Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:31:
[...]

beetje lastig te lezen, maar vooruit ;)

60k dps voor een monk is echt niet laag, daarmee kan je in 1.5 uur heel act 3 clearen! Ben wel benieuwd wat je bij elkaar hebt gekocht en voor welk bedrag? linkje naar je armory zou tof zijn!
Ik kan het misschien wel clearen in die tijd, maar daarvoor heb ik of meer resistance nodig, of meer hp, of meer loh of lifesteal, of meer dps :-) ..nouja, gezien ik een schild gewend was merk ik nu dat ik nog niet eens een halve seconde in vuur kan staan, ben daardoor veel teveel tijd kwijt met wegrennen. Daarbij is bijvoorbeeld het deel voor Ghom een probleem gezien het een heel eind lopen is mocht je dood gaan. Dus die 1,5 uur zit er voorlopig nog niet in. Zo gaat het met schild een stuk sneller, simpelweg omdat ik dan niet dood kan gaan en min of meer overal inloop zonder bang te worden dat ik dood kan gaan.

Zal het vanavond moeten posten, want momenteel ben ik op het werk en sta ingelogt in me magic find gear (is wel slecht, maar wel op max en goed genoeg voor act1-2, zelfs zonder schild).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Wolf schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:46:
[...]

Misschien wel, maar er is een duidelijk patroon dat de meeste zogenaamde "top spelers" allemaal barbs en wiz's zijn met dezelfde build. Iets met tornado's enzo. Monks doen als het gaat om pure getalletjes relatief weinig dmg en daardoor zijn ze in het "speedfarm" klassement minder populair. Al helemaal in parties.

Ik ben mijn build eens om aan het gooien om de farmsnelheid drastisch omhoog te gooien. Ik merk dat ik van op wordt gehouden door white trash dat mij lastig komt vallen dus ik ga een backlash/exploding palm combo eens proberen om de trah snel te kunnen annihilaten.

Misschien dat monks dan misschien iets meer bijdragen in de party.
Met 1-2 wizards met hoge ms en dps hebben sommige barbs zelfs niks te doen :)
En dat je kliekjes krijgt lijkt me redelijk normaal, jij speelt toch ook liever met vrienden of mensen die je kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister met wat mede tweakers a3 run gedaan, was leuk! En toch nog zo'n 1.5mil aan loot binnengesleept.

Zit nu de passive Numbing Traps te lezen:
Numbing Traps - Enemies hit by Fan of Knives, Spike Trap, and Caltrops have their damage reduced by 25% for 3 seconds.

Betekent dit dat het alleen werkt als ze GEHIT zijn, dus bij Caltrops perse de 'jagged spikes' rune gebruikt moet worden? Of gaat het erom dat ze geslowd zijn, of in ieder geval affected by een van de skills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
Delph schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:50:
[...]

Met 1-2 wizards met hoge ms en dps hebben sommige barbs zelfs niks te doen :)
En dat je kliekjes krijgt lijkt me redelijk normaal, jij speelt toch ook liever met vrienden of mensen die je kent?
Dat is ook normaal maar niet de situatie hier. Het gaat hier om medetweakers die net zo onbekend voor elkaar zijn als jij en ik. Het is gewoon duidelijk dat iedereen het liefst in de party zit met de spelers met de hoogste farm snelheid. Dat is wat mij stoort aan dit hele geheel. Monks ftw! :+

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

MicScott schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:37:
[...]

Lolwtf? Als er een officiële D3-muis is waarvan één van de features is dat je D3-macro's ermee kunt bouwen, mag je dat heus wel doen.
Hehe... natuurlijk.. Daar gaat het hier natuurlijk ook niet over.. Voor zover ik weet is het met die muis niet mogelijk om een volledige gear set automatisch te swappen in 1 split second. En dan nog is er een groot verschil tussen hardware (met bijbehorende drivers, profiles, macro's) zoals muizen en toetsenborden, en 3rd party apps (zeker als dit een app is die gebouwd is om heel veel taken te automatiseren) waarbij 30 handelingen (met daarbij het automatisch verplaatsen van de muiscursor, vele malen clicken e.d.) in 1 toetsdruk worden geautomatiseerd.

Als je handmatig al je gear moet swappen (en dan ook nog zeker wilt zijn dat je de juiste gear swapped) kost je dat, wat.. 5 seconden?.. In die tijd lig je waarschijnlijk al dood te staren naar je death totem. Met autohotkey gebeurt t in split second. Hoe mensen niet begrijpen dat dit een oneerlijk voordeel geeft is echt niet te geloven. Er wordt volgens mij nog niet op gebanned op t moment omdat het lastig detecteerbaar is maar je gaat toch ook niet door een rood stoplicht rijden alleen omdat er toevallig geen flitscamera hangt?

Anyways, wilde alleen ff die gast waarschuwen waarop ik reageerde aangezien hij zich kennelijk met allerlei scripts e.d. bezighoudt. (of zo klinkt het een beetje). Niet om een oude discussie weer op te halen want zonder keiharde blue post op battlenet blijft het een grijs gebied. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Darth Malak op 05-09-2012 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Wolf schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:55:
[...]

Dat is ook normaal maar niet de situatie hier. Het gaat hier om medetweakers die net zo onbekend voor elkaar zijn als jij en ik. Het is gewoon duidelijk dat iedereen het liefst in de party zit met de spelers met de hoogste farm snelheid. Dat is wat mij stoort aan dit hele geheel. Monks ftw! :+
Als je ze in de friendlist zou hebben dan zou het je opvallen dat ze regelmatig tegelijk acts starten.
Ik heb nooit gemerkt dat er veel farmsnelheid verschil zit tussen de klassen, op een gegeven moment wordt het toch een gear kwestie en handigheid want dan hoef je niet al het trash te slopen. Je loopt gewoon door en als het een keer teveel worden of je komt een pack tegen dan focus je je er pas op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Delph schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:01:
[...]

Als je ze in de friendlist zou hebben dan zou het je opvallen dat ze regelmatig tegelijk acts starten.
Ik heb nooit gemerkt dat er veel farmsnelheid verschil zit tussen de klassen, op een gegeven moment wordt het toch een gear kwestie en handigheid want dan hoef je niet al het trash te slopen. Je loopt gewoon door en als het een keer teveel worden of je komt een pack tegen dan focus je je er pas op.
Behalve dat velen hun legendary drops net uit trash mobs enzo krijgen...

