• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
erm.. het komt misschien een beetje stom over, maar al je gears zijn waardeloos, behalve je wapen. Is ook normaal, al de patches tussendoor hebben alles van vroeger trash gemaakt.

Stop eerst een Emerald in je BotW, en voor 1M per slot kan je al je gears upgraden, voor de gebruikelijke CHC/CHD/IAS/damage op jewelries/gloves/bracers en all res/str/vit op armor stukken.

als je verder met Frenzy wil spelen, kan je als passive bezeker/ruthless/weapon master nemen. het gaat tegenwoordig om offense, niet defense :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01 06:40
zijn er trouwens nog GoTters die nog een Uber run willen doen op HC op mp3 ofzo, heb nu 1 machine :)
Verwacht natuurlijk dat je zelf ook een machine hebt. :z

@Hieronder, mp3 moet kunnen :) Maar solo? Je kunt beter met anderen erbij voor meer Machines.
edit: trage internet hier.. is het een Monk ...

[ Voor 65% gewijzigd door pstalman op 10-12-2012 12:26 ]

https://d4armory.io/Player/803500

• Hadeway
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-12-2025
Hoe weet je op welke MP je uber bosses aan kan? Ik wil namelijk geen portals maken en dan merken dat ik ze niet aan kan...

Heb ze al allemaal kunnen solo'en op MP3

http://eu.battle.net/d3/e...adeway-2334/hero/22252753

Iemand een idee op welke MP ik ze aan zou kunnen?

Verwijderd

pstalman schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:19:
zijn er trouwens nog GoTters die nog een Uber run willen doen op HC op mp3 ofzo, heb nu 1 machine :)
Verwacht natuurlijk dat je zelf ook een machine hebt. :z
nog niet, ben lvl 46 en duurt nog wel even voor lvl 60 met goede items

• MadxCat
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-08-2023
wie heeft er nu zin om ff te farmen?

Tag: MadxCat#1754-----D3 Armory-----Diablo Progress

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09-2025
Hadeway schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:22:
Hoe weet je op welke MP je uber bosses aan kan? Ik wil namelijk geen portals maken en dan merken dat ik ze niet aan kan...

Heb ze al allemaal kunnen solo'en op MP3

http://eu.battle.net/d3/e...adeway-2334/hero/22252753

Iemand een idee op welke MP ik ze aan zou kunnen?
Waarom solo? is enorm zonde.. stel je hebt 3 machines en 3 teammates hebben elk ook 3 machines. Dan kun je 12x een portal openen. Plus ik vind het ook makkelijker met andere erbij.

D3 account

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:17
Mofkees schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:17:
[...]

erm.. het komt misschien een beetje stom over, maar al je gears zijn waardeloos, behalve je wapen. Is ook normaal, al de patches tussendoor hebben alles van vroeger trash gemaakt.

Stop eerst een Emerald in je BotW, en voor 1M per slot kan je al je gears upgraden, voor de gebruikelijke CHC/CHD/IAS/damage op jewelries/gloves/bracers en all res/str/vit op armor stukken.

als je verder met Frenzy wil spelen, kan je als passive bezeker/ruthless/weapon master nemen. het gaat tegenwoordig om offense, niet defense :)
Bedankt iedereen voor zijn reacties!

Ik zie overal dat mensen zich op CHC + CHD richt, toch wil ik een beetje mijn eigen speelstijl behouden en niet met die tornado rush builds spelen.

En ja dat mn gear waardeloos is had ik al wel verwacht. Gelukkig heb ik dus 40M om te verbeteren.
Ik ga dan denk ik toch maar voor wat er tegenwoordig de hype is. Maar deels met goede armor/res all.

Bedankt iig! ik kan weer gaaan shoppen vanavond O+

Battle.net tag

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
net gold gekocht als cadeau voor vriendin via RMAH.. en schijnt dus 48 uur te kunnen duren voordat ik het ook echt heb >_>

Dat is wel iets wat blizzard mag verbeteren, alles gaat moneywise instant bij ze, maar zodra het te maken heeft met RMAH gaat het zeer, zeer traag.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Gold kopen via de RMAH duurt echt geen 48 uur. Dat staat wel in het bericht, maar in de praktijk heb ik nooit langer dan een uur hoeven wachten.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• corset
Ik wacht nu al een uur of 6 ongeveer :p Dus ik heb de tijd

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• corset
was 30 mil :p ze heeft wat leuke speeltjes nodig voor haar barb haha

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:14
Zo ik had vandaag ook een leuke vondst

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/6z0tx1.jpg

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:13

Thompson

Beeromaniac

Zal vanavond even kijken of ik nog wat gear heb die je gratis of cheapo kunt overnemen. Heb denk ik nog wel wat barb spul :)

Beeromaniac

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-01 12:14
Afgelopen weekend een mooie boost kunnen maken met de Demon Hunter. Uiteindelijk op 83k dp uitgekomen dankzij een cheap (500K) 1400dps weapon. Zag dat het profiel nog niet was geupdate.

Verder nog wat effort gestoken in het upgraden van wat gems en nog wat lucky drops gehad waaronder het jewelcrafter plan voor de radiant star emerald (als het goed is) op zich wel lekker wat waard, echter misschien nog niet praktisch om te gebruiken?

• Mofkees
mauro101 schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:36:
[...]

Bedankt iedereen voor zijn reacties!

Ik zie overal dat mensen zich op CHC + CHD richt, toch wil ik een beetje mijn eigen speelstijl behouden en niet met die tornado rush builds spelen.

En ja dat mn gear waardeloos is had ik al wel verwacht. Gelukkig heb ik dus 40M om te verbeteren.
Ik ga dan denk ik toch maar voor wat er tegenwoordig de hype is. Maar deels met goede armor/res all.

