Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Ik heb gisteravond nog een Pox op de AH gezet, ik zal dadelijk even kijken of die al verkocht is. Als hij er nog op staat dan mag je hem wel voor weinig overnemen.Bosmonster schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 12:07:
[...]
Dilemma met de meeste Pox is dat ik net zo goed mn huidige ring kan blijven gebruiken met 200+ int...
Dan kan ik mn geld nu beter stoppen in de Trail's denk ik (of een witching hour, maar goed...)
Of nieuwe shoulders...
Legendaries blijven toch nog wel even dalen in prijs denk ik..

Goeie stats alleen lage damage, maar damage is toch niet belangrijk als offhand? Hoor graag wat jullie vinden
Je hebt eerst een goeie mainhand nodig. Een Axe of een Mace want je huidige critchance is veel te laag als ww-barb.Loev schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:44:
Ik wil graag respecen met mijn barb naar een dual wield WW barb. Ik vond vandaag een offhand die misschien leuk is.
[afbeelding]
Goeie stats alleen lage damage, maar damage is toch niet belangrijk als offhand? Hoor graag wat jullie vindenMijn char: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Loev-2488/hero/785309
Ik weet niet waar dat verhaal vandaan komt maar damage op je offhand is absoluut wel belangrijk. De stats van die axe zijn wel om van te kwijlen. Als die met 800+dps was gerold dan had je denk ik zomaar een paar honderd miljoen in je handen.Loev schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:44:
Ik wil graag respecen met mijn barb naar een dual wield WW barb. Ik vond vandaag een offhand die misschien leuk is.
[afbeelding]
Goeie stats alleen lage damage, maar damage is toch niet belangrijk als offhand? Hoor graag wat jullie vindenMijn char: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Loev-2488/hero/785309
Voorlopig maar gewoon op MP0 door gaan en hopen op wat beter spul.
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
De dps van je offhand WAS minder belangrijk. De dps van je offhand telt namelijk alleen mee bij whirlwind. Je dps van je tornado's is alleen gebaseerd op je mainhand. Het is dus inderdaad wel belangrijk maar in 1.04 was het niet zo belangrijk omdat het grootste deel van je DPS van de tornado's kwam.KneoK schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:48:
[...]
Ik weet niet waar dat verhaal vandaan komt maar damage op je offhand is absoluut wel belangrijk. De stats van die axe zijn wel om van te kwijlen. Als die met 800+dps was gerold dan had je denk ik zomaar een paar honderd miljoen in je handen.
hey , ik merk die lag ook ...Theimon schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 15:10:
Net voor de lol even Monster Power op level 1 gezet.....dat was snel gedaanCrappy barbarian met slappe gear. Wat ook niet meewerkt is de graphic lag hell sinds de release van 1.0.5.
Voorlopig maar gewoon op MP0 door gaan en hopen op wat beter spul.
btw, iemand tips voor mijn profiel?
http://tinyurl.com/9sqhpqz
die gloves staan laagst rerated, wil dat zeggen dat ik eerste die moet vervangen?
[ Voor 54% gewijzigd door SideShow op 20-10-2012 15:21 ]
Ik merkte dat mijn video settings in 1.0.5 gereset waren , waardoor een aantal opties veranderd waren die ik altijd aan/uit zet. zo stond Vsync uit , en de framerate limiter aan. probeer eens iets met die dingen te spelen , framerate limiter zorgt bij mij alleen maar voor haperingen. zet ik die uit , loopt het soepel (wel met vsync aan). ook had die gekke patch mijn geluidskanalen veranderd van 128 naar 32, heel apart. wat bij mij ook enorm heeft geholpen om het haperen te verminderen is spelen in Windowed mode (Fullscreen) ipv Fullscreen. sindsdien draait het spel eigenlijk altijd wel soepel.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Wat doet dan een 870.9dps, (185str, 11%ias (1.44 totaal), 82%CHD, socket) Mighty weapon?KneoK schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:48:
[...]
Ik weet niet waar dat verhaal vandaan komt maar damage op je offhand is absoluut wel belangrijk. De stats van die axe zijn wel om van te kwijlen. Als die met 800+dps was gerold dan had je denk ik zomaar een paar honderd miljoen in je handen.
Of zijn die minder gewild, helaas geen loh
Ik zie er 1 met 15meer dps 30minder str, maar geen toegevoegde ias voor 17,5m, die van mij zal meer waard zijn dan? Of is dat te optimistich?
[ Voor 12% gewijzigd door Sinned123 op 20-10-2012 15:29 ]
Ik ben op zoek naar mensen die keys/uberbosses willen farmen mp5-7. Ik heb zelf
3 infernal machines atm. Ik zou graag bij een party aansluiten of zelf wat opzetten kan ook.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Nivea-2148/hero/883207
Ervaring en dat je wat infernal machines hebt is wel gewenst vanaf mp5, maar niet noodzakelijk als je de gear hebt kunnen we samen ook wat farmen.
