Denman schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 22:55:
Hoe kijken jullie eigenlijk op een snelle manier naar items die droppen en wat ze eventueel waard kunnen zijn? Ik ben inmiddels PL 31, maar weinig noemenswaardige drops kunnen zien. Ik pak wel alles wat rare is op, en dat filter ik dan weer op lvl 63, en als er dan CHC en CHD op zitten, tja dan is het natuurlijk al snel goed, maar helaas gebeurt dat niet zo vaak. Ook probeer ik nog wel naar Reduced Level Requirement te kijken, maar in de haast ben ik bang dat ik items nog wel eens te snel verkoop, zeker als het geen lvl 63 is.
Ik maak op deze manier nog weinig geld, heb 2 miljoen en dat is natuurlijk een lachertje, zeker als ik eens keer wat leuke items wil gaan komen om mijn 150k DPS te buffen
Overigens nog een 2e vraag... bij welke PL beginnen de leuke drops?
Mijn evaring op hardcore:
Bij mij is ongeveer 1 op de 25 rares tussen de 1m en 5m waard. De rest wordt gesalvaged of gaat naar de vendor.
Qua legendaries is het heel erg verschillend. 9 van de 10 zijn crap, de overige 1 kan vervolgens zo rollen:
70% kans op matige kwaliteit.
25% kans op goede kwaliteit.
5% kans op uitstekende kwaliteit.
Ondertussen heb ik over de afgelopen twee weken al 25 a 30 legendaries gevonden waarvan twee wel erg lekker waren. De ene was een IK chest met mooie stats welke ik had verkocht voor 80 mil en dan gisteren een hele mooie manticore gevonden welke waarschijnlijk boven de 500m zal verkopen, maar dan kan wel even duren met dure items zoals deze.
Ook kun je dingen door verkopen op de AH. Zo kocht ik eens een Spectrum sword voor 100m en verkocht deze een dag later voor 250m

dx5314 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 07:17:
Gisteravond een productief en leuk avondje gehad met het levellen van HC ALTS!
Met behulp van Vuurzee/Retlaw is mijn Monk naar level 50 gegaan, en is Sirian met zijn barb level 60 geworden, daarnaast ook nog een fransoos uit mijn lijst gelevelled naar level 57.
Later nog op MP10 een begin gemaakt met mijn WD (samen met Vuurzee) en deze is inmiddels level 15.
Hopelijk vanavond mijn monk naar 60 brengen, en misschien weer een stuk verder met de WD

Wizard, demon hunter en withc doctor kreeg ik allemaal erg snel naar 60. Dat komt omdat ze allemaal AoE damage kunnen doen om lekker snel met OP gear exp te verzamelen. Monk ging wat trager maar was nog wel te doen. De grootste ramp was barb omdat die zo sloom is duurde het echt onwijs lang voordat ik die op 60 kreeg.
Mocht je die eerste drie genoemde classes levelen moet je gewoon een beetje goedkope OP gear kopen en dan een beetje monster power toevoegen, voila u bent 60 in no-time
Aanraders voor exp farmen zijn:
Act 1: Crypt of the Ancients, zodra je sterk genoeg bent lekker op MP10 spelen.
Act 3: Keeps, en wederom zodra je het aan kan lekker op MP10 spelen.
Wat je basicly doet is starten in CotA, lvlup, lvlup,lvlup MP10 aanzetten, lvlup,lvlup,lvlup, verhuizen naar act 3 keeps, lvlup, lvlup lvlup, MP10 aanzetten, lvlup, lvlup, lvlup, next difficulty (normal -> nightmare -> hell -> inferno).
[Voor 30% gewijzigd door Sir_Hendro op 31-07-2013 08:47]