• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-01 16:51
Bokkie schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:28:
[...]

Ligt eraan wat je wil farmen, als het om exp gaat moet je mp doen waaro je 99% van de mobs 1-shot

Keys farmen kan hje het beste doen pp een zo hoo gmogelijk lvl wat je aankan, en ngo comfortabel de keywarden/elites aankans, als in je killed ze in redelijke tijd en gaat alleen op packs dood als ze een erg nadelige combo van affixes hebben
Tja op zich is XP niet het belangrijkste. Paragon lvl 100 gaat hem toch niet worden (die uitdaging ga ik uit zelfbescherming maar niet aan..)

Had met 66k dps een tijd terug op Mp5 een keyrun gedaan en dat duurde eigenlijk te lang (3 kwartier incl 5 nv stacks halen). Nu dit bijna dubbel is zou het misschien nog een poging waard kunnen zijn.

Op Mp1 heeft het in ieder geval tot nu toe geen zin gehad voor key drops of legendary's. Misschien heb ik de laatste tijd juist teveel geluk gehad met drops en AH dat het geluk nu aan een ander is :P

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
dx5314 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:21:
[...]
Daarom, moet volgens mij one hit kill zijn... ;)
die char van KnoeK is alleen voor D-progress, heb ik het idee. met zulke dps moet man eigenlijk MP10 of min. MP8 kunnen farmen. maar LS/@R/VIT zijn natuurlijk niet genoeg.

voor farmen is een andere gear set in gebruik? :)

3%LS=2600 LOH lijkt veel, maar tegen RD mobs ben je in 1sec dood. Met zijn HP/@R wordt hij denk ik ook ge-1-shot door de occultist fireballs.

Puur voor DPS heeft ie zeker vette items.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Mofkees schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:54:
[...]

die char van KnoeK is alleen voor D-progress, heb ik het idee. met zulke dps moet man eigenlijk MP10 of min. MP8 kunnen farmen. maar LS/@R/VIT zijn natuurlijk niet genoeg.

3%LS=2600 LOH lijkt veel, maar tegen RD mobs ben je in 1sec dood. Met zijn HP/@R wordt hij denk ik ook ge-1-shot door de occultist fireballs.

Ik doe nu 239K:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/protax-2556/hero/8200781

Door zo'n lelijke pyamabroek te kopen (niet dat die van mij mooier is), ga ik ook een hoop damage vooruit.
Maar dan verlies ik wel direct 80 all res, een shit load leven etc.
Met mijn barb hou ik me constant aan de regel:

45K HP
550 ALL RES (Unbuffed) --> en daar zit ik onder

Speelt naar mijn idee veel sneller omdat je dan veel minder dood gaat...
Wel zou ik graag nog wat meer damage gaan doen :)

• Mofkees
DHeidstra schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:51:
[...]

Het is wel jammer "gonna miss the 200euro extra a month". Maar ja als je bot weet je zeker dat je ooit eens gepakt gaat worden :) Community was een van de betere die ik heb gezien in any game :)
Ik ga geen nieuwe copy pakken van Diablo unlike de meeste op het bot forum.
Is wel lachen om te lezen 91/91 of my accounts bannen. Investment 20.000 euro. Turnover 150.000 euro. Profit 130.000 euro. Wie zei dat er geen geld te verdienen was met deze game xD

Tot slot, wilde Mark bedanken voor die 19m te lenen(ben blij dat ik je meteen heb terug betaald en jammer dat ik niet zo lang van die EF heb kunnen genieten). Koen ook natuurlijk en elke andere player die op hun stream zit waarmee ik gespeeld heb :)

To all the anti botters, the force is stong in you ;)
sorry, maar ik heb persoonlijk zeker niks aan iemand als U in dit spel. Doei en blijf lekker lang weg van Diablo.

Koop een dikke auto of en vet huis met je verdiend geld, of koop een klein eilandje. Snel geld verdienen door in de "illegaliteit" te gaan, waar anders hebben we dat nog gezien.

• DHeidstra
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Mofkees schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:03:
[...]

sorry, maar ik heb persoonlijk zeker niks aan iemand als U in dit spel. Doei en blijf lekker lang weg van Diablo.

Koop een dikke auto of en vet huis met je verdiend geld, of koop een klein eilandje. Snel geld verdienen door in de "illegaliteit" te gaan, waar anders hebben we dat nog gezien.
Haha je doet je naam ere aan :D

• Mofkees
DHeidstra schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:06:
[...]

Haha je doet je naam ere aan :D
snap niet wat je hier op het forum nog te zoeken hebt? je verdient hier ook een ban, al ben je zo "eerlijk".

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:24
Wtf 130K ?

Aardige centje :X

[ Voor 78% gewijzigd door De_Bastaard op 19-12-2012 10:09 ]

• Protax
  • Nu online
Mofkees schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:08:
[...]

snap niet wat je hier op het forum nog te zoeken hebt? je verdient hier ook een ban, al ben je zo "eerlijk".
Hij heeft die 120k niet verdient... Al maak ik uit zijn verhaal op dat hij zelf ook een bot had... :)
Neem aan dat hij geen dikke sportauto kan kopen, maar van de sloop een wagentje kan halen met zijn verdiende centjes ;-)

[ Voor 15% gewijzigd door Protax op 19-12-2012 10:10 ]

• DHeidstra
Mofkees schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:08:
[...]

Hahahaha, echt erg hoe je jezelf te koop zet. Een ban hier? Ga met je poppen spelen jochie.

• Salsario
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-01-2020
DHeidstra schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:10:
[...]

Hahahaha, echt erg hoe je jezelf te koop zet. Een ban hier? Ga met je poppen spelen jochie.
Hij zet zich niet te koop wat mij betreft. Jij echter wel. Om hem dan ook nog zo te gaan beledigen terwijl jij 1 van die gasten bent die de economie (en daarmee een stuk spelplezier van anderen) in games om zeep helpt puur voor winstbejag? Dan heb je meer lef dan fatsoen.

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Beter om een TR te maken dan zelf het heft in handen te nemen :)

[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 19-12-2012 11:46 ]

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09-2025
Timeless schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:04:
Quootje van een niet nader te noemen forum:

*knip*
Geweldig dit Timeless :D heb het met een glimlach gelezen :)

D3 account

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-01 14:30

TRG

Technotium99-m

Mensen die goldbots gebruiken zijn echt dom en verneuken het spel. Een goed geconfigureerde AH bot levert namelijk veel meer op :+

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

• DHeidstra
Salsario schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:13:
[...]

Hij zet zich niet te koop wat mij betreft. Jij echter wel. Om hem dan ook nog zo te gaan beledigen terwijl jij 1 van die gasten bent die de economie (en daarmee een stuk spelplezier van anderen) in games om zeep helpt puur voor winstbejag? Dan heb je meer lef dan fatsoen.
Ik begrijp het feit dat die kwaad, dat mag die zijn. Maar hij moet geen onzin verkopen met je moet ook banned op dit forum, gewoon die opmerking en een paar andere opmerkingen die ik mee heb gekregen van hem tegenover andere tweakers maakt hem meer edgible dan mij :)
Naja wilde alleen tegen de mensen waarmee ik fun heb gehad doei zeggen omdat ik waarschijnlijk wow ook niet meer aanraak en ze dus niet meer zal zien.

• DHeidstra
Blijf aub ontopic en houd het nuttig.

[ Voor 84% gewijzigd door psychoclown op 19-12-2012 11:47 ]

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
DHeidstra schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:19:
[...]

