Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
http://gsm-telecom.marktp...%2FwHjSXle&fta_ind=1&fs=1
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Het lijkt er alleen op dat ze niet weten wat ze verkopen. Bij besturingssysteem staat AndroidGokuSsj schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:03:
Iemand van tweakers heeft hem ook al in ’Den Bosch opgehaald bij de winkel OMT Telecom. Hij staat bij hun op marktplaats voor € 639,- (is de witte). Zie:
http://gsm-telecom.marktp...%2FwHjSXle&fta_ind=1&fs=1
Zal wel foutje zijn, daaronder staat wel gewoon windows phone 8. En er zijn meer mensen die ervaring hebben met deze winkel. Dus als je al een witte wou dan is 639,- geen verkeerde prijs.mknoppert schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:27:
[...]
Het lijkt er alleen op dat ze niet weten wat ze verkopen. Bij besturingssysteem staat Android
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Ben benieuwd of ze de 15e weer nieuwe stock krijgen (zoals op veel sites wordt aangegeven).
Mmo addict.
http://www.gsmshop.nl/toestellen/nokia/nokia-lumia-900
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Ik heb enkel wel een email gestuurd naar de vestiging emden aangezien ik niet van plan ben om 150 kilometer voor niets rijden ;-)
Iemand hetzelfde gedaan / ervaringen bij de MM.de ?
Update - antwoord op mijn vraag van de MM of hij te reserveren was via e-mail:
Guten Tag Herr Hxxxxx,
vielen dank für Ihre Anfrage!
Das Nokia Lumia 920 haben wir aktuell in der farbe weiß vorrätig! Das rote ist bestellt! Bitte um kurze Rückinfo falls Sie auf das rote warten möchten!
Mit freundlichen Grüßen
[ Voor 29% gewijzigd door las3r op 14-11-2012 15:39 . Reden: antwoord MM bijgevoegd ]
Mijn reistrip is dus ietwat uitgesteld
http://data.mediamarkt.de/angebot/vorbestellung?searchkategorie=1721
Nokia 7Plus
Cyberport ook.Toepus schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:14:
MediaMarkt duitsland heeft datum pre-order verlengt van 15 nov naar 30 nov![]()
Zal wel komen doordat de batch van vandaag al weer op is.
Ik zie alleen verandering in mijn order op de site dat de verzenddatum onbekend is...
Ben dus bang dat dit ding eerder in Nederland gaat komen als dattie verzonden wordt vanuit Duitsland
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
of het gaat hier nog wat langer duren door leveringsproblemen. Wat is er aan de hand bij Nokia. Ik neem dat een nieuw toestel best populair maar zo populair valt toch ook wel mee dat dergelijke trage leveringen toch niet nodig zouden hoeven zijn.Ryceck schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:30:
Iemand hier die bij Cyberport heeft besteld, melding heeft gehad dat de verzending op 15-nov plaats zou vinden (vandaag) en tot op heden al iets heeft gehoord?
Ik zie alleen verandering in mijn order op de site dat de verzenddatum onbekend is...
Ben dus bang dat dit ding eerder in Nederland gaat komen als dattie verzonden wordt vanuit Duitsland
En meteen 30,- duurder.Toepus schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:14:
MediaMarkt duitsland heeft datum pre-order verlengt van 15 nov naar 30 nov![]()
Ook nog niks gehoord. Heb met cc besteld, dus als hij eerder ergens anders te krijgen is wordt de order gewoon geannuleerd.Ryceck schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:30:
Iemand hier die bij Cyberport heeft besteld, melding heeft gehad dat de verzending op 15-nov plaats zou vinden (vandaag) en tot op heden al iets heeft gehoord?
BALEN ALS EEN STEKKERT!
Anoniem: 442470
Yup, ik ga blij zijn als ik hem nog deze maand kan bemachtigen zucht....sundace schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:30:
Amazon.de heeft de gele doorgezet naar 22 november.... Wachten duurt lang
Ik snap wel niets van de prijzen, eerst was de 920 660€, dan 635€ en nu weer een stuk duurder (verkocht door Amazon EU S.a.r.L.)...
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 442470 op 15-11-2012 23:40 ]
In Emden (grensovergang in noord-groningen. Dat was woensdag, ik weet niet hoe dat nu is...pakakika schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:38:
Ook in de buurt van Gennep? Waar was de witte dan nog wel op voorraad?
