Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:19
Vandread schreef op maandag 22 juli 2013 @ 10:36:
edit: puntje 2: oops :| dat is lekker :s ander modem/router proberen?
Andere modem wordt lastig denk ik. De enige oplossing zou een softwarematige bandwidth limiter zijn die op haar pc. Alleen ziet zij dat niet zo zitten, vinger weg van mijn computer! Als ik dingen bij haar installeer wordt de situatie een grotere nachtmerrie dan HC Belial inferno op MP10 :P

Momenteel doen we het zo dat als ik speel dat zij even van te voren moet melden dat ze iets wil uploaden zodat ik naar town kan gaan of gewoon even uitloggen. Echter was ze het gisteren even vergeten te melden. Gelukkig zat ik niet midden in een battle maar had wel net mijn NV5 stacks opgebouwd om naar ponyland te gaan. ;w

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinalar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-10-2022
hm, die leeching zombiedogs zal ik is bekijken. Wsl wel nuttiger dan de damage reduce nu mijn HP en AR een pak hoger is.

Die vampire bats, gaan die genoeg damage doen? Zombie bears is mijn massive dps boost voor elites/rares/bosses sneller neer te halen :)

Heb met mijn wizard is een enorm lange diablo fight gehad nadat ik een rare build had samengesteld. Dood ging ik niet, maar deed ook totaal geen damage meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze week mijn eerste 50M+ item gevonden, en het was gewoon een leuke upgrade voor mezelf!
http://www.diabloprogress.com/item/37702089

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinalar schreef op maandag 22 juli 2013 @ 11:08:
hm, die leeching zombiedogs zal ik is bekijken. Wsl wel nuttiger dan de damage reduce nu mijn HP en AR een pak hoger is.

Die vampire bats, gaan die genoeg damage doen? Zombie bears is mijn massive dps boost voor elites/rares/bosses sneller neer te halen :)

Heb met mijn wizard is een enorm lange diablo fight gehad nadat ik een rare build had samengesteld. Dood ging ik niet, maar deed ook totaal geen damage meer :D
Bats doen 385% dmg, dus zal wel aardig zijn :)

Vraag mij dan ff mee :P heb em uiteindelijk ook gedaan in een public met een andere wizard, peanuts natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 14:42
Vandread schreef op maandag 22 juli 2013 @ 09:45:

@njay, dat jij mp2/3 redt verbaast me al.... kijk eens naar wizard builds en guides op youtube, dan weet je waar je op moet letten, want sub level 60 gear slaat natuurlijk nergens op.
Zal ik eens doen, ik verbaas me ook dat ik MP2 wel red maar goed zit nog erg in het begin in act 1 :P

:)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Ik ga vanmiddag ook maar eens Diablo 3 aanschaffen :D Lijkt me echt een tof spel. Iemand wat beginners tips? Waar op te letten als je net gaat spelen? Enigste spel wat er op lijkt dat ik heb gespeeld is Torchlight 2 :L Iemand wat noob tips? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thorgal21 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 11:29:
Ik ga vanmiddag ook maar eens Diablo 3 aanschaffen :D Lijkt me echt een tof spel. Iemand wat beginners tips? Waar op te letten als je net gaat spelen? Enigste spel wat er op lijkt dat ik heb gespeeld is Torchlight 2 :L Iemand wat noob tips? :p
De enige nuttige beginnerstip is: geniet ervan! ;)

Het is toch eerst vanalles uitproberen tijdens je eerste doorloop van het spel. Die tips komen wel als je level 60 bereikt. Voor die tijd is het niet zo belangrijk wat en hoe je het doet.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 22-07-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

thorgal21 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 11:29:
wacht even tot het mooie weer voorbij is. Als je eenmaal begint, wil je niet meer stoppen!!!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennaertP
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09-2023
Ook maar op de hardcore zelf found tour gegaan ;)!

www.twitch.tv/lennaert

mocht je geinteresseerd zijn kan je me daar zien levelen ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vermoed dat mijn self found hc monk deze maal een survivor is. Flinke bak vit en ik speel voorzichtiger. Ik zie mijn health nu nauwelijks meer droppen op MP10 Normal.

't is overigens voornamelijk dankzij de self found donaties van desjaak909 dat ik hem zo uit heb kunnen rusten, anders zou ik misschien wel weer de sjaak zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Deadsmell schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 07:34:
Ik vermoed dat mijn self found hc monk deze maal een survivor is. Flinke bak vit en ik speel voorzichtiger. Ik zie mijn health nu nauwelijks meer droppen op MP10 Normal.

't is overigens voornamelijk dankzij de self found donaties van desjaak909 dat ik hem zo uit heb kunnen rusten, anders zou ik misschien wel weer de sjaak zijn. :P
Ziet er goed uit, ik ben jaloers op jullie twee O+

Ik heb gisteren nog 3 rondjes inferno ponies gedaan zonder iets te vinden en daarna act 1 op mp2 gegespeeld. Dit heeft mij toch wel aardig wat exp gegeven waardoor ik nu op para 27 zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 14:42
Vooral fields of misery op MP2 inferno met archon is lekker easy xp grinden :D

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Hendro schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 07:43:
[...]

Ziet er goed uit, ik ben jaloers op jullie twee O+

Ik heb gisteren nog 3 rondjes inferno ponies gedaan zonder iets te vinden en daarna act 1 op mp2 gegespeeld. Dit heeft mij toch wel aardig wat exp gegeven waardoor ik nu op para 27 zit :)
Hoe ver ben jij inmiddels met je self found karakter? Belial ook al voorbij toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb gisteren een nieuwe offhand voor mijn whirwind-barbarian gekocht. Ik weet nu alleen niet zo goed meer of ik er nu op vooruit ben gegaan of niet.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zwmxlm5.jpg

Ik had de linker en heb de rechter gekocht. Mijn idee was dat die hogere DPS, meer STR en bovendien bonus VIT die 20% CHD wel waard waren. Maar. Ik kocht de linker voor 12 miljoen en verkocht de rechter (binnen een mum van tijd) voor 45 miljoen! Was mijn nieuwe post een koopje, of heb ik per abuis een downgrade gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarvoor heb je dus dps & ehp calculators. Laad beide eens in www.d3rawr.com en je hebt je antwoord. Nooit op de gok kopen. ;)

VIT op een wapen bemoeilijkt het upgraden trouwens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Deadsmell schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 08:30:
[...]