Bedankt iig! ik kan weer gaaan shoppen vanavond O+
CHC/CHD hebben niks met tornado's te maken hoor. Die heb je altijd nodig voor je DPS. Je ancient gears zijn waardeloos, maar aan de andere kant, alle gears zijn echt goedkoop geworden behalve goede wapens. Je wapen is nog best wel redelijk , dus met 10M kan je makkelijk gearen om Mp2/3 aan te kunnen, in je oude frenzy style!

Er zijn wel andere skill sets die je sneller helpen farmen (WW tornado, HoTA, 2H Rend), maar sneller is niet altijd gelijk aan leuker.

• MarcM88
SMD007 schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:07:
Zo ik had vandaag ook een leuke vondst

[afbeelding]
Ooh.. ik herinner mij ineens dat ik nog geen sinterklaas cadeau van jou heb gehad :+
Maar even serieus, mooie drop man!

D3 account

• corset
Domme vragen tijd! Is het na een bepaalde tijd dat je geen Tomes of Jewelcrafting meer kan maken? Recipe lijkt verdwenen :(

• Henkje.doc
lanerios schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:45:
Domme vragen tijd! Is het na een bepaalde tijd dat je geen Tomes of Jewelcrafting meer kan maken? Recipe lijkt verdwenen :(
Domme vragen bestaan niet :)
Misschien dichtgeklapt in het JC menu?

• corset
Moeten altijd bij BS gemaakt worden toch? Bij JC kan ik echt alleen gems maken, en BS kan alleen nog een tome of secres of BS maken. En ik heb nu 10 JC tomes nodig >_> en 40 pages.

• SMD007
  • Laatst online: 21:14
lanerios schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:53:
Moeten altijd bij BS gemaakt worden toch? Bij JC kan ik echt alleen gems maken, en BS kan alleen nog een tome of secres of BS maken. En ik heb nu 10 JC tomes nodig >_> en 40 pages.
Volgens mij kan je die sneller in AH kopen. Volgens mij kosten die dingen geen drol daar.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Zover ik weet maak je de Blacksmith Tomes via de Blacksmith en de Jewelcrafter Tomes bij de Jewelcrafter, beide kunnen dan weer van hun respectievelijke tomes de Tome of Secrets maken.

Maar idd. die dingen zijn normaal spotgoedkoop op de AH, tot niemand er meer heeft en er geen verkocht worden :)

• Mistymo
  • Laatst online: 03-03-2022
Angeloonie schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:17:
[...]

Ik heb overigens een beetje het gevoel dat ik uitgespeeld ben.. Heb de afgelopen weken misschien een handvol uurtjes gespeeld, zaterdag 1 run gedaan, gisteren 1 run (wel 1 met 4 crappendaries). Maar het gaat allemaal zo langzaam. Wil ik een beetje degelijke upgrade kopen dan zit ik nu al aan de 100+ mil, waarvoor je urenlang moet farmen, wat ik ook een beetje zat ben. Ubers is nog wel leuk, maar die k*t key in act 2 is gruwelijk irritant om te farmen. Een goede Hellfire Ring heb ik al, dus de kans dat ik een betere craft is erg klein.

Dan een ander character upgraden.. Kost ook miljoenen.. Heb met een redelijk klein budget (<20 mil) mijn Monk wat upgrades kunnen geven, nu naar 82k unbuffed, maar wil ik nu verder upgraden dan wordt het ook al snel heel duur. Dus ja, wat blijft er dan nog over eigenlijk? Weer eindeloos farmen totdat je hopelijk een keer een item vindt dat je voor 10 mil kunt verkopen, en dan weer uren farmen voor hetzelfde.. Wordt er een beetje simpel van zo langzamerhand..
Reden ook dat ik niet meer zo veel speel :) Op de bank hangen met vrouwtje en een filmpje kijken is opeens veel leuker/relaxter haha. Maar ff serious als ik log dan heb ik eigelijk meteen weer zin om af te loggen, als ik me dan verzet om toch een run te doen (gister ff met DHH en 2 andere vrienden mp10 gedaan) dan ben ik er eigelijk na 10 minuten alweer klaar mee.

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-01 08:46

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

lanerios schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:53:
Als je niets kunt vinden dan heb ik er nog wel wat voor je... vooral die laatste, sowieso nog wel 2 of 3 stapels van 1000 tomes of secret liggen. Ik pak ze tegenwoordig maar niet meer op. (geheel tegen mijn speelstijl in, ik KAN bijna niets laten liggen)

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Hadeway
Even een vraagje, wat is het voordeel van wapen X in je mainhand te hebben en niet wapen Y? want als ik mij MH en OH van plaats verwissel bijft mij dmg het zelfde

• Marcvz
  • Laatst online: 14-12-2025
Sommige skills pakken de dmg van je main hand weapon om te brekenen hoeveel dmg ze doen.
Maar de meeste skills swappen tussen je MH en OH en dan maakt t inderdaad niet uit.
Pak degene met de meeste min/max dmg in je MH en dan zit je praktisch altijd goed.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• Hadeway
Marcvz schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:20:
Sommige skills pakken de dmg van je main hand weapon om te brekenen hoeveel dmg ze doen.
Maar de meeste skills swappen tussen je MH en OH en dan maakt t inderdaad niet uit.
Pak degene met de meeste min/max dmg in je MH en dan zit je praktisch altijd goed.
ok bedankt :)

• corset
Bedankt voor de hulp iedereen! Level 10 BS en jeweler, woot!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Hadeway schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:17:
Even een vraagje, wat is het voordeel van wapen X in je mainhand te hebben en niet wapen Y? want als ik mij MH en OH van plaats verwissel bijft mij dmg het zelfde
En bij een barb is dat belangrijk vanwege de Weapon Master passive. Daarom zijn mace/axe bijvoorbeeld duurder dan een speer met dezelfde (barb) stats.

Beeromaniac

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

MarcM88 schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:42:
[...]

