• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:22

ShadowBumble

Professioneel Prutser

http://www.twitch.tv/shadowsc2

is mijn stream welke ik weer ga gebruiken met D3 ;)

[ Voor 27% gewijzigd door ShadowBumble op 28-02-2013 10:51 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37
Dat zijn er nog best veel. :P

Het mooiste zou zijn als we gewoon 1 T.net D3 Stream TS server hadden met verschillende channels voor verschillende groepen waartussen je makkelijk kunt switchen. Op die manier leert iedereen elkaar een beetje kennen en kunnen er wellicht leuke events georganiseerd worden.

Ik denk alleen dat dit ijdele hoop is. ;)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-09 19:48

Vidra

Vragen?

Wolf schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:53:
Dat zijn er nog best veel. :P

Het mooiste zou zijn als we gewoon 1 T.net D3 Stream TS server hadden met verschillende channels voor verschillende groepen waartussen je makkelijk kunt switchen. Op die manier leert iedereen elkaar een beetje kennen en kunnen er wellicht leuke events georganiseerd worden.

Ik denk alleen dat dit ijdele hoop is. ;)
Een poging wagen kan altijd toch:

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag (als username): 141.138.137.131

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Nice! Ik vind het altijd wel geinig om tussendoor in wat streams te hangen, spelen doe ik wel vaak met een vast groepje vrienden idd. Maar als iedereen z'n stream post kunnen we wellicht een requestje doen om die info aan de TS toe te voegen! Kan een Tweaker die zich verveelt altijd even die kanalen rondsurfen :)

Bnet pindle#2913

• Blaat
Nu nog iedereen zo ver krijgen om dat hun hoofdkwartier TS te maken...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Vidra

Vidra

Vragen?

Wolf schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:22:
Helaas ben ik vanavond niet online ... maar morgen/weekend zou geen probleem moeten zijn :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Hehe da's inderdaad nog een uitdaging denk ik, vermoed dat velen (net als ik tbh) een TS hebben met oude guild/vriendengroep/whatever waar ze nu standaard in hangen.

Bnet pindle#2913

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Wolf schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:22:
ik ga wel weer eens ts installeren :P

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Verwijderd

Bezig met m'n wizard sinds 2 weken , MP3 is geen probleem meer, maar MP 4 mis ik nog wat damage , iemand nog een idee voor goedkope upgrades. Als ik zoek, krijg ik of items die 1 stat +doen en andere weer -stat.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ulreazj-2426/hero/3649050

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 16:21

UTADDICT

NERF

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:51:
Bezig met m'n wizard sinds 2 weken , MP3 is geen probleem meer, maar MP 4 mis ik nog wat damage , iemand nog een idee voor goedkope upgrades. Als ik zoek, krijg ik of items die 1 stat +doen en andere weer -stat.

Je hebt een CMWW build, maar lang niet voldoende Attack Speed, crit en defenses om dat te laten werken. DPS is bij zo'n build zeker in het begin niet belangrijk.

Check even: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/7200301791

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-10 16:54

Anno

Griefmaker#2862

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:51:

Shoulders en bracers craften. Moet je nog wel een beetje geluk hebben :)

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
dx5314 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:50:
[...]

En vanaf vanavond weer:

Protax --> Met Timeless/Wesfeye van Tweakers :)
Vanavond is nog niet zeker. Misschien na 10 uur. Morgen ben ik er wel weer.

Mooie van onze stream is dat de chars gevarieerd zijn.

Wes=Monk
Protax=Barb
Me=DH
en dan hebben we nog een WD erbij die niet op Tweakers zit.

• JesterSV
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09-2024
Hallo mede diablo 3 spelers!

Ik ben nu alweer eventjes bezig met keyruns en dergelijke alleen nu heb ik een beetje een dps probleem met mijn monk:
http://eu.battle.net/d3/e...esterSV-2250/hero/3185490

Ik doe vrij weinig damage maar ik ben wel lekker tanky genoeg om mp5 aan te kunnen. zijn er ideeën om mijn gear aan te passen? Graag zou ik mijn inna's set willen behouden, want dat is een fijn setje :)
laat je ideeën achter :D!

P.S. Als je dan toch aan het kijken bent, kan je misschien ook mijn DH even kijken of er nog misschien iets op aangepas kan worden ;)

• Klitse
  • Niet online
Overigens moet ik wel melden dat de stream van Protax niet geschikt is voor tere zieltjes.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 14:06
Timeless schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:42:
Overigens moet ik wel melden dat de stream van Protax niet geschikt is voor tere zieltjes.
Haha te mooi :P Sorry kom uit Rotterdam ;-)

• Blaat
JesterSV schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:34:
Hallo mede diablo 3 spelers!

Ik ben nu alweer eventjes bezig met keyruns en dergelijke alleen nu heb ik een beetje een dps probleem met mijn monk:
http://eu.battle.net/d3/e...esterSV-2250/hero/3185490

Ik doe vrij weinig damage maar ik ben wel lekker tanky genoeg om mp5 aan te kunnen. zijn er ideeën om mijn gear aan te passen? Graag zou ik mijn inna's set willen behouden, want dat is een fijn setje :)
laat je ideeën achter :D!

P.S. Als je dan toch aan het kijken bent, kan je misschien ook mijn DH even kijken of er nog misschien iets op aangepas kan worden ;)
Wel, voor de damage is de oorzaak dat je te weinig crit hebt. Je hebt chc op je gloves en op je helm. Probeer dat ook op je bracers, Amulet en ringen te krijgen.
Verder zijn shenlongs leuke wapens, maar niet ideaal voor hoge dps. Als je dat wel wilt zal je ze met sockets moeten hebben en dat is vrij duur.

Ga op zoek naar wapens met chd/dex/socket en loh of lifesteal. Bij voorkeur lifesteal als je voorziet boven de 100k dps uit te komen.