Hoe ver ben jij inmiddels met je self found karakter? Belial ook al voorbij toch?
De laatste meer bezig geweest met mijn main char dan met mijn challenge char. Moet binnenkort ook maar eens verder gaan ja :D

Dafuq?!! 8)7
Kijk het profiel van deze gozer eens:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kelzar-2997/hero/26091574

Hoe krijgt hij het voor elkaar 5 hardcore chars te hebben met allemaal para 90? Wat is zijn geheim? _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door Sir_Hendro op 23-07-2013 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennaertP
@luh-3417

Ik neem aan dat je rend gebruikt als whirlwind barb zijnde?
Zo ja dan ben je er flink op achteruit gegaan.
Hoezo dit? Dit komt doordat rend wordt berekend op de black damage (min-max) waarbij je vorige dagger dit wel had en de nieuwe niet. Verder zal ik nooit voor een dagger gaan door je passives maar altijd voor een axe door de critchance.

@sir hendro

Vergeet niet dat er een tijdje terug een leuke bug was waardoor je afk kon levelen bij brawling met witch docters. Hier hebben veel mensen van hardcore gretig gebruik van gemaakt. Dit zegt natuurlijk niet of hij dit wel of niet gebruikt heeft maar een leuk gezicht zijn die level 90's wel ;)!

[ Voor 30% gewijzigd door lennaertP op 23-07-2013 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Nee, ik gebruik geen Rend. Ik heb bash, sprint, whirlwind, war cry, battle cry en wotb. Als mainhand heb ik een mace, dus daar krijg ik die 10 CC van. Voor offhand telt dat niet toch?

Volgens die handige DPS-calculator (thanks) ben ik er 188496 EHP en 4103 DPS op vooruit gegaan. Alleen als ik tDPS selecteer, ben ik er juist op achteruit gegaan. tDPS staat voor True DPS, begrijp ik, maar wat houdt dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 08:51:

VIT op een wapen bemoeilijkt het upgraden trouwens wel.
Mwah, ik heb opzettelijk een dikke vit offhand gekocht. Die zijn redelijk goedkoop en levert me uiteindelijk netto meer op dan dat proberen op andere items te krijgen. Tis altijd een beetje suf om te zien dat iemand een duur wapen met str koopt en vervolgens vit-gems gaat gebruiken. Voor veel minder geld kun je uiteindelijk hetzelfde of zelfs beter bereiken.

Magoed, met de vit die ik krijg uiteindelijk uit para-levels kan ik die hele bak vit in z'n geheel missen als het goed is.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 23-07-2013 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 09:27:
Nee, ik gebruik geen Rend. Ik heb bash, sprint, whirlwind, war cry, battle cry en wotb. Als mainhand heb ik een mace, dus daar krijg ik die 10 CC van. Voor offhand telt dat niet toch?

Volgens die handige DPS-calculator (thanks) ben ik er 188496 EHP en 4103 DPS op vooruit gegaan. Alleen als ik tDPS selecteer, ben ik er juist op achteruit gegaan. tDPS staat voor True DPS, begrijp ik, maar wat houdt dat in?
True dps is gebaseerd op dat breakpoint systeem en toont je werkelijke damage output, inclusief tornadoes. Voor ww barbs is deze waarde veelzeggender dan de gewone dps waarde, omdat die voor bepaalde builds (waaronder ww) niet volledig genoeg is. Dit topic geeft je daar wat meer info over.

Bosmonster schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 09:34:
[...]

Mwah, ik heb opzettelijk een dikke vit offhand gekocht. Die zijn redelijk goedkoop en levert me uiteindelijk netto meer op dan dat proberen op andere items te krijgen. Tis altijd een beetje suf om te zien dat iemand een duur wapen met str koopt en vervolgens vit-gems gaat gebruiken. Voor veel minder geld kun je uiteindelijk hetzelfde of zelfs beter bereiken.

Magoed, met de vit die ik krijg uiteindelijk uit para-levels kan ik die hele bak vit in z'n geheel missen als het goed is.
Goedkoop? Hm, ik dacht altijd dat die 'onbetaalbaar' waren. Misschien interessant voor andere karakters die ik nog moet levellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ok, dat er iets aan de hand was met 'black damage' items wist ik, maar ik lees op die DPS-calculator nu:

* When dual-wielding, WW tick frequency depends on the weapon you are about to swing before using WW.

en:

* When dual-wielding, tornado tick frequency depends on the attacks per second (aps) of the last weapon swung before using Sprint.

Betekent dit dat je er als WW-barb dus rekening mee moet houden welk wapen je als laatste gebruikt hebt voordat je gaan spinnen als je echt maximale DPS wilt hebben? Is dat niet een beetje kansloos van Blizzard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:31
LUH-3417 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:22:

Betekent dit dat je er als WW-barb dus rekening mee moet houden welk wapen je als laatste gebruikt hebt voordat je gaan spinnen als je echt maximale DPS wilt hebben? Is dat niet een beetje kansloos van Blizzard?
Nee dat gaat toch niet werken om dat in de gaten te houden, maar je kan er wel voor zorgen dat je MH en OH op dezelfde tick rate zitten zoals mijn barb: http://d3up.com/b/889755

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 09:42:
[...]

Goedkoop? Hm, ik dacht altijd dat die 'onbetaalbaar' waren. Misschien interessant voor andere karakters die ik nog moet levellen. :)
Wel SC natuurlijk :+ Zijn char is ook op SC.

Op HC zal vit wel weer reteduur zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 23-07-2013 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 14:06
Gisteravond is mijn level 26 wizard dood gegaan.
Ik liep samen met Pindle en Retlaw (Pindle gaf ons een boost), toen we in Nightmare aankwamen kreeg ik in Stonefort zo'n vuurbal op me kop toen ik die trap op liep.
Bammm en daar lag ik...

Daarna vanaf scratch nog een paar wizards gestart (en geprobeerd op MP10 normal te levellen, maar dat ging echt niet werken).

Nu ben ik weer bijna level 10 nadat Vuurzee mij gisteravond nog een paar levels heeft bezorgt op MP4.
Vanavond hoop ik verder te gaan, eerst nog een paar levels halen, en dan zsm meer VIT te stacken zodat ik een wat hoger MP aankan.

Kan niet wachten om met Archon op HC te knallen, en met anderen samen te spelen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Protax op 23-07-2013 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HC boosten is zo listig.... als level 60 speler heb je gewoon niet altijd door wat er fout kan gaan, misschien zelfs handig om 2 level 60 spelers en 2 boost spelers te doen, een voor en een achter zal maar zeggen.