Voeg me toe op bnet : Nivea#2148
Sowieso inderdaad omdat ww nu veel belangrijker is geworden maar ik ben er zelf ook nog steeds niet van overtuigd dat de tornado's puur op je mainhand damage afgaan. Ik zal zo eens even testen met twee verschillende wapens op m'n offhand om te zien of er veel verschil zit tussen de crits.Jay-v schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 15:14:
[...]
De dps van je offhand WAS minder belangrijk. De dps van je offhand telt namelijk alleen mee bij whirlwind. Je dps van je tornado's is alleen gebaseerd op je mainhand. Het is dus inderdaad wel belangrijk maar in 1.04 was het niet zo belangrijk omdat het grootste deel van je DPS van de tornado's kwam.
Ik heb vlak voor de patch een 880 dps mighty weapon met alleen 94% chd en socket verkocht voor 16m, ze zullen nu wel iets gedaald zijn maar ergens tussen de 10m en 20m moet toch zeker wel te doen zijn.Sinned123 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 15:23:
[...]
Wat doet dan een 870.9dps, (185str, 11%ias (1.44 totaal), 82%CHD, socket) Mighty weapon?
Of zijn die minder gewild, helaas geen loh
Ik zie er 1 met 15meer dps 30minder str, maar geen toegevoegde ias voor 17,5m, die van mij zal meer waard zijn dan? Of is dat te optimistich?
De reden waarom de bovengenoemde axe zoveel zou opleveren als die 800+ dps zou doen is de combinatie van bijna perfecte LoH, perfecte lifesteal, hele hoge str roll, aardige chd roll en socket. Dat is gewoon een gouden combinatie.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 17:26
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Heb er vanmiddag toevallig eentje gekocht voor weinigKneoK schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:42:
[...]
Ik heb gisteravond nog een Pox op de AH gezet, ik zal dadelijk even kijken of die al verkocht is. Als hij er nog op staat dan mag je hem wel voor weinig overnemen.
Pox, Trails en Vile Ward binnen inmiddels! (helaas profile nog niet geupdatet..)
125K unbuffed DPS, bijna 300 base MF op MP3 en rond de 300K EHP.
Zal het nu voornamelijk moeten hebben van CHD/IAS, met andere woorden een goede Witching Hour, maar dat wordt een dure grap... En ik ben blut
Oh, ik kan wel meedoen. Heb nu momenteel 5 im's en zo 6. Zelfde oproep eventueel, indien de party vol isKarmaPolice schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 15:36:
Hey,
Ik ben op zoek naar mensen die keys/uberbosses willen farmen mp5-7. Ik heb zelf
3 infernal machines atm. Ik zou graag bij een party aansluiten of zelf wat opzetten kan ook.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Nivea-2148/hero/883207
Ervaring en dat je wat infernal machines hebt is wel gewenst vanaf mp5, maar niet noodzakelijk als je de gear hebt kunnen we samen ook wat farmen.
Voeg me toe op bnet : Nivea#2148
xiln#2787
Hopelijk worden de prijzen snel weer stabiel want mijn stash loopt over
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
michael#2678
Heb al iemand gevonden
[ Voor 11% gewijzigd door desjaak909 op 20-10-2012 17:56 ]
Movies: letterboxd
Komt goed uit, de mijne is vanmiddag al verkocht op de AHBosmonster schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 15:52:
[...]
Heb er vanmiddag toevallig eentje gekocht voor weinig
Pox, Trails en Vile Ward binnen inmiddels! (helaas profile nog niet geupdatet..)
125K unbuffed DPS, bijna 300 base MF op MP3 en rond de 300K EHP.
Zal het nu voornamelijk moeten hebben van CHD/IAS, met andere woorden een goede Witching Hour, maar dat wordt een dure grap... En ik ben blut
wil wel minimaal 2k DPS verhoging hebben en niet veel inleveren op defence. Hopelijk krijg ik een reactie
http://eu.battle.net/d3/e...lackstar-2593/hero/290499
http://eu.battle.net/d3/e...lackstar-2593/hero/290499
daarnet mijn mainhand mace (1060dps/43% crit dmg) vervangen door een skysplitter met attack speed, 180 strength, 47% crit dmg, 1030dps ... Ik denk nou dat moet toch mooi 5K dps opleveren ... blijkt dan ingame plots maar een gare 3K te zijn

In anderhalf uur verkocht voor 17m.KneoK schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 15:37:
Ik heb vlak voor de patch een 880 dps mighty weapon met alleen 94% chd en socket verkocht voor 16m, ze zullen nu wel iets gedaald zijn maar ergens tussen de 10m en 20m moet toch zeker wel te doen zijn.