In ieder geval heb ik de gele besteld bij Amazon.de al een tijdje terug voor 599,- Ik laat deze sowieso afleveren. Ik heb dan wel de zwarte maar ik ben zeer benieuwd naar de gele. Als ik deze mooie vind gaat de zwarte in de verkoop en zo niet dan stuur ik de gele gewoon terug
[ Voor 75% gewijzigd door alwinus op 16-11-2012 08:05 ]
Net bericht gehad dat de datum is verzet naar 29 november.Rebelhein schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:13:
Ik heb ook besteld bij cyberport. Tot gisteren stond hij op 15 nov maar nu is hij bij mij ook naar onbekend gezet.
BALEN ALS EEN STEKKERT!
Even afwachten dus de 27e wanneer ze in Nederland beschikbaar komen en kijken of ik de order door laat gaan.
Zonde iig dat we nu weer wat langer moeten wachten, erg vreemd om te zien dat Nokia zulke leveringsproblemen heeft.
Ik ben zo benieuwd naar geel. Zoals ik ergens heb gelezen, lamborghinigeel
Wat voor kleur had jij besteld? Ik heb een witte besteld maar nog geen reactie gehad. Levertijd staat wel nog steeds op onbekend.Ryceck schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 08:14:
[...]
Net bericht gehad dat de datum is verzet naar 29 november.
Even afwachten dus de 27e wanneer ze in Nederland beschikbaar komen en kijken of ik de order door laat gaan.
Zonde iig dat we nu weer wat langer moeten wachten, erg vreemd om te zien dat Nokia zulke leveringsproblemen heeft.
Rood, hoop dat deze snel op voorraad komt of dat ik in nederland er op korte termijn een kan vinden.bassio schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:17:
[...]
Wat voor kleur had jij besteld? Ik heb een witte besteld maar nog geen reactie gehad. Levertijd staat wel nog steeds op onbekend.
WIlde eigelijk voor het einde van het jaar deze nog hebben maar dat zal wel krap worden...
Als ik bij de Saturn.de kijk dan staan bij bijna alle fillialen de Lumia 920's met abo op sofort lieferbar. Alleen de gele niet. Maar er is geen voorraad voor de losse verkoop. Vreemd?
/edit: Ik heb nog een witte gevonden in de Saturn in Hamm.
[ Voor 5% gewijzigd door zonoskar op 16-11-2012 12:51 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Gemiste kans voor Nokia, nieuwe producten zijn ook impuls aankopen deze missen ze nu.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Kreeg het volgende terug:
De Nokia Lumia 920 wordt medio januari op voorraad verwacht in Nederland.
Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dat uiteraard graag.
Met vriendelijke groet,
Informatique computers en componenten BV
Leveringsproblemen zouden bij Nokia kunnen liggen, maar vermoed dat het probleem zit bij de onderdelen of het gebrek daaraan. Voornamelijk de Qualcomm S4 SoC is erg slecht leverbaar, dit is al een aantal keer voorbij gekomen voordat er ook maar 1 toestel met deze SoC op de markt kwam. Qualcomm zou tot in 2013 leveringproblemen hebben met de 28nm SoC's. De vraag is gewoonweg groter dan wat ze kunnen leveren, daarom hebben ze ook 'capaciteit ingekocht' bij Samsung naast TSMC.zonoskar schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:48:
Je zou verwachten dat Nokia ruim de tijd gehad heeft om voorraden op te bouwen tussen de aankondiging in September en de beschikbaarheid in November/December. Hoe het idd dan mogelijk is dat er weer tekorten zijn snap ik dan ook niet. Of zou men het expres doen om een hype te creeeren? Lijkt me wel dom, of willen ze dit jaar afdoen in de boeken als een slecht jaar en volgend jaar vol gaan knallen?
Als ik bij de Saturn.de kijk dan staan bij bijna alle fillialen de Lumia 920's met abo op sofort lieferbar. Alleen de gele niet. Maar er is geen voorraad voor de losse verkoop. Vreemd?
/edit: Ik heb nog een witte gevonden in de Saturn in Hamm.
Gezien de S4 (of MSM8960) in elke WP zit en ook nog eens te vinden is in de USA variant van de Galaxy S3, Ativ Tab RT en nog een paar andere Android toestellen zal het probleem van levering vermoedelijk liggen bij Qualcomm die de vraag niet aan kan.