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sleepwalkerbe schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:04:
[...]

Behalve dat velen hun legendary drops net uit trash mobs enzo krijgen...
Bij mij zijn ook de meeste legendary's gedropped uit normal mobs.. maar 3/10 sinds 1.0.4 uit rares/bosses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
Delph schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:01:
[...]

Ik weet dat ze regelmatig met elkaar farmen, maar dat doe ik ook?

Maar dit wordt een discussie van "verongelijkt" voelen enzo en daar heb ik geen zin in. Dit was ook niet de point van mijn post.

Waat het mij om gaat is dat monks knetterhard onderschat worden qua dmg en farmsnelheid, net zoals dat DH dat worden qua squishyness. Deze vooroordelen moeten gewoon de wereld uit imho.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:24

Flapmo

and back is gigi!

kwakke01 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:29:
GRR gister voor het eerst een D/C (omdat mn pc de hub had gepakt ipv de modem rechtstreeks).....

dat grapje heeft me m'n soso gekost ;( -O-
http://eu.battle.net/d3/e...Kwakke-2365/hero/17084298

ben nu op SC begonnen om daar dan maar een leuke soso op te bouwen, en nu zie ik dat de AH's volledig gescheiden zijn Grr, moet ik dus weer opnieuw beginnen met centjes farmen |:(

gelukkig gaat het redelijk snel op SC, en ik ben dan ook van plan om mn HC-soso in ere te herstellen, en verder uit te bouwen }) moet alleen wel uitkijken met wanneer ik HC en SC speel; anders gaat mn monk er straks ook nog aan :X
RIP :(.

Mijn baba leeft nog, is level 57 oid. Misschien een keertje nostalgisch samen wandelen? SC gaat je toch niet lang boeien >:).
@add flapmo#2738 ;). Ben er alleen niet al te vaak, doordeweeks maar +/-30min /dag. In de weekenden als ik tijd heb (lees: vriendin foetsie is :+).

//edit
Jep, 57 was het
http://eu.battle.net/d3/en/profile/flapmo-2738/hero/10632434

[ Voor 5% gewijzigd door Flapmo op 05-09-2012 11:17 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:14:
[...]

Maar dit wordt een discussie van "verongelijkt" voelen enzo en daar heb ik geen zin in. Dit was ook niet de point van mijn post.

Waat het mij om gaat is dat monks knetterhard onderschat worden qua dmg en farmsnelheid, net zoals dat DH dat worden qua squishyness. Deze vooroordelen moeten gewoon de wereld uit imho.
Farm je toch gewoon lekker alleen? heb je nog meer MF vanwege je enchantress ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
[...]

Ik farm eigenlijk altijd met 1 of meerdere monks (er zitten er nogal wat in mn friendslist) (zelf DH overigens). Vind het geen enkel probleem en het gaat snel zat.

[ Voor 4% gewijzigd door Klitse op 05-09-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik wil wel met je farmen hoor :D DH met 65k dps ofzo, als je Cue#2960 add.. :P Ik ben toch wel n hoop avonden per week online, vind het altijd wel leuk om met anderen te farmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
LUH-3417 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 07:33:
Het is een kwestie van wennen. Op een gegeven moment speel je zoveel met een move-knop dat je het ook bij je andere characters gaat gebruiken. :) Ik gebruik zelf W als move, vanwege WASD. Ik zou je skills die je meer gebruikt (war cry, battle rage en overpower dan op 1, 2 en 3 zetten. 4 kun je minder goed bij, dus daar zet je wrath of the beserker op. Heb je toch minder vaak nodig. Linkermuis is voor whirlwiden en rechtermuis is voor sprinten. Wat kan helpen om niet per ongelijk naar een vijand te lopen ipv te whirlwinden is door shift ingedrukt te houden. Lever soms wel wat kramp op: constant W en shift ingedrukt houden, 3 spammen en en af en toe 1 en 2 aantikken terwijl je ook nog je sprint getimed moet spammen om je fury niet te leeg en niet te vol te laten zijn. :)
Hee wow, er is een move-key? Verdomd, dat maakt het spelen als tornado-barb wel een stuk makkelijker! Ik heb 'm nu gebind aan tab, zodat ik 1 t/m 4 gemakkelijk kan blijven gebruiken. Werkt fantastisch, met slechts 1 maar: De control-toets! Die gebruik ik altijd om te kijken of iets de moeite waard is om op te pakken. Maar daarvoor moet ik nu mijn hele hand telkens verplaatsen :( En om een of andere duistere reden is die toets niet te redefinen naar iets anders :( Echt heel irritant..hoe hebben andere spelers dit opgelost?

En dan nog een puntje: Ik heb een bijna-WW build. Behalve dat ik dan geen whirlwind gebruik. Dus wel een crit-heavy build met de battle-rage fury generatie en cleave met de extra-fury rune: http://eu.battle.net/d3/e...ragulus-2158/hero/3148365

Ik sloop alles puur met m'n tornados en dat gaat op zich best snel nog (t/m act2). In plaats van whirlwind gebruik ik leap, omdat je daar mee kan ontsnappen uit jails. Ik ben met mijn MF-build namelijk nogal squishy. Act2 gaat nog goed (heel soms dood), act3 is een heel ander verhaal.. speelt whirlwind nou zoveel beter vraag ik me dan af? Is het sneller? Ik heb het wel eens kort geprobeerd, maar merkte dat ik dan toch te hard door m'n fury heenga. Buffed heb ik 40% crit. chance. Is dat nog niet genoeg? De tornados alleen werkt op zich ook best goed, en met leap kan ik ook wegspringen als ik eens vastloop, maar dat gebeurt niet zo vaak eigenlijk. Kwestie van wennen, dan pas je het looppatroon automatisch aan zodat je dat niet meer zo snel doet.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
brama schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:20:
[...]

