Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37
Vidra schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:02:
:9
[...]

@ Sm0k3r gratz met de upgrade van je gloves! Hoeveel x moest die je gloves craften? 1000x _/-\o_

@ Blaat... wie dan, toch niet weer een referentie naar je zelf he .... :+
Nee ik refereerde naar sm0k3r. Met zijn kleurige taalgebruik. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-09 19:49

Sm0k3r

cough...cough...

Vidra schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:02:
:9
[...]

@ Sm0k3r gratz met de upgrade van je gloves! Hoeveel x moest die je gloves craften? 1000x _/-\o_

@ Blaat... wie dan, toch niet weer een referentie naar je zelf he .... :+
Eerste batch dus binnen 27x of 28x, weet niet hoeveel er precies op een inventory pagina past.

Dankzij Maffedaffie want hij liet zijn craft zien en toen begon ik eerst met bracers en dat was 80x niks ofzo, en toen gloves.

edit: Had ik die boven die van mij maar gekregen vanwege de STR roll; http://www.diabloprogress...are_to_btag=&sortby=score

Ik heb niks aan de res. en had dan liever of extra VIT of STR ervoor terug.

[ Voor 26% gewijzigd door Sm0k3r op 12-03-2013 13:48 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-09 19:48

Vidra

Vragen?

Sm0k3r schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:36:
[...]

Eerste batch dus binnen 27x of 28x, weet niet hoeveel er precies op een inventory pagina past.

Dankzij Maffedaffie want hij liet zijn craft zien en toen begon ik eerst met bracers en dat was 80x niks ofzo, en toen gloves.

edit: Had ik die boven die van mij maar gekregen vanwege de STR roll; http://www.diabloprogress...are_to_btag=&sortby=score

Ik heb niks aan de res. en had dan liever of extra VIT of STR ervoor terug.
Die gloves van Maffedaffie waren ook lekker zeg :o 4k leven en 7k dps er bij in vergelijking tot de mijne ...

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Vidra schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:54:
[...]

Die gloves van Maffedaffie waren ook lekker zeg :o 4k leven en 7k dps er bij in vergelijking tot de mijne ...
Nou, ik zit na 200+ gloves nog altijd zonder upgrade. Wel 2 trifecta gloves gecraft maar daarmee verlies ik te veel EHP ten opzichte van de DPS winst.
Vanavond maar eens een nieuwe poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:47

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Gisteravond mijn eerste legendary opgeraapt met mijn Monk...
Een Legendary Mighty Belt voor een Barbarian, die ik ook heb!
Dank aan Wolf voor de hulp!

Vind het spelen met de Monk toch leuker, dus dat wordt het karakter die naar Level 60 gaat!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
retlaw schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:10:
Gisteravond mijn eerste legendary opgeraapt met mijn Monk...
Een Legendary Mighty Belt voor een Barbarian, die ik ook heb!
Dank aan Wolf voor de hulp!

Vind het spelen met de Monk toch leuker, dus dat wordt het karakter die naar Level 60 gaat!
Haha, volgens mij waren de cain's set items die je opraapte je eerste legendaries. :P

Graag gedaan! Kost in verhouding toch geen klap om te craften en je helpt low level mensen er wel goed mee. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Wolf schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:19:
[...]

Haha, volgens mij waren de cain's set items die je opraapte je eerste legendaries. :P

Graag gedaan! Kost in verhouding toch geen klap om te craften en je helpt low level mensen er wel goed mee. :)
En vervolgens powerlevelen op MP10 in normal, nightmare en hell zeker >:)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Wolf schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:19:
[...]

Inderdaad... Waarschijnlijk mede daardoor dat de Legendary dropte, door de verhoogde 'Finding Magical Items' op deze set! Of geldt dat niet voor Legendaries?!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Vidra schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:24:
[...]

En vervolgens powerlevelen op MP10 in normal, nightmare en hell zeker >:)
Niks daarvan. Hij gaat maar lekker zelf levelen. :D
retlaw schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:32:
[...]

Inderdaad... Waarschijnlijk mede daardoor dat de Legendary dropte, door de verhoogde 'Finding Magical Items' op deze set! Of geldt dat niet voor Legendaries?!
Ja, magic find werkt op legendaries. Ik betwijfel echter of dat de doorslaggevende factor is geweest. Zeker weten doe je het nooit iig. :P

[ Voor 46% gewijzigd door Blaat op 12-03-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

fgksadfkdshkjdshfkdshfjkdsjfkdsjkdsjk

Omdat ik de US client heb en mijn game nu is gepatched kan ik niet inloggen want EU server loopt nu achter op mijn game...verdomme jhsdfkjashkfdhsakfdsfkjdsf

Is een bug-fix voor Wizard en pets en breaker ofzo maar ik wil ff snel de AH checken...

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

huh waarom draai je niet de EU client dan ? Je hebt namelijk totaal geen voordelen om de US client te draaien behalve dat je nu 2x met een soort van maintenance zit, eerst omdat je een dag van te voren gepatched word en daarna omdat de patch in EU op de servers word gezet

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Sm0k3r schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:01:

Omdat ik de US client heb en mijn game nu is gepatched kan ik niet inloggen want EU server loopt nu achter op mijn game...verdomme jhsdfkjashkfdhsakfdsfkjdsf

Is een bug-fix voor Wizard en pets en breaker ofzo maar ik wil ff snel de AH checken...
Opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Sm0k3r schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:01:

Je kan ook ff snel de eu client installeren. Met jouw internet zal je dan relatief snel in kunnen loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Wolf schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:03:
[...]

Je kan ook ff snel de eu client installeren. Met jouw internet zal je dan relatief snel in kunnen loggen.
Mweehhh heb wel geduld, dan moet ik mijn Diablo verwijderen en opnieuw client/ spel downloaden, check vanmiddag wel want is hele kleine patch.

