Ik dacht dat alle toestellen bij att gebrand waren.
sorry, ik ben nog maar een jonge tweaker.....
Wat is ''gebrand'' ook al weer???????
Gebrand betekent dat een operator (als AT&T, T-Mobile, Vodafone, etc.) het toestel op een aantal punten aangepast heeft. Dit kan een logo op het toestel zijn of een specifieke kleur, maar ook softwarematig door toevoeging van een eigen startscherm (logo etc.) of specifieke apps en instellingen. Niet alle aanpassingen kunnen verwijderd worden of teruggezet worden naar de standaardinstellingen van een unbranded toestel.tijmen1 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:53:
sorry, ik ben nog maar een jonge tweaker.....
Bedankt, maar als de prijs lager is dan in Nederland kan ik wel leven met een logo en wat onnodige apps.
Ik kan toch wel gewoon bellen, internetten en smsen in Nederland?
Alle AT&T 920's zijn gelocked aan AT&T, die kun je dus niet op een ander netwerk (een andere SIM dus) gebruiken. Er zijn wel unlockcodes voor, maar die geeft AT&T nu dus nog niet uit. Meestal doen ze dat pas na een periode van een maand of 6. Dus uit de VS halen en gebruiken in Europa zou ik niet doen.tijmen1 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:12:
Bedankt, maar als de prijs lager is dan in Nederland kan ik wel leven met een logo en wat onnodige apps.
hmpf, jammer, dan toch maar ff wachten tot dat de prijs in Nederland onder de 500 euro is.....
toch bedankt
toch bedankt
Kun je lang wachten, zeker nu, zoals het er naar uit ziet, ze overal zo snel verkopen (of in ieder geval uitverkocht zijn).
hmmmm, dan moet ik toch maar de 820 overwegen........
maar dat is ook geen slechte telefoon
Voor welke prijs verwachten jullie die in Nederland?
€ 550 voor 820 en € 650 voor de 920 als advies denk ik, hoop in winkel voor € 50 mindertijmen1 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:20:
hmmmm, dan moet ik toch maar de 820 overwegen........maar dat is ook geen slechte telefoon
![]()
[ Voor 12% gewijzigd door Folkifoon op 21-11-2012 17:41 ]
Verwijderd
http://tweakers.net/product/317845/nokia-lumia-820/tijmen1 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:20:
hmmmm, dan moet ik toch maar de 820 overwegen........maar dat is ook geen slechte telefoon
![]()
Voor de 820 is er overigens een ander topic nodig ;-)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2012 17:27 ]
oke, dan word het toch de 820 voor mij denk ik...
bedankt!
bedankt!
Volgens mij is er ook maar alleen garantie op EU-toestellen!
Verwijderd
Vandaag zomaar eens even wat informatie proberen te winnen bij de KPN en de Phone-house. Beide zeggen dat ze het toestel gaan aanbieden.
PhoneHouse claimde : " wij zullen hem als eerste hebben, dat kan ik met zekerheid zeggen ". De medewerker zei dat hij hoopte hem half december te kunnen aanbieden maar het kon ook eerder zijn.
KPN jongedame leek niet heel goed op de hoogte. Over de releasedate kon ze me niks vertellen, ook niet of hij al dan niet exclusief bij KPN te krijgen zou zijn.
Ik hoop overigens niet dat het een exclusief Kpn toestel wordt want ze doen daar tegenwoordig alleen nog maar aan lease-toestellen.
PhoneHouse claimde : " wij zullen hem als eerste hebben, dat kan ik met zekerheid zeggen ". De medewerker zei dat hij hoopte hem half december te kunnen aanbieden maar het kon ook eerder zijn.
KPN jongedame leek niet heel goed op de hoogte. Over de releasedate kon ze me niks vertellen, ook niet of hij al dan niet exclusief bij KPN te krijgen zou zijn.
Ik hoop overigens niet dat het een exclusief Kpn toestel wordt want ze doen daar tegenwoordig alleen nog maar aan lease-toestellen.

Ik ben vandaag weer eens een boel zaken afgegaan. Vodafone, T-Mobile, KPN, Hi en verschillende losse telefoonwinkels. Eigenlijk alle winkels zeiden wel dat ze er zouden krijgen. Bij winkels van telecomproviders zeiden ze echter wel dat de kans klein was dat zij ze simlockvrij zouden verkopen. Hoogstens als ze toestellen over zouden hebben. Bij andere gewone telefoonwinkels zeiden ze dat ze ze ook simlockvrij zouden verkopen.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:19:
Vandaag zomaar eens even wat informatie proberen te winnen bij de KPN en de Phone-house. Beide zeggen dat ze het toestel gaan aanbieden.
Ik hoop overigens niet dat het een exclusief Kpn toestel wordt want ze doen daar tegenwoordig alleen nog maar aan lease-toestellen.![]()
Die samenwerking met KPN had meer betrekking op de zakelijke markt.
Ik ben werkzaam bij The Phone house en stond 1,5 week al met enige verbazing naar onze mailbox te staren, hierin stond een mailtje vanuit het hoofdkantoor dat de Lumia 920 pas medio januari! bij ons leverbaar is.. dikke tegenvaller dus
Misschien dat KPN hem eerder kan leveren omdat ik laatst las dat ze volop zaken gingen doen met Microsoft/WP toestellen? Laten we het hopen, ik ben zelf nog hopeloos opzoek naar een rode 920
Misschien dat KPN hem eerder kan leveren omdat ik laatst las dat ze volop zaken gingen doen met Microsoft/WP toestellen? Laten we het hopen, ik ben zelf nog hopeloos opzoek naar een rode 920
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee met die onzin levertijden.......wel een fail van Nokia!!