De reden waarom de bovengenoemde axe zoveel zou opleveren als die 800+ dps zou doen is de combinatie van bijna perfecte LoH, perfecte lifesteal, hele hoge str roll, aardige chd roll en socket. Dat is gewoon een gouden combinatie.
Het is dat ik percee met schild wil spelen anders had ik hem zelf gehouden.
[ Voor 6% gewijzigd door Sinned123 op 20-10-2012 19:33 ]
En 2 items gekocht, Natalya ring en cloak
Allebei "gesniped" stonden ernet op voor 80 en 30 m moest alleen 30 res all totaal inleveren
Staat er trouwens nog goed ook die cloak

Snap niet hoe je teleurgesteld kan zijn over iets wat je zelf besluit te kopen. Er zijn zat goede dps, hp etc calculators online te vinden waar je precies kan zien wat het verschil zal zijn.SideShow schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:33:
hm .... dikwijls een teleurstelling als ik iets koop van AH
daarnet mijn mainhand mace (1060dps/43% crit dmg) vervangen door een skysplitter met attack speed, 180 strength, 47% crit dmg, 1030dps ... Ik denk nou dat moet toch mooi 5K dps opleveren ... blijkt dan ingame plots maar een gare 3K te zijn
De eerste Key is ook al binnen samen met een set item waar ik toch wel zeer tevreden over kan zijn:

Al met al brengt deze patch de lol in het spel weer een beetje terug. Al is het maar omdat ik nu ook weer Act 1 en 2 kan spelen. Welke naar mijn mening toch een stuk leuker zijn dan Act 3 en 4.
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
[ Voor 93% gewijzigd door Mikromanic op 20-10-2012 23:42 ]
Up
Zie hier een voorbeeld van de chd buff die ik heb gevonden.

Tja, heb zostraks een amu met 10 chc, 63 chd en 156 int gekocht... met klein beetje hulp van rmah en mijn zuurverdiende gold... wel lekker +11.4k dpsJulio-K schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 23:42:
Wacht met het kopen van een dure "high-end" (100m+) amulet, want ze hebben deze ook gebuffed. Er zijn alleen nog niet veel van. Over paar weken zullen de prijzen van de huidige flink dalen.
Zie hier een voorbeeld van de chd buff die ik heb gevonden.
[afbeelding]
De volgende, niet veel beter, paar int meer, of 15 kostte 25 mil meer.
valt me trouwens op dat character profiles totaal niet meer updaten...

[ Voor 12% gewijzigd door Darth Malak op 20-10-2012 23:56 ]
Wat zijn jullie ervaringen?
Ik zoek naar een leuke farm class die niet al te gear dependant is.
Quis custodiet custodes?
Ik weet het, het klinkt als een "those that hate apple are the ones that cant afford it" verhaaltje, maar dat is het probleem niet, ik heb eigenlijk geen zin on alle gear maar op CHD en CHC samen te stellen omdat je anders te weinig dps zou hebben.
Ik houd niet van sporadische damage, als je met 20 CHD of noem maar wat, zoveel dps zogenaamd doet, is leuk maar dat doe je niet constant, ik ben meer van de raw dps wat gewoon steady zo blijft. Zelfde geld voor Bola shot of Meteor, die delay die erin zit vind ik vervelend, geef mij maar directe damage.
[ Voor 20% gewijzigd door Bulls op 21-10-2012 01:10 ]
Ben het gedeeltelijk met je eens, maar het is nou eenmaal zou, je dps leunt erg op je chd/chcBulls schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 01:06:
Ik vind het eigenlijk jammer dat er zo veel wordt gefocust op die critical damage, het lijkt wel de belangrijkste stat te zijn in het spel. Het is leuk dat je kan critten, maar om er nou zoveel skills en items op te baseren dat het gewoon een must is het te gebruiken. Ben benieuwd hoe het zal gaan als crits niet te beïnvloeden waren.
Ik weet het, het klinkt als een "those that hate apple are the ones that cant afford it" verhaaltje, maar dat is het probleem niet, ik heb eigenlijk geen zin on alle gear maar op CHD en CHC samen te stellen omdat je anders te weinig dps zou hebben.
Ik houd niet van sporadische damage, als je met 20 CHD of noem maar wat, zoveel dps zogenaamd doet, is leuk maar dat doe je niet constant, ik ben meer van de raw dps wat gewoon steady zo blijft. Zelfde geld voor Bola shot of Meteor, die delay die erin zit vind ik vervelend, geef mij maar directe damage.
Critten doe je wel constant bij 40+% chc, vliegen de gele getallen door het scherm
Je kan het spel prima spelen met een non chd build, alleen je wilt gewoon het max uit je dps halen toch?