Je gebruikt nu One with Everything niet. Ik zou je aanraden dat wel te doen en op zoek te gaan naar all res+1 specifieke res op al je gear stukken. Dan wordt je nog tanky-er. Als je dat niet nodig vindt kan je all res wel wat omhoog.

Probeer gaandeweg de inna's belt te vervangen voor een witching hour (duur) en de helm voor een mempo met chc (duur).

Top wapens op een monk zijn Won Khim Lau (vanwege de dmg bonus op lightning skills) en echoing fury. Wil je beiden met socket/chd en lifesteal ben je vrij duur uit. Begin als je kunt met de echoing fury, het liefst met socket. Neem dan lifesteal of loh op je offhand. Je damage zal hierdoor flink hoger worden.

Niet te vergeten, op je ringen en amulet zijn chc en chd belangrijk snel opgevolgd door ias. Verder is average damage heel sterk op snel hittende chars als monks.

Hoop dat je hier wat aan hebt. :)

Mijn monkje ter referentie:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Mijn effectieve dps ligt veel hoger vanwege de WKL.

• JesterSV
Wolf schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:02:
[...]

Wel, voor de damage is de oorzaak dat je te weinig crit hebt. Je hebt chc op je gloves en op je helm. Probeer dat ook op je bracers, Amulet en ringen te krijgen.
Verder zijn shenlongs leuke wapens, maar niet ideaal voor hoge dps. Als je dat wel wilt zal je ze met sockets moeten hebben en dat is vrij duur.

Ga op zoek naar wapens met chd/dex/socket en loh of lifesteal. Bij voorkeur lifesteal als je voorziet boven de 100k dps uit te komen.

Je gebruikt nu One with Everything niet. Ik zou je aanraden dat wel te doen en op zoek te gaan naar all res+1 specifieke res op al je gear stukken. Dan wordt je nog tanky-er. Als je dat niet nodig vindt kan je all res wel wat omhoog.

Probeer gaandeweg de inna's belt te vervangen voor een witching hour (duur) en de helm voor een mempo met chc (duur).

Top wapens op een monk zijn Won Khim Lau (vanwege de dmg bonus op lightning skills) en echoing fury. Wil je beiden met socket/chd en lifesteal ben je vrij duur uit. Begin als je kunt met de echoing fury, het liefst met socket. Neem dan lifesteal of loh op je offhand. Je damage zal hierdoor flink hoger worden.

Niet te vergeten, op je ringen en amulet zijn chc en chd belangrijk snel opgevolgd door ias. Verder is average damage heel sterk op snel hittende chars als monks.

Hoop dat je hier wat aan hebt. :)

Mijn monkje ter referentie:

Mijn effectieve dps ligt veel hoger vanwege de WKL.
Oke super bedankt voor de informatie!
Momenteel ben ik nog aan het sparen voor het maken van een Hellfire ring. Inderdaad misschien handig om eerst even de wapens te vervangen voor EF en WKL.
Idd gebruik ik OWE niet, denk toch dat ik all resist wel makkelijk moet kunnen krijgen op de gear.

Ik ga kijken wat ik allemaal kan doen en laat het nog weten als ik weer wat vragen heb!

Overigens iemand een diablo 3 maatje zoekt met keyruns etc. Voeg me gerust toe ;)

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Mijn dps monk! http://eu.battle.net/d3/e...iabolic-2626/hero/8779887 begint al ergens op te lijken

Denk alleen me head, gloves en mainhand kan verbeteren met echoing fury met hoge CHD en socket

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Xtr3me4me schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:15:
Mijn dps monk! http://eu.battle.net/d3/e...iabolic-2626/hero/8779887 begint al ergens op te lijken

Denk alleen me head, gloves en mainhand kan verbeteren met echoing fury met hoge CHD en socket
mooie monk heb je...marruh, waarom gebruik je de passive combination strike, als je maar een generator gebruikt ? :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Blaat
Mofkees schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:19:
[...]

mooie monk heb je...marruh, waarom gebruik je de passive combination strike, als je maar een generator gebruikt ? :)
Graties 8% damage? :P

Ik gebruik het ook maar gebruik ook 2 generators. Crippling wave is heel handig op MP10. Ik merkte dat ik FOT en CW veel door elkaar gebruikte dus voor mij was het echt de passive voor meer dps.

• Mofkees
Wolf schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:21:
[...]

Graties 8% damage? :P

Ik gebruik het ook maar gebruik ook 2 generators. Crippling wave is heel handig op MP10. Ik merkte dat ik FOT en CW veel door elkaar gebruikte dus voor mij was het echt de passive voor meer dps.
erm ging niet over jouw monk :)

ik zelf heb zelfs 3 generator in gebruik.

• Blaat
Mofkees schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:30:
[...]

Ik ging er gewoon op in. ;)

3 generators? Krijg je dan geen chaos in de gevechten welke je gaat doen?

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Mofkees schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:30:
[...]

Sowieso geeft het me 8% ook al gebruik ik er 1 straks komt nummer 2. Ga nu lekker door mp6 heen!

• Mofkees
Wolf schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:32:
[...]

Ik ging er gewoon op in. ;)

3 generators? Krijg je dan geen chaos in de gevechten welke je gaat doen?
monk gebruik ik meestal toch voor party Ubers..

- FoT is wel duidelijk
- deadly reach/foresight geeft 18% damage voor 30 secs, die moet je zowiezo hebben (en elke 8 secs refresh voor de 8% van passive?)
- Way of 100 fists/blazing fist is beetje vaag, ik heb t idee dat ik gelijk 3x de buffs heb door 1x te attacken. die refresh je dus ook gewoon 1x per 5 secs, pak je ook gelijk de passive bonus.

en de mantra refresh idd :)

ach dat is nog altijd better dan de keyboard killer CM Wiz.