Wacht komende dinsdag even af! Het zal misschien wel meevallen, maar zorg dat je er snel bij bentVFRRijder schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:31:
Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee met die onzin levertijden.......wel een fail van Nokia!!
Kan me niet voorstellen eerlijk gezegd dat het mee gaat vallen.
Als je ziet hoe "goed" ze momenteel leverbaar zijn vanuit Duitsland waar ze een maand geleden als zijn begonnen met "leveren" dan heb ik er een hard hoofd ik dan we hier voor eind Januari kunnen gaan spreken over goede levering van de toestellen.
Nu kan/mag/wil ik graag verrast worden met een andere situatie maar ik denk dat we nog wel even tegen tekorten aankijken. Zonde, jammer en best een beetje stom van Nokia eerlijk gezegd.
Als je ziet hoe "goed" ze momenteel leverbaar zijn vanuit Duitsland waar ze een maand geleden als zijn begonnen met "leveren" dan heb ik er een hard hoofd ik dan we hier voor eind Januari kunnen gaan spreken over goede levering van de toestellen.
Nu kan/mag/wil ik graag verrast worden met een andere situatie maar ik denk dat we nog wel even tegen tekorten aankijken. Zonde, jammer en best een beetje stom van Nokia eerlijk gezegd.
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Heb die info dat het toestel pas in Januari uitkomt in BE/NL ook gehoord van een meisje dat bij Phonehouse FR werkt dus dat lijkt niet goed! Ik heb het toestel wel inmiddels en voor de anderen die het toestel willen zou ik voorstellen om gewoon een tripje Duitsland/Frankrijk te wagen, of via borderlinx of dergelijke te bestellen.
Multiple pc builds in progress
Als de L920 pas echt goed leverbaar is in Januari, dan kan Nokia het wel vergeten, de meeste mensen hebben dan al een bijvoorbeeld een 8x gekocht
Janauari is echt aan fail! Ik ben blij dat ik er al een uit Duitsland heb, maar als Nokia deze telefoon in NL/BE pas in januari echt gaat leveren hoop ik echt voor Nokia dat wij geen hoge prio verdienen.
Ik vraag me ook af wat Nokia heeft zitten doen in de 2 maanden tussen de aankondiging en de levering in Duitsland. In 2 maanden moet je echt miljoenen telefoons kunnen maken lijkt me. Of zou de levering van de Snapdragon S4 echt zo moeilijk zijn of heeft Nokia gewoon liggen slapen?
Ik vraag me ook af wat Nokia heeft zitten doen in de 2 maanden tussen de aankondiging en de levering in Duitsland. In 2 maanden moet je echt miljoenen telefoons kunnen maken lijkt me. Of zou de levering van de Snapdragon S4 echt zo moeilijk zijn of heeft Nokia gewoon liggen slapen?
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Lijkt me sterk, HTC 8x is er toch ook al?
Daarnaast lijkt het me niet een handige zet om bijv. in UK EE als exclusieve provider te hebben.
Daarnaast lijkt het me niet een handige zet om bijv. in UK EE als exclusieve provider te hebben.
Rare redenatie. Sinds wanneer weten meisjes uit Frankrijk die in een telefoonwinkel werken wanneer toestellen leverbaar worden in andere landen? Laten we nu de bijeenkomst van Nokia volgende week maar eens afwachten.mafiatounes schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:54:
Heb die info dat het toestel pas in Januari uitkomt in BE/NL ook gehoord van een meisje dat bij Phonehouse FR werkt dus dat lijkt niet goed! Ik heb het toestel wel inmiddels en voor de anderen die het toestel willen zou ik voorstellen om gewoon een tripje Duitsland/Frankrijk te wagen, of via borderlinx of dergelijke te bestellen.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Tijdens de presentatie was het toestel ook nog niet helemaal af. Gezien de 'beperkte' hands-on ervaring etc. Weet niet hoe lang ze nog bezig zijn geweest met het fine-tunen van het toestel voordat de de productie is gestart.
Als het echt januari wordt wanneer ie leverbaar wordt dan wacht ik CES en MWC nog wel even af om te zien wat er nog meer uitgebracht wordt. Voelt weer als de N8 launch all over again, april aankondigen en oktober uitleveren.zonoskar schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:36:
Janauari is echt aan fail! Ik ben blij dat ik er al een uit Duitsland heb, maar als Nokia deze telefoon in NL/BE pas in januari echt gaat leveren hoop ik echt voor Nokia dat wij geen hoge prio verdienen.

Hoewel het deels door MS kwam dat het 'niet af' was is het gewoon standaard Nokia. Altijd is het pre productie software, nooit is het meteen af en leverbaar bij een launch. De enige positieve verassing destijds was met de Lumia 800 die 2 weken na aankondiging leverbaar was, meteen de eerste telefoon die ik op ooit op launhday gekocht heb. Die 920 stel ik nog wel even uit zoals het nu lijkt.alwinus schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:23:
Tijdens de presentatie was het toestel ook nog niet helemaal af. Gezien de 'beperkte' hands-on ervaring etc. Weet niet hoe lang ze nog bezig zijn geweest met het fine-tunen van het toestel voordat de de productie is gestart.
[ Voor 30% gewijzigd door Beanie op 22-11-2012 11:55 ]
Ik zie dat er nu gele leverbaar zijn bij de Saturn...direct leverbaar staat er zie hier:
http://www.saturn.de/weba...0&langId=-3&storeId=48352
Update:
Nu alleen nog de rode met een lange levertijd....