Een iets mindere variant.. bedoel je zonder socket? want dat is een wereld van verschil qua prijzen. 15m voor de helm die desjaak vraagt, is geen slechte prijs :)
Ze staan bij de buyout al voor 4mil, 15mil lijkt me dan overdreven voor 2% meer firedamage taken.

• mauro101
Thompson schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:07:
[...]

Zal vanavond even kijken of ik nog wat gear heb die je gratis of cheapo kunt overnemen. Heb denk ik nog wel wat barb spul :)
Ah bedankt! ik ben denk ik rond 18:30 wel online!

Mauro#2602 - voeg me maar toe
Mofkees schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:24:
[...]

CHC/CHD hebben niks met tornado's te maken hoor. Die heb je altijd nodig voor je DPS. Je ancient gears zijn waardeloos, maar aan de andere kant, alle gears zijn echt goedkoop geworden behalve goede wapens. Je wapen is nog best wel redelijk , dus met 10M kan je makkelijk gearen om Mp2/3 aan te kunnen, in je oude frenzy style!

Er zijn wel andere skill sets die je sneller helpen farmen (WW tornado, HoTA, 2H Rend), maar sneller is niet altijd gelijk aan leuker.
Momenteel loop ik met deze set door MP1 (gister geprobeert), een keer siegebreaker run gedaan en dat ging makkelijk, 1x dood gegaan door lastige champ pack. Maar verder kan ik lekker alles tanken, alleen de damage is aan de lage kant.

Verder wil ik met deze build verder gaan, behoorlijk tanky maar speelt lekker :)

Battle.net tag

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Timeless schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:57:
Iemand tips wat mijn volgende upgrade zou moeten zijn? Ik zat zelf te denken aan een Mempo maar dat gaat me zeker 150M kosten.

Nieuwe Manticore ligt voor de hand maar kost me ook 150M+

Nog een optie is een Natalya's ring met CHC icm een Inna's Vast Expanse, maar dat kost me nog meer.

Iemand nog andere ideeen die ik wellicht over het hoofd zie?
Niemand? ;(

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:43
Je kan een stone of jordan kopen met minimaal 25% extra elite damage en 10% elemental arrow damage. Je paperdoll dps zal erop achteruit gaan, maar je doet waarschijnlijk wel meer damage. Kan je natuurlijk even uitrekenen.

Betere helm is verder denk ik de beste optie.
Sp3ci3s8472 schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:13:
[...]

Ze staan bij de buyout al voor 4mil, 15mil lijkt me dan overdreven voor 2% meer firedamage taken.
De goedkoopste vergelijkbare zie ik staan voor 12 miljoen buyout, verder hebben ze allemaal meer dan 10% extra firedamage taken. Die dingen zijn trouwens wel erg goedkoop geworden zeg, de mijne koste nog 45 miljoen ofzo

[ Voor 31% gewijzigd door thriller op 10-12-2012 15:26 ]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Je zit op een dusdanig punt dat al je upgrades gewoon veel gaan kosten :P

Naast je zelf genoemde dure opties heb je ook nog
boots vervangen voor iceclimbers en dan lacuni's met crit :+

face it, je moet gewoon 100+m per upgrade gaan ophoesten nu :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-01 20:53
Bokkie schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:26:
[...]

Ik zei hetzelfde, maar dan verlies ie ze bonus.
Ik had namelijk supermooie iceclimbers voor hem, maar die zijn nu verkocht :(

• Klitse
  • Niet online
Bokkie schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:26:
[...]

Dat ik 100M per upgrade moet ophoesten snap ik ook wel. Ik vroeg me alleen af of er nog meer opties waren die ik over het hoofd zie. (zoals de 2 opties die jij noemt, waarvoor dank).

Helaas:
Lacuni's met Crit kosten met te veel EHP en leveren te weinig dps op.
Iceclimbers kosten me meer dan 10k dps vanwege de setbonus van Natalya.

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Een Andariels met allres of socket zou kunnen, dan win je sowieso DPS maar je zult moeten inleveren op Allres óf bonus exp. Die vit kun je wel missen, bij DH is het meestal toch óf vrijwel meteen dood óf je leeft.

Beeromaniac

Ik ga hier puur naar DPS kijken, dus pech voor je res all:

Helm: deze is... crap. Ja je hebt res all, maar dat is ook alles. Vervang deze met een Andariel's met 160+dex/9% IAS, gaat je veel DPS opleveren.

Gloves: zoek iets met dex/IAS/CHC/CHD op, zijn volgens mij niet extreem duur meer tegenwoordig.

Chest: vervang deze met een versie met 150+ dex/200+ HP.

Inna's: Zoek er een met 140+ dex

Eventueel zou je ook een goede Natalya's helm kunnen kopen (met CHC dus), en vervolgens je chest met een Inna's kunnen vervangen als een goede Natalya's ring te duur is.

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 10-12-2012 15:32 ]

• Mofkees
Bracer -> Lacuni , 40M heb je een CHC4 + dex

Je kunt toch een andy's helm (soc) nemen voor DPS? Allres is moeilijk te compenseren, de vit kan je door gems in je armor terug krijgen.

en als je geld hebt,

Nat boots -> ice climbers, 10~20M heb je al een redelijke goeie
niet HF ring --> Nat Ring, dit is waarschijnlijk duur als je er CHC op wil :)

• Klitse
  • Niet online
Thompson schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:30:
[...]

Een Andariels met allres of socket zou kunnen, dan win je sowieso DPS maar je zult moeten inleveren op Allres óf bonus exp. Die vit kun je wel missen, bij DH is het meestal toch óf vrijwel meteen dood óf je leeft.
Andariels met Sock heb ik naar gekeken maar spaar dan toch liever door voor een Mempo met CHC.
Angeloonie schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:31:
[...]