Tja, bola shot is nou eenmaal een granaat aan een touwtje, dus die delay is wel zo realistisch
ps: ring nummer 6.. 1 goede, rest is crap
Sure Vydra#2644Dasherman schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 00:11:
Iemand zin in keys halen?
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ik had heel graag een delay removal rune gezien voor bola, bijvoorbeeld in plaats van imminent doom, beetje minder radius en aoe dmg maar wel instant ontploffen zoals op barrels het geval is. Zie het als de Arcane Orb voor de DHJulio-K schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 01:29:
[...]
Ben het gedeeltelijk met je eens, maar het is nou eenmaal zou, je dps leunt erg op je chd/chc
Critten doe je wel constant bij 40+% chc, vliegen de gele getallen door het scherm![]()
Je kan het spel prima spelen met een non chd build, alleen je wilt gewoon het max uit je dps halen toch?
Tja, bola shot is nou eenmaal een granaat aan een touwtje, dus die delay is wel zo realistisch![]()
ps: ring nummer 6.. 1 goede, rest is crap
Goeie truuk om team play te stimuleren trouwens, die infernal machine. Het is gewoon zonde om dat alleen te doen

[ Voor 13% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 21-10-2012 02:30 ]
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
De 2e (Magda en nog iemand) was wat moeilijker. Kulle was weer een stuk makkelijker
Op bijvoorbeeld mp5, veel zwaarder dan in 1.04?
En als je doodgaat moet je dan weer helemaal opnieuw beginnen?
Heb pas 6keys gefarmt dus duurt nog even.
Dat is inderdaad erg vervelend.ReQuiem83 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 07:31:
Erg irritant dat je monder level checkbox steeds in options_>gamplay wordt gereset....moet hem steeds weer instellen zelfs als ik net een game gedaan heb....
Ik vind het ook bijzonder hinderlijk dat als je in een party zit en de game leaved je nog steeds in de party zit.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Geen last van?ReQuiem83 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 07:31:
Erg irritant dat je monder level checkbox steeds in options_>gamplay wordt gereset....moet hem steeds weer instellen zelfs als ik net een game gedaan heb....
Dit gebeurt als je in parties speelt. Ik hoor het van iedereen.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Misschien alleen als je iemand anders game joined?
[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 21-10-2012 09:55 ]
Wij speelden op MP3. Ghom is voor mij altijd lastig geweest omdat ik bij Ghom die gassen niet kan tanken. De rest viel eigenlijk op Magda na wel mee. Van alle portals maar één keer dood gegaan. Je teammaten moeten je dan reviven, want iedereen dood = einde event. Alleen er is zat ruimte om te reviven, dat is wel echt goed gedaan.Sinned123 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 02:47:
Hoe moeilijke zijn die uberbosses eigenlijk?
[ Voor 16% gewijzigd door RedHat op 21-10-2012 10:29 ]
Maareh iemand interesse om vandaag mp6-7 keys/uberbosses te doen?
Mijn Barb : http://eu.battle.net/d3/en/profile/Nivea-2148/hero/883207
Ervaring en Infernal machines zijn gewenst, niet perse noodzakelijk. Als je redelijke
gear hebt maar nog geen ervaring help ik je wel op weg.
BattleTag : Nivea#2148 add me in game
[ Voor 9% gewijzigd door KarmaPolice op 21-10-2012 11:06 ]
Ik wil wel mee doen, heb inmiddels 7 infernal machines klaar liggen, maar mijn DH gaat iets te snel dood om het alleen te doen.KarmaPolice schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 10:58:
Nogmaals een post van mij gister al een hele goede mede-tweakert gevonden hier op het forum.
Ervaring en Infernal machines zijn gewenst, niet perse noodzakelijk.
http://eu.battle.net/d3/e...c22269-2212/hero/11290959
Verwijderd
Dat is het idd. Toen ik Robbels en co joinde en de host geen MP aan had staan was het bij mij ineens ook weer uit. Even naar lopen zoeken, erg irritant.Bosmonster schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 09:53:
Heb dat vinkje nog nooit opnieuw hoeven zetten iig. Ook niet na parties...
Misschien alleen als je iemand anders game joined?
thriller schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:06:
[...]
Ik wil wel mee doen, heb inmiddels 7 infernal machines klaar liggen, maar mijn DH gaat iets te snel dood om het alleen te doen.
http://eu.battle.net/d3/e...c22269-2212/hero/11290959
ik moet nog wel 3keys farmen op act3, dan zou ik 3 infernal machines hebben.
http://eu.battle.net/d3/e...inned79-1833/hero/3185649
Verwijderd
WD is in elk geval heel erg gear dependent - de skills zijn allemaal niet zó de bom en je doet met dezelfde gear/specs minder rauwe damage dan een barbie of een DH. Maar je beestjes spelen voor tanks en dan compenseert het wel redelijk. Zonder goeie gear blijft het echter een trage bedoening om monsters te meppen, alhoewel je wel lekker lang kunt blijven leven als je je beestjes het vechtwerk laat doen. Je build is daarmee heel erg gear afhankelijk.Scallius schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 00:08:
Momenteel aan het twijfelen of ik een nieuwe Witch Doctor of een nieuwe Wizard ga levelen.