Update:
[ Voor 12% gewijzigd door VicSmurf op 22-11-2012 14:50 ]
Ja en voor de rest is de lijst wel erg geslonken. Helaas heb ik er vorige week een zwarte besteld, ja volgende week krijgen we ze weer.
Ik geloof er niets van.
Ik geloof er niets van.
Kan je gewoon bestellen op een Nederlands adres? Wil heel graag de rode.. Heb er niet veel vertrouwen in dat de rode in Nederland uit komt voordat Duitsland hem aan me kan leveren dus zit het te overwegen.LOTG schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:00:
Ja en voor de rest is de lijst wel erg geslonken. Helaas heb ik er vorige week een zwarte besteld, ja volgende week krijgen we ze weer.
Ik geloof er niets van.
Nope is niet mogelijk. Je kan dan alleen belletje doen en ophalen.stimmits schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:32:
[...]
Kan je gewoon bestellen op een Nederlands adres? Wil heel graag de rode.. Heb er niet veel vertrouwen in dat de rode in Nederland uit komt voordat Duitsland hem aan me kan leveren dus zit het te overwegen.
Ah kijk. Weet ik dat ook weer. Ga denk ik vanavond even de telefoonwinkels af om te vragen en wellicht dat ik 'm daar reserveer.alwinus schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:32:
[...]
Nope is niet mogelijk. Je kan dan alleen belletje doen en ophalen.
Dit is echt niet iets wat alleen bij Nokia voorkomt. Ik heb het ook vaak genoeg met nieuwe telefoons van Sony (Ericsson) gehad. En Samsung eerder (weet niet hoe het met Galaxy telefoons gaat nu).Beanie schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:52:
Hoewel het deels door MS kwam dat het 'niet af' was is het gewoon standaard Nokia. Altijd is het pre productie software, nooit is het meteen af en leverbaar bij een launch. De enige positieve verassing destijds was met de Lumia 800 die 2 weken na aankondiging leverbaar was, meteen de eerste telefoon die ik op ooit op launhday gekocht heb. Die 920 stel ik nog wel even uit zoals het nu lijkt.
Zo'n telefoontje maken is niet zo simpel als het lijkt. Ik ga Nokia niet verdedigen. Ze hadden dit kunnen zien aankomen.. Maar ik denk dat het een samenloop is van een telefoon die op de valreep klaar is en misschien het onderschatten van de vraag. De productie van nieuwe technologieën als de camera, beeldscherm, processor en het simpelweg bouwen van een nieuwe telefoon heeft altijd tijd nodig om op gang te komen. Er zijn zoveel variabelen die meespelen. Daar gaat maanden, of zelfs jaren van planning aan vooraf. En dan hebben ze ook nog WP8, welke nog niet af was.
Nogmaals, ik ga ze niet verdedigen. Maar om te zeggen dat ze in twee maanden wel miljoenen telefoons hadden kunnen maken is niet helemaal eerlijk denk ik.
Waarom rare redenatie? Toen ze het mij vertelde dacht ik eerst van hoe kan zij dat weten, nadien toen ik het las een pagina terug van een mede tweaker geloofde ik het meer.PaT schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:00:
[...]
Rare redenatie. Sinds wanneer weten meisjes uit Frankrijk die in een telefoonwinkel werken wanneer toestellen leverbaar worden in andere landen? Laten we nu de bijeenkomst van Nokia volgende week maar eens afwachten.
Trouwens dat meisje was de manager van meerdere Phonehous fillialen in Frankrijk, misschien dat ze meer info had of wat dan ook.
Ze vertelde me ook dat ze gelijk wist dat ik Belg was, aangezien ze veel Belgen of Nlers over de vloer kreeg voor het toestel
Ik kan aan een zwarte 920 vodafone versie komen.. zit écht te twijfelen! Had m'n zinnen op een rode gezet maar dit gaat me allemaal te lang duren, misschien kan ik hem nu maar beter halen en evt. later verkopen als ik de kleur écht zo belangrijk vind
Echter heeft die vodafone versie wel weer een vodafone opstartscherm wat ik normaal gesproken extreem veel haat aan heb
keuzes,keuzes

Echter heeft die vodafone versie wel weer een vodafone opstartscherm wat ik normaal gesproken extreem veel haat aan heb

keuzes,keuzes
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Dan ga je en een andere kleur nemen en een branded telefoon wat je eigenlijk ook niet wil...Wacht nou even dinsdag af, misschien valt het allemaal wel mee.dreameater schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:26:
Ik kan aan een zwarte 920 vodafone versie komen.. zit écht te twijfelen! Had m'n zinnen op een rode gezet maar dit gaat me allemaal te lang duren, misschien kan ik hem nu maar beter halen en evt. later verkopen als ik de kleur écht zo belangrijk vind![]()
Echter heeft die vodafone versie wel weer een vodafone opstartscherm wat ik normaal gesproken extreem veel haat aan heb![]()
keuzes,keuzes
Deze mail krijg ik net uit Engeland;
"Dear Scholten,
We are pleased to inform you that we are now expecting more stock of the Nokia Lumia 920 to arrive on Wednesday December 5th.
Please visit the following link if you would like to place an order.
http://www.clove.co.uk/nokia-lumia-920
We will be receiving stock of the Lumia 920 in Black, Red and White. Stock is very limited again and will be allocated on a first-come, first-served basis.
The last batch of Lumia 920 stock that we received earlier this month sold out overnight so we would advise placing an order ASAP to avoid missing out.