Ik ga hier puur naar DPS kijken, dus pech voor je res all:

Helm: deze is... crap. Ja je hebt res all, maar dat is ook alles. Vervang deze met een Andariel's met 160+dex/9% IAS, gaat je veel DPS opleveren.

Gloves: zoek iets met dex/IAS/CHC/CHD op, zijn volgens mij niet extreem duur meer tegenwoordig.

Chest: vervang deze met een versie met 150+ dex/200+ HP.

Inna's: Zoek er een met 140+ dex
Ik kan wel iets Res All missen dus wellicht is jouw 3e optie wel een goed idee.
Heb jij overigens wel eens gekeken naar de optie Natalya's boots + Ring en dan een Inna's Vast Expanse? Ik vraag me af of je daar veel dps/ehp mee wint.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Timeless schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:29:
[...]

Dat ik 100M per upgrade moet ophoesten snap ik ook wel. Ik vroeg me alleen af of er nog meer opties waren die ik over het hoofd zie. (zoals de 2 opties die jij noemt, waarvoor dank).

Helaas:
Lacuni's met Crit kosten met te veel EHP en leveren te weinig dps op.
Iceclimbers kosten me meer dan 10k dps vanwege de setbonus van Natalya.
Mja probleem is dat je je gear altijd basseerd op de rest van je items.
Op een gegeven moment zit je gewoon op een punt zoals nu, waarbij je eerst een stap terug moet gaan doen, voordat je weer vooruit kan gaat.

Zoals het iceclimbers veraal, op zich zou je met de combo: iceclimbers, lacuni's, nats ring en mempo, dus al jje opties in totaal, uiteindelijk meer damage gaan doen, mits ze de juiste stats hebben en mits je de 800+miljoen gold hebt om dat te bewerkstelligen.(bedrag is uit duim gezogen btw :P )

Uiteraard zijn je mempo en betere manticore niet afhankelijk van de rest van je items om een upgrade te zijn in dit verhaal

Timeless schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:33:
[...]

Andariels met Sock heb ik naar gekeken maar spaar dan toch liever door voor een Mempo met CHC.
Zo duur zijn ze nou ook weer niet :P
[...]

Ik kan wel iets Res All missen dus wellicht is jouw 3e optie wel een goed idee.
Heb jij overigens wel eens gekeken naar de optie Natalya's boots + Ring en dan een Inna's Vast Expanse? Ik vraag me af of je daar veel dps/ehp mee wint.
Dat heb ik inderdaad gedaan. Het maakte eigenlijk nauwelijks iets uit. dex/vit/life% bonussen zijn op beide items nagenoeg gelijkwaardig. In mijn geval zouden ook beide items mij +130 dex opleveren, dus ook dat maakt geen verschilt. Dus dan blijven er 2 dingen over: 1) prijs, die voor Nat's lager is omdat het een class-specific is en 2) looks, waarbij die van Nat's natuurlijk dik wint, Cloaks > alles! O+

• Klitse
  • Niet online
Bokkie schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:34:
[...]

Uiteraard zijn je mempo en betere manticore niet afhankelijk van de rest van je items om een upgrade te zijn in dit verhaal
Misschien dan toch maar eerst die 2 upgraden en dan sparen voor een complete makeover.
Maar dan komt de volgende vraag:

Je wilt natuurlijk 2 pieces van de Nat's set houden vanwege de 7% CHC, waar kun je dan het beste voor gaan:

Nat ring + Nat Boots + Inna's Pants + Inna's Armor
of
Nat ring + Nat Armor + Inna's Pants + Iceclimbers
of zelfs
Inna's Pants + Ice Climbers + Inna's Armor + Rare ring(en)
Timeless schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:38:
[...]
Je wilt natuurlijk 2 pieces van de Nat's set houden vanwege de 7% CHC, waar kun je dan het beste voor gaan:

Nat ring + Nat Boots + Inna's Pants + Inna's Armor
of
Nat ring + Nat Armor + Inna's Pants + Iceclimbers
of zelfs
Inna's Pants + Ice Climbers + Inna's Armor + Rare ring(en)
Sowieso is Natalya's 7% CHC een must, die moet je in ieder geval hebben. Met geen enkele andere combi ga je die 7% CHC compenseren.
Dus dan is je beste optie de ring + boots. Eventueel kun je ook Ring + Chest kiezen als je hele goede andere boots hebt.

• Mofkees
Angeloonie schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:40:
[...]

Sowieso is Natalya's 7% CHC een must, die moet je in ieder geval hebben. Met geen enkele andere combi ga je die 7% CHC compenseren.
Dus dan is je beste optie de ring + boots. Eventueel kun je ook Ring + Chest kiezen als je hele goede andere boots hebt.
mja zoals je eerder ook al zei, Nat helm met CHC is ook best wel leuk.

en dan met Lacuni en ice climbers zijn het misschien redelijk betaalbare upgrades.

De EHP van Strongarm krijg je gewoon terug in IC.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

Dat is ook aleen omdat hij een male dh heeft, als female dh is de cloak verplicht en de enige keuze die je dan eigenlijk, nog moet maken is of je er dan de ring of boots bij doet :+

• Klitse
  • Niet online
Bokkie schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:44:
[...]

Dat is ook aleen omdat hij een male dh heeft, als female dh is de cloak verplicht en de enige keuze die je dan eigenlijk, nog moet maken is of je er dan de ring of boots bij doet :+
LOL
[...]

Ja dat dacht ik dus ook, dus dan vallen IceClimbers af. Dan wordt het dus Inna's Pants en Inna's Armor. Zat ik gisteren ook al met Protax te bespreken. Dit lijkt tot nu toe het beste (en natuurlijk een Mempo en andere Manticore)

[ Voor 20% gewijzigd door Klitse op 10-12-2012 15:45 ]

Mofkees schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:43:
[...]

mja zoals je eerder ook al zei, Nat helm met CHC is ook best wel leuk.

en dan met Lacuni en ice climbers zijn het misschien redelijk betaalbare upgrades.