Naja wilde alleen tegen de mensen waarmee ik fun heb gehad doei zeggen omdat ik waarschijnlijk wow ook niet meer aanraak en ze dus niet meer zal zien.
Dat heb je bij deze gedaan, doei!
Zoals je misschien opgevallen was spelen veel mensen hier dit spel voor hun plezier en ben jij iemand die door het botten het spel plezier bederft dus ik weet niet op wat voor een reacties je gehoopt had!?
Maar veel beter zullen de reacties niet worden gok ik zo.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-01 16:45
ik hoop dat er nog veel meer banwaves volgen. en mischien dat de economie in diablo 3 dan weer een beetje herstelt.

geen medelijden met botters! bye bye zwaai zwaai.

• Protax
  • Nu online
DHeidstra schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:19:
[...]

Ik begrijp het feit dat die kwaad, dat mag die zijn. Maar hij moet geen onzin verkopen met je moet ook banned op dit forum, gewoon die opmerking en een paar andere opmerkingen die ik mee heb gekregen van hem tegenover andere tweakers maakt hem meer edgible dan mij :)
Anders moet je Mark zijn STREAM joinen, en kan je daar dag zeggen tegen je vriendjes >:)

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12-2025
Hoe werkt LL in combinatie met cleave eigenlijk? Ik doe 110k dps en 6% op het moment, als ik dan 1 cleave doe waarbij ik 4 mobs raak, hoeveel schade kijgen ze dan per stuk en hoeveel life krijg ik ervoor terug?

• Mofkees
Malt007 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:34:
Hoe werkt LL in combinatie met cleave eigenlijk? Ik doe 110k dps en 6% op het moment, als ik dan 1 cleave doe waarbij ik 4 mobs raak, hoeveel schade kijgen ze dan per stuk en hoeveel life krijg ik ervoor terug?
LL/LS is simpel, je krijgt gewoon een percentage van je damage terug.

Doe eens cleaven en een screenshot maken, tel je de getalletjes op je scherm even op, heb je dan een idee, toch ? :)

• Salsario
Mofkees schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:38:
[...]

LL/LS is simpel, je krijgt gewoon een percentage van je damage terug.

Doe eens cleaven en een screenshot maken, tel je de getalletjes op je scherm even op, heb je dan een idee, toch ? :)
Daar zeg je iets over screenshot, stomme vraag, maar noob enzo, hoe posten jullie eigenlijk die leuke plaatjes van je gear hier?

• DHeidstra
Flghter1982 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:32:
ik hoop dat er nog veel meer banwaves volgen. en mischien dat de economie in diablo 3 dan weer een beetje herstelt.

geen medelijden met botters! bye bye zwaai zwaai.
Vroeg ik dan om medelijden... Je moet niet je eigen kinderlijke emoties met die van andere vergelijken :)
En over de economie, die is en blijft bagger(zal ook alleen maar erger worden) en dat zal 1 botter meer of minder niet uitmaken. De meeste zullen een nieuwe account kopen en gaan gewoon door. Dus alleen een money actie van blizz :)

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12-2025
Vroeg het me ineens af en zit nu op kantoor dus gaat lastig :-)

• Protax
  • Nu online
DHeidstra schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:39:
[...]

Vroeg ik dan om medelijden... Je moet niet je eigen kinderlijke emoties met die van andere vergelijken :)
En over de economie, die is en blijft bagger(zal ook alleen maar erger worden) en dat zal 1 botter meer of minder niet uitmaken. De meeste zullen een nieuwe account kopen en gaan gewoon door. Dus alleen een money actie van blizz :)
Gewoon uit interesse, hoeveel bots had jij zelf draaien? 1 account of meerdere? En wat leverde je dat dan op?
Je bent er nu voor uitgekomen, dus dan kan je al je kaarten wel prijs geven ;)

• Salsario
[...]

En weer beledig je iemand... naast een gebrek aan fatsoen ben jij degene die zich kinderachtig aan het gedragen is. Smoesjes verzinnen voor je eigen rot-gedrag en dan de gebeten hond spelen als mensen er iets over zeggen. Die indruk laat je op mij achter in elk geval in de 5 posts die ik je heb zien maken. Dus, kom maar op met die belediging richting mij ;)

• MarcM88
Salsario schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:39:
[...]

Daar zeg je iets over screenshot, stomme vraag, maar noob enzo, hoe posten jullie eigenlijk die leuke plaatjes van je gear hier?
Als je ingame zit:
1. Print screen.
2. Je screenshot komt dan ergens achter "C:\Users\Naam\Documents\Diablo 3"
3. Plaatje bewerken zodat je jouw item hebt (met bijv paint).
4. Naar een website gaan waar je plaatjes kunt uploaden (bijv www.imgur.com).
5. Uploaden en het stukje onder "BBCode (message boards & forums)" kopiëren.
6. Die link hier plakken en klaar.

Je zou het ook via armory kunnen doen mits die geupdate is.

[ Voor 6% gewijzigd door MarcM88 op 19-12-2012 10:45 ]

D3 account

• Salsario
MarcM88 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:43:
[...]

Als je ingame zit:
1. Print screen.
2. Plaatje bewerken zodat je jouw item hebt (met bijv paint).
3. Naar een website gaan waar je plaatjes kunt uploaden (bijv www.imgur.com).
4. Uploaden en het stukje onder "BBCode (message boards & forums)" kopieeren.
5. Die link hier plakken en klaar.

Je zou het ook via armory kunnen doen mits die geupdate is.
Ah ok, ik dacht dat er misschien een tooltje ofzo was dat ik niet kende. Achja, dit is wel lekker oldschool, dat dan weer wel :P

• DHeidstra
dx5314 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:41:
[...]

Gewoon uit interesse, hoeveel bots had jij zelf draaien? 1 account of meerdere? En wat leverde je dat dan op?
Je bent er nu voor uitgekomen, dus dan kan je al je kaarten wel prijs geven ;)
Had er 1 op mijn main account. Leverde me 200euro gemiddeld per maand op. Gaf elke week de 1-15m yellows/ledg weg aan personal friends en verkocht de goede ledg/yellows op RMAH. De stuff die ik zelf vond door te spelen gingen op normale AH.

• Axewi
  • Nu online
Salsario schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:44:
[...]

Ah ok, ik dacht dat er misschien een tooltje ofzo was dat ik niet kende. Achja, dit is wel lekker oldschool, dat dan weer wel :P
screenshot slaat hij standaart op in mijn documenten in het mapje diablo3

• MarcM88
Axewi schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:45:
[...]

screenshot slaat hij standaart op in mijn documenten in het mapje diablo3
Dat stukje vergat ik even, snel erin ge-edit :P

D3 account

• DHeidstra
Salsario schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:42:
[...]

En weer beledig je iemand... naast een gebrek aan fatsoen ben jij degene die zich kinderachtig aan het gedragen is. Smoesjes verzinnen voor je eigen rot-gedrag en dan de gebeten hond spelen als mensen er iets over zeggen. Die indruk laat je op mij achter in elk geval in de 5 posts die ik je heb zien maken. Dus, kom maar op met die belediging richting mij ;)
Touchee, had niet gezien dat mijn opmerkingen ook persoonlijk opgevat konden worden, dat bedoel ik op zijn allerminst. Het was in relatie met de reactie niet persoonlijk :)

• Salsario
Boh speel pas 4de dag nu geloof ik, maar wat wou ik dat er meer AH ruimte was, of meer gewone opslag en een handigere manier om te kijken wat je loot waard is. 10 slots om te verkopen is echt helemaal niets.

• Protax
  • Nu online
DHeidstra schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:45:
[...]

Had er 1 op mijn main account. Leverde me 200euro gemiddeld per maand op. Gaf elke week de 1-15m yellows/ledg weg aan personal friends en verkocht de goede ledg/yellows op RMAH. De stuff die ik zelf vond door te spelen gingen op normale AH.
Nooit gedacht, dat het zoveel zou opleveren met één account...