Ik mag toch hopen dat dat een grap is, 27 november moet hij in NL aangekondigd worden en dan vrolijk pas in januari gaan leverenGotech86 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:36:
Gister een mailtje gestuurd aan Informatique wanneer ze de Lumia 920 verwachten ( je kon deze namelijk winnen op hun windows 8 launch party)
Met vriendelijke groet,

Iemand die ik ken van Microsoft noemde ook januari...dat zou echt zoooooooooo %@&#&#& zijn...Y-Foxy schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:48:
[...]
Ik mag toch hopen dat dat een grap is, 27 november moet hij in NL aangekondigd worden en dan vrolijk pas in januari gaan leveren
Iemand enig idee hoe je nu op korte termijn alsnog aan een witte lumia 920 kunt komen?
[ Voor 18% gewijzigd door bassio op 16-11-2012 16:06 ]
Gotech86 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:36:

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Saturn heeft er hier en daar genoeg volgens mijbassio schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:05:
Ik heb net mijn bestelling bij Cyberport geannuleerd. De levertijd van de witte lumia 920 is op 6 december gezet. Daar ga ik dan niet meer op wachten. Hij is overigens wel weer 50 euro duurder geworden.
Iemand enig idee hoe je nu op korte termijn alsnog aan een witte lumia 920 kunt komen?
Ja, maar dat is voor mij te ver rijden. Of versturen die ook naar Nederland?DaneV schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 17:42:
[...]
Saturn heeft er hier en daar genoeg volgens mij
Anoniem: 406530
Damn, je zou er haast spontaan van naar Duitsland gaan rijden.Gotech86 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:36:
Gister een mailtje gestuurd aan Informatique wanneer ze de Lumia 920 verwachten ( je kon deze namelijk winnen op hun windows 8 launch party)
Met vriendelijke groet,

Nope die verzenden niet naar Nederland en alleen afhalen is hier en daar nog mogelijk in de vestigingen.bassio schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 17:44:
[...]
Ja, maar dat is voor mij te ver rijden. Of versturen die ook naar Nederland?
Dat is economie, en hun goed recht. Hoge vraag betekent hogere prijzen, lagere vraag lagere prijzen. Waarom denk je dat de oudere Lumia's geen drol meer kosten?bassio schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 18:56:
Ik vraag me af hoe betrouwbaar alle leveringen nu zijn. Heb het idee dat iedereen er nu alleen maar meer aan wil verdienen..
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
In Munchen omgeving hebben ze allemaal niets meer.
Uiteindelijk een zwarte opgehaald bij een vodaphone shop for 650 euro. (En velen van deze shops hadden ze ook al niet meer op voorraad).
Mmo addict.
Bij de vodafoneshop? Verkopen die losse sim lock vrije gsm's ?Uiteindelijk een zwarte opgehaald bij een vodaphone shop for 650 euro. (En velen van deze shops hadden ze ook al niet meer op voorraad).
Anoniem: 325920
De mijne vorige week even opgehaald in Oberhausen. Vanuit de randstad goed te doen. Ik heb overigens wel even de filialen gebeld. Lang niet alle Saturn filialen hadden ze op voorraad.deuxani schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 00:18:
Ik heb de voorraden op de Duitse Saturn site in de gaten gehouden en ze zijn uptodate. Volgens mij worden ze elke ochtend ververst dus het kan zijn dat als je laat in de middag aankomt dat ze niet meer hebben. Ik had toch ook gebeld voor de zekerheid en ze hadden gelukkig nog in Gelsenkirchen. Toen ik aankwam hadden ze er nog maar 1 en die heb ik nuBen er heel erg happy mee!! En als de berichten over januari kloppen dan is het zeker een aanrader. Degene welke dichtbij zijn voor in de randstad zijn Gelsenkirchen, Marl, Hamm, Osnabruck, Bocholt, Kleve, Wesel, Munster, Oberhausen, Etc
Anoniem: 325920
Was ook in een Vodafone shop in Oberhausen. Daar hadden ze er plenty, inclusief de 820. Mij werd echter verteld dat ik ze alleen met een abonnement kon aanschaffen.Georg schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:43:
Voor degene die deze bij Mediamarkt of Saturn willen halen, bel ze even van te voren.