De EHP van Strongarm krijg je gewoon terug in IC.
Nat's helm met hoge CHC en veel dex is echter ook wel duur. Dan kan hij beter z'n huidige boots houden. :)
Lacuni's zijn lang niet altijd een upgrade. een 4CHC versie is voor mij echt geen upgrade, dus hij zou dan al 9%ias/4.5CHC/100+ dex moeten zijn om nuttig te worden.
Timeless schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:44:
[...]

Ja dat dacht ik dus ook, dus dan vallen IceClimbers af. Dan wordt het dus Inna's Pants en Inna's Armor. Zat ik gisteren ook al met Protax te bespreken. Dit lijkt tot nu toe het beste (en natuurlijk een Mempo en andere Manticore)
Ik zou toch ook even naar een Natalya's chest kijken, want die kunnen ook nog eens skillbonussen hebben waar je iets aan hebt. De mijne heeft 7% dmg bonus voor Spike Trap, en die gebruikte ik ook al. (zag pas later dat die er ook op zat, dus leuke extra).
Ze ontlopen elkaar niet veel qua prijs in ieder geval.

[ Voor 31% gewijzigd door Angeloonie op 10-12-2012 15:48 ]

• Klitse
  • Niet online
Angeloonie schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:46:
[...]

Ik zou toch ook even naar een Natalya's chest kijken, want die kunnen ook nog eens skillbonussen hebben waar je iets aan hebt. De mijne heeft 7% dmg bonus voor Spike Trap, en die gebruikte ik ook al. (zag pas later dat die er ook op zat, dus leuke extra).
Genoteerd. Ik zal het eens bekijken. De set bonus is iig hetzelfde.

• Mofkees
Timeless schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:44:
[...]

LOL

[...]

heh mja.. een vergelijkbare Nat ring t.o.v. je huidige rare ring is niet eens goedkoper dan die mempo en manticore in je gedachte hoor. Maar tis wel simpel en je kunt stuk voor stuk sparen in plaats van 2 of 3 items tegelijk wisselen.

• Henkje.doc
Je zou vanavond eens mijn oude Manticore kunnen proberen? mogelijk dat dit een upgrade is?
Lol, zag je armory en dat zou eerder een downgrade zijn dan een upgrade :+

[ Voor 15% gewijzigd door Henkje.doc op 10-12-2012 15:54 ]

• Klitse
  • Niet online
Henkje.doc schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:52:
[...]

Je zou vanavond eens mijn oude Manticore kunnen proberen? mogelijk dat dit een upgrade is?
Ik ben er helaas vanavond niet maar wat zijn de stats ongeveer?

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
porn* schreef op zondag 09 december 2012 @ 21:16:
[...]

Duurste items lijken me zo je EF, Mempo, IK chest, Ice climbers en Inna's pants. De rest is zeker wel aardig tot erg goed (zoals bijv je linkerring) maar weet ik zo uit m'n hoofd geen prijs aan te koppelen. Op het eerste gezicht kom je bij los verkopen al gauw op zo'n 800M uit maar waarschijnlijk wat meer :P
Btw: je hebt 140k dps? Als dat zonder BR is dan heb je zo'n 180-190 gok ik met BR, dan nog zie ik je geen 220/265 halen :P

Ik heb vrijdag voor m'n barbje een nieuwe MH gehaald, omdat het maatje waar ik altijd mee farm helemaal gek werd van de fears, en ik zelf ook eigenlijk. De EF in de offhand ter test en mis de 3%LL helemaal niet eigenlijk, het aantal fears is nu ook te overzien. Nu 166k dps met Battle Rage, NET geen 170k als ik m'n Hellfire ring swap voor een betere.
zo nu geeft hij wel me juiste dps weer op me profile ;)
219k unbuffed en 265k met BR
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

op diabloprogress heb ik 159k dps

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-01 14:33
Sp3ci3s8472 schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:13:
[...]

Zit ook nog even te kijken en er zijn er blijkbaar nogal veel bijgekomen, staat er nu 1 op met 6%Fire en 9ias voor 8,5M, en 1tje met 5%Fire voor 13M

@malt007 Dus voor 7,5M mag je hem hebben

Movies: letterboxd

Verwijderd

Angeloonie schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:46:
[...]

Ik vind de Nat's bonussen echt waardeloos :P DML heeft tenminste bola/ elemental en dat soort skills :+
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:13:
[...]

Ik vind de Nat's bonussen echt waardeloos :P DML heeft tenminste bola/ elemental en dat soort skills :+
In vergelijking met...? DML is een quiver, dus die gaat al niet op.

7% CHC bonus is de beste setbonus die er is en 130 dex is ook niet verkeerd. Dus wat is je punt?

Verwijderd

Angeloonie schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:21:
[...]

In vergelijking met...? DML is een quiver, dus die gaat al niet op.

7% CHC bonus is de beste setbonus die er is en 130 dex is ook niet verkeerd. Dus wat is je punt?
Nee niet echt in vergelijking... Meer dat ik al die skills gewoon simpelweg niet gebruik :P Maar ik ben ook meer een solo player, in groepen zullen wel andere dingen belangrijk/handig/effectief zijn ;) De set bonus van 7% CHC is inderdaad :9~ dus daar had ik het niet over, die heb ik zelf ook!