Op m'n wiz werkt Storm Armor - Reactive en Forked lighning best goed merkte ik.
Archon is verder kansloos want die is niet up te houden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Het enige wat ik nou zwaar kote vind aan archon is het feit dat je een armor spell niet opnieuw kan activeren als deze afgelopen is. Hierdoor zit je lekker met een hoge archon timer rond te rennen en wil je eigenlijk niet deze beindigen om je armor spell weer te activeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:06:
HC boosten is zo listig.... als level 60 speler heb je gewoon niet altijd door wat er fout kan gaan, misschien zelfs handig om 2 level 60 spelers en 2 boost spelers te doen, een voor en een achter zal maar zeggen.

Op m'n wiz werkt Storm Armor - Reactive en Forked lighning best goed merkte ik.
Archon is verder kansloos want die is niet up te houden :p
Ook voor de speler die geboost wordt, opeens zit je op een moeilijkheidsgraad waar je nog niet aan gewend bent. Dat is even extra oppassen...heb ik gemerkt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Je moet gewoon niet TE hard willen, MP10 gaat wel lekker vlot natuurlijk.
Maar gisteravond laat met Vuurzee had ik niet het idee dat er iets mis kon gaan op MP4.
Hoop dat ik snel op MP5/6 kan spelen, en dan door de keeps heen kan knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dx5314 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:35:
[...]

Je moet gewoon niet TE hard willen, MP10 gaat wel lekker vlot natuurlijk.
Maar gisteravond laat met Vuurzee had ik niet het idee dat er iets mis kon gaan op MP4.
Hoop dat ik snel op MP5/6 kan spelen, en dan door de keeps heen kan knallen.
Dat begin ik door te krijgen. Gisteren in de southern highlands knalde ik echt op hoog tempo overal doorheen met mijn monk, zelfs door stieren elite packs. Het is dan wel heel verleidelijk om dat tempo up te houden, maar ik weet dat er dan een grote kans is dat ik neer ga in de northern highlands, met al die ranged mobs. Heeft lang geduurd voordat die les erin zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Iemand eigenlijk een idee waar je in ACT1 op normal het meeste XP kan scoren?
Heb het idee dat questen het snelst gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinalar
HC he, best voorzichtig spelen. Je merkt gewoon al het verschil tussen solo spelen of met paar mensen samen van hetzelfde lvl. Ben een van mijn wizards op die manier kwijt geraakt. co-op ging super vlot, en dan half uurtje solo en het was gebeurt. Te roekeloos gespeeld, dacht dat men wizard het wel aankon. Het gevoel van onsterfelijkheid is het grootste gevaar in HC, of was dat DC's :D.

gisteren nieuwe ring gekocht, een Unity voor 1 mil die me wat extra dps gaf en vooral wat life on hit. heb er wel wat HP door verloren.
Nu twijfel ik om eventueel een blackthorn pants te kopen, daar staat ook wat life on hit op. Maar eerst gold grinden, sta voorlopig op 2 mil, maar heb nog een EF op de AH staan. Ooit gekocht voor 200k gold en bid gisteren was 250k :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
dx5314 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:40:
Iemand eigenlijk een idee waar je in ACT1 op normal het meeste XP kan scoren?
Heb het idee dat questen het snelst gaat...
Als je niet in act3 geboost kan worden gaat normaal lvl'en idd het snelst al zou Crypt of the Ancients misschien ook nog wel werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
desjaak909 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:44:
[...]

Als je niet in act3 geboost kan worden gaat normaal lvl'en idd het snelst al zou Crypt of the Ancients misschien ook nog wel werken
Dat dacht ik al, hopelijk kan vanavond iemand mij even helpen :)
We moeten eigenlijk een Tweakers level service in het leven roepen :P
Zal de personen ook helpen als zij een karakter willen levellen in de toekomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennaertP
@dx wellicht dat ik vanavond nog even met mijn 3 overgebleven wizards ga multiboxen c:.
Je kan dan het vierde plekje wel innemen op hardcore ze zijn namelijk pas level 9 ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
lennaertP schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:50:
@dx wellicht dat ik vanavond nog even met mijn 3 overgebleven wizards ga multiboxen c:.
Je kan dan het vierde plekje wel innemen op hardcore ze zijn namelijk pas level 9 ;)!
Ok voeg me maar toe.
Pindle en Vuurzee wilden me volgens mij ook nog helpen, maar hoe meer optie hoe beter :)
Met dit weer zal waarschijnlijk niet iedereen achter zijn pc zitten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Hendro schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:17:
Het enige wat ik nou zwaar kote vind aan archon is het feit dat je een armor spell niet opnieuw kan activeren als deze afgelopen is. Hierdoor zit je lekker met een hoge archon timer rond te rennen en wil je eigenlijk niet deze beindigen om je armor spell weer te activeren :P
Armor spel met galvanizing ward duurt 2 minuten...
Archon kan je langer ophouden dan 2 minuten en de cooldown is ook 2 minuten.
En als je CM gebruikt is die cooldown een stuk minder, dus eigenlijk, of je moet even pech hebben, heb ik nooit problemen, meestal de-activeer ik archon mode gewoon en activeer ik magic weapon en armor even, en ga ik weer verder in Archon.
Sinalar schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:43:
gisteren nieuwe ring gekocht, een Unity voor 1 mil die me wat extra dps gaf en vooral wat life on hit. heb er wel wat HP door verloren.
Nu twijfel ik om eventueel een blackthorn pants te kopen, daar staat ook wat life on hit op. Maar eerst gold grinden, sta voorlopig op 2 mil, maar heb nog een EF op de AH staan. Ooit gekocht voor 200k gold en bid gisteren was 250k :D.
Koop nou eerst een goede offhand ;) vervolgens een goede mainhand (black dmg) met lifesteal/loh, je huidige is qua dmg erg goed maar als je op andere items moet compenseren werkt dat gewoon niet.
Je pants/chest/boots voldoen voorlopig wel :)
Uiteindelijk wil je daarna zuni boots voor de dmg boost en set bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
@lennaertP
Waar maak jij gebruik van om te multiboxen? (ISBoxer?)
Vandread schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 12:07:
[...]

Armor spel met galvanizing ward duurt 2 minuten...
Archon kan je langer ophouden dan 2 minuten en de cooldown is ook 2 minuten.
En als je CM gebruikt is die cooldown een stuk minder, dus eigenlijk, of je moet even pech hebben, heb ik nooit problemen, meestal de-activeer ik archon mode gewoon en activeer ik magic weapon en armor even, en ga ik weer verder in Archon.
Deactiveren van archon is inderdaad dan de enige optie maar ik vind het altijd jammer om dat te doen wanneer je archon timer nog meer dan 2 minuten heeft opgebouwd. Soms is het opbouwen van een nieuwe dikke timer lastiger. Ik zit tevens nog te twijvelen of ik ook maar wat buffs ga nemen. Kan sowieso die disintigrate gewoon missen en dat vervangen door force weapon, dus meer dps, nog even erover na denken :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sir_Hendro op 23-07-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar moet je overheen stappen, armor gaat voor de timer en als je op mp1 de normale farm routes doet blijft je Archon bijna altijd up.