In Munchen omgeving hebben ze allemaal niets meer.
Uiteindelijk een zwarte opgehaald bij een vodaphone shop for 650 euro. (En velen van deze shops hadden ze ook al niet meer op voorraad).
Zelfde verhaal als destijds de 900 die tot op heden niet gekraakt/te unlocken is zonder hulp van AT&T; en dat doen ze pas na 6 maanden als de exclusiviteitsdeal is afgelopen.
Was het maar zo'n feest, dan had ik allang de 920 in huis gehad voor mijn NL Vodafone abbo
T60P Widescreen
Maw, is het een optie om de 920 daar te kopen?
Er gingen ook geruchten dat Nokia een exclusieve deal wou doen met providers en miner losse toestellen ging verkopen. Misschien zien we hier de eerste tekenen ervan. Bij de Saturn kun je (volgens de website) ook gewoon een Lumia kopen met abo, terwijl die zonder abo 1-2 weken levertijd hebben.Anoniem: 325920 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 05:33:
Was ook in een Vodafone shop in Oberhausen. Daar hadden ze er plenty, inclusief de 820. Mij werd echter verteld dat ik ze alleen met een abonnement kon aanschaffen.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Hij heeft nog een witte liggen. Helaas zocht ik een zwarte....
De zwarte ligt daar als demo model en ik heb er een laten reserveren voor 599,-
Je zit niet vast aan de koop, je wordt gebeld als die er is en dan kun je nog aangeven of je hem wel of niet komt halen. Dat heb ik voor de zekerheid even nagevraagd.
Ze konden niet zeggen wanneer die precies binnen kwamen maar hij dacht dat ik komende week wel een telefoontje kon verwachten. Voor zover ik kon zien was ik de 4e die reserveerde en verwachten ze er een stuk of 30.
[ Voor 26% gewijzigd door rvrbtcpt op 17-11-2012 14:23 ]
Damn, was ik een weekje te vroeg geweest.Frijns.Net schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 14:23:
Vandaag bij de Mediamarkt in Hertzogenrath geweest.
De zwarte ligt daar als demo model en ik heb er een laten reserveren voor 599,-
Je zit niet vast aan de koop, je wordt gebeld als die er is en dan kun je nog aangeven of je hem wel of niet komt halen. Dat heb ik voor de zekerheid even nagevraagd.
Ze konden niet zeggen wanneer die precies binnen kwamen maar hij dacht dat ik komende week wel een telefoontje kon verwachten. Voor zover ik kon zien was ik de 4e die reserveerde en verwachten ze er een stuk of 30.

Nokia 7Plus
Anoniem: 323506
Zou zeer prettig zijn! Ze hadden vorig jaar ook de lumia 800 als eerste....Anoniem: 323506 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:50:
Dinsdag 27 november worden bij de PhoneHouse speciale meubels geleverd met de Lumia demotoestellen! Lijkt me haast onmogelijk dat er dan geen toestellen in de winkel liggen dus ik denk dat ik met zekerheid kan zeggen dat die dag (of de dagen erna) de toestellen in Nederland te koop zijn :)!
http://www.phonehouse.fr/...eywords=lumia+920&x=0&y=0PolarBear schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 19:36:
Ik heb een vriend in Frankrijk wonen, weet iemand wat de prijzen zijn en of ze simlock vrij te krijgen zijn daar?
650 dus, wel alle vier de kleuren
Oh dat zou mooi zijn! Maar goed dat ik dan vandaag alvast een full body skin heb besteld bij Zagg. Bij de Phone House waar ik laatst was wisten ze me echter te zeggen dat ze de Lumia 920 niet los zouden verkopen. Is zoiets gewoon over alle filialen hetzelfde of zit daar verschil in?Anoniem: 323506 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:50:
Dinsdag 27 november worden bij de PhoneHouse speciale meubels geleverd met de Lumia demotoestellen! Lijkt me haast onmogelijk dat er dan geen toestellen in de winkel liggen dus ik denk dat ik met zekerheid kan zeggen dat die dag (of de dagen erna) de toestellen in Nederland te koop zijn :)!
Je krijgt geen telefoon mee als je geen frans domicilie adres hebt.PolarBear schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 19:36:
Ik heb een vriend in Frankrijk wonen, weet iemand wat de prijzen zijn en of ze simlock vrij te krijgen zijn daar?