Mag ook wel een goede monk zijn als je er geld op stuk gooit.....

Die 18% gem in je helm heb je toch niet echt nodig? Zou een Ruby erin knallen, meer XP, sneller hoger level, sneller meer MF en gratiez stats.

• Blaat
Mofkees schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:37:
[...]

monk gebruik ik meestal toch voor party Ubers..

- FoT is wel duidelijk
- deadly reach/foresight geeft 18% damage voor 30 secs, die moet je zowiezo hebben (en elke 8 secs refresh voor de 8% van passive?)
- Way of 100 fists/blazing fist is beetje vaag, ik heb t idee dat ik gelijk 3x de buffs heb door 1x te attacken. die refresh je dus ook gewoon 1x per 5 secs, pak je ook gelijk de passive bonus.

en de mantra refresh idd :)

Die damage boost van je combination strike blijft actief zolang je een generator aan het gebruiken bent, maakt niet uit welke. Je hoeft je deadly reach dus niet zo vaak te gebruiken om die passive op te houden.

• Vidra

Vidra

Vragen?

Mofkees schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:37:
[...]

Kan jij mij even uitleggen wat er mis met een CM Wiz :?

Proud CM Wiz :P

[ Voor 4% gewijzigd door Vidra op 28-02-2013 13:45 ]

• Mofkees
Vidra schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:45:
[...]

gaat hier alleen om de keys spammen :) over jouwe leet wiz heb ik natuurlijk geen commentaar

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 16:12
Vidra schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:45:
[...]

Volgends mij bedoelde hij dat hij met het uphouden van 3 generators altijd nog minder moet rammen op het toetsenbord dan een cm wiz.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Mofkees
Wolf schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:43:
[...]

Die damage boost van je combination strike blijft actief zolang je een generator aan het gebruiken bent, maakt niet uit welke. Je hoeft je deadly reach dus niet zo vaak te gebruiken om die passive op te houden.
ow weer wat geleerd... dan valt t helemaal mee.

• Vidra

Vidra

Vragen?

Mofkees schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:47:
[...]

gaat hier alleen om de keys spammen :) over jouwe leet wiz heb ik natuurlijk geen commentaar
Oh ;)

Sinds gisteren een nieuwe amulet gecraft met CHC 10%, CHD 89%, Intel 280+, Armor en LoH 572 _/-\o_
Nu 308k dps (buffed, met 2.82 IAS, CHC 60.5 ,CHD 385)

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vidra schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:53:
[...]

Oh ;)

Sinds gisteren een nieuwe amulet gecraft met CHC 10%, CHD 89%, Intel 280+, Armor en LoH 572 _/-\o_
kwijl en flink ook je amu was al niet slecht en nu nog beter >

[ Voor 8% gewijzigd door ShadowBumble op 28-02-2013 13:57 ]

• JesterSV
Jammer is bij combination strike niet dat je de stacks kan zien bij je buffs etc. Vind het wel zo fijn omdat altijd te kunnen zien.

• Blaat
JesterSV schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:57:
Jammer is bij combination strike niet dat je de stacks kan zien bij je buffs etc. Vind het wel zo fijn omdat altijd te kunnen zien.
Ik zit zelf ook regelmatig op i te rammen om te zien of hij nog "up" is. :P

Best wel vermoeiend af en toe. :D

• Mofkees
Vidra schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:53:
[...]

Oh ;)

ik zelf kan niet meer zonder 3.01 aps heb ik gemerkt, heb na 150 amu crafts maar een met 88%CD/5.5%CC (!!)/650LOH en een met 80CD/9CC maar zonder LOH. AS is er vrijwel nooit geweest. Voorlopig toch even de BT Amu opgezet, en ga proberen wat in de AH te snipen :)

Bubble vind ik echt irri, al die projectielen stacken en als je een stapje opzij doet, ben je gelijk dood :)

Dus weer van 130k dps naar 90k teruggegaan, kan nu echer wel vol SNS gaan met Meteor erbij, MP6 loopt vrij soepel met vrijwel geen dood meer.

Ben dus op zoek naar betere amu/gloves en moet nog steeds een goeie HF ring hebben.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/512f597e2ad5a/512f597e247d4-fistset.thumb.jpg

Zojuist deze gevonden welke volgens mij wel wat waard moet zijn als ik de & loh & lifesteal meereken

• Vidra

Vidra

Vragen?

Mofkees schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:08:
[...]

ik zelf kan niet meer zonder 3.01 aps heb ik gemerkt, heb na 150 amu crafts maar een met 88%CD/5.5%CC (!!)/650LOH en een met 80CD/9CC maar zonder LOH. AS is er vrijwel nooit geweest. Voorlopig toch even de BT Amu opgezet, en ga proberen wat in de AH te snipen :)

Bubble vind ik echt irri, al die projectielen stacken en als je een stapje opzij doet, ben je gelijk dood :)

Dus weer van 130k dps naar 90k teruggegaan, kan nu echer wel vol SNS gaan met Meteor erbij, MP6 loopt vrij soepel met vrijwel geen dood meer.

Ben dus op zoek naar betere amu/gloves en moet nog steeds een goeie HF ring hebben.
Ik gebruik sowieso geen stretch time / ias bubble. Ik vind dat gewoon niet lekker spelen. Die 3.02 IAS kan ik ook bereiken door mijn zunimassi pox uit te ruilen voor een quadfacta ring (average dmg, ias, chc en chd) - maar dan mis je de 130 intel set bonus, de all res, de hogere chd en hogere chc :+

• Blaat
ShadowBumble schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:21:
[afbeelding]

Zojuist deze gevonden welke volgens mij wel wat waard moet zijn als ik de & loh & lifesteal meereken
Ik vrees van niet. Vziw zijn ze alleen wat waard als ze een socket of dikke CHD hebben.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ja zag het net op de AH :( ach het komt wel dan

• Mofkees
Vidra schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:28:
[...]

