Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zo met me monk van 340 all ress naar 580 all ress en 28K dps erbij.
Toch valt er het 1 en ander nog te verbeteren. Ben nu ook bezig met de machines quest.
Heb nu 2 keys en nummer 3 in stonefort, die lul wilt hem niet droppen op MP6.

Maar je krijgt op het eind een Machine om uberbosses te doen, kan je die blijven doen? Of is het 1 malig?
Snap er niet heel veel ervan omdat ik sommige zie met 3 machines om ubers te doen. En kan je alleen op mp10 ubers doen? Maakt dat nog veel uit?

[ Voor 17% gewijzigd door Xtr3me4me op 22-03-2013 07:32 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37
Xtr3me4me schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 07:27:
Toch valt er het 1 en ander nog te verbeteren. Ben nu ook bezig met de machines quest.

Maar je krijgt op het eind een Machine om uberbosses te doen, kan je die blijven doen? Of is het 1 malig?
Snap er niet heel veel ervan omdat ik sommige zie met 3 machines om ubers te doen. En kan je alleen op mp10 ubers doen? Maakt dat nog veel uit?
Je kan zoveel machines maken als je wilt en je kan ubers doen op welke MP je maar wilt. De droprate van organs wordt net als met keys bepaald door de MP.

Doe MP10 als je het aankan met een groepje dat MP10 zou kunnen soloen. Dan haal je het meeste rendement eruit.

Je kan ook 100% organs laten maken door streamers met jou machines de ubers laten doen op MP10 (X4er0 en Vidra).

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-09 19:48

Vidra

Vragen?

Wolf schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 08:57:
[...]

Je kan zoveel machines maken als je wilt en je kan ubers doen op welke MP je maar wilt. De droprate van organs wordt net als met keys bepaald door de MP.

Doe MP10 als je het aankan met een groepje dat MP10 zou kunnen soloen. Dan haal je het meeste rendement eruit.

Je kan ook 100% organs laten maken door streamers met jou machines de ubers laten doen op MP10 (X4er0 en Vidra).
Dat is inderdaad zo :)
Xtr3me4me schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 07:27:
We kunnen ook wel een key runnetje doen op MP10, act 3 heb je ook dat probleem weer opgelost :)

Het is daarnaast ook mogelijk om gewoon even een keyrunnetje op MP10 te doen in bijv. Act 3 zodat je gegarandeerd een key hebt :) Los je dat probleem ook weer op....

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Haha, dat lijkt me niet verstandig want ik heb een bierproeverij vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Timeless schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:56:
Haha, dat lijkt me niet verstandig want ik heb een bierproeverij vanavond.
Gewoon aan de spa rood/blauw... ik zie echt het probleem niet. >:)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Geeft een andere dimensie aan het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Vidra schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:59:
[...]

Gewoon aan de spa rood/blauw... ik zie echt het probleem niet. >:)
Helaas, alleen Spa Geel en volwassen appelsap vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vidra schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:39:
[...]

Dat is inderdaad zo :)

[...]

We kunnen ook wel een key runnetje doen op MP10, act 3 heb je ook dat probleem weer opgelost :)

Het is daarnaast ook mogelijk om gewoon even een keyrunnetje op MP10 te doen in bijv. Act 3 zodat je gegarandeerd een key hebt :) Los je dat probleem ook weer op....
Oehh dat zou te gek zijn. Heb zelf nooit MP10 geprobeerd omdat MP6 ik al beetje moeite heb. Het killen duurt lang van elites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Xtr3me4me schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:21:
[...]

Oehh dat zou te gek zijn. Heb zelf nooit MP10 geprobeerd omdat MP6 ik al beetje moeite heb. Het killen duurt lang van elites.
Wij doen ook gewoon farm runs op MP10 voor Demonic Essences en legendaries :P Er kunnen gewoon andere spelers mee ... uiteraard repairkosten zijn voor je eigen rekening :+

[ Voor 12% gewijzigd door Vidra op 22-03-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Ik ga het nog een keer proberen. Kan iemand me een beetje op weg helpen, met name met gear-upgrade advies. Ik heb een half jaar niet gespeeld, en ben nu sinds een paar dagen weer begonnen.

Gister heb ik m'n gloves gekocht voor 10 Miljoen (het zou heel goed kunnen dat ik heir veels te veel voor heb betaald hoor).

Vervelende is nu dat ik nog maar 5 miljoen te besteden heb. Ik speel nu Inferno Act 1 op Monster Power 2.

Profile:
http://eu.battle.net/d3/e...dSkyNL-2786/hero/18693936

Ik zou ook heel graag een keer Ubers willen doen. Heb dit echter nog nooit gedaan.
Ik zou namelijk erg graag een Hellfire ring willen, aangezien ik nog wat noobie's te levelen heb.
Is er wellicht een party die mij misschien een keer mee kan nemen?

[ Voor 20% gewijzigd door EricNL op 22-03-2013 11:19 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

EricNL schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:06:
Ik ga het nog een keer proberen. Kan iemand me een beetje op weg helpen, met name met gear-upgrade advies. Ik heb een half jaar niet gespeeld, en ben nu sinds een paar dagen weer begonnen.

Gister heb ik m'n gloves gekocht voor 10 Miljoen (het zou heel goed kunnen dat ik heir veels te veel voor heb betaald hoor).

Vervelende is nu dat ik nog maar 5 miljoen te besteden heb. Ik speel nu Inferno Act 1 op Monster Power 2.

Profile:
De goedkoopste oplossing is het farmen van wat demonic essences om je gloves, bracers en shoulders te upgraden (je moet uiteraard wel even wat geluk hebben). Naast de adviezen die je op dit forum kan krijgen, kan je ook s'avonds op de teamspeak vragen aan de aanwezige Demon Hunters (Klitse (Timeless van het forum) en Sumbeam) om advies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
EricNL schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:06:

Profile:

Ik zou ook heel graag een keer Ubers willen doen. Heb dit echter nog nooit gedaan.
Ik zou namelijk erg graag een Hellfire ring willen, aangezien ik nog wat noobie's te levelen heb.
Is er wellicht een party die mij misschien een keer mee kan nemen?
Ik zou als ik jouw was even kijken naar Natalya's boots en een Natalya's armor. Zodat je de 7% chc bonus krijgt. Boots en armor zijn niet duur. zeker niet aangezien je nog geen res op je armor hebt. Je krijgt dan ook res op je boots (zit standaard op nat's) dus goed voor je EHP.