Misschien een frans adres voorop opzoeken zodat je misschien toch één meekrijgt.
Ben je hier zeker van? Ik was namelijk van plan om even naar Lille te rijden deze week, maar hoopte erop dat ze geen identiteitskaart zouden vragen..Anoniem: 442470 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 23:56:
[...]
Je krijgt geen telefoon mee als je geen frans domicilie adres hebt.
Misschien een frans adres voorop opzoeken zodat je misschien toch één meekrijgt.
Multiple pc builds in progress
Ja, ben speciaal naar Roubaix (Phonhouse) geweest ervoor. Misschien was het beter verlopen indien mijn kennis van Frans een stuk beter wasmafiatounes schreef op zondag 18 november 2012 @ 13:39:
[...]
Ben je hier zeker van? Ik was namelijk van plan om even naar Lille te rijden deze week, maar hoopte erop dat ze geen identiteitskaart zouden vragen..
Mijn geduld voor een Lumia 920 is bijna op, volgende week is het ook al de 3de week dat mijn bestelling op Amazon.de staat zonder enige status wijziging...
Ioniq 5 P45
Zelfs als dat het geval zou zijn GL met de voorraadSpiller schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:10:
Binnen 2 weken is hij leverbaar, wedden?

Anoniem: 323506
Bij de PhoneHouse is nu alleen de iPhone niet los te krijgen dus het zou niet normaal zijn. Echter zou het kunnen dat de Lumia 920 exclusief bij KPN te krijgen is, dus misschien hebben ze een deal gemaakt waarbij de telefoon alleen te leasen is of iets dergelijks. Verder is er wel een verschil tussen verschillende PhoneHouse vestigingen (van de franchises bijvoorbeeld) qua acties en dergelijke. Het zou kunnen maar ik hou jullie in ieder geval op de hoogteXylon schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 22:42:
[...]
Oh dat zou mooi zijn! Maar goed dat ik dan vandaag alvast een full body skin heb besteld bij Zagg. Bij de Phone House waar ik laatst was wisten ze me echter te zeggen dat ze de Lumia 920 niet los zouden verkopen. Is zoiets gewoon over alle filialen hetzelfde of zit daar verschil in?
Mijn frans is best goed ik zal deze week eens bellen en vragen of het mogelijk is, laat het hier wel weten dan, hoop echt dat het kan want in Duitsland is de voorraad er snel door gegaan wat mijn eerste optie was om naartoe te rijden.Anoniem: 442470 schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:06:
[...]
Ja, ben speciaal naar Roubaix (Phonhouse) geweest ervoor. Misschien was het beter verlopen indien mijn kennis van Frans een stuk beter was
Mijn geduld voor een Lumia 920 is bijna op, volgende week is het ook al de 3de week dat mijn bestelling op Amazon.de staat zonder enige status wijziging...
Multiple pc builds in progress
Ah oké, bedankt voor de informatie!Anoniem: 323506 schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:55:
[...]
Bij de PhoneHouse is nu alleen de iPhone niet los te krijgen dus het zou niet normaal zijn. Echter zou het kunnen dat de Lumia 920 exclusief bij KPN te krijgen is, dus misschien hebben ze een deal gemaakt waarbij de telefoon alleen te leasen is of iets dergelijks. Verder is er wel een verschil tussen verschillende PhoneHouse vestigingen (van de franchises bijvoorbeeld) qua acties en dergelijke. Het zou kunnen maar ik hou jullie in ieder geval op de hoogte.
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 442470 op 18-11-2012 19:29 ]
Anoniem: 480250
Ik heb ook al twee keer een reactie op mijn bestelling geplaatst om de order te annuleren maar nog geen reactie gehad. Ik heb dit in het engels gedaan, misschien dat het daar aan ligt.Anoniem: 442470 schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:13:
Op Amazon.de hebben ze het al over levertijden na 24 dec...? Is het mogelijk om te annuleren bij CyberPort.de? Ik dacht om een tweede order op deze site te plaatsen.