Ik gebruik sowieso geen stretch time / ias bubble. Ik vind dat gewoon niet lekker spelen. Die 3.02 IAS kan ik ook bereiken door mijn zunimassi pox uit te ruilen voor een quadfacta ring (average dmg, ias, chc en chd) - maar dan mis je de 130 intel set bonus, de all res, de hogere chd en hogere chc :+
je hebt 82% AS nodig op items om 3.0001 B/P te halen.. alleen de pox wisselen is niet genoeg, tenzij je de follower meerekent.

Maar je hebt meer dan 60% CC, dus met je huidige AS heb je ook genoeg CM procs.

• Vidra

Vidra

Vragen?

Mofkees schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:59:
[...]

je hebt 82% AS nodig op items om 3.0001 B/P te halen.. alleen de pox wisselen is niet genoeg, tenzij je de follower meerekent.

Maar je hebt meer dan 60% CC, dus met je huidige AS heb je ook genoeg CM procs.
Dat realiseerde ik mij ook toen ik mijn berichtje nog na las .. ik zit dan op 2.97 (zonder bubble).

• JesterSV
ShadowBumble schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:21:
[afbeelding]

mooie vindst! Vooral met die Lifesteal erop. LOH zit standaard op de items maar de damage is het een best prima

[ Voor 4% gewijzigd door JesterSV op 28-02-2013 15:09 ]

• Vidra

Vidra

Vragen?

JesterSV schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:08:
[...]

mooie vindst! Vooral met die Lifesteal erop. LOH zit standaard op de items maar de damage is het een best prima
Tegenwoordig wil iedereen alles met een socket en een hoge CHD... dus het zal wel iets waard zijn (wat de gek er voor geeft) maar het is geen jackpot ofzo ;(

• klablabla
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-01 11:58
Vidra schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:25:
[...]

Ik heb jullie volgens mij gewoon in de friends list staan. Hoe dan ook, gezellig :) We kunnen wel een Dutch streaming community beginnen. Een van onze barbs (uit de groep) streamt ook op Klablabla (streamer) 8)
Hier de Streamende Barb, met 438k DPS buffed. Kom gezellig op de Teamspeak of op: www.twitch.tv/klablabla

• Vidra

Vidra

Vragen?

klablabla schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:24:
[...]

Hier de Streamende Barb, met 438k DPS buffed. Kom gezellig op de Teamspeak of op: www.twitch.tv/klablabla
Blablablaat :*)

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Click for drama...

KingKongor ziet het streamen niet meer zitten.

• Mofkees
Anno schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:46:
Click for drama...

lekker boeiuh wat die dude doet... al is hij ook uit NL

• Vidra

Vidra

Vragen?

Anno schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:46:
Click for drama...

Eindelijk O-) Ik kan echt niet begrijpen waarom mensen die stream volgen... wat een digitale rommel.

Trouwens Cro heeft gisteren 8 billion aan goud weggeven aan viewers! W00t :+

[ Voor 25% gewijzigd door Vidra op 28-02-2013 15:50 ]

• Villean
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 10:02
Net een plan gevonden voor de int Amulet. Ik dacht dat mijn huidige niet slecht was maar bij poging 3 had ik een nette:
Afbeeldingslocatie: http://www.slivercreations.net/temp/amu.jpg

AMD 7950X | 128GB DDR5 | GTX3080Ti | Canon R5 | RF 15-35mm F2.8 | 35mm F1.4L II | RF 50mm F1.2L | RF 70-200mm F2.8 IS | EF 400mm F2.8 IS II | Phrozen 8K Mini & 8K Mighty

Verwijderd

Heb gisteren ook een plan gevonden, heb alleen niet genoeg legendaries om aan brimstones te komen. Of levert elke legendary een brimstone op, ongeacht het level van de legendary?

Ik verwacht overigens niet dat ik snel een upgrade zal hebben want het plan geeft aan maximaal 230 strength en ik zit al op 235 naast +55 dmg en een CHC +47%.

• Vidra

Vidra

Vragen?

Villean schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:02:
Net een plan gevonden voor de int Amulet. Ik dacht dat mijn huidige niet slecht was maar bij poging 3 had ik een nette:
[afbeelding]
Die is netjes ja, echter je zal het gemis van de IAS wel missen in een CM Wiz build (of je moet al minimaal 2.73 hebben) - anders voor archon is het een hele mooie 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Vidra op 28-02-2013 16:31 ]

• Vidra

Vidra

Vragen?

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:10:
Heb gisteren ook een plan gevonden, heb alleen niet genoeg legendaries om aan brimstones te komen. Of levert elke legendary een brimstone op, ongeacht het level van de legendary?
Alleen level 60+ legendaries leveren een brimstone op
De amuleten die je kan craften hebben ook een kans van 1% tot een brimstone.

@ Brimstones: de prijzen zijn inmiddels weer enigszins gedaald, wellicht is het de moeite om deze gewoon te kopen?

Vidra schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:48:
[...]

Eindelijk O-) Ik kan echt niet begrijpen waarom mensen die stream volgen... wat een digitale rommel.
Ik vind die gast zelf vooral irritant, vervelend narcistje. Wrom stopt ie eigenlijk? Fulltime niet meer vol te houden?

Zag een 500E donatie trouwens? Kweenie hoe fake dat is (zou zelf wel elke max 3 uur een random berichtje doen al is het verzonnen :P ) maar ben stiekem toch wel benieuwd hoeveel zo'n streamer binnenhaalt. Kan me gewoon totaal niet voorstellen dat een persoon gewoon 500 euries doneert.
Vidra schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:32:
[...]