Je moet voor de grap dissintegrate eens vervangen voor die twisters (edit: hmm volgens mij zijn die generfd ofzo) en dan je hydra's voor magic weapon (eventueel met lifesteal, dat werkt beter met Archon)

[ Voor 8% gewijzigd door Vandread op 23-07-2013 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennaertP
Ik gebruik inderdaad ISboxer van lavisoft toch wel een handig progje.
Als archonwizard gebruik je CM met als aanval living lightning ding hiermee critt je zo snel dat je gelijk je archon weer kan gebruiken ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
LUH-3417 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:22:
Ok, dat er iets aan de hand was met 'black damage' items wist ik, maar ik lees op die DPS-calculator nu:

* When dual-wielding, WW tick frequency depends on the weapon you are about to swing before using WW.

en:

* When dual-wielding, tornado tick frequency depends on the attacks per second (aps) of the last weapon swung before using Sprint.

yep kansloos :) dus gewoon proberen de APS voor beide wapens zo hoog mogelijk te krijgen.

En voor de wapen keuzes maakt dit toch niks uit, omdat beide daggers even snel zijn. Bij tDPS wordt bepaalde verhouding aangehouden, DPS WW tegenover DPS tornado's. Vooral voor tornado damage wordt de DPS van je OH niet meegenomen, die dient alleen als een "stats stick". Het is dus ook afhankelijk van JOUW speelstijl, of lagere MPs waarbij iedereen neervalt door tornado's (tDPS belangrijker), of hogere MPs waarbij WW ook flink aan DPS bijdraagt (normale pDPS is belangrijker).

20% CD is toch wel veel, dat is zeker niet goed te maken met 18 STR. Het is wel zo dat je door de VIT op je nieuwe dagger, meer keuzes op andere slots hebt. Daardoor kan je weer je DPS verhogen.

Ik reken tegenwoordig VIT altijd als 0,5 main stat. Die 0,5 is natuurlijk triviaal, mja zo kan je tenminste nog een beetje vergelijken :) In jouw geval kan je volgens mij de VIT wel goed gebruiken, dus een miskoop is het zeker niet. Het wordt wel wat lastiger als je later deze dagger moet vervangen, dan moet je weer flinke VIT ergens anders halen.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je WW barb bent, kun je horen of je het goede offhand wapen hebt. Een dagger of sword geeft een "slicend" geluid, terwijl bijv. een mace een veel doffer "botsend" geluid geeft. Als je EF offhand + mace mh hebt is het wel lastiger ja :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Pindle heb besloten mijn HC barb ook maar weer te gearen, zou jij mij hier ook even mee kunnen helpen?
Weet niet zo goed hoeveel RES/LIFE etc ik nodig heb op HC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

dx5314 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:53:
[...]

Ok voeg me maar toe.
Pindle en Vuurzee wilden me volgens mij ook nog helpen, maar hoe meer optie hoe beter :)
Met dit weer zal waarschijnlijk niet iedereen achter zijn pc zitten 8)
Ik ben vanavond waarschijnlijk ook nog wel even online, zal dan niet zo snel gaan als Pindle of Vuurzee meeloopt, maar haastige spoed is ook niet altijd goed...
dx5314 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:52:
Gisteravond is mijn level 26 wizard dood gegaan.
Ik liep samen met Pindle en Retlaw (Pindle gaf ons een boost), toen we in Nightmare aankwamen kreeg ik in Stonefort zo'n vuurbal op me kop toen ik die trap op liep.
Bammm en daar lag ik...

Daarna vanaf scratch nog een paar wizards gestart (en geprobeerd op MP10 normal te levellen, maar dat ging echt niet werken).

Nu ben ik weer bijna level 10 nadat Vuurzee mij gisteravond nog een paar levels heeft bezorgt op MP4.
Vanavond hoop ik verder te gaan, eerst nog een paar levels halen, en dan zsm meer VIT te stacken zodat ik een wat hoger MP aankan.

Kan niet wachten om met Archon op HC te knallen, en met anderen samen te spelen :)
Echt balen... Ik had geluk dat ik net niet getroffen werd.. We hadden ongeveer gelijke chars, dus dan was ik ook dood geweest.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Ok top! :)
Ja scheelde maar een klein stukje, je liep volgens mij zelfs naast me... :P
Maarja nu goed opletten, en genoeg VIT stacken... Dan komt het vast wel goed ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:20
Even een vraagje, ik heb nu de volgende gloves equipped:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19932820/Gloves2.PNG

en de volgende gloves gevonden:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19932820/golves1.PNG

De bovenste hebben volgende game 3.5k dps meer, en de onderste 3.5k HP meer. Is het nu beter de DPS gloves te houden, of de defence gloves?

Mijn char staat hier http://eu.battle.net/d3/en/profile/Chronia-2239/hero/6551583

Ik wilde eigenlijk de defence gloves direct op AH zetten, echter toen ik prijzen zag van minimaal 30 miljoen buy out ging ik toch even twijfelen, echter 30 miljoen B.O. voor zulke simpele gloves, dat kan toch niet waar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op SC ga je daar echt geen 30m voor krijgen... zoek eens op 150/50/50/7.5 (die laatste stat weghalen) en vergelijk...
Zou trouwens gewoon de dmg gloves gebruiken, typisch item waar je zeker op SC niet van afhankelijk wil zijn voor je EHP maar je puur wil richt op DPS.

Overigens zie ik dat je sharphooter gebruikt: die vertekend je DPS beeld GIGANTISCH, zet die eerst uit voor je gaat vergelijken (als je dat niet gedaan had)

Craft niet al je geld op aan items trouwens, lijkt heel leuk maar soms kan je voor weinig al goede items kopen die je met craften lang niet zo snel hebt.

[ Voor 24% gewijzigd door Vandread op 23-07-2013 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
De IK chest die ik dit weekend had gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://hmdlive.com/images/diablo3/leg001.jpg

Zojuist verkocht voor 75 mil :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Hehe ik vond net een IK chest met 150str / 140vit / 73AR op HARDCORE!