Wat zijn jullie ervaringen?
Ik zoek naar een leuke farm class die niet al te gear dependant is.
Met goeie gear kom je wel een eind op weg, De WD heeft veel skills die je INT tijdelijk boosten en daarmee je DPS flink verhogen. Ik speel thans met deze build:
http://eu.battle.net/d3/e...etterGek-2585/hero/674346
De Soul Harvest skill brengt de DPS omhoog met iets van 20%, Gruesome Feast schommelt tussen de 5% en 25% extra DPS, Grave Injustice houdt m'n life en mana op pijl en m'n countdowns binnen de perken en doordat de countdowns kort gehouden worden kan ik me permitteren de BBVoodoo regelmatig te poten voor 20% att speed en 30% damage boost, waarmee ik per saldo over de 250K dps kan komen - en dát is het moment waarop de zombie beertjes los gaan. Maar deze build werkt alleen met een flinke pickup range (ik heb meen ik 32 yards - als je het kunt zien pak je het op
Heb je toegevoegdKarmaPolice schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 10:58:
Nogmaals een post van mij, gister al een hele goede mede-tweakert gevonden hier op het forum.
Ervaring en Infernal machines zijn gewenst, niet perse noodzakelijk. Als je redelijke
Heb inmiddel weer 4 im's klaar...
Ik zie het, als je infernal machines wil doen hoor ik het wel. Denk dat ik de hele dag wel ga spelen
Als ik Diablo open en bij het inlogscherm kom kan ik 1a2 tekens van mijn password intypen voordat het scherm begint te knipperen. Erg irritant...
[ Voor 1% gewijzigd door Stefanhendrik op 22-10-2012 10:57 . Reden: Opgelost naar herinstallatie Windows en D# ]
Iemand wat tips voor me?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Makoez-2977/hero/2914651
Mijn ervaring is dat al je de keys kan farmen op dat level dat het dan ook mogelijk is de bosses om te leggen op het level in kwestie. Dit was tenminste het geval op mp5 in een team van 3 man. Wat betreft doodgaan, het is zowieso zonde om de bosses in je eentje te doen, en als je in team bent kan men elkaar ressen.Sinned123 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 02:47:
Hoe moeilijke zijn die uberbosses eigenlijk?
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Cewle Barb! haha jouw weapon throw kost dus nog maar 1 fury, das wel een leuke ranged barb setup, en met die speer een flinke bak damage ook..KarmaPolice schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 10:58:
Nogmaals een post van mij, gister al een hele goede mede-tweakert gevonden hier op het forum.
Gaat langzamehand steeds beter, merk wel dat legendaries wel goedkoper worden (afgezien va de top rolls/combo's)
Voor 1.05 lag een vile ward niet eens in mijn budget
Inmiddels 80k+ dps alleen keys willen niet droppen. Ben benieuwd naar die infernal machine gebeuren.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Bij mij gisteravond nog gedaan. Vaak uitloggen en ook echt exit uit de game wil nog wel eens helpen.Darth Malak schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:07:
worder character profiles tegenwoordig maar 1x per week geupdate?
MHW: Jay
http://eu.battle.net/d3/e...Bastard-2484/hero/1924314
Die damage klopt volgens mij niet, zit nu 47k unbuffed normaal.
Ik dacht zelf aan een of twee nieuwe wapens, maar ik weet niet welk?!
Kijk ik voor:
1) Wapens met hoge DPS + CHD
2) Wapens met minder hoge DPS + CHD + Socket (LoH of CHD gem?)
3) Iets zonder LoH, bijvoorbeeld een Echoing Fury of Fist of Az.Turrasq of een Shenlong's Fist of the Legend?
Heb nu 18M gold, wil het wel goed besteden!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Leonas-2873/hero/2954975
Btw het lijkt wel of de stats op battle.net niet geheel overeenkomen met de stats ingame van mijn character..
Dit is normaal zo ver jullie weten?
[ Voor 20% gewijzigd door pino85 op 21-10-2012 21:52 ]
Liefhebber van Tweakers
Ja, de followers geven je 1/5 van de GF en MF die je ze geeft, volgens mij geldt dit ook voor XP.schaapiej schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 14:08:
Is het altijd al zo geweest je van bijvoorbeeld een Amulet met 31% MF op je Enchantress in je stats er maar 6% bij komt? Nooit de Enchantress gebruikt en dat valt me nu ineens op..
