tegen?
Zie voor ervaringen het Lumia 920 topic http://gathering.tweakers...ist_messages/1506404/last

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

Frijns.Net schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:44:
Ja ik :) Maar zie voor alle ervaring in het topic wat Elimination al aangeeft :) iPhone naar Windows....probleemloos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 482175

Ik ben nieuw op dit forum omdat ik op punt sta om naar Duitsland te rijden voor een Lumia 920. Wat ik kan begrijpen is hij beschikbaar in Saturn en Mediamarkt?
Misschien een domme vraag voor jullie allemaal maar als ik die in Duitstland ga halen, volstaat het dan om enkel de taal in het nederlands te zetten? Of zijn er nog gevolgen?
Ik heb bv een chinees tablet waar alle instellingen in het nederlands staan maar als ik dan een app wil downloaden uit België voor een spel dat enkel in België is, lukt dat niet omdat ik een chinees tablet heb. Dan krijg ik telkens een foutmelding. Ik zou dit niet graag voorhebben met de nokia...

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
€649 in Nederland vanaf eind november. Én later, én duurder dan in de rest van Europa?

http://www.nu.nl/gadgets/...-relatief-hoge-prijs.html

[ Voor 37% gewijzigd door christiaann1985 op 09-11-2012 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Ja, het enige wat je moet doen is alles in Language+Region settings op NL zetten.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 482175

Super! Bedankt. Ik mag straks een witte gaan ophalen! Heel spannend voor mij want het is ook mijn 1ste echte smartphone. :-)

Die werkt toch met een micro simkaart? Want dan moet ik dat ook nog eerst gaan halen.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 482175 op 09-11-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
christiaann1985 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:32:
€649 in Nederland vanaf eind november. Én later, én duurder dan in de rest van Europa?

http://www.nu.nl/gadgets/...-relatief-hoge-prijs.html
Genoeg reden om hem uit bijv. Duitsland te halen... wat een droeftoeters bij Nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beejee0
  • Laatst online: 11-09-2023
Anoniem: 482175 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:38:
Super! Bedankt. Ik mag straks een witte gaan ophalen! Heel spannend voor mij want het is ook mijn 1ste echte smartphone. :-)

Die werkt toch met een micro simkaart? Want dan moet ik dat ook nog eerst gaan halen.
Ja je zal een micro simkaart moeten halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Beejee0 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:03:
[...]

Ja je zal een micro simkaart moeten halen
Je kan je huidige simkaart laten knippen tot een micro, daar hebben sommige telefoonwinkels een tang voor. Anders zelf knippen, op internet is wel te vinden hoe dit moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

Folkifoon schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:42:
[...]

Genoeg reden om hem uit bijv. Duitsland te halen... wat een droeftoeters bij Nokia
adviesprijs in Duitsland is ook 649.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Folkifoon schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:42:
[...]

En dat hele NU.nl artikel is nergens op gebaseerd. Omdat 1 online winkel nu een tijdelijke prijs heeft staan, baseren ze daarop een heel artikel. Dus ik zou lekker gewoon afwachten op 27 november :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Anoniem: 482175 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:22:
Ik ben nieuw op dit forum omdat ik op punt sta om naar Duitsland te rijden voor een Lumia 920. Wat ik kan begrijpen is hij beschikbaar in Saturn en Mediamarkt?
Bel dan toch maar eerst even.
Gisteren hadden ze alleen nog de witte bij de Saturn in Aken en ze konden niet vertellen wanneer er weer nieuwe binnen kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand enig idee of hij in Hongarije dit weekend te verkrijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:27

defcon84

Multipass?