*doet een dansje

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Hendro schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 18:44:
De IK chest die ik dit weekend had gevonden:
[afbeelding]

Zojuist verkocht voor 75 mil :D
WTF?! Voor die chest!? Zo goed is dat ding over weer niet. Van harte gefeliciteerd! :+

Zie net op AH dat die 8% life het verschil maakt tussen 1 milj. en 70 milj. Idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsmell schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 20:51:
[...]

WTF?! Voor die chest!? Zo goed is dat ding over weer niet. Van harte gefeliciteerd! :+

Zie net op AH dat die 8% life het verschil maakt tussen 1 milj. en 70 milj. Idioot.
ja, hoge vit rolls of vit rolls + life% rolls doen het goed op HC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, was dat een HC chest. Dan heb ik niets gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Na een nieuwe chest armor te hebben gekocht en nu ook mijn skills meer op archon heb gericht zien mijn stats er nu zo uit:

Screenshot van m'n Hardcore character:
Afbeeldingslocatie: http://hmdlive.com/images/diablo3/Screenshot031b.jpg
Disintigrate en hydra gewisseld met Blood Magic en Spark Flint.

Act1 op mp2 is nu echt onwijs goed te doen :P

[ Voor 20% gewijzigd door Sir_Hendro op 24-07-2013 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Told you so :P

Protax is nu aardig ver :9 voor retlaw heb ik nog een cadeautje alstie 60 is ;) mits die niet voor goud geld verkoopt (1200+dps wand met lifesteal voor 500k gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Vandread schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 23:40:

Protax is nu aardig ver :9 voor retlaw heb ik nog een cadeautje alstie 60 is ;) mits die niet voor goud geld verkoopt (1200+dps wand met lifesteal voor 500k gekocht)
Nogmaals bedankt! Kan nu een paar dagen niet spelen, maar bij terugkomst hoef ik nog slechts 15 levels te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vandread schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 23:40:

Leuk! Ik hoop maar dat ie niet verkoopt dan... Anders koop ik m wel, tegen de tijd dat ik 60 ben, zal er ook een beetje goud beschikbaar zijn...

Was jammer dat ik af moest haken, het ging echt hard met de xp in nightmare.
Ik heb lekker op de bank gezeten met de kleine, die had een beetje last van de tropische temperatuur. Als het SC was had ik m wel op schoot genomen, maar met HC is dat geen goed idee.
dx5314 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 23:46:
[...]
Nogmaals bedankt! Kan nu een paar dagen niet spelen, maar bij terugkomst hoef ik nog slechts 15 levels te halen :)
Dan moet ik in die paar dagen 10 levels halen, staan we weer gelijk. Moet de doen zijn.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

gisteren toch me wkl verkocht voor 120 euri :) wohooo :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinalar
Vandread schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 12:07:
[...]

Koop nou eerst een goede offhand ;) vervolgens een goede mainhand (black dmg) met lifesteal/loh, je huidige is qua dmg erg goed maar als je op andere items moet compenseren werkt dat gewoon niet.
Je pants/chest/boots voldoen voorlopig wel :)
Uiteindelijk wil je daarna zuni boots voor de dmg boost en set bonus.
Die Unity stond in het vorige advies dat je nog gegeven had en voor 1 mil leek dat nog een goeie koop :).

Voor offhand denk ik dat ik voor een thing of the deep ga, dan is pick up range gefixed. Offhand vooral voor dps gaan of toch ook uitkijken naar eentje met een berg vitality?

Zuni boots is verre toekomst. Die blackthorn pants zal ik maar zo laten. Eerst offhand en wapen dan met LS. Welk budget zou ik voor die items moeten voorzien? 5 mil, 10 mil? dat lijkt me nog farmbaar op korte termijn op MP0. items om te verkopen vind ik niet eigenlijk :).

Spec ook aangepast, die firebats doen wel wat damage en nu heb ik ook wat extra lifegain :).

[ Voor 8% gewijzigd door Sinalar op 24-07-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja ik had die van mij volgens mij met een bid, zoals altijd, je moet even mazzel hebben met een drop.
Stop vooral ook niet met kijken op de AH, al is het voor ervaring om de prijzen te zien of wellicht een leuke snipe.
Zou op je offhand primair gaan voor avg dmg, vit is leuk als het betaalbaar is maar ik zag dat TotD een stuk duurder zijn dat bv gelijkwaardige Triumvirate's.
TotD's kunnen 2 random roll's hebben, dus wellicht kijken voor een socket en iets anders nuttigs mits het de prijs niet extreem opdrijft, %life, life per second etc.

Momenteel heb ik weer 10m maar de items die ik wil zijn allemaal duurder :+
Moet m'n vit buffen maar dat is lastig...

[ Voor 15% gewijzigd door Vandread op 24-07-2013 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Zo gisteravond de butcher neer op nightmare, dus vanvavond act2 maar in, hopelijk gaat dat een beetje, want kwa survivability zit het op zich wel goed, maar heb wel het idee dat mijn dps een beetje achterblijft, kon in act1 de gobs al net niet neer krijgen voordat ze de portal in sprongen...

Iemand nog tips kwa build om mijn dps wat op te krikken zonder al te veel survivabilty in te leveren?
http://eu.battle.net/d3/e...ichael-2678/hero/29541411

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die gobs ga je zowiezo niet neer krijg zonder echte dmg dealer zoals fire bats of zombie charger(?)
En op MP10 is de vit van zo'n gob tov jou dmg geheid te groot.

Verder lijkt je build zo wel effectief, dsu zou er niet aan sleutelen.

Voor dps zou ik een dikke gem in je wapen zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Als dit zo door gaat mag desjaak909 straks de titel 'true master of hardcore gameplay' dragen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Sir_Hendro schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 11:29:
Als dit zo door gaat mag desjaak909 straks de titel 'true master of hardcore gameplay' dragen. :D
Naja, eerst 60 worden nog en hell op mp10 uitspelen, dan moet ik gaan nadenken hoe ik verder ga spelen, denk dat ik dan het mp level wat omlaag schroef, maar wel selffound blijf spelen

een hogere gem in mijn wapen is geen optie, zit al met de hoogste die ik op het moment kan maken, pas in hell kan ik weer hoger, aangezien daar pas de Tome of Jewelcrafting droppen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennaertP
Geachte lezers,

hierbij wil ik even een aantal tips geven voor komende tijd m.b.t diablo 3.

Binnenkort(eind 2013) zal het nieuwe loot systeem (loot 2.0) in werking treden.

Wat houd dit in?