Ik zit nu zelf op een unbuffed dps van 122k, met SS zou ik net over de 200k komen.. Dus kan nog 'n hoop afkijken van jullie, mn enige punt, als antwoord op jouw vraag, was dat ik dus de skills op de Nat's chest niet gebruik :)

• Mofkees
noooooo iemand heeft mijn CHC title afgepakt, met wel 0.5%! :(

Nu nog #2 EU. http://www.diabloprogress...oen-2211/Oenshiet/2672982

Kan dus straks net zo goed de normale gears weer gaan dragen op mijn DH :)

[ Voor 40% gewijzigd door Mofkees op 10-12-2012 17:33 ]

• desjaak909
Mofkees schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:33:
noooooo iemand heeft mijn CHC title afgepakt, met wel 0.5%! :(

Nu nog #2 EU. http://www.diabloprogress...oen-2211/Oenshiet/2672982

Kan dus straks net zo goed de normale gears weer gaan dragen op mijn DH :)
Je laat je toch niet zo snel verslaan, hop op zoek naar een 6%CHC helm!
edit: hmm, 6 bestaat niet in op de AH en 4% begint bij 71M :'(

[ Voor 7% gewijzigd door desjaak909 op 10-12-2012 17:40 ]

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:33:
[...]
mn enige punt, als antwoord op jouw vraag, was dat ik dus de skills op de Nat's chest niet gebruik :)
Zeg dat dan :+ Die bonussen zijn niet echt denderend nee, alleen Spike Trap is nog enigszins nuttig, de rest niet echt. Wordt tijd dat ze andere DH skills weer een beetje gaan boosten.
Chakram is crap, Grenades is crap, Impale is crap, Evasive Fire is crap, alleen Strafe is nog wel grappig. :P

Wat dat betreft is DML een mooi voorbeeld van een perfect item. Dikke IAS/CHC/dex én nog een leuke skillbonus.
Jammer dat mijn DML slechts -1 hatred voor Cluster Arrow heeft. (maar zelfs met -5 was het nog niet denderend geweest :P)

De DH is qua builds misschien nog wel de meest gevarieërde, dus als ze wat niet-gebruikte skills een beetje boosten, en een paar passives wat nuttiger maken zul je nog meer variatie krijgen. d:)b

[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 10-12-2012 17:41 ]

Angeloonie schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:39:
[...]

Zeg dat dan :+ Die bonussen zijn niet echt denderend nee, alleen Spike Trap is nog enigszins nuttig, de rest niet echt. Wordt tijd dat ze andere DH skills weer een beetje gaan boosten.
Chakram is crap, Grenades is crap, Impale is crap, Evasive Fire is crap, alleen Strafe is nog wel grappig. :P
Wat dat betreft is DML een mooi voorbeeld van een perfect item. Dikke IAS/CHC/dex én nog een leuke skillbonus.
Jammer dat mijn DML slechts -1 hatred voor Cluster Arrow heeft. (maar zelfs met -5 was het nog niet denderend geweest :P)
Reduction van CA is zoals je al hint idd een compleet useless stat, dev die dat bedacht heeft was compleet van de kaart, dat kan bijna niet anders.

Bnet pindle#2913

• Mofkees
desjaak909 schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:38:
[...]

Je laat je toch niet zo snel verslaan, hop op zoek naar een 6%CHC helm!
mwoah... 6% Nat helm of Nat ring is niet echt de grap waard :)

• desjaak909
Mofkees schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:41:
[...]

mwoah... 6% Nat helm of Nat ring is niet echt de grap waard :)
Naja, zit even op diablo progress te kijken en dan staan ze te koop voor 1,2Miljard :9

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-01 15:14
Laatst ben ik weer eens op hardcore begonnen.
Helaas heb ik niet echt een stabiele verbinding (lees 3G hotspot)
Zorg voor wat extra spanning en tot nog toe gaat het eigenlijk best goed.
Heb een level 35 Barb, 24 WD en 26 Wizard.

Heeft er vanavond iemand zin en tijd om mij een beetje opweg te helpen in de wonderlijke wereld van hardcore? Zie de playertable voor Battletag

Verwijderd

Angeloonie schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:39:
[...]

De DH is qua builds misschien nog wel de meest gevarieërde, dus als ze wat niet-gebruikte skills een beetje boosten, en een paar passives wat nuttiger maken zul je nog meer variatie krijgen. d:)b
Ja DML is echt een geweldig item :P En ik had ook geluk met de mijne, vond 'm op AH temidden van allemaal crap DML's, mijne heeft gewoon +12% dmg op Elemental Arrow, wat echt volgens mij over het hoofd was gezien :P rest eromheen had max 6% voor de prijsklasse waarop ik zocht (volgens mij maar iets van 3m voor betaald, op criteria 10% CHC, 18+% IAS en elemental arrow bonus) :+

Wie weet wordt Impale nog helemaal awesome in de toekomst ;) (gebruikte het wel al samen met grenades in m'n defensive build, maar als offensive build is het niet echt een bijzonder goede skill nee...)

• Mofkees
nu naar huus, vanavond nog mensen die ubers willen doen? gegen 20:00?

• mauro101
Oh boy, ik schrik een beetje van die prijzen van de CHC/CHD stuff... wil ik een beetje in de buurt komen van mn stats (wel wat inleveren ofcourse), dan zit ik al gelijk boven de 10mil!

Battle.net tag

• Drum
  • Niet online
Dat is een fantastisch item, gefeliciteerd! :9~

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

• Mofkees
Mofkees schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:11:
nu naar huus, vanavond nog mensen die ubers willen doen? gegen 20:00?
Zo ben weer thuis. We hebben er nog ÉÉN nodig. Neooen#2211

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-01 15:46

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Heeft iemand tips of misschien een link naar wat informatie over veilig, maar effectief solo levellen van 1 naar 60 in Hardcore modus in combinatie met monster power?

Ik vraag me bijvoorbeeld af of het effectiever is om tijdens het levellen van 1 naar 60 in een lager gebied te blijven met een hoger monsterpower in plaats van door te gaan met de main quest? Zijn hier ergens cijfers over te vinden?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-01 15:14
Mofkees schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:02:
[...]