Untappd | "Dogs fucked the pope, no fault of mine." -Hunter S. Thompson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar toch heeft Nokia Nederland de 920 wel al op de site staan, maar hij is hier nog niet beschikbaar.
En bij Nokia Hongarije staat hij er niet op.
Heeft iemand hier een verklaring voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nokia is er niet blij mee, slechte indicatie van Coolblue :)
Dus het word vast goedkoper.

http://www.nu.nl/gadgets/...dert-prijs-lumia-920.html

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 480250 op 09-11-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-04 13:45
Anoniem: 480250 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:01:
Nokia is er niet blij mee, slechte indicatie van Coolblue :)
Dus het word vast goedkoper.

http://www.nu.nl/gadgets/...dert-prijs-lumia-920.html
Ach, Nokia geeft op haar eigen site ook nog steeds een richtprijs van 479 euro voor de Lumia 900. Misschien dat het goedkoper wordt, ik denk dat ze eerder bang waren voor deze 'negatieve' publiciteit. De genoemde prijzen kwamen namelijk overeen met een lijstje wat al eerder over internet dwarrelde met de adviesprijzen van de Nokia Lumia 920 en 820 in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pookie5
Ik heb vandaag de Lumia ontvangen van Cyberport. Zijn er nog andere mensen die hem ook al binnen hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 479901

pookie5 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 17:56:
Ik heb vandaag de Lumia ontvangen van Cyberport. Zijn er nog andere mensen die hem ook al binnen hebben gekregen?
ik ga er van uit dat je de zwarte hebt?
de gekleurde zijn namelijk nog niet verzonden (ik heb een rode besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pookie5
Anoniem: 479901 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 18:11:
[...]

ik ga er van uit dat je de zwarte hebt?
de gekleurde zijn namelijk nog niet verzonden (ik heb een rode besteld).
Ja klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beejee0
Tevreden van de verzending?
Hoe snel was hij bezorgd van magazijn tot je deur?
Was het doosje goed verpakt om zo beschadiging te voorkomen?
Ik heb de mijne ook besteld maar pas gisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sliepie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:26
De witte 920 die ik heb bested heb bij getgoods.de, is vandaag verzonden met DHL. Ik ben benieuwd wanneer ze hem afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
Ik zie dat een aantal duitse webshops de Nokia Lumia 920 op voorraad hebben ! :)

hier bijvoorbeeld :
(zwart)

http://www.comtech.de/Tel...one-schwarz-ohne-Branding

Wit

http://www.baur.de/extern...8&WKZ=79&IWL=114&pup_c=gs

Ikzelf heb de zwarte besteld bij Comtech ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxigan
  • Niet online
Maar waarom voor 600-650 euro kopen wanneer het ook (soms veel) goedkoper kan (United States, UK, Verenigde Arabische Emiraten :P)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
VS is simlock, UK gedeeltelijk Simlock , arabische emiraten, geen idee :P noem eens een webshop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxigan
  • Niet online
Ik hoopte dat iemand hier een linkje zou posten http://www.wpcentral.com/...0-and-820-get-pricing-uae. 480 euro, zoals het er nu naar uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pookie5
Beejee0 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 19:03:
[...]

Tevreden van de verzending?
Hoe snel was hij bezorgd van magazijn tot je deur?
Was het doosje goed verpakt om zo beschadiging te voorkomen?
Ik heb de mijne ook besteld maar pas gisteren...
Woensdag avond werd ie verzonden en vandaag heb ik hem ontvangen. Het doosje was goed verpakt. Alleen de tracking van DHL loopt een halve dag achter :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glvn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
KaasNinja schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 19:53:
Ik zie dat een aantal duitse webshops de Nokia Lumia 920 op voorraad hebben ! :)

hier bijvoorbeeld :
(zwart)

http://www.comtech.de/Tel...one-schwarz-ohne-Branding

Wit

http://www.baur.de/extern...8&WKZ=79&IWL=114&pup_c=gs

Ikzelf heb de zwarte besteld bij Comtech ! :)
Ik heb net even gekeken op de site van baur.de, maar die shipt toch niet naar het buitenland? (net zoals Otto.de en nog een paar winkels die hem op stock hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Serieus?..

Wrm heeft cyberport de prijs €19,00 omhoog gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

Anoniem: 480250 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 21:51:
Serieus?..

Wrm heeft cyberport de prijs €19,00 omhoog gedaan.
Nokia was niet blij met hun prijs van 599, tenminste dat is wat ze zeiden op wpcentral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 442470

Iemand al een toestel gehad van amazon.de?