Uit het andere topicbadluckboy schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:38:
Ik lees net op een Turkse nieuwssite dat de stocks van de Lumia 920 in Amerika, Duitsland, Australie en het midden oosten doorheen zijn in een week. Ook de Duitse Amazon bevestigd dat ze door hun voorraden heen zijn. Ook een online seller Getgoods zegt dat ze door de hoge vraag geen voorraden meer hebben.
bron: http://www.ntvmsnbc.com/id/25398827/
Ik kan Turks, gebruik google translator als je het wil lezen.
Ik heb gisteravond een email naar Cyberport gestuurd (in het engels) om te annuleren (gezien de verwachte levertijd nu in December ligt). Vanmorgen een email terug gehad dat ze de bestelling gaan annuleren. Dus blijkbaar kan het welbassio schreef op zondag 18 november 2012 @ 22:05:
[...]
Ik heb ook al twee keer een reactie op mijn bestelling geplaatst om de order te annuleren maar nog geen reactie gehad. Ik heb dit in het engels gedaan, misschien dat het daar aan ligt.
Nu alleen hopen dat ik de telefoon in Nederland enigzins op tijd te halen valt.. Is er toevallig iemand die een shop in Eindhoven weet waar de Lumia 920 al te halen is?
Ik heb vandaag ook de annuleringsbevestiging gehad. Ik ben inderdaad benieuwd wanneer hij wel weer verkrijgbaar is. Hoop nog dit jaar, en dan wel als los unbranded, unlocked toestel.svdhorst schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:01:
[...]
Ik heb gisteravond een email naar Cyberport gestuurd (in het engels) om te annuleren (gezien de verwachte levertijd nu in December ligt). Vanmorgen een email terug gehad dat ze de bestelling gaan annuleren. Dus blijkbaar kan het wel
Nu alleen hopen dat ik de telefoon in Nederland enigzins op tijd te halen valt.. Is er toevallig iemand die een shop in Eindhoven weet waar de Lumia 920 al te halen is?
Gisteren een aantal reviews gelezen/gekeken en ben nu echt verkocht!
Ik mag in Januari mijn abonnement verlengen maar zit er aan te denken sim-only te gaan en dit toestel eind dit jaar (van mijn overgebleven verlof-uren) los te kopen om zo de maandelijkse kosten wat lager te houden.
En dan natuurlijk wel de rode
[ Voor 3% gewijzigd door stimmits op 19-11-2012 16:49 ]
Haha true. Ben ook flink gewend geraakt aan die Apple devices omdat we er op het werk veel gebruik van maken. Keertje wat anders kan ook geen kwaadAnoniem: 480250 schreef op maandag 19 november 2012 @ 17:53:
Dat krijg je als er vaak gepraat wordt over de Iphone, dan weet je niet eens dat je Nokia Lumia 920 bestaat.
Weet iemand of de 920 al ergens in de buurt van Enschede te verkrijgen valt? Zou het liefst nu nog naar de MediaMarkt rijden.. Zal denk ik weinig nut hebben though..

Ben vandaag naar Media Markt Herzogenrath geweest om de Lumia 920 eens te zien en voelen hoe die in de hand ligt. Voor mij is het gewicht totaal geen probleem en de afmeting vind ik prima. Het was een zwarte (mat) uitvoering. Toestel zag er gelikt uit echter mijn mening is dat als er een rode of gele zou liggen deze meteen vlugger zouden opvallen. Jammer dat de batterij leeg was zodat ik er niet even mee kon spelen en de verkoper zei dat deze ook niet meer deed opladenstimmits schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:47:
[...]
Haha true. Ben ook flink gewend geraakt aan die Apple devices omdat we er op het werk veel gebruik van maken. Keertje wat anders kan ook geen kwaad
Weet iemand of de 920 al ergens in de buurt van Enschede te verkrijgen valt? Zou het liefst nu nog naar de MediaMarkt rijden.. Zal denk ik weinig nut hebben though..
Verder waren alle Lumia 920 verkocht op de eerste dag dat ze geleverd waren. (hadden ook niet veel gekregen) Volgens de verkoper eind volgende week weer nieuwe lading maar wist ie niet zeker.
Vreemd is dat er geen losse lumia's meer op de webshop van MM.de staan.
De 820 was wel op voorraad en staat ook op de site.
Ik denk dat ik eerst maar de 27e afwacht dan weten we wanneer ze hier leverbaar zijn.
Nokia 7Plus
Helaas is mijn voorkeur veranderd naar een zwarte maar hou mijn order nog open vanwege de prijs.