Qua pants kun je kijken naar Inna's vanwege de ias en chc. Die kun je eventueel ook met Allres of vit nemen om niet te veel EHP in te leveren.
Dan kun je vervolgens ook je belt vervangen door een inna's belt. Let dan wel even op je wapen. Dit kan het beste een black weapon zijn (dus eentje zonder elemental dmg).

Qua helm zou je een Mempo (zonder crit anders namelijk veel te duur) kunnen pakken. Levert je ook weer veel EHP en DMG op.

En dan verder bracers en shoulders craften.

Qua wapen moet je een keuze maken. Wil je snel schieten, dan windforce of een rare (of als je meer gold hebt een calamity met socket).
Vind je het niet erg om langzamer te schieten, dan manticore met 2 sockets en een rooie en groene gem er in. Dat laatste doet de meeste dmg maar is wel wennen als je sneller gewend bent.

Dan qua skills:
Je hebt 2 hatred spenders Elemental arrow en cluster arrow. Kies er 1 en drop de andere. Mijn advies, drop cluster arrow. Die doet wel veel dmg maar kost ook erg veel hatred. Tevens kun je met Elemental arrow makkelijker (middels Gloom) life terugkrijgen omdat je veel meer hit.
Je zou CA kunnen vervangen door Preparation - backup plan/battle scars
De rune op vault kun je beter wisselen naar Tumble. Dan houd je meer disc over voor andere skills en ToC doet niet mijns inziens niet genoeg dmg om het verlies aan disc te compenseren.
Verder zou ik smokescreen vervangen door Shadowpower-Gloom. 35%dmg reduction en 15% lifesteel voor 5 sec valt veel langer te spammen dan Smokescreen.
Als laatste ben ik nooit fan geweest van steady aim omdat er altijd wel mobs in de buurt kunnen komen en je er dus niet op kunt vertrouwen. Voor extra EHP kun je die wisselen voor Nightstalker (als je genoeg crit hebt) of Perfectionist (om minder disc per skill te gebruiken en een EHP boost te krijgen).

[ Voor 3% gewijzigd door Klitse op 22-03-2013 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Wow, bedankt voor het advies. Als ik straks thuis ben ga ik maar eens wat spelen met m'n skills. Ik heb inderdaad al wat Demonic Essences opgepakt, maar ik heb nog geen idee wat ik er mee kan, of hoe ik ze kan gebruiken. Ik probeer vanavond eens op Teamspeak te komen.

Ontzettend bedankt voor het advies Timeless en Vidra!

Update: Waar vind ik de Teamspeak server? Ik zie er niets over staan in de TS.

[ Voor 11% gewijzigd door EricNL op 22-03-2013 11:38 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
EricNL schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:34:
Wow, bedankt voor het advies. Als ik straks thuis ben ga ik maar eens wat spelen met m'n skills. Ik heb inderdaad al wat Demonic Essences opgepakt, maar ik heb nog geen idee wat ik er mee kan, of hoe ik ze kan gebruiken. Ik probeer vanavond eens op Teamspeak te komen.

Zie de topicwaarschuwing.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Graag gedaan.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag als username: 141.138.137.131

Tot vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vidra schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:50:
[...]

Wij doen ook gewoon farm runs op MP10 voor Demonic Essences en legendaries :P Er kunnen gewoon andere spelers mee ... uiteraard repairkosten zijn voor je eigen rekening :+
Zouden jullie me toe willen voegen dan? Kan ik mee op MP10. Diabolic#2626
En super bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online

Ik ben er helaas vanavond niet, maar morgen ben ik er wel. als je dan nog meer tips nodig hebt (of extra uitleg) wil ik je ook wel ff via de Teamspeak helpen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skellie_King schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 07:25:
[...]

Oké thanx guys ga ik vanavond is lekker craften.. Hoop dat er snel iets moois tussen zit ;)
Hoop het van harte voor je:) voor mij was het al voordeliger geweest om de items gewoon te kopen op de AH (zeker nu dit soort items goedkoper worden), heb nog niks nuttigs gezien :X maar de aanhouder wint en hoop toch binnen de 100M te blijven voor 1 leuk itempje :Y weet iedergeval waarom het een moneysink wordt genoemd _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadxCat
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-08-2023
ik zit vast en verveel me stierlijk iedere keer dat ik de game opstart...
iemand nog tips voor mij om me op te richten? (monk)
upgrades kosten gwn te veel... en krijg nooit een lekker jackpot drop, fk u blizz!

Tag: MadxCat#1754-----D3 Armory-----Diablo Progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
MadxCat schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:21:
upgrades kosten gwn te veel... en krijg nooit een lekker jackpot drop, fk u blizz!
Meer plevels. Daarmee volgen de drops vanzelf.

Kijk anders in mijn profile (zie sig) dan zie je vanzelf wat er te upgraden valt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadxCat
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-08-2023
Wolf schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:29:
[...]

Meer plevels. Daarmee volgen de drops vanzelf.

Kijk anders in mijn profile (zie sig) dan zie je vanzelf wat er te upgraden valt. :)
t lvlen gaat ook gwn zo traag, :P t zal waarschijnlijk wel aan mij liggen.. maar ik ben ook gwn serieus paar x in slaap gevallen terwijl k runs deed =/

Tag: MadxCat#1754-----D3 Armory-----Diablo Progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadxCat schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:21:
Gister veel gespeeld op MP 7 en 8 (full MF) maar der kon geen 1 leg van af, helaas en had er toen gelijk genoeg van (hoop dat ze in de toekomst de droprate gaan verhogen van legs), heb toen ff lekker een filmpje gekeken en savonds had ik er weer helemaal zin in oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadxCat schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:33:
[...]

t lvlen gaat ook gwn zo traag, :P t zal waarschijnlijk wel aan mij liggen.. maar ik ben ook gwn serieus paar x in slaap gevallen terwijl k runs deed =/
wat ik veel doe de laatste tijd is andere act's spelen, elke run een nieuwe skill gebruiken en zoveel mogelijk met vrienden spelen, skype oid houdt je wel wakker :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:48:
[...]

wat ik veel doe de laatste tijd is andere act's spelen, elke run een nieuwe skill gebruiken en zoveel mogelijk met vrienden spelen, skype oid houdt je wel wakker :Y
Klopt. Veel klooien en spelen met vrienden is veel leuker en beter.