Bestelling maandag geplaatst maar voorlopig nog niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glvn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
alwinus schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 21:59:
[...]

Nokia was niet blij met hun prijs van 599, tenminste dat is wat ze zeiden op wpcentral
Vind ik maar een bizar argument, aangezien de Saturn ze ook voor 599 verkoopt. Ik vermoed dat ze gewoon wat extra winst willen halen aangezien ze via wpcentral toch makkelijk klanten ronselen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
glennvanhaeren schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 01:46:
[...]

Vind ik maar een bizar argument, aangezien de Saturn ze ook voor 599 verkoopt. Ik vermoed dat ze gewoon wat extra winst willen halen aangezien ze via wpcentral toch makkelijk klanten ronselen...
Media Markt zelfs voor 549 euro!!! :P Vanaf 15 november.

Correctie: 597 euro

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCeQbe.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-04 17:00
Toepus schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 10:19:
[...]

bron? volgens site van mediamarkt zelf 597 euro.

http://data.mediamarkt.de/angebot/vorbestellung/nokia-lumia-920-rot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-02 17:59
Ben ook eens benieuwd. Wat is nu eigenlijk de makkelijkste manier om de lumia 920 zo snel mogelijk in huis te hebben als je in België woont?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
thibaultvdb schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 11:42:
Ben ook eens benieuwd. Wat is nu eigenlijk de makkelijkste manier om de lumia 920 zo snel mogelijk in huis te hebben als je in België woont?
Hangt er vanaf waar je woont, ik persoonlijk werk in duitsland en ga hem volgende week halen daar bij de goedkoopste winkel. Je kan naar Frankrijk of Duitsland rijden als je niet te ver woont van de grens, of je kan ook via een online winkel bestellen Amazon, Cyberport enz als je geen ritje kan/wil doen.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Toepus schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 10:19:
[...]

Ben wel benieuwd waar je dat vandaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-02 17:59
Ik woon in de omgeving van leuven, dus ik denk dat Aken het dichtstbijzijnd is (ongeveer anderhalf uur rijden). Wanneer komen ze daar uit? En gaat het een rush zijn zoals bij iphones zodat je moet pre orderen, of kan ik gewoon binnen een week daar gaan rondwandelen, en er eentje kopen in de lokale telefoon winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
thibaultvdb schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:28:
Ik woon in de omgeving van leuven, dus ik denk dat Aken het dichtstbijzijnd is (ongeveer anderhalf uur rijden). Wanneer komen ze daar uit? En gaat het een rush zijn zoals bij iphones zodat je moet pre orderen, of kan ik gewoon binnen een week daar gaan rondwandelen, en er eentje kopen in de lokale telefoon winkel?
Je beste optie is dan gewoon even bellen naar een Saturn/Mediamarkt in Aken en vragen of ze het toestel binnen hebben in de kleur die jij wilt, zo ja gewoon laten opzij leggen.

Ik ga zelf mijn toestel in Berlijn halen hoop enkel dat ze op voorraad zijn deze week, mijn werk daar loopt af de 15de en ben zelf van Antwerpen als ze voor die datum niet voorradig zijn moet ik wel wachten op de release in BE/NL, of anders 3u rijden om naar Duitsland heen en terug te gaan.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Iemand de gele versie al ergens 'leverbaar' gespot?

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 442470

Phone house in Frankrijk kan je best vermijden. Als je geen Frans domicilie adres hebt krijg je geen telefoon mee...

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 442470 op 10-11-2012 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
Frijns.Net schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:12:
[...]

Ben wel benieuwd waar je dat vandaan hebt?
Is inmiddels gecorrigeerd 8)7

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gister de Lumia opgehaald welke ik had besteld bij 4Launch. Alles zoals je zou verwachten. Toestel keurig nieuw en simlockvrij. Duitse spullen erbij maar dat maakt geen probleem.

Eerste keer aanzetten zonder sim is Duits toestel maar bij stap 2 kun je de taal al aanpassen.