Alleen level 60+ legendaries leveren een brimstone op
De amuleten die je kan craften hebben ook een kans van 1% tot een brimstone.
En een kans om lager-dan-Inferno mats te worden, wie dat bedacht heeft.... :(

[ Voor 58% gewijzigd door porn* op 28-02-2013 16:42 ]

Bnet pindle#2913

• Vidra

Vidra

Vragen?

porn* schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:35:
[...]

Ik vind die gast zelf vooral irritant, vervelend narcistje. Wrom stopt ie eigenlijk? Fulltime niet meer vol te houden?

Zag een 500E donatie trouwens? Kweenie hoe fake dat is (zou zelf wel elke max 3 uur een random berichtje doen al is het verzonnen :P ) maar ben stiekem toch wel benieuwd hoeveel zo'n streamer binnenhaalt. Kan me gewoon totaal niet voorstellen dat een persoon gewoon 500 euries doneert.
Het feit is dat andere mensen zich wel kunnen (of voornamelijk willen) identificeren met een gevalletje KingKongor. Als je pappa zo rijk is dat je niet hoeft te werken voor je geld en daarmee fulltime kan streamen. Chapeau Chapeau Chapeau.

Hoe zit het dan met het sociale leven van zo'n persoon :X Ook met de omgang van mensen (niet online) danwel in samen werken met collega's geeft nu eenmaal een andere dimensie aan je leven >:)

Vidra schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:44:
[...]

Het feit is dat andere mensen zich wel kunnen (of voornamelijk willen) identificeren met een gevalletje KingKongor. Als je pappa zo rijk is dat je niet hoeft te werken voor je geld en daarmee fulltime kan streamen. Chapeau Chapeau Chapeau.
Hij verdiende leuk hoor met z'n stream en sponsoring.

Hij is volgens mij ook niet gestopt met streamen, alleen met Diablo 3 (tenminste, dat was die toen van plan, inmiddels istie weer bezig volgens mij)

Daarnaast istie vooral bekend geworden van WoW? Of ben ik dan in de war met Kungen? :)

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 28-02-2013 17:05 ]

• Villean
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 10:02
Vidra schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:24:
[...]

Die is netjes ja, echter je zal het gemis van de IAS wel missen in een CM Wiz build (of je moet al minimaal 2.73 hebben) - anders voor archon is het een hele mooie 8)
IK heb vor beide build gear en deze gaat iid naar mn archon build. Mn CM build heeft 2.71 dus dan is het geen optie.

AMD 7950X | 128GB DDR5 | GTX3080Ti | Canon R5 | RF 15-35mm F2.8 | 35mm F1.4L II | RF 50mm F1.2L | RF 70-200mm F2.8 IS | EF 400mm F2.8 IS II | Phrozen 8K Mini & 8K Mighty

Vidra schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:44:
[...]

Hoe zit het dan met het sociale leven van zo'n persoon :X Ook met de omgang van mensen (niet online) danwel in samen werken met collega's geeft nu eenmaal een andere dimensie aan je leven >:)
Ach als je dat voor mekaar kunt krijgen, dat je niet werkt en toch een aardig inkomen hebt, zou ik misschien ook wel doen. Iig even proberen :) Maar als dat het enige is dat je wekelijks "presteert" dan zou ik er niet lang gelukkig van zijn. En hoe leuk is je hobby dan nog?
Naast dat je idd de hele dag in je eentje achter je PCtje zit en verder niemand spreekt (TS/Vent niet meegerekend). Zo'n gast *kan* een sociaal leven hebben door bijv. 's avonds lekker streamvrij te houden en dan met vrienden af te spreken (als je verder toch geen werk hebt kun je ook overdag tussendoor eens ergens een bakje drinken). Denk echter niet dat de meesten dat actief doen :P
Bosmonster schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 17:01:
[...]

Hij verdiende leuk hoor met z'n stream en sponsoring.

Hij is volgens mij ook niet gestopt met streamen, alleen met Diablo 3 (tenminste, dat was die toen van plan, inmiddels istie weer bezig volgens mij)

Daarnaast istie vooral bekend geworden van WoW? Of ben ik dan in de war met Kungen? :)
Wat is leuk? Hebben we 't over 500 de maan? 1k? 2-3? Vraag me ook af of ie 't opgeeft aan de belasting hehe. Da's Kungen idd.

Bnet pindle#2913

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 20:56
porn* schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 17:20:
[...]

Wat is leuk? Hebben we 't over 500 de maan? 1k? 2-3? Vraag me ook af of ie 't opgeeft aan de belasting hehe. Da's Kungen idd.
100 dollar per dag is niet vreemd voor een beetje streamer.
En weken na een nieuwe game release ligt dit zelfs hoger voor populaire streamers.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Verwijderd

Marcvz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:23:
[...]

100 dollar per dag is niet vreemd voor een beetje streamer.
En weken na een nieuwe game release ligt dit zelfs hoger voor populaire streamers.
Maar waar komt die 100 het meeste vandaan ?
Donatie of hoeveel hits ??

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 20:56
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:37:
[...]

Maar waar komt die 100 het meeste vandaan ?
Donatie of hoeveel hits ??
't Is een optelsom.
Youtube, aantal add vieuws op twitch, donaties.

En dat varieert per moment natuurlijk.

Maar goed, er op thuis kunnen blijven en er ook nog een beetje leuk van kunnen leven is maar voor heel weinig streamers weggelegd. En kost je beduidend meer tijd dan een 'gewone' job.
Tijdens de eerste maand D3, met de HC avonturen van Kungen, heb ik wel eens bedragen van 200 dollar per dag voorbij horen komen.
Maar je moet dan ook niet vragen hoeveel uren er gemaakt werden per week.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Moet je eens bij sodapoppin kijken... maffe pannekoek die een keer $ 50k gekregen heeft....
Mia Rose is ook wel een markante verschijning.... als ex-pornoster....