We can confirm that this stock is SIM-free/carrier unlocked and is 4G/LTE compatible.
We will begin shipping orders as soon as stock arrives in the first week of December.
If you have already placed an order for the Lumia 920 please disregard this email.
The Clove Technology Sales Team"
"Dear Scholten,
We are pleased to inform you that we are now expecting more stock of the Nokia Lumia 920 to arrive on Wednesday December 5th.
We will be receiving stock of the Lumia 920 in Black, Red and White. Stock is very limited again and will be allocated on a first-come, first-served basis.
The last batch of Lumia 920 stock that we received earlier this month sold out overnight so we would advise placing an order ASAP to avoid missing out.
We can confirm that this stock is SIM-free/carrier unlocked and is 4G/LTE compatible.
We will begin shipping orders as soon as stock arrives in the first week of December.
If you have already placed an order for the Lumia 920 please disregard this email.
The Clove Technology Sales Team"
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Quote:
"Dear Scholten,
er staat daar op die site:
price inc vat: 520
price ex vat: 433
Wat is vat?
"Dear Scholten,
Wat is vat?

oooooh, bedankt
eigenlijk betaal je dus gewoon 520................ jammer
eigenlijk betaal je dus gewoon 520................ jammer
520 pond ja... omgerekend dus dik 650 eurotijmen1 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:29:
oooooh, bedankt
eigenlijk betaal je dus gewoon 520................ jammer![]()
Geen goede berichten iig dat de voorraad ook daar zo beperkt blijft
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Het vertaald ook vrij letterlijk:tijmen1 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:26:
Quote:
"Dear Scholten,
Wat is vat?![]()
BTW: Belasting toegevoegde waarde
VAT: Value added tax
Ik vind het geen toegevoegde waarde hebben maar goed, het moetLOTG schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:56:
[...]
Het vertaald ook vrij letterlijk:
BTW: Belasting toegevoegde waarde
VAT: Value added tax
Ik vind ontroerend goed belasting ook niet zo goed, net zo als dat ik onderwijs ook niet zo te genieten vond.
Maar ik zou inderdaad nog eens goed kijken of het wel de moeite is om hem dan uit Engeland te halen, er komt vast ook nog verzendkosten boven op.
Maar ik zou inderdaad nog eens goed kijken of het wel de moeite is om hem dan uit Engeland te halen, er komt vast ook nog verzendkosten boven op.
Het is vervelend dat hij simlocked is bij Phones4u T_T
Ik denk ook idd dat we beter even kunnen wachten tot dinsdag. Dan weten we waar we staan. Nu is het toch alleen maar gissen.Dan ga je en een andere kleur nemen en een branded telefoon wat je eigenlijk ook niet wil...Wacht nou even dinsdag af, misschien valt het allemaal wel mee.
Nokia 7Plus
Net nog even een aantal telefoonwinkels afgegaan om te informeren over de Lumia 920. Kreeg een aantal verschillende antwoorden:
The Phonehouse:
- "Geen exemplaar op voorraad en ook niet in bestelling. Geen bericht over komende levering. Ik kan je op een lijst van geinteresseerden zetten"
KPN:
- "Hebben de vraag vaker gehad. Geen exemplaarvop voorraad en geen bericht over toekomstige levering. Toestel is bij KPN niet los te verkrijgen, alleen met abonnement"
Telfort:
"Nee, maar wat dacht u van de Lumia 900 blablabla..."
T-Mobile:
"Geen voorraad, geen levering in zicht"
Hi:
"Wij gaan dit toestel niet verkopen in Hi winkels, u zou eventueel bij de Vodafone kunnen kijken"
Vodafone:
"Geen idee van levering, hou de site in de gaten. Zodra hij op de site verschijnt krijgen we hem binnen enkele dagen binnen"
Allemaal vage antwoorden dus. Ga nu naar de Mediamarkt om mezelf daar op de bel-lijst te zetten. The Hunt is on!
The Phonehouse:
- "Geen exemplaar op voorraad en ook niet in bestelling. Geen bericht over komende levering. Ik kan je op een lijst van geinteresseerden zetten"
KPN:
- "Hebben de vraag vaker gehad. Geen exemplaarvop voorraad en geen bericht over toekomstige levering. Toestel is bij KPN niet los te verkrijgen, alleen met abonnement"
Telfort:
"Nee, maar wat dacht u van de Lumia 900 blablabla..."
T-Mobile:
"Geen voorraad, geen levering in zicht"
Hi:
"Wij gaan dit toestel niet verkopen in Hi winkels, u zou eventueel bij de Vodafone kunnen kijken"
Vodafone:
"Geen idee van levering, hou de site in de gaten. Zodra hij op de site verschijnt krijgen we hem binnen enkele dagen binnen"
Allemaal vage antwoorden dus. Ga nu naar de Mediamarkt om mezelf daar op de bel-lijst te zetten. The Hunt is on!
Het lijkt wel of ze hem niet wìllen verkopen als ik de reacties in de winkels zo lees...
De meeste winkels weten nog niks omdat Nokia ook nog niks loslaat. Dit is ook altijd bij de nieuwe iPhone en op het moment dat hij geïntroduceerd is dan komt hij overal beschikbaar.
Gewoon geduld hebben en de providers zullen vanzelf met nieuws en aanbiedingen komen.
Gewoon geduld hebben en de providers zullen vanzelf met nieuws en aanbiedingen komen.
Verwijderd
Ze introduceren de Nokia Lumia pas op 27 November in Nederland. Dus nog 5 dagen wachten en dan heb je je antwoord.