Ik ben wel bang dat hier in NL ze lumias niet los gaan verkopen en zeker niet goedkoper, enfin ik ben zelf
een KPN abonnee maar ben niet van plan om te verlengen (kan ook nog net niet) met een nieuw toestel.
Ik vraag me tevens af hoe de beschikbaarheid zal zijn in Nederland @ Launch. Kent Nokia nu al haar
productie toe aan alle regio's waar het verkocht wordt, of houden ze een stel steeds apart voor de Fase-2 uitrol landen?
Mocht er overigens iemand naar Duitsland voor een Lumia 920 rijden, en er een zwarte extra voor onder de €650 halen, zou ik erg dankbaar zijn
[Volgens mij mag ik dit volgens de regels zeggen]
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Maar dat was weer drie dagen geleden en bovendien niet erg dichtbij.quote: Argonom - WPCentral TopicEspecially because every MM in Frankfurt or Wiesbaden have the white 920 in stock... Im so impatient and waiting all the time is such a pain ...
Hoe? Welke site?Sebazzz schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:04:
Zondag besteld in Duitsland bij Microsoft Store online, en zojuist binnen.
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Ik las ook dat hij simlocked is voor tmobile en nog 2 andere, nu is dat geen probleem aangezien ik Tmobile heb maar kan ik dit dan nog wel unlocken als ik volgend jaar naar een andere provider stap?
De Surface zekerSebazzz schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:04:
Zondag besteld in Duitsland bij Microsoft Store online, en zojuist binnen.
Ik hoop zo dat je gelijk hebtSpiller schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:10:
Binnen 2 weken is hij leverbaar, wedden?
De chinese versie heeft een hoger geklokte cpu, betere gpu en het ondersteund 4LTE.Folkifoon schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:37:
Een vriend van mij gaat gaat morgen naar Hong Kong en wil er daar heen halen...Zit je zoals ik hier gelezen heb zonder garantie...En de vraag is of hij dezelfde hardware heeft. Heb iets gelezen over dat daar verschil in kan zitten...maar wel stuk goedkoper
In china hebben ze een totaal andere LTE dan die wij gaan krijgen. Ook hebben hun speciale CDMA netwerken en geen GSM/3G netwerken zoals bij ons. Er wordt een andere chip gebruikt in die uitvoering namelijk.Folkifoon schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:37:
Een vriend van mij gaat gaat morgen naar Hong Kong en wil er daar heen halen...Zit je zoals ik hier gelezen heb zonder garantie...En de vraag is of hij dezelfde hardware heeft. Heb iets gelezen over dat daar verschil in kan zitten...maar wel stuk goedkoper
Engelse telefoons zijn qua frequentie geen enkel probleem, heb zelf vaker een toestel in de UK gekocht. wel heeft de lader een ander stekkertje, kwestie van een UK-.NL adaptertje van een paar euro halen, bij HandyMan of een dergelijke shop.
Verkijk je echter niet in de simlock, een buitenlands toestel moet, om het hier te kunnen gebruiken, absoluut simlockvrij zijn. T-Mobile UK is niet hetzelfde netwerk als T-Mobile NL en aangezien het meest voorkomende type simlock de netwerk-lock is, zal dat dus niet werken.
Perfect! dan wacht ik nog even!Marly schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 23:37:
@phoenix_555:
Engelse telefoons zijn qua frequentie geen enkel probleem, heb zelf vaker een toestel in de UK gekocht. wel heeft de lader een ander stekkertje, kwestie van een UK-.NL adaptertje van een paar euro halen, bij HandyMan of een dergelijke shop.
Verkijk je echter niet in de simlock, een buitenlands toestel moet, om het hier te kunnen gebruiken, absoluut simlockvrij zijn. T-Mobile UK is niet hetzelfde netwerk als T-Mobile NL en aangezien het meest voorkomende type simlock de netwerk-lock is, zal dat dus niet werken.
Bijvoorbeeld bij at and t, maar dan wel zonder abbo.
http://www.att.com/shop/w...red.html#fbid=YNLFcsCdByD
Alleen wat betaal je dan in totaal?!?! natuurlijk niet alleen die 100 dollar die daar staat..........
[ Voor 4% gewijzigd door tijmen1 op 21-11-2012 15:27 ]
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.
Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)
Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.
Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.