Volgens mij is Kongor gewoon weer D3 gaan spelen omdat hij daar gewoon meer viewers mee heeft... z'n enige grote concurent is Moldran (die ik persoonlijk wat prettiger vind, is ook wat normaler)

Verder lijkt het me als fulltime bestaan redelijk verschrikkelijk....

• Protax
Ok, WesFeye en ik zijn online en hebben er inmiddels al weer een aantal potjes op zitten.
De stream staat aan:

http://nl.twitch.tv/protax

Ik hoop dat alles goed werkt, mocht dit niet het geval zijn laat dit even weten!
Jullie zijn welkom! :)

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:15

Vrijdag

De Zwarte

Diablo 3 komt niet alleen naar de PS4 maar ook naar de PS3: http://eu.battle.net/d3/e...utm_content=news-textlink

Interface:
Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/content_folder_media/A7WLFH20BXV81361393179295.jpg

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-10 14:50

ChUcKiE

Dus........

Even stomme vraag....ik wilde een Radiant Star Ruby kopen en kwam dit tegen:

Afbeeldingslocatie: http://img854.imageshack.us/img854/9338/screenshot000pf.jpg

Is deze nu echt goedkoop (last trades) of koop ik die gewoon voor 22M?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

dx5314 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:52:
Ok, WesFeye en ik zijn online en hebben er inmiddels al weer een aantal potjes op zitten.
De stream staat aan:

http://nl.twitch.tv/protax

Ik hoop dat alles goed werkt, mocht dit niet het geval zijn laat dit even weten!
Jullie zijn welkom! :)
Zat net ff te checken, het is niet heel erg maar hij is een klein beetje schokkerig volgens mij. Wel goed te volgen verder hoor :)

Wtf moet je trouwens met al die recipes man wat zijn dat voor snode plannetjes? :P

Bnet pindle#2913

• Protax
porn* schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:45:
[...]

Zat net ff te checken, het is niet heel erg maar hij is een klein beetje schokkerig volgens mij. Wel goed te volgen verder hoor :)

Wtf moet je trouwens met al die recipes man wat zijn dat voor snode plannetjes? :P
Ok nice! Zal de kwaliteit misschien iets moeten verlagen om het soepeler te maken.
Ben als grap die plannen gaan sparen voor een vriend van me, maar het is een beetje een obsessie geworden : P

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-09 12:35
Zijn hier toevallig een hc speler die even diablo op hell wilt doen voor mij?

kamachi#2554

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

ChUcKiE schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:44:
Even stomme vraag....ik wilde een Radiant Star Ruby kopen en kwam dit tegen:

[afbeelding]

Is deze nu echt goedkoop (last trades) of koop ik die gewoon voor 22M?
Ja dus...14M

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

nou ik heb toch wel mijn eerste echte 1337 drop binnen dan vanavond :+

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/512fd2fe13fb9/512fd2fe0e201-1337drop.thumb.jpg

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

hmm l;jkt me leuk ding om eens te proberen...wat mag die kosten?

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Heb geen flauw idee wat hij waard is maar je weet met te vinden op TS toch ;)

dx5314 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 21:14:
[...]

Ok nice! Zal de kwaliteit misschien iets moeten verlagen om het soepeler te maken.
Ben als grap die plannen gaan sparen voor een vriend van me, maar het is een beetje een obsessie geworden : P
Beter iets lagere kwaliteit smooth iig ja :) Misschien evt. wat aan de encoding options rotzooien hoor dat dat wel eens kan helpen.

Verder vanavond klein beetje gefarmed, een bak bracers en gloves gecraft en geen upgrade tot de eennalaatste bracer. Weer 7k dps erbij, beetje vit en pickup range. -50 allres maarja boeie :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Vandread schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:00:
Moet je eens bij sodapoppin kijken... maffe pannekoek die een keer $ 50k gekregen heeft....
Mia Rose is ook wel een markante verschijning.... als ex-pornoster....

Volgens mij is Kongor gewoon weer D3 gaan spelen omdat hij daar gewoon meer viewers mee heeft... z'n enige grote concurent is Moldran (die ik persoonlijk wat prettiger vind, is ook wat normaler)

Verder lijkt het me als fulltime bestaan redelijk verschrikkelijk....
Zo die mevrouw Rose is geen slechte verschijning nee :P
Bakt ze er ook nog wat van? Of is ze vooral goed voor de cam? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zooo weer wat geupgrade. Bevalt me goed nu! Paar kleine dingen nog. Had ook mazzel met me amulet
http://eu.battle.net/d3/e...iabolic-2626/hero/8779887

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Xtr3me4me schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 07:45:
Zooo weer wat geupgrade. Bevalt me goed nu! Paar kleine dingen nog. Had ook mazzel met me amulet
http://eu.battle.net/d3/e...iabolic-2626/hero/8779887
Goed bezig!

Nu alleen nog wat meer chc hier en daar en je bent klaar voor mp10!

Ik zal je maar niet proberen over te halen een WKL te kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Wolf schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 08:28:
[...]

Goed bezig!

Nu alleen nog wat meer chc hier en daar en je bent klaar voor mp10!

Ik zal je maar niet proberen over te halen een WKL te kopen. :P
WKL is toch juist de bom ;) Maar wellicht staat het al op zijn upgrade plan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wkl staat uiteindelijk in de upgrade plan alleen die kost mega! Als eerst maar me headpiece met chc krijgen.
Komt allemaal wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Xtr3me4me schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 08:53:
Wkl staat uiteindelijk in de upgrade plan alleen die kost mega! [...]
Daarom mijn opmerking dus. :P

Maar ja hetzelfde geldt voor een mempo met chc.

