LUH-3417 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 07:33:
Het is een kwestie van wennen. Op een gegeven moment speel je zoveel met een move-knop dat je het ook bij je andere characters gaat gebruiken.

Ik gebruik zelf W als move, vanwege WASD. Ik zou je skills die je meer gebruikt (war cry, battle rage en overpower dan op 1, 2 en 3 zetten. 4 kun je minder goed bij, dus daar zet je wrath of the beserker op. Heb je toch minder vaak nodig. Linkermuis is voor whirlwiden en rechtermuis is voor sprinten. Wat kan helpen om niet per ongelijk naar een vijand te lopen ipv te whirlwinden is door shift ingedrukt te houden. Lever soms wel wat kramp op: constant W en shift ingedrukt houden, 3 spammen en en af en toe 1 en 2 aantikken terwijl je ook nog je sprint getimed moet spammen om je fury niet te leeg en niet te vol te laten zijn.

Hee wow, er is een move-key? Verdomd, dat maakt het spelen als tornado-barb wel een stuk makkelijker! Ik heb 'm nu gebind aan tab, zodat ik 1 t/m 4 gemakkelijk kan blijven gebruiken. Werkt fantastisch, met slechts 1 maar: De control-toets! Die gebruik ik altijd om te kijken of iets de moeite waard is om op te pakken. Maar daarvoor moet ik nu mijn hele hand telkens verplaatsen

En om een of andere duistere reden is die toets niet te redefinen naar iets anders

Echt heel irritant..hoe hebben andere spelers dit opgelost?
En dan nog een puntje: Ik heb een bijna-WW build. Behalve dat ik dan geen whirlwind gebruik. Dus wel een crit-heavy build met de battle-rage fury generatie en cleave met de extra-fury rune:
http://eu.battle.net/d3/e...ragulus-2158/hero/3148365
Ik sloop alles puur met m'n tornados en dat gaat op zich best snel nog (t/m act2). In plaats van whirlwind gebruik ik leap, omdat je daar mee kan ontsnappen uit jails. Ik ben met mijn MF-build namelijk nogal squishy. Act2 gaat nog goed (heel soms dood), act3 is een heel ander verhaal.. speelt whirlwind nou zoveel beter vraag ik me dan af? Is het sneller? Ik heb het wel eens kort geprobeerd, maar merkte dat ik dan toch te hard door m'n fury heenga. Buffed heb ik 40% crit. chance. Is dat nog niet genoeg? De tornados alleen werkt op zich ook best goed, en met leap kan ik ook wegspringen als ik eens vastloop, maar dat gebeurt niet zo vaak eigenlijk. Kwestie van wennen, dan pas je het looppatroon automatisch aan zodat je dat niet meer zo snel doet.
I mentioned it once, but I think I got away with it.