Het kan soms zelfs hilarisch zijn om met 4 mensen op Mp10 5 packs bij elkaar te proberen te killen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook wel intresse mp10 te farmen Arokhantos#2997 demon hunter 282k dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Wolf schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:51:
[...]

Klopt. Veel klooien en spelen met vrienden is veel leuker en beter.

Het kan soms zelfs hilarisch zijn om met 4 mensen op Mp10 5 packs bij elkaar te proberen te killen. :P
Ja :9 ... het zijn de kleine uitdagingen die je zoekt om het elke keer weer leuk te houden ipv eindeloos (hersenloos _/-\o_ ) te farmen :)
Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:54:
Heb ook wel intresse mp10 te farmen Arokhantos#2997 demon hunter 282k dps
Battletag hieronder ... en voor TeamSpeak server, zie een aantal posts eerder 8)
Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:48:
[...]

Het is mooi dat Skype jou lekker wakker houdt ... toch vreemd z'n programma midden in de nacht - maar jij hebt blijkbaar een interactieve versie, nou ja ieder zijn eigen meug :+
Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:43:
[...]

Gister veel gespeeld op MP 7 en 8 (full MF) maar der kon geen 1 leg van af, helaas en had er toen gelijk genoeg van (hoop dat ze in de toekomst de droprate gaan verhogen van legs), heb toen ff lekker een filmpje gekeken en savonds had ik er weer helemaal zin in oOo
Wat is jouw plvl?

En het is juist het voornemen om de kwaliteit van de legendaries te verhogen _/-\o_ maar het aantal drops te verlagen :/ Zo blijft het vinden van een legendary een mooie bezigheid ~ iets vinden met daadwerkelijk 'waarde'

[ Voor 66% gewijzigd door Vidra op 22-03-2013 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vidra schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 16:12:
[...]

Het is mooi dat Skype jou lekker wakker houdt ... toch vreemd z'n programma midden in de nacht - maar jij hebt blijkbaar een interactieve versie, nou ja ieder zijn eigen meug :+

[...]

Wat is jouw plvl?

En het is juist het voornemen om de kwaliteit van de legendaries te verhogen _/-\o_ maar het aantal drops te verlagen :/ Zo blijft het vinden van een legendary een mooie bezigheid ~ iets vinden met daadwerkelijk 'waarde'
Hehe lig altijd in een deuk om die gasten dus Skype (oid) voor de win d:)b

Ben lvl 32 draag nog veel MF gear dus, ben iets te vaak gequiteraged :X

Hmmm dus nog minder legs...pfff eens kijken hoe lang ik dat vol ga houden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

En ik wil vanavond ook wel MP10 runs doen. Plvl 100 barb, buffed 400k dps (maar dat is met follower).
Zal vanvond wel op TS komen, hoe laat?

P.S. Ik zoek nog Ice Climbers met 220+ str en 12% MS. Mocht iemand die in de aanbieding hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Nu online
Nog mensen die mij een stukje kunnen boosten op hardcore?
Voeg me dan a.u.b. even toe Protax#2556

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:07
Afbeeldingslocatie: http://files.zzattack.org/img/d3/godverdomme.png
godverdomme hoe heb ik da nou weer voor mekaar gekregen

t idee was natuurlijk euros niet gold

[ Voor 14% gewijzigd door zzattack op 23-03-2013 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 16:51

ShadowBumble

Professioneel Prutser

zzattack schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 10:17:
[afbeelding]

Auw !

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
zzattack schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 10:17:
[afbeelding]

De koper hiervan moet nu wel zielsgelukkig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:07
zal wel een script zijn geweest, kan er nooit lang op hebben gestaan ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ahh.. Nu snap ik hem.. Je hebt hem voor 170 gold verkocht ipv 170 euro..

Ik dacht dat gold juist heel weinig waard is nu.. Niet 1 op 1 met euro's :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Eindelijk een nieuwe mainhand gevonden op de Auction House die ik kon bekostigen van het geld dankzij die Witching Hour drop van vorige week:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/L8SWnU3.jpg

Hij kostte me nog geen 20 miljoen, wat volgens mij een erg nette prijs is. Met een gem van 70% crit damage erin (moet nog upgraden), ben ik nu eindelijk door de 100k dps unbuffed heen, wat kennelijk een big deal is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Nvm verkeerde topic..

[ Voor 87% gewijzigd door Blaat op 23-03-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Higgs
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-09-2023
Voor het eerst, in ondertussen bijna 500 uur spelen, heb ik meer dan 10 mil gold (72mil) in mijn bezit, dus vroeg ik me af of iemand me wat upgrade tips kan geven voor mijn monk. :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Nielske-2944/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Higgs schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 14:01:
Voor het eerst, in ondertussen bijna 500 uur spelen, heb ik meer dan 10 mil gold (72mil) in mijn bezit, dus vroeg ik me af of iemand me wat upgrade tips kan geven voor mijn monk. :P
Ik zie dat je Ice Climbers draagt, deze zou je kunnen vervangen voor Natalya boots met minimaal 50 poison res (aangezien je dat stacked) en zo hoog mogelijke dex. Als je daarbij je ring vervangt met een Natalya ring heb je sowieso 7% extra crit chance vanwege de set bonus. Mocht je nog geld over hebben daarna dan zou je je gloves kunnen vervangen voor een met minimaal 8.5% crit chance en 30% crit damage (+ dex, resistance etc).

