Mjah, ik denk dat je prima gear hebt, alleen je all res is denk ik wat laag, tegen de 300 / 350 ongeveer als ik zo je items bekijk? Met mijn DH zit ik ongeveer in hetzelfde schuitje.. te weinig geld voor gear, te weinig tijd om te farmen voor paragon levels / gold. Zo heb je je cirkeltje weer rond, met crap gear kom je niet verder vind je ook niks leuks.
Anyway, nu tijd voor wat grappigs. Het grootst bewaarde geheim op GoT is wel dat mijn ma Diablo 3 speelt (for real

). Ze heeft zeeën van tijd, dus farmt zich rot. Ze snapt alleen niet 100% van de game, maar vindt het maar wat mooi om hackend & slashend dungeons door te lopen. Alleen komt ze nu op een punt dat het farmen een beetje eentonig begint te worden, en ze wil wat meer vorderingen maken. Ik vroeg me af of iemand een idee heeft om haar gear wat te upgraden. Ik vind dat ze nu wel een prima paragon level heeft behaald om items sowieso niet meer te selecteren wanneer ze magic-, danwel gold find als stat herbergen. Ook heb ik al gezegd dat ze zich niet blind moet staren op alleen strength, allres en CHC en CHD zijn immers ook belangrijk.
Ook over de skillset zet ik zo mijn vraagtekens. Ik denk dat het prima mogelijk is om met haar gear een (double?) whirlwind barb te maken, alleen krijg ik de constante flow van fury niet op orde, na iedere 3 rondjes staat ze weer stil, hongerig naar meer fury.
Budget is rond de 10Miljoen (ze farmt op de manier dat ze alle blauwe items en alles nog opraapt, dus dat stagneert het farmen ook..).
Dat alles gezegd hebbende, hierbij de link naar haar hero:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paula-1140/hero/1407261
Dus, iemand nog tips?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470