Verwijderd
Bij PhoneHouse staat sinds vandaag een product 'Nokia Lumia 920 Voorinschrijving' in de kassa. Eerder vertelde ik over het demo-meubel dat de 27ste (tegelijk met persevenement) wordt geleverd en dat ik daarom verwachtte dat hij dan meteen geleverd zou worden. Als ik dit echter zo zie lijkt het erop dat 27 november de pre-orders gaan beginnen.
Ja daar weet ik alles van pre-orders. Als het net zo gaat als in Duitsland en de toestellen mondjesmaat geleverd gaan worden, denk ik dat de meeste van ons pas in januari aan de beurt zijn. Ik heb al een pre-order lopen vanaf 2 november en is inmiddels weer verplaatst naar 6 december.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 00:08:
Bij PhoneHouse staat sinds vandaag een product 'Nokia Lumia 920 Voorinschrijving' in de kassa. Eerder vertelde ik over het demo-meubel dat de 27ste (tegelijk met persevenement) wordt geleverd en dat ik daarom verwachtte dat hij dan meteen geleverd zou worden. Als ik dit echter zo zie lijkt het erop dat 27 november de pre-orders gaan beginnen.
Inmiddels ge-canceld en opnieuw een pre-order geplaatst bij http://www.poppe-electronics.nl/. Wel minstens 50 euro duurder, maar ik wil hem hebben voordat ik op vakantie ga. Poppe verzekerde mij ervan dat zij volgende week de eerste batch binnen krijgen. Als zij niet op tijd leveren zwaai ik dag met mijn handje naar nokia en zal met pijn in mijn hart hun ondergang tegemoet zien.

maran
En inmiddels allemaal weer uitverkocht.VicSmurf schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:56:
Ik zie dat er nu gele leverbaar zijn bij de Saturn...direct leverbaar staat er zie hier:
Update:
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
En weer een mailtje van Cyberport....
Is gewoon mooi klote. Mijn oude telefoon gaat met sinterklaas naar mijn nichtje en zoals het er nu naar uit ziet gaat dat niet lukken
Verwacht dat het weer een uitstel wordt
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| Sehr geehrter Herr ..........., mit dieser Mail möchten wir Sie über den aktuellen Status Ihrer Bestellung informieren. Leider hat sich eine Änderung der Verfügbarkeit eines oder mehrerer Artikel gegenüber dem angegebenen Status zum Zeitpunkt Ihrer Bestellung ergeben. Wir bitten Sie, die Verzögerung zu entschuldigen. Im Folgenden finden Sie eine Übersicht über die Artikel Ihrer ausstehenden Bestellung mit dem jeweiligen voraussichtlichen Liefertermin, soweit uns dieser bekannt ist: Kunden Nr. : xxxxxxxx Ihre Referenznr. : 100712xxxx Auftragsnummer : 100712xxxx _________________________________________________________________________________ Artikel Bezeichnung Stück Liefertermin _________________________________________________________________________________ A401-25J NOKIA LUMIA 920 GELB 1 29.11.2012 _________________________________________________________________________________ Gesamtauftrag: voraussichtlich verfügbar ab:29.11.2012 _________________________________________________________________________________ |
Is gewoon mooi klote. Mijn oude telefoon gaat met sinterklaas naar mijn nichtje en zoals het er nu naar uit ziet gaat dat niet lukken
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Wees blij, jij krijgt tenminste nog mailtjes. Ik heb het laatste mailtje gehad dat de verwachting was dat hij de 15e verstuurd zou worden. Ik begin het wachten inmiddels behoorlijk zat te wordenWim-Bart schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 01:28:
En weer een mailtje van Cyberport....
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 Sehr geehrter Herr ..........., mit dieser Mail möchten wir Sie über den aktuellen Status Ihrer Bestellung informieren. Leider hat sich eine Änderung der Verfügbarkeit eines oder mehrerer Artikel gegenüber dem angegebenen Status zum Zeitpunkt Ihrer Bestellung ergeben. Wir bitten Sie, die Verzögerung zu entschuldigen. Im Folgenden finden Sie eine Übersicht über die Artikel Ihrer ausstehenden Bestellung mit dem jeweiligen voraussichtlichen Liefertermin, soweit uns dieser bekannt ist: Kunden Nr. : xxxxxxxx Ihre Referenznr. : 100712xxxx Auftragsnummer : 100712xxxx _________________________________________________________________________________ Artikel Bezeichnung Stück Liefertermin _________________________________________________________________________________ A401-25J NOKIA LUMIA 920 GELB 1 29.11.2012 _________________________________________________________________________________ Gesamtauftrag: voraussichtlich verfügbar ab:29.11.2012 _________________________________________________________________________________
Is gewoon mooi klote. Mijn oude telefoon gaat met sinterklaas naar mijn nichtje en zoals het er nu naar uit ziet gaat dat niet lukkenVerwacht dat het weer een uitstel wordt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

hier moet je zeker voor naar de winkel ? (of kan dat ook online?)Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 00:08:
Lijkt erop dat er toch wel erg veel interesse is:
Nokia Lumia 920 Windows Phone 8 device is on strong demand and it already got sold out in many stores and online retailers. According to a Chinese news site, Nokia has got an order of about 2.5 million units of Nokia Lumia 920 which is impressive. This device was launched just 20 days back and if the 2.5 million order number is true, Nokia has got a real winner in its lineup. To put this number in comparison, Nokia sold just 2.9 million units of all Lumia devices last quarter.
http://wmpoweruser.com/report-nokia-received-over-2-5-million-units-of-orders-for-lumia-920/
Ik heb geloof ik geluk 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
vielen Dank für Ihren Einkauf vom 22.11.2012 bei Saturn online.