Zo ben weer thuis. We hebben er nog ÉÉN nodig. Neooen#2211
Dank je wel!
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/4qodjs.png

En even later...
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/famtk3.png

[ Voor 12% gewijzigd door Kroga op 10-12-2012 21:28 ]

• Flapmo
  • Laatst online: 30-01 14:11

Flapmo

and back is gigi!

I
Voxalizer schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:20:
Heeft iemand tips of misschien een link naar wat informatie over veilig, maar effectief solo levellen van 1 naar 60 in Hardcore modus in combinatie met monster power?

Ik vraag me bijvoorbeeld af of het effectiever is om tijdens het levellen van 1 naar 60 in een lager gebied te blijven met een hoger monsterpower in plaats van door te gaan met de main quest? Zijn hier ergens cijfers over te vinden?
Ligt nogal aan je gear :).

Iets hierboven (of pagina terug) stond een tabel met hoeveel %xp je krijgt op welk monster power in welk deel voor elk level. Dat lijkt me voldoende om zelf te kunnen zien waar je moet lvlen. Dan is de keuze veilig vervolgens aan jou :). Met OP gear kan je sneller verder dan zonder. Zonder OP gear zou ik uberhaupt al niet MP3 of hoger spelen, je wordt nog wel eens ge-oneshot als je een halve act te ver zit.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-01 11:26
Tis weer zo ver, AH kapoet -..-

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

An1mA schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 00:00:
Tis weer zo ver, AH kapoet -..-
Inderdaad, irritant...

Beeromaniac

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-12-2025
Fuck.. precies wanneer zo een uniek poison item afloopt..

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-01 11:26
Doet het gelukkig weer ;)
*EDIT*
En weer down -..-

[ Voor 35% gewijzigd door An1mA op 11-12-2012 00:31 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Verwijderd

porn* schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 00:18:
Eindelijk een goede HF ring gecraft *O*

[afbeelding]

Uploaded with ImageShack.us
Dat kan je wel zeggen idd :+ Nice man!!

Ik vond een EF, unidentified verkocht voor 7mil.. roll was crap :') dus was wel lekker...

• Marcvz
  • Laatst online: 14-12-2025
Kleine aankondiging.

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/jrzp00.png

Morgen avond gaan we minimaal 1 giveaway doen.
Waarschijnlijk in de vorm van een burnaway want dat vonden we zelf, en de viewers ook hebben we begrepen, erg leuk om te doen.

Tijd is onbekend. Als er een beetje volk op de stream is beginnen we er gewoon aan.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• Henkje.doc
Marcvz schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 02:17:
Kleine aankondiging.

[afbeelding]

Waarschijnlijk in de vorm van een burnaway want dat vonden we zelf, en de viewers ook hebben we begrepen, erg leuk om te doen.

Tijd is onbekend. Als er een beetje volk op de stream is beginnen we er gewoon aan.
Ben benieuwd :).
Weet niet of ik er vanavond bij kan zijn, maar zal in ieder geval proberen om even langs te komen op de stream om wat legendary's te droppen.

Een kleine update voor de DH.
Gisteren voor het eerst door de 90k dps grens gegaan (zonder SharpShooter skill)
http://eu.battle.net/d3/e...ranten-2835/hero/13551062

Nog een mooie Amulet kunnen vinden die 8k dps gaf en een cheap vervanger voor de Manticore die 13k dps gaf.

Daarnaast nog een start gemaakt met de upgrade van de gems. Heb het idee dat ik langzaam de betaalbare grens begin te benaderen.

Zit nog te twijfeleren wat ik met het Radiant Star Emerald plan ga doen. Verkopen of zelf in de toekomst gaan gebruiken. Radiant stars kosten wel wat om te maken, maar leveren ook veel op, maar heb geen idee of die verkopen.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[afbeelding]

Wat zei je zondagavond ook alweer tegen mij over mijn hf ring :P

gratz man

Gisteren nieuwe EF gekocht (1100 dps) nieuwe Vile Ward met vit en een nieuwe neck, helaas bidwar op de wkl verloren, en daarom nu terug naar een speer omdat ik nog steeds zowel loh als ll moet hebben om in leven te blijven :(

Nu nmaar weer op jacht naar een nieuwe wkl

Verwijderd

Kleine aankondiging.

[afbeelding]

Leuk, maar het was 02:17 dus woensdag avond??? of is het gewoon vannaaf???

• MarcM88

[afbeelding]

Zo die is leuk! gratz daarmee.

D3 account

• jkosse
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-07-2024
Zou iemand mij willen helpen bij het halen van een HF ring ?

Verwijderd

Kleine aankondiging.

[afbeelding]

Aight! Gaat dit om vanavond of woensdagavond? Indien het eerste kan ik er denkik ook bij zijn :D Wat houdt een burnaway precies in?

[afbeelding]

Pornoring :+
* Vandread wants
jkosse schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 08:40:
Post je tag es, mensen voegen je vanzelf wel toe...
Henkje.doc schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 07:50:
[...]

Ben benieuwd :).
Weet niet of ik er vanavond bij kan zijn, maar zal in ieder geval proberen om even langs te komen op de stream om wat legendary's te droppen.

Een kleine update voor de DH.
Gisteren voor het eerst door de 90k dps grens gegaan (zonder SharpShooter skill)
http://eu.battle.net/d3/e...ranten-2835/hero/13551062

Nog een mooie Amulet kunnen vinden die 8k dps gaf en een cheap vervanger voor de Manticore die 13k dps gaf.

Daarnaast nog een start gemaakt met de upgrade van de gems. Heb het idee dat ik langzaam de betaalbare grens begin te benaderen.