Hee wow, er is een move-key? Verdomd, dat maakt het spelen als tornado-barb wel een stuk makkelijker! Ik heb 'm nu gebind aan tab, zodat ik 1 t/m 4 gemakkelijk kan blijven gebruiken. Werkt fantastisch, met slechts 1 maar: De control-toets! Die gebruik ik altijd om te kijken of iets de moeite waard is om op te pakken. Maar daarvoor moet ik nu mijn hele hand telkens verplaatsen :( En om een of andere duistere reden is die toets niet te redefinen naar iets anders :( Echt heel irritant..hoe hebben andere spelers dit opgelost?
WSAD. En verder begin ik steeds meer items te herkennen en weet ik het lvl dus al zonder ctrl te moeten indrukken. Dat scheelt nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 05:52
Iemand die nu toevallig Act 3 gaat farmen waar ik kan joinen?'
Ik join dan met mijn Wizard.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Gister starter edition maar gedownload. Loopt een stuk soepeler dan de beta. Monk en Demon Hunter maar even afgemaakt tot Skeleton king, nu de andere classes nog te gaan. Lekker makkelijk zo zeg.

Misschien maar hele spel halen binnenkort

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-10 20:16

Sm0k3r

cough...cough...

[...]

Monks FTW zeker, ik ben sneller en sterker dan de barb en wizards in mijn groep en ga in act 3 heel heel heel heel zelden dood, veelal mijn eigen fout omdat ik of aan het typen was en verrast word door zo'n exploderende bolle trol of omdat ik te dronken ben en niet zag dat ik al 2 minuten in het vuur stond of gif :+

Farmen doe ik daarom uiteindelijk het liefst alleen, gaat veel sneller en werd uiteindelijk gek door de hoeveelheid rares er werd gevonden door de andere itt ik zelf, ik hoor dan hey 4 rares en ik heb iedereen gedood en heb 1 waardeloze rare. En dit ging niet 1x zo, elke verdomde keer, dus trager en slechtere drops.

Ging uiteindelijk screenshots maken om aan te tonen wat ik alleen vind en met volle groep, niet normaal.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

[...]

Ik heb 'm nu gebind aan tab, zodat ik 1 t/m 4 gemakkelijk kan blijven gebruiken. Werkt fantastisch, met slechts 1 maar: De control-toets! Die gebruik ik altijd om te kijken of iets de moeite waard is om op te pakken. Maar daarvoor moet ik nu mijn hele hand telkens verplaatsen :( En om een of andere duistere reden is die toets niet te redefinen naar iets anders :( Echt heel irritant..hoe hebben andere spelers dit opgelost?
De standaard controls van D3 vind ik persoonlijk nergens op slaan, alles zo hoog... Sinds dag 2 in de beta al alle skills op "ASDF" gezet met potions op Q (of zaten ze daar al?) Dan is Alt / Shift / Spatie toch net even wat prettiger indrukken. Move heb ik volgens mij naar Z gezet, naast shift zeg maar, maar die gebruik ik uiteindelijk toch niet zo heel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:09

skoozie

SCSI

[...]

move is bij mij: ` de "~" knop nadeel is dat ik vaak typ met een ` er voor...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Timeless schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:23:
[...]

WSAD. En verder begin ik steeds meer items te herkennen en weet ik het lvl dus al zonder ctrl te moeten indrukken. Dat scheelt nogal.
Je kan in diablo rondlopen met WSAD / key bindings ... ?
Ik zit altijd als een gek te klikken in mijn scherm naar waar ik moet lopen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Middnight schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:44:
[...]

Ik houd gewoon mijn linkermuisknop in waar mijn char heen moet...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:24

Flapmo

and back is gigi!

Ik bind move op space :). Alles gewoon bereikbaar, en goed te vinden in stress situaties :+.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
FragNeck schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:45:
[...]

Ik houd gewoon mijn linkermuisknop in waar mijn char heen moet...
Ja dat doe ik bij whirlwind ... maar na tijdje komt dat toch vermoeiend imo. Zou leuker zijn als je door de game kon lopen zonder je mouse te moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Mijn Wizard is ondertussen in staat om vlotjes act3 te farmen: 58k dps buffed, en in praktijk 180k dus want ik zit constant in Archon mode. Gisteren op een uurtje of 2 solo gedaan, wel niet helemaal tot bij Azmodan - ik haat elite phasebeasts :/ Nu alleen nog sparen voor een Lacuni Prowlers met 12%MS :+ Helaas zijn de versies met CHC algauw 25mil wat toch een dure grap is.

Farmen met een monk vind ik juist fijn, die kan toch net die éne vervelende combinatie tanken waar je als Archon wizard moeite mee hebt + waardige vervanging voor heal van je Templar. Maar dan wel dus eentje die alles kan tanken + genoeg dps (40k ofzo)

[ Voor 3% gewijzigd door Sfinx- op 05-09-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Sfinx- schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:53:
Mijn Wizard is ondertussen in staat om vlotjes act3 te farmen: 58k dps buffed, en in praktijk 180k dus want ik zit constant in Archon mode. Gisteren op een uurtje of 2 solo gedaan, wel niet helemaal tot bij Azmodan - ik haat elite phasebeasts :/ Nu alleen nog sparen voor een Lacuni Prowlers met 12%MS :+ Helaas zijn de versies met CHC algauw 25mil wat toch een dure grap is.

Farmen met een monk vind ik juist fijn, die kan toch net die éne vervelende combinatie tanken waar je als Archon wizard moeite mee hebt. Maar dan wel dus eentje die alles kan tanken + genoeg dps (40k ofzo)
Je hebt niet een hele hoge CHC, is je cooldown toch snel afgelopen? Ik wil zelf ook gaan experimenteren met Archon. Volgens mij heb ik iets van 33% CHC met met beste gear. Is die teleport rune op Archon een verplichting? De 25% damage (of minder cooldown) klinkt ook erg interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
JJerome schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:57:
[...]

Je hebt niet een hele hoge CHC, is je cooldown toch snel afgelopen? Ik wil zelf ook gaan experimenteren met Archon. Volgens mij heb ik iets van 33% CHC met met beste gear. Is die teleport rune op Archon een verplichting? De 25% damage (of minder cooldown) klinkt ook erg interessant.
Tussen mijn archon periodes heb ik, op een groepje van 5-6 mobs, slechts een paar seconden nodig om mijn CD weg te werken - die Storm Chaser proct als een trein. Soms had ik wel last als ik een elite groep niet in 1x neer kreeg. Dit was trouwens een run met Galvanizing Wizard maar ik ga waarschijnlijk weer switchen naar Evocation om dit probleem volledig weg te werken.