Dit houd in dat de items die droppen (lees legendary's) van level 1 tm level 63 kunnen zijn máár wel met level 63 stats gerolld! Dit betekend dus dat bijvoorbeeld een leoric's signet scaled naar meer % experience en wapens uit lagere levels met meer damage.

Waarom type ik dit?

Omdat mensen moeten begrijpen dat in de eerste week van dit systeem er een hoop gold en harde euro's zijn te verdienen. Dit komt doordat de loot nieuw is en mensen aantrekt en dus de demand(vraag) stijgt naar een zeer hoog niveau. Hier kan jij dus van profiteren mits je een paar tips volgt.

Tips:

Multiboxing - multiboxing is het besturen van meerdere accounts(chars) tegelijk en hierdoor de kans op loot te vergroten tevens doe je meer damage overall en zul je sneller games clearen.

Investeren - investeren is profiteren daarmee bedoel ik investeer de komende tijd in gear en in je char schroom niet om een aantal mil meer uit te geven voor een bepaald wapen wat je graag wilt. Deze extr geinvesteerde mills kunnen je eventueel bills opleveren.

Routes - verbeter de routes de je aflegt bijvoorbeeld mijn fields of missery run ik doe full counterclockwise om de gehele map zodat ik de edges heb. Herken hier bijvoorbeeld bepaalde patronen in zoals de spawn van farms en van de plekken zoals de khazra den. Hiermee bepaal je snel of er bijvoorbeeld een scavengers den gespawnd is in je game en hiermee meer kans op loot.

Teams - team up met andere mensen het liefst met een mix van chars zoals wd's monks en barbs tezamen met een cm wizard. Dit vergroot de efficienty door de buffs van de monks wd's en allres van de barbs door warcry. Het helpt bij teaming om bijvoorbeeld op een dedicated TS server te zitten of mumble en/of skype te gebruiken.

Auction house - leer om goed om te gaan met prijsschommelingen en met kansen laat niks liggen op het moment en zorg dat je auction house vol staat met dingen te koop al is het voor 100k elke 100k levert geld op.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en jullie realizeren dat wat je nu investeerd in de long run veel meer gaat opleveren. Mochten jullie hulp nodig hebben met enige upgrades of twijfelen over upgrades mogen jullie mij natuurlijk dm'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Enige probleem is dat de itemization patch waarschijnlijk pas ergens in 2014 komt...
http://diablo.incgamers.c...ming-until-after-blizzcon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennaertP
Ondanks dat het eind 2013 / begin 2014 zal wezen kan het geen kwaad je voor te bereiden ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
lennaertP schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 12:34:
Geachte lezers,

hierbij wil ik even een aantal tips geven voor komende tijd m.b.t diablo 3.

Binnenkort(eind 2013) zal het nieuwe loot systeem (loot 2.0) in werking treden.

Wat houd dit in?

Dit houd in dat de items die droppen (lees legendary's) van level 1 tm level 63 kunnen zijn máár wel met level 63 stats gerolld! Dit betekend dus dat bijvoorbeeld een leoric's signet scaled naar meer % experience en wapens uit lagere levels met meer damage.

Waarom type ik dit?

Omdat mensen moeten begrijpen dat in de eerste week van dit systeem er een hoop gold en harde euro's zijn te verdienen. Dit komt doordat de loot nieuw is en mensen aantrekt en dus de demand(vraag) stijgt naar een zeer hoog niveau. Hier kan jij dus van profiteren mits je een paar tips volgt.

Tips:

Multiboxing - multiboxing is het besturen van meerdere accounts(chars) tegelijk en hierdoor de kans op loot te vergroten tevens doe je meer damage overall en zul je sneller games clearen.

Investeren - investeren is profiteren daarmee bedoel ik investeer de komende tijd in gear en in je char schroom niet om een aantal mil meer uit te geven voor een bepaald wapen wat je graag wilt. Deze extr geinvesteerde mills kunnen je eventueel bills opleveren.

Routes - verbeter de routes de je aflegt bijvoorbeeld mijn fields of missery run ik doe full counterclockwise om de gehele map zodat ik de edges heb. Herken hier bijvoorbeeld bepaalde patronen in zoals de spawn van farms en van de plekken zoals de khazra den. Hiermee bepaal je snel of er bijvoorbeeld een scavengers den gespawnd is in je game en hiermee meer kans op loot.

Teams - team up met andere mensen het liefst met een mix van chars zoals wd's monks en barbs tezamen met een cm wizard. Dit vergroot de efficienty door de buffs van de monks wd's en allres van de barbs door warcry. Het helpt bij teaming om bijvoorbeeld op een dedicated TS server te zitten of mumble en/of skype te gebruiken.

Auction house - leer om goed om te gaan met prijsschommelingen en met kansen laat niks liggen op het moment en zorg dat je auction house vol staat met dingen te koop al is het voor 100k elke 100k levert geld op.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en jullie realizeren dat wat je nu investeerd in de long run veel meer gaat opleveren. Mochten jullie hulp nodig hebben met enige upgrades of twijfelen over upgrades mogen jullie mij natuurlijk dm'en.
bedankt voor uw info.

Al flip ik zelf vrij vaak, lekker meedoen met AH3, blijft D3 toch nog altijd maar een spelletje hoor:)

Man had al vaak genoeg berekend, het geld wat je aan D3 kan verdienen, is niet eens te vegelijken met een job bij de grote "M" langs de hoofdwegen.

Het is ook al in diverse designer interviews aangegeven, dat de afhankelijkheid van AH verminderd gaat worden. Bovendien gaan de loot 2.0 items waarschijnlijk ervoor zorgen, dat de gear van vandaag allemaal niks meer waard is. Dus om nu geld erin te stoppen is misschien niet helemaal verstanding.

Er zijn wel veel handige tips in jouw post, maar een spel blijft een spel. Het moet nooit een soort werk worden, want dat doe je al genoeg :)

Aan de andere kant, op AH worden soms echt goeie items tegen dump prijs aangeboden, tis iig niet een slecht idee om een of meedere chars aan te kleden, die hoge MPs aankan(kunnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
lennaertP schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 12:46:
Ondanks dat het eind 2013 / begin 2014 zal wezen kan het geen kwaad je voor te bereiden ;)!
probleem is dat je niet weet wat er precies met de items gaat gebeuren, kan zijn dat de sommige items niks meer waard zijn zoals ilvl62 items als WKL, Unity, Pox, EF's die opeens als lvl63 droppen (al weet je niet precies hoe EF's gaan werken als ze de black dmg bug aanpakken). Dus is denk ik eerst wachten op PTR voordat je je echt kan voorbereiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennaertP
Wat ik dus duidelijk probeer te maken is dat doordat je je gear al klaar hebt om te farmen je gelijk aan de slag kan en dus een 'voorsprong' hebt op andere. Blijkbaar wordt dit in de reacties nogal over het hoofd gezien helaas wat wel mijn oorspronkelijke tip was. Tevens moet je dit niet zien als een baan maar als een spel waar je e.v.t een leuk extra centje aan kan verdienen zo komt mijn complete rig die ik gebruik uit de financieën die ik gekregen hebt door d3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Laatst online: 04-10 14:00

ChUcKiE

Dus........