4Launch is dus wel een aanradertje als je hem snel wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Donstil schreef op zondag 11 november 2012 @ 12:57:
Gister de Lumia opgehaald welke ik had besteld bij 4Launch. Alles zoals je zou verwachten. Toestel keurig nieuw en simlockvrij. Duitse spullen erbij maar dat maakt geen probleem.

Eerste keer aanzetten zonder sim is Duits toestel maar bij stap 2 kun je de taal al aanpassen.

4Launch is dus wel een aanradertje als je hem snel wilt hebben.
Ik heb gehoord dat dan nog steeds sommige dingen in het duits zijn, zoals in nokia maps, etc.
Ervaar jij dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anoniem: 480250 schreef op zondag 11 november 2012 @ 13:01:
[...]

Ik heb gehoord dat dan nog steeds sommige dingen in het duits zijn, zoals in nokia maps, etc.
Ervaar jij dat?
Als je het toestel in het Duits wordt ingesteld dan moet je daarna in het menu 3Taal aanpassingen doen. Doe je dat dan is alles in het Nederlands. In het andere topic was er iemand 1instelling vergeten en had daarom wat Duitse dingen.

Ik heb hem bij het aanzetten gelijk in het Nederlands geweizigd en daardoor is het toestel ook in het Nederlands ingesteld.

Ik heb dit probleem dus nog niet gehad. Eventueel kun je die AppS verwijderen en opnieuw downloaden. Lost het ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxigan
  • Niet online
Bij 4Launch is hij alweer verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:49

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

4Launch heeft gewoon zelf een paar 920's in DLD opgehaald en 40 euro per toestel bovenop de prijs gedaan. Snap werkelijk waar niet waarom mensen daar kopen. Je kunt beter naar DLD rijden vlak over de grens en hem daar halen. Als je een zakelijke auto hebt, is dat voordeliger. Heb je geen zakelijke auto, dan komt het qua kosten net zo uit denk ik. Ik maar ik weiger mn geld uit te geven aan bedrijven die effe snel er een slaatje uit willen slaan dat de 920 hier nog niet te verkrijgen is. Dan geef ik mn geld liever aan de Duitsers.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Time is money ;) Heb liever dat ik 2 minuten naar 4launch rij en 40,- meer betaal dan dat ik helemaal naar Duitsland ga.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-05 09:07
MRELynx schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:28:
Als je een zakelijke auto hebt, is dat voordeliger.
Welja joh, laat je bedrijf opdraaien voor zo'n geintje. Want het gaat economisch toch al zo goed met Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beejee0
RoccoS schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:08:
[...]

Welja joh, laat je bedrijf opdraaien voor zo'n geintje. Want het gaat economisch toch al zo goed met Nederland.
Zo steun je de tankstations.
Dat zijn ook bedrijven hoor.
Trouwens als je werk er niet moeilijk over doet dat je privé x aantal kilometers gaat rijden maakt het niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MRELynx schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:28:
4Launch heeft gewoon zelf een paar 920's in DLD opgehaald en 40 euro per toestel bovenop de prijs gedaan. Snap werkelijk waar niet waarom mensen daar kopen. Je kunt beter naar DLD rijden vlak over de grens en hem daar halen. Als je een zakelijke auto hebt, is dat voordeliger. Heb je geen zakelijke auto, dan komt het qua kosten net zo uit denk ik. Ik maar ik weiger mn geld uit te geven aan bedrijven die effe snel er een slaatje uit willen slaan dat de 920 hier nog niet te verkrijgen is. Dan geef ik mn geld liever aan de Duitsers.
Ja ach noemen ze dat niet Marktwerking? Wij hebben wel een zakelijke auto maar ik heb voor 40,- helemaal geen zin om naar Duitsland te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 11:49

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

RoccoS schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:08:
[...]

:')

Ik heb een lease auto en die mag ik naast zakelijke km's ook prive gebruiken. En nee daar draait mijn bedrijf niet voor op. Ik betaal daar netjes 25% bijtelling voor omdat de belastingdienst een auto van de zaak als loon in natura beschouwt. Dus ik betaal er gewoon zelf voor, ook al voel ik dat niet direct in mn portemonnee.