Oh en bumble als antwoord op jouw vraag; was perongeluk na format systeem toen, logde in en US client stond geselecteerd, niet omdat ik dacht voordeel of iets eraan te hebben maar puur vergeten te switchen naar EU/UK client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Sm0k3r schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:07:
Oh en bumble als antwoord op jouw vraag; was perongeluk na format systeem toen, logde in en US client stond geselecteerd, niet omdat ik dacht voordeel of iets eraan te hebben maar puur vergeten te switchen naar EU/UK client.
Ja dat ken ik heb ik ook al 2x gehad maar ik ergerde me wel dood aan het 2 dagen wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:12
Sm0k3r schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:07:
[...]

Mweehhh heb wel geduld, dan moet ik mijn Diablo verwijderen en opnieuw client/ spel downloaden, check vanmiddag wel want is hele kleine patch.

Je kan inderdaad ook wachten nu, en dan over een maand ofzo weer schelden omdat er een patch is ;)
Je schuift het probleem voor je uit 8)7

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Axewi schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:10:
[...]

Je kan inderdaad ook wachten nu, en dan over een maand ofzo weer schelden omdat er een patch is ;)
Je schuift het probleem voor je uit 8)7
Oplossing gevonden zonder Diablo opnieuw te moeten installeren: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4551469289?page=1

Google is mijn beste vriend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Sm0k3r schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:11:
[...]

Oplossing gevonden zonder Diablo opnieuw te moeten installeren: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4551469289?page=1

Google is mijn beste vriend!
Mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

En ik ben online!

Woepie... oOo

edit: en niks verkocht... ik ga weer werken...pffffffffffff

[ Voor 16% gewijzigd door Sm0k3r op 12-03-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

The good news is, as of patch 1.0.7, Blizzard can now trigger Arcane Power on Crit! The bad news is, by fixing the bug with Blizzard, we introduced a new bug that was causing Archon: Disintegration Wave, Disintegrate, Energy Twister, Meteor, and Ray of Frost to trigger Arcane Power on Crit twice per proc rather than once per proc, resulting in a higher than normal proc rate. We plan on fixing this bug very soon, and wanted to give you a heads-up about it.
Double apoc, bij bepaalde hits ? Das toch wel vreemd, moet ik toegeven ik merk daar nooit wat van, voor Patch 1.0.6 kwam mijn AP niet beneden de helft en nu in patch 1.0.7 nog niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
ShadowBumble schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:25:
[...]

Double apoc, bij bepaalde hits ? Das toch wel vreemd, moet ik toegeven ik merk daar nooit wat van, voor Patch 1.0.6 kwam mijn AP niet beneden de helft en nu in patch 1.0.7 nog niet ?
Dat zou jij toch moeten merken bij wicked wind? Maar volgens mij is het zo dat iemand die gebruik maakt van deze bug nog maar 1 item met APoC nodig had en dus een voordeel had dat hij een hele dikke source kon gebruiken.

Dat voordeel is nu weer weg. Dat jij er geen last van hebt komt doordat jij al 2 items met APoC hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Timeless schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:30:
[...]

Dat zou jij toch moeten merken bij wicked wind? Maar volgens mij is het zo dat iemand die gebruik maakt van deze bug nog maar 1 item met APoC nodig had en dus een voordeel had dat hij een hele dikke source kon gebruiken.

Dat voordeel is nu weer weg. Dat jij er geen last van hebt komt doordat jij al 2 items met APoC hebt.
Hmm ja dat zou inderdaad kunnen aangezien ik daar per definitie geen last van had vanwege de 2 apoc items, misschien dat ik het vanavond nog even test met 1 apoc item ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Timeless schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:30:
[...]

Een beetje fatsoenlijk wizard gebruikt gewoon een source met ApoC 8) en een hoge average dmg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Vidra schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:08:
[...]

Een beetje fatsoenlijk wizard gebruikt gewoon een source met ApoC 8) en een hoge average dmg _/-\o_
Ja maar als je geen APoC nodig hebt op je source kun je voor extra int/vit roll gaan, dus meer dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Timeless schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:19:
[...]

Ja maar als je geen APoC nodig hebt op je source kun je voor extra int/vit roll gaan, dus meer dmg.
Maar 1 item met APoC is wel werkbaar maar niet ideaal ... dus ja liever ApoC op beide items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Vidra schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:14:
[...]

Maar 1 item met APoC is wel werkbaar maar niet ideaal ... dus ja liever ApoC op beide items.
Ik had na 1.0.7 een none-apoc source, 299 avg. damage + soc. Met 10 APOC (op me wand) werkt alles net zo goed hoor. Straks moet ik helaas weer terug naar een APOC source (wat ik bij 1.0.6 ook had), -15k DPS :(

een 299 avg. damage APOC source (9/9/x) lijkt mij niet te betalen :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Mofkees schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:20:
[...]

Ik had na 1.0.7 een none-apoc source, 299 avg. damage + soc. Met 10 APOC (op me wand) werkt alles net zo goed hoor. Straks moet ik helaas weer terug naar een APOC source (wat ik bij 1.0.6 ook had), -15k DPS :(

een 299 avg. damage APOC source (9/9/x) lijkt mij niet te betalen :)
Met end-content gear heb je eigenlijk gewoon 20 APoC nodig (minimaal 18 ApoC als je 2 items met 9 apoc gebruikt); welke je kan krijgen via je Wand, helm (storm crow) en/of source. Max is dus ook 30 ApoC per crit :)

De patch om de double crit te verhelpen is blijkbaar al onderweg dus ik ben bang dat je idd weer aan de APOC source moet :)

een 299 avg. damage APOC source >> dat kost circa 1.5-2b ... :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Vidra op 12-03-2013 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:50

ChUcKiE

Dus........

Sm0k3r schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:17:
[...]

En ik ben online!