En ja, profiles lopen achter het profiel van mijn barb is ook flink verouderd zag ik
edit: hm valt eigenlijk wel mee het is meer een beetje verouderd een dag ongeveer, maar toch niet helemaal recent
[ Voor 10% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 21-10-2012 14:40 ]
Maar wat een lousy drops zeg... 2 crappy gele items, verder niets fatsoenlijks. Heel Act 4 was slappe hap qua drops.
Ik begin hier toch wel enigszins van te balen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Toch weer een upgrade. Ook al verlies ik attackspeed dat ik eerst op mijn gloves had. Even kijken of ik dat op een ander item kan krijgen.
Begint erop te lijken
Alleen als class canon demon hunter maak je echt geen schijn van kans tegen die uberbosses zeg.
Ik ga nu is sparen voor wat leuke barb gear als ik zie hoe die overal doorheen rammen wordt ik aardig jaloers.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Grats!Darth Malak schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 15:33:
Van de laatste gold coins maar nog een vile ward op de kop getikt voor m'n WD. Leuke shoulders en amulet gekocht laatste dagen.
Begint erop te lijken... http://eu.battle.net/d3/e...weetsok-2203/hero/4413997
Mijn profile is ook voor het eerst sinds dagen weer eens geupdatet
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Aeden-2268/hero/2016952
Interessant stukje. Ik heb die passive skills ook maar eens uitgeprobeerd. Eerst had ik Vision quest die ik nu dus niet meer nodig heb. De andere 2 zijn veel beterVerwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:24:
[...]
WD is in elk geval heel erg gear dependent - de skills zijn allemaal niet zó de bom en je doet met dezelfde gear/specs minder rauwe damage dan een barbie of een DH. Maar je beestjes spelen voor tanks en dan compenseert het wel redelijk. Zonder goeie gear blijft het echter een trage bedoening om monsters te meppen, alhoewel je wel lekker lang kunt blijven leven als je je beestjes het vechtwerk laat doen. Je build is daarmee heel erg gear afhankelijk.
Met goeie gear kom je wel een eind op weg, De WD heeft veel skills die je INT tijdelijk boosten en daarmee je DPS flink verhogen. Ik speel thans met deze build:
http://eu.battle.net/d3/e...etterGek-2585/hero/674346
De Soul Harvest skill brengt de DPS omhoog met iets van 20%, Gruesome Feast schommelt tussen de 5% en 25% extra DPS, Grave Injustice houdt m'n life en mana op pijl en m'n countdowns binnen de perken en doordat de countdowns kort gehouden worden kan ik me permitteren de BBVoodoo regelmatig te poten voor 20% att speed en 30% damage boost, waarmee ik per saldo over de 250K dps kan komen - en dát is het moment waarop de zombie beertjes los gaan. Maar deze build werkt alleen met een flinke pickup range (ik heb meen ik 32 yards - als je het kunt zien pak je het op) én hoge damage output (anders gaan de vijandjes onvoldoende snel dood om wat aan grave injustice te hebben) én geen al te hoge INT (want dan is het relatieve effect van soul harvest en gruesome feast kleiner). Voorheen had ik een pet build, met veel hogere resist-all en INT en veel lagere CHC, dan werkt deze build gewoon niet goed.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Dit is me Barb (volgens mij is wapen anders nu)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Bannit-2979/hero/3310921
Stuur me ingame maar een berichtje als iemand me wil helpen
Bannit#2979
Damn da's een mond vol :-DVerwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:24:
[...]
De Soul Harvest skill brengt de DPS omhoog met iets van 20%, Gruesome Feast schommelt tussen de 5% en 25% extra DPS, Grave Injustice houdt m'n life en mana op pijl en m'n countdowns binnen de perken en doordat de countdowns kort gehouden worden kan ik me permitteren de BBVoodoo regelmatig te poten voor 20% att speed en 30% damage boost, waarmee ik per saldo over de 250K dps kan komen - en dát is het moment waarop de zombie beertjes los gaan. Maar deze build werkt alleen met een flinke pickup range (ik heb meen ik 32 yards - als je het kunt zien pak je het op) én hoge damage output (anders gaan de vijandjes onvoldoende snel dood om wat aan grave injustice te hebben) én geen al te hoge INT (want dan is het relatieve effect van soul harvest en gruesome feast kleiner). Voorheen had ik een pet build, met veel hogere resist-all en INT en veel lagere CHC, dan werkt deze build gewoon niet goed.