Voor diegenen die dicht bij de grens wonen (en ik woon er niet zo heel erg gek vandaan) is het gewoon een optie om de 920 in DE te halen. Het scheelt je gewoon 40 euro. Duitsland is voor mij dichterbij dan 4Launch.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of je wacht braaf nog even tot december totdat ze in NL in de winkels liggen (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
  • Laatst online: 12-01-2024
verschil met de amerikaanse prijs is wel fors; 450dollar bij at&t (krijg je wel andere chip en at&t logo erop)
https://www.att.com/shop/...low.html#fbid=O6USzZ38mvP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
teddebraak schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:47:
verschil met de amerikaanse prijs is wel fors; 450dollar bij at&t (krijg je wel andere chip en at&t logo erop)
https://www.att.com/shop/...low.html#fbid=O6USzZ38mvP
inmiddels al een aantal keer besproken, voor mij persoonlijk zou het att logo al voldoende zijn hem niet te kopen trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-04 18:59
Anoniem: 480250 schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:01:
Of je wacht braaf nog even tot december totdat ze in NL in de winkels liggen (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Bij een zaak waar ik vandaag was zeiden ze dat ze er woensdag binnen zouden krijgen voor 500 euro... Ik had meerdere malen gevraagd of het daadwerkelijk om de Nokia Lumia 920 ging en hij bleef zeggen dat het zo was. Ik moet wel toegeven dat het Nederlands van de medewerkers daar niet perfect was, dus ik acht de kans groter dat er ergens nog steeds een communicatiefout was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Vandaag opgehaald bij 4Launch. Uit de batch van 5 witte toestellen van afgelopen week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
4Launch heeft ze dus nog steeds op voorraad ? ? Ik heb vandaag een mail gestuurd of ze de Lumia 920 deze week weer zullen krijgen, helaas nog geen antwoord op gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Zijn in duitsland ook al rode 920's te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Chester schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:07:
Vandaag opgehaald bij 4Launch. Uit de batch van 5 witte toestellen van afgelopen week.
Zijn er dan dus 4 naar tweakers gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
KaasNinja schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:10:
4Launch heeft ze dus nog steeds op voorraad ? ? Ik heb vandaag een mail gestuurd of ze de Lumia 920 deze week weer zullen krijgen, helaas nog geen antwoord op gehad.
Nee. Die waren al uitverkocht voordat ze binnen waren bij 4Launch. Je kon ze tot gisteren nog bestellen, er waren er in totaal 5 onderweg naar 4Launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ze hebben er maar 10 gehad dacht ik, eerste batch waar ik bij zat en een batch die deze week nog binnenkomt maar al verkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:05:
Ze hebben er maar 10 gehad dacht ik, eerste batch waar ik bij zat en een batch die deze week nog binnenkomt maar al verkocht is.
Ik heb em dus van die 2e batch. Die is dus al binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
duncanvdlinden schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:22:
Zijn in duitsland ook al rode 920's te koop?
Ik heb een rode uit Duitsland. Maar of er nog zijn weet ik niet.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fewips
  • Laatst online: 15-03 17:34

fewips

Huurautospecialist

Xylon schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:01:
[...]

Bij een zaak waar ik vandaag was zeiden ze dat ze er woensdag binnen zouden krijgen voor 500 euro... Ik had meerdere malen gevraagd of het daadwerkelijk om de Nokia Lumia 920 ging en hij bleef zeggen dat het zo was. Ik moet wel toegeven dat het Nederlands van de medewerkers daar niet perfect was, dus ik acht de kans groter dat er ergens nog steeds een communicatiefout was.
En waar vinden we deze zaak, of wil je die voor jezelf houden?

Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Chester schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:17:
[...]

Ik heb em dus van die 2e batch. Die is dus al binnen ;)
Ooh dat had ik even gemist,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-04 18:59
fewips schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:35:
[...]

En waar vinden we deze zaak, of wil je die voor jezelf houden?
GSM Shop was het. Ik was van plan woensdag zelf even langs te gaan, ik verwacht er niets van, maar indien ze ze om een of andere reden toch hebben zal ik het hier direct laten weten.
Pagina: 1 ... 3 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.