Teleport is voor mij een must om niet te sterven bij jailor in combinatie met desecrator / arcane enchanted en consoorten + ideaal om nog net bij het volgende groepje mobs te geraken voor je Archon mode verliest. Ik denk dat dit overbodig is als je genoeg resist/armor hebt en een lacuni prowlers, dan zou ik trouwens ook switchen naar Storm Armor met scramble voor de +24%MS on hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Sfinx- schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:53:
Nu alleen nog sparen voor een Lacuni Prowlers met 12%MS :+ Helaas zijn de versies met CHC algauw 25mil wat toch een dure grap is.
Je zou eens moeten kijken naar een Tyrael Might chest met 12MS, ik heb er nu ook een en ik wil niet meer zonder 24MS. Ze rollen met redelijke int (180+) en je zal waarschijnlijk wat vit verliezen, daarentegen is de AR roll weer hoog (70+). Maar de allerleukste roll blijft toch de bonus damage tegen demons en elites, ik heb er 12% en 4% op zitten. Dus dat is een leuke buff met 100k dps wanneer je in archon een elite demon tegenkomt. ;)

Superduur zijn ze ook weer niet, je moet het gewoon in de gaten houden. Ik heb 10M voor de mijne betaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

skoozie schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:43:
[...]

move is bij mij: ` de "~" knop nadeel is dat ik vaak typ met een ` er voor...
Ok dit is de n00b vraag, waar dient de move key voor.

Ik beweeg met muis door ingedrukt te houden, wat doet de move key dan, je houdt hem ingedrukt en dan loopt hij rechtvooruit? Dus je moet dan alsnog met de muis sturen?

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sm0k3r schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:07:
[...]

Ok dit is de n00b vraag, waar dient de move key voor.

Ik beweeg met muis door ingedrukt te houden, wat doet de move key dan, je houdt hem ingedrukt en dan loopt hij rechtvooruit? Dus je moet dan alsnog met de muis sturen?
dan loop je naar je muis toe, net als je normaal zou moven, alleen dan heb je niet dat je per ongeluk gaat staan slaan op een monster! dus goed om weg te komen uit nare situaties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:10:
[...]

dan loop je naar je muis toe, net als je normaal zou moven, alleen dan heb je niet dat je per ongeluk gaat staan slaan op een monster! dus goed om weg te komen uit nare situaties!
hmmmmm ik ben monk met life on hit en life steal, ik moet beuken ipv weglopen hahahahaha

Maar bedankt voor de uitleg, ga vanavond wel eens kijken of het iets toevoegt.

Kiest hij dan zelf een pad, soms zit ik tussen allemaal vijanden en kan ik niet wegkomen omdat ik het kiertje niet kan vinden, doet de computer dan zelf kiezen en vindt hij dan meteen dat enige kiertje wat er is of weet je dit niet zeker?

Zo niet kom ik er alsnog vanavond achter, ik weet al waar ik hem op ga binden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sm0k3r schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:13:
[...]

hmmmmm ik ben monk met life on hit en life steal, ik moet beuken ipv weglopen hahahahaha

Kiest hij dan zelf een pad, soms zit ik tussen allemaal vijanden en kan ik niet wegkomen omdat ik het kiertje niet kan vinden, doet de computer dan zelf kiezen en vindt hij dan meteen dat enige kiertje wat er is of weet je dit niet zeker?

Zo niet kom ik er alsnog vanavond achter, ik weet al waar ik hem op ga binden dan.
Ben ik zelf ook ;) maar soms heb je dingen als desecrator en arcane enchanted en daar kun je niet echt instaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sm0k3r schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:13:
[...]

als het goed is doet die knop precies hetzelfde als lopen met je muis ;) het is alleen dat je dan het lopen en 'linkermuisklikaanval' (leuk galgje woord) gescheiden hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:20:
[...]

als het goed is doet die knop precies hetzelfde als lopen met je muis ;) het is alleen dat je dan het lopen en 'linkermuisklikaanval' (leuk galgje woord) gescheiden hebt :P
Ik hoop dat ik vanavond weer allemaal muren en vijanden om mij heen hebt en dan hou ik mijn muis ver van de bende en klik ik op de move knop, kijken of hij zelf een weg naar buiten kan vinden want ik zie door de (doe maar stoer) vele cyclones niet meer waar ik wel of niet naartoe kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Delph schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:06:
[...]

Je zou eens moeten kijken naar een Tyrael Might chest met 12MS, ik heb er nu ook een en ik wil niet meer zonder 24MS. Ze rollen met redelijke int (180+) en je zal waarschijnlijk wat vit verliezen, daarentegen is de AR roll weer hoog (70+). Maar de allerleukste roll blijft toch de bonus damage tegen demons en elites, ik heb er 12% en 4% op zitten. Dus dat is een leuke buff met 100k dps wanneer je in archon een elite demon tegenkomt. ;)

Superduur zijn ze ook weer niet, je moet het gewoon in de gaten houden. Ik heb 10M voor de mijne betaald. :)
Bedankt voor de tip, zal ik zeker eens checken... 10M heb ik wel in de bank op het moment 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op aanraden van enkele tweakers enkele (kleine) upgrades gekocht/gevonden/gekregen alsook mijn skills wat herzien =)

Mijn shield moet ik nog vervangen (deze had ik maar gevonden en gehouden omwille van de CHC/Fire res/Armor) samen met mijn ring. Met shield gaat me pakken beter af dan dual wielden, maar gezien ik voor crit wil gaan, leek dual wielden op dat gebied wel stukken beter...

Ik vroeg me wel nog af of ik mijn gloves ook best kan vervangen door gloves met res all en minder/geen CHD/CHC (CHD en CHC zijn de hoofdreden waarom ik ze niet wegdoe:))

En stel dat ik mijn gloves vervang, zijn mijn huidige gloves de moeite voor op AH te zetten of gewoon vendoren?

http://eu.battle.net/d3/e...bstruse-1300/hero/8049908

Ik heb act 3 ff geprobeerd in een party, en dit ging wel, maar ik denk niet omwille van mijn gear, eerder omwille van mijn mede-party-leden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:35
Middnight schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:44:
[...]

Je hoeft niet te klikken, gewoon knop ingedrukt houden.....en muis bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sm0k3r schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:26:
[...]