Ik had gezien dat de abilities van Witch Doctors er wel echt grappig uitzagen, die stacking zombies die dan omvallen enzo, dat vind ik meestal toch wel humor
Nu was het alleen zo dat ik een paar filmpjes had gezien van wizards, die dan één of andere form hadden (Archon Build) wat er echt zo ubertof uit zag, alleen was die build weer gear dependant
Beiden zien er leuk uit, maar ik zie het ook weer niet zo zitten om 2 classes naar 60 te levelen
Heb een 10 tal runs gedaan en van de eerste twee keys nu 1 exemplaar
Tag: MadxCat#1754-----D3 Armory-----Diablo Progress
Ik kan alle emeralds craften. Hoef daar geen extra vergoeding voor.desjaak909 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:29:
Is er iemand online die de radiant star emerald kan craften voor een kleine vergoeding?
michael#2678
Heb al iemand gevonden
Wel graag de gems aanleveren op een zo'n hoog mogelijk niveau.. Anders zit ik een dag te klikken ^^
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Iemand specifiek voor de derde key en het plan op Act4??ChUcKiE schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:36:
Iermand zin om wat key runs te doen op MP2/3 en uiteindelijk ook het plan proberen te bemachtigen??
Heb een 10 tal runs gedaan en van de eerste twee keys nu 1 exemplaar
Niet slecht..Bosmonster schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:02:
[...]
Grats!
Mijn profile is ook voor het eerst sinds dagen weer eens geupdatet
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Aeden-2268/hero/2016952
Verwijderd
Ik had gisteren een elite pack met 2 slechte gele items en wat gold, niet eens andere items.Ramzzz schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 15:19:
Zojuist redelijk gemakkelijk Diablo neergeklopt op INF in een Barb/Barb/DH/DH-party.
Maar wat een lousy drops zeg... 2 crappy gele items, verder niets fatsoenlijks. Heel Act 4 was slappe hap qua drops.
Ik begin hier toch wel enigszins van te balen.
Van mij mogen ze toch wat vaker fatsoenlijke loot laten vallen, hoeft niet eens legendary te zijn, maar je blijft daardoor wel langer gemotiveerd om te blijven spelen. Wat ik nu doe is spelen voor gold en daarvan dan op het AH rondkijken of er wat te halen valt.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dat is idd waar ik nu aan zit te denkenDarth Malak schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 17:19:
[...]
Niet slecht..jij zou als je jungle fort, spirit vessel zou droppen nog een enorme dps boost kunnen hebben met feast of grave injustice... Je hebt voldoende dps en vit hiervoor.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ik zou voor grave injustice én gruesome feast gaan. Je hebt al de pickup radius ervoor. De lagere cooldowns door grave injustice geven naar mijn mening meer survivability dan jungle fort en spirit vessel bij elkaar en met gruesome feast zit je eigenlijk ook nooit zonder mana.Bosmonster schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 17:25:
[...]
Dat is idd waar ik nu aan zit te denkenDie 15% zet ook niet echt zoden aan de dijk.
Yep, heb er straks ook even mee rondgelopen. Ook al heb ik niet de dps van Bosmonster heb ik genoeg om het het waard te maken.MicScott schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 17:29:
[...]
Ik zou voor grave injustice én gruesome feast gaan. Je hebt al de pickup radius ervoor. De lagere cooldowns door grave injustice geven naar mijn mening meer survivability dan jungle fort en spirit vessel bij elkaar en met gruesome feast zit je eigenlijk ook nooit zonder mana.
Add mij maar
Zou een Echoing Fury echt een grote dps boost geven? Ik ben namelijk op zoek naar upgrades voor mijn char, alleen zou zo even niet weten wat ik het beste zou kunnen vervangen en voor wat.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/RedHat-2846/hero/323619
[ Voor 63% gewijzigd door RedHat op 21-10-2012 18:53 ]
Ik zit met een dilemma waar jullie mij hopelijk mee kunnen helpen, het gaat om het volgende:
Al enige tijd speel ik met mijn WW barb met een trage AXE (1.36).

Geadviseerd wordt echter om met een WW zeker na patch 1.0.5 om een snel wapen als offhand te gebruiken.
Toen liep ik vandaag tegen het volgende wapen aan:

Ik verlies echter al mijn LOH als ik dit wapen gebruik en heb dan alleen nog LS op mijn wapen en belt.
Tot dusver gaat het prima op MP5 & 6, en zijn heel soms mijn resistances een probleem.
Heeft iemand hier op Tweakers misschien ervaring met het spelen met alleen LS?
Welk wapen denken jullie dat beter is (ga met de dagger 3K dps achteruit, maar het wel meer VIT)?
Nog wat extra info:
http://imgbox.com/g/0JpSGvnHgV
Alvast bedankt!
hmm.. nou ja.. in ieder geval er zijn reflect damage combos die volgens mij niet helemaal goed meescalen met de MP level ..