Ik zou zeggen, als je goedkoper uit wilt zijn, neem een wkl met chd ipv socket. Dat heb ik ook gedaan en heb er geen spijt van.

Ik heb zelf ook nog wat geupgrade:

Nu ben ik op zoek naar een goede trifecta ring want ik kom wat ias tekort. Alleen hetgeen wat ik zoek bestaat niet op de GAH. Op de rmah stond er een voor 200,- maar dat vind ik subtiel gezegd iets te gortig voor 1 item. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Het is jammer dat we geen "team" op twitch kunnen opzetten daarvoor moeten we average 400 viewers hebben anders kan je een mooie overzichtelijk twitch pagina opstellen met alle streamers van Tweakers

http://www.twitch.tv/partner/signup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
ShadowBumble schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:12:
Het is jammer dat we geen "team" op twitch kunnen opzetten daarvoor moeten we average 400 viewers hebben anders kan je een mooie overzichtelijk twitch pagina opstellen met alle streamers van Tweakers

Het kan toch ook gewoon in de Topic start post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

ShadowBumble schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:12:

We moeten gewoon even aan onze promotie werken ... :) Gewoon crapendary giveaways, MP10 runs aanbieden met viewers, etc.

Vorig week op MP10 in the Vault of Assassins allerlei UNID and plans neergegooid, mobs gepulled en 3 kijkers uitgenodigd voor het feestje 8)

Was wel lache, ik moet nog een filmpje editen op twitch rondom dit festijn :D

We moeten nog even een naam hebben voor het "team", een aantal streams heeft nu de verwijziging naar 'solidarity'. Dit vanwege de vrijgevigheid van de Nederlandse cultuur en de bereidwilligheid om andere mensen te helpen. _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Vidra op 01-03-2013 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Timeless schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:21:
[...]

Het kan toch ook gewoon in de Topic start post?
Ben ik met je eens dat kan inderdaad zij het niet zo dat er al tijden ( igg z\oalng als ik me kan herinneren dit in de topic warning staat )

" Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen. "

Wat impliceerd dat de TS dus niet meer geupdate word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
ShadowBumble schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:26:
[...]

Ben ik met je eens dat kan inderdaad zij het niet zo dat er al tijden ( igg z\oalng als ik me kan herinneren dit in de topic warning staat )

" Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen. "

Wat impliceerd dat de TS dus niet meer geupdate word.
Tja, die startpost staat ook vol met hopeloos achterhaalde informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Timeless schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:28:
[...]

Tja, die startpost staat ook vol met hopeloos achterhaalde informatie.
We kunnen aan onze moderator vragen om twee vrijwilligers toe te voegen... wie meldt zich aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
En toen bleef het stil. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Kijk, dat is de eerste vrijwilliger >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Vidra schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:47:
[...]

Ik ben absoluut geen held met topicstarts. Ik heb er meestal geen geduld voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vidra schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:47:
[...]

En daar is de tweede ;)

Gisteravond mijn mainhand geupgrade. Nu 142K DPS. Volgende upgrade wordt amulet met CHC, CHD, IAS of offhand met LS, CHC en socket.

Het wordt tijd dat ik thuis een tweede scherm krijg... met al dat gepraat of streamen. Ik vind het leuk om een stream te kijken en mee te doen. Maar met een scherm is het niet echt te doen. Via smartphone kan het ook wel maar met een 4" inch scherm is dat ook niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Anno schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:54:
[...]

En dat is twee :)

Gisteravond me mainhand geupgrade. Nu 142K DPS. Volgende upgrade wordt amulet met CHC, CHD, IAS of offhand met LS, CHC en socket.

Het wordt tijd dat ik thuis een tweede scherm krijg... met al dat gepraat of streamen. Ik vind het leuk om een stream te kijken en mee te doen. Maar met een scherm is het niet echt te doen. Via smartphone kan het ook wel maar met een 4" inch scherm is dat ook niet fijn.
Gewoon op http://tweakers.net/aanbod/ een monitor zoeken voor de kleine beurs... en anders via http://tweakers.net/pricewatch/ een nieuwe uitzoeken.

Ik had tot vorige week altijd een 24" main display + 17" 2e scherm ... maar sinds afgelopen weekend een 27" en een 24" en dat is echt zo lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vidra schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:56:
[...]

Gewoon op http://tweakers.net/aanbod/ een monitor zoeken voor de kleine beurs... en anders via http://tweakers.net/pricewatch/ een nieuwe uitzoeken.

Ik had tot vorige week altijd een 24" main display + 17" 2e scherm ... maar sinds afgelopen weekend een 27" en een 24" en dat is echt zo lekker :9
Ik zit hier ook gewoon lekker met Dual Screen hoor Main is 24" Secondaire is 19" en die gaat ongetwijfelt inderdaad ook richting een 27" main

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Vidra schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:56:
[...]

Ik zit zelf al een tijdje naar een mooi IPS monitortje te loeren. Dan zet ik mijn huidge als tweede erbij voor dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Wolf schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:08:
[...]

Ik zit zelf al een tijdje naar een mooi IPS monitortje te loeren. Dan zet ik mijn huidge als tweede erbij voor dat soort dingen.
Ik heb de Dell 2713HM (IPS) Wat een wereldscherm ... en 3 jaar pickup and return garantie :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon een HD TV gekocht en die 32" is best lekker voor games als Diablo 3, WoW en BF3. :) En zo duur zijn die niet meer.