Ik hoop dat ik vanavond weer allemaal muren en vijanden om mij heen hebt en dan hou ik mijn muis ver van de bende en klik ik op de move knop, kijken of hij zelf een weg naar buiten kan vinden want ik zie door de (doe maar stoer) vele cyclones niet meer waar ik wel of niet naartoe kan.
Dit werkt hetzelfde als op je muis klikken. Maar omdat het nu een andere actie is zal je door de move een andere key te geven je dus op een mob kunnen staan met je muis en moven ipv attack.
Dit is de essentie hiervan, dan hoef je dus juist niet meer je muis van positie te halen om te beginnen met rennen. ipv dat je eerst je muis moet verplaatsen naar een locatie zonder mobs en daarna begint te lopen, ga je dus al gelijk rennen waneer je je muis beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die absoluut niet zal klagen over de droprate van legendarys is Alkaizer (momenteel paragon level 98)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GKaKV.jpg
Die screenshot is van zijn lifestream btw, die momenteel niet online is. Hij raapt enkel legendarys op, en gooit de slechte meteen weg zonder te id'en. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:54:
Iemand die absoluut niet zal klagen over de droprate van legendarys is Alkaizer (momenteel paragon level 98)

[afbeelding]
Die screenshot is van zijn lifestream btw, die momenteel niet online is. Hij raapt enkel legendarys op, en gooit de slechte meteen weg zonder te id'en. _/-\o_
Dus daar blijven al mijn legendary's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy cr..p :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
wtf... 8)7

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
Oh my god ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste 1 1/2 dag weer 4 legendaries met de vrouw samen.
Twee keer een Angel Hair Braid, 1x een Bul Kathos Wedding Band met int en een Ivory Tower. Helemaal niks dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-10 15:13
Ik net ook mijn eerste legendary gevonden sinds patch 1.0.3

http://us.battle.net/d3/en/item/cindercoat

Had even gekeken, maar is helaas maar iets van 75.000 waard met de rolls die ik erop had

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Net mijn 3e legendary drop sinds 1.04, eventjes na het berijken van paragorn 12 :)
Dit keer een Fragment of Destiny wand. Even in de auction house gekeken maar helaas, vergelijkbare gaan voor ~250k weg.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:00:
Laatste 1 1/2 dag weer 4 legendaries met de vrouw samen.
Twee keer een Angel Hair Braid, 1x een Bul Kathos Wedding Band met int en een Ivory Tower. Helemaal niks dus. :+
Wij moeten meer samen runnen , jij vindt veel te veel legends :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-

[afbeelding]
Dat bewijst toch weer dat de RNG geen steek houdt? Ok dat je meer kans hebt op legendaries met een hoog MF gehalte / supersnelle farm techniek maar je zou toch een limiet verwachten op het effectieve aantal drops per tijdspanne. Net zoals ik ook een minimum zou instellen voor de minder bedeelden onder ons O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Sfinx- schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:03:
[...]

Dat bewijst toch weer dat de RNG geen steek houdt? Ok dat je meer kans hebt op legendaries met een hoog MF gehalte / supersnelle farm techniek maar je zou toch een limiet verwachten op het effectieve aantal drops per tijdspanne. Net zoals ik ook een minimum zou instellen voor de minder bedeelden onder ons O-)
Dat bewijst juist dat de RNG wél steek houdt.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Grappig als je dan bij Alkaizer zijn barb kijkt dan is die super gegeared maar niet zo goed als dat ik had verwacht met al die legendary drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
mag ook wel na bijna 1,7 M (90k elite kills) en meer dan 200 MF de meeste tijd ...

en heet hij zoveel frostburns bewaard? dat snap ik dan weer niet omdat ie toch vrijwel niks waarde is?

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sleepwalkerbe schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:02:
[...]

Wij moeten meer samen runnen , jij vindt veel te veel legends :)
Ja, nu nog een keer een fatsoenlijke. :P Heb een tab vol met legendaries (vraag me niet waarom) die allemaal useless zijn haha. Die act 3 run gisteren was echt heel leuk, gaan we herhalen. Maar dan -met- legendaries.

En eens kijken of ik deze kwijt kan aan een monk. Vrouw gevonden.
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/20htumc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:35:
Ik heb op aanraden van enkele tweakers enkele (kleine) upgrades gekocht/gevonden/gekregen alsook mijn skills wat herzien =)

Mijn shield moet ik nog vervangen (deze had ik maar gevonden en gehouden omwille van de CHC/Fire res/Armor) samen met mijn ring. Met shield gaat me pakken beter af dan dual wielden, maar gezien ik voor crit wil gaan, leek dual wielden op dat gebied wel stukken beter...

Ik vroeg me wel nog af of ik mijn gloves ook best kan vervangen door gloves met res all en minder/geen CHD/CHC (CHD en CHC zijn de hoofdreden waarom ik ze niet wegdoe:))

En stel dat ik mijn gloves vervang, zijn mijn huidige gloves de moeite voor op AH te zetten of gewoon vendoren?

http://eu.battle.net/d3/e...bstruse-1300/hero/8049908

Ik heb act 3 ff geprobeerd in een party, en dit ging wel, maar ik denk niet omwille van mijn gear, eerder omwille van mijn mede-party-leden :p
Die gloves kun je voor weinig geld upgraden naar minimaal 8% CHC en evenveel of meer CHD. Wat Str/Vit erbij of niet al te hoge AR (~50) en ze zijn nog steeds redelijk betaalbaar denk ik.
Je huidige zijn helaas niks waard.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Delph schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:06:
Grappig als je dan bij Alkaizer zijn barb kijkt dan is die super gegeared maar niet zo goed als dat ik had verwacht met al die legendary drops.
Doe eens zelfde vergelijking met jouw karakter, jij vindt ook 100den rares maar hoeveel daarvan zijn het niet eens waard om te verkopen laat staan gebruiken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees

[afbeelding]
Doet hij de runs helemaal alleen? is wel opvallend dat hij er zoveeeeeeel voorsprong heeft op #2 in de paragon race.

kan me wel voorstellen dat hij hulp krijgt om de mobs bij elkaar te brengen voor een dikke "Killing Spree". De exp bonus is best wel veel als je zo 2312873123 mobs in een klap afmaakt. zeker in act III is t wel goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Sm0k3r schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:10:
[...]

Doe eens zelfde vergelijking met jouw karakter, jij vindt ook 100den rares maar hoeveel daarvan zijn het niet eens waard om te verkopen laat staan gebruiken? ;)
Slechte rares moet je vendoren voor 1000, slechte legendaries leveren brimstones die verkopen voor een factor 100 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thompson schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:09:
[...]