• MarcM88
Salsario schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:51:
Boh speel pas 4de dag nu geloof ik, maar wat wou ik dat er meer AH ruimte was, of meer gewone opslag en een handigere manier om te kijken wat je loot waard is. 10 slots om te verkopen is echt helemaal niets.
Je kunt ze tenminste annuleren als er nog geen bid op staat. Dat kon voorheen nog niet eens. Toen ik net begon had ik wat items op ah gezet voor 2-3k en na een tijdje liep ik tegen de 10 cap aan. Als je dan vervolgens die crap items niet eens uit ah kan halen irriteert dat wel :P

D3 account

• Salsario
MarcM88 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:53:
[...]

Je kunt ze tenminste annuleren als er nog geen bid op staat. Dat kon voorheen nog niet eens. Toen ik net begon had ik wat items op ah gezet voor 2-3k en na een tijdje liep ik tegen de 10 cap aan. Als je dan vervolgens die crap items niet eens uit ah kan halen irriteert dat wel :P
Vind dat toch een gemiste kans, Blizz heeft een hele goede AH in WoW zitten, dus de kennis is er. Hell, de codebase is er... Hoop dat ze het nog eens gaan ophogen tot 50 ofzo. Van de andere kant, misschien willen ze ook wel bewust die item-sink creeeren. Meer stash-space zullen we vast krijgen bij de uitbreiding.

• Mofkees
Salsario schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:51:
hehe dat probleem wordt wel vanzelf minder, als je meer speelt.

Je kunt ook de rechter muisknop gebruiken op je item om een prijs indicatie te bepalen.

Verwijderd

Maar loopt de verkoop dan nog op AH?
Ik heb zelf een set item en een legendary op het AH gezet en dat was onder de prijs die vergelijkbare items moesten kosten. Ben ondertussen al twee keer in prijs gezakt en niet eens een bid.

• Salsario
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:56:
Ik heb zelf een set item en een legendary op het AH gezet en dat was onder de prijs die vergelijkbare items moesten kosten. Ben ondertussen al twee keer in prijs gezakt en niet eens een bid.
Nouja ik heb dus 2 of 3 dagen op de US servers gezeten en daarna hebben ze me hier overgehaald naar EU te komen. Nu heb ik er geen spijt van, want leuke mensen hier, bieden de helpende hand enzo. Te gek. Maar 2 dingen vallen me wel echt op. General chat US: 80+ mensen. EU: als er 5 zitten is het druk. US: AH: item erop, pling, item sold. EU: wachten wachten wachten.... alleen als ik echt ver onder een prijs ga zitten verkoopt het binnen een uur.

• Salsario
Op de US server had ik dan ook mijn artisan al wat geleveled, alle space gekocht, juwelier al wat geleveld en een miljoen op de bank met level 40. Nu ben ik lvl 60 en heb nog geen 3 ton op de bank en moet de laatste bladzijde nog kopen in de stash lol :P

• Axewi
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:56:
Heb het idee dat de ah op softcore behoorlijk vol is.
alle low end verkoopt zowieso niet, middel verkoopt alleen met een goedkope buy-out, en alleen de high end items die verkopen nog.

Zit nu sinds een weekje te spelen op hardcore, maar daar is de ah toch een stuk beter te gebruiken.
Maargoed op softcore was ook weinig anders te verwachten want er komen alleen items bij dus verschuift de markt naar de perfecte rolls.

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Je verdient als speler met weinig gold meer door op normal-nightmare te gaan farmen dan op inferno. Ik heb voor de grap laatst een monk naar level 60 gebracht en het verbaasde mij echt wat mensen neertellen voor low level items om snel te kunnen levelen.
Als ik alles onder de prijs verkocht kon ik 30 items op een dag verkopen (ook blauwe xD), dit terwijl ik meerdere characters vol heb met level 60 items.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:32:
[...]

1) Onzin, Act 3 MP0 is alles 63. In act 1 en 2 niet dan MP1

Happymoos#2738
http://eu.battle.net/d3/e...ppymoos-2738/hero/2202099
Leuke gedachte, maar nee.

Laat ik even kijken (ben Act 3 aan het clearen net voor azmo nu)

2x 58
2x 61
2x 62

Dus nee..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
lanerios schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:12:
[...]

2x 58
2x 61
2x 62

Dus nee..
Ze bedoelen dat lagere level items level 63 item rolls kunnen hebben (hogere stats als anders)

• corset
nog niet gezien helaas.. weer 2x 61 van Azmo (eerste kill op infer) met crap stats >_> RNG haat me

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-01 20:11
Ik gok dat de AH in de EU binnenkort een stukje bruikbaarder wordt:

nieuws: Blizzard bant duizenden Diablo III-accounts

En je kunt wel haten op heidstra, maar ik gok dat er meer mensen zijn hier, die er misschien niet voor uitkomen. En ik zie niet zo goed hoe hij jullie persoonlijk benadeelt. De economie is ruk omdat Blizzard's Item-systeem ruk is, daar kunnen 1000'en bots niet tegenop :p

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:12:
[...]

2x 58
2x 61
2x 62

Dus nee..
Het gaat hier om i63 rolls niet om item levels.

Ik dropte bijv een paar 59 gloves met i63 tri-stat adds :)

• corset
had het gelezen, derp :p

• MarcM88
Sp3ci3s8472 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:10:
Je verdient als speler met weinig gold meer door op normal-nightmare te gaan farmen dan op inferno. Ik heb voor de grap laatst een monk naar level 60 gebracht en het verbaasde mij echt wat mensen neertellen voor low level items om snel te kunnen levelen.
Als ik alles onder de prijs verkocht kon ik 30 items op een dag verkopen (ook blauwe xD), dit terwijl ik meerdere characters vol heb met level 60 items.
Maarja punt is wel, stel je koopt een wapen voor 1mil dit wapen ben je in no time ook weer kwijt op ah. Dus dan is het niet zo erg dat je er wat meer voor betaald. Ik had onlangs voor mijn wd iets van 3-4m uitgegeven aan gear tussen level 42-60 en hier uiteindelijk een stukje winst uit gehaald met het verkopen ervan.

Level 60 spul verkoopt echt heel slecht ja.. die nat ring die ik onlangs had gedropt, heb ik op ah staan voor 50-90m. Het bid bedrag is lager dan de andere ringen en deze heeft zelfs mf.. maar niemand die hem wil hebben.

D3 account

• Axewi
  • Nu online
Marc Rademaker schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:15:

En je kunt wel haten op heidstra, maar ik gok dat er meer mensen zijn hier, die er misschien niet voor uitkomen. En ik zie niet zo goed hoe hij jullie persoonlijk benadeelt. De economie is ruk omdat Blizzard's Item-systeem ruk is, daar kunnen 1000'en bots niet tegenop :p
Goed, je kan de schuld bij blizzard neer leggen, maar het begint bij de mensen die botten.
Daarnaast kan je moeilijk verwachten dat de mensen hier heel vriendelijk doen tegen iemand die er openlijk voor uitkomt dat hij/zei aan het botten is.

" En ik zie niet zo goed hoe hij jullie persoonlijk benadeelt."
Heel simpel, door personen zoals Heidstra is de ah niet meer te gebruiken voor mensen die normaal spelen.
Hij is zeker niet alleen maar benadeelt zeker de community.

Klopt maar elke bot is er een, enne hoeveel waren het er, 97k accounts gebanned? Dat is nogal een aantal bots en dus nogal een aardige invloed op de AH, ook al is er een playerbase van miljoenen. Vergeet niet dat de gemiddelde player misschien 10-20 uur maakt in de week MAX, een bot gaat daar ver, ver overheen. Daarnaast, hoeveel meer bots draaien er wel niet die NIET gedetecteerd zijn?