Zit nog te twijfeleren wat ik met het Radiant Star Emerald plan ga doen. Verkopen of zelf in de toekomst gaan gebruiken. Radiant stars kosten wel wat om te maken, maar leveren ook veel op, maar heb geen idee of die verkopen.
Gem in je wapen pimpen naar zo hoog mogelijk, die in je chest ook wat hoger en je zit practisch op de 100k.

[ Voor 72% gewijzigd door Vandread op 11-12-2012 09:52 ]

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Barbarian 2-hander build;
Overpower - Killing Spree
Battle Rage - Into The Fray
Warcry - Impunity
WOTB - Thrive on Chaos
Frenzy - Maniac
HOTA - Smash

Wat denken jullie? Leuk om wat miljoenen aan uit te geven om eens te gaan proberen? Die crits van HOTA met een 2-hander worden wel echt *kwijl*

Beeromaniac

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

jkosse schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 08:40:
Wat is je battletag?
welk mp speel je op en hoeveel keys heb je?

Op zich ben ik altijd wel in voor ubers, maar ik mis nog act2 keys dus die moet ik eerst weer farmen.
Hopelijk heb ik vanavond weer wat keys om ubers te doen.

• MarcM88
Thompson schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:00:
Barbarian 2-hander build;
Overpower - Killing Spree
Battle Rage - Into The Fray
Warcry - Impunity
WOTB - Thrive on Chaos
Frenzy - Maniac
HOTA - Smash

Wat denken jullie? Leuk om wat miljoenen aan uit te geven om eens te gaan proberen? Die crits van HOTA met een 2-hander worden wel echt *kwijl*
Ik heb die build ongeveer een week gehad (iets nadat de hota build hier gepost werd). En op een gegeven moment had ik er wel genoeg van.. ik zat te vaak vast. Met ww build heb je toch enorme vrijheid wat niet geëvenaard kan worden imo.

D3 account

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

MarcM88 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:06:
[...]

Ik heb die build ongeveer een week gehad (iets nadat de hota build hier gepost werd). En op een gegeven moment had ik er wel genoeg van.. ik zat te vaak vast. Met ww build heb je toch enorme vrijheid wat niet geëvenaard kan worden imo.
Mjah ik begin WW een beetje beu te raken maar er zijn eigenlijk maar weinig alternatieven die bij WW in de buurt komen als het aankomt op effectiviteit door de combinatie van snel, DPS en survivabillity.

Beeromaniac

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-01 08:46

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

MarcM88 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:06:
[...]

Ik heb exact dezelfde build alleen heb ik i.p.v. frenzy Bash om meer fury te genereren. En als dmg dealer geen HOTA maar Seismic Slam Shatter Ground: 100% knockback...

+ nog steeds AOE attack en flinke dmg (300+ crits easy, en dan had ik nog crappy gear)
+ goed vol te houden zonder dat fury op gaat
+ knockback: bijna nooit vast zitten bij normal monsters
- minder damage uitdelen
- knock back werkt niet op elites

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• MarcM88
Tja nu ik erover na zit te denken.. had ik gewoon leap erbij moeten nemen. Dan was mijn #1 ergernis met de hota build in 1x verdwenen. Overigens is de throwing build ook wel goed.

D3 account

• Mofkees
Thompson schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:09:
[...]

Mjah ik begin WW een beetje beu te raken maar er zijn eigenlijk maar weinig alternatieven die bij WW in de buurt komen als het aankomt op effectiviteit door de combinatie van snel, DPS en survivabillity.
HOTA 2H is te langzaam? je zult denk it problemen hebben met WoTB.

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07-2025

3xNix

golfr in hart en nieren

Nu een weekje of 2 de WW build te hebben gedaan ben ik D3 een beetje zat geworden...

MP3 - Oneindig WoTB... geen reet aan.

Ga maar weer met de volgende build spelen op MP6-7:
Bash: Onslaught
Whirlwind: Blood Funnel
Rend: Blood Lust
Battle rage: Marauders rage
War Cry: Impunity
WoTB: Slaughter
Ruthless / Weaponmaster / Boon

Of toch maar een keer HC doen weer, met idem build.

Verwijderd

Voxalizer schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:20:

wat heel veel helpt, vooral lvl 1-30 = hf ring met vit, maakt niet uit welke andere stats er op staan. want je krijg ~150 vit erbij dus 1500 leven :). zo kan je door iemand anders nog wel geboost worden door keep lvl 2-3 runs te doen. op hogere lvls misschien nog boost door nightmare keep maar dan moet je toch wel weer genoeg leven hebben, is kwestie van items scoren denk ik.

ben nu mijn wizzard aan het gearen, maar je kan op lvl 8 al ringen en amuletten van +10 a +15 vit krijgen, zelfs op lvl 12 al +20 a 25 op deze items. dit is nog zonder andere eq waar het eveneens op kan..

ik denk dat het wel kan, gewoon een goede carractor lvl 60 alles laten clearen, en jij meerennen, maar het belangrijkste is toch wel hoeveel vit kan je krijgen.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01 09:01
Heb D3 zelfs al een tijd niet meer opgestart.

Heb het een beetje gehad met dat oeverloze gefarm. Neemt niet weg dat D3 veel van mijn tijd heeft op weten te slurpen dus in dat opzicht job well done voor bliz. Alleen na 800 uur gooi ik de handdoek in de ring.

Misschien dat ik als pvp komt weer even kom kijken.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Protax
Wolf schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:38:
Heb D3 zelfs al een tijd niet meer opgestart.

Heb het een beetje gehad met dat oeverloze gefarm. Neemt niet weg dat D3 veel van mijn tijd heeft op weten te slurpen dus in dat opzicht job well done voor bliz. Alleen na 800 uur gooi ik de handdoek in de ring.

Misschien dat ik als pvp komt weer even kom kijken.
Ik heb je ring nog!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01 09:01
Wil je scheiden dan? :+

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Protax
Dat niet, maar hij zit wel in me stash... :|
Pagina: 1 ... 140 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.