Die gloves kun je voor weinig geld upgraden naar minimaal 8% CHC en evenveel of meer CHD. Wat Str/Vit erbij of niet al te hoge AR (~50) en ze zijn nog steeds redelijk betaalbaar denk ik.
Je huidige zijn helaas niks waard.
Ok, vanavond nog maar eens aan de slag gaan dan :) Alvast bedankt voor de tips!

De vendor zal blij zijn met mijn huidige gloves ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 14:48
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:08:
[...]

Ja, nu nog een keer een fatsoenlijke. :P Heb een tab vol met legendaries (vraag me niet waarom) die allemaal useless zijn haha. Die act 3 run gisteren was echt heel leuk, gaan we herhalen. Maar dan -met- legendaries.

[afbeelding]
Heb wel enige intresse. Mogelijk dat ik vanavond even vergelijk met mijn huidige ring?
Al zal de prijs wel ontzettend hoog zijn denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Double Tornado is niet voor mij weggelegd, kan er maar niet aan wennen.
Dit is momenteel mijn huidige gear/build;
http://eu.battle.net/d3/e...hompson-2265/hero/6595719

Heb een bod lopen op betere gloves (hoger CHC/CHD, iets meer str/vit) en een betere ring(CHC, AR, AS) voor de rechter te vervangen.
Wat zijn nog meer echt aandachtspunten in mijn gear? Een belt met gelijke Str/Vit en dan met AR zit ik nog voor te kijken, eventueel met +bash damage (maar die zijn er niet veel).

Met betrekking tot de skills. Het lukt me nog niet altijd om continu te blijven whirlwinden. Kan ik beter Dust Devils als rune gebruiken voor meer crits (En dankzij BR-ITF dus meer Fury) of de 1 fury per hit? Overige tips uiteraard ook welkom.

Deze build wordt op het moment gebruikt voor butcher runs. Voor act 2/3 wissel ik wat skills voor iets meer defensief ingesteld te zijn...

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NegativeFreak schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:25:
[...]

Heb wel enige intresse. Mogelijk dat ik vanavond even vergelijk met mijn huidige ring?
Al zal de prijs wel ontzettend hoog zijn denk ik...
Probleem met deze ring (denk ik) is dat de stats moeilijk zoekbaar zijn. Alhoewel average damage veel dps geeft, wordt er volgens mij maar weinig op gezocht. De dex+socket is ook een lastige. Dus ik verwacht niet dat ik er AH prijzen voor krijg. M.a.w.; als jij er iets mee kunt komen we er wel aan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:37:
[...]

Probleem met deze ring (denk ik) is dat de stats moeilijk zoekbaar zijn. Alhoewel average damage veel dps geeft, wordt er volgens mij maar weinig op gezocht. De dex+socket is ook een lastige. Dus ik verwacht niet dat ik er AH prijzen voor krijg. M.a.w.; als jij er iets mee kunt komen we er wel aan uit.
kuch, ik zoek er elke keer op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit je nou weer te vissen naar een complimentje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Hoe bereik je in hemelsnaam al level 98? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Delph schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:06:
mierenfokker schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:40:
Hij loot alleen legendaries, alles geel laat hij gewoon liggen, daarom is hij zo snel. Hij doet het niet voor de drops, maar voor de paragon levels.

[ Voor 16% gewijzigd door Neelon op 05-09-2012 13:41 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:39:
[...]

Zit je nou weer te vissen naar een complimentje? ;)
Vind die average damage belangrijk , brengt meer op dan een 20 tal dex punten als je goeie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sleepwalkerbe schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:40:
[...]

Vind die average damage belangrijk , brengt meer op dan een 20 tal dex punten als je goeie hebt.
Ja, was maar een grapje. ik zoek er ook vaak op. Shhh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 05:52
Afbeeldingslocatie: http://www.fashion-geektim.fr/wp-content/uploads/2010/02/south-park-no-life.jpg

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sleepwalkerbe schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:40:
[...]

+ het feit dat +% elemental damage pas wordt toegepast na de + dmg van ringen / amulet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
[...]

Super... voeg me maar alvast toe NegativeGeek#1925
Ben er vanavond wel vanaf een uurtje of 8 a 9. (nu eerst ' hard' werken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
NegativeFreak schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:46:
[...]

Kan je meteen mee lopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
Ik wil altijd wel een run doen al zit ik pas bij Belial met mijn Monk en geen idee hoe A3 me af gaat. Anders pak ik mn Barb wel. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WW barb zijn.
Zodra een rare pack 50% hp over heeft kun je door naar de volgende, de WW maakt de rest van de pack wel af als je genoeg dps hebt. Daarnaast tellen de skills van een WW barb niet bij de movespeed cap, je kunt dus veel sneller van elite naar elite dan welke andere class.

Zijn gear is goed maar kan beter, echter als hij nog meer dps zou doen zou hij niet meer genoeg revenge procs krijgen vertelde hij. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 17:17
Barb en rondjes draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
nr 2 is een DH met paragon lvl 90 ... XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:56:
[...]

WW barb zijn.
Zodra een rare pack 50% hp over heeft kun je door naar de volgende, de WW maakt de rest van de pack wel af als je genoeg dps hebt. Daarnaast tellen de skills van een WW barb niet bij de movespeed cap, je kunt dus veel sneller van elite naar elite dan welke andere class.

Zijn gear is goed maar kan beter, echter als hij nog meer dps zou doen zou hij niet meer genoeg revenge procs krijgen vertelde hij. 8)7
revenge ?!? dat is niet in zijn profiel en voor WW barb toch niet nodig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
Mofkees schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:18:
[...]

Doet hij de runs helemaal alleen? is wel opvallend dat hij er zoveeeeeeel voorsprong heeft op #2 in de paragon race.

kan me wel voorstellen dat hij hulp krijgt om de mobs bij elkaar te brengen voor een dikke "Killing Spree". De exp bonus is best wel veel als je zo 2312873123 mobs in een klap afmaakt. zeker in act III is t wel goed te doen.
Ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat meerdere elite packs tegelijk omleggen bevorderlijk zou zijn voor de drops / MF ... Iemand die toevallig weet of dit mogelijk is of als dit een fabeltje is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mofkees schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:05:
[...]

revenge ?!? dat is niet in zijn profiel en voor WW barb toch niet nodig? :)
U heeft gelijk, hij krijgt dan niet genoeg fury met meer dps.
Ik heb mijn enige barb op lvl 13 om zeep geholpen dus mijn kennis kan gebrekkig zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:08:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/20htumc.jpg
[...]