Gisteren met een maatje van me nog even lekker op m'n SC barbje gefarmed, was WW een beetje beu dus op zijn aanraden even Hota geprobeerd, werkt best geinig :) Warcry en BR blijven natuurlijk, Sprint heb ik ook gehouden (te goddelijk voor algemene speed) en Wrath ingeruild voor Rend. LMB Bash met de extra dmg rune, RMB Hota Smash. <3 stuns en vooral met een monk (extra dmg) en 2e Hota barb (permastun vrijwel alles) :)

Bnet pindle#2913

• Marc Rademaker
Axewi schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:20:
[...]

Goed, je kan de schuld bij blizzard neer leggen, maar het begint bij de mensen die botten.
Daarnaast kan je moeilijk verwachten dat de mensen hier heel vriendelijk doen tegen iemand die er openlijk voor uitkomt dat hij/zei aan het botten is.

" En ik zie niet zo goed hoe hij jullie persoonlijk benadeelt."
Heel simpel, door personen zoals Heidstra is de ah niet meer te gebruiken voor mensen die normaal spelen.
Hij is zeker niet alleen maar benadeelt zeker de community.
Nee, de AH is amper bruikbaar omdat je op MP0 in Inferno amper gear nodig hebt. Daarbovenop is de drop rate gigantisch, dus iedereen en zijn moeder vind de gear zelf die nodig is voor MP0 in Inferno. Die kopen dus niks op de AH. Dan blijven alleen de echt goede items over die iets waard zijn. Misschien dat die iets in prijs dalen door de botters, maar het gros van de sales op de AH zijn niet de 'echt goede items'.

Het feit dat er geen gold-sink is en de difficulty bedroevend laag, en een ruk item-systeem, is de reden dat de AH klote is.

@porn, hoe kom je bij 97k? Denk niet dat het er zoveel zijn.

Verwijderd

porn* schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:21:
[...]

Klopt maar elke bot is er een, enne hoeveel waren het er, 97k accounts gebanned? Dat is nogal een aantal bots en dus nogal een aardige invloed op de AH, ook al is er een playerbase van miljoenen. Vergeet niet dat de gemiddelde player misschien 10-20 uur maakt in de week MAX, een bot gaat daar ver, ver overheen. Daarnaast, hoeveel meer bots draaien er wel niet die NIET gedetecteerd zijn?
Daarnaast zijn er spelers met meerdere accounts, en op 1 account zijn ze 100% legaal, al komt het gold wel van een van hun bot accounts. zo behoud je natuurlijk je speelgeld en plezier in het spel. terwijl ze er relatief weinig voor hebben moeten doen.

Verwijderd

Voordeel van de bots is wel dat op het RMAH best laag zijn. Ik was de waardeloze RNG beu (kon op paragon 17 nog steeds maar MP1 doen) en heb toch wat leuke set items en legendaries kunnen kopen voor 4 euro per stuk waardoor mijn WD en barb nu fluitend MP2 kunnen doen.
Mijn barb loopt nu met een legendary rond die ik voor 44000 gold gekocht, vermoedelijk een foutje want hij stond net op het AH en op LOH na zit alles er op en aan. Met een stormshield er bij (3 euro) en buffed 45K DPS sta ik nu midden in mobpacks en ben bijna niet dood te krijgen.
Mijn WD heeft nu 69K DPS en 65K HP en mijn zombiedogs en Frankenstein gaan ook erg moeilijk neer nu. Er is nog genoeg te verbeteren aan mijn gear maar ik kan nu relaxed grinden wat het een stuk leuker maakt om te spelen.

• MarcM88

1 persoon zal niet zoveel uit maken. Maar als iedereen er zo over denkt, dan is het spel binnen no time dood he :). Beetje hetzelfde met stemmen veel mensen denken 'mijn stem maakt toch niet uit' die groep alleen kan al best veel verschil maken. Al vind ik politiek wel anders, daarmee lijk je altijd slecht weg te komen, waar je ook op stemt :P

En ik ben het niet met je eens dat de economie ruk is door Blizzard's item systeem. Hoeveel botters er exact zijn is niet bekend, maar ik heb het idee (en velen met mij) dat botters veruit de grootste schade hebben gedaan aan de economie. Ze pompen gigantisch veel items/goud in de markt. En daarnaast zijn er ook aardig wat mensen gestopt, omdat ze het toch niet kunnen winnen van een computer.

D3 account

Verwijderd

MarcM88 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:26:
[...]

1 persoon zal niet zoveel uit maken. Maar als iedereen er zo over denkt, dan is het spel binnen no time dood he :). Beetje hetzelfde met stemmen veel mensen denken 'mijn stem maakt toch niet uit' die groep alleen kan al best veel verschil maken. Al vind ik politiek wel anders, daarmee lijk je altijd slecht weg te komen, waar je ook op stemt :P

En ik ben het niet met je eens dat de economie ruk is door Blizzard's item systeem. Hoeveel botters er exact zijn is niet bekend, maar ik heb het idee (en velen met mij) dat botters veruit de grootste schade hebben gedaan aan de economie. Ze pompen gigantisch veel items/goud in de markt. En daarnaast zijn er ook aardig wat mensen gestopt, omdat ze het toch niet kunnen winnen van een computer.
Ik denk dat er ook veel mensen gestopt zijn vanwege de vette pech die ze hebben met RNG waardoor het bijna niet te doen is. Want geen goede loot is ook geen stapje hoger kunnen zetten via het AH. Ik heb nooit meer dan 5 miljoen aan een wapen kunnen uitgeven omdat ik zelf nooit iets voor meer dan 800K of zo heb kunnen verkopen op het AH. En als je dan zowel een barb als WD moet onderhouden is het niet te doen om fatsoenlijke gear te kopen met die bedragen in de tiental miljoenen.
Ik heb nu wat geld op het RMAH uitgegeven maar niet iedereen wil dat doen.

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-01 19:23

Sm0k3r

cough...cough...

[...]

Jouw laatste zin slaat de spijker op zijn kop, hoeveel extra kopieen zal Blizzard niet opeens extra verkopen, jij bent de try out bot met maar 1 bot maar de echte professionele botters die al duizenden euros hebben omgezet hebben gisteren of vandaag nog honderden zelfs duizenden nieuwe sets gekocht en gaan gewoon weer verder. Blizzard wacht weer een paar weken of maanden en doet hetzelfde.

Makkelijk geld verdienen zo dankzij de criminelen, doet me beetje denken aan de grote drugs importeurs binnen laten en de kruimel dealers oppakken zodat wij ons goed voelen, de grote drugs dealers betalen genoeg belasting met hun dure autos en huizen en levenstijl, zonde om die voorgoed te sluiten.

Zoals je ziet werkt het want iedereen roept "goed bezig Blizzard" en "lekker voor die botters" maar komen hierdoor beetje kortzichtig over want Blizzard zal volgens mij een flag systeem hebben en zien meteen of er een account 24 uur of 12 uur onafgebroken zit te spelen zonder pauzes, pauze als in 20 min. in menu zitten en niks doen, bots zullen volgens mij constant leave game/ resume gamen.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• Mofkees
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:31:
[...]