Ook zouden je wapens wel vervangen kunnen worden, maar daar heb je waarschijnlijk nog het geld niet voor. Ik denk dat bovenstaande het meest haalbaar is en je dps behoorlijk zal verbeteren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dx5314 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 20:09:
Nog mensen die mij een stukje kunnen boosten op hardcore?
Voeg me dan a.u.b. even toe Protax#2556
Ben nu level 46 http://eu.battle.net/d3/e...uurzee-2115/hero/25879059 maar boosten is beetje saai de eerste keer, wel geinig om de game weer eens te moeten doorlopen .... zonder dood te gaan...

Al paar semi spannende momentjes gehad, 1 DC zonder stres... net een met stres... ik was bij 2 van die purple venom/vuur/meuk spugende act2 spiders...
Belde iemand, drukte op ESC en ik liep nog door en zag m'n life omlaag storten door dat vuur...
ESC terug, knoppen geramd, niets.... leave game..... complete DC..... dus ik dacht.... vaarwel monk :P
Gelukkig na weer inloggen geen "Dead" in beeld :D

Speelde tot nu toe op MP4 maar denk dat ik maar eens een niveautje omlaag ga....

Oh en Pindle/porn* nog bedankt voor de items!

[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 23-03-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Nu online
Vandread schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 16:08:
[...]

Ben nu level 46 http://eu.battle.net/d3/e...uurzee-2115/hero/25879059 maar boosten is beetje saai de eerste keer, wel geinig om de game weer eens te moeten doorlopen .... zonder dood te gaan...

Al paar semi spannende momentjes gehad, 1 DC zonder stres... net een met stres... ik was bij 2 van die purple venom/vuur/meuk spugende act2 spiders...
Belde iemand, drukte op ESC en ik liep nog door en zag m'n life omlaag storten door dat vuur...
ESC terug, knoppen geramd, niets.... leave game..... complete DC..... dus ik dacht.... vaarwel monk :P

Speelde tot nu toe op MP4 maar denk dat ik maar eens een niveautje omlaag ga....

Ik vind het ook superleuk! Echter moet ik wel mijn speelstijl aanpassen anders gaat het niet lang duren.
Vanmiddag ben ik level 41 geworden:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/26302341

Hoop vanavond level 60 te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Eindelijk na uren grinden heb ik de Infernal Machine. Iemand die zin heeft om mee te doen MP10? Heb het nooit gedaan maar MP10 lijkt me wel wat. Handig ook om 5 valor te hebben van ten voren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je heb wel 1 IF na UREN grinden?!
Zowiezo wil je er 3 hebben en als je voor je eerste ring gaat maken wil je ze op MP10 doen en met mensen die dat daadwerkelijk aan kunnen.

Je MOET zelfs een 5 stack hebben anders krijg je de organs niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vandread schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 17:14:
Je heb wel 1 IF na UREN grinden?!
Zowiezo wil je er 3 hebben en als je voor je eerste ring gaat maken wil je ze op MP10 doen en met mensen die dat daadwerkelijk aan kunnen.

Je MOET zelfs een 5 stack hebben anders krijg je de organs niet ;)
Die klote laatste blacksmith plan wilde niet droppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 16:08:
[...]

Haha ken die momenten :) Tja vanaf lvl 40 ofzo zou ik idd meer op gaan passen en desnoods MP0 spelen, zeker als het je eerste 60 is. Behalve natuurlijk als je 't zo puur voor de challenge speelt, maja dat kan ook met je 2e, zodat je er tenminste 1 overhoudt. Dat verzacht de pijn nogal imo mocht er iets gebeuren :)

Np hoop dat 't scheelt :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Xtr3me4me schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 17:23:
[...]

Die klote laatste blacksmith plan wilde niet droppen
Dan had je even een groepje tweakers moeten vragen op MP10 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zzattack schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 11:57:
zal wel een script zijn geweest, kan er nooit lang op hebben gestaan ;/
Tegenwoordig moet je ongeveer blij zijn als je een ring kan verkopen al is dit wel een iets te vriendelijk prijsje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-09 19:49

Sm0k3r

cough...cough...

Xtr3me4me schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 17:09:
Eindelijk na uren grinden heb ik de Infernal Machine. Iemand die zin heeft om mee te doen MP10? Heb het nooit gedaan maar MP10 lijkt me wel wat. Handig ook om 5 valor te hebben van ten voren?
Ik wil je best helpen aan een hellfire ring, dat is het enige wat ik de laatste tijd doe voor mensen.

Ik kan je zelfs helpen aan de overige sleutels, ik speel MP10 solo voor mensen zodat zij hun machine niet verpesten/ verspillen op een lagere MP.

www.twitch.tv/x4er0

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik wil de mensen die mij geholpen hebben met de MP10 uberboss super bedanken.
Helaas was de ring niet al te uber maar ik heb weer 3 infernal machines bemachtigt. Hopelijk kunnen we weer binnenkort deze uberbosses doen voor hopelijk een betere ring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klablabla
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-01 11:58
Xtr3me4me schreef op maandag 25 maart 2013 @ 07:37:
Ik wil de mensen die mij geholpen hebben met de MP10 uberboss super bedanken.
Helaas was de ring niet al te uber maar ik heb weer 3 infernal machines bemachtigt. Hopelijk kunnen we weer binnenkort deze uberbosses doen voor hopelijk een betere ring!
Stuur maar een invite, of kijk de stream. En vraag het in de Chat.
Dan komt het helemaal goed :)

En hopen een goeie ring.

klablabla#2228 , twitch.tv/klablabla

[ Voor 3% gewijzigd door klablabla op 25-03-2013 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Wat diep triest dit...

Ik probeer mijn oude gloves te verkopen (supergoeie met 240+ dex, vit, AR, trifecta) dus ik post een linkje in het trade channel om daar ook even mijn geluk te beproeven. Het duurde niet lang voor er een geinteresseerde langsvloog.

Ik nodigde hem uit in de game en opende het tradevenster. Toen begon hij plotseling een relaas over of het item "duped" was of niet. Ik stuurde hem een diabloprogress link maar hij was niet overtuigd.

Ik "moest het item droppen" dan kon hij zien of het een dupe was (natuurlijk keiharde onzin)...

Ik lees het b.net forum regelmatig dus ik heb al gelezen dat dit een klassieke scam methode is (als je je gezond verstand gebruikt snapt iedereen dan ook wel). Als je het item gedropped hebt openen ze een tradevenster met je zodat je het item niet meer op kan rapen en gaan ze rennen om het item te gieren.