NegativeFreak schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:46:
[...]

Mocht NegativeFreak om wat voor reden dan ook niet de ring willen, dan ben ik denk ik wel geïnteresseerd! Voor mijn poison res monk :)

Angeloonie#2758

[ Voor 23% gewijzigd door Angeloonie op 05-09-2012 14:14 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Thompson schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:36:
Double Tornado is niet voor mij weggelegd, kan er maar niet aan wennen.
http://eu.battle.net/d3/e...hompson-2265/hero/6595719

Heb een bod lopen op betere gloves (hoger CHC/CHD, iets meer str/vit) en een betere ring(CHC, AR, AS) voor de rechter te vervangen.
Wat zijn nog meer echt aandachtspunten in mijn gear? Een belt met gelijke Str/Vit en dan met AR zit ik nog voor te kijken, eventueel met +bash damage (maar die zijn er niet veel).

Met betrekking tot de skills. Het lukt me nog niet altijd om continu te blijven whirlwinden. Kan ik beter Dust Devils als rune gebruiken voor meer crits (En dankzij BR-ITF dus meer Fury) of de 1 fury per hit? Overige tips uiteraard ook welkom.

Deze build wordt op het moment gebruikt voor butcher runs. Voor act 2/3 wissel ik wat skills voor iets meer defensief ingesteld te zijn...
De WW build essentie ligt in fury generatie met twisters. Die heb je helemaal niet :)

Je kunt met je 25.5% (gears) + 5% (nature) + 15% (passive) + 3~13% (active skills) CHC echt wel uit kunnen komen hoor.

Hurricane is wel beter voor Fury generatie ook, omdat je daarmee meer twisters genereert. Het aantal twisters is namelijk MS afhankelijk. WW is niet echt de fury generator, maar de twisters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Middnight schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:07:
[...]

Ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat meerdere elite packs tegelijk omleggen bevorderlijk zou zijn voor de drops / MF ... Iemand die toevallig weet of dit mogelijk is of als dit een fabeltje is ?
ooit was er een bug, als je alle elites in een pack met EEN klaap omlegt, dan denkt de server dat ze alleemaal als laatste gekilld zijn, daardoor krijg je dan 3x zoveel loots. Deze is echter al gefixt :)

Geloof verder niet dat je nu behalve de uitdaging/tijdwinst nog een verschil ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Mofkees schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:17:
[...]

ooit was er een bug, als je alle elites in een pack met EEN klaap omlegt, dan denkt de server dat ze alleemaal als laatste gekilld zijn, daardoor krijg je dan 3x zoveel loots. Deze is echter al gefixt :)

Geloof verder niet dat je nu behalve de uitdaging/tijdwinst nog een verschil ziet.
Daarom kreeg ik in het begin soms meerdere NV stacks van 1 pack...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Delph schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:31:
[...]

Daarom kreeg ik in het begin soms meerdere NV stacks van 1 pack...
Die bug werd meestal getriggered als je healthlink elites neerknalde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Delph schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:18:
[...]

Slechte rares moet je vendoren voor 1000, slechte legendaries leveren brimstones die verkopen voor een factor 100 ;)
??? ik denk dat jij iemand anders wou beantwoorden, we hadden het hier over kwaliteit gear en zijn hoeveelheid legendaries, niet wat hij of ik ermee moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Sm0k3r schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:34:
[...]

??? ik denk dat jij iemand anders wou beantwoorden, we hadden het hier over kwaliteit gear en zijn hoeveelheid legendaries, niet wat hij of ik ermee moet doen.
Ik bedoel alleen dat hij een behoorlijk wat goud moest hebben maar dat niet in zijn gear terug was te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Mofkees schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:13:
[...]

De WW build essentie ligt in fury generatie met twisters. Die heb je helemaal niet :)

Je kunt met je 25.5% (gears) + 5% (nature) + 15% (passive) + 3~13% (active skills) CHC echt wel uit kunnen komen hoor.

Hurricane is wel beter voor Fury generatie ook, omdat je daarmee meer twisters genereert. Het aantal twisters is namelijk MS afhankelijk. WW is niet echt de fury generator, maar de twisters.
Ja daar was ik al bang voor dat de crits van sprint tornados essentieel zijn. Maar ik vind met sprint en zonder fury generator aanval echt niet lekker spelen. Maar denk je dat het haalbaar is om de CHC zo hoog te krijgen dat whirlwind alleen voldoende is?

WW+Hurricane levert dus meer fury op dan WW+Dust Devils? Wellicht dat het dan wel verstandig is om naar 12% MS boots te gaan kijken?

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Thompson schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:41:
[...]

Ja daar was ik al bang voor dat de crits van sprint tornados essentieel zijn. Maar ik vind met sprint en zonder fury generator aanval echt niet lekker spelen. Maar denk je dat het haalbaar is om de CHC zo hoog te krijgen dat whirlwind alleen voldoende is?

WW+Hurricane levert dus meer fury op dan WW+Dust Devils? Wellicht dat het dan wel verstandig is om naar 12% MS boots te gaan kijken?
"Maar ik vind met sprint en zonder fury generator aanval echt niet lekker spelen." ???

Sprint - run like the wind is gewoon een fury generator hoor. Ja ok t cost 20 om te beginnen, maar als t eenmaal loopt krijg je veeeeel fury's terug via de twisters. Om WW te bgeinnen doe je dus War cry, battle cry, sla ff een of twee kist open met Bash en dan sprint. Als de fury een beetje begint te genereren, dan kan je non-stop WW'en. Wel steeds Sprint opnieuw aanzetten. Dat kan je gewoon doen tijdens WW. ook opletten Battle cry op tijd te resetten. Dat heeft me iig meer dan nodig gekilld :)

Run like the wind maakt meestal 5 twisters bij +12% MS en 4 zonder. Met hurricane heb je normale loopsnelheid tijdens WW dus ook 5 twisters, met andere runes heb je alleen maar 3 of 4.

of je met WW alleen genoeg fury kan genereren.. misschien wel met mighty weapon en een hoog CHC. mja daar moet man nog een beetje theorycraften en uittesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sleepwalkerbe schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:33:
[...]