Ik denk dat er ook veel mensen gestopt zijn vanwege de vette pech die ze hebben met RNG waardoor het bijna niet te doen is. Want geen goede loot is ook geen stapje hoger kunnen zetten via het AH. Ik heb nooit meer dan 5 miljoen aan een wapen kunnen uitgeven omdat ik zelf nooit iets voor meer dan 800K of zo heb kunnen verkopen op het AH. En als je dan zowel een barb als WD moet onderhouden is het niet te doen om fatsoenlijke gear te kopen met die bedragen in de tiental miljoenen.
Ik heb nu wat geld op het RMAH uitgegeven maar niet iedereen wil dat doen.
daar heb je het ook aan de botters te danken. De item drops volgen gewoon een bepaalde verdeling. Iedereen wil natuurlijk de best 5% of zelfs 1%.

Vroeger was de 5% grens bij wapens zeg maar 900 DPS, en tegenwoordig is het 1100 DPS. De verschuiving komt zowiezo naarmate er meer tems gevonden worden. Doordat er de bots zoveel meer items in het systeem pompen, is dit proces flink versneld.

Als een casual speler vind je zeg maar een 900 DPS wapen per week en een 1100 DPS wapen per maand (puur als voorbeeld). Zonder bots kan je dus waarschijnlijk 3 maanden lang 4~5 items per maand verkopen. Met de bots erbij kan je vanaf de 2de maand maar een item per maand verkopen.

Gek he dat de casual players klagen dat niks verkoopt op ah...

• Mofkees
Sm0k3r schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:37:
[...]

Jouw laatste zin slaat de spijker op zijn kop, hoeveel extra kopieen zal Blizzard niet opeens extra verkopen, jij bent de try out bot met maar 1 bot maar de echte professionele botters die al duizenden euros hebben omgezet hebben gisteren of vandaag nog honderden zelfs duizenden nieuwe sets gekocht en gaan gewoon weer verder. Blizzard wacht weer een paar weken of maanden en doet hetzelfde.

Makkelijk geld verdienen zo dankzij de criminelen, doet me beetje denken aan de grote drugs importeurs binnen laten en de kruimel dealers oppakken zodat wij ons goed voelen, de grote drugs dealers betalen genoeg belasting met hun dure autos en huizen en levenstijl, zonde om die voorgoed te sluiten.

Zoals je ziet werkt het want iedereen roept "goed bezig Blizzard" en "lekker voor die botters" maar komen hierdoor beetje kortzichtig over want Blizzard zal volgens mij een flag systeem hebben en zien meteen of er een account 24 uur of 12 uur onafgebroken zit te spelen zonder pauzes, pauze als in 20 min. in menu zitten en niks doen, bots zullen volgens mij constant leave game/ resume gamen.
trouwens als je t anders bekijkt was het een grote item sink geweest ook. Al die pLVL100 gasten hadden wel de best EF's e.d.

Ben beniewd of die 8k Euro EF en de 1400 DPS Manticore op deze manier ook uit de game zijn:)

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Mofkees schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:52:
[...]

daar heb je het ook aan de botters te danken. De item drops volgen gewoon een bepaalde verdeling. Iedereen wil natuurlijk de best 5% of zelfs 1%.

Vroeger was de 5% grens bij wapens zeg maar 900 DPS, en tegenwoordig is het 1100 DPS. De verschuiving komt zowiezo naarmate er meer tems gevonden worden. Doordat er de bots zoveel meer items in het systeem pompen, is dit proces flink versneld.

Als een casual speler vind je zeg maar een 900 DPS wapen per week en een 1100 DPS wapen per maand (puur als voorbeeld). Zonder bots kan je dus waarschijnlijk 3 maanden lang 4~5 items per maand verkopen. Met de bots erbij kan je vanaf de 2de maand maar een item per maand verkopen.

Gek he dat de casual players klagen dat niks verkoopt op ah...
Er is volgens mij nog een andere reden dat er niks tot weinig verkoopt en dit baseer ik puur op mijn verkoop resultaten; ik verkoop vaak als het bedrag rond de 2 tot 5 miljoen is voor een item dat eigenlijk 10m waard is, de items die honderden miljoenen waard zijn worden amper verkocht omdat de mensen die hier het goud voor hebben veelal in end gear zitten en de grote gros spelers de casual gamers zijn met maar max 20-30m aan goud in hun stash.

Vindt je nu opeens een inna chest die relatief goed is dan kan je die amper kwijt voor 50-70m (wat hij eigenlijk waard is) omdat de mensen die dat kunnen betalen er al een hebben die wellicht beter is en de mensen die hem echt nodig hebben er het goud niet voor hebben, dus blijft het stil staan of je verlaagt het naar 10m gold zodat hij uiteindelijk verkoopt maar dit zorgt dan weer voor een waarde vermindering van items en dat is weer goed want dan kunnen de casual gamers meekomen met de hardcore gamers en zijn wij weer 1 grote blije familie.

Dus als je lang genoeg wacht kan je zo items kopen die vroeger honderden miljoenen waard zijn voor een bedrag in de tientallen miljoenen, alsnog veel gold maar dan worden de casual gamers weer gemotiveerd want dan zijn ze er telkens bijna.

Ik kan me nog herinneren toen ik dit spel net begon en op de AH naar iets zocht en schrok van een bedrag van 50 miljoen, ik vroeg me toen af hoe ik daar aan zou kunnen komen en riep vaak "dit is toch absurd man!!!" of "wtf 200 miljoen voor dit, hoe moet ik dit betalen" nu is de grens verlegd naar "WTF 2 miljard, hoe de fok moet ik dat betalen??!!!" :+

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Verwijderd

bakbakbak schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:09:
[...]

Hmm had ook wel interesse :) was alleen aan het werk. ik heb er 1 met 6/25 en sock maar gen chd. gebruik hem nu ook niet, zou het eens moeten testen. Staan er nu iig geen te koop met sock en chd, maar dat had je vast ook al gezien.
Ja ik kijk voor t werken altijd nog wel ff op de AH :P
Met alleen socket zijn er idd nog genoeg, gister nog 1 gezien met 800-ish DPS, sock, 2xx dex en 6/22 (dacht ik), die stond erop voor 1.9M, heb ik uiteindelijk niet gekocht. Wat zijn verder de stats van jouw wapen?

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

[...]

Het is wel jammer "gonna miss the 200euro extra a month". Maar ja als je bot weet je zeker dat je ooit eens gepakt gaat worden :) Community was een van de betere die ik heb gezien in any game :)
Is wel lachen om te lezen 91/91 of my accounts bannen. Investment 20.000 euro. Turnover 150.000 euro. Profit 130.000 euro. Wie zei dat er geen geld te verdienen was met deze game xD

Tot slot, wilde Mark bedanken voor die 19m te lenen(ben blij dat ik je meteen heb terug betaald en jammer dat ik niet zo lang van die EF heb kunnen genieten). Koen ook natuurlijk en elke andere player die op hun stream zit waarmee ik gespeeld heb :)

Oh jij was der zo 1 |:(

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• corset
Dat bot tuig gewoon negeren, hopeloze huftertjes.

On topic:

Inferno tot Diablo gekomen, en plop dood. Kwam tot Phase 2, maar die shadow clone slaat gewoon te hard :P Toch maar gaan gearen denk ik.

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-01 11:15
Wel een beetje Sick dat ze in zo een korte tijd meer als een ton verdienen en ermee weg komen.
maar goed.

Is all in the Game

<GOT>DrOPje #2516

• Raoul.TLS
je zal een ton verdienen en mooi je huis voor de helft mee af betalen of geheel.

of lekker een auto of 4 kopen ..

of studie of what ever.

belastingvrij.

<GOT>DrOPje #2516

• corset
ach, is gewoon overdreven, hij mag blij zijn als die break even heeft gespeeld, en dat denk ik al niet.

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

lanerios schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:56:
ach, is gewoon overdreven, hij mag blij zijn als die break even heeft gespeeld, en dat denk ik al niet.
Break even met wat, diablo 3 kost max 60 euro, bot kost 500 euro of meer, pc kost geen drol en stroom rekening ook niet......