Woepie... oOo

edit: en niks verkocht... ik ga weer werken...pffffffffffff
Tsja de verkopen lopen volgens mij echt voor geen meter....maar van de andere kant biedt dat voor de wat lager gegearde spelers wel mogelijkheden. Gisteren toch maar weer Vile Wards teruggekocht.
waren op een drietal fronten toch beter dan mijn zelf gecrafte. Voorheen zouden die dik 100M gekost moeten hebben, nu een fractie ervan.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
ChUcKiE schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:13:
[...]

Tsja de verkopen lopen volgens mij echt voor geen meter....maar van de andere kant biedt dat voor de wat lager gegearde spelers wel mogelijkheden. Gisteren toch maar weer Vile Wards teruggekocht.
waren op een drietal fronten toch beter dan mijn zelf gecrafte. Voorheen zouden die dik 100M gekost moeten hebben, nu een fractie ervan.
Die ervaring heb ik niet echt.

Als je gewoon normale items niet overpriced verkopen ze echt wel. Ik heb toch wel voor 60m aan items verkocht afgelopen 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Wolf schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 08:50:
[...]

Als je gewoon normale items niet overpriced verkopen ze echt wel. Ik heb toch wel voor 60m aan items verkocht afgelopen 3 dagen.
Patser!

edit: ik heb 4 dingen verkocht voor nog geen 6m bij elkaar vanacht, ik ben een patsertje :P

edit2: dus tip voor jou chuck, gewoon laag pricen en je raakt het wel kwijt, wat ik heb verkocht was rommel en zelfs rommel is te verkopen ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Sm0k3r op 13-03-2013 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
I guess I deserved that...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

[...]

Ik zal eerlijk zeggen,dat ik ook niet niet echt topitems te koop heb, maar zelfs met de vendorprice als startbid krijg ik het amper verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

ChUcKiE schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:28:
[...]

Ik zal eerlijk zeggen,dat ik ook niet niet echt topitems te koop heb, maar zelfs met de vendorprice als startbid krijg ik het amper verkocht.
Dan is rommel zoals gewoonlijk relatief, jij hebt dus troep ipv rommel hehehehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
ChUcKiE schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:28:
[...]

Mensen willen ook niet bieden, mensen willen buyouten. Mensen hebben geen geduld en willen een item op het moment dat ze er naar op zoek zijn, niet 36u later.

Gewoon op vergelijkbaar zoeken en daar een bak onder gaan zitten. Dan verkoop je iig iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Hoi zijn hier mensen die WD spelen ?
Ik ben niet super bekend er mee ...maar ik dacht vraag toch ff advies :)
het gaat bij mij niet om hooge dps maar een goede fram/fun wd te hebben waar ik tot max mp7 kan spelen.
nu weet ik niet wat echt de goede passive skills zijn die ik kan gebruiken en welke skills het beste zijn voor me build :) beetje advies zou ik op prijs stellen :)

http://www.diabloprogress...nc-2253/Guerband/21248077

[ Voor 8% gewijzigd door cybergi op 13-03-2013 09:33 ]

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:30:
[...]

Mensen willen ook niet bieden, mensen willen buyouten. Mensen hebben geen geduld en willen een item op het moment dat ze er naar op zoek zijn, niet 36u later.

Gewoon op vergelijkbaar zoeken en daar een bak onder gaan zitten. Dan verkoop je iig iets.
Zo doe ik het ook. Kost de concurrentie 3M en is dat niet al flink overpriced voor m'n gevoel? Dan voor 1M - 1.5 BO erop en gaan met die banaan. Ik trek ook geen zak meer binnen de laatste tijd maar mensen zijn steeds beter gegeared.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Ach datgene dat ik plaats, gaat op gevoel, maar daar zal wel wat mis gaan dan :)

Merendeel gaat linea directa naar de vendor, momenteel heb ik gewoon plaatsen over op AH, want echt veel moeite ga ik er ook niet meer voor doen. Totdat ik een keer echt wat fatsoenlijks vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Same here, vind ik redelijk goede items (vb. gister nog een ring met 80 int/vit, 5 CHC en 40 CHD, ook nog wat avg dmg geloof ik), dan gaat ie erop. Al het mindere dat "misschien 1M" oplevert vendor ik bij voorbaat, die 1M is al optimistisch, meestal staan er concurrenten bij voor de helft van, dan moet je het weer voor max 250k erop zetten... waste of time :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ik zit er trouwens aan te denken om mijn WW barb set weg te geven als leuke beginners set.

Is dat misschien als giveaway te regelen op een van de streams? Speciaal voor barb starters natuurlijk.

Het gaat om deze set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Wolf schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:21:
Ik zit er trouwens aan te denken om mijn WW barb set weg te geven als leuke beginners set.

Is dat misschien als giveaway te regelen op een van de streams? Speciaal voor barb starters natuurlijk.

Het gaat om deze set.
Leuke set ik heb wel een lv60 barb maar om eerlijk te zijn gebruik ik hem op dit moment eigenlijk niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-10 11:49
cybergi schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:33:
het gaat bij mij niet om hooge dps maar een goede fram/fun wd te hebben waar ik tot max mp7 kan spelen.
nu weet ik niet wat echt de goede passive skills zijn die ik kan gebruiken en welke skills het beste zijn voor me build :) beetje advies zou ik op prijs stellen :)

Hallo Cybergi, Ik speel ook een WD.
Wellicht kunnen we een keer in een weekend samen spelen en tips uitwisselen.
Zie dat je een zeer mooie carving knife bezit!
Add me: DLP#1439

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het was gister weer zover trouwens, nadat eerst m'n SC AH een week eruit heeft gelegen, toen m'n HC AH ongeveer 1,5 week, ligt nu WEDEROM m'n HC AH eruit. Kan weer niks sellen of kopen, bah ik word er schijtziek van. Gisteren stond er EINDELIJK een Slayer op de AH die beter was dan m'n huidige, kan ik em niet kopen... Schijterrors ik zoek al 3 weken naar zo'n upgrade :(

[ Voor 26% gewijzigd door porn* op 13-03-2013 11:05 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
cybergi schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:33:

Ik zie dat je een Thing of the deep gebruikt maar vervolgens geen grave injustice. Bewust?
Daarnaast gebruik je dus geen manajuma's gory fetch dus je hebt geen setbonus. Dan kun je beter ook afstappen van die carving knife. De nadelen van dat ding zijn namelijk dat hij snel is (1.40 aps) waardoor je mana sneller opraakt als je bijvoorbeeld zombie bears cast en dat het wapen geen black weapon is waardoor je elemental dmg op je boots en amulet niet voor de volle 100% meetellen. Een traag (1.20 aps) black weapon, bijvoorbeeld een speer zou dan verstandiger zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Klitse op 13-03-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023
Sm0k3r schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:30:
[...]