Kun je met crafting ook socket items krijgen? Is me nog niet gelukt om een goede 2H te craften laat staan dat ik een socket gevonden heb. Sowieso gaat het lastig worden vrees ik want ik heb op mijn Stormshield ook nog 197 strength en op mijn main zit 177 strength dus ik lever al snel in bij een 2H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:17:
Ik heb gewoon een HD TV gekocht en die 32" is best lekker voor games als Diablo 3, WoW en BF3. :) En zo duur zijn die niet meer.

Kun je met crafting ook socket items krijgen? Is me nog niet gelukt om een goede 2H te craften laat staan dat ik een socket gevonden heb. Sowieso gaat het lastig worden vrees ik want ik heb op mijn Stormshield ook nog 197 strength en op mijn main zit 177 strength dus ik lever al snel in bij een 2H.
Ja hoor, je kan op sommige weapons gewoon een socket rollen :)

2 handers (rare's) kan je goedkoop op de AH krijgen... legendary two-handers (skorn?) zijn wat duurder. Wat voor specs zoek je ... wellicht heb ik nog iets liggen?

[ Voor 12% gewijzigd door Vidra op 01-03-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vidra schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:20:
[...]

Ja hoor, je kan op sommige weapons gewoon een socket rollen :)
Wordt tijd dat ik dat geluk ook eens ga krijgen dan want tot nu toe heb ik nog niet veel geluk gehad met loot en craften. Heb ik een legendary bow gevonden met 1250 dmg en leuke stats als hatred regeneration, +50% dmg en life leeching maar helaas geen socket en CHD, raak ik dat ding aan de straatstenen nog niet kwijt omdat die bow zo vaak gedropt is dat er ruim 40 pagina's van in het AH te vinden zijn....

Ik las daarstraks in een blue post dat het nog wel de bedoeling is dat de kwaliteit van de loot omhoog gaat omdat ze bij Blizzard eindelijk snappen dat er zoveel bagger dropt dat niemand er nog blij van wordt. Ze willen toe naar kwaliteit in plaats van kwantiteit. Wel jammer dat ze dat niet 3 jaar terug al bedachten in plaats van nu pas.
Je hoeft niet elke dag stappen te zetten maar als ik zie dat ik in PoE telkens kleine stapjes kan maken vanwege de loot dan vind ik dat prettiger dan dat ik elke keer weer naar het AH gejaagd wordt waar de upgrades vervolgens niet te betalen zijn voor iemand als ik met "maar" 15 miljoen gold.

Ik heb op het AH een 2H gekocht maar ik ging er in damage op achteruit omdat ik op mijn shield ook erg veel str heb zitten, net zoals op mijn 1H. De enige manier lijkt me om er op vooruit te gaan is wanneer ik een 2H vind met erg veel str, CHD, attackspeed (zit ook op mijn 1H) en een socket.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De kwailiteit van legendaries is ook flink omhoog gegaan met de 1.0.5 of 6 patch, maar nu heeft iedereen de nieuwe legs, en vaak al een top-end roll, dus zijn alle drops vrijwel waardeloos.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Als ik even in mijn eigen post history kijk zei ik dat al 8 maanden terug.

Het zelf vinden van upgrades is veel leuker dan het kopen van upgrades. Het is vanwege het bestaan van de AH echter dat de droprates zo crappy zijn als dat ze nu zijn.

Daar moet wat aan gebeuren.

De AH moet slechts een bijzaak zijn, een veilig medium om op te ruilen. Boeiend dat alles retegoedkoop is omdat er een buttload aan goede items dropt, zolang je het ook zelf kunt vinden is de AH een leuke toevoeging.

Ik speel D3 al vanaf dag -14 (sinds de beta) en dat patroon werd al duidelijk voordat mijn eerste poppetje 60 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn DH zal vast erg blij zijn met die bow dus ik bewaar hem maar voor als ie 60 wordt. Ik wil alle 5 classes toch nog een keer naar 60 brengen al blijven mijn WD en barb mijn voorkeur houden.
Van de WD willen ze de DotS aan gaan pakken zodat een DotS build ook aantrekkelijker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vidra schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:25:
[...]
We moeten gewoon even aan onze promotie werken ... :) Gewoon crapendary giveaways, MP10 runs aanbieden met viewers, etc.
Daar haal je geen extreem hoge kijkers mee.....
De toppers qua streaming met D3 zijn nog maar beperkt, Kongor en Moldran doen het goed, daarnaast nog 2 of 3 dan heb je het wel gehad.
En de viewers van Moldran/Kongor pik je niet zomaar af, je ziet vaak zelfs een shift als Moldran online komt, dan gaan mensen bij Kongor weg.
Anno schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:54:
[...]
Gisteravond mijn mainhand geupgrade. Nu 142K DPS. Volgende upgrade wordt amulet met CHC, CHD, IAS of offhand met LS, CHC en socket.
Koste die EF? mooi ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:46:
[...]

Als ik even in mijn eigen post history kijk zei ik dat al 8 maanden terug.

Het zelf vinden van upgrades is veel leuker dan het kopen van upgrades. Het is vanwege het bestaan van de AH echter dat de droprates zo crappy zijn als dat ze nu zijn.

Daar moet wat aan gebeuren.

De AH moet slechts een bijzaak zijn, een veilig medium om op te ruilen. Boeiend dat alles retegoedkoop is omdat er een buttload aan goede items dropt, zolang je het ook zelf kunt vinden is de AH een leuke toevoeging.

Ik speel D3 al vanaf dag -14 (sinds de beta) en dat patroon werd al duidelijk voordat mijn eerste poppetje 60 was.
Toen ik hoorde dat er een AH in D3 zou komen vond ik het een goed idee maar met deze uitwerking denk ik dat ze er nooit aan hadden moeten beginnen en alles via de loot en crafting hadden moeten regelen.
Het is goed dat ze dat bij Blizz nu ook onderkennen, ik hoop alleen wel dat het snel aangepast wordt.
Pagina: 1 ... 179 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.