Dit is veiligste manier om zwart geld te verdienen, geen justitie problemen, hooguit een ban, oh oh dat wil je niet hebben op je bogus account. In China doen de kartels het met wow, diablo en overige spellen waar je gold kan verkopen of items dus denk dat het aardig lucratief is.

• corset
je denkt, echter komt niemand een keer met bewijs dat het zo is. Sorry maar met zoveel bots in 1 spel, gaat de mogelijke winst echt gigantisch omlaag

• Raoul.TLS
Kan ook opschepperij zijn

<GOT>DrOPje #2516

• corset
Is het ook, het is het standaard egotrippen van iedereen met een beetje geld "Ja ik heb zoveeel verdiend (zet er ondertussen 3x 0 achter)"

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

lanerios schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:05:
Is het ook, het is het standaard egotrippen van iedereen met een beetje geld "Ja ik heb zoveeel verdiend (zet er ondertussen 3x 0 achter)"
Dat denk ik ook want de mensen die het echt verdienen roepen dit niet op een forum, sterker nog komen niet op een forum want spelen het spel zelf niet eens. Dat zijn de professionele botters die niet alleen diablo doen maar meerdere spellen.

• MarcM88
Sm0k3r schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:59:
[...]

In China doen de kartels het met wow, diablo en overige spellen waar je gold kan verkopen of items dus denk dat het aardig lucratief is.
Deed me denken aan een gevangenis in China waarin de gevangenen D3 of wow moeten spelen om goud te verdienen. Ik wou op Google gaan zoeken naar de betreffende link, maar na 2 woorden hield ik al op. Het lijkt me wel duidelijk.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KTUbZ.jpg

D3 account

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

MarcM88 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:09:
[...]

Deed me denken aan een gevangenis in China waarin de gevangenen D3 of wow moeten spelen om goud te verdienen. Ik wou op Google gaan zoeken naar de betreffende link, maar na 2 woorden hield ik al op. Het lijkt me wel duidelijk.
[afbeelding]
Liever dit dan 80 chinese meisjes van onder de 15 die de hele dag achter een PC voor 10 cent per dag wow of diablo moeten spelen, gevangenis zitten veelal volwassenen en die hebben toch niks beters te doen, dit zijn dan geen bots maar echte mensen.

• Mofkees
MarcM88 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:09:
[...]

[afbeelding]
Ik meen me te herinneren dat D3 in China verboden is.

Op zich ook niet slecht toch? dat je in de bak zo 10u p.d. D3 speelt. Velen doen 't toch ook, en zonder gratis eten/water/huisvesting/stroom .... :)

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:01:
je denkt, echter komt niemand een keer met bewijs dat het zo is. Sorry maar met zoveel bots in 1 spel, gaat de mogelijke winst echt gigantisch omlaag
Ik weet niet waar jij je kennis vandaan haalt, maar het is algemeen bekend (en aangetoond) dat de reguliere (EU) botter gemiddeld 3 a 4 honderd euro hier makkelijk mee verdiend per maand. Dat is nog kleuterschool niveau als je naar de reguliere "asia" gold farmer/botter kijkt. Deze mensen verdienen duizenden euro's per maand alleen al aan gold verkoop en dat staat los van de legendary's/rare's die voor mooie bedragen elke dag de rmah in worden geworpen.

Zo gigantisch laag vinnik dat niet ;)

• corset
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:15:
[...]

Ik weet niet waar jij je kennis vandaan haalt, maar het is algemeen bekend (en aangetoond) dat de reguliere (EU) botter gemiddeld 3 a 4 honderd euro hier makkelijk mee verdiend per maand. Dat is nog kleuterschool niveau als je naar de reguliere "asia" gold farmer/botter kijkt. Deze mensen verdienen duizenden euro's per maand alleen al aan gold verkoop en dat staat los van de legendary's/rare's die voor mooie bedragen elke dag de rmah in worden geworpen.

Zo gigantisch laag vinnik dat niet ;)
jep, en die komen echt op dit forum boasten dat ze een paar ton hebben verdiend.. 8)7

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:20:
[...]

jep, en die komen echt op dit forum boasten dat ze een paar ton hebben verdiend.. 8)7
Lees even terug en je ziet dat hij netjes aan gaf 200,- per maand te verdienen aan D3. Natuurlijk zal de pro niet op fora's te vinden zijn..

Verwijderd

Maar gezien de prijzen die er nu te vinden zijn in het RMAH zal het wel meevallen met 400 euro per maand of meer. Wellicht in het begin maar nu niet meer.
Voor 5 euro koop je nu een Echoing Fury met 1260 DPS en meer dan 150 int en vit. Ik geloof niet dat er nog veel mensen zijn die 5 tientjes voor een item betalen als je voor veel minder ongeveer gelijkwaardig hebt.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:30:
Maar gezien de prijzen die er nu te vinden zijn in het RMAH zal het wel meevallen met 400 euro per maand of meer. Wellicht in het begin maar nu niet meer.
Voor 5 euro koop je nu een Echoing Fury met 1260 DPS en meer dan 150 int en vit. Ik geloof niet dat er nog veel mensen zijn die 5 tientjes voor een item betalen als je voor veel minder ongeveer gelijkwaardig hebt.
klopt niet ...als je bij een bepaalde grens van gear aankomt en je wil alsnog omhoog met je stats moet je als nog diep in de pocket duiken. Tenzij je voor altijd op mp0 wil farmen en spelen en of 4-8 mp max...alles daarboven is elke 10k meer dps een must..

• Marc Rademaker
Sm0k3r schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:37:
[...]

Aardige theorie, maar die gaat gisteren niet meer op. Voor het nieuwsartikel heb ik met enkele botters gesproken. Bijna de gehele userbase van Demonbuddy is gebant. Heel veel gebruikers geven aan niet meer verder te gaan. Sowieso stond hun winst onder druk, maar de bot is ook offline. Het is onduidelijk of er nog gebot kan worden, aangezien er de kans is dat Blizzard ze meteen weer bant.

Ook kan ik getuigen dat er per account al snel 200 euro per maand verdient kan worden, en een tijdje geleden zou dit nog meer zijn. Nu moet je claims met een korreltje zout nemen, maar paypal transacties zie ik ze niet vervalsen puur om mij te overtuigen.
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:30:
Die EF is ook weinig spannend. Je wilt er een met een socket, en liefst met socket en CHD, of LS of LoH. Daar betalen de 'hardcore' spelers echt wel enkel tientjes voor, zo niet meer.

[ Voor 15% gewijzigd door Marc Rademaker op 19-12-2012 13:41 ]

Verwijderd

Het zou mooi zijn dat Blizzard de artisans eens een functie gaan geven en dat je zelf legendaries kunt gaan craften met deels vastgelegde stats zodat er altijd nog wel iets te gokken overblijft.
Je moet dan bepaalde wapens maken die je samen moet salvagen om een beter te kunnen maken en daar heb je dan items voor nodig die willekeurig droppen. De items en wapens zijn accountgebonden en hoe hoger je MP level des te beter de wapens. Idem met gear en zo kun je zelf naar een betere uitrusting toewerken en heb je veel minder last van bots.

Eigenlijk zouden bots als een vorm van hacken gezien moeten worden en dus strafbaar gesteld kunnen worden.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Wat vinden jullie hiervan ?

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/7392649564

As Grimiku pointed out in the an earlier post, one of the things we want to avoid with the reward structure for Monster Power is creating a situation where players feel forced to run on the higher levels, even if they happen to feel more comfortable at somewhere between MP1 - MP3. Ideally, the added challenge should be the primary motivation for how you select your MP level, with the bonuses simply being a really cool perk that you get in return.