Luiwammes, op beide links wort mijn B.tag vertoond (het is nog vroeg als excuus?) ;)

Ik ga het nu expres niet typen, lekker puh :P
Blijkbaar was het nog erg vroeg, vergeten dat ik papa avond had . Dus niet aan spelen toegekomen. Die battletag van je daar kom ik wel achter. Maar vragen staat vrij toch, gemak dient immer de mens :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Dit is my barbapappa :P http://eu.battle.net/d3/en/profile/Diabolic-2626/hero/856020
Moet nog veel meer CHD hebben en wat Vita. MP2 gaat echt net net aan!
Moet nog leuke gloves, boots en betere offhand/ mainhand hebben.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xtreme, vanwaar de overstap naar Barb?
porn* schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:02:
Het was gister weer zover trouwens, nadat eerst m'n SC AH een week eruit heeft gelegen, toen m'n HC AH ongeveer 1,5 week, ligt nu WEDEROM m'n HC AH eruit. Kan weer niks sellen of kopen, bah ik word er schijtziek van. Gisteren stond er EINDELIJK een Slayer op de AH die beter was dan m'n huidige, kan ik em niet kopen... Schijterrors ik zoek al 3 weken naar zo'n upgrade :(
Iemand anders kan hem ook voor je kopen.... *hint*

[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 13-03-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Xtr3me4me schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:35:
Dit is my barbapappa :P http://eu.battle.net/d3/en/profile/Diabolic-2626/hero/856020
Moet nog veel meer CHD hebben en wat Vita. MP2 gaat echt net net aan!
Moet nog leuke gloves, boots en betere offhand/ mainhand hebben.
Ik zou beginnen met Immortal King's Stride, dan heb je meteen wat meer AR en 24% movement speed. Die dingen kosten niet zoveel @ AH.

EDIT: Waarom gebruik je geen BR: into the fray? Je hebt voldoende crit chance, dus daarmee zou je langer je wotb up kunnen houden.

[ Voor 12% gewijzigd door Jay-v op 13-03-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:36:
Xtreme, vanwaar de overstap naar Barb?

[...]

Iemand anders kan hem ook voor je kopen.... *hint*
I know, tnx voor het aanbod :) Kreeg een error toen ik buyout deed maar denk ik ga eerst even eten, daarna was ie natuurlijk weg... :F

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-v schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:01:
[...]
Ik zou beginnen met Immortal King's Stride, dan heb je meteen wat meer AR en 24% movement speed. Die dingen kosten niet zoveel @ AH.

EDIT: Waarom gebruik je geen BR: into the fray? Je hebt voldoende crit chance, dus daarmee zou je langer je wotb up kunnen houden.
Ik zou beginnen met Inna's pants en ice climbers :)
Hij heeft al movement speed van z'n bracers die wel leuk zijn.

En Xtreme is geil op DPS dus daarom zal hij wel Marauders Rage gekozen hebben ivm 30% dmg increase :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vandread schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:29:
[...]

Ik zou beginnen met Inna's pants en ice climbers :)
Hij heeft al movement speed van z'n bracers die wel leuk zijn.

En Xtreme is geil op DPS dus daarom zal hij wel Marauders Rage gekozen hebben ivm 30% dmg increase :+
hehehe (L) DPS! Maar wilde wel inderdaad BT proberen, langer leven is beter!
Ice climbers en Inna's pants ga ik ook naar kieken. ;)

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Wolf schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:21:

Het gaat om deze set.
Kan op mijn stream en dan geef jij het weg zodat hij of zij ziet van wie het komt en jou ervoor bedankt.

Ik heb nog een mwa mwa STR ring dus die ter vervanging voor de hellfire "and we are good to go".

We bespreken vandaag hoe en wat ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Sm0k3r schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:38:
[...]

Kan op mijn stream en dan geef jij het weg zodat hij of zij ziet van wie het komt en jou ervoor bedankt.

Ik heb nog een mwa mwa STR ring dus die ter vervanging voor de hellfire "and we are good to go".

We kunnen er ook aandacht voor vragen op meerdere streams 8)
Sm0k3r schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:24:
[...]

Patser!

edit: ik heb 4 dingen verkocht voor nog geen 6m bij elkaar vanacht, ik ben een patsertje :P

edit2: dus tip voor jou chuck, gewoon laag pricen en je raakt het wel kwijt, wat ik heb verkocht was rommel en zelfs rommel is te verkopen ;)
Heb jij niet gems lopen flippen de afgelopen dagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Buayakeren schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:00:
[...]

Hallo Cybergi, Ik speel ook een WD.
Wellicht kunnen we een keer in een weekend samen spelen en tips uitwisselen.
Zie dat je een zeer mooie carving knife bezit!
Add me: DLP#1439
ik ga je adden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Sm0k3r schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:38:
[...]

Klinkt goed. Ik spreek je vanavond wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Vidra schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:47:
[...]

We kunnen er ook aandacht voor vragen op meerdere streams 8)

[...]

