DHeidstra schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:51:
[...]
Het is wel jammer "gonna miss the 200euro extra a month". Maar ja als je bot weet je zeker dat je ooit eens gepakt gaat worden

Community was een van de betere die ik heb gezien in any game

Ik ga geen nieuwe copy pakken van Diablo unlike de meeste op het bot forum.
Is wel lachen om te lezen 91/91 of my accounts bannen. Investment 20.000 euro. Turnover 150.000 euro. Profit 130.000 euro. Wie zei dat er geen geld te verdienen was met deze game xD
Tot slot, wilde Mark bedanken voor die 19m te lenen(ben blij dat ik je meteen heb terug betaald en jammer dat ik niet zo lang van die EF heb kunnen genieten). Koen ook natuurlijk en elke andere player die op hun stream zit waarmee ik gespeeld heb
To all the anti botters, the force is stong in you

Ondanks dat ik absoluut tegen botten ben ga ik je missen gozer.
Had dit niet verwacht, maar dat verandert niets aan het feit dat we leuke momenten hebben gehad.
Je bent natuurlijk nog steeds van harte welkom op de stream. En tof dat je er gewoon voor uit komt.
Desalniettemin kan ik de D3 ban niet meer dan toejuichen.
Mensen met 1bot zijn mijn inziens trouwens niet het probleem..
Als ze 90 bots hebben draaien wordt het een ander verhaal.
Los daarvan verdient natuurlijk iedere speler dit bot gewoon een ban.
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je met deze opmerking probeert te zeggen
Mofkees schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:54:
[...]
die char van KnoeK is alleen voor D-progress, heb ik het idee. met zulke dps moet man eigenlijk MP10 of min. MP8 kunnen farmen. maar LS/@R/VIT zijn natuurlijk niet genoeg.
voor farmen is een andere gear set in gebruik?
3%LS=2600 LOH lijkt veel, maar tegen RD mobs ben je in 1sec dood. Met zijn HP/@R wordt hij denk ik ook ge-1-shot door de occultist fireballs.
Puur voor DPS heeft ie zeker vette items.
Koen heeft maar één gearset en dat is die je op diabloprogress ziet.
Hij heeft een tijdje van witching hour naar IK belt geswapped als hij een reflect pack tegen kwam.
Maar bij mijn weten doet hij dit al lang niet meer.
Op momenten dat ik offline bent neemt Koen de stream over. Dan kun je zien hoe het farmen met deze gear gaat.