On the flip side, though, we know that lot players currently feel "forced" to run on the lower MP levels because it's more efficient to do so (especially if you're looking to farm XP). That's not a great situation either. So, while we don't want to change up the entire reward system for MP, we do agree that the XP bonuses could be more enticing at the top end, and we're looking to make some improvements.

I don't have a lot of details for you right now beyond that, but we've definitely heard your feedback and are trying to incorporate it in a meaningful way.

Verwijderd

Maakt mij niets uit omdat MP3 te langzaam gaat met mijn gear maar je krijgt toch al meer xp op hogere levels?

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Marc Rademaker schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:39:
[...]

Aardige theorie, maar die gaat gisteren niet meer op. Voor het nieuwsartikel heb ik met enkele botters gesproken. Bijna de gehele userbase van Demonbuddy is gebant. Heel veel gebruikers geven aan niet meer verder te gaan. Sowieso stond hun winst onder druk, maar de bot is ook offline. Het is onduidelijk of er nog gebot kan worden, aangezien er de kans is dat Blizzard ze meteen weer bant.

Ook kan ik getuigen dat er per account al snel 200 euro per maand verdient kan worden, en een tijdje geleden zou dit nog meer zijn. Nu moet je claims met een korreltje zout nemen, maar paypal transacties zie ik ze niet vervalsen puur om mij te overtuigen.

[...]

Die EF is ook weinig spannend. Je wilt er een met een socket, en liefst met socket en CHD, of LS of LoH. Daar betalen de 'hardcore' spelers echt wel enkel tientjes voor, zo niet meer.
Ja tuurlijk, ik zal als boef zijnde ook verklaren tijdens een interview dat ik zal ophouden de drugs het land in te smokkelen nu ik ben gepakt op de goede hoop dat mijn boten minder in de gaten worden gehouden ;)

Maar dan serieus, als jij en ik de makers zijn van de bot is het dan ook niet verstandig om bekend te maken dat we gaan stoppen? We hebben het hier over het verdienen van geld en niet over het spelen van een spel of paragon lvl behalen of in de top 100 te komen van een lijst, dit zijn 2 verschillende dingen, gamers die 1 bot hebben en beetje geld verdienen en daarmee gear ofzo kopen of duizenden euros verdienen en het spel zelf niet eens spelen, het is een bron van inkomsten, dan benader je zoiets als dit ff iets taktischer, wij zouden dan als botmakers gewoon verder gaan onder een andere naam of nog mooier een gesloten community want klanten hebben we zat.

Is ook maar een theorie van mij hoor maar geld is helaas het enige wat telt tegenwoordig en mensen doen de extreemste dingen ervoor.

Daarentegen zijn de chinezen slimmer bezig, die gebruiken geen bots maar echte mensen, slimmer als in koud want ze geven geen drol om die kinderen die de hele dag moeten spelen maar kunnen hierdoor niet gepakt worden want die lassen pauzes in en worden niet als bot herkend.

• MarcM88
Klinkt heel goed. Ze mogen van mij die xp flink verhogen. Dan zou ik misschien eens een hogere mp proberen (speel al zeker een maand op mp3). Een hogere mp zou ook key runs iets aantrekkelijker maken.

Als barb is het heel lekker om op hogere mp te runnen (oneindig fury, makkelijk te krijgen). Wizards zie ik daarentegen weer klagen, omdat ze hun archon niet makkelijk up kunnen houden.

Naast dit wat kleine aanpassingen zoals life steal op belts voor alle klassen zou welkom zijn. Of een lifesteal passive.

D3 account

• Marcvz
  • Laatst online: 14-12-2025
[...]

Ondanks dat ik absoluut tegen botten ben ga ik je missen gozer.
Had dit niet verwacht, maar dat verandert niets aan het feit dat we leuke momenten hebben gehad.
Je bent natuurlijk nog steeds van harte welkom op de stream. En tof dat je er gewoon voor uit komt.

Desalniettemin kan ik de D3 ban niet meer dan toejuichen.

Mensen met 1bot zijn mijn inziens trouwens niet het probleem..
Als ze 90 bots hebben draaien wordt het een ander verhaal.
Los daarvan verdient natuurlijk iedere speler dit bot gewoon een ban.
dx5314 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:33:
[...]

Anders moet je Mark zijn STREAM joinen, en kan je daar dag zeggen tegen je vriendjes >:)
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je met deze opmerking probeert te zeggen
Mofkees schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:54:
[...]

Koen heeft maar één gearset en dat is die je op diabloprogress ziet.
Hij heeft een tijdje van witching hour naar IK belt geswapped als hij een reflect pack tegen kwam.
Maar bij mijn weten doet hij dit al lang niet meer.

Op momenten dat ik offline bent neemt Koen de stream over. Dan kun je zien hoe het farmen met deze gear gaat.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:48

Anno

Griefmaker#2862

IMBA BOP items zouden helpen tegen botters ;).

Maar wat ik mis in Diablo en wat ik zo gaaf vond in een andere niet na te noemen MMORPG waarmee je eigenlijk geen vergelijkingen mag doen. Was dat je avonden bezig was met het whippen op een boss. En dat de gear die je kreeg nadat je hem eindelijk down had ook echt een beloning was.

(Pre patch 1.0.4). Heb ik twee avonden nodig gehad om Ghomm in Inferno neer te krijgen. Maar als je hem dan eenmaal dood hebt dan is dat zo gaaf........ Maar dan krijg je drie rares die niks waard zijn en wat blue's..... :'(

Mijn punt is dat als je goede items alleen laat droppen op het moment dat iemand zijn best ervoor doet in plaats van ervoor te farmen. Dat ook zou helpen tegen botters. Helaas waarschijnlijk niet tegen farmers :(

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Marcvz schreef op woensdag 19 december 2012 @ 14:02:
[...]
Ondanks dat ik absoluut tegen botten ben ga ik je missen gozer.
Had dit niet verwacht, maar dat verandert niets aan het feit dat we leuke momenten hebben gehad.
Je bent natuurlijk nog steeds van harte welkom op de stream. En tof dat je er gewoon voor uit komt.
Ik kan dit soort mensen missen als kiespijn.

Verwijderd

Sm0k3r schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:51:
[...]

Ja tuurlijk, ik zal als boef zijnde ook verklaren tijdens een interview dat ik zal ophouden de drugs het land in te smokkelen nu ik ben gepakt op de goede hoop dat mijn boten minder in de gaten worden gehouden ;)

Maar dan serieus, als jij en ik de makers zijn van de bot is het dan ook niet verstandig om bekend te maken dat we gaan stoppen? We hebben het hier over het verdienen van geld en niet over het spelen van een spel of paragon lvl behalen of in de top 100 te komen van een lijst, dit zijn 2 verschillende dingen, gamers die 1 bot hebben en beetje geld verdienen en daarmee gear ofzo kopen of duizenden euros verdienen en het spel zelf niet eens spelen, het is een bron van inkomsten, dan benader je zoiets als dit ff iets taktischer, wij zouden dan als botmakers gewoon verder gaan onder een andere naam of nog mooier een gesloten community want klanten hebben we zat.

Is ook maar een theorie van mij hoor maar geld is helaas het enige wat telt tegenwoordig en mensen doen de extreemste dingen ervoor.