Heb jij niet gems lopen flippen de afgelopen dagen ;)
Tuurlijk vragen op meerdere streams want ik moet nog bedenken hoe Blaat het kan aanbieden, en de gems tel ik niet als echte verkopen, die verkopen zichzelf wel, de andere moest ik prijzen en heb alles op bid only 1.250.000 gezet en alles is weg voor 1.5m en 1.1m bedragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Timeless schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:11:
[...]

Ik zie dat je een Thing of the deep gebruikt maar vervolgens geen grave injustice. Bewust?
Daarnaast gebruik je dus geen manajuma's gory fetch dus je hebt geen setbonus. Dan kun je beter ook afstappen van die carving knife. De nadelen van dat ding zijn namelijk dat hij snel is (1.40 aps) waardoor je mana sneller opraakt als je bijvoorbeeld zombie bears cast en dat het wapen geen black weapon is waardoor je elemental dmg op je boots en amulet niet voor de volle 100% meetellen. Een traag (1.20 aps) black weapon, bijvoorbeeld een speer zou dan verstandiger zijn.
oki cool ja Thing of the deep heeft veel hp er op en veel pick up in combi met me healthglobes bonus is het heel handig.

ik zal naar een andere wapen kijken dan :)

iemand nog iets leuks liggen ? eventueel ruilen met mijn main wapen ?

[ Voor 4% gewijzigd door cybergi op 13-03-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Zo net ff een half uurtje gespeeld en gewoon drie legendary items, waarvan 1 set in Keeps 2.
Dus toch in de ochtend/middag ivm de avond een hogere kans op legendary items??

Overigens allemaal crap, maar ach.

[ Voor 4% gewijzigd door ChUcKiE op 13-03-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

ChUcKiE schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:48:
Zo net ff een half uurtje gespeeld en gewoon drie legendary items, waarvan 1 set in Keeps 2.
Dus toch in de ochtend/middag ivm de avond een hogere kans op legendary items??

Overigens allemaal crap, maar ach.
Gokkers theorie kerel, gisteravond vond ik ook 3 legendaries in 1 game dus voor mij is het dan het beste om erg laat op de avond te spelen. En ja alle 3 zijn nu brimstones, ik eet ze op en poep ze uit als een brimstone, oh oh oh wat een spel toch hehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Dat is ongeveer mijn gemiddelde op elk moment van de dag. 1 brimstone per 10 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Sm0k3r schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:59:
[...]

Gokkers theorie kerel, gisteravond vond ik ook 3 legendaries in 1 game dus voor mij is het dan het beste om erg laat op de avond te spelen. En ja alle 3 zijn nu brimstones, ik eet ze op en poep ze uit als een brimstone, oh oh oh wat een spel toch hehehehe
Lijkt me ook stug dat er meer valt als er minder mensen online zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Higgs
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-09-2023
[...]

Als ik zulke berichten lees vraag ik me toch af wat ik wel niet verkeerd doe, of wellicht heb ik gewoon echt zo weinig geluk met drops. :|

Heb in de 400-450 uur dat ik er nu mee bezig ben misschien net aan 15 mil totaal verdiend via de auction house. En dat ook enkel omdat ik afgelopen maandag een item voor 7 mil had verkocht, mijn eerste sale boven de 800k. <_<

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Nielske-2944/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Higgs schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:44:
[...]

Als ik zulke berichten lees vraag ik me toch af wat ik wel niet verkeerd doe, of wellicht heb ik gewoon echt zo weinig geluk met drops. :|

Heb in de 400-450 uur dat ik er nu mee bezig ben misschien net aan 15 mil totaal verdiend via de auction house. En dat ook enkel omdat ik afgelopen maandag een item voor 7 mil had verkocht, mijn eerste sale boven de 800k. <_<
Het meeste heb ik gevonden tijdens xp farmen en ik deed heel veel korte potjes ipv een paar lange per dag.

Je wisselt constant van server en verspreid hiermee jouw win-kansen, nooit al je geld op één paar zetten en nog meer van dit soort leuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Higgs schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:44:
[...]

Alles komt met de tijd 8) Wellicht dat jij gewoon gelukkig bent geweest met mooie drops voor jezelf of je alts

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idd 0.01% van alle drops is nu nog maar geld waard (inclusief legs), dusseh... doorgrinden en hopen dat je vandaag mazzel hebt Higgs ;)

Edit: verder zie ik dat je weinig kills hebt, mijn SC barb heeft 26.8k elite kills vs. jouw 13.1k, en ik speel hem niet super actief (speel ook veel HC nl. - ik gok dat ik op hetzelfde aantal uren op m'n barb zit als jij). Dat betekent dat je killspeed vele malen lager ligt dan de mijne, en je dus in dezelfde tijd minder vindt.

[ Voor 55% gewijzigd door porn* op 13-03-2013 17:40 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Higgs
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-09-2023
Enige goede is dat ik noodgedwongen wel redelijk ben in het vinden van 'redelijke' gear voor lage prijzen.

Zo ben ik 2 maanden bezig geweest om mijn CM/WW wiz te gearen voor uiteindelijk zo'n 20-25 mil, terwijl een vriend van me met 500 mil eentje had gegeared in een paar dagen, die wat dps betreft beter is, maar wel regelmatig dood gaat waar ik blijf leven. :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Nielske-2944/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Higgs schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:00:
Enige goede is dat ik noodgedwongen wel redelijk ben in het vinden van 'redelijke' gear voor lage prijzen.

Zo ben ik 2 maanden bezig geweest om mijn CM/WW wiz te gearen voor uiteindelijk zo'n 20-25 mil, terwijl een vriend van me met 500 mil eentje had gegeared in een paar dagen, die wat dps betreft beter is, maar wel regelmatig dood gaat waar ik blijf leven. :)
Als je maar 20-25m in je CM wiz hebt gestoken is knap ... neemt niet weg dat het altijd beter kan. Helaas zijn de upgrades voor CM wizards knallend duur ... hopelijk houdt de dalende trend aan en kunnen we sneller progressen in de nabije toekomst.