Ik wist precies wat ik moest doen. Noem me een risiconemert maar ik deed alsof ik erin tuinde. Ik ging op schermbrede afstand van hem staan en dropte het item 5x voor enkele milliseconden. En ja hoor, hij kreeg het voor elkaar een tradevenster te openen.

De meeste mensen raken dan in paniek omdat ze niet weten wat er aan de hand is en ze het item op willen pakken. Maar in dit geval had ik voor hij 1 stap kon zetten het tradevenster gecancelled en het item weer opgeraapt.

Daarna ben ik gequit en heb ik hem uitgescholden..

******sukkel.

Dit soort mensen mogen ze afschieten imho.

[ Voor 4% gewijzigd door Blaat op 25-03-2013 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
Wolf schreef op maandag 25 maart 2013 @ 09:36:
Wat diep triest dit...

Ik probeer mijn oude gloves te verkopen (supergoeie met 240+ dex, vit, AR, trifecta) dus ik post een linkje in het trade channel om daar ook even mijn geluk te beproeven. Het duurde niet lang voor er een geinteresseerde langsvloog.

Ik nodigde hem uit in de game en opende het tradevenster. Toen begon hij plotseling een relaas over of het item "duped" was of niet. Ik stuurde hem een diabloprogress link maar hij was niet overtuigd.

Ik "moest het item droppen" dan kon hij zien of het een dupe was (natuurlijk keiharde onzin)...

Ik lees het b.net forum regelmatig dus ik heb al gelezen dat dit een klassieke scam methode is (als je je gezond verstand gebruikt snapt iedereen dan ook wel). Als je het item gedropped hebt openen ze een tradevenster met je zodat je het item niet meer op kan rapen en gaan ze rennen om het item te gieren.

Ik wist precies wat ik moest doen. Noem me een risiconemert maar ik deed alsof ik erin tuinde. Ik ging op schermbrede afstand van hem staan en dropte het item 5x voor enkele milliseconden. En ja hoor, hij kreeg het voor elkaar een tradevenster te openen.

De meeste mensen raken dan in paniek omdat ze niet weten wat er aan de hand is en ze het item op willen pakken. Maar in dit geval had ik voor hij 1 stap kon zetten het tradevenster gecancelled en het item weer opgeraapt.

******sukkel.

Echt extreem triest dit! Weet je zijn account nog? En kan je dit soort praktijken bij Blizzard melden? Of moet je gewoon goed op je hoede zijn?

Kan me wel voorstellen hoe het moet voelen om op deze manier een uber item kwijt te raken :o

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Je moet ook gewoon geen items op de grond gooien.
Verder altijd even kijken op d3blacklist.com of de tegenpartij niet geregistreerd staat. En eventueel registeren daarna.

[ Voor 55% gewijzigd door Klitse op 25-03-2013 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Wolf schreef op maandag 25 maart 2013 @ 09:36:
Wat diep triest dit...

******sukkel.

Dat jij het alsnog op de grond gooit, ook al sta je ver van hem.

Ik zou hem uitlachen als hij dat aan mij vroeg om te doen.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Ik zou al gequit zijn zodra hij over "dupe" begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Timeless schreef op maandag 25 maart 2013 @ 09:46:
Je moet ook gewoon geen items op de grond gooien.
Verder altijd even kijken op d3blacklist.com of de tegenpartij niet geregistreerd staat. En eventueel registeren daarna.
Eensch. Ik sloeg mezelf ook achteraf voor mijn kop dat ik dat risico nam.

Niet dat hij ook maar enige vorm van kans maakte om het met de gloves vandoor te gaan maar ik had het beter niet kunnen doen. Ik wist het wel, maar tegen beter weten in zocht ik toch de grens op.

Ik heb die kerel gereport en zijn nick verder niet genoteerd. Dat had ik beter wel kunnen doen iig.

Leermomentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar iedereen kan toch iedereen aanmelden op die blacklist? Ik ben met iedereen eens dat het veiliger is, maar dat iemand erop staat betekent nog niet direct dat ie een scammer is (toch?).

En idd Wolf, heb ook wel eens zo iets gehad, een gast die allemaal moeilijk deed a la jouw "op de grond gooien", ik zeg hem 3x dat ik niet aan dat soort praktijken meewerk, kopen voor bedrag X of opzouten. Begon ie met tradescreen scams, geld erin en dan snel erui, dat soort dingen. Ik zeg thanks for wasting my time, genokt en die gast gereport voor scampogingen (weet niet of dat uitmaakt magoed baat het niet...)

Trieste lui idd. Helaas zijn er teveel mensen die erin stinken waardoor het blijkbaar lucratief is. Ik zou al te lam zijn om het uberhaubt de hele dag te gaan zitten proberen...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
porn* schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:03:
Maar iedereen kan toch iedereen aanmelden op die blacklist? Ik ben met iedereen eens dat het veiliger is, maar dat iemand erop staat betekent nog niet direct dat ie een scammer is (toch?).
Dat klopt wel, maar dan weet je iig dat je voorzichtig moet zijn. Zeker als er meer dan 1 report over iemand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
porn* schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:03:

En idd Wolf, heb ook wel eens zo iets gehad, een gast die allemaal moeilijk deed a la jouw "op de grond gooien", ik zeg hem 3x dat ik niet aan dat soort praktijken meewerk, kopen voor bedrag X of opzouten. Begon ie met tradescreen scams, geld erin en dan snel erui, dat soort dingen. Ik zeg thanks for wasting my time, genokt en die gast gereport voor scampogingen (weet niet of dat uitmaakt magoed baat het niet...)

Trieste lui idd. Helaas zijn er teveel mensen die erin stinken waardoor het blijkbaar lucratief is. Ik zou al te lam zijn om het uberhaubt de hele dag te gaan zitten proberen...
Idd. Die blacklist is niet zaligmakend. Ik wist dat hij bestond maar dacht er gisteren niet aan om er naar te kijken.

Over het algemeen ben ik een vrij zachtaardig persoon en ben ik niet snel kwaad op iemand. Maar dit soort dingen doen mij mijn zelfbeheersing verliezen. Rode waas en blinde woede enzo. In dat stadium ben ik in staat iemand total loss te slaan. In dit geval moest de deurpost van mijn schuur het ontgelden.