[ Voor 24% gewijzigd door Darth Malak op 21-10-2012 18:57 ]
Dus die combo LoH+LL is wel belangrijk, maar tevens erg lastig.... cq duuuuuur
Dude! epic hellfire ring
[ Voor 14% gewijzigd door Vandread op 21-10-2012 19:04 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
De kans op een nachtmerrie combinatie word daardoor kleiner.
850loh is blijkbaar voldoende.
Gaan er nog mensen uberbosses doen?
Ik heb net mijn derde infernal machine verzameld.
En wil het voor het eerst gaan proberen.
Voeg mij maar toe ik het straks ook genoeg voor 3x infernal machineSinned123 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 19:17:
reflect vind ik juist niet erg
De kans op een nachtmerrie combinatie word daardoor kleiner.
850loh is blijkbaar voldoende.
Gaan er nog mensen uberbosses doen?
Ik heb net mijn derde infernal machine verzameld.
En wil het voor het eerst gaan proberen.
DarkAngel#2829
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Zijn er nog anderen die interesse hebben.
Ik speel alleen met LL op het moment. Ik zit op 114k selfbuffed dps, zo rond de 140k met WotB en heb 5,6% LL. Buffed is mijn laagste resist 740 met 7900 armor. Daarnaast heb ik een flinke attack speed, op m'n main zit ik op 2,23, offhand 2.54 (effective, dus niet weapon speed zelf).dx5314 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 18:53:
Goedenavond,
Ik zit met een dilemma waar jullie mij hopelijk mee kunnen helpen, het gaat om het volgende:
Al enige tijd speel ik met mijn WW barb met een trage AXE (1.36).
[afbeelding]
Geadviseerd wordt echter om met een WW zeker na patch 1.0.5 om een snel wapen als offhand te gebruiken.
Toen liep ik vandaag tegen het volgende wapen aan:
[afbeelding]
Ik verlies echter al mijn LOH als ik dit wapen gebruik en heb dan alleen nog LS op mijn wapen en belt.
Tot dusver gaat het prima op MP5 & 6, en zijn heel soms mijn resistances een probleem.
Heeft iemand hier op Tweakers misschien ervaring met het spelen met alleen LS?
Welk wapen denken jullie dat beter is (ga met de dagger 3K dps achteruit, maar het wel meer VIT)?
Nog wat extra info:
http://imgbox.com/g/0JpSGvnHgV
Alvast bedankt!
Hiermee is Act 3 MP5 geen enkel probleem. Alleen molten is gevaarlijk voor mij, daar moet ik meer kiten, alle overige affixes kan ik gewoon omheen blijven draaien. Ik ga denk ik op zoek naar 200+ extra fire resist of een item met 400 of 500 LoH als backup.
Absoluut. Heb nog 3 infernal machines liggen.Sinned123 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 19:21:
ok toegevoegd
Zijn er nog anderen die interesse hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door KneoK op 21-10-2012 19:39 ]
Verwijderd

De hand crossbow is de vijfde Dawn die ik vind
De set-source:

14,5 K dps meer maar ben benieuwd wat ie oplevert als ik hem verkoop....

Mensen die willen joinen? is de enige portal die ik had
*vol*
[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 21-10-2012 20:15 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Die doe ik normaal ook (of MP4 tegenwoordig soms). Vanavond ben ik wel even aan het experimenteren met andere passives.RedHat schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 20:44:
Er zijn echt weinig leuke games vanavond zegHet liefst run ik A3 op MP3. Maar er zijn maar weinig mensen die dat leuk vinden of al niet in een volle party zitten.
Aeden#2268
Voor mij betekend dubbel de drops nogsteeds: dubbel niks is ook niks
Ik loop met m'n demon hunter ook met 300% MF rond, maar haalt geen hol uit.
The problem is in the part of your brain that handles intelligence.
Skorn's zijn relatief betaalbaar :-) De echte coole 1H wapens betaal je je scheel aan
Ik spaar altijd de ilvl63's op totdat ik een legendary vind, sinds de nieuwe 1.05 patch nooit verder dan halverwege de 2e regel gekomen.
Nu zit de hele tab bijna vol :x
Keys gingen de afgelopen dagen ook beter dan vandaag.
2handers zijn per definitie traag, ik denk dat monk wel de juiste skills heeft om een traag wapen te gebruiken.De_Bastaard schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 21:01:
Pakt een 2H wapen overigens beter uit als 2x 1hander voor een Monk?
Skorn's zijn relatief betaalbaar :-) De echte coole 1H wapens betaal je je scheel aan
Even geen rekening houdend met eventuele proc skills als je daar van afhankelijk bent.
Met mijn barb probeerd ik het liever niet (of je moet WW gebruiken)
[ Voor 50% gewijzigd door Sinned123 op 21-10-2012 21:04 ]
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.