Mocht je eens tips willen of andere zaken (heb ook een CM wiz 8) ) ik ben doorgaans wel (maar niet vanavond) online te vinden/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Gewoon blijven spelen. Ze vallen heus wel, het duurt alleen lang. Ik heb nu 1x 300M gehad, 1x 50M, en nog een flinke handvol van 10M en minder (allemaal legendaries).

Het echte geld zit in flippen. Gewoon iets uitkiezen, beetje bijhouden zodat je er een oog voor krijgt, en tevreden zijn met een paar miljoen winst.

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep dat is zo. Ik heb echter helemaal geen zin om items flippen en neem dus genoegen met heel af en toe een "lucratieve" drop.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eens een weekende flink geflipt (en dan bedoel ik niet met pilletjes ;)) toen het nog "makkelijk" was, veel bids, bij voorkeur ergens snachts aflopen zodat er weinig mensen op het laatste moment nog bieden.
Gloves waren makkelijk, dex gloves met leuke stats en specifieke hoge resists waren makkelijk, net als ringen en amu's.
Van 8m naar 40m gegaan oid, maar leuk is anders, voor mij voelde dat als werken...

[ Voor 17% gewijzigd door Vandread op 14-03-2013 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Vandread schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:51:
Eens een weekende flink geflipt (en dan bedoel ik niet met pilletjes ;)) toen het nog "makkelijk" was, veel bids, bij voorkeur ergens snachts aflopen zodat er weinig mensen op het laatste moment nog bieden.
Gloves waren makkelijk, dex gloves met leuke stats en specifieke hoge resists waren makkelijk, net als ringen en amu's.
Van 8m naar 40m gegaan oid, maar leuk is anders, voor mij voelde dat als werken...
Vroegah kon dat nog iig. Nu is dat bijna niet meer te doen, tenzij je zelke 2 sec je AH refresht.

Flippen met gems is ook verrot saai en langdradig. Bovendien zijn ze weer aan het stijgen op de rmah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies dat, het voelt als werken en ik speel voor plezier :P En zoals Wolf zegt zijn de marges ronduit kut en is het AH-systeem gemaakt om je tegen te werken wat dat betreft, max 10 auchtions, geen max duration, zoeken is nog steeds een drama soms, nee dank je ga liever gewoon spelen en neem genoegen met het feit dat ik nooit echt rijk zal meer worden in D3 :)

Edit: Voor HC is dit nog net iets leuker en wellicht te doen, maar ook daar heb ik het idee dat er flippers rondhangen met bots dus tja... hoe "leuk" is het dan nog :P

[ Voor 19% gewijzigd door porn* op 14-03-2013 12:42 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Toch maar mijn cm wiz wat omgooien qua gear,Mainhand met cvrit dmg ipv loh, offhand met meer dmg ipc apoc, lacuni's met crit zonder extra stats, terug naar stormcrow met crit

gems in chest vervangen voor vit, kijken wat dat doet met dmg , als ik de 2.73 breakpoint heb, maar alles 1 voor 1 vervangen helaas, op dit moment maar 10m over nog, alles opgegeaan aan crafts die crap waren (kom van 25m :P )

vanavond en morgen helaas geen tijd, dus zaterdag pas weer tijd om echt te farmen en testen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Na vele uren spelen, heb ik dan eindelijk voor de allereerste keer een echte upgrade gevonden voor mijn Wizard. En ik geef toe, ik ben trots :)

Is er iemand die iets durft te zeggen over een realistische prijs bij verkoop?

Afbeeldingslocatie: http://img835.imageshack.us/img835/2970/diablocn.jpg

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Iemand toevallig ook al bezig geweest met gems kopen op RMAH en verkopen op AH??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
TRG schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 21:36:
Na vele uren spelen, heb ik dan eindelijk voor de allereerste keer een echte upgrade gevonden voor mijn Wizard. En ik geef toe, ik ben trots :)

Is er iemand die iets durft te zeggen over een realistische prijs bij verkoop?

[afbeelding]
500 ~ 1500M ? :) iig gefeliciteerd voor het winnen van de jackpot

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst d3 ook weer opgepakt en verder met mijn monk gegaan. Ben nog een leek met een budget inna's set voor gratis sweeping winds, en zit rond de 60k dps. Ik heb nog geen geluk gehad met craften, maar kreeg laatst wel een amulet met 8% attack speed, 64% crit dmg, 5,5% crit en 190 life per second. Het was een redelijke dps upgrade voor me, maar overweeg 'm te verkopen. Het is nogal mager voor zover als trifecta's gaan (dit is toch wat men verstaat onder trifecta's?), maar als dit minder waard is dan een miljoen of anderhalf kan ik' m maar beter houden? Qua dps hou ik al niet echt over, maar als ik hier wat goud voor kan vangen en wat andere items upgraden ga ik daarvoor.

Ik ben blij verrast hoeveel d3 is veranderd, veel van mijn oorspronkelijke klachten zijn aangepakt en de buffs voor monks waren erg welkom. Mp4 kan ik redelijk goed solo'en met 6% lifesteal. Zal dit topic meer in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36
Gister ook een eerste bruikbare upgrade gevonden voor mijn monk, een amuletje!
Helaas mis ik ten opzichte van mijn oude 120 vit, alleen win ik 45 cold res (wat ik stack) en bijna 8k DPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 03:09:
Laatst d3 ook weer opgepakt en verder met mijn monk gegaan. Ben nog een leek met een budget inna's set voor gratis sweeping winds, en zit rond de 60k dps. Ik heb nog geen geluk gehad met craften, maar kreeg laatst wel een amulet met 8% attack speed, 64% crit dmg, 5,5% crit en 190 life per second. Het was een redelijke dps upgrade voor me, maar overweeg 'm te verkopen. Het is nogal mager voor zover als trifecta's gaan (dit is toch wat men verstaat onder trifecta's?), maar als dit minder waard is dan een miljoen of anderhalf kan ik' m maar beter houden? Qua dps hou ik al niet echt over, maar als ik hier wat goud voor kan vangen en wat andere items upgraden ga ik daarvoor.