Ik word er nog kwaad van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Wolf schreef op maandag 25 maart 2013 @ 09:53:
Ik heb die kerel gereport en zijn nick verder niet genoteerd. Dat had ik beter wel kunnen doen iig.
Recent players staat hij nog wel in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
ShadowBumble schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:48:
[...]

Recent players staat hij nog wel in :)
Check..

Ik zal vanavond eventjes kijken of ik hem bij die blacklist erbij kan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou helemaal dubbel liggen van het lachen, hem gewoon nog wat meer aan gaan bieden voor leuke prijzen, helemaal lekker maken en blij maken en dan BAM dikke vinger voor hem, uitlachen, printscreen en overal posten :P

Kan me vaag nog exploits uit D2 herineren, daar was het echt niet grappig wat er allemaal kon gebeuren.
Daar kon je natuurlijk ook alleen maar traden, wat dat betreft is de AH redelijk dummy proof.

Hell op hardcore is trouwens waar het pas echt listig word, toch maar op MP0 gaan spelen.
http://eu.battle.net/d3/e...uurzee-2115/hero/25879059
LoH ftw :+
Misschien toch maar eens een shield gaan scoren... maar die Sledgefist is zo leuk....

[ Voor 22% gewijzigd door Vandread op 25-03-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:21:
[...]

Ik word er nog kwaad van.
Ken het in D2 vaak zat meegemaakt, je wordt er wel scherp van, is iig nog iets :P
Vandread schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:54:
Ik zou helemaal dubbel liggen van het lachen, hem gewoon nog wat meer aan gaan bieden voor leuke prijzen, helemaal lekker maken en blij maken en dan BAM dikke vinger voor hem, uitlachen, printscreen en overal posten :P

Kan me vaag nog exploits uit D2 herineren, daar was het echt niet grappig wat er allemaal kon gebeuren.
Daar kon je natuurlijk ook alleen maar traden, wat dat betreft is de AH redelijk dummy proof.

Hell op hardcore is trouwens waar het pas echt listig word, toch maar op MP0 gaan spelen.
http://eu.battle.net/d3/e...uurzee-2115/hero/25879059
LoH ftw :+
Misschien toch maar eens een shield gaan scoren... maar die Sledgefist is zo leuk....
Heb zo'n vermoeden dat je met de fist minder dmg krijgt dan met shield, die stun is echt te goed :P

Voor de HC DH'ers hier: speelt er iemand met een Windforce? Zit een beetje te dubben wat het handigst is, maar vraag me af of die knockback niet eerder vervelend dan handig is... ik verlies er nl. wel aardig wat dmg mee tov een hetzelfde geprijsde Manticore.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 22:16
Dit weekend maar eens een keer weer begonnen met Diablo. Heb sinds September ongeveer helemaal niet gespeeld. Heb sinds vrijdag een demon hunter (softcore) gemaakt eens op softcore (ik speelde een hardcore witchdoctor (act 1 inferno complete, verder nog niet gekomen / gedurft.))

Voor het gemak (jaja heel slecht) voor 3 euro op de RMAH een wapen gekocht met 1060 dps en level requirement reduced by 18 (dan heb je ineens 9k dps op level 42 :o ), om een beetje rap te kunnen levelen naar 60. En snel dat dat gaat, volgens mij gisteren in een uur van .v. 42 naar 48 gegaan.

Zit nu toch te denken weer op mijn hardcore witchdoctor verder te gaan vanavond eigenlijk, maar moet mijn spec echt even gaan nakijken is zo lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

hypz schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:58:
Dit weekend maar eens een keer weer begonnen met Diablo. Heb sinds September ongeveer helemaal niet gespeeld. Heb sinds vrijdag een demon hunter (softcore) gemaakt eens op softcore (ik speelde een hardcore witchdoctor (act 1 inferno complete, verder nog niet gekomen / gedurft.))

Voor het gemak (jaja heel slecht) voor 3 euro op de RMAH een wapen gekocht met 1060 dps en level requirement reduced by 18 (dan heb je ineens 9k dps op level 42 :o ), om een beetje rap te kunnen levelen naar 60. En snel dat dat gaat, volgens mij gisteren in een uur van .v. 42 naar 48 gegaan.

Zit nu toch te denken weer op mijn hardcore witchdoctor verder te gaan vanavond eigenlijk, maar moet mijn spec echt even gaan nakijken is zo lang geleden.
het is niet slecht als je iets uit geeft :) dus maak je niet druk :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Ik heb Diablo de laatste maand ook maar weer een paar keer opgestart. Het is wel echt flink verbeterd het afgelopen half jaar, en het blijft even verslavend spelen.

Ben nu met mijn wizard aan het spelen, echter valt het mij op als ik hier goede gear voor wil kopen dat dit best wel prijzig is.
Hoeveel geven jullie uit aan een set goede gear? Ik heb nu voor ~1 Miljoen iets speelbaars (tot MP5-6 op solo) gekocht, maar voor echt iets goeds lijk je wel ~20 miljoen per item kwijt te zijn.

Klopt dit een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

TheTMC schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:06:
Ik heb Diablo de laatste maand ook maar weer een paar keer opgestart. Het is wel echt flink verbeterd het afgelopen half jaar, en het blijft even verslavend spelen.

Ben nu met mijn wizard aan het spelen, echter valt het mij op als ik hier goede gear voor wil kopen dat dit best wel prijzig is.
Hoeveel geven jullie uit aan een set goede gear? Ik heb nu voor ~1 Miljoen iets speelbaars (tot MP5-6 op solo) gekocht, maar voor echt iets goeds lijk je wel ~20 miljoen per item kwijt te zijn.