Daarentegen zijn de chinezen slimmer bezig, die gebruiken geen bots maar echte mensen, slimmer als in koud want ze geven geen drol om die kinderen die de hele dag moeten spelen maar kunnen hierdoor niet gepakt worden want die lassen pauzes in en worden niet als bot herkend.
Voor zover ik weet kan Blizz je ook juridisch aanpakken als je bots maakt, is bij WoW ook gedaan dus ik kan me voorstellen dat ze dan ook echt gaan stoppen.

http://www.zdnet.nl/news/...or-world-of-warcraft-bot/

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

En heel iets anders, gisteren kwam ik een Deen tegen en die gebruikte dit: http://isboxer.com/

Wordt dit ook gezien als cheaten, hij speelt met 2 monks tegelijk en de tweede loopt als een schaduw mee en doet precies hetzelfde.

Ik vroeg waarom hij dit deed en zijn antwoord is: more gold now and items, twice the chance.

Maaaaaaar hij heeft nu ook meer goud nodig want hij kleed ook zijn tweede monk goed aan anders gaat die telkens dood, is dit dan nog logisch en is dit cheaten, volgens mij niet, net zoveel tijd en werk gaat erin zitten hehehehe

• Marc Rademaker
Sm0k3r schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:51:
[...]

Nee het gaat om bot-gebruikers, die claimen er mee te stoppen. De makers van de bot zijn al aangeklaagd maar voelen geen druk om er mee te stoppen. Sowieso, van wat ik begrepen heb van hun systeem, betalen mensen eenmalig, om de bot een jaar te gebruiken. De bot is nu niet bruikbaar, dus hun klanten krijgen op dit moment niet de service waar ze voor betaald hebben. De makers van de bot gaan dus wel degelijk verder, die willen geld verdienen aan de mensen die hun bot kopen. De gebruikers echter geven aan te stoppen omdat het risico te groot is, en de opbrengst te laag.

Maw, ze hebben er totaal geen baat bij om te zeggen dat ze zullen stoppen. Sowieso hebben ze volgens de wet niks illegaals gedaan.

En chinezen gebruiken wel degelijk bots :P Sowieso is een bot sneller/efficienter dan een mens en kunnen er op 1 computer meerdere bots gedraaid worden.

Verwijderd

Multiboxen, gebeurde in WoW ook heel vaak. Stond je opeens tegenover 4 shammies in een battleground :)

• MarcM88
@Anno, hetgeen wat ik mis in die game is dat ik solo alles kan doen. En mocht ik zin hebben in teamplay, dan zijn alle drops die ik zie voor mij. Het roll systeem heb ik een enorme hekel aan. En gedwongen een groot team zoeken voor de beste drops bah..

Misschien dat ik daarom bijna alleen maar pvp. Dat is een stuk minder teamwerk :P

Edit:
Sm0k3r schreef op woensdag 19 december 2012 @ 14:06:
En heel iets anders, gisteren kwam ik een Deen tegen en die gebruikte dit: http://isboxer.com/

Wordt dit ook gezien als cheaten, hij speelt met 2 monks tegelijk en de tweede loopt als een schaduw mee en doet precies hetzelfde.
100% legaal. Blizzard vind het des te leuker als mensen vaker hun game kopen ;)

[ Voor 39% gewijzigd door MarcM88 op 19-12-2012 14:11 ]

D3 account

• Marcvz
  • Laatst online: 14-12-2025
Timeless schreef op woensdag 19 december 2012 @ 14:05:
[...]

Ik kan dit soort mensen missen als kiespijn.
Ik heb nooit iets gemerkt aan hem. En de momenten dat wij samen online waren hebben we lol gehad.
Daar verandert het feit dat hij een bot gebruikte niets aan.
Dus, terechte ban, maar de momenten dat hij er zelf was ga ik wel degelijk missen.

@DHeidstra
Wel jammer dat ik je die 80mil al terug betaald heb.. Nu had je vast gezegd: "laat die 80 mil maar zitten joh" })

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:48

Anno

Griefmaker#2862

MarcM88 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 14:08:
@Anno, hetgeen wat ik mis in die game is dat ik solo alles kan doen. En mocht ik zin hebben in teamplay, dan zijn alle drops die ik zie voor mij. Het roll systeem heb ik een enorme hekel aan. En gedwongen een groot team zoeken voor de beste drops bah..

Misschien dat ik daarom bijna alleen maar pvp. Dat is een stuk minder teamwerk :P
Ik bedoelde ook niet dat we raid dungeons in Diablo moeten krijgen. Maar gewoon meer uitdaging in Single of Multi play met loot die daar bij past.

• MarcM88
Anno schreef op woensdag 19 december 2012 @ 14:12:
[...]

Ik bedoelde ook niet dat we raid dungeons in Diablo moeten krijgen. Maar gewoon meer uitdaging in Single of Multi play met loot die daar bij past.
Dat bedoelde ik ook niet hoor. Maar zodra ik andere games ga spelen, dan mis ik die kleine dingen aan Diablo.

D3 account

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Marc Rademaker schreef op woensdag 19 december 2012 @ 14:07:
[...]

Nee het gaat om bot-gebruikers, die claimen er mee te stoppen. De makers van de bot zijn al aangeklaagd maar voelen geen druk om er mee te stoppen. Sowieso, van wat ik begrepen heb van hun systeem, betalen mensen eenmalig, om de bot een jaar te gebruiken. De bot is nu niet bruikbaar, dus hun klanten krijgen op dit moment niet de service waar ze voor betaald hebben. De makers van de bot gaan dus wel degelijk verder, die willen geld verdienen aan de mensen die hun bot kopen. De gebruikers echter geven aan te stoppen omdat het risico te groot is, en de opbrengst te laag.

Maw, ze hebben er totaal geen baat bij om te zeggen dat ze zullen stoppen. Sowieso hebben ze volgens de wet niks illegaals gedaan.

En chinezen gebruiken wel degelijk bots :P Sowieso is een bot sneller/efficienter dan een mens en kunnen er op 1 computer meerdere bots gedraaid worden.
Oh tuurlijk is het effcienter en zelfs goedkoper om een bot te gebruiken, geen pauzes en je hoeft geen eten te geven etc etc maar zat die nog de sweatshops hebben hoor, kan niet anders maar zijn ook vast wel boeven die het technisch vernuft niet hebben en gewoon kids laten spelen.

Ach en demonbuddy zal de klanten vast wel compenseren met demonbotty ofzo hahahahaha dus ze gaan vast wel door, ze moeten immers hun hypotheek betalen en eten ;)

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Ben een beetje aan het lezen op de forums ... kom dit tegen ..

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/6160657361

verder ben ik toen gaan kijken naar de page die geneomd wordt...

dan kan je kijken naar de forum ......echt OMG.............. Als ik mag geloven wat hier staat dan is het
echt super dat ze dit gedaan hebben...
Just found this theory floating around...not saying it is what happend!

Someone Has Managed to put a Trojan in a bot Diablo 3 well known and highly popular. They infected the latest beta on the official website of the bot. Tonight kickers are distraught over their forum: they are banned almost all (96% according to a survey). Those who escaped the ban are probably using an earlier version. Blizzard is indirectly responsible for this "banwave" because I guess the warden diablo 3 has detected a process reads the client's memory and retrieves the login / password to send it to an external site. The irony of the story is that this hacker is left with thousands of accounts banned and unusable for him if he were to make an army of bots. FYI this virus affects Diablo 3, WoW and Guild Wars 2.

http://www.thebuddyforum....uddy-auth-disabled-7.html

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
html, you are using it wrong!

Maar interessante theorie. Wie kan dit bevestigen?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• MarcM88
@Cybergi, zet bij het afsluiten in de quote de /
Overigens geloof ik het niet zo.. zou leuk als het waar was, dat uiteraard wel.

D3 account

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

dank je :)
MarcM88 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 14:45:
@Cybergi, zet bij het afsluiten in de quote de /
Overigens geloof ik het niet zo.. zou leuk als het waar was, dat uiteraard wel.

Pagina: 1 ... 147 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.