Ik ben blij verrast hoeveel d3 is veranderd, veel van mijn oorspronkelijke klachten zijn aangepakt en de buffs voor monks waren erg welkom. Mp4 kan ik redelijk goed solo'en met 6% lifesteal. Zal dit topic meer in de gaten houden :)
Crafted items kan je niet verkopen.

Of begrijp ik je verkeerd? :P
ChUcKiE schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 22:25:
Iemand toevallig ook al bezig geweest met gems kopen op RMAH en verkopen op AH??
Ja, maar dat is trage handel. De stap van het verkopen van je gold duurt soms belachelijk lang. Je moet het in kleine porties op de ah zetten anders raak je het nooit kwijt.

[ Voor 14% gewijzigd door Blaat op 15-03-2013 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 08:18:
[...]

Crafted items kan je niet verkopen.

Of begrijp ik je verkeerd? :P

[...]

Ja, maar dat is trage handel. De stap van het verkopen van je gold duurt soms belachelijk lang. Je moet het in kleine porties op de ah zetten anders raak je het nooit kwijt.
Excuus, ik bedoelde dat ik nog geen upgrade via craften heb kunnen krijgen, en de door mij beschreven amulet was een normale drop. Ik had het inderdaad slecht verwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronniebastard
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-02 19:54

ronniebastard

Yarrrrrr

Ik heb onlangs mijn Barb weer van wat nieuwe items voorzien.
Moet ik me nu meer op CHD gaan focussen?
Iemand nog tips?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/RonnieBS-2650/hero/3813366

Diablo 3 Barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronniebastard schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:51:
Ik heb onlangs mijn Barb weer van wat nieuwe items voorzien.
Moet ik me nu meer op CHD gaan focussen?
Iemand nog tips?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/RonnieBS-2650/hero/3813366
Als je meer dps wilt wel zou ik zeggen :) Maar ook meer CHC en AS helpen. Makkelijkste om meer dmg te krijgen zou ik zeggen is je EF in je offhand doen en dan een +- 1k dps mace/axe te pakken met socket, CHD en str.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Gister weer lekker hopen hakken met de Monk en de gear wat aangepast.
Ik ben nog lang niet zover, maar het valt wel op dat je best lang kan doen met bepaalde gear. De rechter ring, amulet hebben maar een level van rond de 15, terwijl de items die momenteel droppen niet beter zijn als deze...

Het Fist wapen in heb als laatst gecraft en vervangen en ben nog geen beter wapen tegengekomen om 'The Breaker' te vervangen. Misschien nog een paar Fists craften...

Ben benieuwd hoe lang de set van Cain nog mee kan. Voorlopig doet ie het nog goed!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ik heb zelf ook nog een upgrade gedaan (zie signature).

Ik heb nu een zo goed al BIS Won Khim Lau gekocht. Kenners zullen wel zien waarom hij zo sexy is. O+

Alleen de lifesteal had beter kunnen zijn. Maar gezien de andere stats die max zijn kijk ik daar met plezier overheen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Wolf schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:26:

Ik heb nu een zo goed al BIS Won Khim Lau gekocht. Kenners zullen wel zien waarom hij zo sexy is. O+

Alleen de lifesteal had beter kunnen zijn. Maar gezien de andere stats die max zijn kijk ik daar met plezier overheen. :+
:9~

(kost dat nou?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ergens tussen mwa valt mee en OMFG zoveel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
retlaw schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:26:
Gister weer lekker hopen hakken met de Monk en de gear wat aangepast.
Ik ben nog lang niet zover, maar het valt wel op dat je best lang kan doen met bepaalde gear. De rechter ring, amulet hebben maar een level van rond de 15, terwijl de items die momenteel droppen niet beter zijn als deze...

Het Fist wapen in heb als laatst gecraft en vervangen en ben nog geen beter wapen tegengekomen om 'The Breaker' te vervangen. Misschien nog een paar Fists craften...

Ben benieuwd hoe lang de set van Cain nog mee kan. Voorlopig doet ie het nog goed!
Kun je niet beter op de AH naar goede wapens zoeken? Weet niet wat crafting op jouw level kost maar voor 10-15k zou je toch al wat leuks moeten hebben? :)
Wolf schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:26:

Lekker ding!

Op mijn HC barb gisteren ook nog even wat gefarmed, helemaal niks interessants gedropped. Dus toen ik 20 essences had moest ik ff eea craften, na 10 items niets en waren m'n Tomes op, nieuwe gekocht (13k p/s op HC slik) en nog 10 crafts, 2 aardige sets gloves waarvan ik de beste nu aan heb. Iets minder dps dan m'n beste gloves (700 maar ofzo) maar wel vit en armor erbij, dus vond ik het een upgrade :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
ShadowBumble schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:42:
[...]

Ergens tussen mwa valt mee en OMFG zoveel :+
Oh dat val mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Verassend genoeg maar 1,2b en een hoop geklooi met gems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

porn* schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:45:

Kun je niet beter op de AH naar goede wapens zoeken? Weet niet wat crafting op jouw level kost maar voor 10-15k zou je toch al wat leuks moeten hebben? :)

[...]
Ik probeer om zo ver mogelijk te komen met spullen die ik zelf vind in eerste instantie. Afgezien van de set van Cain dan... :D.
Ik geloof dat het aan het einde van Nightmare lastiger wordt en je je er niet zomaar doorheen slaat?! Als het dan te lang duurt om te craften kijk ik wel op het AH. Ik had op het einde van de normal run met de Barb uit het AH 'Flawless Square Rubies' gekocht en dan is je poppetje toch eigenlijk net te sterk om het nog spannend te houden! Maar ga alsnog wel even kijken denk voor wat mooie wapens...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
retlaw schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 14:00:
[...]

