JesterSV schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:34:
Hallo mede diablo 3 spelers!
Ik ben nu alweer eventjes bezig met keyruns en dergelijke alleen nu heb ik een beetje een dps probleem met mijn monk:
http://eu.battle.net/d3/e...esterSV-2250/hero/3185490
Ik doe vrij weinig damage maar ik ben wel lekker tanky genoeg om mp5 aan te kunnen. zijn er ideeën om mijn gear aan te passen? Graag zou ik mijn inna's set willen behouden, want dat is een fijn setje
laat je ideeën achter :D!
P.S. Als je dan toch aan het kijken bent, kan je misschien ook mijn DH even kijken of er nog misschien iets op aangepas kan worden

Wel, voor de damage is de oorzaak dat je te weinig crit hebt. Je hebt chc op je gloves en op je helm. Probeer dat ook op je bracers, Amulet en ringen te krijgen.
Verder zijn shenlongs leuke wapens, maar niet ideaal voor hoge dps. Als je dat wel wilt zal je ze met sockets moeten hebben en dat is vrij duur.
Ga op zoek naar wapens met chd/dex/socket en loh of lifesteal. Bij voorkeur lifesteal als je voorziet boven de 100k dps uit te komen.
Je gebruikt nu One with Everything niet. Ik zou je aanraden dat wel te doen en op zoek te gaan naar all res+1 specifieke res op al je gear stukken. Dan wordt je nog tanky-er. Als je dat niet nodig vindt kan je all res wel wat omhoog.
Probeer gaandeweg de inna's belt te vervangen voor een witching hour (duur) en de helm voor een mempo met chc (duur).
Top wapens op een monk zijn Won Khim Lau (vanwege de dmg bonus op lightning skills) en echoing fury. Wil je beiden met socket/chd en lifesteal ben je vrij duur uit. Begin als je kunt met de echoing fury, het liefst met socket. Neem dan lifesteal of loh op je offhand. Je damage zal hierdoor flink hoger worden.
Niet te vergeten, op je ringen en amulet zijn chc en chd belangrijk snel opgevolgd door ias. Verder is average damage heel sterk op snel hittende chars als monks.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Mijn monkje ter referentie:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757
Mijn effectieve dps ligt veel hoger vanwege de WKL.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.