Volgend probleem is volgens mij dat niemand precies weet wanneer dit komt...tot die tijd blijft het gewoon een leuk spel dat je op je eigen manier kunt spelen. Keuzes tussen wel of niet investeren zijn bij mij altijd korte termijn acties geweest. Nu vind ik het leuk, dus nu investeer ik, zonder al te veel na te denken over mogelijk te komen veranderingen.

Wat wel zo is, dat het kan schelen om de PTR te doen en de bevindingen van anderen goed te analyseren en die volop te gebruiken in de eerste weken na de release. Extra veel spelen na die release en durven te ondernemen (gokken) kan helpen in economisch opzicht.

Verder zoals Mofkees al aangaf, het blijft een leuk spel, gewoon doorspelen dus :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat iedereen een voorsprong wil krijgen, overdaad aan items, lage prijzen >:)
Maar de tendens van je verhaal is hetzelfde als Moldran pas zei: YouTube: Cashing Out vs Keeping Gear

Ze gaan items sowieso aanpakken, ze gaan echt niet alles zomaar met dezelfde OP stats laten droppen, zoals Sledgefist, die stun kans gaan ze dan echt wel nerfen.

Als ik Diablo ga zien als werk, kap ik er meteen mee.... uberhaupt geld ermee verdienen boeit me echt helemaal niets, als ik 250 euro cash voor een item, heb ik geen enkele moeite het zo weer in het spel te pompen... of andere mensen ermee te helpen.

Overigens vind ik dat leuk van HC, veel minder "eenlingen" maar mensen die elkaar meer helpen, ook met items, ieder behoorlijk item hoeft niet persee veel waard te zijn, maar kan wel nuttig zijn.

M'n barb is momenteel SC group farm vriendelijk (kan de boel zo omgooien dat ik geen EF heb en brawler gebruik) wellicth nog wat EHP buffen, beetje dmg en dan kan die lekker om MP8/9/10 mee draaien.

Ik zeg.... eerst zien zei blinde Jaapie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennaertP
Blijkbaar word mijn advies verkeerd begrepen maar goed.
Moldran heeft inderdaad zo iets al geadviseerd alleen herhalen kan nooit kwaad.

Maar goed we wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
lennaertP schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 12:57:
Wat ik dus duidelijk probeer te maken is dat doordat je je gear al klaar hebt om te farmen je gelijk aan de slag kan en dus een 'voorsprong' hebt op andere. Blijkbaar wordt dit in de reacties nogal over het hoofd gezien helaas wat wel mijn oorspronkelijke tip was. Tevens moet je dit niet zien als een baan maar als een spel waar je e.v.t een leuk extra centje aan kan verdienen zo komt mijn complete rig die ik gebruik uit de financieën die ik gekregen hebt door d3.
niet vergeten dat ze de skills/runes ook tegelijkertijd aanpakken. Er is ook een kans dat je met andere chars moet gaan multiboxen dan de barbs, als WoTB veranderd wordt, bij voorbeeld. Nouja tis alleen om te zeggen dat "voorspellen wat in D3 GAAT gebeuren" net zo nauwkeurig is als het weer bericht :)

Weet nog toen bij 1.0.4 met legenday buff. De legendary plans werden 100(!!)x zo duur op de dag van die announcement, tot aan release bleven die ook duur. Toen was er namelijk nog geen PTR. Echter die waren juist helemaal NIET verandered. Binnen 1 dag waren die weer te koop voor schrott prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennaertP
Ik hoop dat ze WOTB nerfen ik speel namelijk met multiboxing 9/10 packs zonder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
lennaertP schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 13:12:
Blijkbaar word mijn advies verkeerd begrepen maar goed.
Moldran heeft inderdaad zo iets al geadviseerd alleen herhalen kan nooit kwaad.

Maar goed we wachten af.
Naja, je tips zijn wel nuttig, maar heb zelf al 3chars die mp10 aan kunnen dus ben er al helemaal klaar voor, laat die patch maar komen! Want had de laatste tijd wel moeite zin te vinden om verder te spelen, dus was blij met de HC challenge van Sir_Hendro die weer voor een leuke uitdaging zorgde

En nee WotB niet nerfen, god mode is chill >:)

[ Voor 4% gewijzigd door desjaak909 op 24-07-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennaertP
Ik heb een uitdaging voor je ;)! White items inferno diablo kill.
succes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Nou heb mijn handen al vol aan de HC selffound MP10 challenge, heb even geen nieuwe uitdagingen nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinalar
lennaertP schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 13:18:
is dat wel mogelijk solo? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lennaertP schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 13:18:
de echte uitdaging is natuurlijk nog steeds de "conversation" achievements halen. Je sterft door verveling als je daar doorheen aan het klikken bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennaertP
Of een uur lang de followers te laten praten tijdens je farmen ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
lennaertP schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 13:43:
Of een uur lang de followers te laten praten tijdens je farmen ;)!
i've never imagined such a creature!

Inmiddels meer dan 53000 elites verder... http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
De enchantress heeft een beetje last van dementie.

Enchantress: "The Templar is acting strange around me lately"
Me: "That is because he is in love with you"
Enchantress: "WHAT?!"
Me: "You never noticed?"
Enchantress: "No!"

En dan 5 minuten later huh he is in love with me? I JUST F*CKING TOLD YOU A MOMENT AGO !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het jammer dat ik die Scoundrel niet kan gebruiken, want dat is wel een baas altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Hoeveel DPS doen jullie followers?