Klopt dit een beetje?
nou dat hangt er een beetje van af wat je wilt ...je kan helemaal los gaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

TheTMC schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:06:

Klopt dit een beetje?
hangt volledig van je Build af een beginnende Archon set koop je voor relatief weinig en kan je tot MP4 redelijk goed spelen, CM wizard start sets zijn ook nog aangenaam te doen, maar er zit een huge gap tussen een CM wizard begin set en upgrades, als ik nu ( ben zelf CM wizard ) kijk naar upgrades is mijn goedkoopste upgrade minimaal 300 Miljoen per item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
cybergi schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:03:
[...]

het is niet slecht als je iets uit geeft :) dus maak je niet druk :)
Ja klopt, was een beetje tegen mijn principes in, maar aan de andere kant had ik zoiets van bleh, ff lekker snel levelen nu, en het is wel relaxed. Verder is het toch niet zoveel aan even een poppetje levelen naar 60, maar nu gaat het lekker smooth als je alles one shot. Vanavond flinke progressie maken maar weer denk ik richting de 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Ik zit nu op mijn werk, maar zal vanavond mijn Wizard wel even posten. Kunnen jullie er dan even naar kijken?
Volgens mij kan ik alles upgraden door hetzelfde te kopen, alleen dan met meer crit hit, en vit erop.
(hij is geheel gebaseerd op cold spells, met ray of frost met black ice rune, en frost gauntlets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
http://eu.battle.net/d3/en/profile/hypz-1463/hero/3441251

Dit is mijn witchdoctor trouwens op Hardcore. Iemand tips of wat ik anders kan doen qua gear? Heb zelf geen idee eigenlijk, probeer een beetje stabiel te blijven met veel vitality. Heb net dit LoH wapen. Eerder werkte dit heel goed met Rain of Toads. Nu niet meer zo goed als eerder (proct nog maar 10% ipv 100 eerder). Wat is een goeie build nu? Is LoH zo ie zo de moeite waard als WD? Eerder tankte ik alles gewoon met rain of toads, maar nu is dit niet meer haalbaar, misschien met een andere spell maar daar ben ik nog niet achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Niet te zwaar opnemen :P
Maar zijn gear zou ik wel willen hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Xtr3me4me schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:35:
[...]

ja zijn gear is niet mis :) als je een paar bill hebt :P kan je het zelfde hebben als hij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Xtr3me4me schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:35:
[...]

Hij doet veel paperdoll dps, maar heeft maar 1 lifesteal wapen en zijn ehp is niet zo hoog.

Mijn filosofie is anders. Ik ben tanky en ik gebruik een WKL om mijn dps op te blazen. Als je de WKL bonus meetelt kom ik gevaarlijk dicht bij zijn dps in de buurt, terwijl ik dubbel lifesteal heb op mijn wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Dit is mijn idool: http://eu.battle.net/d3/en/profile/x4er0-2475/hero/2707243

Gaat alleen dood als hij goed dronken is maar veelal onsterfelijk.

Met 2x lifesteal wapen zit hij op 431K en met speed wapen op 450K.

:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+

edit: zo zeker van zijn zaak dat hij zelfs gold weggeeft als hij dood gaat!!! 8)

edit2: ik heb zijn diabloprogress bekeken en hij kan 10.000% geen breaker aan op MP10, en een gevaarlijke reflect damage mob ook niet op MP10. Enige wat hij heeft is de 2.2% LS en met 3% alleen moet ik ophouden met slaan om te regenen want ik sla mezelf dood tijdens het gevecht, hij heeft minder armor en all res dus hij slaat zichzelf heel snel dood.

[ Voor 33% gewijzigd door Sm0k3r op 25-03-2013 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:13
Ik word alleen maar depri als ik die gear zo zie, zal daar een jaartje of 10 voor nodig hebben lol :')

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

kevz schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:10:
Ik word alleen maar depri als ik die gear zo zie, zal daar een jaartje of 10 voor nodig hebben lol :')
Of amper een buitenleven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Sm0k3r schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:11:
[...]

Of amper een buitenleven ;)
Of een dikke bankrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zulke gasten met Paragon 100 hebben heeeeeeel wat speeluren erop zitten + nu in het voordeel als ze MP10 solo spelen heel wat meer legendary's krijgen dan bv ik met paragon level 28 :P

Ach ooit komen we er ook, hoe meer uren je erin gooit hoe sneller je bij zulke gear zult komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Timeless schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:16:
[...]

Of een dikke bankrekening.
Of beide ;)

Maar zowel op de RMAH als op de GAH is dit soort gear niet te vinden want de max is 2 miljard, dus hij moest wel efficient aan zijn gear moeten zijn gekomen.

Veel geld hebben is niet op alles de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Xtr3me4me schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:19:
Zulke gasten met Paragon 100 hebben heeeeeeel wat speeluren erop zitten + nu in het voordeel als ze MP10 solo spelen heel wat meer legendary's krijgen dan bv ik met paragon level 28 :P

Ach ooit komen we er ook, hoe meer uren je erin gooit hoe sneller je bij zulke gear zult komen.
X4er0 heeft er +/- 1600 uur op zitten en speelt alleen met een Monk.

Hij is zelfs veel eerder para 100 dan die Darkmonk zie ik, want hij is de 295ste monk van europa die de lvl 100 heeft behaald en die darkmonk nummer 703.

En waarom praat ik in de 3de persoon?? 7(8)7 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Sm0k3r schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:22:
En waarom praat ik in de 3de persoon?? 7(8)7 _O-
Schizofreen geeft niet had je allang bevestigd, bovendien wil je voortaan even schriftelijk toestemming aanvragen als je een dag niet online komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

ShadowBumble schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:23:
[...]

Schizofreen geeft niet had je allang bevestigd, bovendien wil je voortaan even schriftelijk toestemming aanvragen als je een dag niet online komt ?
Ik was gisteren online!!!!

6 man aan hellfire geholpen en toen moest ik werk crap doen en kwam later nog ff online alleen zonder stream, ging met Vydra rondje lopen in Act 3.

Ben vandaag weer van de partij en heb al een aantal mensen waar ik de uberboost voor moet gaan doen, ben jij er ook?

edit: d0h, hier vergeten aan te bieden, als er mensen nog hellfire ringen nodig hebben dan zijn ze meer dan welkom op de stream www.twitch.tv/x4er0

Ik wil over de 21 mensen geholpen hebben op 1 dag en dat leukt alleen met normaal weldenkende spelers die niet treuzelen, je bent niet nodig in de game maar je moet wel in de party zitten. Spel joinen als ik JOIN type en leaven zodra de elite op de grond ligt zodat ik snel verder kan naar de volgende pack. Bazen idem dito, joinen als ik JOIN type (altijd in caps en zelfs meerdere malen) en leaven zodra je orgaan hebt opgepakt.