Ik probeer om zo ver mogelijk te komen met spullen die ik zelf vind in eerste instantie. Afgezien van de set van Cain dan... :D.
Ik geloof dat het aan het einde van Nightmare lastiger wordt en je je er niet zomaar doorheen slaat?! Als het dan te lang duurt om te craften kijk ik wel op het AH. Ik had op het einde van de normal run met de Barb uit het AH 'Flawless Square Rubies' gekocht en dan is je poppetje toch eigenlijk net te sterk om het nog spannend te houden! Maar ga alsnog wel even kijken denk voor wat mooie wapens...
Ligt eraan op welk level je begint met Nightmare, als je op 30 begint misschien wel, begin je op 40 dan totaal niet :)
En idd die Flawless squares droppen pas vanaf eind Hell/Inferno dus idd, als je in je gear een socket of 6-8 hebt dan scheelt dat al bakken vit of mainstat. Zo doe ik dat altijd met levelen op HC, gear met veel sockets en dan lekker cheaten met vit gems erin, lekker veilig al disconnect je af en toe :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronniebastard
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-02 19:54

ronniebastard

Yarrrrrr

porn* schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:58:
[...]

Als je meer dps wilt wel zou ik zeggen :) Maar ook meer CHC en AS helpen. Makkelijkste om meer dmg te krijgen zou ik zeggen is je EF in je offhand doen en dan een +- 1k dps mace/axe te pakken met socket, CHD en str.
Tnx, dat wordt wel even sparen vrees ik :P

Diablo 3 Barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Ik ga vandaag weer de hele dag uberboosts doen voor kijkers dus als er iemand een hellfire ring nodig heeft is hij of zij welkom.

Ben je <20 lvl paragon dan heb ik de machines voor je zodat je alleen nog maar de hellfire ring plan hoeft te kopen. Je hebt geen gear nodig want ik solo alles en kan dus 3 lage lvl mensen helpen.

Ben denk ik vanaf 18:00 - 18:30 te vinden op www.twitch.tv/x4er0

Heb je machines dan kan ik die voor je omzetten naar organen en kan je 2 "n00bs" helpen door ze met jou mee te laten doen.

Dit gebeurt allemaal op MP10 dus geen kans op een orgaan maar 100% orgaan, oh en ik doe ook key runs dus als je een key mist of nodig hebt dan kan ik of 1 van mijn buddies jou eraan helpen zodat je een machine hebt die ik dan daarna kan omzetten naar een orgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Ik zal vanavond ook wel weer even aanschuiven, altijd gezellig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

ChUcKiE schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:11:
Ik zal vanavond ook wel weer even aanschuiven, altijd gezellig! :)
Cool, cool.

Heb je al booze in huis, ik moet nog halen maar weet nog niet wat... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Ik zorg dat ik altijd voldoende bier in huis heb ja :)
Tsja en voor jou, jij drinkt ook echt alles, hahaha. Die drie flessen van vorige week :P

Ik zou gewoon wat nemen waar je even mee kunt doen (groot glas dubbel, of fles bier) , zodat je niet elke keer voor een paar slokken nieuwe moet halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Klinkt gezellig ook ik zal gedurende de avond weer aanschuiven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Sm0k3r schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:32:
[...]

Cool, cool.

Heb je al booze in huis, ik moet nog halen maar weet nog niet wat... :?
Fles cognac, kan je lache :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:41
Wolf schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 08:18:
[...]

Denk dat je beter gold dan weer kan gebruiken om een goed item voor € te verkopen. Vorig weekend mijn oude manticore en lacuni's voor €17,50 en €18,00 verkocht. Als je daar weer gems voor koopt etc kom je rond de 450m uit. Als je dan bedenkt dat een gelijkwaardige manticore op de gold AH voor 150m ging en ik die lacuni´s op de gold AH niet verkocht kreeg bij een buyout van 100m...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

ja dat rond/door verkopen van spullen tussen RMAH en AH kan aardig wat extra gold opleveren ja. Ik vraag me alleen af, of je niet op een punt gaat komen (ooit), dat je van al je gold weer wat euri's wil gaan maken. Uiteindelijk verwacht ik, dat wanneer steeds meer spelers endgear hebben, maar wel leuke drops krijgen ook een keer het idee krijgen om van hun gold af te moeten komen, of er uberhaupt mee gaan stoppen omdat ze er geen zin meer in hebben.

Nu zal dat nog wel meevallen, maar die markt zal gaan verzadigen vrees ik, of Blizzard moet met een geweldig idee komen.
Ze zouden bijvoorbeeld een komende expansion set voor gold beschikbaar kunnen stellen?? wellicht vanuit commercieel oogpunt niet het meest logische, maar zo kun je wel een enorme goldsink creeeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ChUcKiE schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:40:
ja dat rond/door verkopen van spullen tussen RMAH en AH kan aardig wat extra gold opleveren ja. Ik vraag me alleen af, of je niet op een punt gaat komen (ooit), dat je van al je gold weer wat euri's wil gaan maken. Uiteindelijk verwacht ik, dat wanneer steeds meer spelers endgear hebben, maar wel leuke drops krijgen ook een keer het idee krijgen om van hun gold af te moeten komen, of er uberhaupt mee gaan stoppen omdat ze er geen zin meer in hebben.

Nu zal dat nog wel meevallen, maar die markt zal gaan verzadigen vrees ik, of Blizzard moet met een geweldig idee komen.
Ze zouden bijvoorbeeld een komende expansion set voor gold beschikbaar kunnen stellen?? wellicht vanuit commercieel oogpunt niet het meest logische, maar zo kun je wel een enorme goldsink creeeren.
Mogelijk maar zeer onwaarschijnlijk zelfs al zou Blizzard dat willen dan krijgen ze daarvoor nooit toestemming van activision van. Ik verwacht eerder fanity items of misschien zelfs wel de mogelijkheid tot het "kopen"van buffs / increased exp en dat soort fratsen.

Pagina: 1 ... 185 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.