Im Anhang dieser E-Mail erhalten Sie Ihre Rechnung. Haben Sie bei Ihrer Bestellung eine Teillieferung ausgewählt, erhalten Sie mehrere Rechnungen für Ihre Bestellung.
Folgende Positionen aus Ihrer Bestellung wurden an Sie versendet:
Menge:
Artikelnummer:
Bezeichnung:
Einzel Preis:
Summe:
1 Versandkosten 4,99 EUR 4,99 EUR
1 1609059 Lumia 920 gelb 629,00 EUR 629,00 EUR
--------------------------------------------------------------------------------
Enthaltene MwSt: 101,23 EUR
Rechnungssumme: 633,99 EUR
--------------------------------------------------------------------------------
Zum Öffnen der PDF-Datei benötigen Sie den Acrobat Reader. Dieser steht Ihnen hier kostenlos zum Download zur Verfügung:
http://get.adobe.com/reader/
Den Status Ihrer Lieferung können Sie direkt unter folgendem Link einsehen: http://nolp.dhl.de/nextt-...o?lang=de&idc=xxxxxxxxxxx
Ihre Bestellung wurde heute an folgende Anschrift versendet:
Lieferanschrift:
adres
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Im Anhang dieser E-Mail erhalten Sie Ihre Rechnung. Haben Sie bei Ihrer Bestellung eine Teillieferung ausgewählt, erhalten Sie mehrere Rechnungen für Ihre Bestellung.
Menge:
Artikelnummer:
Bezeichnung:
Einzel Preis:
Summe:
Zum Öffnen der PDF-Datei benötigen Sie den Acrobat Reader. Dieser steht Ihnen hier kostenlos zum Download zur Verfügung:
Den Status Ihrer Lieferung können Sie direkt unter folgendem Link einsehen: http://nolp.dhl.de/nextt-...o?lang=de&idc=xxxxxxxxxxx
Lieferanschrift:
adres
De Lumia 920 categorie op de Saturn site is gereduceert tot de rode... Nog niets gehoort van mijn bestelling dus morgen ophalen verwacht ik niet te kunnen doen.
NL perspresentatie van Nokia is op 27 november en verkoopdatum is 5 december. Vanaf 5 december is de Nokia Lumia 920 officieel te koop in Nederland. Hoewel ik zelf niet uitsluit dat shops het al vanaf 3 december gaan aanbieden.
GoT, You have to love it!
Dat de perspresentatie 27 November is dat wisten we al, maar hoe kom jij erbij dat de verkoopdatum 5 december is, wat is je bron?Lisadr schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:28:
NL perspresentatie van Nokia is op 27 november en verkoopdatum is 5 december. Vanaf 5 december is de Nokia Lumia 920 officieel te koop in Nederland. Hoewel ik zelf niet uitsluit dat shops het al vanaf 3 december gaan aanbieden.
Bron? We horen het dinsdag wel....Lisadr schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:28:
Bron is Nokia zelf tijdens een telefonisch gesprek.
GoT, You have to love it!
Hoezo geluk, dit is gewoon een bestelbevestiging. Het levertijdenmailtje komt een dag laterVicSmurf schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:00:
Ik heb geloof ik geluk
Menge:
Artikelnummer:
Bezeichnung:
Einzel Preis:
Summe:
Lieferanschrift:
adres
Ihre Bestellung wurde heute an folgende Anschrift versendet: --> betekend gewoon dat je bestelling naar het volgende adres zal worden verstuurd...
22 of 27 maakt toch ook niet veel uit dan?
Als ik er nu eentje bestel wordt ie rond de 27e verzonden?
Als ik er nu eentje bestel wordt ie rond de 27e verzonden?
op 2call staat leverbaar over circa 2 weken:
http://www.2call.nl/nokia/nokia-lumia-920-black/T11631/
http://www.2call.nl/nokia/nokia-lumia-920-black/T11631/
https://wren.co/join/Devian
OMT-Telecom heeft niks op voorraad, net gebeld. Wel 2 x een 820 zegt hij.
As maandag wel 1 beschikbaar, Black en simlock vrij alleen branded toestel (VF).Wim-Bart schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:54:
OMT-Telecom heeft niks op voorraad, net gebeld. Wel 2 x een 820 zegt hij.
Tja kwestie van vraag en aanbod. Ik denk dat ze zo door de voorraad heen zijn.BounceMeister schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:36:
687 euro, die zijn gek!
maran
Zojuist voor 599 1tje op ebay besteld in wit wou eigenlijk zwart maarja wat moet dat moet. Heb hem volgende week binnen
als iemand nog wil ruilen wit vs zwart ik sta er voor open.
Ihre Bestellung wurde heute an folgende Anschrift versendet:pollie99 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:44:
[...]
Hoezo geluk, dit is gewoon een bestelbevestiging. Het levertijdenmailtje komt een dag later
Ihre Bestellung wurde heute an folgende Anschrift versendet: --> betekend gewoon dat je bestelling naar het volgende adres zal worden verstuurd...
Dat wil toch zeggen 'vandaag', en zo te zien staat er een DHL tracking link bij.
Lijkt er dan toch op dat die onderweg is.
http://www.ebay.nl/itm/12....m1497.l2649#ht_754wt_922bassio schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 19:59:
Wil je nog delen waar je hem exact vandaag gehaald hebt? Wil ook wel een witte.