Die bug werd meestal getriggered als je healthlink elites neerknalde :)
Andere optie was om een monk te zijn, alle elites onder 30% krijgen en dan exploding palm gebruiken waardoor alles in 1 keer neer ging. Vind het nog steeds vreemd dat men at pas in de laatste patch hebben aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:13:
Mocht NegativeFreak om wat voor reden dan ook niet de ring willen, dan ben ik denk ik wel geïnteresseerd! Voor mijn poison res monk :)

Angeloonie#2758
Heb je geadd. :)
Hij staat nu op de AH voor 8 mil, maar dat hoeft hij bij lange na niet op te brengen. De helft ook niet.
Sorry trouwens, dit is niet het trade topic.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Delph schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:35:
[...]

Ik bedoel alleen dat hij een behoorlijk wat goud moest hebben maar dat niet in zijn gear terug was te zien.
Misschien is hij erruuugggg gierig, je weet maar nooit hahahahaha

Alles wat hij draagt heeft hij gevonden, kijk eens naar zijn wapen in zijn linkerhand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Mofkees schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:52:
[...]

"Maar ik vind met sprint en zonder fury generator aanval echt niet lekker spelen." ???

Sprint - run like the wind is gewoon een fury generator hoor. Ja ok t cost 20 om te beginnen, maar als t eenmaal loopt krijg je veeeeel fury's terug via de twisters. Om WW te bgeinnen doe je dus War cry, battle cry, sla ff een of twee kist open met Bash en dan sprint. Als de fury een beetje begint te genereren, dan kan je non-stop WW'en. Wel steeds Sprint opnieuw aanzetten. Dat kan je gewoon doen tijdens WW. ook opletten Battle cry op tijd te resetten. Dat heeft me iig meer dan nodig gekilld :)

Run like the wind maakt meestal 5 twisters bij +12% MS en 4 zonder. Met hurricane heb je normale loopsnelheid tijdens WW dus ook 5 twisters, met andere runes heb je alleen maar 3 of 4.

of je met WW alleen genoeg fury kan genereren.. misschien wel met mighty weapon en een hoog CHC. mja daar moet man nog een beetje theorycraften en uittesten.
Fury generator noem ik hier dan dus een aanval als Frenzy, Bash en Cleave. Primary attack is wellicht een betere benaming. Ik vind dat als een idioot rondrennen met sprint gewoon niks, maar vind whirlwind wel erg gaaf als fury spender.
Ik wil dus een manier zien te vinden om "oneindig" te kunnen whirlwinden zonder Sprint te gebruiken. Wellicht dat een might weapon inderdaad een mogelijkheid is maar dan verlies ik wel meteen erg veel CHC.

Balen dat er geen affix bestaat van -fury op whirldwind of extra fury per hit. Voor zover ik weet namelijk enkel meer CHC op whirldwind en meer max. fury.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Thompson schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:05:
[...]

Fury generator noem ik hier dan dus een aanval als Frenzy, Bash en Cleave. Primary attack is wellicht een betere benaming. Ik vind dat als een idioot rondrennen met sprint gewoon niks, maar vind whirlwind wel erg gaaf als fury spender.
Ik wil dus een manier zien te vinden om "oneindig" te kunnen whirlwinden zonder Sprint te gebruiken. Wellicht dat een might weapon inderdaad een mogelijkheid is maar dan verlies ik wel meteen erg veel CHC.

Balen dat er geen affix bestaat van -fury op whirldwind of extra fury per hit. Voor zover ik weet namelijk enkel meer CHC op whirldwind en meer max. fury.
mighty weapon met weapon master, 3 fury per hit, WW-Wind shear, 1 fury per hit. BC-Into the fray, kans (jaja hidden property!! stel dat dit 10% is) 15 fury bij CH, bij 50% CHC levert dit per hit 0.75 dus 1 fury op.

Per WW verbruik je 16 fury. dus je moet minstens 4 hits per WW scoren om alleen met WW te redden.

maar zoals gezegd. je hoeft maar een x te starten met sprint en dan kan je non-stop WW'en en meestal ook non-stop WoTB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:01:
[...]

Heb je geadd. :)
Hij staat nu op de AH voor 8 mil, maar dat hoeft hij bij lange na niet op te brengen. De helft ook niet.
Sorry trouwens, dit is niet het trade topic.
Dat is wel heel erg gul, mocht ik hem kunnen gebruiken.
Wie weet kunnen we wel wat ruilen. Maja eerst eens zien vanavond... als hij er dan nog is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom act 2 inferno niet door, een elite hoeft me maar aan te kijken en ik ben dood iemand een advies?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Zucht-2232/hero/16262915

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:34:
Ik kom act 2 inferno niet door, een elite hoeft me maar aan te kijken en ik ben dood iemand een advies?

Resistance is een beetje aan de missende kant, dat lijkt het probleem te zijn.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-10 15:13
Neelon schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:35:
[...]

Resistance is een beetje aan de missende kant, dat lijkt het probleem te zijn.
Ik zou beginnen met All resist gear te verzamelen. Ik denk dat je gewoon dood gaat omdat je niets resist.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:34:

Zoals de rest al zegt... je mist All Res... je stacked tot nu toe alleen maar Lightning.

[ Voor 12% gewijzigd door NegativeFreak op 05-09-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thompson schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:05:
[...]

Ben benieuwd of het je lukt, maar op movement/sprint speed whirlwinden is volgens mij de enige manier in behoorlijke groepen mobs (niet bij 2 of 3) om je WW continu te kunnen doen.
Het is echt pisseasy trouwens.

Als je fury problemen hebt: grotere groep mobs verzamelen.
Ga je dood? Zorg dat je aan de rand van de mobs blijft zodat ze je niet allemaal kunnen hitten.
En zorg voor voldoende loh in act3 zo tussen de 1200 en de 2000loh afhankelijk van je eigenlijk hp/res/armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:00

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

zal je eff toevoegen :) heb zelf nu ook weer minder tijd; school is weer begonnen ;(
Flapmo schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:15:
[...]

RIP :(.

Mijn baba leeft nog, is level 57 oid. Misschien een keertje nostalgisch samen wandelen? SC gaat je toch niet lang boeien >:).
@add flapmo#2738 ;). Ben er alleen niet al te vaak, doordeweeks maar +/-30min /dag. In de weekenden als ik tijd heb (lees: vriendin foetsie is :+).

//edit
Jep, 57 was het
http://eu.battle.net/d3/en/profile/flapmo-2738/hero/10632434

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Pagina: 1 ... 21 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.