Lage paragon <15 spelers krijgen indien ze zelf geen machine hebben een machine van mij maar je dient dan wel de hellfire ring plan te kopen van dat kleine meisje in Act2. Ik kan ook helpen aan sleutels want ik heb zelf weer een zooi nodig, ik mis heel veel act2 en act3 sleutels.

[ Voor 43% gewijzigd door Sm0k3r op 25-03-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Sm0k3r schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:25:
Ben vandaag weer van de partij en heb al een aantal mensen waar ik de uberboost voor moet gaan doen, ben jij er ook?
Vast wel inderdaad dunno of het lang of kort is maar zal ongetwijfeld wel even online zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ShadowBumble schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:33:
[...]

Vast wel inderdaad dunno of het lang of kort is maar zal ongetwijfeld wel even online zijn
Heb ook weer 3 IM voor de uber om te doen. Mijn poppetje momenteel: http://eu.battle.net/d3/e...iabolic-2626/hero/8779887

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Xtr3me4me schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:34:
[...]

Heb ook weer 3 IM voor de uber om te doen. Mijn poppetje momenteel: http://eu.battle.net/d3/e...iabolic-2626/hero/8779887
JIJ BENT HET MONKEY!!!!

toch? Monkey van TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Sm0k3r schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:35:
[...]

JIJ BENT HET MONKEY!!!!

toch? Monkey van TS?
Ik ben Diabolic#2626 :P me poppetje heet Monkey idd

[ Voor 6% gewijzigd door Xtr3me4me op 25-03-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Xtr3me4me schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:36:
[...]

Dat bekt ook voor geen meter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wolf schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:39:
[...]

Dat bekt ook voor geen meter...
Mja ik begon eerst met me barb! Die heet wel Diabolic, maar een monk..tja moest ik die noemen? Dacht dus aan Monkey :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Xtr3me4me schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:36:
[...]

Dus jij bent niet monkey die elke dag op mijn TS zit?

Is jouw twitchnaam ook monkey?

edit: nm, want de monkey waar ik het over heb staat als monkey in mijn friendlist en niet als Diabolic, iig jij bent ook welkom en jij hebt dus voor 1 ring max 2 machines en vaak zelfs maar 1 machine nodig want ik start de run alleen met volle party.

Geef maar seintje als je op de stream zit, wat is jouw twitchnaam dan alsnog dan weet ik wie ik tegenover me heb.

[ Voor 40% gewijzigd door Sm0k3r op 25-03-2013 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Sm0k3r schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:42:
[...]

Dus jij bent niet monkey die elke dag op mijn TS zit?

Is jouw twitchnaam ook monkey?

edit: nm, want de monkey waar ik het over heb staat als monkey in mijn friendlist en niet als Diabolic, iig jij bent ook welkom en jij hebt dus voor 1 ring max 2 machines en vaak zelfs maar 1 machine nodig want ik start de run alleen met volle party.

Geef maar seintje als je op de stream zit, wat is jouw twitchnaam dan alsnog dan weet ik wie ik tegenover me heb.
Euhm nee, Als inlognaam gebruik ik mijn Battletag en dat is Diabolic#2626

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Xtr3me4me schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:45:
[...]

Euhm nee, Als inlognaam gebruik ik mijn Battletag en dat is Diabolic#2626
"nm, want de monkey waar ik het over heb staat als monkey in mijn friendlist en niet als Diabolic"

;)

Maar kan nooit genoeg monkeys hebben toch, nog een paar extra en we kunnen een band vormen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Sm0k3r op 25-03-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Sm0k3r schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:47:
[...]

"nm, want de monkey waar ik het over heb staat als monkey in mijn friendlist en niet als Diabolic"

;)
Ik zal als ik op TS zit het wel doorgeven! Denk dat ik er vanavond er wel ben. Dat is als me vriendin ook gaat gamen met haar spel! GoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Monkey is ook niet de meest originele naam voor een monk gok ik. Ik had er ook ooit een maar heb m gedelete en een nieuwe aangemaakt met de naam Mahapajapati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Xtr3me4me schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:48:
[...]

Ik zal als ik op TS zit het wel doorgeven! Denk dat ik er vanavond er wel ben. Dat is als me vriendin ook gaat gamen met haar spel! GoW
Ik denk dat jij het dan over een andere TS hebt, wij zitten met z'n allen op mijn server, loopback?

Als loopback niet bekend voorkomt dan zit je niet op die van mij maar ik kan je altijd indien gewenst en jij het gezellig vindt klinken via de stream jou voorzien van het adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Sm0k3r schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:51:
[...]

Ik denk dat jij het dan over een andere TS hebt, wij zitten met z'n allen op mijn server, loopback?

Als loopback niet bekend voorkomt dan zit je niet op die van mij maar ik kan je altijd indien gewenst en jij het gezellig vindt klinken via de stream jou voorzien van het adres.
Nee i kzit op de TS JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Zo, de laatste 2-3 weken van 80K naar 150K dps gegaan (unbuffed).
Is wel fijn om eens public mp7 te doen na al die tijd. XP wise is dit wel een voordeel. Jammer dat er geregeld mensen met 50K ofzo joinen dan. Dan is het hopen dat er iemand in de groep zit die 200+K doet, anders lukt dat gewoon niet...

Gisteren in een groep met een monk die 400+K dps had. Zotjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Timeless schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:50:
Monkey is ook niet de meest originele naam voor een monk gok ik. Ik had er ook ooit een maar heb m gedelete en een nieuwe aangemaakt met de naam Mahapajapati
Off-topic: Dat klinkt als een naam van 1 van mijn tantes ofzo, indonesisch/ boedistisch (geen moslim), vroegah was indonesie een boedistisch land, zodoende dat er een boedistisch wereld wonder in indonesie te bezichtigen is genaamd de borobudur.

Pagina: 1 ... 187 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.