Staat/stond helemaal niets over simlock? Of bestaat dat niet bij Duitse providers?
Verwijderd
Eindelijk is mijn order van de Lumia 920 op Amazon.de verzonden! Hopelijk krijg ik hem begin volgende week.
Wanneer had je hem besteld? En in welke kleur? De mijne staat daar ook al een tijdje in bestelling...Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 22:45:
Eindelijk is mijn order van de Lumia 920 op Amazon.de verzonden! Hopelijk krijg ik hem begin volgende week.
Gamertag: antikriz
Verwijderd
3 tal weken terug. Een zwarte, mijn voorkeur ging uit naar het retro grijs maar die was nergens te vinden... Een vriend die in Duitsland woont had ook nergens een grijze gezien, zowat nergens te verkrijgen... Jammer maar matt black smaakt me ook wel (spijtig dat het weer het zoveelste saaie zwart is...)cjpostma schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 22:52:
[...]
Wanneer had je hem besteld? En in welke kleur? De mijne staat daar ook al een tijdje in bestelling...
Ongeveer een week daarvoor had ik hetzelfde order maar dat heb ik geannuleerd want opeens was de Lumia 920 25€ goedkoper (635).
Moet zeggen dit kwam zeer onverwacht, laatste keer dat ik keek spraken ze van een leveringsdatum rond 25 december
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2012 23:27 ]
Onzin. Er staat dat de tel vandaag verstuurd wordt met een link naar DHL erbij. Duidelijk dat je hem binnenkort binnen hebt.pollie99 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:44:
[...]
Hoezo geluk, dit is gewoon een bestelbevestiging. Het levertijdenmailtje komt een dag later
Bah, heb een hekel aan wachten.. Gisteren nog wat winkels afgegaan maar natuurlijk tevergeefs 
Heb trouwens wel alvast mijn PC voorzien van Windows 8. Ben als programmeur heel benieuwd naar de flow van Apps tussen W8 en WP8.

Heb trouwens wel alvast mijn PC voorzien van Windows 8. Ben als programmeur heel benieuwd naar de flow van Apps tussen W8 en WP8.
Euh nee heb je mis want ik heb hem sinds vrijdag binnen, prachtig toestel.pollie99 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:44:
[...]
Verwijderd
Ik had een zwarte op ebay voor 589 afgelopen woensdag.Gotech86 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 19:47:
Zojuist voor 599 1tje op ebay besteld in wit wou eigenlijk zwart maarja wat moet dat moet. Heb hem volgende week binnenals iemand nog wil ruilen wit vs zwart ik sta er voor open.
Maar die zwarte wilde ik ook wel
Nu elke dag maar de tracker volgen...
Saturn.de geeft in email aan dat ze de gele lumia's over 3 à 4 weken pas weer verwachten
Zaterdag bij de Saturn in Aken geweest, ze hadden 6 zwarte Lumia's besteld, waarvan er al 5 van waren gereserveert. Inclusief die van mij.
Ik had al verwacht dat het meer dan een week ging duren. De persoon daar kon ook niet zeggen wanneer ze zouden binnen komen.
Toen naar de Vodafone gelopen, daar hadden ze een demo waar ik even mee heb gespeelt en ik was nog altijd tevreden over mijn keus.
Ik had al verwacht dat het meer dan een week ging duren. De persoon daar kon ook niet zeggen wanneer ze zouden binnen komen.
Toen naar de Vodafone gelopen, daar hadden ze een demo waar ik even mee heb gespeelt en ik was nog altijd tevreden over mijn keus.
Bij de Media Markt online op voorraad zo te zien:

Bron:http://www.mediamarkt.de/mcs/product/NOKIA-Lumia-920-schwarz,48353,365283,514437.html
Ben benieuwd of ik nog een telefoontje krijg van de MM Hertzogenrath over mijn gereserveerde zwarte, toen nog voor 598,- in de prijslijst.
Edit: Dat ging snel, uurtje later en de zwarte staat er al niet meer op.
De witte wel nog: http://www.mediamarkt.de/...,48353,365283,514455.html

Bron:http://www.mediamarkt.de/mcs/product/NOKIA-Lumia-920-schwarz,48353,365283,514437.html
Ben benieuwd of ik nog een telefoontje krijg van de MM Hertzogenrath over mijn gereserveerde zwarte, toen nog voor 598,- in de prijslijst.
[ Voor 32% gewijzigd door rvrbtcpt op 26-11-2012 10:36 ]
De witte is ook niet meer op voorraadFrijns.Net schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:49:
Bij de Media Markt online op voorraad zo te zien:
[afbeelding]
Nokia 7Plus
Vraagjes over Branded Lumia 920 van VF en simlock vrij:
1. Hoe zit het met de updates van Windows Phone software? Gaat dit via Vodafone dus afhankelijk van VF?
2. Kan je branded toestel uberhaupt unlocken?
3. Speciale beveiligingen tov een originele ?
1. Hoe zit het met de updates van Windows Phone software? Gaat dit via Vodafone dus afhankelijk van VF?
2. Kan je branded toestel uberhaupt unlocken?
3. Speciale beveiligingen tov een originele ?
Ook in winkels uitverkocht
Ik ben zaterdag nog een MM Herzogenrath geweest, de verkoper daar had echt geen idee wanneer ze weer "auf lager" (in voorraad) zouden zijn.
Wel even met het demo-exemplaar gespeeld, het is een fijn en supersnel toestel.
Doordat het vast zat aan de diefstalbeveiliging heb ik geen inschatting kunnen maken van het gewicht. De grootte viel me reuze mee.
