ShadowBumble schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:35:
[...]
Je budget is wel voldoende voor een starter set waarmee je ongeveer tot mp3/4 redelijk makkelijk mee moet kunnen komen ( en ook nog eens vlot zonder dat je uren op een elite staat te hakken ), Hiervoor kan je het beste even op youtube kijken voor een CM wizard starting kit, en voor de basics stats zijn echt super belangrijk bij CM vooral IAS en CHC in het begin.
Echter de upgrade kosten per item gaan wel gigantisch ophoog na je starter set denk aan tientallen tot honderden miljoenen per upgrade

afhankelijk van hoe beter je gear word hoe duurder ook natuurlijk
moet toch even patsen hier:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/7959061
voor minder dan 100M de gloves, TWH en de rechterring met ~270 stats gekocht, op zich nog redelijke koopjes. De andere ring is wel duurder maar hij is gewoon uniek in de AH
Heb nu unbuffed 88.xx% mitigation, 3.00001 APS b/p ruim over en toch nog 51% CC zonder een CC mempo (die is moeilijk te snipen, helaas).
Weten jullie trouwens of de buffs van followers nog gelden als ze dood zijn? zit namelijk eraan te denken Enchantress te nemen, dan kan ik mijn AMU slot vrijmaken van AS, zo kan ik CD nemen daar en kan zo 30k DPS winnen zonder op andere stats in te boeten.
Mja de followers liggen 90% van de tijd op grond, het zou wel stom zijn als ik de hele tijd met 2.99 APS rondloop
voor starters kan je inderdaad erg goedkoop gearen, ik zou iig blackthorn's amu met 9cc (<1m), amr (200vit, + 280 amr, ook 1m), pants met AMR (1M) aanraden, en dan de goedkoopste nat's ring+ boots, een Chan wand met AS, Chan source zonder APOC, stormcrow met of zonder CC. De overige slots kan je dan aanvullen voor CC/AS. Paperdoll DPS is helemaal niet zo belangrijk aan het begin. Ik kon met 80K DPS full SNS gaan en dat ging voor MP4 al vrij vlot.
utilities zijn veel belangrijker: APS/CC/LOH
Ik ben niet allemaal mee eens met deze guide, maar toch is het vrij nuttig om eens door te lezen:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/8196601796