Ik heb eventjes wat statistieken opgehaald van je wizard:
- 142k dps
- 179k ehp
- 391 All resist
- 38k hp
Je kunt al heel veel winnen door bijvoorbeeld als eerste je pants te vervangen, neem er 1 waar in ieder geval rond de 75 all resist, 150+ intel en 200+ vit op zit. Ik heb ff mijn depth diggers als voorbeeld genomen (180 int, 300vit en 76 all resist). Door alleen je pants al te vervangen met een gelijkwaardig item kom je op dit uit:
- 142k dps
- 213k ehp
- 461 all resist
- 43k hp
En als je dan bijvoorbeeld een Tal Rasha's guise of wisdom zou gebruiken met 176 int, 12% life, 69 AR, 6% CHC en een socket met life gem. Dan kom je op het volgende uit:
- 142k dps
- 263k ehp
- 530 all resist
- 49k HP
Verder zou ik een kleine aanpassing doorvoeren in je skills, namelijk de armor. Zorg dat je iets meer defensief gaat spelen door een Energy armor - Force armor te gebruiken. Dan zal je ook niet meer zo snel geoneshot worden.
En zoals hierboven al genoemd zijn de rest van je skills ook niet echt ondersteunend aan elkaar:
- Zorg dat je meteor vervangt door Teleport - wormhole/fracture. Dit gaat je vaak redden als je niet in archon mode bent.
- Je zou eventueel nog wat kunnen winnen door een dps verhoging van familair - sparkflint te gebruiken. Maar je kunt ook blizzard houden mocht je veel kiten. En speel je vaak in groepen dan zou je een iets meer ondersteunende rol kunnen spelen door Slow Time - Time Warp te gebruiken.
- En als ik het goed zie heb je geen rune voor je archon gebruikt, mocht dit waar zijn dan heel snel ff een rune gaan gebruiken
[
Voor 18% gewijzigd door
CaVeFiSh op 06-02-2013 13:49
]