Doordat het vast zat aan de diefstalbeveiliging heb ik geen inschatting kunnen maken van het gewicht. De grootte viel me reuze mee.
Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn
Net gebeld met Phone House in Enschede. De verkoper beweerde dat in heel Nederland de Lumia 920 pas januari/februari geleverd kan worden.
Scumbag Nokia.
Ben benieuwd naar de aankondiging morgen.
Scumbag Nokia.
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Bij de Vodafone hadden ze heel blij de beveiliging op de lens van de camera geplakt. Die heb ik dus zelf niet kunnen testen. Alleen de front cam. Gelukkig denkt het personeel goed natazmaniankoala schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:18:
Ik ben zaterdag nog een MM Herzogenrath geweest, de verkoper daar had echt geen idee wanneer ze weer "auf lager" (in voorraad) zouden zijn.

Vodafonewinkel in Duitsland neem ik aan?LOTG schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:22:
[...]
Bij de Vodafone hadden ze heel blij de beveiliging op de lens van de camera geplakt. Die heb ik dus zelf niet kunnen testen. Alleen de front cam. Gelukkig denkt het personeel goed na
En ja hoor die van mij is vandaag op de post gegaanGotech86 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 19:47:
Zojuist voor 599 1tje op ebay besteld in wit wou eigenlijk zwart maarja wat moet dat moet. Heb hem volgende week binnenals iemand nog wil ruilen wit vs zwart ik sta er voor open.
Edit:
Nog een mooie duitse prijs vergelijker + voorraad status je kunt hem dus al voor 585 krijgen als je wilt wachten
http://www.guenstiger.de/...kia/Lumia_920.html#preise
[ Voor 12% gewijzigd door Gotech86 op 26-11-2012 14:55 ]
Jastimmits schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:24:
[...]
Vodafonewinkel in Duitsland neem ik aan?
Heb ook maar even de Phonehouse in Rotterdam bezocht. In de computer stond inderdaad een inschrijf/reserveringslijst maar ze kon hem nog niet toevoegen, maar nog geen datum...1 nachtje en we weten meer...
Verwijderd
Ik heb na aanleiding van een post op wmpoweruser.com een bestelling voor een witte geplaatst op http://www.getgoods.de. Op dat moment was ie volgens de site op voorraad, maar inmiddels staat ie weer op 2-3 weken. Ik heb nog niet betaald, en ik vraag me nu dus af of als ik 'm nu betaal dat ik 'm dan alsnog meteen krijg (dus dat bij het plaatsen van m'n order een reservering op de voorraad is gedaan) of dat ik dan 2-3 weken moet wachten. Ik heb ze een mail gestuurd, ben benieuwd. Maar ik wacht sowieso even morgen af.
Nog even over die presentatie... Hoe laat is die nu eigenlijk? Op elke site zie ik enkel '27 november' staan.
Verwijderd
Trotse eigenaar van een zwarte lumia 920
Vrijdag verzonden bij Amazon.de vandaag al in de bus!
Mijn eerste indruk is zeer positief, prachtig toestel.
Mijn eerste indruk is zeer positief, prachtig toestel.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2012 20:52 ]
Aangezien amazon.de bij mijn bestelling van 5 november ondertussen heeft staan dat hij niet voor 24 december geleverd gaat worden, ook maar uitgeweken naar getgoods.de, wel stukje duurder en geen gratis verzorging. Maargoed, je moet wat.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 19:57:
Ik heb na aanleiding van een post op wmpoweruser.com een bestelling voor een witte geplaatst op http://www.getgoods.de. Op dat moment was ie volgens de site op voorraad, maar inmiddels staat ie weer op 2-3 weken. Ik heb nog niet betaald, en ik vraag me nu dus af of als ik 'm nu betaal dat ik 'm dan alsnog meteen krijg (dus dat bij het plaatsen van m'n order een reservering op de voorraad is gedaan) of dat ik dan 2-3 weken moet wachten. Ik heb ze een mail gestuurd, ben benieuwd. Maar ik wacht sowieso even morgen af.
Gele lumia was nog op voorraad (2-4 werkdagen), dus besteld. Betaald via paypall (gekoppeld aan creditcard, dus dubbel beveiligd).. Wel mail achteraan gestuurd. Van paypal terug naar website duurde bijna 5 minuten. Das best lang. Order staat er nu wel in. Ook per email verzocht te bevestigen dat hij echt op voorraad ismen verzonden wordt en dat ik anders de boel terug wil draaien
Ga maar uit van het slechtste, bij mij stond op handyshop.de ook dat hij geleverd kon worden. Een dag later stond hij weer op 2-3 weken. Ik dus mailen of ik hem toevallig toch in een paar dagen kon ontvangen, maar helaas.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 19:57:
Het zou zomaar kunnen en dan heb je hem een maand en dan kondigt Nokia haar nieuwe vlaggenschip, de Lumia 940 aan.jimmeh22 schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:21:
Net gebeld met Phone House in Enschede. De verkoper beweerde dat in heel Nederland de Lumia 920 pas januari/februari geleverd kan worden.
Scumbag Nokia.
XBL: MRE Inc
Als het echt januari wordt dan ga ik nog even vrolijk een paar maandjes door met wat ik nu heb om zo even af te wachten wat CES/MWC nog gaat brengen.MRELynx schreef op maandag 26 november 2012 @ 23:04:
[...]
Het zou zomaar kunnen en dan heb je hem een maand en dan kondigt Nokia haar nieuwe vlaggenschip, de Lumia 940 aan.
Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.
Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)
Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.
Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.
Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)
Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.
Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.