Ik gebruik altijd enchantress en de mijne doet nu 10k dps. Vooral erosion van haar doet veel damage. Zij kan daarmee makkelijk een grote groep MP2 inferno mobs mee killen. :P

Haar mijn weapon:
Afbeeldingslocatie: http://hmdlive.com/images/diablo3/my_little_skorn.jpg
Ze heeft in totaal iets van 3500 int. Daarbij ook wel aardig wat life, resist, LoH en LaK. Moet alleen nog eens haar gem vervangen door een betere in die skorn })

[ Voor 37% gewijzigd door Sir_Hendro op 24-07-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 13:55:
Ik vind het jammer dat ik die Scoundrel niet kan gebruiken, want dat is wel een baas altijd.
Waarom niet? 3% extra CHC kan iedereen wel gebruiken
Mijn scoundrells doen weinig dmg maar freezen er lekker op los (behalve met mijn WD, die heb ik na tip van Bosmonster helemaal geen gear meer gegeven)

Op de MP10 challenge zit mijn Templar meestal rond de 10% van mijn eigen dps

[ Voor 30% gewijzigd door desjaak909 op 24-07-2013 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan zijn we beide ranged, dat leek mij niet zo'n goed idee. Ik speel een DH en ik merk dat ik vaker aan het pullen was dan hij. Mijn Templar neemt altijd zo'n aanloopje en stunned zo de meeste mobs, en dan kan ik lekker ranged damage doen. en als de Templar dan op de knietjes gaat, dan zijn de mobs meestal al bijna dood.

Zo doe ik het nu met mijn Templar op MP2. Gaat aardig. Enchantress nog steeds op lvl 59, nooit gebruikt

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennaertP
Demon hunter....*huilt* ik mis het spelen had er zo veel uurtjes op gedaan pff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ergens jammer dat het SC is, want SC, maar ook weer niet de kracht om een DH op HC te doen van voor af aan :) mijn WD op HC is ook wel leuk, maar staat in de ijskast vanwege paragon leveling op mijn DH.

Eergisteren trouwens mijn Hellfire ring design gekocht. maar ik schrok van de dingen die je nodig had, die heb ik nog nooit zien droppen :) ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die droppen ook alleen maar bij ubers. Die kom je niet tegen bij normale runs, maar zitten verstopt in town, als je de laatste chapter van act I Inferno speelt. :)

Zoek op battle.net eens naar het blog 'Infernal Machine'. Die geeft je alle info die je daarvoor nodig hebt.

[ Voor 25% gewijzigd door Deadsmell op 24-07-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Laatst online: 04-10 20:16

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 14:22:
Ergens jammer dat het SC is, want SC, maar ook weer niet de kracht om een DH op HC te doen van voor af aan :) mijn WD op HC is ook wel leuk, maar staat in de ijskast vanwege paragon leveling op mijn DH.

Eergisteren trouwens mijn Hellfire ring design gekocht. maar ik schrok van de dingen die je nodig had, die heb ik nog nooit zien droppen :) ik ben benieuwd.
Verzamel een zooi sleutels, Act1, 2 en 3 en ik zorg ervoor dat je per 1 machine een ring hebt.

Ik ga binnenkort weer spelen maar ben nu nog aan het pauzeren, zodra ik D3 minder beu ben zal ik weer gamen/ streamen.

Stuur mij maar een PM zodat ik jou niet vergeet.

edit: dit is de walkthrough http://us.battle.net/d3/e...fernal-machine-10-15-2012

[ Voor 7% gewijzigd door Sm0k3r op 24-07-2013 14:33 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Laatst online: 04-10 14:00

ChUcKiE

Dus........

Jo Sm0k3r, zit jij ook in de zomerstand :) Ik speel, mede daardoor, tegenwoordig ook maar zelden.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben die walkthrough aan het lezen, maar 1 ding, heb ik 2 miljoen voor niks uit gegeven? De grap is dus dat je nog een blacksmith plan nodig hebt :) heb ik weer.

Ik voeg je vanavond toe Sm0k3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:11:
Ik ben die walkthrough aan het lezen, maar 1 ding, heb ik 2 miljoen voor niks uit gegeven? De grap is dus dat je nog een blacksmith plan nodig hebt :) heb ik weer.

Ik kan je vanavond wel even aan een HF ring helpen als je wilt (heb nog wel wat machines liggen), dan kan je daarna op je gemak nog een keer het plan en keys verzamelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:11:

Je hebt mijn battletag niet ;)

Stuur me maar een PM en dan zal ik tzt jou er meteen bijhalen.

Blacksmith plan is te verkrijgen in act4 maar als je mij vandaag een PM stuur zal ik jou ff snel helpen aan de plan (JAJAJAJA voor de mensen die mij kennen, ik haat act4 maar zal nog 1x dan act4 snel doen voor hem), kans bestaat dat ik me vandaag toch verveel vanavond en zal dan online zijn.

edit: dit is streamadres www.twitch.tv/x4er0 als je op follow klikt krijg je een bericht zodra ik online ben, ik ben geen serieuze streamer en er is geen donatie knop of subscribe dus kost je niks ;) (er zijn geen kleine lettertjes) Ik stream diablo om mensen te helpen en zodra lijst leeg is of iedereen is geholpen ga ik veelal offline...of als ik te dronken ben om mensen te "kunnen" helpen want anders is het kansloos en verspil ik zowel jouw als mijn tijd :P

[ Voor 24% gewijzigd door Sm0k3r op 24-07-2013 15:25 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

ChUcKiE schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:05:
Jo Sm0k3r, zit jij ook in de zomerstand :) Ik speel, mede daardoor, tegenwoordig ook maar zelden.
Zomerstand niet perse, ik speel SFIV AE via steam en jij...wacht je hebt mij wel op steam dus dat had je kunnen zien :P

Ik zal misschien vandaag de stream aanzetten, kijken of mijn maten (mods) ook van de partij zijn, ik stuur ze wel ff een whatsapp berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat bedoelde ik eigenlijk, ik stuur je een PM, en desjaak voeg ik vanavond toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:23:
Ja dat bedoelde ik eigenlijk, ik stuur je een PM, en desjaak voeg ik vanavond toe :)
Ben jij op werk of ben je thuis aan het gamen? Indien je thuis bent dan raad ik aan om alvast sleutels te proberen farmen in act1, ik help jou aan act2 en act3 sleutels.

Zo gebeurt en je hoeft niks te doen behalve het spel je joinen en leaven en ik ga voor jou op jacht, jij kan dan zien via de stream wat ik doe en lullen tegen mij zodat ik me niet verveel. Verzamel een paar goede grappen of een paar goede onderwerpen om over te ouwehoeren en we komen samen de avond wel door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu nog op het werk. Ben denk ik rond half 7 thuis. Daarna ga ik farmen.

Ik ken nog wel een leuk verhaal over die ene knakker die voor 800 euro budget heeft om aan zijn nieuwe huis te versleutelen :P
Pagina: 1 ... 237 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.