EricNL schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:06:
Ik ga het nog een keer proberen. Kan iemand me een beetje op weg helpen, met name met gear-upgrade advies. Ik heb een half jaar niet gespeeld, en ben nu sinds een paar dagen weer begonnen.
Gister heb ik m'n gloves gekocht voor 10 Miljoen (het zou heel goed kunnen dat ik heir veels te veel voor heb betaald hoor).
Vervelende is nu dat ik nog maar 5 miljoen te besteden heb. Ik speel nu Inferno Act 1 op Monster Power 2.
Profile:
http://eu.battle.net/d3/e...dSkyNL-2786/hero/18693936
Ik zou ook heel graag een keer Ubers willen doen. Heb dit echter nog nooit gedaan.
Ik zou namelijk erg graag een Hellfire ring willen, aangezien ik nog wat noobie's te levelen heb.
Is er wellicht een party die mij misschien een keer mee kan nemen?
Ik zou als ik jouw was even kijken naar Natalya's boots en een Natalya's armor. Zodat je de 7% chc bonus krijgt. Boots en armor zijn niet duur. zeker niet aangezien je nog geen res op je armor hebt. Je krijgt dan ook res op je boots (zit standaard op nat's) dus goed voor je EHP.
Qua pants kun je kijken naar Inna's vanwege de ias en chc. Die kun je eventueel ook met Allres of vit nemen om niet te veel EHP in te leveren.
Dan kun je vervolgens ook je belt vervangen door een inna's belt. Let dan wel even op je wapen. Dit kan het beste een black weapon zijn (dus eentje zonder elemental dmg).
Qua helm zou je een Mempo (zonder crit anders namelijk veel te duur) kunnen pakken. Levert je ook weer veel EHP en DMG op.
En dan verder bracers en shoulders craften.
Qua wapen moet je een keuze maken. Wil je snel schieten, dan windforce of een rare (of als je meer gold hebt een calamity met socket).
Vind je het niet erg om langzamer te schieten, dan manticore met 2 sockets en een rooie en groene gem er in. Dat laatste doet de meeste dmg maar is wel wennen als je sneller gewend bent.
Dan qua skills:
Je hebt 2 hatred spenders Elemental arrow en cluster arrow. Kies er 1 en drop de andere. Mijn advies, drop cluster arrow. Die doet wel veel dmg maar kost ook erg veel hatred. Tevens kun je met Elemental arrow makkelijker (middels Gloom) life terugkrijgen omdat je veel meer hit.
Je zou CA kunnen vervangen door Preparation - backup plan/battle scars
De rune op vault kun je beter wisselen naar Tumble. Dan houd je meer disc over voor andere skills en ToC doet niet mijns inziens niet genoeg dmg om het verlies aan disc te compenseren.
Verder zou ik smokescreen vervangen door Shadowpower-Gloom. 35%dmg reduction en 15% lifesteel voor 5 sec valt veel langer te spammen dan Smokescreen.
Als laatste ben ik nooit fan geweest van steady aim omdat er altijd wel mobs in de buurt kunnen komen en je er dus niet op kunt vertrouwen. Voor extra EHP kun je die wisselen voor Nightstalker (als je genoeg crit hebt) of Perfectionist (om minder disc per skill te gebruiken en een EHP boost te krijgen).
[
Voor 3% gewijzigd door
Klitse op 22-03-2013 11:32
]